Рішення
від 11.11.2020 по справі 300/3202/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 год. 25 хв.

"11" листопада 2020 р. справа № 300/3202/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

судді Матуляка Я.П.,

при секретарі Мула Х.О.,

за участю:

представників позивача - Аннюк М.І., Івашківа М.С.

представників відповідача - Олексюк М.Д., Палагнюк Г.А., Лейб`юка Б.Б.

розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Івано-Франківської обласної організації Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" до Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування протоколу від 04.11.2020 року, зобов`язання до вчинення дій, -

ВСТАНОВИВ:

09.11.2020 року о 18 год. 21 хв. ІФОО ПП "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" звернулась до суду з позовом до Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області, згідно якого просив визнати протиправним та скасування протокол "Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі", складений 04.11.2020 року о 23 год. 00 хв., зобов`язати встановити підсумки голосування шляхом витребування та забезпечення транспортування від територіальних виборчих комісій виборчих документів, зазначених у частині 10 статті 251 Виборчого кодексу України та провести повторний підрахунок голосів виборців, а також скласти протокол "Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі".

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 09.11.2020 року відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами загального позовного провадження з урахуванням правил для розгляду окремих категорій термінових адміністративних справ, в тому числі, без проведення підготовчого засідання, призначено судове засідання у справі на 10.11.2020 року о 13:30 год. та витребувано додаткові докази (а.с.126-128).

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що за наслідком опрацювання протоколів від 04.11.2020 року про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, які містять неточності, відповідачем допущено порушенням вимог виборчого законодавства при встановленні результатів виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, яке полягає в невідповідності кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені, кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, відображених у пункті 5 та пункті 7 оскаржуваного протоколу від 04.11.2020 року.

10.11.2020 року на офіційну електронну пошту Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшло клопотання Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області про відкладення розгляду справи у зв`язку із технічною неможливість подання витребуваних судом доказів у строк, до кінця робочого дня 10.11.2020 року (а.с.148-149).

Розгляд справи, призначений на 10.11.2020 року о 13:30 год. судом відкладено на 11.11.2020 року о 09:00 год. у зв`язку із заявленим клопотанням відповідача та з урахуванням обставин справи щодо необхідністю подання витребуваних судом доказів.

Представники позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали з підстав, зазначених в позовній заяві. Звернули увагу суду на численні порушення, які на їх думку могли стати причиною невідповідностей в оскаржуваному протоколі. Просили суд позов задовольнити повністю.

Представники відповідача свої правом на подання відзиву на позов не скористались, в судовому засіданні проти заявленого позову заперечили, з тих мотивів, що зазначені в позовній заяві порушення є технічною помилкою допущеною внаслідок автоматизованого заповнення першого аркуша оскаржуваного протоколу. В той же час, вказали, що зазначена технічна помилка не вплинула на результати проведених виборів, оскільки всі цифрові дані відображені в оскаржуваному протоколі (окрім автоматизовано внесених даних в пункти 1-8) внесені на підставі підрахунку даних з дільничних виборчих комісій, проведеного членами територіальної виборчої комісії, без застосування автоматизованої системи. Просили суд в задоволенні позову відмовити.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши в сукупності письмові докази, якими сторони обґрунтовують позовні вимоги та заперечення на позов, суд встановив наступне.

Постановою Верховної Ради України "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" № 795-ІХ від 15.07.2020 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю на 25.10.2020 року.

Згідно постанови Центральної виборчої комісії "Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020" за № 160 від 08.08.2020 року призначено на неділю, 25.10.2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

Центральною виборчою комісією постановою "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10.08.2020 року за № 172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області, серед яких додатком 159 Коломийська районна територіальна виборча комісія Івано-Франківської області.

04.11.2020 року о 23 год. 00 хв. Коломийською районною територіальною виборчою комісією Івано-Франківської області складено протокол "Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі" (а.с.17-41).

Як слідує зі змісту вказаного протоколу, територіальною виборчою комісією встановлено:

- кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії - 267085 (пункт 1);

- кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями - 265251 (пункт 2);

- кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями - 175796 (пункт 3);

- кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях -211708 (пункт 4);

- кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 86665 (пункт 5);

- кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях - 0 (пункт 6);

- кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 89462 (пункт 7);

- кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 8326 (пункт 8).

Як наслідок, судом встановлено, що кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу.

Позивач вважає, що протокол прийнято з порушенням норм Виборчого кодексу України, на підставі складених Коломийською районною територіальною виборчою комісією Івано-Франківської області протоколів про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, які містять неточності.

Так, судом встановлено, що у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5 сумарна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені складає 86665, з яких:

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 19958 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 1", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 00 хв. (а.с.42-57);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 20336 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 2", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.59-76);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 21765 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 3", складеного 04.11.2020 року о 21 год. 00 хв. (а.с.77-96);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 13866 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 4", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.97-108);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 10740 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 5", складеного 04.11.2020 року о 22 год. 00 хв. (а.с.109-118).

Щодо сумарної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, то така становить 89461, з яких:

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 19966 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 1", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 00 хв. (а.с.42-57);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 20336 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 2", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.59-76);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 21765 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 3", складеного 04.11.2020 року о 21 год. 00 хв. (а.с.77-96);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 16665 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 4", складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.97-108);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 10729 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області "Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 5", складеного 04.11.2020 року о 22 год. 00 хв. (а.с.109-118).

Вважаючи, що такі неточності стали причиною спотворення результатів волевиявлення виборців на виборах депутатів Коломийської районної ради та як наслідок, неможливості достовірного відображення відповідачем результатів виборів у протоколах "Про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів" та протоколі "Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі", позивач звернувся з вказаним позовом до суду.

Вирішуючи даний спір, суд виходив з таких мотивів та норм права.

Відповідно до пункту 20 частини 1 статті 92 Конституції України організація і порядок проведення виборів і референдумів визначаються виключно законами України.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склалися між сторонами, суд керується положеннями Конституції України, Кодексу адміністративного судочинства України та Виборчим кодексом України від 19.12.2019 року за № 396-IX, який визначає гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Частиною 1 статті 32 Виборчого кодексу України визначено, що в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

Згідно частини 4 статті 33 Виборчого кодексу України територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.

Статтею 206 Виборчого кодексу України визначені повноваження територіальних виборчих комісій щодо організації підготовки і проведення місцевих виборів.

Зокрема, частиною 1 цієї статті встановлено, що територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України.

Частиною 2 статті 206 Виборчого кодексу України передбачено, що до повноважень відповідних територіальних виборчих комісій належить зокрема встановлення результатів виборів депутатів в порядку, визначеному цим Кодексом, здійснює офіційне оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів.

Відповідно до частини 4 статті 206 Виборчого кодексу України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, районні у місті (у містах, в яких утворені районні у місті ради), селищні, сільські виборчі комісії інформують Верховну Раду України, Центральну виборчу комісію, відповідні місцеві ради про обраних депутатів та сільських, селищних, міських голів.

Статтею 256 Виборчого кодексу України регламентовано порядок встановлення результатів виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше).

Так, частиною 1 цієї статті передбачено, що виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою "Уточнений") не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами такі відомості:

1) кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії;

2) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями;

3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями;

4) кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях;

5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;

6) кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях;

7) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні;

8) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними;

9) кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

10) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

11) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний список кандидатів у депутати від кожної організації партії, не підтримавши конкретного кандидата з цього списку, у кожному територіальному окрузі;

12) сумарна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

13) загальна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

14) відсоток сумарної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 12 цієї частини) у відношенні до загальної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 13 цієї частини).

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами також відомості, передбачені статтями 257-259 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 256 Виборчого кодексу України відомості про результати голосування цифрами заносяться до протоколу територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів. Відомості, зазначені у пунктах 2-8 частини першої цієї статті, заносяться по кожному територіальному виборчому округу і сумарно по єдиному багатомандатному виборчому округу, а відомості, зазначені у пунктах 9-11 частини першої цієї статті, - по кожному територіальному виборчому округу. При цьому відомості, зазначені у пункті 14 частини першої цієї статті, визначаються з точністю до сотих часток відсотка. Протокол про результати виборів депутатів складається у двох примірниках, підписується головою, заступниками голови, секретарем та іншими членами територіальної виборчої комісії, присутніми на засіданні відповідної виборчої комісії, та засвідчується печаткою цієї виборчої комісії. У протоколі зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами відповідної виборчої комісії. У разі незгоди із встановленими результатами виборів, зафіксованими у протоколі територіальної виборчої комісії, член цієї виборчої комісії підписує протокол із позначкою "З окремою думкою". Письмовий виклад окремої думки додається до протоколу про результати виборів депутатів. У разі відсутності у протоколі підпису члена територіальної виборчої комісії напроти його прізвища зазначається причина відсутності члена цієї виборчої комісії на її засіданні. Перший примірник протоколу мають право підписати кандидати в депутати, представники партій у територіальній виборчій комісії, присутні під час встановлення результатів виборів депутатів. Зміст протоколу невідкладно оприлюднюється на офіційному веб-сайті (за наявності) територіальної виборчої комісії, веб-сайті Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради (за наявності) або в інший визначений цими комісіями спосіб та може оприлюднюватися на веб-сайті регіонального або територіального представництва Центральної виборчої комісії.

Відомості про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) невідкладно передаються до Центральної виборчої комісії у встановленому нею порядку.

Як встановлено судом, оскаржуваний протокол містить неточності в пунктах 5 та 7, а саме: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу. Вказана обставина також не заперечується представниками відповідача.

Саме з цих підстав позивач вважає, що такі неточності стали причиною спотворення результатів волевиявлення виборців на виборах депутатів Коломийської районної ради та як наслідок, неможливості достовірного відображення відповідачем результатів виборів у протоколах "Про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів" та протоколі "Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі".

В той же час, за змістом частини 3 статті 256 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія на підставі відомостей, зазначених у пункті 12 частини першої цієї статті, визначає організації партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають організації партій, на підтримку територіальних виборчих списків від яких у межах єдиного багатомандатного округу подано 5 і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки від усіх організацій партій, у межах єдиного багатомандатного округу.

Отже, саме відомості відображені в пункті 12 оскаржуваного протоколу, на думку суду, є визначальними та такими, що впливають на встановлення результатів виборів.

Позивачем не наведено зауважень щодо невідповідності цифрових відомостей відображених в пункті 12 оскаржуваного протоколу. Не встановлено такої невідповідності і судом під час розгляду даної справи.

Відтак, суд погоджується з доводами відповідача щодо того, що неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради, а саме: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу, є технічною помилкою, яка не вплинула на результати проведених виборів депутатів Коломийської районної ради.

Окрім того, суд зазначає, що на стадії встановлення результатів виборів, відповідач здійснює систематизацію та обробку протоколів дільничних виборчих комісій шляхом підсумування кількісних показників та визначення загальних підсумків по відповідному виборчому округу.

Зазначені позивачем неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради є результатом систематизації таких же неточностей відображених в протоколах про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5. Вказані протоколи позивачем не оскаржені.

Як наслідок, суд зазначає, що виявлені позивачем неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради від 04.11.2020, не вплинули на результат виборів, оскільки результати виборів встановлені на підставі сумарної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу.

Посилання представників позивача на численні порушення, які на їх думку могли стати причиною невідповідностей в оскаржуваному протоколі є необґрунтованими, оскільки жодним чином безпосередньо не пов`язані з допущеними помилками та не підтверджені належними доказами.

Підсумовуючи все вищенаведене, суд вважає позовні вимоги безпідставними, а позов таким, що не підлягає до задоволення.

Позивачем не сплачено судовий збір при поданні до суду позовної заяви, а також на момент вирішення справи.

Частиною 9 статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до частини 2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Згідно частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Частиною 2 статті 4 зазначеного Закону встановлюються ставки судового збору, зокрема, відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб`єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем - 1 розмір прожиткового мінімуму на одну працездатну особу.

Абзацом 4 статті 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік", який вступив в дію з 01.01.2020 року, установлено, що прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2020 року складає 2102,00 грн.

Згідно з частиною 3 статті 6 Закону України "Про судовий збір" у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

Суд зазначає, що позивачем заявлено дві позовні вимоги немайнового характеру, одна з яких (про зобов`язання вчинити певні дії), є похідною.

Таким чином, при поданні даної позовної заяви позивач повинен сплати 2102,00 гривні судового збору.

Згідно з вимогами Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати (судовий збір) розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі.

За таких обставин, враховуючи, що заявлені позовні вимоги не підлягають до задоволення, документів на підтвердження звільнення позивача від сплати судового збору суду не надано, суд дійшов висновку про необхідність стягнення судового збору з позивача.

На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 250, 271, 273, 278 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

В задоволенні позову Івано-Франківської обласної організації Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" (код ЄДРПОУ 36733782, вул. Биха, 20А/7, м. Івано-Франківськ, 76010) до Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області (код ЄДРПОУ 43758973, вул. Івана Франка, 40, м. Коломия, Івано-Франківська область, 78200) про визнання протиправним та скасування протоколу від 04.11.2020 року, зобов`язання до вчинення дій - відмовити.

Стягнути з Івано-Франківської обласної організації Політичної партії "УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка" (код ЄДРПОУ 36733782, вул. Биха, 20А/7, м. Івано-Франківськ, 76010) в дохід Державного бюджету України несплачений судовий збір в розмірі 2102 (дві тисячі сто дві) гривні 00 копійок.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двох днів, з дня його проголошення.

Апеляційна скарга подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Строк на апеляційне оскарження, відповідно до частини 5 статті 270 КАС України, не може бути поновлено.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили з моменту проголошення судового рішення судом апеляційної інстанції.

Суддя Матуляк Я.П.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2020
Оприлюднено13.11.2020
Номер документу92779464
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/3202/20

Постанова від 15.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 11.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні