ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 500/3506/20
10 листопада 2020 рокум.Тернопіль Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі:
головуючої судді Дерех Н.В.
розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Кандидата на вибори Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області ОСОБА_1 до Бучацької міської Територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Кандидат на посаду Бучацького міського голови ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування протоколу від 04.11.2020, зобов`язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Кандидат на вибори Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області ОСОБА_1 (надалі, позивач) звернувся до Тернопільського окружного адміністративного суду із позовом до Бучацької міської Територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області (надалі, відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача кандидат на посаду Бучацького міського голови ОСОБА_2, в якій просить:
- визнати протиправним та скасувати протокол Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області про результати голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 04.11.2020;
- зобов`язати Бучацьку міську територіальну виборчу комісію Чортківського району Тернопільської області встановити підсумки голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі без урахування голосів на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158, голосування на яких є недійсним.
Підставою для звернення позивача до суду стало те, що він вважає протиправним протокол Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області про результати голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 04.11.2020, та таким, що підлягає скасуванню, оскільки неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців при голосуванні на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158 з виборів Бучацького міського голови Чорківського району Тернопільської області. При цьому, просить зобов`язати відповідача встановити підсумки голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі без урахування голосів на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158, голосування на яких вважає недійсним.
Ухвалою суду від 10 листопада 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у цій справі, постановлено справу розглядати у порядку, передбаченому §2 глави 11 "Розгляд окремих категорій термінових адміністративних справ" Кодексу адміністративного судочинства України (надалі, КАС України), встановлено строк відповідачу для подання відзиву на позов та доказів, що стосуються оскаржуваного рішення, призначено судове засідання на 17:00 год. 10 листопада 2020 року. Також, даною ухвалою залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача кандидат на посаду Бучацького міського голови Фреяк Віталія Йосифовича.
У встановлений судом строк представник відповідача подав відзив на адміністративний позов, в якому зазначив наступне. Вважає, що оскаржуваний у даній справі Протокол прийнятий у відповідності до вимог Виборчого кодексу України. Просить врахувати, що до Бучацької міської ТВК не подавалося дільничними виборчими комісіями заяв, або скарг, підтверджених відповідно оформленими актами, складеними кандидатами у депутати, кандидатами на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довіреними особами, уповноваженими особами організацій партій, офіційними спостерігачами, виборцями, про порушення вимог ВК України під час проведення голосування та/або підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях, що ставлять під сумнів результати підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях, та акта або письмової заяви осіб, зазначених у частині першій ст. 253 цього кодексу, про порушення вимог цього кодексу під час транспортування протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях та інших документів до територіальної виборчої комісії. Звернув увагу, що позивач звертався із позовом до Бучацького районного суду Тернопільської області про визнання виборів недійсними на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158 з тих самих підстав, що визначає у цьому позові. У задоволенні позовних вимог просить відмовити повністю.
В судове засідання, призначене на 10.11.2020 о 17:00 год. позивач та його представник не прибули, представник позивача подав письмове клопотання, в якому просив розгляд даної справи проводити без виклику сторін в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, у письмовому відзиві на позовну заяву просив дану справу розглядати без участі відповідача.
Кандидат на посаду Бучацького міського голови ОСОБА_2, його представник подав до суду письмове клопотання, в якому просив розгляд справи здійснювати без участі третьої особи та її представника в порядку письмового провадження, у задоволенні позову просив відмовити.
Враховуючи положення частини третьої ст.194, частини дев`ятої ст.205 та частини четвертої ст. 229 КАС України, суд дійшов висновку про наявність підстав розгляду справи у порядку письмового провадження без фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Судом встановлено, що Постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року "Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році" призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (крім визначених пунктами 2 і 3 цієї Постанови) на неділю 25 жовтня 2020 року.
Постановою Центральної виборчої комісії "Про утворення та формування складу обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), місцевих (крім міст в Автономній Республіці Крим), районних у місті Києві територіальних виборчих комісій" від 10 серпня 2020 року №172 утворено та сформовано склад обласних, районних (крім районів в Автономній Республіці Крим), міських (крім міст в Автономній Республіці Крим), районах у місті Києві територіальних виборчих комісій, у тому числі у межах Тернопільської області, серед яких - Бучацька міська територіальна виборча комісія Чортківського району Тернопільської області.
ОСОБА_1 є кандидатом на вибори Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області на перших місцевих виборах 25 жовтня 2020 року.
25 жовтня 2020 року відбулися місцеві вибори, зокрема, і вибори на посаду Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області.
До складу виборчих дільниць Бучацької міської ради, входять, в тому числі, виборчі дільниці №610133, №610150, №610152 та №610158.
04.11.2020 Бучацькою міською територіальною виборчою комісією Чортківського району Тернопільської області складено Протокол про результати голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 04.11.2020 року.
Як вбачається із пункту 10 Протоколу, найбільшу кількість голосів виборців у єдиному одномандатному виборчому окрузі набрав кандидат на посаду сільського/селищного/ міського голови - ОСОБА_2 . Кількість голосів виборців, поданих за кандидати на посаду сільського/селищного/міського голови становить 4531; відсоток голосів виборців, поданих за кандидати на посаду сільського/селищного/міського голови, у відношенні до кількості виборців, які взяли участь у голосуванні в єдиному одномандатному виборчому окрузі - 34,36.
Також у протоколі зазначено:
1) кількість виборчих бюлетенів, виготовлених на замовлення територіальної виборчої комісії - 28866.
2) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями - 28891
3) кількість невикористаних виборчих бюлетенів, погашених дільничними виборчими комісіями - 15375.
4) кількість виборців, включених до списків виборців - 28730.
5) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені - 13516.
6) кількість виборчих бюлетенів, що не підлягають врахуванню, виявлених на виборчих дільницях - 0.
7) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні - 13516.
8) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними - 330.
Зазначений вище Протокол про результати голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі містить дату і час (година і хвилини), його підписання членами територіальної виборчої комісії. Протокол підписаний головою, заступником голови, секретарем та іншими членами територіальної виборчої комісії, підписи яких скріплені печаткою та не містить позначки "З окремою думкою".
Не погоджуючись із вказаним Протоколом, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Правовідносини, які виникли між сторонами, регулюються Виборчим кодексом України (надалі, ВК України), який згідно з його Преамбулою відповідно до Конституції України визначає гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів.
Статтею 22 ВК України визначені суб`єкти виборчого процесу, якими є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.
Згідно зі статтею 33 ВК України, виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.
Статтею 196 ВК України визначені етапи виборчого процесу. Виборчий процес місцевих виборів включає такі етапи:1) утворення виборчих округів; 2) утворення дільничних виборчих комісій; 3) складання списків виборців, їх перевірка та уточнення; 4) висування та реєстрація кандидатів; 5) проведення передвиборної агітації; 6) голосування у день виборів; 7) підрахунок голосів виборців, установлення підсумків голосування і результатів місцевих виборів.
Особливістю заключного етапу виборчого процесу є те, що з моменту закінчення голосування ТВК розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі, і таке засідання оформлюється протоколом безперервного засідання (частини перша, друга статті 254 ВК України).
Згідно із частиною п`ятою статті 254 ВК України, за результатами розгляду документів дільничної виборчої комісії та скарг про порушення вимог цього Кодексу під час проведення голосування та підрахунку голосів на виборчій дільниці, а також під час транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, що надійшли до територіальної виборчої комісії на момент прийняття документів дільничної виборчої комісії, територіальна виборча комісія приймає одне з таких рішень: 1) врахувати відомості протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці; 2) зобов`язати дільничну виборчу комісію виправити виявлені недоліки шляхом складання протоколу з позначкою Уточнений ; 3) провести повторний підрахунок голосів на виборчій дільниці в порядку, встановленому цим Кодексом.
Рішення, передбачене частиною п`ятою цієї статті, приймається шляхом голосування членів територіальної виборчої комісії більшістю голосів від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання територіальної виборчої комісії (частина шоста статті 254 ВК України).
Згідно частин дванадцятої, тринадцятої статті 254 ВК України, повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу.
Територіальна виборча комісія за результатами повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці складає протокол про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці за формою, встановленою Центральною виборчою комісією. Протокол про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці може виготовлятися за допомогою технічних засобів.
Територіальна виборча комісія може прийняти рішення про визнання голосування на виборчій дільниці недійсним лише у разі виявлення при повторному підрахунку голосів виборців на відповідній виборчій дільниці обставин, зазначених у частині першій статті 252 цього Кодексу (частина п`ятнадцята статті 254 ВК України).
Документування діяльності виборчих комісій здійснюється у порядку, встановленому цим Кодексом та порядком ведення діловодства виборчих комісій, що затверджується ЦВК (частина перша статті 37 ВК України).
Згідно із частиною третьою статті 37 ВК України, рішення виборчої комісії з розглянутого питання письмово оформляється у формі постанови, яка повинна містити: 1) найменування комісії; 2) найменування постанови; 3) дату, час та місце її прийняття і порядковий номер; 4) мотивувальну частину з посиланням на обставини, що зумовили розгляд питання на засіданні комісії; 5) посилання на конкретні положення нормативно-правових актів або постанову виборчої комісії вищого рівня чи судові рішення, якими керувалася комісія при прийнятті постанови; 6) резолютивну частину. Постанова підписується головуючим на засіданні та секретарем комісії (секретарем засідання).
З питань поточної діяльності виборча комісія може приймати протокольні рішення, зміст яких заноситься до протоколу виборчої комісії та не оформлюється окремим документом (частина п`ята статті 37 ВК України).
Відповідно до частини шостої статті 37 ВК України, виборча комісія складає акти та протоколи. Протокол комісії встановлює підсумки певних дій, виконаних комісією.
Згідно частини першої статті 252 ВК України, дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним у разі встановлення нею порушень вимог цього Кодексу, внаслідок яких неможливо достовірно встановити результати волевиявлення виборців, лише за таких обставин: 1) випадків незаконного голосування (заповнення, опускання виборчого бюлетеня до виборчої скриньки за виборця іншою особою, крім випадків, передбачених частинами п`ятою, десятою статті 248 цього Кодексу; голосування особами, які не мають права голосу на відповідних виборах; голосування особами, які не включені до списку виборців на виборчій дільниці або включені до нього безпідставно; голосування особою більше ніж один раз) у кількості, що перевищує 5 відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів; 2) знищення або пошкодження виборчої скриньки (скриньок), що унеможливлює встановлення змісту виборчих бюлетенів, якщо кількість цих бюлетенів перевищує 5 відсотків кількості виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів; 3) виявлення у виборчих скриньках виборчих бюлетенів у кількості, що перевищує більше ніж на 10 відсотків кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів.
Відповідно до частини другої ст.252 ВК України, у разі виявлення обставин, зазначених у частині першій цієї статті, у кожному випадку дільнична виборча комісія складає відповідний акт, який підписується всіма присутніми членами дільничної виборчої комісії та засвідчується печаткою виборчої комісії. Такий акт (акти) є підставою для розгляду дільничною виборчою комісією питання про визнання голосування на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів у відповідному виборчому окрузі недійсним.
У разі визнання голосування на виборчій дільниці недійсним при повторному підрахунку голосів усі виборчі бюлетені, що використовувалися для голосування на відповідній виборчій дільниці, вважаються такими, що не підлягають врахуванню. У цьому випадку протокол територіальної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів виборців з відповідних виборів на цій виборчій дільниці складається у порядку, встановленому частинами тринадцятою та чотирнадцятою цієї статті, та повинен містити лише відомості, зазначені в абзацах другому - дев`ятому частини другої статті 251 цього Кодексу або в абзацах сімнадцятому - двадцять четвертому частини другої статті 251 цього Кодексу. На місці інших відомостей ставиться прочерк (частина шістнадцята статті 254 ВК України).
Як стверджує позивач, на виборчих дільницях № 610133, № 610150, № 610152 та №610158 Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області мало місце порушення вимог щодо особистого голосування виборців, оскільки фактично виборчі бюлетені були отримані на імена людей, які не приходили на виборчу дільницю для голосування та взагалі не перебували за місцем голосування, що, на думку позивача, свідчить про фальсифікацію підрахунку голосів, оскільки більше ніж 5 відсотків людей на момент голосування не перебували за місцем голосування (як на виборчій дільниці, так і за місцем перебування), що в свою чергу виключає їх особисту участь на голосуванні на виборчій дільниці.
За фактом порушення вимог щодо особистого голосування виборцями та голосування іншими особами на дільничних виборчих комісіях Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області № 610133, № 610150, № 610152 та № 610158 Бучацьким відділенням поліції Теребовлянського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області відкрито кримінальне провадження № 12020210060000210, внесене в Єдиний реєстр досудових розслідувань 26.10.2020 року за частиною третьою ст. 158-1 КК України.
Для підтвердження чи спростування такої інформації в межах даного кримінального провадження призначено судові почеркознавчі дослідження списків виборців на дільничних виборчих комісіях Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області № 610133, № 610150, № 610152 та № 610158.
За результатами дослідження встановлено наступне:
- в уточненому списку виборців на звичайній виборчій дільниці № 610133, с. Бариш, Бучацького району, Тернопільської області містяться групи підписів, які у різних рядках виконані однією особою;
- в уточненому списку виборців на звичайній виборчій дільниці № 610150, с. Дуліби, Бучацького району, Тернопільської області, виявлено групи підписів, які у різних рядках виконані однією особою;
- в уточненому списку виборців на звичайній виборчій дільниці № 610152, с. Жнибороди, Бучацького району, Тернопільської області містяться групи підписів, які у різних рядках виконані однією особою;
- в уточненому списку виборців на звичайній виборчій дільниці № 610158, с. Зубрець, Бучацького району Тернопільської області містяться групи підписів, які у різних рядках виконані однією особою.
Тобто, на думку суду, даним експертним дослідженням встановлені однотипні висновки щодо уточнених списків виборців на зазначених вище виборчих дільницях.
При цьому, позивач обґрунтовує свої позовні вимоги наявністю Висновків експертних досліджень №3/3-455/20, від 06.11.2020, №3/3-453/20 від 05.11.2020, № 3/3-456/20 від 06.11.2020, № 3/3-454/20 від 05.11.2020, з приводу чого суд зазначає наступне.
Відповідно до частин першої статті 77 КАС, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно частини першої, другої статті 90 КАС суд надає оцінку як зібраним у справі доказам в цілому, так і кожному доказу (групі однотипних доказів), що міститься у справі, мотивує відхилення або врахування кожного доказу (групи доказів).
Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили.
Отже, посилаючись на вказані Висновки експертного дослідження позивач покладає на адміністративний суд обов`язок надати таким документам та відомостям, статусу доказу (факту) вчинення, допущення відповідного порушення, попри те, що такі належним чином не оцінені в межах наявного відкритого кримінального провадження, яке знаходиться на стадії досудового розслідування.
При цьому, за змістом частин першої, другої та сьомої ст.101 КАС України, висновок експерта - це докладний опис проведених експертом досліджень, зроблені у результаті них висновки та обґрунтовані відповіді на питання, поставлені перед експертом, складений у порядку, визначеному законодавством.
Предметом висновку експерта може бути дослідження обставин, які входять до предмета доказування та встановлення яких потребує наявних у експерта спеціальних знань.
У висновку експерта має бути зазначено, що він попереджений (обізнаний) про відповідальність за завідомо неправдивий висновок, а у випадку призначення експертизи судом - також про відповідальність за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов`язків.
Відтак, оскільки висновки експертного дослідження здобуті не у встановлений законом спосіб, такі не можуть бути взяті до уваги адміністративним судом в якості беззаперечних доказів в підтвердження позиції позивача щодо наявності порушень на виборчих дільницях № 610133, № 610150, № 610152 та № 610158, які мали місце під час голосування 25.10.2020 та які підпадають під ознаки порушення передбаченого пунктом 1 частини першої статті 252 ВК України.
При цьому, дані Висновки були предметом дослідження при розгляді інших адміністративних справ Восьмим апеляційним адміністративним судом, судові рішення в яких набрали законної сили (№595/1591/20, №595/1592/20, №595/1593/20, №595/1594/20, №595/1587/20, №595/1589/20, №595/1590/20 ).
Суд враховує, що частиною четвертою ст.78 КАС України передбачено, що обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.
Слід також зазначити, що вказаними судовими рішеннями не встановлено факту визнання дільничними виборчими комісіями голосування на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158 недійсними.
Таким чином, суд приходить до висновку, що вказані Висновки експертного дослідження не можуть бути підставою визнання голосування недійсним на вказаних виборчих дільницях в розумінні ст.252 ВК України. Інших доказів, як то акти, заяви, скарги, що визначені ВК України, учасниками справи не подано та судом не здобуто.
Щодо доводів позивача, що як мінімум 5 відсотків виборців, що були включені до списку виборці і які розписалися за отримання бюлетенів для голосування на виборчій дільниці не голосували особисто, що є, на думку позивача, порушенням положень ст.ст. 17, 248 ВК України, суд зазначає, що дані доводи позивача не приймаються до уваги, так як ґрунтуються лише на зазначених вище Висновках експертних досліджень та листах Бучацького відділення поліції Теребовлянського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Тернопільській області, які стосуються ходу проведення досудового розслідування кримінального провадження №12020210060000210, внесеного в Єдиний реєстр досудових розслідувань 28.10.2020.
При цьому, суд вважає, що такі листи мають інформативний характер, і не містять доказів, які здобуті у встановлений законом спосіб.
Отже, враховуючи викладене, що позивачем не доведено, що під час волевиявлення виборців на виборчих дільницях № 610133, № 610150, № 610152 та № 610158 відбулися грубі порушення вимог діючого виборчого законодавства, які, у відповідності до положень ВК України мали б наслідком визнання недійсним результатів голосування на цих виборчих дільницях, на підставі частини першої ст.252 ВК України, а тому, вимоги позивача про визнання протиправним та скасування протоколу Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області про результати голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 04.11.2020, не підлягають задоволенню.
Також, не підлягають задоволенню позовні вимоги про зобов`язання Бучацької міської територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області встановити підсумки голосування з виборів Бучацького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі без урахування голосів на виборчих дільницях №610133, №610150, №610152 та №610158, голосування на яких є недійсним, оскільки вона є похідною від вищевказаної позовної вимоги.
Таким чином, виходячи з встановлених обставин справи, оцінивши добуті докази в їх сукупності за правилами статті 90 КАС України та наведені положення чинного законодавства, суд дійшов висновку, що позовні вимоги до задоволення не підлягають.
Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
У задоволенні позову Кандидата на вибори Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області ОСОБА_1 до Бучацької міської Територіальної виборчої комісії Чортківського району Тернопільської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача Кандидат на посаду Бучацького міського голови ОСОБА_2 про визнання протиправним та скасування протоколу від 04.11.2020, зобов`язання вчинити певні дії - відмовити повністю.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом двох днів з дня складення повного судового рішення.
Повне судове рішення складено 10 листопада 2020 року.
Копію рішення надіслати учасникам справи.
Реквізити учасників справи:
позивач - Кандидат на вибори Бучацького міського голови Чортківського району Тернопільської області ОСОБА_1 (місце проживання: АДРЕСА_1 , ІПН: НОМЕР_1 );
відповідач - Бучацька міська Територіальна виборча комісія Чортківського району Тернопільської області (місцезнаходження: Майдан Волі, 1, м. Бучач, Бучацький район, Тернопільська область,48400, код ЄДРПОУ: 43788086);
третя особа - Кандидат на посаду Бучацького міського голови Чортківського району ОСОБА_2 (місце проживання: АДРЕСА_2 , РНОКПП НОМЕР_2 ).
Головуюча суддя Дерех Н.В.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.11.2020 |
Оприлюднено | 12.11.2020 |
Номер документу | 92784193 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Дерех Надія Володимирівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні