Рішення
від 16.11.2020 по справі 200/6814/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 листопада 2020 р. Справа№200/6814/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Суддя Донецького окружного адміністративного суду Загацька Т.В., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження (в письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду із позовом до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (87535, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Нове Життя, буд.14), в якому просить суд:

- визнати бездіяльність Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області щодо відмови про взяття на облік автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG, він код НОМЕР_1 протиправною;

- зобов`язати Регіональний сервісний центр МВС в Донецькій області внести до Єдиного державного реєстру МВС інформацію про взяття на облік автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG він код НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 .

В обґрунтування позову зазначено, що позивач є власником транспортного засобу VOLKSWAGEN TOUAREG 2008 року виробництва. З метою проведення первинної реєстрації транспортного засобу позивач звернувся із відповідною заявою до ТСЦ МВС в Донецькій області. Зазначає, що ТСЦ МВС мав всі правові підстави для здійснення державної реєстрації транспортного засобу і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них, що дало б можливість власнику реалізувати право на безперешкодне володіння транспортним засобом. Оскільки вказані дії відповідач не вчинив, безпідставно відмовив у задоволенні заяви, позивач вимушений звернутись до суду із цим позовом за захистом своїх прав та інтересів.

Відповідачем надано до суду відзив на адміністративний позов, за змістом якого відповідач заперечує проти задоволення позовних вимог. Зазначає, що абз.5 п.15 Порядку №1388 визначено, що державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими (змінено один або кілька символів номера, замінено панель (табличку) або частину панелі (таблички) з номером) ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами) не допускається. Під час звернення ОСОБА_1 до ТСЦ № 1441 РСЦ МВС в Донецькій області з питання першої державної реєстрації транспортного засобу встановлено пошкодження ідентифікаційних номерів автомобіля VOLKSWAGEN TOUAREG, про що на заяві зроблено відповідну позначку фахівцем експертної служби. Вказує, що факт пошкодження ідентифікаційних номерів автомобіля позивачем не оскаржується, натомість ним надається копія висновку експертного трасологічного дослідження від 26.03.2020 №5087/6646, проведеного Харківського науково-дослідного інституту судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса, в якому зазначено: порядковий номер двигуна досліджуваного автомобіля VOLKSWAGEN TOUAREG , номерний знак НОМЕР_2 знищений шляхом видалення шару металу з поверхні номерної площадки. Встановити первинний ідентифікаційний номер двигуна досліджуваного автомобіля не надалося можливим з причини, яку викладено в дослідницькій частині висновку . Крім того, у Висновку експертного автотоварознавчого дослідження №5089 зазначено, що двигун внутрішнього згоряння серії BPD , який встановлено на автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG р.н. НОМЕР_3 не відповідає двигуну внутрішнього згоряння, який було встановлено на досліджуваний автомобіль заводом-виробником.

Ухвалою суду від 16.09.2020 прийнято до розгляду позовну заяву та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного провадження.

Розгляд справи проведено за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Суд, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив.

ОСОБА_1 , є громадянином України згідно паспорту серії НОМЕР_4 , РНОКПП НОМЕР_5 , зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 .

Судом встановлено, що ОСОБА_1 20.02.2020 у Республіці Литва придбав автомобіль марки VOLKSWAGEN TOUAREG, 2008 року випуску, чорного кольору, реєстраційний номер НОМЕР_3 , який був знятий в Литві з реєстраційного обліку.

21.02.2020 позивачем був отриманий сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу за №UА.013.31439-20.

25.02.2020 ОСОБА_1 звернувся до Територіального сервісного центру № 1441 для реєстрації зазначеного вище транспортного засобу.

Під час реєстрації було проведено експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів, що його супроводжують, під час якого експертом зроблено висновок про те, що клеймо двигуна має ознаки знищення саморобним способом, про що складено акт.

На підставі вказаного висновку Територіальним сервісним центром №1441 відмовлено позивачу у проведенні державної реєстрації вказаного транспортного засобу.

Згідно висновку експертного трасологічного дослідження від 25.03.2020 №5087/6646, проведеного Харківським науково-дослідним інститутом судових експертиз ім.Засл.проф. М.С.Бокаріуса, порядковий номер двигуна досліджуваного автомобіля VOLKSWAGEN TOUAREG , номерний знак НОМЕР_2 знищений шляхом видалення шару металу з поверхні номерної площадки. Встановити первинний ідентифікаційний номер двигуна досліджуваного автомобіля не надалося можливим з причини, яку викладено в дослідницькій частині висновку.

Відповідно до висновку експертного автотоварознавчого дослідження від 20.03.2020 №5089 проведеного Харківського науково-дослідного інституту судових експертиз ім.Засл.проф. М.С.Бокаріуса двигун внутрішнього згоряння серії BPD , який встановлено на автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG р.н. НОМЕР_3 не відповідає двигуну внутрішнього згоряння, який було встановлено на досліджуваний автомобіль заводом-виробником.

Вважаючи дії відповідача щодо відмови у реєстрації транспортного засобу VOLKSWAGEN TOUAREG неправомірними, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд дійшов наступних висновків.

Згідно ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Правові та соціальні основи дорожнього руху з метою захисту життя та здоров`я громадян, створення безпечних і комфортних умов для учасників руху та охорони навколишнього природного середовища визначає Закон України Про дорожній рух від 30.06.1993 №3353-XII (далі - Закон №3353-XII).

Статтею 34 вказаного Закону визначено, що державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків.

Згідно ч.2 ст.34 Закону №3353-XII державний облік зареєстрованих транспортних засобів включає в себе процес реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про зареєстровані транспортні засоби та їх власників.

Єдина на території України процедура державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів (далі - транспортні засоби), оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків встановлюється Порядком державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 №1388 (далі - Порядок №1388).

Цей Порядок є обов`язковим для всіх юридичних та фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, виробляють чи експлуатують їх. Представники власників транспортних засобів виконують обов`язки та реалізують права таких власників у межах наданих їм повноважень.

Пунктом 3 Порядку №1388 передбачено, що державна реєстрація транспортних засобів проводиться територіальними органами з надання сервісних послуг МВС (далі - сервісні центри МВС) з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів, дотриманням законодавства, що визначає порядок сплати податків і зборів (обов`язкових платежів), використанням транспортних засобів в умовах воєнного і надзвичайного стану, а також для ведення їх обліку та запобіганню вчиненню щодо них протиправних дій.

Державний облік зареєстрованих транспортних засобів передбачає реєстрацію, накопичення, узагальнення, зберігання і передачу інформації про такі засоби та відомостей про їх власників, які вносяться до Єдиного державного реєстру МВС.

Згідно з п.п.7,8 Порядку №1388 власники транспортних засобів та особи, що експлуатують такі засоби на законних підставах, або їх представники зобов`язані зареєструвати (перереєструвати) транспортні засоби протягом десяти діб після придбання (одержання) або митного оформлення, або тимчасового ввезення на територію України, або виникнення обставин, що є підставою для внесення змін до реєстраційних документів. Строк державної реєстрації продовжується у разі подання документів, які підтверджують відсутність можливості своєчасного її проведення власниками транспортних засобів (хвороба, відрядження або інші поважні причини).

Державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів проводиться на підставі заяв власників, поданих особисто або уповноваженим представником, і документів, що посвідчують їх особу, підтверджують повноваження представника (для фізичних осіб - нотаріально посвідчена довіреність), а також правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (далі - правомірність придбання) транспортних засобів, відповідність конструкції транспортних засобів установленим вимогам безпеки дорожнього руху, а також вимогам, які є підставою для внесення змін до реєстраційних документів.

Документами, що підтверджують правомірність придбання транспортних засобів, їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, є оформлені в установленому порядку, зокрема, укладені та оформлені безпосередньо в сервісних центрах МВС у присутності адміністраторів таких органів договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб; нотаріально посвідчені договори купівлі-продажу (міни, поставки), дарування транспортних засобів, а також інші договори, на підставі яких здійснюється набуття права власності на транспортний засіб.

Таким чином, з аналізу наведених вище норм чинного законодавства слідує, що державна реєстрація транспортного засобу полягає у здійсненні комплексу заходів, пов`язаних із перевіркою документів, які є підставою для здійснення реєстрації, звіркою і, за необхідності, дослідженням ідентифікаційних номерів складових частин та оглядом транспортного засобу, оформленням і видачею реєстраційних документів та номерних знаків та проводиться з метою здійснення контролю за відповідністю конструкції та технічного стану транспортних засобів установленим вимогам стандартів, правил і нормативів.

Відповідно до п.15 Порядку №1388 під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортні засоби (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв`язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначеними в поданих власником для реєстрації документах.

За результатами огляду в документах, які подаються для державної реєстрації, робиться відповідна відмітка або складається акт огляду. Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України Про судову експертизу ( 4038-12 ) порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром МВС, автоматизованою базою даних про розшукувані транспортні засоби, банком даних Генерального секретаріату Інтерполу, перевірка відомостей про обмеження відчуження за Державним реєстром обтяжень рухомого майна та відомостей про документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, а також про реєстрацію місця проживання за Єдиним державним демографічним реєстром проводяться уповноваженими особами сервісного центру МВС.

Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими (змінено один або кілька символів номера, замінено панель (табличку) або частину панелі (таблички) з номером) ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами) не допускається. Перша державна реєстрація таких засобів, а також ввезених на митну територію України транспортних засобів, що розшукуються правоохоронними органами інших держав, не проводиться.

У разі пошкодження ідентифікаційного номера перша державна реєстрація транспортних засобів проводиться тільки після експертного підтвердження справжності ідентифікаційного номера.

Не допускається державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, номери двигунів яких мають ознаки навмисного знищення або підробки (крім випадків повернення транспортного засобу законному власнику із знищеним або підробленим ідентифікаційним номером двигуна після незаконного заволодіння таким засобом).

Відповідно до ст.37 Закону України "Про дорожній рух" та п.7 Порядку №1388 забороняється експлуатація незареєстрованих (не перереєстрованих) транспортних засобів.

Відповідно до ст.290 Кримінального кодексу України, знищення, підробка або заміна ідентифікаційного номера, номерів двигуна, шасі або кузова, або заміна без дозволу відповідних органів номерної панелі з ідентифікаційним номером транспортного засобу - є кримінальним злочином.

З матеріалів справи, зокрема з висновку експертного трасологічного дослідження від 26.03.2020 №5087/6646, проведеного Харківським науково-дослідним інститутом судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса, вбачається, що: порядковий номер двигуна досліджуваного автомобіля VOLKSWAGEN TOUAREG , номерний знак НОМЕР_2 знищений шляхом видалення шару металу з поверхні номерної площадки. Встановити первинний ідентифікаційний номер двигуна досліджуваного автомобіля не надалося можливим з причини, яку викладено в дослідницькій частині висновку . Крім того, у Висновку експертного автотоварознавчого дослідження №5089 зазначено, що двигун внутрішнього згоряння серії BPD , який встановлено на автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG р.н. НОМЕР_3 не відповідає двигуну внутрішнього згоряння, який було встановлено на досліджуваний автомобіль заводом-виробником.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що відповідачем правомірно та у відповідності до вимог п.15 Порядку №1388 було відмовлено в реєстрації транспортного засобу.

Суд зауважує, що чинним законодавством не допускається експлуатація транспортних засобів зі знищеними, фальсифікованими або підробленими ідентифікаційними номерами складових частин транспортних засобів.

Суд не бере до уваги доводи позивача про правомірність придбання, отримання, ввезення, митного оформлення (правомірність придбання) позивачем транспортного засобу, а відтак і можливість реєстрації транспортного засобу відповідачем, оскільки факт придбання, ввезення, митного оформлення позивачем автомобіля марки VOLKSWAGEN TOUAREG відповідачем не заперечується. Однак, а ні органи сертифікації в Україні, а ні органи доходів і зборів України не наділені повноваженнями проведення криміналістичного дослідження транспортного засобу.

Враховуючи викладене та дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що відповідачем було правомірно відмовлено у реєстрації транспортного засобу, оскільки виявлене під час експертного дослідження порядкового номеру двигуна досліджуваного автомобіля VOLKSWAGEN TOUAREG , номерний знак НОМЕР_2 знищення шляхом видалення шару металу з поверхні номерної площадки, а не в умовах заводу виробника.

Суд враховує позицію ЄСПЛ, сформовану у справі Серявін та інші проти України (№4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі Руїс Торіха проти Іспанії (RuizTorijav. Spain) № 303-A, пункт 29).

Також згідно з п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Відповідно до ч.2 ст.6 КАС України суд застосовує принцип верховенства права з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, а ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" передбачає, що суди застосовують при розгляді справ Конвенцію та практику Суду як джерело права.

Щодо доводів відповідача стосовного того, що РСЦ МВС в Донецькій області та ТСЦ №1441 РСЦ МВС в Донецькій області є окремими суб`єктами владних повноважень і не здійснюють представництво один одного, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч.3 ст.43 КАС України, здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов`язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їх посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).

Таким чином, процесуальним законодавством передбачено, що стороною в адміністративній справі є особа, наділена адміністративною процесуальною дієздатністю, що передбачає необхідність наявності статусу юридичної особи.

Положеннями ч.1 ст.80 ЦК України надано визначення поняттю "юридична особа", відповідно до якого такою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку.

Згідно п.4 ч.1 ст.1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" №755-IV від 15.05.2003 державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об`єднання, професійної спілки, її організації або об`єднання, політичної партії, організації роботодавців, об`єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

В поданій до суду позовній заяві позивач зазначав відповідача - Регіональний сервісний центр (РСЦ) МВС в Донецькій області.

Судом встановлено, що Територіальний сервісний центр 1441 (ТСЦ) Регіонального сервісного центру в Донецькій області не має статусу юридичної особи та є лише територіальним підрозділом Регіонального сервісного центру (РСЦ) МВС в Донецькій області саме якому і присвоєно зазначений позивачем код ЄДРПОУ - 40112123.

З огляду на наведене, з врахуванням поданого до суду відзиву Регіонального сервісного центру (РСЦ) МВС в Донецькій області суд вважає належним відповідачем у справі Регіональний сервісний центр (РСЦ) МВС в Донецькій області.

Відповідно до ч.1 ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст.77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про те, що відповідачем доведено правомірність прийнятого рішення, а позовні вимоги є такими, що не підлягають задоволенню.

Підстави для розподілу судових витрат відсутні.

Керуючись ст. ст. 32, 139, 243 - 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , РНОКПП НОМЕР_5 ) до Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області (87535, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Нове Життя, буд.14, код ЄДРПОУ 40112123) про визнання бездіяльності Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області щодо відмови про взяття на облік автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG, він код НОМЕР_1 протиправною; зобов`язання Регіональний сервісний центр МВС в Донецькій області внести до Єдиного державного реєстру МВС інформацію про взяття на облік автомобіль VOLKSWAGEN TOUAREG він код НОМЕР_1 , який належить ОСОБА_1 - відмовити.

Повне судове рішення складено 16.11.2020.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Текст рішення розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/).

Суддя Т.В.Загацька

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.11.2020
Оприлюднено16.11.2020
Номер документу92857177
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —200/6814/20-а

Постанова від 15.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 01.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Рішення від 16.11.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 16.09.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 14.08.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

Ухвала від 27.07.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Загацька Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні