Ухвала
від 11.11.2020 по справі 160/13371/20
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

11 листопада 2020 року Справа №160/13371/20

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Олійник В.М., розглянувши у письмовому провадженні заяву представника відповідача про розгляд справи №160/13371/20 за правилами загального позовного провадження за позовом акціонерного товариства "Дніпроазот" до Офісу великих платників податків ДПС про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

20 жовтня 2020 року акціонерне товариство "Дніпроазот" звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою до Офісу великих платників податків ДПС, в якій просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0003795007 від 01.10.2020 року, винесене Офісом великих платників податків ДПС на підставі акту №51/28-10-50-07/05761620 від 15.09.2020 року, яким АТ "Дніпроазот" зменшено суму від`ємного значення за платежем податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на 15 319,00 грн. (п`ятнадцять тисяч триста дев`ятнадцять гривень 00 копійок).

Ухвалою суду від 26 жовтня 2020 року відкрито спрощене провадження у справі без виклику учасників справи.

09 листопада 2020 року представник відповідача звернувся до суду із клопотанням в якому просить: справу №160/13371/20 за позовом Акціонерного товариства Дніпроазот до Офісу великих платників податків ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 01.10.2020 №0003795007 розглядати за правилами загального позовного провадження; у разі відмови справу №160/13371/20 за позовом Акціонерного товариства Дніпроазот до Офісу великих платників податків ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 01.10.2020 №0003795007 розглядати за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.

В обґрунтування клопотання зазначено, що справа має значний суспільний інтерес, оскільки предметом спору є кошти, що беруть участь у бюджетному процесі.

Вирішуючи заявлене клопотання, суд виходить з того, що частиною 3 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що при вирішенні питання про розгляд справи за правилами спрощеного або загального позовного провадження суд враховує: значення справи для сторін; обраний позивачем спосіб захисту; категорію та складність справи; обсяг та характер доказів у справі, в тому числі чи потрібно у справі призначати експертизу, викликати свідків тощо; кількість сторін та інших учасників справи; чи становить розгляд справи значний суспільний інтерес; думку сторін щодо необхідності розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження.

Частиною 4 статті 257 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено перелік категорій справ, які не можуть бути розглянуті за правилами спрощеного позовного провадження. Дана адміністративна справа не підпадає під вказаний перелік.

Відповідно до ч. 4 ст. 260 КАС України якщо відповідач в установлений судом строк подасть заяву із запереченнями проти розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, суд залежно від обґрунтованості заперечень відповідача протягом двох днів із дня її надходження до суду постановляє ухвалу про:

1) залишення заяви відповідача без задоволення;

2) розгляд справи за правилами загального позовного провадження та заміну засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Згідно із приписами статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Клопотання про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін відповідач має подати в строк для подання відзиву, а позивач - разом з позовом або не пізніше п`яти днів з дня отримання відзиву.

Слід зазначити, що у поданому представником відповідача до суду клопотанні не обґрунтовано, яким чином розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без виклику сторін вплине на об`єктивність з`ясування обставин справи, ухвалення законного та обґрунтованого судового рішення.

Частиною 6 статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд може відмовити в задоволенні клопотання сторони про розгляд справи в судовому засіданні з повідомленням сторін:

1) у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу;

2) якщо характер спірних правовідносин та предмет доказування у справі незначної складності не вимагають проведення судового засідання з повідомленням сторін для повного та всебічного встановлення обставин справи.

Таким чином, враховуючи положення ст.ст. 12, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, з огляду на характер спірних правовідносин, предмет доказування, суд не вбачає підстав ні для призначення розгляду справи за правилами загального позовного провадження, ні для проведення судового засідання з повідомленням сторін.

Враховуючи зазначене, заява представника відповідача задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 12, 241, 248, 257, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання представника відповідача про розгляд справи №160/13371/20 за правилами загального позовного провадження та спрощеного позовного провадження з викликом сторін відмовити.

Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили відповідно до вимог ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України та не оскаржується.

Суддя В.М. Олійник

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.11.2020
Оприлюднено19.11.2020
Номер документу92919310
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —160/13371/20

Ухвала від 16.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 28.07.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 01.06.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Ухвала від 05.05.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Малиш Н.І.

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 11.11.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

Ухвала від 26.10.2020

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Олійник Віктор Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні