ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 листопада 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/1988/20
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Супруна Є.Б., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №440/1988/20 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Макс Менеджмент Сістемс" до Головного управління ДПС у Полтавській області про скасування податкового повідомлення-рішення,
В С Т А Н О В И В:
14 квітня 2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Макс Менеджмент Сістемс" (надалі - Товариство, ТОВ Макс Менеджмент Сістемс") звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Головного управління ДПС у Полтавській області (надалі - ГУ ДПС у Полтавській області, відповідач) , в якому просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 23.12.2019 №0108435004 в частині нарахування штрафних санкцій на суму 32 826,70 грн, застосованих відповідачем за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних.
Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 21.04.2020 позовну заяву було залишено без руху у зв`язку з невідповідністю її вимогам статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.
В подальшому, ухвалою від 10.08.2020, у зв`язку з частковим усуненням недоліків, позивачу продовжено строк для усунення недоліків.
20.08.2020 позивач виконав вимоги ухвали від 10.08.2020, надавши уточнений позов разом з його копією для відповідача.
Відповідно до уточненого позову позивач вже заявляє перед судом вимогу про скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС у Полтавській області від 03.04.2020 №0022505004 на суму 32 826,70 грн.
Ухвалою судді Полтавського окружного адміністративного суду від 21.08.2020 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження без виклику учасників справи (у письмовому провадженні).
Наявність обставин, які свідчать про порушення прав платника податків, позивач пов`язує з необґрунтованістю висновку камеральної перевірки з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень, жовтень, грудень 2018 року та за травень 2019 року, якою, з урахуванням результатів адміністративного оскарження, встановлено порушення термінів реєстрації податкових накладних, оскільки встановлені перевіркою порушення були допущені з незалежних від волі позивача причин. Посилався також на порушення відповідачем процедури проведення перевірки в частині несвоєчасного повідомлення про неї.
Відповідач позов не визнав. У відзиві на позов представник вказує на правомірність висновків перевірки з огляду на факт порушення платником строків реєстрації податкових накладних. Доводи позивача щодо звільнення від відповідальності вважає помилковими, оскільки Податковим кодексом України покладено обов`язок здійснювати реєстрацію податкових накладних в ЄРПН. Крім того посилався на висновок, викладений у постанові Верховного Суду від 10.12.2019 у справі №540/830/19, відповідно до якого несвоєчасна реєстрація накладних не порушує жодних прав контрагентів та не впливає на обов`язок реєстрації постачальником податкових накладних в ЄРПН та не звільняє від відповідальності за їх несвоєчасну реєстрацію (а.с. 91-93).
Ухвалою суду від 05.10.2020 заперечення представника ГУ ДПС у Полтавській області проти розгляду за правилами спрощеного провадження справи №440/1988/20 залишено без задоволення.
Розгляд даної справи, відповідно до статті 258, частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, здійснюється в порядку спрощеного позовного провадження без виклику учасників.
Суд, вивчивши матеріали справи, встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
Юридичну особу ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" зареєстровано 03.10.2016, про що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань вчинено запис №1 588 102 0000 015779. Основним видом діяльності підприємства за КВЕД є 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами (а.с. 13-17).
26.11.2019 ГУ ДПС у Полтавській області проведено камеральну перевірку Товариства з питання своєчасності реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за вересень, жовтень, грудень 218 року, травень 2019 року, за результатами якої складено акт №28222/16-31-50-04-11/40869497 (а.с. 108-110).
Проведеною перевіркою встановлено порушення платником вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України в частині термінів реєстрації податкових накладних:
- від 12.10.2018 №36 зареєстровано 15.11.2018, кількість днів затримки - 15, сума ПДВ 3126,67 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 11.10.2018 №34 зареєстровано 15.11.2018, кількість днів затримки - 15, сума ПДВ 38467,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 15.09.2018 №21 зареєстровано 26.10.2018, кількість днів затримки - 26, сума ПДВ 8405,73 грн, розмір штрафу - 20%;
- від 12.12.2018 №29 зареєстровано 10.01.2019, кількість днів затримки - 10, сума ПДВ 63550,07 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 15.12.2018 №30 зареєстровано 14.02.2019, кількість днів затримки - 45, сума ПДВ 53890,00 грн, розмір штрафу - 30%;
- від 19.12.2018 №41 зареєстровано 17.01.2019, кількість днів затримки - 2, сума ПДВ 31500,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 29.12.2018 №49 зареєстровано 17.01.2019, кількість днів затримки - 2, сума ПДВ 13141,67 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 24.05.2019 №28 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 6416,67 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 22.05.2019 №26 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 64328,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 28.05.2019 №31 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 30 056,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 20.05.2019 №22 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 51421,50 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 28.05.2019 №30 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 8649,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 30.05.2019 №34 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 53581,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 26.05.2019 №29 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 44628,33 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 11.05.2019 №16 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 20, сума ПДВ 58307,87 грн, розмір штрафу - 20%;
- від 22.05.2019 №25 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 64945,00 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 30.05.2019 №33 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 29752,33 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 22.05.2019 №27 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 18388,33 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 29.05.2019 №32 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 14 116,67 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 20.05.2019 №23 зареєстровано 20.06.2019, кількість днів затримки - 5, сума ПДВ 19333,33 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 21.05.2019 №24 зареєстровано 21.06.2019, кількість днів затримки - 6, сума ПДВ 12458,33 грн, розмір штрафу - 10%;
- від 11.05.2019 №17 зареєстровано 21.06.2019, кількість днів затримки - 21, сума ПДВ 28371,60 грн, розмір штрафу - 20%.
За наслідками перевірки контролюючим органом складено податкове повідомлення - рішення від 23.12.2019 №0108435004, яким за затримку реєстрації податкових накладних до ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" застосовано штраф на загальну суму 91 970,03 грн (а.с. 115).
Позивач, не погодившись із правомірністю зазначеного рішення, оскаржив його в адміністративному порядку до ДПС України (а.с. 98-102).
Під час розгляду скарги з`ясовано, що в.о. директора ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" звернувся до Київського апеляційного суду з апеляційною скаргою про скасування арешту майна, накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 27.05.2019 у кримінальному провадженні №62018000000000022, якою накладено арешт на кошти - суми ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) ТОВ "Макс Менеджмент Сістемс".
Ухвалою Київського апеляційного суду від 10.06.2019 апеляційну скаргу в.о. директора ТОВ "Макс Менеджмент Сістемс" задоволено. Ухвалу слідчого судді Печерського районного суду м. Києва від 27.05.2019 у кримінальному провадженні №62018000000000022, на кошти - суми ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) ТОВ "Макс Менеджмент Сістемс" - скасовано.
Згідно ЄРПН арешт ліміту ПДВ за рішенням суду було знято 14.06.2019 та ТОВ "Макс Менеджмент Сістемс" податкові накладні за травень 2019 року були зареєстровані 20.06.2019 та 21.06.2019.
У зв`язку з цим рішенням ДПС України від 12.03.2020 №9205/6/99-00-08-05-05-06 скасовано податкове повідомлення - рішення ГУ ДПС у Полтавській області від 23.12.2019 №0108435004 у частині застосування штрафу за несвоєчасну реєстрацію вищезазначених податкових накладних, виписаних у травні 2019 року, зумовлену обставинами накладення арешту на кошти в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) на суму 59 143,33 грн та залишено без змін зазначене ППР в іншій частині (а.с. 103-105).
На підставі зазначеного рішення, ГУ ДПС у Полтавській області було винесено податкове повідомлення - рішення від 03.04.2020 №0022505004 про застосування до ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" штрафу за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних на суму 32 826,70 грн, у тому числі:
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ 149 785,41 грн застосовано штраф у розмірі 10% в сумі 14978,54 грн;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 8405,73 грн застосовано штраф у розмірі 20% в сумі 1681,15 грн;
- за затримку реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 53 890,00 грн застосовано штраф у розмірі 30% 16 167,00 грн.
Позивач, не погодившись із правомірністю прийнятого щодо нього рішенням, з огляду на відсутність власної вини у порушенні граничних строків реєстрації податкових накладних, звернувся до суду з даним позовом.
Вирішуючи даний публічно-правовий спір по суті, суд виходить з наступного.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України (далі - ПК України).
За приписами пункту 75.1 статті 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.
При цьому, підпунктом 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України визначено, що камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість (даних центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій), а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.
Порядок проведення камеральної перевірки, у свою чергу, безпосередньо встановлено статтею 76 ПК України, пунктами 76.1 та 76.2 якої передбачено, що камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або направлення на її проведення.
Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов`язкова.
З урахуванням зазначених норм ПК України твердження позивача про порушення порядку процедури проведення перевірки в частині несвоєчасного повідомлення про неї суд відкидає як безпідставні.
01.01.2017 набув чинності Закон України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні", яким до Податкового кодексу України внесено зміни, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи.
Так, підпункт 75.1.1 пункту 75.1 статті 75 ПК України доповнено другим абзацом, відповідно до якого предметом камеральної перевірки також може бути своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків) та/або своєчасність реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних та/або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних, виправлення помилок у податкових накладних та/або своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов`язання виключно на підставі даних, що зберігаються (опрацьовуються) у відповідних інформаційних базах.
Таким чином на момент проведення перевірки позивача до предмету камеральних перевірок, окрім питань правильності оформлення податкових декларацій, законодавець відніс також і питання своєчасності реєстрації податкових накладних, у зв`язку з чим твердження позивача про вихід відповідача за межі власних повноважень суд визнає спростованими.
Підпунктом 16.1.2 пункту 16.1 статті 16 ПК України визначено, що платник податків зобов`язаний вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів.
Згідно з пунктом 201.1 статті 201 ПК України на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
Відповідно до пункту 201.10 статті 201 ПК України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;
- для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.
У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.
Відповідно до вимог пункту 10 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1246 (надалі - Порядок №1246), датою та часом подання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронній формі ДФС є дата та час, зазначені у квитанції про їх прийняття (підтвердження реєстрації) або неприйняття.
Згідно з вимогами пункту 11 Порядку №1246, квитанція, що підтверджує факт реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування, надсилається протягом операційного дня платникові податку.
У свою чергу, пунктом 120 1 .1 статті 120 1 ПК України установлено, що порушення платниками податку на додану вартість граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, для реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою) тягне за собою накладення на платника податку на додану вартість, на якого відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов`язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі:
- 10 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації до 15 календарних днів;
- 20 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 16 до 30 календарних днів;
- 30 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 31 до 60 календарних днів;
- 40 відсотків суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення строку реєстрації від 61 до 365 календарних днів.
Тобто, платник податків зобов`язаний на дату виникнення податкових зобов`язань скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.
При цьому, у разі порушення таких строків, застосовуються штрафні санкції згідно з Податковим кодексом України.
Як з`ясовано під час камеральної перевірки, Товариством були порушені терміни реєстрації податкових накладних із затримкою до 15 календарних днів на суму ПДВ 567 859,90 грн; із затримкою від 16 до 30 календарних днів на суму ПДВ 95 085,20 грн; із затримкою від 31 до 60 календарних днів на суму ПДВ 53 890 грн, чим порушено п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України.
Помилок в частині обчислення терміну прострочення судом не встановлено.
При цьому суд з`ясував, що податкові накладні за травень 2019 року були зареєстровані з порушенням термінів реєстрації податкових накладних, що зумовлено арештом коштів у системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ), накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду міста Києва від 27.05.2019 у справі №757/25795/19-к.
Ухвала Печерського районного суду міста Києва від 27.05.2019 скасована ухвалою Київського апеляційного суду від 10.06.2019 в частині накладення арешту на суму ПДВ в системі електронного адміністрування ПДВ (ліміту ПДВ) по ТОВ Макс Менеджмент Сістемс", у зв`язку з чим позивач зареєстрував податкові накладні за травень 2019 року 20.06.2019 та 21.06.2019.
Разом з тим, податкові накладні від 12.10.2018 №36, від 11.10.2018 №34, від 15.09.2018 №21, від 12.12.2018 №29, від 15.12.2018 №30, від 19.12.2018 №41, від 29.12.2018 №49 зареєстровані ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" з порушенням граничних строків реєстрації безвідносно до арешту коштів, накладеного ухвалою слідчого судді Печерського районного суду міста Києва від 27.05.2019 у справі №757/25795/19-к.
Позивач у позовній заяві не надав пояснень причин неможливості своєчасної реєстрації зазначених податкових накладних, а лише зазначив, що вказані порушення мали місце з підстав, що не залежали від його волі, оскільки були заблоковані податкові накладні контрагентів. Саме тому ТОВ Макс Менеджмент Сістемс" не може бути притягнуто до фінансової відповідальності.
Такі твердження позивача суд відкидає з урахуванням наступного.
За змістом пункту 109.1 статті 109 ПК України податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
Таким чином, визначальною ознакою податкового правопорушення є саме протиправність поведінки (бездіяльності) платника податків.
Відповідно до пункту 201.10 ст. 201 ПК України у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної, передбачених пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу, та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена згідно з пунктом 201.16 цієї статті) податкової накладної та/або розрахунку коригування покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця. Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або допущено помилки при зазначенні обов`язкових реквізитів податкової накладної та/або порушено граничні терміни реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв`язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Отже, за платником податків закріплено право на звернення зі скаргами на операції контрагентів (покупців/продавців) щодо реєстрацій/нереєстрацій податкових накладних, окрім випадків встановлених п. 201.16 ст. 201 ПК України.
Водночас, податковим законодавством на платника податків покладено обов`язок здійснювати реєстрацію податкових накладних в ЄРПН.
За порушення платником ПДВ граничного строку для реєстрації податкової накладної нормами п. 120 1 .1 ПК України передбачена юридична (фінансова) відповідальність.
Зважаючи на те, що позивач не надав жодних доказів на спростування факту порушення ним граничних строків реєстрації податкових накладних за вересень-жовтень 2018 року, грудень 2018 року, суд приходить до висновку про правомірність спірного податкового повідомлення-рішення, з огляду на що позовні вимоги задоволенню не підлягають.
За таких обставин підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Макс Менеджмент Сістемс" (вул. Котляревського, 1/27, оф. 221, м. Полтава, 36000, код ЄДРПОУ 40869497) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, 4, м. Полтава, 36014, код ЄДРПОУ 43142831) про скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без задоволення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Другого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення з урахуванням положень п.п. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Є.Б. Супрун
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2020 |
Оприлюднено | 10.11.2020 |
Номер документу | 92707411 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Є.Б. Супрун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні