Рішення
від 09.11.2020 по справі 440/4393/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 листопада 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/4393/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Довгопол М.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у письмовому провадженні справу за позовом гаражного кооперативу "Дружба" до Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про визнання протиправним та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В:

І. ІСТОРІЯ СПРАВИ

1. Стислий зміст позовних вимог

14 серпня 2020 року гаражний кооператив "Дружба" (далі-позивач, ГК "Дружба") звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі-відповідач, ВК КМР) про визнання протиправним та скасування рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області №908 від 26.06.2020 "Про демонтаж та евакуацію рухомого майна в м. Кременчуці" стосовно демонтажу та евакуації рухомого майна - 8 (восьми) металоконструкцій (гаражів), які розміщені в АДРЕСА_1 (власники: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ).

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на неправомірність рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області №908 від 26.06.2020 з огляду на те, що гаражі власників - ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 розташовані на земельній ділянці правомірно із дотриманням встановленого законом порядку. Зазначав, що КП "Благоустрій Кременчука" не повідомляли про проведення будь-яких перевірок, не здійснювали належної перевірки гаражів, не направляли відповідні акти обстеження ГК "Дружба", жодного рішення суду із відповідним формулюванням про знесення вищевказаних гаражів відповідачем надано не було. Зауважував, що відповідно до статті 19-1 Закону України "Про кооперацію" власники гаражів мають право користуватися та володіти гаражами без їх розпорядження, адже гаражі знаходяться на балансі ГК "Дружба".

2. Стислий зміст заперечень відповідача

29.09.2020 до суду надійшов відзив на позовну заяву /а.с.159-167, т.1/, в якому представник відповідача заперечував проти позовних вимог та просив відмовити в їх задоволенні у повному обсязі з огляду на те, що позивачем не доведено, яким чином оскаржуване рішення порушує права чи свободи позивача, оскільки документальні докази про належність на праві власності гаражному кооперативу "Дружба" спірного рухомого майна відсутні. Відповідач зазначав, що рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області №908 від 26.06.2020 є правомірним, прийнятим з дотриманням встановленої законом процедури. Відповідач акцентував увагу на тому, що за інформацією управління містобудування та архітектури ВК КМР від 16.04.2020 за №28-14/0597 вихідні дані (містобудівні умови на проектування об`єкту будівництва) для розміщення 8 металевих гаражів по АДРЕСА_2 не надавалися, що свідчить про те, що згадані вище 8 металевих гаражів по пров. Героїв Бреста розміщено без відповідних дозвільних документів. Зауважував, що спірне рішення прийнято у відповідності до Положення про про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушенням Правил благоустрою території міста Кременчука, на підставі акту обстеження рухомого майна від 07.05.2020 та наданої управлінням містобудування та архітектури виконкому Кременчуцької міської ради та управлінням земельних ресурсів інформації.

3. Процесуальні дії по справі

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 19.08.2020 позовну заяву залишено без руху у зв`язку з її невідповідністю вимогам статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України /а.с.108, т.1/.

02.09.2020 позивач надав до суду документи, якими усунув недоліки позовної заяви, що визначені в ухвалі від 19.08.2020 /а.с.110, т.1/.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 07.09.2020 позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, розгляд справи вирішено проводити за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) /а.с.121-122, т.1/.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України.

ІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Дослідивши докази та письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини справи та відповідні правовідносини.

ГК "Дружба" є юридичною особою (ідентифікаційний код 25867987), зареєстрованою 26.05.1976, номер запису у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців про включення до Єдиного державного реєстру №1 585 120 0000 007531 від 16.12.2010, вид діяльності - 81.10 - Комплексне обслуговування об`єктів, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АГ №457937 /а.с.73, т.1/.

Пунктами 1.1 та 2.1 Статуту (нова редакція) Гаражного кооперативу "Дружба", що затверджений рішенням загальних зборів членів ГК "Дружба" від 05.11.2016 №5, визначено, що ГК "Дружба" є обслуговуючим кооперативом, який створений з метою забезпечення гаражами для стоянки автомобілів членів кооперативу, що мають в особистій власності транспортні засоби /а.с.76-80, т.1/.

26.05.1976, на виконання рішення міськвиконкому №183 від 24.03.1976 "Про звільнення житлових кварталів від самовільно розташованих гаражів", прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської Ради депутатів трудящих Полтавської області №293/4 "Про затвердження кооперативу по експлуатації металевих гаражів для транспортних засобів власного користування "Дружба", яким затверджено кооператив по експлуатації металевих гаражів для транспортних засобів власного користування під назвою "Дружба" в складі 120 членів (список додається); затверджено статут кооперативу "Дружба"; зобов`язано правління кооперативу у строк до 10 червня погодити в управлінні головного архітектора міста необхідні планувальні матеріали, технічну і кошторисну документацію по благоустрою території, а також зробити відведення земельної ділянки; зобов`язано правління кооперативу здійснити перенесення гаражів розташованих в житлових кварталах на земельну ділянку відведену кооперативу до 01 липня 1976 року /а.с.42, т.1/.

09.09.1976 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської Ради депутатів трудящих Полтавської області №528 "Про дозвіл кооперативу по експлуатації металевих гаражів для транспортних засобів власного користування "Дружба" проектування стоянки металевих гаражів для транспортних засобів індивідуального користування по пров. Героїв Бреста в мікрорайоні №57", яким дозволено кооперативу по експлуатації металевих гаражів для транспортних засобів власного користування "Дружба" проектування стоянки металевих гаражів для транспортних засобів індивідуального користування по пров. Героїв Бреста в мікрорайоні №57 на земельній ділянці в межах, згідно прикладеної викопіювання з плану міста м-ба 1:5000 /а.с.43, т.1/.

08.07.1982 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області №567, яким дозволено ГК "Дружба" проектування капітальних боксових гаражів металоконструкцій із відведення земельної ділянки площею 0,17 га по пров. Героїв Бреста в м. Кременчуці, де вказано замовником гаражний кооператив "Дружба" /а.с.44, т.1/.

05.04.1984 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про виділ земельної ділянки автокооперативу "Дружба" на період будівництва капітальних гаражів на 162 бокса по пров. Героїв Бреста у мікрорайоні №57" №303, яким вилучено із території м`ясокомбінату земельну ділянку площею 0,14 га в міськземфонд; виділено автокооперативу "Дружба" земельну ділянку площею 1,27 га, у тому числі земельну ділянку площею 0,14 га, вилучену з території м`ясокомбінату на період будівництва капітальних боксових гаражів по пров. Героїв Бреста в мікрорайоні №57 /а.с.46, т.1/.

Актом про відвід земельної ділянки від 28.04.1984, відповідно до рішення від 05.04.1984 №303, здійснено відвід земельної ділянки на період будівництва кооперативних гаражів на 162 бокса по пров. Героїв Бреста у м-ні №57 /а.с.45, т.1/.

07.02.1985 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про затвердження списку членів кооперативу "Дружба" по будівництву кооперативних гаражів" №81, яким затверджено список членів кооперативу "Дружба" по будівництву гаражів у кількості 159 людей; зобов`язано правління кооперативу "Дружба" будівництво здійснювати у суворій відповідності з проектом /а.с.47, т.1/.

05.07.1987 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про дозвіл правлінню кооперативу "Дружба" проведення реконструкцій металевих гаражів на капітальні боксові гаражі по пров. Героїв Бреста м. Кременчук в мікрорайоні №57" №857, яким ГК "Дружба" надано дозвіл проектування капітальних боксових гаражів замість металоконструкцій на земельній ділянці площею 0,17 га /а.с.48, т.1/.

26.07.1990 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про виділ гаражно-будівельному кооперативу "Дружба" у користування земельної ділянки для будівництва цегляних гаражів на 20 машиномісць по пров. Героїв Бреста у мікрорайоні №57" №592, яким вилучено із території м`ясокомбінату земельну ділянку площею 0,025 га; виділено гаражно-будівельному кооперативу "Дружба" земельну ділянку площею 0,075 га, у тому числі земельну ділянку площею 0,025 га, вилученої з території м`ясокомбінату на період будівництва капітальних боксових гаражів по АДРЕСА_3 /а.с.49-50, т.1/.

03.10.1991 рішенням Виконавчого комітету Автозаводської районної ради Ради народних депутатів міста Кременчука Полтавської області "Про розширення гаражного кооперативу АДРЕСА_4 дозволено правлінню ГК "Дружба" розширення кооперативу на обраній території /а.с.51, т.1/.

18.05.1995 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про надання гаражному кооперативу "Дружба" в постійне користування земельної ділянки для будівництва гаражів по пров. Героїв Бреста в м. Кременчуці" №468, яким надано ГК "Дружба" в постійне користування земельну ділянку площею 9325 кв.м. для будівництва 160 боксових гаражів по пров. Героїв Бреста в межах, які вказані на викопіюванні з плану міста в масштабі 1:2000, що додається /а.с.52, т.1/.

01.03.1995 прийнято рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради народних депутатів Полтавської області "Про надання гаражному кооперативу "Дружба" земельної ділянки в користування для експлуатації і обслуговування гаражів по пров. Героїв Бреста в м. Кременчуці", яким ГК "Дружба" надано земельну ділянку 0,05 га для будівництва 7 боксових гаражів по пров. Героїв Бреста в м. Кременчуці /а.с.53, т.1/.

Відповідно до рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради №962 від 26.06.1998 "Про надання гаражному кооперативу "Дружба" в постійне користування земельної ділянки для експлуатації і обслуговування гаражів по пров. Героїв Бресту у м. Кременчуці" затверджено матеріали інвентаризації земель гаражного кооперативу "Дружба" по пров. Героїв Бреста ; надано ГК "Дружба" в постійне користування земельну ділянку загальною площею 19727 кв.м. для експлуатації і обслуговування гаражів кооперативу "Дружба" по пров. Героїв Бресту /а.с.54/. На підставі цього рішення 24.07.1998 ГК "Дружба" видано Державний акт на постійне користування землею ІІ-ПЛ №002402, який зареєстрований у Книзі записів державних актів на право постійного користування землею №310 та підтверджує факт надання у постійне користування кооперативу земельної ділянки площею 1,9727 га для експлуатації і обслуговування гаражів /а.с.55-57, т.1/.

28.10.1999 Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю м. Кременчука надано ГК "Дружба" дозвіл на виконання будівельних робіт №21Г99 від 28.10.1999 для виконання будівельних робіт на 363 гаражі по пров. Героїв Бреста /а.с.41, т.1/.

02.09.2002 Управлінням містобудування та архітектури Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради видано свідоцтво №301 про присвоєння поштової адреси об`єкту державної реєстрації, розміщеного на території міста Кременчука Полтавської області, яким ГК "Дружба" присвоєна поштова адреса: АДРЕСА_1 /а.с.62, т.1/.

06.05.2014 між ГК "Дружба" (замовник) та ФОП ОСОБА_9 (виконавець) укладено договір №18 про виконання робіт, згідно з пунктом 1.1 якого у порядку та на умовах, визначених цим договором, виконавець зобов`язується надати наступні топографо-геодезичні роботи: геодезичне знімання території гаражного кооперативу по АДРЕСА_1, а Замовник оплатити та прийняти виконані роботи /а.с.82, т.1/.

Згідно з актом виконаних робіт виконавець виконала топографо-геодезичні роботи, а саме: геодезичне знімання території гаражного кооперативу по АДРЕСА_1 /а.с.84, т.1/.

05.09.2014 між ГК "Дружба" (замовник) та ФОП ОСОБА_10 (виконавець) укладено договір №14/33 на топографо-геодезичні роботи (послуги), згідно з пунктом 1.1 якого виконавець приймає на себе зобов`язання на проведення польових вимірювань для відображення меж земельної ділянки для подальшого розроблення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки, а замовник - оплатити виконані роботи /а.с.85-86, т.1/.

Згідно з актом виконаних робіт №14/33 замовник прийняв роботи по проведенню польових вимірювань для відображення меж земельної ділянки для подальшого розроблення технічної документації щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки /а.с.87, т.1/.

Відповідно до листа №68 від 15.09.2020 /а.с.130, т.1/, який написаний від руки та підписаний головою правління ГК "Дружба" ОСОБА_11 , згідно з даними реєстраційної книги ГК "Дружба" на балансі знаходяться металеві гаражі власників :

АДРЕСА_6 - ОСОБА_1 ;

АДРЕСА_7 - ОСОБА_2 ;

АДРЕСА_8 - ОСОБА_3 ;

АДРЕСА_9 - ОСОБА_4 ;

АДРЕСА_10 - ОСОБА_5 ;

АДРЕСА_11 - ОСОБА_12 до 01.09.2020, а з 01.09.2020 власником став ОСОБА_7 ;

АДРЕСА_12 - ОСОБА_7 ;

АДРЕСА_13 - ОСОБА_6 .

Довідками ГК "Дружба" №60 від 01.05.2020 № 60 - 67 від 12.05.2020 також підтверджено облік гаражів за відповідними громадянами згідно із журналом реєстрації членів ГК "Дружба" /а.с.243-250, т.1/.

У листі №74 від 19.09.2020 /а.с.131, т.1/, написаному від руки та підписаному головою правління ГК "Дружба" ОСОБА_11 , зазначено, що згідно з Державним актом на право постійного користування землею до рішення Кременчуцької міської Ради народних депутатів від 26.06.1998 №962 і реєстраційною книгою на балансі знаходяться металеві гаражі власників на ділянці № 2 - 328 м 2 плану зовнішніх меж землекористування. Земельна ділянка узгоджена з усіма організаціями міста, договір № 18 від 06.05.2014, ФОП ОСОБА_9 , виконаний проект і технічна документація на ділянку № 2 - 328 м 2 .

Також, у матеріалах справи наявні заяви, складені від руки, наступних осіб:

- ОСОБА_13 , в якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_12 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.12, т.1/;

- ОСОБА_7 , в якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_11 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.13, т.1/;

- ОСОБА_2 , в якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_7 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.20, т.1/;

- ОСОБА_3 , в якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_8 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.23, т.1/;

- ОСОБА_1 , в якій вона стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_6 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.28, т.1/;

- ОСОБА_14 , в якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_14 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.36, т.1 зворотній бік/;

- ОСОБА_4 , у якій він стверджує, що є власником металевого гаражу АДРЕСА_9 , гараж використовується за призначенням, а саме для зберігання автомобіля /а.с.37, т.1/.

Крім того, позивачем надано до суду наступні заяви:

- ОСОБА_7 , в якій він просив прийняти його до ГК "Дружба" у зв`язку з купівлею гаражу АДРЕСА_11 у ОСОБА_12 . На заяві міститься напис голови правління ГК "Дружба" ОСОБА_18 про прийняття ОСОБА_7 до ГК "Дружба" з 01.09.2020 /а.с.140, т.1/;

- ОСОБА_7 , у якій він просив внести його до реєстру ГК "Дружба" у зв`язку з купівлею гаражу АДРЕСА_13 у ОСОБА_15 /а.с.141, т.1/.

За змістом листа інспектора по гаражам №51/1291 від 07.12.1992 /а.с.152, т.1/ за результатами розгляду заяви ОСОБА_3 виконком рекомендує прийняти його до кооперативу на будівництво цегляного гаражу замість раніше встановленого металевого для зберігання особистого транспорту ВАЗ-21063 № НОМЕР_1 , а листа управління архітектури містобудування Виконавчого комітету Кременчуцької міської Ради народних депутатів №51 від 21.03.1997 голові кооперативу "Дружба" та ОСОБА_1 повідомлено про те, що у зв`язку із смертю чоловіка, Управління архітектури та містобудування м. Кременчука рекомендує виключити з кооперативу ОСОБА_16 , а його гараж переоформити на його жінку - ОСОБА_1 /а.с.156, т.1/.

10.01.2020 ВК КМР прийнято рішення №47 "Про делегування комунальному виробничому підприємству "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" функцій замовника з проєктування та будівництва об`єкта "Будівництво пішохідної доріжки від бульвару Автокразівського до парку "Миру" в Кременчуці", яким вирішено делегувати комунальному виробничому підприємству "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" функції замовника з проєктування та будівництва об`єкта "Будівництво пішохідної доріжки від бульвару Автокразівського до парку "Миру" в Кременчуці" /а.с.234, т.1/.

12.03.2020 ФОП ОСОБА_17 звернулася до КВП "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" із листом №30 від 12.03.2020, у якому повідомила про те, що при розробленні проєктного рішення по об`єкту "Будівництво пішохідної доріжки від бульвару Автокразівського до парку "Миру" в Кременчуці" необхідно передбачити демонтаж існуючих гаражів у кількості 8 шт., які встановлені вздовж провулку Героїв Бресту /а.с.236, т.1/

17.03.2020 листом №01-12/97 від 13.03.2020 КВП "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" звернулося до Кременчуцького міського голови Малецького В.О. із проханням розглянути можливість демонтажу 8 гаражів вздовж пров. Героїв Бресту, які не відносяться до капітальної забудови та знаходяться в зоні майбутнього будівництва /а.с.235, т.1/.

Згідно з листом від 16.04.2020 №28-14/0597 в.о.начальника управління містобудування та архітектури ВК КМР на ім`я директора юридичного департаменту ВК КМР Мирошніченку В.В. на запит щодо надання інформації про наявність дозволу на розміщення металевих гаражів про пров. Героїв Бреста, 48-А, повідомлено, що за даними електронної бази управління вихідні дані (містобудівні умови на проектування об`єкту будівництва) для розміщення металевих гаражів по пров. Героїв Бреста, 48-А не надавалися /а.с.1, т.2/.

07.05.2020 комісія у складі головного спеціаліста управління контролю за станом благоустрою ВК КМР Киричейка С.П., представника управління містобудування та архітектури ВК КМР Дрига С.В., представника управління земельних ресурсів ВК КМР Троцька А.В., представника юридичного департаменту ВК КМР Нетеса А.І. провела обстеження рухомого майна 8 (восьми) металоконструкцій (гаражів), які розміщені без правовстановлюючих документів в АДРЕСА_1 , під час якого встановлено, що станом на 07.05.2020 рухоме майно не демонтоване. На підставі вищевикладеного комісія, зокрема, пропонувала Управлінню контролю за станом благоустрою ВК КМР підготувати та винести на розгляд ВК КМР проект рішення про демонтаж та евакуацію вищевказаного рухомого майна /а.с.241, т.1/.

Листом від 18.05.2020 №10-35/535 ВК КМР повідомив начальнику управління контролю за станом благоустрою, що згідно державного акта на право постійного користування серія ІІ-ПЛ № 002402, зареєстрованого в Книзі записів державних актів на право постійного користування від 24.07.1998 № 310, ГК "Дружба" надані в постійне користування 5 земельних ділянок загальною площею 19727 кв. м по пров. Героїв Бреста , а саме: 5670 кв. м, 328 кв. м, 1677 кв. м, 333 кв. м, 11719 кв. м, на момент реєстрації державного акта кадастрові номери земельним ділянкам не присвоювалися. Рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 27.04.2016 ГК "Дружба" надано дозволи на розроблення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) площами 5699 кв. м, 328 кв. м, 1677 кв. м та 333 кв. м, рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 30.06.2016 надано дозвіл на встановлення меж земельної ділянки площею 10626 кв. м. Станом на даний час технічні документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) на затвердження до Кременчуцької міської ради не надходили. Інформація про земельні ділянки не внесена до відомостей Державного земельного кадастру, про що свідчить відсутність земельних ділянок на Публічній кадастровій карті /а.с.3, т.2/.

26.06.2020, з метою дотримання Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Правил благоустрою території міста Кременчука, затверджених рішенням Кременчуцької міської рад Полтавської області від 01.11.2011, керуючись Положенням про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушеннями Правила благоустрою території міста Кременчука, затвердженим рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 27.03.2012, враховуючи рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області від 10.01.2020 №47 "Про делегування комунальному виробничому підприємству "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" функцій замовника з проєктування та будівництва об`єкта "Будівництво пішохідної доріжки від бульвару Автокразівського до парку "Миру" в Кременчуці" та лист комунального виробничого підприємства "Кременчуцьке міське управління капітального будівництва" від 13.03.2020 №01-12/97, на підставі акта обстеження рухомого майна від 07.05.2020, ВК КМР прийнято рішення №908 від 26.06.2020 "Про демонтаж та евакуацію рухомого майна в м. Кременчуці", яким вирішено провести демонтаж та евакуацію рухомого майна - 8 (восьми) металоконструкцій (гаражів), які розміщені без правовстановлюючих документів в АДРЕСА_1 (власники: ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 ). Комунальному підприємству "Благоустрій Кременчука" провести демонтаж та евакуацію рухомого майна; забезпечити тимчасове зберігання евакуйованого майна в спеціально відведених місцях; після демонтажу та евакуації рухомого майна прибрати територію від залишкового сміття /а.с.11, 238-240, т.1/.

ГК "Дружба", вважаючи рішення №908 від 26.06.2020 "Про демонтаж та евакуацію рухомого майна в м. Кременчуці" протиправним, звернувся до суду з цим позовом.

ІІІ. ДЖЕРЕЛА ПРАВА

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з частиною першою статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території.

Систему та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування визначає Закон України від 21.05.1997 в„–280 /97-ВР Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Закон в„–280 /97-ВР).

Згідно з положеннями частини першої статті 10 вказаного Закону сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Статтею 11 Закону в„–280 /97-ВР передбачено, що виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Згідно з підпунктом 7 пункту "а" частини 1 статті 30 Закону в„–280 /97-ВР до власних (самоврядних) повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою населених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення; здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

За змістом частини 1 статті 52, статті 53 Закону в„–280 /97-ВР виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені цим Законом до відання виконавчих органів ради. Основною формою роботи виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються відповідно сільським, селищним, міським головою (головою районної у місті ради), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (районної у місті ради - заступником голови ради) в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету. Повноваження, пов`язані з наданням адміністративних послуг, здійснюються виконавчим комітетом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради у визначений законом строк.

Частиною 6 статті 59 Закону в„–280 /97-ВР визначено, що виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.

Згідно із статтею 1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" № 2807-IV від 06.09.2005 (надалі - Закон № 2807-IV) благоустрій населених пунктів - комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращання мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюються на території населеного пункту з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля.

Пунктом 5 частини 2 статті 10 Закону № 2807-IV визначено, що до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій, майданчиків для паркування транспортних засобів (у тому числі щодо оплати послуг з користування майданчиками для платного паркування транспортних засобів), озелененням таких територій, охороною зелених насаджень, водних об`єктів тощо.

За змістом частин 1 та 2 статті 20 Закону № 2807-IV організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов`язковому порядку на всій території населеного пункту (села, селища, міста).

Частиною 1 статті 40 Закону № 2807-IV передбачено, що самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами.

Пунктом 2 частини 1 статті 10 Закону № 2807-IV визначено, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить затвердження правил благоустрою територій населених пунктів.

Рішенням ХII сесії VI скликання Кременчуцької міської ради Полтавської області від 01.11.2011 "Про внесення змін до рішення міської ради від 27.04.2010 "Про затвердження Правил благоустрою території міста Кременчука" внесено зміни до рішення міської ради від 27.04.2010 "Про затвердження Правил благоустрою території міста Кременчука" (далі-Правила), а саме викладено Правила у новій редакції /а.с.168, т.1/.

Пунктом 1.1 Правил передбачено, що Правила благоустрою території міста Кременчука є нормативно-правовим актом, яким установлюється порядок благоустрою та утримання територій об`єктів благоустрою міста Кременчука, регулюються права та обов`язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території міста, визначається комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку у місті. Правила спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини і є обов`язковими для виконання на території міста виконавчими органами місцевого самоврядування, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, їх керівниками, працівниками та громадянами.

Згідно з пунктами 1.3, 1.4 Правил організацію благоустрою міста Кременчука забезпечують органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, встановлених законом. Благоустрій здійснюється в обов`язковому порядку на всій території міста Кременчука. Повноваження Кременчуцької міської ради та органів самоорганізації населення у сфері благоустрою визначені Законами України Про місцеве самоврядування в Україні , Про благоустрій населених пунктів , Про органи самоорганізації населення , іншими нормативно-правовими актами України.

Підпунктом 2.1.20 пункту 2.1 Правил визначено, що металевий гараж (тимчасова металоконструкція) - елемент благоустрою для зберігання транспортних засобів з терміном експлуатації, встановленим правоустановчим документом (рішенням міської ради або виконавчого комітету), який виконується з полегшених металоконструкцій і встановлюється тимчасово без влаштування фундаменту.

Підпунктом 5.2.7 пункту 5.2 Розділу 5 Правил передбачено, що після закінчення строку дозволу на встановлення металевих гаражів, або виявлення факту розміщення гаражів без оформлення відповідних документів, гаражі підлягають демонтажу та евакуації згідно з чинним законодавством.

Рішенням ХVIII сесії VI скликання Кременчуцької міської ради Полтавської області від 27.03.2012 "Про затвердження Положення про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушеннями Правил благоустрою території міста Кременчука" затверджено Положення про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушеннями Правил благоустрою території міста Кременчука у новій редакції (далі-Положення) /а.с.228, т.1/.

Положення розроблене відповідно до Конституції України, Закону України Про місцеве самоврядування , Закону України Про благоустрій населених пунктів , Правил благоустрою території міста Кременчука, затверджених рішенням Кременчуцької міської ради Полтавської області від 01.11.2011 з метою покращення стану благоустрою у м. Кременчуці.

Пунктом 1.2 Положення визначено, що у положенні використовуються наступні терміни: рухоме майно - речі, які можна вільно переміщувати у просторі, в тому числі металеві конструкції різноманітного призначення, будівельні матеріали, тощо; евакуація - комплекс заходів, які передбачають відокремлення рухомого майна, від місця його розташування та транспортування до місця його подальшого зберігання; демонтаж - розбирання на окремі частини рухомого майна, зняття його з місця установки.

За змістом пунктів 2.6-2.8 Положення для підготовки проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про демонтаж та евакуацію рухомого майна, управлінням благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради здійснюється комісійне обстеження майна із залученням представників управління земельних ресурсів виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, управління Держкомзему у місті Кременчук Полтавської області, КП Благоустрій Кременчука , управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, керуючих компаній, Кременчуцького міського управління МВС України в Полтавській області, комунальних підприємств, підрядних організацій, відповідних спеціалістів, тощо. Управління благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради самостійно визначає зазначених осіб та повідомляє про дату, час, місце проведення обстеження. Під час обстеження представником управління благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за участю присутніх осіб складається акт обстеження рухомого майна, у якому розписуються всі присутні. Управління містобудування та архітектурі та управління земельних ресурсів для здійснення обстеження надають до управління благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради інформацію та схему прив`язок (викопіювання, абрис, тощо) на рухоме майно, яке підлягає демонтажу та евакуації. При обстеженні рухомого майна, розмір (вага, конфігурація, тощо) якого не дозволяє провести демонтаж та евакуацію в цілісному стані КП Благоустрій Кременчука складає відповідний акт, в якому розписуються всі присутні при обстеженні. Евакуація та демонтаж рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушеннями Правил благоустрою території міста Кременчука, проводиться за рішенням виконавчого комітету міської ради. Підготовка проектів вказаних рішень здійснюється управлінням благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради на підставі документів (актів, приписів, протоколів, постанов, тощо), що підтверджують порушення Правил благоустрою території міста Кременчука . Управління благоустрою та екології виконавчого комітету Кременчуцької міської ради доводить до відома громадськості та зацікавлених осіб зміст даного рішення через офіційне видання Кременчуцької міської ради газету Вісник Кременчука та офіційний сайт Кременчуцької міської ради.

ІV. ВИСНОВКИ СУДУ

Системний аналіз вищенаведених норм дає підстави для висновку, що до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить затвердження правил благоустрою територій населених пунктів. При цьому організація благоустрою у населеному пункті, у тому числі й здійснення самоврядного контролю за станом благоустрою та утриманням територій населених пунктів, інженерних споруд та об`єктів, підприємств, установ та організацій є компетенцією виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, які у межах повноважень визначених Законом та Правилами благоустрою населених пунктів, вживають заходів щодо належного стану благоустрою населеного пункту, у тому числі й усунення будь-яких порушень цих Правил.

Правилами благоустрою населених пунктів може передбачатися примусовий порядок усунення порушень у сфері благоустрою населеного пункту.

Зокрема, Правилами благоустрою території міста Кременчука, що затверджені рішенням Кременчуцької міської ради від 27.04.2010 (з урахуванням внесених змін рішенням ХII сесії VI скликання Кременчуцької міської ради Полтавської області від 01.11.2011) та Положенням про порядок евакуації та демонтажу рухомого майна, що розміщене на об`єктах благоустрою з порушеннями Правил благоустрою території міста Кременчука", що затверджено рішенням ХVIII сесії VI скликання Кременчуцької міської ради Полтавської області від 27.03.2012, передбачено право Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за наявності для того підстав приймати рішення про демонтаж та евакуацію рухомого майна.

Відповідно до частини першої статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Право на захист - це самостійне суб`єктивне право, яке з`являється у володільця регулятивного права лише в момент порушення чи оспорення останнього.

Об`єктом судового захисту є права, свободи та інтереси фізичних осіб, права та інтереси юридичних осіб. Для розкриття цих категорій необхідно звернути увагу на Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення окремих положень частини першої статті 4 ЦПК України (справа про охоронюваний законом інтерес) від 1 грудня 2004 року N 18-рп/2004 (справа N 1-10/2004). Системний аналіз, який провів Конституційний Суд України, свідчить, що поняття "охоронюваний законом інтерес" у всіх випадках вживання його у законах України у логічно-смисловому зв`язку з поняттям "права" має один і той же зміст.

З урахуванням наведених вище міркувань Конституційний Суд України вирішив, що поняття "охоронюваний законом інтерес" треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об`єктивного і прямо не опосередкований у суб`єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об`єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.

Суд захищає лише порушені, невизнані або оспорювані права, свободи та інтереси учасників адміністративних правовідносин. Визнання протиправним рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень можливе лише за позовом особи, право або охоронюваний законом інтерес якої порушені такою діяльністю.

Конституційний Суд України, вирішуючи питання, порушені в конституційному зверненні і конституційному поданні щодо тлумачення частини другої статті 55 Конституції України, в Рішенні від 14 грудня 2011 року № 19-рп/2011 зазначив, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави (частина друга статті 3 Конституції України). Для здійснення такої діяльності органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові і службові особи наділені публічною владою, тобто мають реальну можливість на підставі повноважень, встановлених Конституцією і законами України, приймати рішення чи вчиняти певні дії. Особа, стосовно якої суб`єкт владних повноважень прийняв рішення, вчинив дію чи допустив бездіяльність, має право на захист.

Утвердження правової держави відповідно до приписів статті 1, другого речення частини третьої статті 8, статті 55 Основного Закону України полягає, зокрема, у гарантуванні кожному судового захисту прав і свобод, а також у запровадженні механізму такого захисту .

Отже, обов`язковою умовою надання правового захисту судом є наявність відповідного порушення суб`єктом владних повноважень прав, свобод або інтересів особи на момент її звернення до суду. Порушення має бути реальним, стосуватися (зачіпати) зазвичай індивідуально виражених прав чи інтересів особи, яка стверджує про їх порушення.

Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначеним законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті, і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.

Статтею 55 Конституції України передбачено, що права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Виходячи зі змісту наведених норм, судовому захисту підлягає лише порушене право особи. До адміністративного суду вправі звернутися кожна особа, яка вважає, що її право чи охоронюваний законом інтерес порушено чи оспорюється. Водночас, відповідно до зазначених норм право особи на звернення до адміністративного суду обумовлено суб`єктивним уявленням особи про те, що її право чи законний інтерес потребує захисту, однак обов`язковою умовою здійснення такого захисту судом є наявність відповідного порушення права або законного інтересу на момент звернення до суду.

При цьому, неодмінною ознакою порушення права особи є зміна стану її суб`єктивних прав та обов`язків, тобто припинення чи неможливість реалізації її права та/або виникнення додаткового обов`язку .

Отже, рішення суб`єкта владних повноважень є такими, що порушують права і свободи особи в тому разі, якщо такі рішення прийняті суб`єктом владних повноважень поза межами визначеної законом компетенції, або ж оспорюванні рішення є юридично значимими, тобто такими, що мають безпосередній вплив на суб`єктивні права та обов`язки особи шляхом позбавлення можливості реалізувати належне цій особі право або шляхом покладення на цю особу будь-якого обов`язку.

До подібних висновків дійшов Верховний Суд у постановах від 18 жовтня 2019 року у справі №813/38/16, від 27.02.2020 у справі №440/569/19.

За змістом статті 15 Цивільного кодексу України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання. Кожна особа має право на захист свого інтересу, який не суперечить загальним засадам цивільного законодавства.

Згідно з частиною 1 статті 21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної Республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.

Відповідно до частини 2 статті 386 Цивільного кодексу України власник, який має підстави передбачати можливість порушення свого права власності іншою особою, може звернутися до суду з вимогою про заборону вчинення нею дій, які можуть порушити його право, або з вимогою про вчинення певних дій для запобігання такому порушенню.

Частиною 1 статті 393 Цивільного кодексу України передбачено, що правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.

Статтею 396 Цивільного кодексу України визначено, що особа, яка має речове право на чуже майно, має право на захист цього права, у тому числі і від власника майна, відповідно до положень глави 29 цього Кодексу.

Отже, право на захист порушеного речового права, у тому числі й права власності, має особа, якій належить таке право.

Положеннями статтею 2 Закону України від 10.07.2003 №1087-IV Про кооперацію (далі Закон №1087-IV ) встановлено, що кооперативом є юридична особа, утворена фізичними та/або юридичними особами, які добровільно об`єдналися на основі членства для ведення спільної господарської та іншої діяльності з метою задоволення своїх економічних, соціальних та інших потреб на засадах самоврядування.

Відповідно до статті 19 Закону №1087-IV для досягнення мети своєї діяльності кооператив набуває та використовує майно, фінансові та інші ресурси. Джерелами формування майна кооперативу є: вступні, членські та цільові внески його членів, паї та додаткові паї; майно, добровільно передане кооперативу його членами; кошти, що надходять від провадження господарської діяльності; кошти, що надходять від створених кооперативом підприємств, установ, організацій; грошові та майнові пожертвування, благодійні внески, гранти, безоплатна технічна допомога юридичних і фізичних осіб, у тому числі іноземних; інші надходження, не заборонені законодавством. Кооператив є власником будівель, споруд, грошових та майнових внесків його членів, виготовленої продукції, доходів, одержаних від її реалізації та провадження іншої передбаченої статутом діяльності, а також іншого майна, придбаного на підставах, не заборонених законом . Володіння, користування та розпорядження майном кооперативу здійснюють органи управління кооперативу відповідно до їх компетенції, визначеної статутом кооперативу.

За змістом статті 19 1 Закону №1087-IV член житлово-будівельного, дачно-будівельного, гаражно-будівельного, житлового, дачного, гаражного чи іншого відповідного кооперативу має право володіння, користування, а за згодою кооперативу - і розпоряджання квартирою, дачею, гаражем, іншою будівлею, спорудою або приміщенням кооперативу, якщо він не викупив це майно . У разі викупу квартири, дачі, гаража, іншої будівлі, споруди або приміщення член житлово-будівельного, дачно-будівельного, гаражно-будівельного, житлового, дачного, гаражного кооперативу чи іншого відповідного кооперативу стає власником цього майна . Право власності на таке майно у члена кооперативу виникає з моменту державної реєстрації цього права відповідно до закону.

Аналіз норми, передбаченої статтею 19 1 Закону "Про кооперацію", дає підстави для висновку, що член кооперативу має право володіння, користування, а за згодою кооперативу - і розпоряджання будівлею, спорудою або приміщенням кооперативу , якщо він не викупив це майно, у разі викупу майна член кооперативу стає власником цього майна.

Суд звертає увагу на те, що позивачем не надано жодних належних та допустимих доказів на підтвердження наявності у ГК "Дружба" права власності чи будь-якого іншого речового права на 8 (вісім) металоконструкцій (гаражів), які розміщені в АДРЕСА_1 , які підлягають евакуації та демонтажу відповідно до спірного рішення.

Суд відхиляє посилання позивача на те, що спірні гаражі перебувають у нього на балансі, як на підставу наявності у нього законного інтересу, оскільки перебування майна на балансі жодним чином не свідчить про наявність у вказаної особи речового права на це майно.

При цьому суд враховує, що позивачем не надано належних та допустимих доказів на підтвердження перебування спірного майна на його балансі, зокрема даних бухгалтерського обліку.

Суд також не бере до уваги посилання позивача на його власний статут (нова редакція), оскільки у Розділі 6 Статуту містяться лише загальні посилання про можливість кооперативу бути власником будівель та споруд, проте у ньому жодним чином не йдеться про факт належності кооперативу спірних гаражів.

Суд враховує, що надані позивачем до матеріалів справи листи №68 від 15.09.2020 та №74 від 19.09.2020 містять посилання на те, що металеві гаражі № АДРЕСА_6-АДРЕСА_13 за адресою: АДРЕСА_1 , належать власникам - ОСОБА_1 (АДРЕСА_6), ОСОБА_2 (АДРЕСА_7), ОСОБА_3 (АДРЕСА_8), ОСОБА_4 (АДРЕСА_9), ОСОБА_5 (АДРЕСА_10), ОСОБА_12 до 01.09.2020, а з 01.09.2020 - ОСОБА_7 (АДРЕСА_11), ОСОБА_7 (АДРЕСА_12), ОСОБА_6 (АДРЕСА_13), а надані заяви власників свідчать, що окремі власники ( ОСОБА_12 ) розпоряджалися спірним майном шляхом продажу металевих гаражів іншим особам.

Також у спірному рішенні містяться посилання на те, що власниками 8 металоконструкцій (гаражів), які розміщені в АДРЕСА_1 є ОСОБА_1 , ОСОБА_2 , ОСОБА_3 , ОСОБА_4 , ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , а у тексті позовної заяви позивач неодноразово використовує слово "власники" на позначення осіб, які володіють спірними гаражами.

Посилання ГК "Дружба" на неможливість оформлення прав на земельну ділянку під гаражі є безпідставними, оскільки предметом спору у цій справі є правомірність рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області №908 від 26.06.2020, при цьому спір щодо оформлення прав на земельну ділянку, у тому числі й шляхом створення відповідних перешкод у оформленні прав, у цій справі відсутній. Суд не може під час прийняття рішення вирішувати питання щодо правовідносин, які можливо будуть мати місце у майбутньому.

За таких обставин, зважаючи на те, що позивач не надав належних та допустимих доказів на підтвердження наявності у нього права власності чи будь-якого іншого речового права на 8 (вісім) металоконструкцій (гаражів), які розміщені в АДРЕСА_1 , які підлягають евакуації та демонтажу відповідно до спірного рішення, суд приходить до висновку, що рішення Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області №908 від 26.06.2020 жодним чином не порушує його прав, свобод чи інтересів у сфері публічно-правових відносин.

Отже, враховуючи те, що судовому захисту підлягає лише порушене право особи, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення позову ГК "Дружба".

V. РОЗПОДІЛ СУДОВИХ ВИТРАТ

Відповідно до статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.

Зважаючи на те, що суд дійшов висновку про відмову у задоволенні позову у повному обсязі, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

У задоволенні позову гаражного кооперативу "Дружба" (пров. Героїв Бреста,48А, м. Кременчук, Полтавська область, 39601, ідентифікаційний код 25867987) до Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (площа Перемоги,2, м. Кременчук, Полтавська область, 39600, ідентифікаційний код 04057287) про визнання протиправним та скасування рішення відмовити повністю.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Другого апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Головуючий суддя М.В. Довгопол

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2020
Оприлюднено11.11.2020
Номер документу92737580
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/4393/20

Постанова від 17.06.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 23.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 09.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Рішення від 09.11.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 07.09.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

М.В. Довгопол

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні