Рішення
від 16.11.2020 по справі 120/4571/20-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

16 листопада 2020 р. Справа № 120/4571/20-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Воробйової Інни Анатоліївни, розглянувши у письмовому провадженні в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до конкурсної комісії з добору керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання", третя особа, що не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 про визнання незаконними та скасування рішень

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернувся ОСОБА_1 (далі - ОСОБА_1 , позивач) з адміністративним позовом до конкурсної комісії з добору керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" (далі - комісія, відповідач ) про:

- визнання незаконним та скасування рішення про допуск до участі в конкурсі на зайняття посади директора Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" ОСОБА_2 , оформленого протоколом №2 від 04.08.2020 р.;

- визнання незаконним та скасування рішення з проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" про визначення переможцем конкурсу ОСОБА_2 , оформленого протоколом №3 від 25.08.2020 р.

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішення про допуск до конкурсу ОСОБА_2 є незаконним, оскільки останній не відповідає кваліфікаційним вимогам, зокрема, відсутній семирічний стаж роботи на керівних посадах, що є безумовною вимогою для прийняття участі у конкурсі. Як наслідок, незаконне і рішення про визначення його переможцем.

15.09.2020 р. судом прийнято рішення про відмову у забезпеченні позову.

Ухвалою від 11.09.2020 р. відкрито провадження у справі та призначено справу до судового розгляду в порядку спрощеного провадження без виклику учасників справи. Також залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 .

02.10.2020 р. від представника відповідача надійшов відзив (вх. №29934), в якому просив відмовити в позові вказуючи, що вимога щодо наявності семирічного стажу роботи на керівних посадах не є обов`язковою для посади керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання".

05.10.2020 р. надійшла відповідь на відзив в якій вказано, що заклад "База спеціального медичного постачання" є в переліку закладів охорони здоров`я, відтак керівник, який має очолювати заклад повинен мати відповідний стаж роботи на керівних посадах.

27.10.2020 р. витребувано додаткові докази у відповідача.

11.11.2020 р. надійшла заява на відповідь на відзив, в якій повторно вказано, що "База спеціального медичного постачання" не є закладом охорони здоров`я, а відтак вимоги щодо семирічного стажу не є обов`язковими.

Суд дослідивши матеріали справи, встановив наступне.

27.05.2020 р. розпорядженням Вінницької обласної ради №95 оголошено про початок конкурсного добору на посаду керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання".

В подальшому, на сайті Вінницької обласної ради розміщено оголошення згідно якого викладено вимоги до претендентів: " громадянство України, вільне володіння української мовою, вища освіта ступенем магістра галузі знань "Управління та адміністрування " або "Право" або "Соціальні та поведінкові науки" або "Гуманітарні науки" або "Охорона здоров`я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров`я" , стаж роботи на керівних посадах 7 років". Також зазначено, що для участі в конкурсі подаються такі документи: копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; письмова заява про участь у конкурсі на зайняття посади за формою згідно з додатком 1; резюме у довільній формі; автобіографія; копія (копії) документа (документів) про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я; копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують досвід роботи; згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України „Про захист персональних даних" згідно з додатком 2; конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовому та електронному вигляді; довідка МВС про відсутність судимості станом на дату подання документів; медична довідка про стан здоров`я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров`я за формами, затвердженими МОЗ; попередження стосовно встановлених Законом України „Про запобігання корупції" вимог та обмежень, підписане претендентом, за формою згідно з додатком 3; заява про відсутність у діях претендента конфлікту інтересів за формою згідно з додатком 4; підтвердження подання декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Визначено дату проведення конкурсу 25.08.2020 р.

10.07.2020 р. ОСОБА_1 подано заяву про допуск до участі у конкурсі на посаду керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання", до якої долучено копії наступних документів: трудової книжки, свідоцтва клінічного ординатора, диплому спеціаліста, сертифіката лікаря - спеціаліста, автобіографію, декларацію, заяву про відсутність конфлікту інтересів, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, медичну довідку про проходження обов`язкового та періодичного психіатричних оглядів, довідку про несудимість, резюме, паспорт і картку фізичної особи - платника податків, згоду на обробку персональних даних.

22.07.2020 р. ОСОБА_2 подано заяву про допуск до участі у конкурсі на посаду керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання", до якої долучено копії наступних документів: трудової книжки, свідоцтва, посвідчення про проходження підвищення кваліфікації, диплому спеціаліста, автобіографію, декларацію, заяву про відсутність конфлікту інтересів, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду, медичну довідку про проходження обов`язкового та періодичного психіатричних оглядів, довідку про несудимість, резюме, паспорт і картку фізичної особи - платника податків, згоду на обробку персональних даних.

Згідно протоколу №2 від 04.08.2020 р. за наслідком розгляду поданих заяв і документів двома претендентами, прийнято рішення про допуску обидвох до участі у конкурсі.

В подальшому, протоколом №3 від 25.08.2020 р. визнано переможцем конкурсу ОСОБА_2 та рекомендовано укласти з ним контракт.

Не погоджуючись із рішеннями комісії від 04.08.2020 р. та 25.08.2020 р. та вказуючи, що ОСОБА_2 безпідставно допущено до участі у конкурсі, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Визначаюсь щодо позовних вимог, суд виходить з наступного.

Механізм проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, визначається Порядком проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров`я, затвердженим постановою КМУ від 27 грудня 2017 р. № 1094 (далі - Порядок №1094).

Вимоги цього Порядку поширюються на відбір кандидатур на посади керівників державних та комунальних закладів охорони здоров`я (далі - заклад), крім закладів охорони здоров`я МВС, військових формувань, а також правоохоронних органів спеціального призначення, утворених відповідно до законів.

Відповідно до пунктів 4 - 5 Порядку №1094, підставою для проведення конкурсу є рішення органу управління, яке приймається протягом трьох робочих днів з моменту виникнення вакантної посади.

Конкурс складається з таких етапів:

1) прийняття рішення про проведення конкурсу;

2) формування конкурсної комісії (у разі необхідності оновлення її складу);

3) підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам);

4) проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу);

5) оприлюднення результатів конкурсу.

Пунктами 8 -10,12 , 15 Порядку №1094 визначено, що для проведення окремого конкурсу рішенням органу управління утворюється окрема конкурсна комісія.

Конкурсна комісія утворюється рішенням органу управління не пізніше ніж через 20 днів після оприлюднення рішення про проведення конкурсу.

Конкурсна комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

Оголошення про початок формування конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному веб-сайті органу управління одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу. Пропозиції щодо кандидатур до складу конкурсної комісії подаються до органу управління протягом 15 днів з моменту оприлюднення оголошення.

Формою роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.

Згідно пунктів 21, 22, 27, 28 Порядку №1094 засідання конкурсної комісії проводяться у приміщенні органу управління. Орган управління забезпечує діяльність конкурсної комісії.

Рішення конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування. Пропозиція про включення питання до порядку денного може бути поставлена на голосування на вимогу будь-якого члена конкурсної комісії.

Комісія не пізніше ніж протягом трьох днів після формування її складу оприлюднює на офіційному веб-сайті органу управління оголошення про проведення конкурсу.

В оголошенні зазначаються такі відомості:

правові підстави проведення конкурсу;

найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження закладу, основні напрями його діяльності з додержанням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структура закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності закладу;

дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі у конкурсі;

номер телефону та адреса електронної пошти для довідок;

перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі;

вимоги до претендента та конкурсної пропозиції;

умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту;

дата і місце проведення конкурсу.

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3) резюме у довільній формі;

4) автобіографію (у випадках, визначених законодавством);

5) копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров`я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6) згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7) конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі;

8) довідку МВС про відсутність судимості;

9) медичні довідки про стан здоров`я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров`я за формами, затвердженими МОЗ;

10) попередження стосовно встановлених Законом України "Про запобігання корупції" вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11) заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12) підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України "Про запобігання корупції").

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Відповідно до пункту 31 Порядку №1094, за рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

неподання ним необхідних документів;

його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов`язаного з корупцією.

Претенденти, допущені до участі в конкурсі, є його учасниками. Про прийняте конкурсною комісією рішення претенденти та учасники повідомляються секретарем конкурсної комісії протягом трьох робочих днів з дня проведення засідання з розгляду документів.

Згідно пунктів 33, 34 Порядку №1094, початком проведення конкурсу вважається дата, на яку призначено засідання конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів. Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів. Строк проведення конкурсу становить не більш як 30 календарних днів.

Конкурсна комісія заслуховує на засіданні конкурсну пропозицію учасника конкурсу, проводить з ним співбесіду та враховує відповідність учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.

За результатами заслуховування конкурсних пропозицій і проведених співбесід конкурсна комісія шляхом голосування відбирає з числа учасників конкурсу одну кандидатуру, яка відповідає встановленим вимогам, - переможця конкурсу, після чого вносить відповідне подання керівникові органу управління, що здійснює призначення переможця конкурсу на посаду керівника закладу. Рішення про призначення на посаду та укладення контракту на строк від трьох до п`яти років, приймається протягом одного місяця з дня внесення конкурсною комісією відповідного подання. Зазначений строк може бути продовжено на період проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (у випадках, передбачених законодавством), інших процедур, передбачених законодавством (п. 38 Порядку №1094 ).

Із процитованих норм видно, що претендент не допускається у разі його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів. В свою чергу, комісія має обрати переможця із кандидатур, які відповідають вимогам.

Комісією встановлено вимогу, якою визначено, що претендент на адміністративну посаду повинен мати семирічний стаж на керівних посадах. Проте, згідно записів трудової книжки ОСОБА_3 не мав необхідного стажу, що не заперечується і відповідачем.

При цьому, судом не приймаються до уваги доводи відповідача та третьої особи відносно того, що КП "База спеціального медичного постачання" не є закладом охорони здоров`я, на який би розповсюджувались вимоги щодо семирічного стажу перебування на керівних посадах претендентів, які мають намір обіймати такі посади, виходячи з наступних міркувань.

Згідно Розділу 3 Переліку закладів охорони здоров`я, затвердженого наказом МОЗ України, 28.10.2002 р. № 385, база спеціального медичного постачання (центральна, республіканська, обласна) є закладом охорони здоров`я.

Суд акцентує увагу, що пунктом 1.2 Статуту Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" затвердженого 02.02.2016 р., передбачено, що заклад є обласним комунальним закладом охорони здоров`я спеціального призначення для забезпечення зберігання та обслуговування матеріальних цінностей державного матеріального резерву.

Отже, доводи стосовно того, що КЗ "База спеціального медичного постачання" не є закладом охорони здоров`я спростовані.

Також суд акцентує увагу й на тому, що вимога стосовно наявності у претендента на посаду керівника КЗ "База спеціального медичного постачання" семирічного стажу на керівних посадах, була викладена в оголошенні про конкурс на дану посаду, тобто встановлена комісією.

Про невідповідність ОСОБА_2 як претендента на посаду керівника КЗ "База спеціального медичного постачання" свідчить і лист ДОЗ Вінницької обласної державної адміністрації № 07-3903 від 10.08.2020 р. зі "списком закладів охорони здоров`я та кандидатів, які розглядатимуться на заміщення вакантної посади на сесії обласної ради станом на 25.08.2020 р. Зокрема, у "висновку" списку вказано, що ОСОБА_2 не відповідає вимогам, адже має стаж роботи на керівних посадах лише 3 роки.

За таких обставин, враховуючи, що в ході судового розгляду справи підтверджено не відповідність ОСОБА_2 вимогам, які встановлені для претендентів, суд доходить висновку, що його безпідставно допущено до участі у конкурсі, відтак, протокол №2 від 04.08.2020 р. є протиправним та підлягає скасуванню, як наслідок, підлягає скасуванню і протокол №3 від 25.08.2020 р., яким останнього визнано переможцем.

Оцінюючи спірні рішення, суд також керується частиною другою статті 2 КАС України, відповідно до якої у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Так, критерій "прийняття рішень, вчинення (невчинення) дій на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України" - за змістом випливає з принципу законності, що закріплений у частині другій статті 19 Конституції України: "Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України".

"На підставі" означає, що суб`єкт владних повноважень:

- має бути утворений у порядку, визначеному Конституцією та законами України;

- зобов`язаний діяти на виконання закону, за умов та обставин, визначених ним.

Критерій "прийняття рішення, вчинення (невчинення) дії обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення або вчинення дії" - відображає принцип обґрунтованості рішення або дії. Він вимагає від суб`єкта владних повноважень враховувати як обставини, на обов`язковість урахування яких прямо вказує закон, так і інші обставини, що мають значення у конкретній ситуації. Для цього він має ретельно зібрати і дослідити матеріали, що мають доказове значення у справі, наприклад, документи, пояснення осіб, висновки експертів тощо. Суб`єкт владних повноважень повинен уникати прийняття невмотивованих висновків, обґрунтованих припущеннями, а не конкретними обставинами. Так само недопустимо надавати значення обставинам, які насправді не стосуються справи. Несприятливе для особи рішення повинно бути вмотивованим.

Встановлення невідповідності діяльності суб`єкта владних повноважень хоча б одному із зазначених критеріїв для оцінювання його рішень, дій та бездіяльності може бути підставою для задоволення адміністративного позову.

На думку суду, оскаржувані рішення прийнято без врахування розтлумачених критеріїв.

Відповідно до частин першої - другої статті 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Згідно із статтею 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є Завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.

Перевіривши юридичну та фактичну обґрунтованість доводів сторін, оцінивши докази суб`єкта владних повноважень на підтвердження правомірності своїх рішень та докази, надані позивачем, суд доходить висновку, що встановлені у справі обставини підтверджують позицію позивача, покладену в основу позовних вимог, а відтак, адміністративний позов належить задовольнити повністю.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд вказує, що відповідно до частини першої статті 139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За таких обставин, враховуючи, що позов підлягає задоволенню судові витрати, які підлягали сплаті та понесені позивачем у даній справі відшкодовуються за рахунок бюджетних асигнувань Комунального закладу "База спеціального медичного постачання".

Керуючись ст. ст. 73, 74, 75, 76, 77, 90, 94, 139, 241, 245, 246, 250, 255, 295 КАС України, суд -

ВИРІШИВ:

адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати незаконним та скасувати рішення конкурсної комісії з добору керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" про допуск до участі в конкурсі на зайняття посади директора Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" ОСОБА_2 , оформленого протоколом №2 від 04.08.2020 р.

Визнати протиправним та скасувати рішення конкурсної комісії з добору керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" з проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" оформленого протоколом №3 від 25.08.2020 р. про визначення переможцем конкурсу ОСОБА_2 .

Стягнути на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер за ДРФО НОМЕР_1 ) судовий збір в сумі 1681, 60 (однієї тисячі шістсот вісімдесят однієї гривні 60 копійок) за рахунок Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" (вул. Писарєва,23 м. Вінниця, код ЄДРПОУ 00180315).

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 255 КАС України.

Відповідно до ст. 295 КАС України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Позивач: ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер за ДРФО НОМЕР_1 ).

Відповідач: конкурсна комісія з добору керівника Комунального закладу "База спеціального медичного постачання" (вул. Соборна, 70, м. Вінниця).

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача ОСОБА_2 ( АДРЕСА_2 ).

Повний текст рішення сформовано: 16.11.2020 р.

Суддя Воробйова Інна Анатоліївна

Дата ухвалення рішення16.11.2020
Оприлюднено17.11.2020
Номер документу92887545
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання незаконними та скасування рішень

Судовий реєстр по справі —120/4571/20-а

Постанова від 25.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Постанова від 25.03.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 13.01.2021

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Ухвала від 30.12.2020

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Моніч Б.С.

Рішення від 16.11.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 27.10.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 11.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

Ухвала від 04.09.2020

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Воробйова Інна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні