П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 120/1143/20-а
Головуючий суддя 1-ої інстанції - Дончик Віталій Володимирович
Суддя-доповідач - Ватаманюк Р.В.
09 листопада 2020 року
м. Вінниця
Сьомий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Ватаманюка Р.В.
суддів: Драчук Т. О. Полотнянка Ю.П. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Теплицької районної ради Вінницької області на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 10 червня 2020 року (складене 10 червня 2020 року у м. Вінниці) у справі за адміністративним позовом ОСОБА_1 (далі - позивач) до Державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців Теплицької районної державної адміністрації Яковенко Людмили Петрівни (далі - відповідач), третя особа без самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Теплицька районна рада (далі - третя особа) про визнання бездіяльності неправомірною та зобов`язання вчинити дії,
В С Т А Н О В И В :
позивач 12.03.2020 звернувся із позовом до Вінницького окружного адміністративного суду в якому просив:
- визнати протиправною бездіяльність державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області - Яковенко Л. П.;
- зобов`язати державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області здійснити реєстраційні дії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зміни, якими зазначити його керівником (підписантом) Теплицької районної ради Вінницької області 7 скликання, та особою якій надано право представляти раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства, на підставі рішення суду яке набрало законної сили у справі №120/2911/19-а.
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 10.06.2020 позов задоволено повністю.
Визнано протиправною бездіяльність державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області Яковенко Л. П.
Зобов`язано державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області здійснити реєстраційні дії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань зміни, якими зазначити ОСОБА_1 керівником (підписантом) Теплицької районної ради Вінницької області 7 скликання, та особою якій надано право представляти раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства, на підставі рішення суду, яке набрало законної сили у справі №120/2911/19-а.
Стягнуто на користь ОСОБА_1 понесені витрати зі сплати судового збору в сумі 840,80 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області.
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, третя особа подала апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким відмовити в задоволенні позову повністю.
В обґрунтування апеляційної скарги апелянт вказав, що судом першої інстанції безпідставно не враховано те, що Телицька районна рада рішення про поновлення ОСОБА_1 на посаді голови районної ради, як і рішення про звільнення з посади голови Теплицької районної ради ОСОБА_2 не приймала, тому проведення будь яких дій по реєстрації голови Теплицької районної ради чи внесення змін до реєстру стосовно керівника Теплицької районної ради на підставі заяви ОСОБА_1 без відповідного рішення ради буде суперечити вимогам Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
21.07.2020 від позивача надійшов відзив на апеляційну скаргу в якому вказано, що для внесення змін о Єдиного державного реєстру в частині відомостей про керівника юридичної особи має подаватися рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про призначення або поновлення на роботі керівника. При цьому, судове рішення про поновлення на роботі керівника змінює собою відповідне рішення уповноваженого органу управління юридичної особи. Тобто таке судове рішення є підставою для внесення запису про керівника до Єдиного державного реєстру.
Також вказано, що ОСОБА_2 станом на 13.07.2020 не мала повноважень підписувати апеляційну скаргу.
28.08.2020 від позивача надійшло клопотання про прискорення розгляду справи.
02.09.2020 до суду також надійшло його клопотання про долучення доказів до матеріалів справи, а саме, лист управління державної казначейської служби у Теплицькому районі про те, що Теплицька районна рада не сплачувала судового збору за подання апеляційної скарги.
09.09.2020 позивач надав суду додаткові пояснення по справі, а саме, міркування, доводи якого зводяться до того, що ОСОБА_2 не мала повноважень підписувати апеляційну скаргу, а третя особа не сплачувала судового збору.
18.09.2020 та 28.09.2020 до суду надійшли клопотання позивача про прискорення розгляду справи та в останньому просить врахувати висновки Великої Палати Верховного Суду викладені у постанові від 08.04.2020 по справі №200/26696/15-а.
Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, заслухавши суддю-доповідача, колегія суддів вважає, що апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення, а рішення суду першої інстанції без змін з таких підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Судом першої інстанції встановлені та неоспорені сторонами такі обставини.
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 04.11.2019 №120/2911/19-а у справі за позовом ОСОБА_1 до Теплицької районної ради Вінницької області про визнання протиправним та скасування рішення позов задоволено частково.
Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.02.2020 апеляційну скаргу Теплицької районної ради Вінницької області залишено без задоволення. Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено повністю, зокрема поновлено ОСОБА_1 з 12.08.2019 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області.
Відповідно до ч.1 ст. 325 КАС України постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття.
У відповідності до ч. 4 ст. 78 КАС України обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Таким чином, обставини встановлені постановою суду від 25.02.2020 у справі 120/2911/19-а не доказуються при розгляду даної справи.
Судом у справі №120/2911/19-а встановлено, що 24.11.2015 ОСОБА_1 обрано головою Теплицької районної ради Вінницької області.
14.03.2017 на другому пленарному засіданні 17 позачергової сесії, Теплицькою районною радою прийнято рішення про звільнення ОСОБА_3 із займаної посади.
28.04.2017 на 20 позачерговій сесії прийнято рішення № 277 "Про обрання голови Теплицької районної ради", яким головою Теплицької районної ради 7 скликання обрано ОСОБА_2 .
Рішенням Гайсинського районного суду Вінницької області від 18.05.2018 у справі № 144/1447/17 (залишено без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29.11.2018 та набрало законної сили) визнано протиправним та скасовано рішення Теплицької районної ради 7 скликання від 28.04.2017 № 277, "Про обрання ОСОБА_2 головою Теплицької районної ради Вінницької області 7 скликання".
Рішенням Гайсинського районного суду Вінницької області від 21.06.2018 у справі № 144/307/17 (залишено без змін постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29.11.2018 та набрало законної сили) скасовано рішення про звільнення ОСОБА_1 із займаної посади та поновлено його на посаді голови Теплицької районної ради. Рішення в частині поновлення на посаді звернуто до негайного виконання.
03.07.2018 на 35 позачерговій сесії Теплицької районної ради 7 скликання, за результатом розгляду питання Про поновлення ОСОБА_1 на посаді голови Теплицької районної ради на підставі рішення Гайсинського районного суду від 21.06.2018 №144/307/17, депутати районної ради проголосували проти поновлення ОСОБА_1 на посаді голови.
В подальшому питання про виконання судового рішення, яким поновлено позивача на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області стало предметом розгляду на сесії ради.
29.01.2019 за результатом розгляду вказаного питання рішенням Теплицької районної ради Вінницької області № 527 на 43 позачерговій сесії 7 скликання, на виконання рішення Гайсинського районного суду Вінницької області від 21.06.2018 у справі № 144/307/17 та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29.11.2018, вирішено не поновлювати на посаді голови Теплицької районної ради 7 скликання ОСОБА_1 .
Питання про виконання судового рішення, яким скасовано рішення від 28.04.2017 № 277 "Про обрання голови Теплицької районної ради", щодо обрання головою Теплицької районної ради 7 скликання ОСОБА_2 , також розглядалося на сесії Теплицької районної ради Вінницької області.
За результатом розгляду вказаного питання, рішенням Теплицької районної ради Вінницької області від 29.01.2019 № 528 на 43 позачерговій сесії 7 скликання на виконання рішення Гайсинського районного суду від 18.05.2018 у справі № 144/1447/17 та постанови Сьомого апеляційного адміністративного суду від 29.11.2018, вирішено не звільняти ОСОБА_2 з посади голови Теплицької районної ради 7 скликання.
07.08.2019 постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду в справі № 120/838/19 за позовом ОСОБА_1 до Державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області Яковенко Л.П., третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Теплицька районна рада про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії, визнано протиправною бездіяльність державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області Яковенко Людмили Петрівни та зобов`язано державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області здійснити реєстраційні дії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань зміни, якими зазначити ОСОБА_1 керівником (підписантом) Теплицької районної ради Вінницької області 7 скликання, та особою якій надано право представляти раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства, на підставі рішень судів, які набрали законної сили у справах №144/307/17 та 144/1447/17.
Рішенням Теплицької районної ради 51 позачергової сесії 7 скликання №563 від 12.08.2019 вирішено звільнити ОСОБА_1 з посади голови Теплицької районної ради 7 скликання.
Як зазначалось вище, постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.02.2020 у справі №120/2911/19-а ОСОБА_1 з 12.08.2019 поновлено на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області.
03.03.2020 позивач звернувся до відповідача із заявою про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом внесення змін про керівника або відомостей про керівника Теплицької районної ради. Заява скріплена мокрою печаткою Теплицької районної ради.
До заяви долучено розпорядження №1-К від 25.02.2020 "Про повноваження голови Теплицької районної ради 7 скликання" та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду про поновлення ОСОБА_1 з 12.08.2019 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області.
04.03.2020 державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ОСОБА_4 листом №1/9 повідомила позивача про залишення його заяви без розгляду, як такої що подана особою, що немає на це повноважень.
Позивач, не погоджуючись із такими діями відповідача, звернувся з цим позовом до суду.
Приймаючи оскаржуване рішення суд першої інстанції дійшов висновку, що відповідач, на підставі рішення суду від 25.02.2020 у справі №120/2911/19-а про поновлення ОСОБА_1 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області мав внести відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції за такими доводами.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 15.05.2003 № 755-IV (далі - Закон № 755-IV), державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.
Пунктом 2 ч. 1 ст. 25 Закону № 755-IV вказано, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться, на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", зокрема, щодо визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу.
Частиною 1 ст. 28 Закону № 755-IV визначено вичерпний перелік підстав для відмови у здійснення державної реєстрації, відповідно до якого, підставами для відмови у державній реєстрації є:
1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;
2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;
3) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення про арешт корпоративних прав - у разі державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи;
3-1) заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи у зв`язку із зміною частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, подано щодо засновника (учасника), який на момент подання заяви внесений до Єдиного реєстру боржників, зокрема за виконавчими провадженнями про стягнення аліментів за наявності заборгованості з відповідних платежів понад три місяці, крім випадку збільшення розміру такої частки;
4) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;
5) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;
6) документи суперечать статуту громадського формування;
7) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи;
8) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;
9) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
10) щодо юридичної особи, стосовно якої подано заяву про державну реєстрацію змін до відомостей Єдиного державного реєстру, пов`язаних із зміною засновників (учасників) юридичної особи, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
11) документи для державної реєстрації припинення юридичної особи подані: раніше строку, встановленого цим Законом; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті її ліквідації та є засновником (учасником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи, та/або є засновником третейського суду; в Єдиному державному реєстрі відсутній запис про державну реєстрацію юридичної особи, утвореної шляхом реорганізації в результаті злиття, приєднання або поділу; щодо акціонерного товариства, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованої реєстрації випуску акцій; щодо юридичної особи - емітента цінних паперів, стосовно якого надійшли відомості про наявність нескасованих випусків цінних паперів; щодо юридичної особи, що ліквідується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; щодо юридичної особи, що реорганізується, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати податків і зборів та/або наявність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та відсутній узгоджений план реорганізації юридичної особи; щодо юридичної особи, стосовно якої надійшли відомості про наявність заборгованості із сплати страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування; щодо юридичної особи, що припиняється в результаті ліквідації, стосовно якої надійшли відомості про відкрите виконавче провадження; щодо юридичної особи, стосовно якої відкрито провадження у справі про банкрутство;
12) статут товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю поданий зі змінами, прийнятими без врахування голосів, які припадають на частку померлого учасника товариства.
Перелік документів для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи встановлено частиною 4 ст. 17 Закону № 755-IV.
Отже, з наведеного слідує, що законодавством регламентовано перелік підстав для відмови у державній реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, який є виключним і не підлягає розширеному тлумаченню. При цьому, внесення відомостей до Єдиного державного реєстру здійснюється державним реєстратор на підставі поданих заявником документів або на підставі визначеного переліку судових рішень, які набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в державному реєстрі.
Аналогічна позиція викладена Верховним Судом у постановах від 27.03.2018 у справі №826/4947/16, від 05.02.2019 у справі №П/811/279/16, від 24.04.2019 у справі №802/1024/18-а, яка була врахована судом першої інстанції.
Згідно матеріалів справи, постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.02.2020 апеляційну скаргу Теплицької районної ради Вінницької області залишено без задоволення.
Апеляційну скаргу ОСОБА_1 задоволено повністю.
Рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 04.11.2019 скасовано в частині відмови в задоволенні позову щодо поновлення на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області та стягнення за рахунок бюджетних асигнувань Теплицької районної ради Вінницької області середній заробіток за час вимушеного прогулу.
Прийнято в цій частині нову постанову, якою позов задоволено.
Поновлено ОСОБА_1 з 12.08.2019 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області.
Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Теплицької районної ради Вінницької області на користь ОСОБА_1 середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 13.08.2019 по 25.02.2020 в сумі 224 705 гривень.
Допущено до негайного виконання постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.02.2020 в частині поновлення на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області ОСОБА_1 та стягнення середньомісячного заробітку за час вимушеного прогулу.
В іншій частині рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 04.11.2019 залишено без змін.
03.03.2020 на підставі вказаного судового рішення позивач звернувся до відповідача із заявою про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, шляхом внесення змін про керівника або відомостей про керівника Теплицької районної ради. Заява скріплена мокрою печаткою Теплицької районної ради.
До заяви долучено розпорядження №1-К від 25.02.2020 "Про повноваження голови Теплицької районної ради 7 скликання" та постанову Сьомого апеляційного адміністративного суду про поновлення ОСОБА_1 з 12.08.2019 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області.
Проте, державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ОСОБА_4 листом від 04.03.2020 №1/9 повідомила позивача про залишення його заяви без розгляду, як такої що подана особою, що немає на це повноважень.
Колегія суддів звертає увагу на те, що постанова Сьомого апеляційного адміністративного суду від 25.02.2020, якою ОСОБА_1 з 12.08.2019 поновлено на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області є самостійною та достатньою підставою для внесення відповідних відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо керівника Теплицької районної ради.
Вказана позиція узгоджується з висновком Верховного Суду викладеним у постанові від 24.04.2019 у справі №802/1024/18-а.
При цьому, у листі державного реєстратора вказано єдину підставу для залишення заяви позивача без розгляду, це те, що заява подана особою, що немає на це повноважень.
Однак, з вищевикладених норм вбачається, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться, на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, а також що надійшли в електронній формі від суду, зокрема, щодо визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу.
Відтак, надане позивачем судове рішення, яке набрало законної сили та тягне за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі є самостійною підставою для вчинення відповідачем реєстраційних дій.
Крім того, відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 17 Закону № 755-IV для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, крім змін до відомостей, передбачених частиною п`ятою цієї статті, подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв`язку з юридичною особою.
Таким чином, для внесення змін до Єдиного державного реєстру в частині відомостей про керівника юридичної особи має подаватися рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про призначення або поновлення на роботі керівника. Судове рішення про поновлення на роботі керівника замінює собою відповідне рішення уповноваженого органу управління юридичної особи.
Отже, в разі ухвалення судового рішення про поновлення на роботі керівника таке судове рішення є підставою для внесення запису про керівника до Єдиного державного реєстру.
Аналогічна правова позиція викладена Великою Палатою Верховного Суду у постанові від 08.04.2020 у справі № 200/26696/15-а, яка доречно була застосована судом першої інстанції при прийнятті оскаржуваного рішення.
Враховуючи вищевикладене, відповідач, на підставі рішення суду від 25.02.2020 у справі №120/2911/19-а про поновлення ОСОБА_1 на посаді голови Теплицької районної ради Вінницької області мав внести відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Таким чином, апеляційний суд погоджується з висновками суду першої інстанції про визнання протиправною бездіяльність державного реєстратора та зобов`язання державного реєстратора Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області здійснити реєстраційні дії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань зміни, якими зазначити ОСОБА_1 керівником (підписантом) Теплицької районної ради Вінницької області 7 скликання, та особою якій надано право представляти раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства.
Оскільки доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції ухвалив оскаржуване рішення відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, а тому підстави для його скасування або зміни відсутні.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Теплицької районної ради Вінницької області залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 10 червня 2020 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили відповідно до ст. 325 КАС України та оскарженню не підлягає, крім випадків передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.
Головуючий Ватаманюк Р.В. Судді Драчук Т. О. Полотнянко Ю.П.
Суд | Сьомий апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.11.2020 |
Оприлюднено | 11.11.2020 |
Номер документу | 92714562 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сьомий апеляційний адміністративний суд
Ватаманюк Р.В.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Дончик Віталій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні