Справа № 560/7179/20
РІШЕННЯ
іменем України
13 листопада 2020 рокум. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд в особі головуючого-судді Петричковича А.І.
за участі:секретаря судового засідання Матвійчук А.М. позивача ОСОБА_1 та його представника адвоката Пелюшок Л.О., представника відповідача Кохановської В.С., представника третьої особи адвоката Павлюка М.Ю. розглянувши адміністративну справу за позовом Кандидата на посаду Дунаєвецького міського голови ОСОБА_1 до Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області , третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання рішення, дій незаконними та скасування постанови,
ВСТАНОВИВ:
Кандидат на посаду Дунаєвецького міського голови Кам`янець-Подільського району Хмельницької області ОСОБА_1 11.11.2020 о 15:25 годині звернувся до суду з позовом від 11.11.2020, в якому просить: 1) визнати незаконним рішення Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про обрання головуючого засідання ОСОБА_3 ; 2) визнати незаконними дії Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області по складанню протоколу з встановлення результатів голосування з виборів Дунаєвецького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 06.11.2020; 3) скасувати постанову Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області від 06.11.2020 про визнання ОСОБА_2 обраною Дунаєвецьким міським головою Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що як вбачається із протоколу про встановлення результатів голосування, виборча комісія прийняла рішення про встановлення результатів голосування в супереч порядку визначеному Виборчим кодексом України, а саме самовільно, без голови, заступника голови та секретаря комісії, обравши головуючого та секретаря засідання. У відповідності частини 7 статті 36 Виборчого кодексу України засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник. У разі невиконання ними цієї функції комісія визначає із свого складу головуючого на засіданні. Приймаючи рішення про встановлення результатів виборів на посаду міського голови за відсутності на засіданні голови комісії, виборча комісія в порушення ч.7 статті 36 ВК України прийняла рішення про обрання головуючого на засіданні. Як вбачається із протоколу про результати голосування з виборів Дунаєвецького міського голови, причина відсутності голови комісії вказана в зв`язку із відрядженням до Кам`янець-Подільської територіальної виборчої комісії . У відповідності до ч. 1 ст. 253 Виборчого кодексу України, транспортування документів, зазначених у частині десятій статті 251 цього Кодексу, здійснюється головою або заступником голови дільничної виборчої комісії та іншими двома членами цієї комісії - представниками різних суб`єктів подання кандидатур до складу відповідної дільничної виборчої комісії. Тобто голова виборчої комісії, перебуваючи у відрядженні та транспортуючи виборчу документацію з виборів депутатів до Кам`янець-Подільської районної ради, виконувала свої прямі обов`язки. А отже, члени Дунаєвецької міської комісії не мали права призначати головуючого засідання та перебирати на себе повноваження голови комісії та ставити на голосування комісії питання про встановлення результатів виборів на посаду Дунаєвецького міського голови.
Ухвалою суду від 11.10.2020 відкрито провадження в адміністративній справі та призначено судове засідання на 12.11.2020 о 14:10 год. та витребувано докази.
Згідно з ухвалою від 12.11.2020, суд залучив до участі в справі №560/7179/20 в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача, ОСОБА_2 . Задовольнив клопотання третьої особи про ознайомлення з матеріалами адміністративної справи та надіслання сканованих копій документів на електронну пошту ІНФОРМАЦІЯ_1 ".
Ухвалою від 12.11.2020, суд витребував в Хмельницької обласної територіальної виборчої комісії докази.
Від відповідача 12.11.2020 на адресу суду надійшов Відзив, в якому вказує, що визнає позовні вимоги, і пояснює, що протокол нею не підписувався, а всі дані в ньому вказані не вірні. Повідомлення про підсумки голосування підписувалося членами комісії ОСОБА_4 та ОСОБА_5 , які абсолютно не мали на це законного права.
12.11.2020 до суду поступили письмові пояснення, в яких представник третьої особи вказує, що 06 листопада 2020 року було останнім днем строку, визначеного ч. 1 ст. 256 Виборчого кодексу України, для встановлення результатів виборів на складання відповідного протоколу. На момент прийняття спірних рішень 06.11.2020 голова, заступник голови та секретар Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області були відсутні на її засіданні. Даний факт також не заперечується головою Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області. В матеріалах справи відсутні будь-які докази, які б підтверджували 06.11.2020 факт відрядження голови Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області чи інших осіб до Кам`янець-Подільської районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області безпосередньо за рішенням Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області. Також, відсутні будь-які докази, які б підтверджували 06.11.2020 факт перебування (факт передачі/отримання будь-яких документів) голови Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області чи інших осіб у Кам`янець-Подільській районній територіальній виборчій комісії Хмельницької області. Зазначає, що відповідно до Акту про прийняття виборчої документації від Дунаєвецької міської ТВК від 04.11.2020 голова Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області ОСОБА_6 передала відповідну виборчу документацію до Кам`янець-Подільської районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області, на підставі якої остання 07.11.2020 склала протокол про оголошення результатів виборів до Кам`янець-Подільської районної ради Хмельницької області. Вказує, що враховуючи зазначені вище обставини очевидно, що голова, заступник голови та секретар Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області 06.11.2020 самовільно залишили засідання комісії та були відсутні без вагомих на те причин. Тобто, вказані особи не виконували свої функції, передбаченні виборчим законодавством.
Протокольною ухвалою від 12.11.2020 суд оголосив перерву в розгляді справи до 13.11.2020 о 11:30, та витребував докази.
В судовому засіданні позивач та його представник позовні вимоги підтримали та просили їх задовольнити з підстав вказаних у позові.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги визнала в повному обсязі з підстав вказаних у Відзиві від 11.11.2020 та просила їх задовольнити. Додатково пояснила, що у комісії не має інших доказів, крім тих які надано суду, зокрема протоколів прийнятих після її призначення головою комісії. Також ствердила, що не має перешкод у встановленні результатів виборів голови Дунаєвецької міської ради за її участі, як голови комісії.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_7 пояснив, що є кандидатом в депутати, і 06.11.2020 був присутній на засіданні Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району, яке почалося близько 12 години. Засідання комісії проводила ОСОБА_8 , яка сказала, що голова ОСОБА_6 в лікарні. Він повідомляв комісію, про те що ОСОБА_6 у дорозі та пропонував засідання не проводити без голови комісії. Засідання комісії фіксувалося журналістом, і є опублікованим на інтернет сторінці "Ділові Дунаївці", де його можна переглянути, і вважає, що це потрібно зробити.
Свідок ОСОБА_8 суду пояснила, що у зв`язку з відсутністю голови комісії ОСОБА_6 та хворобою заступника та секретаря комісії 06.11.2020 було вирішено провести засідання Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району. Засідання розпочалось близько 9 години 06.11.2020 та закінчилось 07.11.2020 близько 16 години 30 хвилин, а проходило у приміщенні виборчої комісії за адресою вул. Шевченка, 46 м. Дунаївці. Працівник ЦВК по телефону (був гучний зв`язок) рекомендував провести засідання за відсутності голови комісії, підписувати протоколи та встановлювати результати, яке відбулося за ініціативою членів комісії. ОСОБА_6 приїхала близько 13 години 06.11.2020, і до неї перейшли повноваження, та їй було передано протокол засідання членом комісії ОСОБА_5 Всі документи повинні бути у голови комісії.
Заслухавши учасників судового розгляду, з`ясувавши обставини, на які вони посилаються, як на підставу своїх вимог, так і заперечень, оцінивши докази по справі, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.
Копією Посвідчення №3 виданого 24.09.2020 стверджено, що ОСОБА_1 є кандидатом на посаду Дунаєвецького міського голови Кам`янець-Подільського району Хмельницької області (арк. спр. 4).
Відповідно до постанови Центральної виборчої комісії №443 від 03.11.2020 та додатку №10 до неї, зокрема, включено до складу Дунаєвецької територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району ОСОБА_6 , і призначено її головою комісії (арк. спр.10-12).
06.11.2020 о 12:30 годині складено протокол Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про результати голосування з виборів Дунаєвецького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі, в якому, зокрема зазначено кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата на посаду сільського/селищного/міського голови, та вказано, що найбільшу кількість голосів виборців у єдиному одномандатному виборчому окрузі набрали кандидати на посаду сільського/селищного/міського голови: ОСОБА_2 , кількість голосів - 4898, відсоток - 48,41. Цей протокол підписали десять членів територіальної виборчої комісії, які присутні на засіданні. Напроти голови територіальної виборчої комісії зроблено запис: Відсутня у зв`язку з відрядженням в Кам`янець-Подільську ТВ" та є записи про хворобу заступника голови та секретаря комісії (арк. спр.6-8).
Згідно з постановою Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області від 06.11.2020 про визнання ОСОБА_2 обраною Дунаєвецьким міським головою Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, на підставі протоколів про підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях (в т.ч. з позначкою Уточнений ), отриманих від дільничних виборчих комісій №№ 6110313, 680314, 680315, 680316, 680317, 680318, 680319, 680320, 680326, 680327, 680328, 680329, 680330, 680331, 680332, 680333, 680334, 680335,680336, 680337, 680338, 680339, 680340, 680341, 680342, 680343,680344, 680353, 680354, 680355, 680356, 680357, 680358, 680359, 680365, 680367, 680368, 680369,680371, 680372, 680373, 680374, 680375, 680382, 680383, 680384, 680387 Дунаєвецькою міською територіальною виборчою комісією 06 листопада 2020 року складений і підписаний протокол про встановлення результатів голосування на місцевих виборах, які відбулися 25 жовтня 2020 року, у єдиному одномандатному виборчому окрузі з виборів Дунаєвецького міського голови Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, згідно якого найбільшу кількість голосів виборців набрала ОСОБА_2 . Постановлено: визнати ОСОБА_2 Дунаєвецьким міським головою Кам`янець-Подільського району Хмельницької області. Ця постанова підписана головуючим засідання ОСОБА_3 та секретарем засідання ОСОБА_5, та скріплена печаткою (арк. спр.5).
Гарантії права громадян на участь у виборах, регулює підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів визначає Виборчий кодекс України (далі - ВК України), який регулює спірні правовідносини.
Відповідно до абз. 1-2 ч. 1 ст. 20 ВК України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів. Виборчий процес є безперервним та не може бути скасованим, зупиненим або перенесеним.
Згідно з ч. 4-5 ст. 36 ВК України, засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини її складу. Засідання виборчої комісії скликається з обов`язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний.
Відповідно до ч. 7 ст. 36 ВК України, засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник. У разі невиконання ними цієї функції комісія визначає із свого складу головуючого на засіданні.
Згідно з ч. 6 ст. 64 ВК України, у разі скасування судом рішення виборчої комісії, у тому числі з питання визнання голосування на виборчій дільниці недійсним, встановлення підсумків голосування та результатів виборів, рішення з цього питання приймає виборча комісія, рішення якої було скасовано, або відповідна виборча комісія вищого рівня на підставі рішення суду. При цьому, якщо рішення не було скасовано з формальних підстав, виборча комісія не може прийняти рішення, яке по суті повторює скасоване рішення.
Частиною 10 ст.251 ВК України визначено, що пакети з протоколами дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, виборчими бюлетенями, контрольними талонами і предметами, списками виборців, а також (за наявності) окремими думками членів виборчої комісії, викладеними у письмовій формі, актами, заявами, скаргами та рішеннями, прийнятими комісією, після закінчення засідання комісії транспортуються до відповідної територіальної виборчої комісії у порядку, визначеному статтею 253 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 1 ст.253 ВК України, транспортування документів, зазначених у частині десятій статті 251 цього Кодексу, здійснюється головою або заступником голови дільничної виборчої комісії та іншими двома членами цієї комісії - представниками різних суб`єктів подання кандидатур до складу відповідної дільничної виборчої комісії. Під час транспортування виборчих документів членами дільничної виборчої комісії їх супроводжують поліцейські, а у разі необхідності, за зверненням територіальної виборчої комісії, - співробітники Служби безпеки України, які повинні забезпечити охорону під час транспортування. Інші члени дільничної виборчої комісії, не зайняті у транспортуванні виборчих документів, кандидати, їх довірені особи, уповноважені особи місцевих організацій партій, офіційні спостерігачі за їхнім бажанням можуть також супроводжувати транспортування таких документів. Супроводження таких документів іншими особами забороняється. Під час транспортування документів забороняється розпечатувати пакети з виборчими бюлетенями та іншою документацією.
Згідно з ч. 1-2 ст. 254 ВК України, з моменту закінчення голосування територіальна виборча комісія розпочинає безперервне засідання, яке продовжується безперервно до встановлення підсумків голосування та результатів відповідних місцевих виборів у виборчому окрузі. На цей час члени територіальної виборчої комісії не можуть залучатися до виконання інших функцій, крім участі в засіданні виборчої комісії. Засідання територіальної виборчої комісії, зазначене у частині першій цієї статті, оформляється протоколом безперервного засідання, який підписується головою або головуючим на засіданні, а також секретарем виборчої комісії та/або членом виборчої комісії, який виконував на зазначеному засіданні обов`язки секретаря. До протоколу приєднуються (за наявності) окремі думки членів виборчої комісії, які брали участь у засіданні і не згодні з прийнятим окружною виборчою комісією рішенням.
Частиною 6 ст. 254 ВК України визначено, що рішення, передбачене частиною п`ятою цієї статті, приймається шляхом голосування членів територіальної виборчої комісії більшістю голосів від загального складу комісії і фіксується у протоколі засідання територіальної виборчої комісії.
Відповідно до абз. 1-3 ч. 1 ст. 256 ВК України, виборча комісія Автономної Республіки Крим, обласна, районна, районна у місті, міська, сільська, селищна виборча комісія на своєму засіданні на підставі протоколів про підсумки голосування в межах територіальних виборчих округів з відповідних місцевих виборів (у тому числі з позначкою "Уточнений") не пізніш як на дванадцятий день після дня голосування встановлює результати виборів депутатів у єдиному багатомандатному виборчому окрузі, про що складає протокол про результати виборів. Територіальна виборча комісія зобов`язана встановити результати виборів депутатів незалежно від кількості виборчих дільниць/виборчих округів, на яких/в межах яких голосування не було організовано і проведено відповідно до вимог цього Кодексу. Територіальна виборча комісія може продовжити не більш як на один день зазначений строк у разі необхідності надання територіальній виборчій комісії часу для подання протоколу з позначкою "Уточнений".
Частиною 3 ст. 268 ВК України визначено, що протокол територіальної виборчої комісії про результати голосування з виборів депутата в багатомандатному окрузі, сільського, селищного, міського голови складається у двох примірниках. Протокол підписується головою, заступником голови, секретарем та іншими членами виборчої комісії, присутніми на її засіданні, та засвідчується печаткою комісії. У протоколі зазначаються дата і час (година і хвилини) його підписання членами виборчої комісії. Протокол територіальної виборчої комісії про результати голосування може виготовлятися за допомогою технічних засобів.
Відповідно до ч. 4 ст. 268 ВК України, член територіальної виборчої комісії, присутній на засіданні, зобов`язаний підписати протокол про результати голосування з виборів депутатів у багатомандатному окрузі, сільського, селищного, міського голови. У разі незгоди із встановленими результатами голосування, зафіксованими у протоколі територіальної виборчої комісії, член територіальної виборчої комісії підписує протокол із позначкою "З окремою думкою". Письмовий виклад окремої думки додається до протоколу про результати голосування з відповідних місцевих виборів. У разі відсутності у протоколі підпису члена територіальної виборчої комісії напроти його прізвища зазначається причина відсутності підпису. Непідписання протоколу окремими членами виборчої комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 278 ВК України, сільська, селищна, міська виборча комісія на підставі протоколу про результати голосування з виборів сільського, селищного, міського голови приймає одне з таких рішень: про визнання особи обраною сільським, селищним, міським головою.
Постановою Центральної виборчої комісії від 10.08.2020 № 173 Про Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів затверджено Порядок організації роботи та ведення діловодства виборчих комісій з виборів Президента України, народних депутатів України, місцевих виборів (далі - Порядок №173).
Згідно з п. 7.1. Порядку №173, засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник. У разі їх відсутності на засіданні виборчої комісії або невиконання ними цієї функції виборча комісія визначає зі свого складу головуючого на засіданні.
Отже, ВК України та Порядок №173 відносять до повноважень виборчої комісії визначення зі свого складу головуючого на засіданні. При цьому, визначення головуючого зі складу комісії може бути проведено тільки у разі невиконання головою функції щодо ведення засідання виборчої комісії.
Судом встановлено, що голова комісії виборчої комісії ОСОБА_6 дійсно була відсутня 06.11.2020 у зв`язку доставкою виборчої документації до Кам`янець-Подільської районної територіальної виборчої комісії Хмельницької області, що підтверджено відповідачем у суді, а також стверджено Актом прийому - передачі виборчої документації Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області від 06.11.2020, 11 год. 20 хв. Ця обставина була відома членам комісії, однак останні вирішили за її відсутності обрати зі свого складу головучого та секретаря засідання на якому був встановлений результат виборів міського голови, що суд вважає протиправним, так як це не відповідає вимогам ч. 7 ст. 36 ВК України. Тобто, суд встановлює, що голова виборчої комісії ОСОБА_6 виконувала вимоги ч.1 ст.253 ВК України без порушень ВК України, тому не було законної підстави о 12 год. 30 хвилин 06.11.2020 з урахуванням явки ОСОБА_6 близько 13 год. 06.11.2020, складати протокол Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про результати голосування з виборів Дунаєвецького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі, тому дії відповідача є протиправними.
Встановлення судом протиправних дій щодо складання протоколу Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області про результати голосування з виборів Дунаєвецького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі тягне наслідок скасування постанови Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області від 06.11.2020 про визнання ОСОБА_2 обраною Дунаєвецьким міським головою Кам`янець-Подільського району Хмельницької області, яка з урахуванням встановленого порушує норми ВК України.
Щодо вимоги про визнання незаконним рішення Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії про обрання головуючого засідання ОСОБА_9 , вона не може бути задоволена, адже суд не встановив факту прийняття цього рішення, тому відповідно, суд не може скасовувати рішення, якого немає, за відсутності доказів протилежного.
Також, суд вважає, що повідомлені суду учасниками судового розгляду інші обставини, зокрема про порушення про які повідомлено правоохоронні органи, повинні бути вирішені цими правоохоронними органами та ЦВК, що суд роз`яснює учасникам справи, тому немає потреби повторного реагування на це судом.
Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ч. 4 ст. 189 КАС України, у разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.
Таким чином, суд частково задовольняє позов, так як позивач частково довів позовні вимоги, а суб`єкт владних повноважень визнав позов за відсутності дій що суперечать закону чи порушують чиї - небудь права, свободи або інтереси, що підтверджено доказами, які перевірено судом.
Згідно з ч. 1, 3 ст. 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа. При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.
Згідно з квитанцією №0.0.1901024290.1 від 11.11.2020 позивач сплатив судовий збір у розмірі 2523,00 гривень, тому з відповідача слід стягнути судові витрати пропорційно до задоволених позовних вимог (задоволено дві вимоги з трьох) у сумі 1681,60 гривень судового збору.
Керуючись статтями 6, 72-77, 139, 189, 244, 246, 250, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Адміністративний позов Кандидата на посаду Дунаєвецького міського голови ОСОБА_1 від 11.11.2020 задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області щодо складання протоколу з встановлення результатів голосування з виборів Дунаєвецького міського голови в єдиному одномандатному виборчому окрузі від 06.11.2020.
Скасувати постанову Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області № 22 від 06.11.2020 про визнання ОСОБА_2 обраною Дунаєвецьким міським головою Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.
В решті позовних вимог відмовити.
Стягнути на користь ОСОБА_1 судові витрати в розмірі 1681,60 (одна тисяча шістсот вісімдесят одна гривня шістдесят копійок) гривень за рахунок асигнувань Дунаєвецької міської територіальної виборчої комісії Кам`янець-Подільського району Хмельницької області.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Сьомого апеляційного адміністративного суду протягом двох днів з його проголошення .
Повне рішення складене 12 листопада 2020 року 15:50
Позивач:Кандидат на посаду Дунаєвецького міського голови ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 ) Відповідач:Дунаєвецька міська територіальна виборча комісія Кам`янець-Подільського району Хмельницької області (вул. Шевченка, 46, Дунаївці, Дунаєвецький район, Хмельницька область, 32400 , код ЄДРПОУ - 43767731) Третя особа:ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 , ідентифікаційний номер - НОМЕР_2 )
Головуючий суддя А.І. Петричкович
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.11.2020 |
Оприлюднено | 16.11.2020 |
Номер документу | 92832190 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Петричкович А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні