Копія
Справа № 560/7010/20
РІШЕННЯ
іменем України
07 листопада 2020 рокум. Хмельницький 11 год. 40 хв.
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Тарновецького І.І.
за участі:секретаря судового засідання Бачок О.В. позивача - ОСОБА_1 , представника позивача - Панченко Д.В., представника відповідача - Бориславської М.В., представника третьої особи - Багінської О.О. розглянувши адміністративну справу за позовом кандидата у депутати Хмельницької районної ради ОСОБА_2 до Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Хмельницька районна територіальна виборча комісія Хмельницької області про визнання дій незаконними,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до суду з позовом до Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Хмельницька районна територіальна виборча комісія Хмельницької області, в якому просить суд визнати незаконними дії Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області по складанню протоколів про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567, 681522, 681490, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що є першим кандидатом який балотується по єдиному багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів до Хмельницької районної ради. Хмельницька міська територіальна виборча комісія, у відповідності до вимог Виборчого кодексу України, встановлює підсумки голосування у територіальному виборчому окрузі № 6 з виборів депутатів до Хмельницької районної ради Хмельницької області. 03.11.2020 о 23:55 год. Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області надала Хмельницькій районній територіальній виборчій комісії протокол про підсумки голосування у територіальному виборчому окрузі № 6 з виборів депутатів до Хмельницької районної ради Хмельницької області та примірники протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів до Хмельницької районної ради Хмельницької області. Протокольним рішенням Хмельницької районної територіальної виборчої комісії зобов`язано Хмельницьку міську територіальну виборчу комісію Хмельницької області виправити виявлені недоліки та надати протокол про підсумки голосування з поміткою "уточнений". Станом на момент звернення до суду відповідачем не надано такого протоколу. Проте, разом з протоколом про встановлення підсумків голосування, відповідач надав протоколи про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567, 681522, 681490, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490, зазначені протоколи не були датовані, внаслідок чого дату прийняття рішення про перерахунок голосів виборців встановити не можливо. 04.11.2020 кандидат в депутати до Хмельницької районної ради Хмельницької області ОСОБА_3 та два свідки склали акт про те, що Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області не надала суб`єктам виборчого процесу копію рішення згідно з яким прийнято рішення про перерахунок голосів виборців. Позивач вважає дії відповідача по складенню протоколів про повторний перерахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567, 681522, 681490, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490 та надання їх Хмельницькій районній ТВК незаконними.
Ухвалою суду від 05.11.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження, призначено справу до розгляду по суті у судовому засіданні, встановлено відповідачу строк для подання відзиву на позовну заяву до 10:00 год. 06.11.2020, залучено до участі у справі, в якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмета спору на стороні відповідача - Хмельницьку районну територіальну виборчу комісію Хмельницької області.
06.11.2020 від представника відповідача на адресу суду надійшов відзив на позов, в якому останній зазначив, що Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області діяла на підставі, у межах повноважень та у спосіб, визначений Виборчим кодексом України, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог.
06.11.2020 від представника третьої особи на адресу суду надійшов відзив на позов, в якому останній зазначив, що до Хмельницької районної ТВК 03.11.2020 о 23:59 год. надійшли документи від Хмельницької міської ТВК, після огляду яких встановлено ряд порушень, а саме неналежне оформлення Хмельницькою міською ТВК протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів Хмельницької районної ради у межах частини територіального виборчого округу №6 та №3, зокрема не прошиття протоколів, подання протоколів не в сейф-пакетах згідно ч. 3 ст. 254 ВК України, наявність у протоколах виправлень, помилок, неточностей, неподання 17 протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях з виборів депутатів Хмельницької районної ради Хмельницької області. Також, Хмельницькою міською ТВК були подані протоколи про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях № 681567, №681469, №681496, №681490, №681522, №681567, №681433, №681522, але не були подані Хмельницькою міською ТВК постанови про прийняття рішення про повторний підрахунок голосів. Також не були подані протоколи про підрахунок голосів виборців по 17 ти дільницям. Відтак протокольним рішенням Хмельницької районної територіальної виборчої комісії було прийнято рішення про зобов`язання Хмельницької міської ТВК виправити виявлені недоліки та подати протокол про підсумки голосування з поміткою УТОЧНЕНИЙ . Представник третьої особи зазначив, що на засіданні Хмельницької районної ТВК голова запитувала представників Хмельницької міської ТВК на яких підставах відбувався повторний підрахунок голосів виборців. Однак ані відповідей ані копій відповідних постанов районній ТВК надано не було. У наданих пояснення представник Хмельницької районної ТВК вказав, що повністю покладається на думку суду під час вирішення зазначеної справи.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд позов задовольнити.
Представник відповідача проти задоволення адміністративного позову заперечив з підстав, викладених у відзиві на адміністративний позов.
Представник третьої особи при вирішенні справи поклався на думку суду.
Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача та представника третьої особи, дослідивши матеріали справи, оцінивши докази у їх сукупності, суд встановив наступне.
Позивач - ОСОБА_2 є кандидатом у депутати Хмельницької районної ради, включений до єдиного виборчого списку кандидатів у депутати Хмельницької районної ради Хмельницької територіальної організації Радикальної партії Олега Ляшка на місцевих виборах 25 жовтня 2020 року, згідно постанови Хмельницької районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області № 20 від 29.09.2020.
25.10.2020 року відбулись місцеві вибори.
Хмельницькою міською територіальною виборчою комісією Хмельницької області на виборчих дільницях здійснено підрахунок голосів виборців, складено протокол та надано з виборчими документами до Хмельницької районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області.
Також, 01.11.2020 Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області прийняла постанову № 71 "Про проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на виборчих дільницях".
Відповідачем до Хмельницької районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області подані протоколи про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681486, 681490, 681496, 681497, 681509, 681513, 681522, 681527, 681567.
Хмельницька районна територіальна виборча комісія Хмельницької області після огляду поданих документів встановила неналежне оформлення Хмельницькою міською ТВК протоколу про підсумки голосування з виборів депутатів Хмельницької районної ради у межах частини територіального виборчого округу №6 та №3, зокрема не прошиття протоколів, подання протоколів не в сейф-пакетах згідно ч. 3 ст. 254 ВК України, наявність у протоколах виправлень, помилок, неточностей, неподання 17 протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях з виборів депутатів Хмельницької районної ради Хмельницької області.
03.11.2020 Хмельницькою районною ТВК прийнято протокольне рішення, згідно якого зобов`язано Хмельницьку міську ТВК виправити виявлені недоліки, шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений".
Позивач вважаючи, що Хмельницькою міською територіальною виборчою комісією Хмельницької області під час проведення голосування 25 жовтня 2020 року допущено порушення вимог виборчого законодавства, звернувся до суду із даним позовом.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
При вирішені спору суд виходить з того, що згідно з приписами статті 63 Виборчого кодексу України рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, можуть бути оскаржені до суду або до виборчої комісії. Суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду у порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.
У статті 20 Виборчого кодексу України визначено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.
Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.
Документування діяльності виборчої комісії здійснюється у порядку, встановленому Виборчим кодексом України та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується Центральною виборчою комісією.
На засіданні виборчої комісії протокол засідання веде секретар комісії. За відсутності секретаря комісії чи у разі невиконання ним своїх повноважень на засіданні комісія обирає зі свого складу секретаря засідання, який виконує обов`язки секретаря комісії на відповідному засіданні та при оформленні документів засідання. Протокол засідання комісії підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання). Протокол засідання комісії надається для ознайомлення членам комісії на їхню вимогу не пізніше наступного засідання комісії, при цьому член комісії має право його підписати. Протокол засідання комісії може бути наданий для ознайомлення суб`єкту виборчого процесу на його вимогу не пізніше наступного засідання комісії.
Рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови (стаття 37 ВК України).
Статтею 254 Виборчого кодексу України передбачено, що з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі. На цей час члени територіальної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії.
На засіданні територіальної виборчої комісії, зазначеному у частині першій цієї статті, голова територіальної виборчої комісії або визначений ним член комісії приймає запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій, розпечатує їх та оголошує зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях, а також приймає запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною десятою статті 251 цього Кодексу. Час прийняття територіальною виборчою комісією протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, перелік прийнятих виборчих документів і занесені до протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці відомості фіксуються у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
За результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень:
1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці;
2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою "Уточнений";
3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Рішення, передбачене частиною п`ятою цієї статті, приймається шляхом голосування членів територіальної виборчої комісії більшістю голосів від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
За наявності заяв або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на цій виборчій дільниці, територіальна виборча комісія може прийняти рішення про проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці.
У разі наявності акта або письмової заяви осіб, зазначених у частині першій статті 253 цього Кодексу, про порушення вимог цього Кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці та інших документів до територіальної виборчої комісії територіальна виборча комісія може, а в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії - зобов`язана прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на цій дільниці.
Прийняття рішення територіальною виборчою комісією про проведення повторного підрахунку голосів у разі виявлення порушення цілісності пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії не допускається.
Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів здійснюється територіальною виборчою комісією після розгляду і прийняття протоколів та інших документів від усіх дільничних виборчих комісій. У повторному підрахунку територіальною виборчою комісією голосів виборців на виборчій дільниці мають право брати участь усі члени цієї дільничної виборчої комісії і можуть бути присутніми кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірені особи, уповноважені особи організацій партій, офіційні спостерігачі на відповідних місцевих виборах.
Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу.
Територіальна виборча комісія за результатами повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці складає протокол про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці за формою, встановленою Центральною виборчою комісією. Протокол про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці може виготовлятися за допомогою технічних засобів.
Як встановлено судом та підтверджено наявними в матеріалах справи доказами 01.11.2020 Хмельницькою міською територіальною виборчою комісією Хмельницької області проведено повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681486, 681490, 681496, 681497, 681509, 681513, 681522, 681527, 681567 з виборів депутатів Хмельницької районної ради.
Нормами Виборчого кодексу України визначено право ТВК прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці. Також частиною п`ятою статті 254 ВК України, встановлено зокрема, за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень: ...; 3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Обов`язок ТВК прийняти рішення про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці встановлено частиною десятою статті 254 ВК України, а саме: в разі наявних ознак розпечатування пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без перерахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії.
У даному спорі по виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681486, 681490, 681496, 681497, 681509, 681513, 681522, 681527, 681567 внаслідок розгляду протоколів (у тому числі з позначкою "Уточнений") дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради було встановлено, що неможливо встановити підсумки голосування на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681486, 681490, 681496, 681497, 681509, 681513, 681522, 681527, 681567, внаслідок чого ТВК вирішено провести повторний підрахунок голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на вказаних вище виборчих дільницях.
01.11.2020 Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області прийняла постанову № 71 "Про проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на виборчих дільницях".
Враховуючи положення частини п`ятої статті 254 ВК України, за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії, відповідач мав підстави для прийняття виключно одного із таких рішень, зокрема, провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Оскільки, за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії виборча комісія може прийняти рішення, яким, відповідно до пункту 5 частини десятої статті 72 ВК України, поновити в інший спосіб порушені виборчі права громадян, права та законні інтереси суб`єкта виборчого процесу, в даному випадку дії відповідача повністю відповідають вищевказаній нормі, а також частині п`ятій статті 254 ВК України.
Позивачем в якості доводів протиправності дій відповідача зазначено, що відповідач протиправно провів повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567, 681522, 681490, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490, без прийняття відповідного рішення про проведення такого підрахунку, чим порушив вимоги Виборчого кодексу України.
Суд зазначає, що дані твердження позивача є непідтвердженими, оскільки представником відповідача надано до суду копію витягу з протоколу засідання Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області від 01.11.2020 та копію постанови відповідача № 71 від 01.11.2020 "Про проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на виборчих дільницях".
При цьому, позивач просить суд визнати незаконними дії Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області по складанню протоколів про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567, 681522, 681490, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490, однак безпідставно зазначає три дільниці з однаковими номерами, а саме №№ 681567, 681522, 681490.
Крім того, з матеріалів справи та під час судового розгляду справи, судом не встановлено та позивачем не доведено про проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на виборчих дільницях №№ 681933, 681519, 681529.
В судовому засіданні задоволено клопотання представника позивача про допит свідка та допитано в якості свідка - кандидата в депутати, включеного до єдиного територіального виборчого списку та територіального списку територіального виборчого округу № 5 з виборів депутатів Хмельницької районної ради Хмельницької області ОСОБА_3 , який підтвердив доводи позивача про те, що він та два свідки склали акт про ненадання відповідачем суб`єктам виборчого процесу копії рішення, згідно із яким прийнято рішення про перерахунок голосів виборців.
Також судом встановлено, що позивач та ОСОБА_4 документально не зверталися до ТВК, щодо вчиненого порушення чи витребовування будь - яких документів, так як, і документально не зверталися до правоохоронних органів з питань порушення виборчого законодавства.
Судом встановлено, що позивач - ОСОБА_2 , на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681522, 681567, 681933, 681486, 681497, 681509, 681519, 681529, 681490, по яких просить суд визнати незаконними дії Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області по складанню протоколів про повторний підрахунок голосів виборців, як кандидат у депутати Хмельницької районної ради не обирався.
Статтями 73, 74 КАС України визначено належність та допустимість доказів. Зокрема належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.
Суд не бере до уваги докази, які одержані з порушенням порядку, встановленого законом.
В свою чергу в судовому засіданні представник позивача не надав документально обґрунтованого пояснення щодо джерела, підстав та способу отримання позивачем доданих до адміністративного позову копій протоколів Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681496, 681567.
Європейським Судом з прав людини у рішенні по справі Суомінен проти Фінляндії (Suominen v. Finland), № 37801/97, п. 36, від 01 липня 2003 року, яке, відповідно до частини 1 статті 17 Закону України Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини , підлягає застосуванню судами як джерело права, вказано, що орган влади зобов`язаний виправдати свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень.
У рішенні від 10 лютого 2010 року у справі Серявін та інші проти України Європейський суд з прав людини вказав, що у рішеннях суддів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються.
Висновки та рішення суб`єкта владних повноважень можуть ґрунтуватися виключно на належних, достатніх, а також тих доказах, які одержані з дотриманням закону.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини першої, другої статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Стосовно позиції ОСОБА_2 про вихід суду за межі позовних вимог, на яку вказує позивач для скасування постанови "Про проведення повторного підрахунку голосів виборців з виборів депутатів Хмельницької районної ради на виборчих дільницях", то суд не вбачає підстав для розгляду такої вимоги в межах даної справи, при цьому суд наголошує, що позивач не позбавлений нормами чинного законодавства України процесуального права щодо звернення з адміністративним позовом до суду з вимогами про скасування такої постанови.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об`єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд робить висновок про те, що позивачем не доведено протиправність дій Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області по складанню протоколів про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №№ 681433, 681469, 681486, 681490, 681496, 681497, 681509, 681513, 681522, 681527, 681567, у зв`язку з чим позовні вимоги позивача, є необґрунтованими не доведеними та задоволенню не підлягають.
Вирішуючи питання щодо розподілу судових витрат суд керується приписами ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.
Оскільки судом відмовлено у задоволенні позову, сплачений при поданні позову судовий збір в сумі 840,80 грн. не підлягає стягненню з відповідача та залишається за позивачем.
Керуючись ст. 139, 241-246, 273, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
В задоволенні адміністративного позову кандидата у депутати Хмельницької районної ради ОСОБА_2 до Хмельницької міської територіальної виборчої комісії Хмельницької області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача Хмельницька районна територіальна виборча комісія Хмельницької області про визнання дій незаконними - відмовити.
Судові витрати в порядку КАС України розподілу між сторонами не підлягають.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з його проголошення , а на судові рішення, ухвалені до дня голосування, - не пізніш як за чотири години до початку голосування.< Час виготовлення >
Позивач:Кандидат у депутати Хмельницької районної ради ОСОБА_2 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Хмельницька міська територіальна виборча комісія Хмельницької області (вул. Гагаріна, 3А, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 43757550) Третя особа:Хмельницька районна територіальна виборча комісія Хмельницької області (вул. Чайкіної, 30, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29000 , код ЄДРПОУ - 43761352)
Головуючий суддя /підпис/ І.І. Тарновецький "Згідно з оригіналом" Суддя І.І. Тарновецький
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2020 |
Оприлюднено | 09.11.2020 |
Номер документу | 92686041 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Тарновецький І.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні