ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
11 листопада 2020 року СєвєродонецькСправа № 812/554/17
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Смішлива Т.В., розглянувши у письмовому провадженні додаткові письмові пояснення по справі № 812/554/17 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ЛФ Енергосервіс до Луганської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дії та зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
17 вересня 2020 року з Верховного Суду на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшла адміністративна справа № 812/554/17 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю ЛФ Енергосервіс до Луганської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дії та зобов`язання вчинити певні дії на новий судовий розгляд.
Ухвалою суду від 22 жовтня 2020 року справу прийнято до провадження та вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження.
10 листопада 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду через відділ діловодства та обліку звернень громадян надійшли додаткові письмові пояснення підписані ОСОБА_1 .
Вирішуючи питання про долучення до матеріалів справи додаткових письмових пояснень, суд виходить з такого.
15 грудня 2017 року набрав чинності Закон України від 03 жовтня 2017 року № 2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» , яким Кодекс адміністративного судочинства України (далі - КАС України) викладено в новій редакції.
Відповідно до підпункту 10 пункту 1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України справи у судах першої та апеляційної інстанцій, провадження у яких відкрито до набрання чинності цією редакцією Кодексу, розглядаються за правилами, що діють після набрання чинності цією редакцією Кодексу.
Частиною третьою статті 3 КАС України закріплено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до частин першої, другої, третьої статті 12 КАС України адміністративне судочинство здійснюється за правилами, передбаченими цим Кодексом, у порядку позовного провадження (загального або спрощеного). Спрощене позовне провадження призначене для розгляду справ незначної складності та інших справ, для яких пріоритетним є швидке вирішення справи. Загальне позовне провадження призначене для розгляду справ, які через складність або інші обставини недоцільно розглядати у спрощеному позовному провадженні.
Частиною третьою статті 257 КАС України встановлено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: 1) значення справи для сторін; 2) обраний позивачем спосіб захисту; 3) категорію та складність справи; 4) обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; 5) кількість сторін та інших учасників справи; 6) чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; 7) думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.
Враховуючи положення частин першої, другої, третьої статті 12, частини третьої статті 257 КАС України, суд вирішив розглядати дану справу в порядку загального позовного провадження.
Відповідно до підпункту 19 пункту 1 розділу VII «Перехідні положення» КАС України положення цього Кодексу застосовуються з урахуванням підпункту 11 пункту 16-1 розділу XV «Перехідні положення» Конституції України.
30 вересня 2016 року набрав чинності Закон України від 02 червня 2016 року № 1401-VIII «Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)» .
Абзацом другим підпункту 11 пункту 16-1 «Перехідні положення» Конституції України передбачено, що представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами або адвокатами здійснюється з 01 січня 2020 року.
Згідно з пунктом 3 частини третьої статті 44 КАС України учасники справи мають право подавати заяви та клопотання, надавати пояснення суду, наводити свої доводи, міркування щодо питань, які виникають під час судового розгляду, і заперечення проти заяв, клопотань, доводів і міркувань інших осіб.
Частиною першою статті 55 КАС України передбачено, що сторона, третя особа в адміністративній справі, а також особа, якій законом надано право звертатися до суду в інтересах іншої особи, може брати участь у судовому процесі особисто (самопредставництво) та (або) через представника.
Юридична особа незалежно від порядку її створення, суб`єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, беруть участь у справі через свого керівника, члена виконавчого органу, іншу особу, уповноважену діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво юридичної особи, суб`єкта владних повноважень), або через представника (частина третя статті 55 КАС України).
Відповідно до частини четвертої статті 55 КАС України держава, Автономна Республіка Крим, територіальна громада беруть участь у справі через відповідний орган державної влади, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, від імені якого діє його керівник, інша уповноважена особа відповідно до закону, статуту, положення, трудового договору (контракту) (самопредставництво органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування), або через представника.
Отже, в порядку самопредставництва юридичну особу, орган державної влади та орган місцевого самоврядування може представляти за посадою його керівник або інші особи, повноваження яких визначені законодавством, установчими документами чи трудовим договором (контрактом).
Відповідно до частин другої та третьої статті 166 КАС України заяви, клопотання і заперечення подаються в письмовій або усній формі. У випадках, визначених цим Кодексом, заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі. Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому цим Кодексом. У випадках, коли цим Кодексом такий порядок не встановлений, він встановлюється судом.
Вимоги до форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення визначені статтею 167 КАС України.
Частиною першою статті 167 КАС України встановлено вимоги до будь-якої письмової заяви, клопотання, заперечення.
Згідно з частиною другою статті 167 КАС України якщо заяву (клопотання, заперечення) подано без додержання вимог частини першої цієї статті і ці недоліки не дають можливості її розглянути, або якщо вона є очевидно безпідставною і необґрунтованою, суд повертає таку заяву (клопотання, заперечення) заявнику без розгляду.
Оглядом додаткових письмових пояснень судом встановлено, що пояснення підписано ОСОБА_1 .
У Єдиному реєстрі адвокатів України відсутні відомості про те, що Приходько Альона Олегівна має статус адвоката і такого документа не додано.
Також до не додані документи, які б свідчили про те, що Приходько Альона Олегівна є особою, яка діє відповідно до статуту, положення чи іншого акта, на підставі якого вона здійснює представництво Товариства з обмеженою відповідальністю ЛФ Енергосервіс у порядку його самопредставництва.
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань також відсутня інформація щодо здійснення ОСОБА_1 представництва Товариства з обмеженою відповідальністю ЛФ Енергосервіс в порядку самопредставництва.
На підтвердження повноважень щодо підписання додаткових письмових пояснень надано довіреність від 02 лютого 2020 року, яка не засвідчує, що Приходько Альоні Олегівні надано право представляти інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю ЛФ Енергосервіс . Однак, вказана довіденість не є документом, який надає їй право здійснювати самопредставництво позивача.
З огляду на вищевикладене, додаткові письмові пояснення підлягають поверненню, оскільки підписані особою, яка не має права їх підписувати.
Керуючись статтями 55, 166, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
УХВАЛИВ:
Додаткові письмові пояснення повернути заявнику без розгляду.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення.
Копію ухвали разом з додатковими письмовими пояснення і доданими до них документами невідкладно надіслати особі, яка їх подала.
Ухвала набирає законної сили з моменту підписання суддею та може бути оскаржена в апеляційному порядку окремо від рішення суду.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Першого апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
СуддяТ.В. Смішлива
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2020 |
Оприлюднено | 12.11.2020 |
Номер документу | 92779724 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.В. Смішлива
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Адміністративне
Касаційний адміністративний суд Верховного Суду
Гончарова І.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні