Постанова
від 05.11.2020 по справі 904/1487/20
ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.11.2020 року м.Дніпро Справа № 904/1487/20

Центральний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Чус О.В. (доповідач),

суддів: Кузнецова І.Л., Кощеєва І.М.,

Секретар судового засідання Охота В.В.

Представники сторін:

від відповідача: Бобиль В.В., довіреність №14-400юр. від 26.10.2020 р., адвокат;

від позивача: Галагур З.А., посвідчення №1583 від 09.09.2008 р., адвокат;

інші представники сторін в судове засідання не з`явились, про час та місце повідомлені належним чином.

Розглянувши апеляційну скаргу Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.2020, ухвалене суддею Манько Г.В., повний текст якого підписаний 02.07.2020 у справі №904/1487/20

за позовом Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця", м. Дніпро

до Публічного акціонерного товариства "АрселорМіттал Кривий Ріг", м. Кривий Ріг

третя особа без самостійних позовних вимог на стороні відповідача: Головне управління національної поліції в Дніпропетровській області, м. Дніпро

про стягнення 334 321 грн. 92 коп.

ВСТАНОВИВ:

Короткий зміст позовних вимог та рішення суду.

Акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" звернулося до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом про стягнення з публічного акціонерного товариства "АрселорМіттал Кривий Ріг" плати за користування вагонами в розмірі 334 321 грн. 92 коп. та судового збору.

Позовні вимоги мотивовані тим, що за накладними №№ 39609482, 33984741, 33988882, І0458066, 43103142, 43110873, 43114735, 43092360, 47617725, 47609227, 47590229, 47568340, 47590187, 47593595, 47590195, 47609284 на адресу ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг прибували вагони з вантажем лом чорних металів власності АТ Укрзалізниця .

07.07.19р. о 16год. 15хв. на під`їзну колію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг було подано вагони №№ 65282485, 65731531, 66793134, 67916437, 67703736, 6^95238, 65335804, 65384315.

Факт подавання вищевказаних вагонів зафіксовано пам`яткою про подавання вагонів ф. ГУ-45 № 697.

10.07.19р. о 05год. 10хв. на під`їзну колію відповідача було подано вагони №№ 63223069, 60046265, 63692503, 67169045, 67675835, 63676910, 67662577, 63849483. Даний факт підтверджено пам`яткою про подавання вагонів ф. ГУ-45 № 706.

Пам`ятки ф. ГУ-45 №№ 697. 706 підписано представником вантажовласника без заперечень.

За весь час знаходження спірних вагонів в безпосередньому розпорядженні вантажовласника, відповідно до вимог пунктів 3, 4, 5, 6, 12 Правил користування вагонами та контейнерами, станцією Кривий Ріг-Головний було нараховано плату за користування вагонами більше 15 діб за відомостями ф. ГУ-46 №№ 13099820 (оформлена 10.09.2019), 13099825 (оформлена 13.09.2019), 17099835 (оформлена 15.09.2019), 20099875 (оформлена 18.09.2019), 23099891 (оформлена 20.09.2019), 23099892 (оформлена 23.09.2019) в сумі 334321,92 грн.

Відомості плати за користування вагонами та контейнерами ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг було підписано із запереченням; ПАТ АМКР відмовляє в оплаті плати за користування вагонами, так як вагони №№ 65282485, 65731531, 66793134, 67916437, 67703736, 6595238, 65335804, 65384315 прибували на підприємство 07.07.19р. о 16год. 15хв., вагони №№ 63223069, 60046265, 63692503, 67169045, 67675835, 63676910, 67662677, 63849483 прибували на підприємство 10.07.19р. о 05год. 10хв. з ознаками підроблених номерних знаків та згідно ухвали суду № 210/3931/19 від 12.07.19р. знаходяться під арештом .

Відповідач плату за користування вагонами у розмірі 334 321,92 грн. не сплатив, що і стало підставою для звернення позивача до Господарського суду Дніпропетровської області з позовом за захистом своїх прав.

Рішенням Господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.2020 у справі №904/1487/20 у задоволенні позову відмовлено в повному обсязі.

Рішення мотивовано тим, що у зв`язку з накладеним арештом, зазначені у позові вагони не знаходяться в користуванні/розпорядженні відповідача, відсутня вина в їх перебуванні на території ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг . Відповідач не має прав виконувати операції з ними, повертати залізниці, що робить безпідставним нарахування плати за користування вагонами.

Доводи та вимоги апеляційної скарги.

Не погодившись із вказаним рішенням суду, Акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" звернулось до Центрального апеляційного господарського суду із апеляційною скаргою, в якій, з посиланням на порушення судом норм матеріального та процесуального права, нез"ясування обставин справи, внаслідок чого суд дійшов хибного висновку про недоведеність позовних вимог, просить скасувати рішення господарського суду, ухвалити нове рішення, яким позовні вимоги задовольнити.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норм ст.236 ГПК України, ст. ст. 119, 46 Статуту за іізниць України, пунктів 3, 4, 5, 6, 12,16 Правил користування вагонами та контейнерами.

Так, скаржник наполягає на тому, що чинним законодавством передбачено обов`язок вантажовласників вносити плату за користування вагонами, яка не є мірою відповідальності. Зобов`язання з внесення плати за користування вагонами і контейнерами виникає у відповідача безпосередньо у зв`язку з наявністю факту знаходження спірних вагонів на під`їзній колії.

Також, судом першої інстанції не було враховано того факту, що відповідач не надав жодного документального доказу в обґрунтування наявних в нього заперечень в момент подавання спірних вагонів на його під`їзну колію. Навпаки, підписані вантажовласником без заперечень пам`ятки ф. ГУ-45 № 697 та 706 свідчать про відсутність з боку останнього будь -яких претензій до Залізниці.

Крім того, судом першої інстанції було проігноровано ту обставину, що викладене у відомостях ф. ГУ-46 відповідачем заперечення не підпадає під жоден з випадків звільнення вантажовласника від плати за користування вагонами, передбачених п.16 Правил користування вагонами та контейнерами. ,

Знаходження вагонів під арештом не передбачено в якості обставини, що звільняє вантажовласника від відповідальності, і умовами укладеного між позивачем та відповідачем Договору про експлуатацію.

Узагальнені доводи інших учасників провадження у справі.

Відповідачем та третьою особою без самостійних позовних вимог на стороні відповідача надано відзиви на апеляційну скаргу позивача в яких зазначено, що судом першої інстанції в повному обсязі досліджено матеріали справи, прийнято вірне рішення у відповідності до норм чинного законодавства, доводи скаржника, в свою чергу, які зазначені в апеляційній скарзі є безпідставними та необґрунтованими. Просять залишити оскаржуване рішення - без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.

З відзивів вбачається, що затримка спірних напіввагонів на території ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг не залежала від вини одержувача- та була здійснена на підставі ухвали Дзержинського районного суду Дніпропетровської області від 12 липняя 2019 року у справі № 210/3931/19.

У зв`язку з накладеним арештом, зазначені вагони не знаходяться в користуванні/розпорядженні відповідача, відсутня вина в їх перебуванні на території ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг , відтак, відповідач не має прав виконувати операції з ними, повертати залізниці, що робить безпідставним нарахування плати за користування вагонами.

Дії суду апеляційної інстанції щодо розгляду апеляційної скарги по суті.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 03.08.20 апеляційну скаргу залишено без руху через не надання доказів сплати судового збору у встановленому законом розмірі та не надання належних докази направлення відповідачу та третій особі копій апеляційної скарги.

12.08.2020 від скаржника на адресу Центрального апеляційного господарського суду надійшла заява про усунення недоліків з долученням доказів сплати судового збору встановленому законом розмірі та порядку та описами вкладення з поштовими квитанціями про надсилання копії апеляційної скарги відповідачу та третій особі.

Ухвалою Центрального апеляційного господарського суду від 13.08.2020р. відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" на рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.2020 у справі №904/1487/20 та призначено розгляд справи у судовому засіданні на 01.10.2020 на 12:20 годин.

У судовому засіданні 01.10.2020 оголошено перерву до 05.11.2020р.

У судовому засіданні 05.11.2020 оголошено постанову.

Обставини справи, встановлені судом першої інстанції та перевірені судом апеляційної інстанції.

Відносини щодо подачі і забирання вагонів між Залізницею та ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг здійснюється на підставі договору № Пр/М-17-2/1-651/НЮдч/3377 від 13.11.2017 Про експлуатацію залізничної під`їзної колії Публічного акціонерного товариства АрселорМіттал Кривий Ріг , яка примикає до станцій Кривий Ріг - Головний, Кривий Ріг, Батуринська, Новоблочна Придніпровської залізниці .

В серпні 2019р. за накладними №№ 39609482, 33984741, 33988882, 50458066, 43103142, 43110873, 43114735, 43092360, 47617725, 47609227, 47590229, 47568340, 47590187, 47593595, 47590195, 47609284 на адресу ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг прибували вагони з вантажем лом чорних металів власності AT Укрзалізниця . 07.07.19р. о 16год. 15хв. на під`їзну колію ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг було подано вагони№№65282485, 65731531, 66793134, 67916437, 67703736, 6595238, 65335804, 65384315.

Факт подавання вищевказаних вагонів зафіксовано пам`яткою про подавання вагонів ф. ГУ-45 № 697. 10.07.19р. о 05год. 10хв. на під`їзну колію відповідача було подано вагони №№ 63223069, 60046265, 63692503, 67169045, 67675835, 63676910, 67662577, 63849483.

Даний факт підтверджено пам`яткою про подавання вагонів ф. ГУ-45 № 706. Пам`ятки ф. ГУ-45 №№ 697, 706 підписано представником вантажовласника без заперечень.

За весь час знаходження спірних вагонів в безпосередньому розпорядженні вантажовласника станцією Кривий Ріг-Головний було нараховано плату за користування вагонами більше 15 діб за відомостями ф. ГУ-46 №№ 13099820 (оформлена 10.09.2019), 13099825 (оформлена 13.09.2019), 17099835 (оформлена 15.09.2019), 20099875 (оформлена 18.09.2019), 23099891 (оформлена 20.09.2019), 23099892 (оформлена 23.09.2019) в сумі 334321,92 грн. Відомості плати за користування вагонами та контейнерами ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг було підписано із запереченням: ПАТ АМКР відмовляє в сплаті плати за користування вагонами, так як вагони №№ 65282485, 65731531, 66793134, 67916437, 67703736, 6595238, 65335804, 65384315 прибували на підприємство 07.07.19р. о 16год. 15хв., вагони №№ 63223069, 60046265, 63692503, 67169045, 67675835, 63676910, 67662577, 63849483 прибували на підприємство 10.07.19р. о 05год. 10хв. з ознаками підроблених номерних знаків та згідно ухвали суду № 210/3931/19 від 12.07.19р. знаходяться під арештом .

Відповідач плату за користування вагонами у розмірі 334 321,92 грн. не сплатив, що і стало підставою для звернення позивача з позом.

Мотиви та джерела права, з яких виходить суд апеляційної інстанції при прийнятті постанови.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши повноту встановлених місцевим господарським судом обставин справи та правильність їх юридичної оцінки в межах доводів та вимог апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Відповідно до вимог частин 1, 2, 5 статті 269 Господарського процесуального кодексу України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції досліджує докази, що стосуються фактів, на які учасники справи посилаються в апеляційній скарзі та (або) відзиві на неї. У суді апеляційної інстанції не приймаються і не розглядаються позовні вимоги та підстави позову, що не були предметом розгляду в суді першої інстанції.

Відповідно до положень статей 74, 76, 77 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Відповідно до ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичний особі, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливості конфіскації майна.

Як вбачається з матеріалів справи, 19.12.19р. представник відповідача , в порядку ст.220 КПК України, звернулась до слідчого з клопотанням від 16.12.19р. (вих. №УД/1-147/19) : надіслати на адресу AT Укрзалізниця офіційного листа з вимогою припинити нарахування сплати, а також звернутися до суду з клопотанням про зміну місця зберігання вагонів.

Постановою старшого слідчого відділу СУ ГУНП в Дніпропетровські області від 19.12.19р зазначене клопотання було задоволено частково, зазначено, що враховуючи необхідність запобігання можливості приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення арештованого майна, яке є речовим доказом, зміна місця зберігання зазначених вагонів (напіввагонів') може зашкодити виконанню завдань кримінального провадження.

Відправлено лист позивачу в якому роз`яснено суть заходу забезпечення кримінального провадження.

В листі за №2/3645-ДТ від 19.12.19р адресованому начальникові СП Криворізька дирекція залізничних перевезень РФ Придніпровська залізниця AT Українська залізниця зазначено, що постановою слідчого вагони визнані речовими доказами у кримінальному проваджені, вказано, що завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, перетворення та відчуження .В листі слідчий звернув увагу, про тимчасове позбавлення права розпорядження та/або користуванням вагонами.

Під користуванням вагонами (контейнерами) слід розуміти використання відповідного рухомого складу залізниці певним суб`єктом господарської діяльності, у тому числі власником залізничної під`їзної колії, який безпосередньо приймає вагони (контейнери) від залізниці для виконання подальших операцій з ними, а потім повертає їх залізниці.

Відповідно до п.12 Розділу Ш Правил користування вагонами , затвердженими наказом Міністерства транспорту України віл 25.02.99р за № 113 загальний час, за який вноситься вантажовласником плата залізниці за користування вагонами, включає час затримки вагонів з його вини та час перебування їх у безпосередньому розпорядженні вантажовласника.

У зв`язку з накладеним арештом, зазначені вагони не знаходяться в користуванні/розпорядженні відповідача, відсутня вина в їх перебуванні на території ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг . Відповідач не має прав виконувати операції з ними, повертати залізниці, що робить безпідставним нарахування плати за користування вагонами.

Колегія суддів також приймає доводи відповідача, відносно того, що позивач при розгляді Дзержинським районним судом м. Кривого Рогу Дніпропетровської області клопотання слідчого мав можливість запропонувати інше місце зберігання вагонів, таким чином обрання місця зберігання вагонів залежало також от дій самої Залізниці.

Порядок зберігання речових доказів стороною обвинувачення, їх реалізації, технологічної переробки, знищення, здійснення витрат, пов`язаних з їх зберіганням і пересиланням, та схоронності тимчасово вилученого майна під час кримінального провадження передбачений Постановою Кабінету Міністрів України від 19 листопада 2012 р. №1104.

Встановлено, що ГУНП в Дніпропетровській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до ЄРДР 09.07.2019 за №12019040710001076 за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч. 3 ст. 190, ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 190 КК України за фактами шахрайського заволодіння майном ТОВ Б у великих розмірах та фактом закінченого замаху на шахрайськезаволодіння грошовими коштами ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг в особливо великих розмірах.

Досудовим розслідуванням встановлено: невстановлені особи, діючи групою осіб, використали ряд підконтрольних підприємств, шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей до залізнодорожніх накладних та подальшої підміні) вантажу у піввагонах із металобрухту на сміття вчинили шахрайське заволодіння майном ТОВ Б у великих розмірах, закінчений замах на заволодіння майном ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг при наступних обставинах: 27.06.2019 зі станції Київ-Почайна міста Київ до Арселор, розташований по вулиці Криворіжсталі, 1 у Металургійному районі міста Кривого Рогу, вирушив вагон № 65731531, що належить Укралізниці з вантажем у вигляді металобрухту вагою 65,350 тон вартістю 358640 грн., який належить ТОВ ББ . По прибуттю даного вагону на територію міста Кривий ріг невстановлена особа, діючи умисно, з метою незаконного збагачення, за рахунок шахрайського заволодіння вантажем у вигляді металобрухту, шляхом зафарбування та нанесення іншого номеру на борт здійснила зміну номеру вагону №65731531 на №63223069, в результаті чого вагон з вантажем ТОВ ББ із зміненим номером (на №63223069) залишився на станції Кривий Ріг - Сортувальний , а інший вагон на борт якого нанесено номер №65731531 з вантажем, який не відповідає супровідним документам(сміття), а саме не є металобрухтом типу 13, у складі поїзду направлено до Арселор де виявлено невідповідність вантажу. Аналогічним чином здійснено зміну шляхом зафарбування та нанесення іншого номеру на борт вагонів №66793134, №67916437, №67703736, №6595238, №65335804, №65384315, №65282485. В період часу з 09.07.2019 по 10.07.2019, на території ПАТ Арселору виявлено напіввагони з ознаками підробки номерних знаків на борту, на які нанесено: №66793134, №67916437, №67703736, №6595238, №65335804, №65384315, №65282485, в яких виявлено вантаж, який не відповідає супровідним документам(сміття). Під час огляду місця події на залізничній станції Кривий Ріг - сортувальний виявлено напіввагони з вантажем у вигляді метталобрухту, з ознаками підробки номерних знаків на борту: №60046265, №63692503, №67169045, №67675835, №63676910, №67662577, №63849483, № 63223069 та залишено на станції Кривий Ріг - Сортувальний , замість відправлення до Арселор та відправлені через певний проміжок часу. 09.07.2019 слідчим відділенням Металургійного ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до ЄРДР, за даним фактом, та розпочате кримінальне провадження №12019040710001076 за ознаками злочину передбаченого ч. 3 ст. 190 КК України. В подальшому зазначене кримінальне провадження передано для організації та проведення досудового розслідування до відділу розслідування особливо тяжких злочинів слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області. 27.11.2019 до слідчого управління ГУНП в Дніпропетровській області надійшла заява про вчинення закінченого замаху на шахрайство відносно Арселор в особливо великих розмірах. 27.11.2019 слідчим управлінням ГУНП в Дніпропетровській області внесено відомості до ЄРДР, за даним фактом, та розпочате кримінальне провадження №12019040000000972 за ознаками злочину передбаченого ч. 2 ст. 15, ч. 4 ст. 190 КК України. 29.11.2019 постановою прокурора у кримінальному провадженні відділу прокуратури Дніпропетровської області матеріали досудового розслідування у кримінальних провадженнях №12019040710001076 та №12019040000000972 об`єднані в одне під єдиним №12019040710001076. 10.07.2019 постановою слідчого ГУНП в Дніпропетровській області вагони з №67169045, 60046265, 63849483, 63692503, 63676910, 63223069, 67675835,67662577, 67916437, 67703736, 6595238, 65384315, 65335804, 65282485, 66793134, 65731531 визнано речовими доказами у кримінальному провадженні №12019040710001076. 11.07.2019 за вих. №18.1/3-4798 слідчим направлено лист Голові правління AT Укрзалізниця про факти вчинення кримінального правопорушення та вирішення питання про накладення арешту на 16 вагонів з проханням, у разі відсутності заперечень AT Укрзалізниця проти накладення арешту на майно, звернутись з відповідною заявою до Дзержинського районного суду м. Кривого; рогу. 12.07.2019 уповноваженим представником AT Укрзалізниця за довіреністю: №2131 від 29.10.2018, подано слідчому судді заяву в якій зазначив на приналежність 16 вагонів вказаних у клопотанні слідчого до AT Укрзалізниця та не заперечував проти клопотання слідчого про накладення арешту. 12.07.2019 ухвалою слідчого судді Дзержинського районного суду м. Кривого Рогу Дніпропетровської області у справі №210/3931/19 провадження №!-] кс/210/2331/19, ухвалено тимчасове позбавлення права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, тобто накладено арешт на 16 вагонів з номерами № 67169045, 60046265, 63849483, 63692503, 63676910, 63223069, 67675835, 67662577, 67916437, 67703736, 6595238, 65384315, 65335804, 65282485, 66793134,65731531. Місцем зберігання арештованого майна визначено місце збереження означених напіввагонів на території ПАТ АрселорМіттал Кривий Ріг за адресою: Дніпропетровська область. м. Кривий Ріг, вулиця Криворіжсталі, 1.

З огляду на викладе вище, судова колегія зазначає, що суд першої інстанції дійшов вірних висновків, що затримка спірних напіввагонів на території Арселор не залежала від вини одержувача - та була здійснена на підставі ухвали Дзержинського районного суду Дніпропетровської області від 12 липня 2019 року у справі № 210/3931/19.

З моменту арешту вагонів вони вибули з користування відповідача, що є підставою для відмови в задоволені позовних вимог.

Щодо посилання позивача в апеляційні скарзі про підписання відповідачем без заперечень пам`ятки № 697 від 07.07.19р та № 706 від 10.07.19р. то колегія суддів зазначає, що по перше, дані пам`ятки жодним чином не спростовують факт вибуття вагонів з користування відповідача, а тільки підтверджують їх знаходження на території підприємства; по-друге, пам`ятка № 697 від 07.07.19р (на 8 вагонів) була підписана відповідачем без зауважень, факт підробки номерів вагонів було виявлено відповідачем 09.07.19р., пам`ятка № 706 від 10.07.19р стосується 8 вагонів, які були виявлені поліцією на станції Кривий Ріг-Сортувальний та передані відповідачу на зберігання відповідно до постанови слідчого Про визнання речовими доказами від 10.07.19р.

Таким чином, доводи апеляційної скарги щодо порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права не знайшли свого підтвердження під час перегляду справи судом апеляційної інстанції.

Відповідно до статті 276 Господарського процесуального кодексу України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального права.

За таких обставин, колегія суддів Центрального апеляційного господарського суду вважає, що місцевим господарським судом належним чином досліджено обставини справи та надано цим обставинам відповідну правову оцінку, рішення Господарського суду відповідає фактичним обставинам справи, не суперечить чинному законодавству України, ухвалене рішення відповідно до норм чинного законодавства та з урахуванням висновків Великої Палати Верховного Суду у подібних правовідносинах, а відтак передбачених законом підстави для зміни чи скасування оскаржуваного рішення в розумінні приписів статтею 277 Господарського процесуального кодексу України відсутні.

Судові витрати.

Відповідно до статті 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покладаються на апелянта.

Керуючись ст. 129, ст. 276, ст. 282, ст. 284 Господарського процесуального кодексу України, Центральний апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі Регіональної філії "Придніпровська залізниця" Акціонерного товариства "Українська залізниця" - залишити без задоволення.

Рішення Господарського суду Дніпропетровської області від 30.06.2020 у справі №904/1487/20 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складення її повного тексту до Верховного Суду.

Повний текст постанови складено 18.11.2020.

Головуючий суддя О.В.Чус

Суддя І.Л. Кузнецова

Суддя І.М. Кощеєв

СудЦентральний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення05.11.2020
Оприлюднено19.11.2020
Номер документу92917280
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1487/20

Ухвала від 15.02.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Случ О.В.

Постанова від 05.11.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 01.10.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 13.08.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Ухвала від 03.08.2020

Господарське

Центральний апеляційний господарський суд

Чус Оксана Володимирівна

Рішення від 30.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 16.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 04.06.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 13.05.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 06.04.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні