Ухвала
від 03.11.2020 по справі 923/1804/14 (923/768/20)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

03 листопада 2020 року м.Херсон Справа № 923/1804/14 (923/768/20)

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліної Т.Г. при секретарі судового засідання Кудак М.І., розглянувши справу за позовом: Головного управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області м.Херсон ідентифікаційний код юридичної особи 21295057

до Відповідача : Акціонерного товариства "Таврійська будівельна компанія" м.Херсон ідентифікаційний код юридичної особи 32702078

про стягнення 54 711,85 грн. заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умова, за період з січня по червень 2020р.

в межах справи

за заявою Кредитора: Товариства з обмеженою відповідальністю "Метизний завод "Шплінт.УА" (місцезнаходження - м.Кам`янське (раніше Дніпродзержинськ), 3-й Баглійський провулок, буд. 1-Ж, код ЄДРПОУ 36826164)

до Боржника: Акціонерного товариства "Таврійська будівельна компанія" (місцезнаходження - м. Херсон, вул. Адмірала Макарова, 203, код ЄДРПОУ 32702078)

про банкрутство

За участю представників :

від позивача - Рибкіна Ю.Є. -довіреність від 23.06.2020р. № 350/08-16

від відповідача - не прибули

встановив:

Головне управління Пенсійного Фонду України в Херсонській області звернулось з позовом до Акціонерного товариства "Таврійська будівельна компанія" з позовом про стягнення 54711,85 грн. заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умова, за період з січня по червень 2020р.

Ухвалою від 05.08.2020р. позовна заява була залишена без руху, оскільки була подана без сплати судового збору.

Недоліки позовної заяви позивач усунув, надав докази, на підставі яких ґрунтуються позовні вимоги, та сплати судового збору у розмірі 2102,00 грн. (оригінал платіжного доручення № 2018 від 19.08.2020р.)., докази направлення її копії відповідачу.

Ухвалою від 27.08.2020р., керуючись ст.ст. 176, 234, 247, 250, 251, 252 Господарського процесуального кодексу України, суд ухвалив прийняти позовну заяву до розгляду та відкрити провадження у справі, здійснювати розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) учасників справи, призначив перше засідання по справі на 05 жовтня 2020 р., установив відповідачу строк для подачі заперечень проти розгляду справи в порядку спрощеного провадження - 15.09.2020, відзиву на позов - 20.09.2020, установив позивачу строк для подачі відповіді на відзив - 30.09.2020.

Ухвала від 27.08.2020р. надіслана на адресу відповідача вручена представнику 02.09.2020, що вбачається із поштового повідомлення про вручення поштового відправлення.

Відповідно до ч. 1 ст. 252 ГПК України розгляд справи у порядку спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи в порядку загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.

Ухвалою суду від 05.10.2020р. судове засідання призначено на 03.11.2020р. об 14.00год.

29.10.2020р. від позивача до суду надійшла заява про долучення документів. У зв`язку з тим, що пенсіонери ОСОБА_1 , ОСОБА_2 та ОСОБА_3 перебувають на обліку в Білозерському та Бериславському відділах обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області, Головним управлінням було направлено запити щодо надання документів для обгрунтування позовної заяви.

Оскільки формування додатків до позовної заяви зайняли значний проміжок часу та деякі довідки надійшли на адресу Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області після подання позовної заяви до суду, просимо долучити до матеріалів справи зазначені документи, а саме:

1. Витяг з інформацією про юридичну особу ГУ ПФУ в Херсонській області.

2. Довідка-розрахунок суми боргу.

3. Копії протоколу, заяви та довідки про призначення пільгової пенсії.

4. Копії розрахунку фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій з відміткою про отримання Відповідачем.

5. Копія довідки Управління про нарахування та виплату пенсій.

Позивач повідомив, що перелічені документи були направлені відповідачу разом з позовною заявою, що підтверджується Описом вкладення до цінного листа від 20.08.2020 року (оригінал знаходиться в матеріалах справи).

Станом на 03.11.2020р. відзиву по суті позовних вимог від відповідача на адресу суду не надходило.

Відповідач подав до суду клопотання про відкладення розгляду справи, мотивуючи наступним. Відповідно до статті 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу СОУГО-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року постановою КМУ від 11 березня 2020 року № 211 Про запобігання поширенню на території України коронавірусу було встановлено на усій території України карантин.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом , з урахуванням змін внесених Постановою Кабінету Міністрів України від 13 жовтня 2020 року №956 встановлено, що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, до 31 грудня 2020 року на території, в тому числі Одеської області, встановлено карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом , та від 20 травня 2020 року № 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом .

Залежно від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях регіону встановлюється зелений, жовтий, помаранчевий або червоний рівень епідемічної небезпеки поширення (далі - рівень епідемічної небезпеки).

Рівень епідемічної небезпеки встановлюється за результатом оцінки епідемічних показників та визначається рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке розміщується на офіційному інформаційному порталі Кабінету Міністрів України. "Жовтий", "помаранчевий" або "червоний" рівень епідемічної небезпеки встановлюється на території регіону, в якому наявне значне поширення хвороби.

Рівень епідемічної небезпеки може змінюватися для всієї території регіону або території окремих адміністративно-територіальних одиниць регіону.

В регіоні, щодо якого відсутнє рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про встановлення рівня епідемічної небезпеки, застосовуються протиепідемічні заходи, передбачені для "зеленого" рівня епідемічної небезпеки.

Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій раз на сім днів приймає рішення про встановлення на території регіону або окремих адміністративно-територіальних одиниць регіону рівня епідемічної небезпеки "жовтий", "помаранчевий" або "червоний".

Рішення про послаблення "червоного", "помаранчевого" та "жовтого" рівня епідемічної небезпеки не може бути переглянуто раніше ніж через 14 днів з дня встановлення такого: рівня. Протоколом № 39 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 23 жовтня 2020 року визначено:

2. Встановити з 00 годин 00 хвилин 26 жовтня 2020 р. помаранчевий рівень епідемічної небезпеки поширення у, зокрема, Херсонській області - у місті Херсоні та у Високопільському, Нововоронцовському районах .

Постановою КМУ № 641 від 22.07.2020 року (у редакції Постанови КМУ №956 від 13.10.2020 року) установлено з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, з 1 серпня до 31 грудня 2020 р. карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановами Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби , спричиненої коронавірусом " (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896, № 30, ст. 1061) та від 20 травня 2020 р. № 392 "Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом ".

Відповідно до ст. З Конституції України людина, її життя і здоров`я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов`язком держави. Відповідно до ст. 29 Закону України Про захист населення від інфекційних хвороб карантин встановлюється та відміняється Кабінетом Міністрів України.

Питання про встановлення карантину порушує перед Кабінетом Міністрів України центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров`я, за поданням головного державного санітарного лікаря України.

Рішення про встановлення карантину, а також про його відміну негайно доводиться до відома населення відповідної території через засоби масової інформації.

У рішенні про встановлення карантину зазначаються обставини, що призвели до цього, визначаються межі території карантину, затверджуються необхідні профілактичні, протиепідемічні та інші заходи, їх виконавці та терміни проведення, встановлюються тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та додаткові обов`язки, що покладаються на них. Карантин встановлюється на період, необхідний для ліквідації епідемії чи спалаху особливо небезпечної інфекційної хвороби. На цей період можуть змінюватися режими роботи підприємств, установ, організацій, вноситися інші необхідні зміни щодо умов їх виробничої та іншої діяльності.

До відміни карантину його територію можуть залишити особи, які пред`явили довідку, що дає право на виїзд за межі території карантину.

Організація та контроль за дотриманням встановленого на території карантину правового режиму, своєчасним і повним проведенням профілактичних і протиепідемічних заходів покладаються на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Відповідно до ст. 32 цього Закону обмежувальні протиепідемічні заходи встановлюються місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за поданням відповідного головного державного санітарного лікаря у разі, коли в окремому населеному пункті, у дитячому виховному, навчальному чи оздоровчому закладі виник спалах інфекційної хвороби або склалася неблагополучна епідемічна ситуація, що загрожує поширенням інфекційних хвороб. Обмеженням підлягають ті види господарської та іншої діяльності, що можуть сприяти поширенню інфекційних хвороб.

Види і тривалість обмежувальних протиепідемічних заходів встановлюються залежно від особливостей перебігу інфекційної хвороби, стану епідемічної ситуації та обставин, що на неї впливають.

Відповідно до вищевикладеного, задля захисту життя та здоров`я учасників справи або представників сторін, які є фізичними особами та мають з`являтися задля завершення розгляду справи до зали судового засідання та приміщення суду (що є місцями загального доступу, з метою вжиття необхідних обмежувальних заходів для попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом, відповідач просить відкласти розгляд справи до завершення протиепідемічних заходів (карантину).

За ч. 1, 3, 5 ст. 216 ГПК України суд відкладає розгляд справи у випадках, встановлених ч. 2 ст. 202 цього Кодексу. Про відкладення розгляду справи або перерву в судовому засіданні, місце, дату і час нового судового засідання або продовження судового засідання суд повідомляє під розписку учасників справи, свідків, експертів, спеціалістів, перекладачів, які були присутніми в судовому засіданні. Учасники справи, свідки, експерти, спеціалісти, перекладачі, які не прибули або яких суд вперше залучає до участі в судовому процесі, повідомляються про судове засідання ухвалами. Якщо розгляд справи було відкладено, суд продовжує провадження у справі зі стадії, на якій розгляд справи було відкладено. У випадку відкладення розгляду справи під час її розгляду по суті суд може почати розгляд справи по суті спочатку.

З метою дотримання завдань та принципів господарського судочинства, зокрема змагальності та рівності учасників справи перед законом і судом, суд дійшов висновку про необхідність відкладення розгляду справи.

При здійсненні правосуддя суд має виходити з необхідності дотримання основних засад господарського судочинства, зазначених в ст.ст.2, 4 ГПК України стосовно забезпечення права сторін на розгляд справ у господарському суді після їх звернення до нього у встановленому порядку, гарантованому чинним законодавством та всебічно забезпечити дотримання справедливого, неупередженого та своєчасного вирішення судом спорів з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб, держави.

У зв`язку з необхідністю забезпечення реалізації всіма учасниками процесу своїх процесуальних прав і обов`язків, з метою повного, об`єктивного, всебічного розгляду справи, суд вважає за необхідне відкласти судове засідання на іншу дату.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 42, 169, 216, 248, 232-235, 252 ГПК України

п о с т а н о в и в:

1. Розгляд справи відкласти. Призначити розгляд справи на 18 листопада 2020 року о 14:30 год. за адресою: м.Херсон, вул.Театральна, 18, зал судових засідань № 211

2. Копію ухвали надіслати сторонам по справі.

Ухвала набирає чинності з моменту її прийняття 05.10.2020р. та оскарженню поза межами судового рішення, прийнятого за результатами розгляду справи, не підлягає.

Інформацію по справі, що розглядається можна отримати на сторінці суду на офіційному веб-порталі судової влади України в мережі Інтернет за веб-адресою: ks.arbitr.gov.ua/sud5024

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення03.11.2020
Оприлюднено06.11.2020
Номер документу92673734
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1804/14 (923/768/20)

Ухвала від 23.12.2020

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Лавриненко Л.В.

Рішення від 18.11.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 03.11.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 05.10.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 27.08.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 05.08.2020

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні