П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 листопада 2020 р.м.ОдесаСправа № 540/3405/20 Головуючий в 1 інстанції: Хом`якова В.В.
П`ятий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді-доповідача Скрипченка В.О.,
суддів Косцової І.П. та Осіпова Ю.В.,
за участю секретаря судового засідання Цандура М.Р.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі апеляційну скаргу Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ на рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року (суддя Хом`якова В.В., м. Херсон, повний текст рішення складений 04 листопада 2020 року ) по справі за адміністративним позовом Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ до Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області, за участю третіх осіб на стороні відповідача без самостійних вимог: Херсонської обласної організації політичної партії БЛОК ВОЛОДИМИРА САЛЬДО , Херсонської регіональної організації Політичної партії Партія Ігоря Колихаєва НАМ ТУТ ЖИТИ , Херсонської Обласної організації Політичної партії СЛУГА НАРОДУ , про визнання протиправною бездіяльності, скасування рішення та визнання недійсним голосування,-
В С Т А Н О В И В:
03 листопада 2020 року Херсонська обласна організація політичної партії НАШ КРАЙ звернулася до Херсонського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області (далі - відповідач), в якому просила:
- визнати протиправним та скасувати протокол Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №650742 з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6, складений 31 жовтня 2020 р. о 18 год. 18 хв.;
- визнати протиправною бездіяльність Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області щодо неприйняття рішення про визнання недійсним голосування з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6 на виборчій дільниці №650742;
- визнати недійсним голосування з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6 на виборчій дільниці №650742.
Рішенням Херсонського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року у задоволенні адміністративного позову Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ відмовлено.
Стягнуто з Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ ( 73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 19, код ЄДРПОУ 39833792 ) до Державного бюджету України (УК у м Херсоні/м Херсон/22030101, код ЄДРПОУ 37959779, банк отримувач: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО) 899998, рахунок: UA078999980313181206084021002, код класифікації доходів бюджету: 22030101 ) судовий збір у розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) грн.
Не погоджуючись із постановленим у справі судовим рішенням позивач подав апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального права та неповне з`ясування обставин справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким задовольнити адміністративний позов Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ .
В апеляційній скарзі вказується на те, що відповідно до протоколу Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №650742 з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6, складеного 31 жовтня 2020 року о 18 год. 18 хв. встановлено, що кількість голосів виборців, які прийняли участь у голосуванні на виборчій дільниці становить 567 (п. 9 протоколу), а кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними становить 35 (п. 10 протоколу).
Апелянт вважає, що відповідачем проігноровано вимоги виборчого законодавства щодо необхідності визнання недійсним голосування виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у межах територіального виборчого округу №6 на виборчій дільниці №650742, оскільки п. 1 ч. 1 ст. 252 Виборчого кодексу України передбачено, що дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним у разі встановлення нею порушень вимог цього Кодексу, внаслідок яких неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців, лише за таких обставин: випадків незаконного голосування (заповнення, опускання виборчого бюлетеня до виборчої скриньки за виборця іншою особою, крім випадків, передбачених частинами п`ятою, десятою статті 248 цього Кодексу; голосування особами, які не мають права голосу на відповідних виборах; голосування особами, які не включені до списку виборців на виборчій дільниці або включені до нього безпідставно; голосування особою більше ніж один раз) у кількості, що перевищує 5 відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів. Апелянт/позивач зазначає, що кількість недійсних бюлетенів становить 35, а всього бюлетенів 567, тобто кількість недійних бюлетенів становить понад 5 відсотків. З наведеного вбачається наявність правових підстав для постановлення судового рішення про визнання протиправною бездіяльності відповідача з цього приводу, скасування рішення та визнання недійсним голосування.
Третя особа Херсонська обласна організація політичної партії БЛОК ВОЛОДИМИРА САЛЬДО надіслав до апеляційного суду відзив на апеляційну скаргу, у якому зазначив про законність та обґрунтованість оскаржуваного судового рішення, просить апеляційну скаргу залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції - без змін. Справу розглянути за відсутністю представника.
Відповідно до ч. 2 ст. 313 КАС Україна неявка сторін або інших учасників справи, належним чином повідомлених про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи. У зв`язку з неявкою у судове засідання всіх учасників справа розглянута апеляційним судом за їх відсутністю. Згідно ч. 4 ст. 229 КАС України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Заслухавши суддю-доповідача, доводи апеляційної скарги, відзиву на неї, вивчивши матеріали справи, перевіривши законність і обґрунтованість рішення суду в межах апеляційної скарги, апеляційний суд дійшов таких висновків.
Так, 25.10.2020 відбулись перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.
31.10.2020 о 18 год. 18 хв. Суворовською районною у місті Херсоні територіальною виборчою комісією Херсонської області складено протокол повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №650742 з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6.
Згідно протоколу повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №650742 з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6 від 31.10.2020 р., підписаного 15 членами комісії з 18 відповідно до складу, кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничною виборчою комісією - 1905; кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничною виборчою комісією - 1338; кількість виборців, включених до списку виборців, включених до списку виборців на виборчій дільниці (на момент закінчення голосування) - 1889; кількість виборців, внесених на виборчій дільниці до витягу із списку виборців для голосування за місцем перебування - 8; кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені у приміщенні для голосування - 563; кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені за місцем перебування - 4; загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 567; кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню - 0; кількість виборців, які взяли участь у голосуванні на виборчій дільниці - 567; кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 35; сумарна кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки усіх місцевих організацій політичних партій - 532.
Скарг, заяв щодо порушень виборчого законодавства від офіційних спостерігачів, від кандидатів та інших зацікавлених осіб під час підрахунку голосів та фіксації результатів виборів у протоколі не надходило. Актів про порушення виборчого законодавства не складалось, скарги, що стосувались виробного процесу, не подавались.
Позивач вважає, що відповідачем протиправно не визнано недійсним голосування виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у межах територіального виборчого округу №6 на виборчій дільниці №650742 у зв`язку з тим, що кількість голосуючих склала 567 виборців, кількість недійсних бюлетенів становила 35, що перевищує 5 відсотків кількості виборців, тому позивач звернувся до суду з даною позовною заявою.
Відмовляючи у задоволенні адміністративного позову Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ суд першої інстанції виходив з того, що виборча комісія діяла на підставі, в межах повноважень та у спосіб, встановлені Конституцією України, цим Кодексом та законами України.
Колегія суддів погоджується із таким висновком суду першої інстанції з огляду на наступне.
Так, згідно з ч. 1 ст. 273 КАС України право оскаржувати рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій, комісій з референдуму, членів цих комісій мають суб`єкти відповідного виборчого процесу (крім виборчої комісії), а також ініціативна група референдуму, інші суб`єкти ініціювання референдуму.
Чпстиною 4 ст. 273 КАС України передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність територіальних (окружних) виборчих комісій щодо підготовки та проведення місцевих виборів оскаржуються до окружного адміністративного суду за місцезнаходженням відповідної комісії.
Позовні заяви щодо рішень, дій чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму, членів цих комісій може бути подано до адміністративного суду у п`ятиденний строк із дня прийняття рішення, вчинення дії або допущення бездіяльності (ч. 6 ст. 273 КАС України).
Підготовка та проведення виборів регулюються Конституцією України, Виборчим Кодексом від 19.12.2019 №396-IX (далі - ВК України), законами України Про Центральну виборчу комісію , Про Державний реєстр виборців , іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства та актами Центральної виборчої комісії (ст. 2 Кодексу). Позивач та відповідач, треті особи є суб`єктами виборчого процесу (ч. 1 ст. 22 ВК України).
Відповідно до ч. 4 ст. 33 ВК України територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.
Частиною 5 статті 33 ВК України встановлено, що дільничні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення загальнодержавних і місцевих виборів у межах відповідних виборчих дільниць.
Зі змісту ч. 2 ст. 250 ВК України слідує, що підрахунок голосів виборців з кожних місцевих виборів завершується складанням протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів в порядку, визначеному статтею 251 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст. 251 ВК України дільнична виборча комісія на своєму засіданні складає протокол про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з кожних місцевих виборів по кожному виборчому округу, в яких проводилося голосування на виборчій дільниці.
Згідно ч. 1 ст. 254 ВК України з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі.
Відповідно до ч. 2 ст. 254 ВК України засідання територіальної виборчої комісії оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії та/або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. У протоколі засідання територіальної виборчої комісії оголошуються зміст протоколів дільничних виборчих комісій про підрахунок голосів виборців на відповідних виборчих дільницях.
Приписами ч. 5 ст. 254 ВК України визначено, що за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія має право прийняти рішення, зокрема, про проведення повторного підрахунку голосів на виборчій дільниці.
Відповідно до ч. 12 ст. 254 ВК України повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів здійснюється територіальною виборчою комісією після розгляду і прийняття протоколів та інших документів від усіх дільничних виборчих комісій. У повторному підрахунку територіальною виборчою комісією голосів виборців на виборчій дільниці мають право брати участь усі члени цієї дільничної виборчої комісії і можуть бути присутніми кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірені особи, уповноважені особи організацій партій, офіційні спостерігачі на відповідних місцевих виборах.
Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу.
В силу вимог ч. 13 ст. 254 ВК України територіальна виборча комісія за результатами повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці складає протокол про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці за формою, встановленою Центральною виборчою комісією.
З аналізу даних правових норм слідує, що територіальна виборча комісія може провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог Виборчого кодексу України під час підрахунку голосів на виборчій дільниці.
Судом першої інстанції вірно встановлено, що Суворовською районною у місті Херсоні територіальною виборчою комісією Херсонської області 31.10.2020 проведено перерахунок голосів виборців на виборчій дільниці №650742 та складено відповідний протокол за формою, встановленою Центральною виборчою комісією без прийняття рішення. Протокольне рішення, прийняте на засіданні виборчої комісії, фіксується у протоколі засідання та не оформлюється окремим документом.
За змістом частини 15 статті 254 ВК України територіальна виборча комісія, у разі виявлення при повторному підрахунку голосів виборців на відповідній виборчій дільниці обставин, зазначених у частині першій статті 252 цього Кодексу, може прийняти рішення про визнання голосування на виборчій дільниці недійсним. У випадку неприйняття такого рішення підсумок такої дії фіксується у протоколі комісії.
Суд першої інстанції правильно виходив з того, що спірною у справі є бездіяльність Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області щодо неприйняття рішення про визнання недійсним голосування з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6 на виборчій дільниці №650742.
Наслідком такої бездіяльності, на думку позивача, є протиправність протоколу Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №650742 з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6, складений 31 жовтня 2020 р. о 18 год. 18 хв., а також не прийняття рішення про визнання недійсним голосування з виборів депутатів Херсонської міської ради Херсонського району Херсонської області у територіальному виборчому окрузі №6 на виборчій дільниці № 650742. Підставою для такої правової позиції позивача є та обставина, що 35 бюлетенів з 567 визнано недійсними.
У ч. 1 ст. 252 ВК України законодавцем визначено вичерпний перелік порушень, у разі виявлення яких при повторному підрахунку голосів виборців територіальна виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 252 ВК України, на який посилається позивач, дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним у разі встановлення нею порушень вимог цього Кодексу, внаслідок яких неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців, лише за таких обставин: випадків незаконного голосування (заповнення, опускання виборчого бюлетеня до виборчої скриньки за виборця іншою особою, крім випадків, передбачених частинами п`ятою, десятою статті 248 цього Кодексу; голосування особами, які не мають права голосу на відповідних виборах; голосування особами, які не включені до списку виборців на виборчій дільниці або включені до нього безпідставно; голосування особою більше ніж один раз) у кількості, що перевищує 5 відсотків кількості виборців , які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів.
Водночас, відповідно до приписів п. 1 ч. 29 ст. 250 ВК України недійсними вважаються виборчі бюлетені з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше):
а) на яких відсутня печатка відповідної дільничної виборчої комісії;
б) до яких не внесено зміни відповідно до частини тринадцятої статті 242 цього Кодексу або внесено зміни без рішення виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборчої комісії чи внесені зміни не відповідають рішенню виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, міської (міста з кількістю виборців 10 тисяч і більше) виборчої комісії;
в) якщо у виборчому бюлетені проставлено позначки навпроти назви декількох організацій партій;
г) якщо не проставлено жодної позначки біля повної назви організації партії;
ґ) якщо не відокремлено контрольний талон виборчого бюлетеня;
д) якщо з інших причин неможливо встановити зміст волевиявлення виборця щодо підтримки виборчого списку певної організації партії.
У разі виникнення сумнівів щодо дійсності виборчого бюлетеня у випадках, передбачених підпунктом д пункту 1 цієї частини, питання вирішується дільничною виборчою комісією шляхом голосування. При цьому, кожен член комісії має право особисто оглянути виборчий бюлетень. На час огляду виборчого бюлетеня підрахунок інших виборчих бюлетенів припиняється (ч. 29 ст. 250 ВК України).
Кількість недійсних бюлетенів склала 35 шт., і цей факт сторонами визнається. Тому підстави, з яких бюлетені були визнані недійсними, не є спірними та судом першої інстанції не розглядалися.
Колегія суддів, як і суд першої інстанції, виходить з того, що підстави для визнання бюлетенів недійсними не є тотожними тим порушенням, які визначені частиною 1 статті 252 Виборчого кодексу України як обставини для визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, зокрема, й до випадків незаконного голосування.
Колегія суддів відхиляє аргумент апеляційної скарги про те, що недійсні бюлетені підтверджують факт незаконного голосування, а саме голосування особами, які не мають права голосу на відповідних виборах; голосування особами, які не включені до списку виборців на виборчій дільниці або включені до нього безпідставно; голосування особою більше ніж один раз, оскільки така думка позивача не підтверджена відповідними доказами.
З системного аналізу ч. ч. 29-30 ст. 250 ВК України та ч. 1 ст. 252 ВК України випливає, що підстави для визнання бюлетеня недійсним та підстави для визнання голосування незаконним є різними, оскільки, як вірно зазначено судом першої інстанції, недійсність бюлетеню є наслідком або механічної помилки або технічної помилки, або наслідком бездіяльності дільничної виборчої комісії (відсутність печатки на бюлетені, не відокремлено контрольний талон виборчого бюлетеня) і не породжує обставин, викладених в ч. 1 ст. 252 ВК України.
Крім того, слід наголосити на тому, що у разі виявлення обставин, зазначених у частині першій статті 252 ВК України, у кожному випадку дільнична виборча комісія складає відповідний акт, який підписується всіма присутніми членами дільничної виборчої комісії та засвідчується печаткою виборчої комісії. Такий акт (акти) є підставою для розгляду дільничною виборчою комісією питання про визнання голосування на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів у відповідному виборчому окрузі недійсним (ч. 2 ст. 252 ВК України). Тобто кожний випадок незаконного голосування підлягає документуванню відповідним актом, який підписується всіма присутніми членами дільничної виборчої комісії та засвідчується печаткою виборчої комісії. Кожен випадок повинен бути задокументований актом, а кількість таких випадків повинна бути більшою за 5 відсотків загальної кількості бюлетенів на виборчій дільниці.
Такий акт (акти) відповідачем не складався, а сторонами не вимагалось від відповідача складання такого акту (актів), ніяких скарг від суб`єктів виборчого процесу до ДВК не надходило.
За таких обставин суд першої правильно вирішив, що позивач не підтвердив наявності понад 5 відсотків від 567 бюлетенів випадків незаконного голосування на територіальному виборчому окрузі №6 на виборчій дільниці №650742.
Враховуючи викладене, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції, який дійшов висновку про відсутність правових підстав у Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області для прийняття рішення про визнання голосування недійсним.
У зв`язку з цим, за результатом апеляційного розгляду даної справи колегія суддів дійшла висновку, що оскаржуване рішення Суворовської районної у місті Херсоні територіальної виборчої комісії Херсонської області, оформлене протоколом від 31.10.2020 року про перерахунок голосів виборців на виборчій дільниці №650742 ґрунтується на правильному застосуванні норм матеріального права та прийняте з урахуванням усіх фактичних обставин.
За таких обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції дійшов вірного висновку про відсутність підстав для задоволення позову Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ .
Підсумовуючи наведене колегія суддів дійшла висновку, що доводи, викладені в апеляційній скарзі, не знайшли свого підтвердження, суд першої інстанції правильно з`ясував усі обставини справи, оскаржуване рішення ухвалено судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Відтак, апеляційна скарга Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ задоволенню не підлягає.
Одночасно, апеляційний суд вважає за необхідне вирішити питання і щодо розподілу судових витрат, та з врахуванням приписів ст.ст. 132, 139, 273 КАС України.
Відповідно до ч. 9 ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи, суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.
Статтею 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2020 рік встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2020 року складає 2102 грн.
Положеннями пп. 1 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір , передбачено сплату судового збору за подання юридичною особою адміністративного позову немайнового характеру у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого станом на 01 січня відповідного року.
Підпунктом 2 п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону №3674-VI встановлено, що за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду встановлюється ставка судового збору у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.
Таким чином, ставка судового збору за подання апеляційної скарги в даному випадку становить (2102,00 х 150%) = 3153,00 грн.
Відтак, розмір судового збору за подання до адміністративного апеляційного суду апеляційної скарги складає 3153,00 грн.
Враховуючи те, що при поданні апеляційної скарги судовий збір позивачем не сплачено, а за результатами розгляду апеляційної скарги колегія суддів дійшла висновку про відмову в задоволенні позовної заяви, то з позивача до Державного бюджету України підлягає стягненню судовий збір в розмірі 3153,00 грн.
Керуючись статтями 272, 273, 292, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України,- апеляційний суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Апеляційну скаргу Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ залишити без задоволення, а рішення Херсонського окружного адміністративного суду від 04 листопада 2020 року - без змін.
Стягнути з Херсонської обласної організації політичної партії НАШ КРАЙ (вул.73003, м. Херсон, вул. Перекопська, 19, код ЄДРПОУ 39833792) судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 3153,00 грн. (три тисячі сто п`ятдесят три гривні 00 коп.) на користь держави (отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/ 22030106; код отримувача (код за ЄДРПОУ): 37993783; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); рахунок отримувача: UA908999980313111256000026001; код класифікації доходів бюджету: 22030106).
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту її проголошення та оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя-доповідач В.О.Скрипченко
Суддя І.П.Косцова
Суддя Ю.В.Осіпов
Суд | П'ятий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2020 |
Оприлюднено | 09.11.2020 |
Номер документу | 92691101 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
П'ятий апеляційний адміністративний суд
Скрипченко В.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні