Постанова
від 15.11.2020 по справі 300/3202/20
ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОСЬМИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 листопада 2020 рокуЛьвівСправа № 300/3202/20 пров. № А/857/13747/20

Восьмий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

головуючого судді: Затолочного В.С.,

суддів: Сеника Р.П., Хобор Р.Б.,

за участі секретаря судового засідання Чопко Ю.Т.,

представників апелянта Івашківа М.С., Фотуйми Р.В.,

розглянувши в судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Івано-Франківської обласної організації Політичної партії УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка на рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року у справі № 300/3202/20 за адміністративним позовом Івано-Франківської обласної організації Політичної партії УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка до Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області про визнання дій протиправними та зобов`язання до вчинення певних дій (рішення суду першої інстанції ухвалене суддею Матуляк Я.П. в м. Івано-Франківську Івано-Франківської області 11.11.2020 року згідно з протоколом судового засідання о 17.29 год.), -

ВСТАНОВИВ:

Івано-Франківська обласна організація Політичної партії УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка (далі - ІФОО ПП Удар Віталія Кличка , позивач) звернулась з адміністративним позовом до Коломийської районної територіальної виборчої комісії Івано-Франківської області, згідно якого просила визнати протиправним та скасування протокол Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі , складений 04.11.2020 року о 23 год. 00 хв., зобов`язати встановити підсумки голосування шляхом витребування та забезпечення транспортування від територіальних виборчих комісій виборчих документів, зазначених у частині 10 статті 251 Виборчого кодексу України та провести повторний підрахунок голосів виборців, а також скласти протокол Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі .

Рішенням Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, його оскаржив позивач, який вважає, що рішення прийняте з порушенням норм матеріального та процесуального права, просить рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року скасувати, позовні вимоги задовольнити.

У доводах апеляційної скарги посилається на те, що за наслідком опрацювання протоколів від 04.11.2020 року про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, які містять неточності, відповідачем допущено порушенням вимог виборчого законодавства при встановленні результатів виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, яке полягає в невідповідності кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені, кількості виборців, які взяли участь у голосуванні, відображених у пункті 5 та пункті 7 оскаржуваного протоколу від 04.11.2020 року.

В судовому засіданні представники апелянта наполягали на задоволенні апеляційної скарги.

Відповідач, який був належним чином повідомлений про дату, час і місце розгляду справи, правом на участь у судовому засіданні не скористався.

Вислухавши суддю-доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів приходить до висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції вірно встановлено, що Постановою Верховної Ради України Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році № 795-ІХ від 15.07.2020 року призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів на неділю на 25.10.2020 року.

Згідно постанови Центральної виборчої комісії Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 за № 160 від 08.08.2020 року призначено на неділю, 25.10.2020 року, перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів.

Центральною виборчою комісією постановою Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій від 10.08.2020 року за № 172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Івано-Франківської області, серед яких додатком 159 Коломийська районна територіальна виборча комісія Івано-Франківської області.

04.11.2020 року о 23 год. 00 хв. Коломийською районною територіальною виборчою комісією Івано-Франківської області складено протокол Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі (а.с.17-41).

Як слідує зі змісту вказаного протоколу, територіальною виборчою комісією встановлено:

- кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії - 267085 (пункт 1);

- кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями - 265251 (пункт 2);

- кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями - 175796 (пункт 3);

- кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях -211708 (пункт 4);

- кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 86665 (пункт 5);

- кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях - 0 (пункт 6);

- кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 89462 (пункт 7);

- кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 8326 (пункт 8).

Як наслідок, судом встановлено, що кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу.

Позивач вважає, що протокол прийнято з порушенням норм Виборчого кодексу України, на підставі складених Коломийською районною територіальною виборчою комісією Івано-Франківської області протоколів про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, які містять неточності.

Так, судом встановлено, що у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5 сумарна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені складає 86665, з яких:

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 19958 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 1 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 00 хв. (а.с.42-57);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 20336 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 2 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.59-76);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 21765 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 3 , складеного 04.11.2020 року о 21 год. 00 хв. (а.с.77-96);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 13866 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 4 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.97-108);

- загальна кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 10740 згідно даних, внесених до пункту 7 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 5 , складеного 04.11.2020 року о 22 год. 00 хв. (а.с.109-118).

Щодо сумарної кількості виборців, які взяли участь у голосуванні у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5, то така становить 89461, з яких:

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 19966 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 1 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 00 хв. (а.с.42-57);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 20336 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 2 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.59-76);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 21765 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 3 , складеного 04.11.2020 року о 21 год. 00 хв. (а.с.77-96);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 16665 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 4 , складеного 04.11.2020 року о 20 год. 30 хв. (а.с.97-108);

- загальна кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 10729 згідно відомостей, внесених до пункту 11 протоколу Коломийської районної територіальної виборчої комісії Коломийського району Івано-Франківської області Про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіального виборчого округу № 5 , складеного 04.11.2020 року о 22 год. 00 хв. (а.с.109-118).

Вважаючи, що такі неточності стали причиною спотворення результатів волевиявлення виборців на виборах депутатів Коломийської районної ради та як наслідок, неможливості достовірного відображення відповідачем результатів виборів у протоколах Про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів та протоколі Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі , позивач звернувся з вказаним позовом до суду.

Приймаючи оскаржуване рішення, суд першої інстанції виходив з того, що неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради, а саме: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу, є технічною помилкою, яка не вплинула на результати проведених виборів депутатів Коломийської районної ради.

Апеляційний суд погоджується з висновком суду першої інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Виборчий кодекс України (далі - ВК України) відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.

Згідно з частиною першою статті 1 ВК України вибори в Україні є основною формою народного волевиявлення, способом безпосереднього здійснення влади Українським народом.

Відповідно до пункту 3 частини першої статті 3 ВК України відповідно до Конституції України в Україні проводяться такі типи виборів: місцеві вибори: а) вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим; б) вибори депутатів сільської, селищної, міської ради; в) вибори сільського, селищного, міського голови; г) вибори депутатів районної ради; ґ) вибори депутатів обласної ради; д) вибори депутатів районної у місті ради (у містах, де утворені районні у місті ради).

Приписами частини першої статті 20 ВК України передбачено, що виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Частиною 1 статті 32 Виборчого кодексу України визначено, що в Україні утворюються і діють передбачені цим Кодексом виборчі комісії як незалежні органи адміністрування виборчих процесів, які відповідно до своїх повноважень забезпечують здійснення визначених Конституцією України та цим Кодексом основних принципів виборчого права, засад виборчого процесу, реалізацію виборчих прав громадян України, підготовку та проведення виборів.

Згідно частини 4 статті 33 Виборчого кодексу України територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів.

Положення статті 64 ВК України визначають, що суб`єкт виборчого процесу може оскаржити рішення, дії чи бездіяльність, що стосуються виборчого процесу, до суду в порядку, встановленому Кодексом адміністративного судочинства України.

Статтею 206 Виборчого кодексу України визначені повноваження територіальних виборчих комісій щодо організації підготовки і проведення місцевих виборів.

Відповідно до ч. 1 ст. 206 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України.

Частиною 2 статті 206 Виборчого кодексу України передбачено, що до повноважень відповідних територіальних виборчих комісій належить зокрема встановлення результатів виборів депутатів в порядку, визначеному цим Кодексом, здійснення офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів.

Згідно з частиною 4 статті 206 Виборчого кодексу України виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, районні у місті (у містах, в яких утворені районні у місті ради), селищні, сільські виборчі комісії інформують Верховну Раду України, Центральну виборчу комісію, відповідні місцеві ради про обраних депутатів та сільських, селищних, міських голів.

Статтею 256 Виборчого кодексу України регламентовано порядок встановлення результатів виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше).

Частиною 1 вищевказаної статті передбачено, що виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою Уточнений ) не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів.

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами такі відомості:

1) кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії;

2) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями;

3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями;

4) кількість виборців, включених до списків виборців на виборчих дільницях;

5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;

6) кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях;

7) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні;

8) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними;

9) кількість голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

10) кількість голосів виборців, які підтримали кожного кандидата, включеного до територіального виборчого списку кандидатів у депутати від кожної організації партії, у кожному територіальному окрузі;

11) кількість голосів виборців, які підтримали весь територіальний список кандидатів у депутати від кожної організації партії, не підтримавши конкретного кандидата з цього списку, у кожному територіальному окрузі;

12) сумарна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

13) загальна кількість голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу;

14) відсоток сумарної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 12 цієї частини) у відношенні до загальної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх організацій партій в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного виборчого округу (пункт 13 цієї частини).

До протоколу про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) заносяться прописом та цифрами також відомості, передбачені статтями 257-259 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 256 Виборчого кодексу України відомості про результати голосування цифрами заносяться до протоколу територіальної виборчої комісії про результати виборів депутатів. Відомості, зазначені у пунктах 2-8 частини першої цієї статті, заносяться по кожному територіальному виборчому округу і сумарно по єдиному багатомандатному виборчому округу, а відомості, зазначені у пунктах 9-11 частини першої цієї статті, - по кожному територіальному виборчому округу. При цьому відомості, зазначені у пункті 14 частини першої цієї статті, визначаються з точністю до сотих часток відсотка. Протокол про результати виборів депутатів складається у двох примірниках, підписується головою, заступниками голови, секретарем та іншими членами територіальної виборчої комісії, присутніми на засіданні відповідної виборчої комісії, та засвідчується печаткою цієї виборчої комісії. У протоколі зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами відповідної виборчої комісії. У разі незгоди із встановленими результатами виборів, зафіксованими у протоколі територіальної виборчої комісії, член цієї виборчої комісії підписує протокол із позначкою З окремою думкою . Письмовий виклад окремої думки додається до протоколу про результати виборів депутатів. У разі відсутності у протоколі підпису члена територіальної виборчої комісії напроти його прізвища зазначається причина відсутності члена цієї виборчої комісії на її засіданні. Перший примірник протоколу мають право підписати кандидати в депутати, представники партій у територіальній виборчій комісії, присутні під час встановлення результатів виборів депутатів. Зміст протоколу невідкладно оприлюднюється на офіційному веб-сайті (за наявності) територіальної виборчої комісії, веб-сайті Верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідної місцевої ради (за наявності) або в інший визначений цими комісіями спосіб та може оприлюднюватися на веб-сайті регіонального або територіального представництва Центральної виборчої комісії.

Відомості про результати виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) невідкладно передаються до Центральної виборчої комісії у встановленому нею порядку.

Судом першої інстанції вірно встановлено, що оскаржуваний протокол містить неточності в пунктах 5 та 7, а саме: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу. Вказана обставина також не заперечувалась представниками відповідача у суді першої інстанції, а також саме з цих підстав позивач вважає, що такі неточності стали причиною спотворення результатів волевиявлення виборців на виборах депутатів Коломийської районної ради та як наслідок, неможливості достовірного відображення відповідачем результатів виборів у протоколах Про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів та протоколі Про результати виборів депутатів Коломийської районної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі .

Однак, відповідно до частини 3 статті 256 Виборчого кодексу України територіальна виборча комісія на підставі відомостей, зазначених у пункті 12 частини першої цієї статті, визначає організації партій, які мають право на участь у розподілі депутатських мандатів. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають організації партій, на підтримку територіальних виборчих списків від яких у межах єдиного багатомандатного округу подано 5 і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали територіальні виборчі списки від усіх організацій партій, у межах єдиного багатомандатного округу.

Суд першої інстанції вірно підмітив, що саме відомості відображені в пункті 12 оскаржуваного протоколу, є визначальними для встановлення результатів виборів.

Позивачем не наведено зауважень щодо невідповідності цифрових відомостей відображених в пункті 12 оскаржуваного протоколу. Не встановлено такої невідповідності і судом під час розгляду даної справи, а тому неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради, а саме: кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені не відповідає даним щодо кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в межах єдиного багатомандатного виборчого округу, є технічною помилкою, яка не вплинула на результати проведених виборів депутатів Коломийської районної ради.

Окрім того, на стадії встановлення результатів виборів, відповідач здійснює систематизацію та обробку протоколів дільничних виборчих комісій шляхом підсумування кількісних показників та визначення загальних підсумків по відповідному виборчому округу.

Зазначені позивачем неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради є результатом систематизації таких же неточностей відображених в протоколах про підсумки голосування з виборів депутатів Коломийської районної ради у межах територіальних виборчих округів за №№ 1-5. Вказані протоколи позивачем не оскаржені.

Відтак, виявлені позивачем неточності в пунктах 5 та 7 протоколу про результати виборів депутатів Коломийської районної ради від 04.11.2020, не вплинули на результат виборів, оскільки результати виборів встановлені на підставі сумарної кількості голосів виборців, які підтримали усі територіальні виборчі списки кандидатів у депутати від кожної організації партії, в усіх територіальних округах у межах єдиного багатомандатного округу.

Щодо покликань апелянта на наявність кримінального провадження щодо грубих порушень виборчого законодавства в територіальному виборчому окрузі № 5, колегія суддів зазначає, що факт порушення кримінальної справи не є беззаперечним фактом зазначених доводів.

З огляду на вищевикладене, апеляційний суд приходить до висновку про те, що судом першої інстанції було надано належну правову оцінку доводам, викладеним у позовній заяві, представниками відповідача у судовому засіданні при розгляді справи у суді першої інстанції. Жодних нових доводів, які б доводили порушення норм матеріального або процесуального права при винесенні оскаржуваного судового рішення, в апеляційній скарзі не зазначено. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують, а зводяться до переоцінки доказів та незгоди з ними.

Апеляційний суд переглянув оскаржуване судове рішення і не виявив порушень норм матеріального чи процесуального права, які могли призвести до ухвалення незаконного судового рішення, щоб його скасувати й ухвалити нове.

Також, апелянтом при поданні апеляційної скарги не було сплачено судовий збір.

Частиною дев`ятою статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

За подання апеляційної скарги на рішення суду судовий збір становить 3153грн. і підлягає стягненню з позивача.

Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Керуючись статтями 272, 273, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Івано-Франківської обласної організації Політичної партії УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка залишити без задоволення, а рішення Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року у справі № 300/3202/20 - без змін.

Стягнути з Івано-Франківської обласної організації Політичної партії УДАР (Український Демократичний Альянс за Реформи) Віталія Кличка на користь держави на рахунок Державної судової адміністрації України (вул. Липська, 18/5, м. Київ, 01601, код ЄДРПОУ 26255795; отримувач коштів ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код ЄДРПОУ 37993783, банк отримувача Казначейство України (ЕАП), рахунок отримувача A908999980313111256000026001, код класифікації доходів бюджету 22030106) 3153 (три тисячі сто п`ятдесят три) грн. судового збору.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя В. С. Затолочний судді Р. П. Сеник Р. Б. Хобор

СудВосьмий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.11.2020
Оприлюднено18.11.2020
Номер документу92869852
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/3202/20

Постанова від 15.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Ухвала від 13.11.2020

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Затолочний Віталій Семенович

Рішення від 11.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні