Справа № 161/6583/20
Провадження № 2/161/2246/20
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
12 листопада 2020 року місто Луцьк
Луцький міськрайонний суд Волинської області в складі :
головуючого - судді Філюк Т.М.,
за участю секретаря судового засідання Денисюка І.І.,
представника позивача ОСОБА_1
представника відповідача Кінах Я.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку в порядку загального позовного провадження цивільну справу за позовом ОСОБА_2 до товариства з обмеженою відповідальністю Патріот Агро , третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Луцька районна філія публічного акціонерного товариства Волиньобленерго про усунення перешкод в користуванні майном,-
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_2 звернувся в Луцький міськрайонний суд з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Патріот Агро , третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Луцька районна філія публічного акціонерного товариства Волиньобленерго про усунення перешкод в користуванні майном.
Свої позовні вимоги мотивує тим, що йому на праві власності належать дві суміжні земельні ділянки, які розташовані в АДРЕСА_1 : з кадастровим номером 0722884800:03:001:1962, цільове призначення: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), загальною площею 0,1347 га, та з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121, цільове призначення: для будівництва та обслуговування парковки легкових транспортних засобів, загальною площею 0,1898 га. По території земельної ділянки з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121 проходить охоронна зона вздовж повітряної лінії 10кВ. Одна з опор ПЛ-10кВ розміщена безпосередньо на його ділянці. Як власник земельних ділянок, має намір звести на них багатоквартирний житловий будинок. Однак, ПЛ-10кВ в цілому і бетонна опора, яка розміщена на ділянці з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121, зокрема, створюють йому перешкоди. На будівництво об`єктів, які він планує звести потрібно попередньо одержати містобудівні умов та обмеження, які неможливо одержати з огляду на існуючі фактичні обмеження в користуванні земельною ділянкою з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121. Повітряна лінія електропередачі також ускладнить або унеможливить використання на будівельних роботах великогабаритної спецтехніки (підйомного крану тощо). Окрім того, введеним у подальшому в експлуатацію об`єктом архітектури щоденно буде користуватися необмежене коло людей. Тому ймовірні аварійні ситуації на ПЛ-10кВ, які можуть бути спричинені погодними умовами чи іншими техногенними факторами, становитимуть небезпеку для здоров`я та життя людей, а також для схоронності майна.
Вказує, що в жовтні 2019 року звернувся до ФОП ОСОБА_3 , який розробив і виготовив технічний звіт по топографо-геодезичних роботах для будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 . З даного звіту вбачається, що через належну йому земельну ділянку проходить ПЛ-10кВ. Технічний звіт погоджений 17.10.2019 КП Луцькводоканал , ВАТ Укртелеком Волинська філія та АТ Оператор газорозподільної системи Волиньгаз , а 22.10.2019 - ПрАТ Волиньобленерго Луцька районна філія та КП Луцьке підприємство електротранспорту .
Також в листопаді 2019 року він звернувся до ФОП ОСОБА_4 з метою розроблення робочого проекту перенесення КЛ-10кВ (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 . Даний робочий проект 21.11.2019 року погоджений ПрАТ Волиньобленерго Луцька районна філія, АТ Оператор газорозподільної системи Волиньгаз , КП Луцькводоканал і ВАТ Укртелеком Волинська філія.
Зазначає, що власником ПЛ-10кВ, яка проходить через належну позивачу земельну ділянку є відповідач - Товариство з обмеженою відповідальністю Патріот Агро . Та 07.04.2020 року позивач направив заяву про перенесення ПЛ-10кВ та повідомив відповідача про готовність організувати і виконати усі необхідні роботи, пов`язані з перенесенням ПЛ-10кВ, за власний рахунок, яка була отримана відповідачем 09.04.2020 року. З моменту отримання відповідачем заяви про перенесення ПЛ-10кВ відповідач не вчинив жодних дій, передбачених чинним законодавством, зокрема, не надав вихідних даних та технічних вимог для проектування перенесення (перевлаштування) ПЛ-10кВ та не погодив наданого проекту перенесення ПЛ-10кВ. З врахуванням наведеного, він змушений звернутись до суду за захистом порушених прав та інтересів.
З посилання на положення ст. 391 ЦК України, ст. 152 ЗК України, ст. 21 Закону України Про ринок електричної енергії , просить усунути перешкоди в користуванні земельною ділянкою з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121, яка розташована в с. Струмівка Луцького району, шляхом перенесення ПЛ-10кВ згідно з робочим проектом перенесення означеної повітряної лінії (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 за рахунок власника земельної ділянки ОСОБА_2 .
Ухвалою судді Луцького міськрайонного суду Волинської області від 30 квітня 2020 року відкрито загальне позовне провадження у справі.
Відзив на позовну заяву від відповідача не надходив, 20.10.2020 року на адресу суду надійшли письмові пояснення відповідача по справі, в яких відповідач вказує, що позовні вимоги не визнає, заперечує щодо їх задоволення.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, викладених в позовній заяві, просив позов задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні заперечувала щодо задоволення позову, не заперечуючи, що ТзОВ Патріот Агро є балансоутримувачем спірної повітряної лінії, вказувала, що правовідносини, які виникли між позивачем та відповідачем, повинні вирішуватись шляхом домовленостей. Однак, на даний час сторонам досягнути таких домовленостей не вдається.
Представник третьої особи на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Луцької районної філії публічного акціонерного товариства Волиньобленерго в судове засідання не з`явився, від нього надійшло клопотання, в якому просить справу слухати у його відсутності.
Заслухавши пояснення учасників справи, дослідивши та оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають до задоволення.
Судом встановлено, що позивач ОСОБА_2 є власником земельної ділянки, яка розташована в АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0722884800:03:001:1962, цільове призначення: для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд (присадибна ділянка), загальною площею 0,1347 га, та земельної ділянки в АДРЕСА_1 , кадастровий номер 0722884800:03:001:6121, цільове призначення: для будівництва та обслуговування парковки легкових транспортних засобів, загальною площею 0,1898 га. Дана інформація підтверджуються витягами з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
З інформаційної довідки з Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121 вбачається, що у використанні даної земельної ділянки зареєстроване обмеження охоронна зона вздовж об`єкта енергетичної системи .
Згідно із ч. 3 ст. 76 ЗК України уздовж повітряних і підземних кабельних ліній електропередачі встановлюються охоронні зони.
Згідно зі статтею 112 ЗК України охоронні зони створюються, зокрема, уздовж ліній електропередачі для забезпечення нормальних умов їх експлуатації, запобігання ушкодження, а також зменшення їх негативного впливу на людей та довкілля, суміжні землі та інші природні об`єкти. Правовий режим земель охоронних зон визначається законодавством України.
Відповідно до статті 22 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об`єктів охоронні зони об`єктів енергетики встановлюються вздовж повітряних та кабельних ліній електропередачі та навколо електростанцій, електропідстанцій, струмопроводів і пристроїв, для забезпечення нормальних умов експлуатації об`єктів енергетики, запобігання ушкодженню, а також зменшення їх негативного впливу на людей та довкілля, суміжні землі та інші природні об`єкти. Охоронні зони уздовж повітряних ліній електропередачі встановлюються у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидва боки ліній від крайніх проводів за умови невідхиленого їх положення на певній відстані залежно від напруги ліній електропередачі.
Відповідно пункту 5 Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 1997 року № 209 , охоронні зони електричних мереж встановлюються: уздовж повітряних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх проводів за умови невідхиленого їх положення на відстань 10 метрів до 20 кВ. Відповідно до п. 2.5.2. Правил улаштування електроустановок, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №476 від 21.07.2017 повітряна лінія електропередавання напругою понад 1 кВ - споруда для передавання електричної енергії проводами під напругою вище 1 кВ, розташованими просто неба і прикріпленими за допомогою ізольованих конструкцій та арматури до опор або кронштейнів і стояків на інженерних спорудах (мостах, шляхопроводах тощо).
За початок і кінець ПЛ вважають місце виходу проводу в бік ПЛ з апаратного, натяжного затискача або іншого пристрою кріплення проводу до вихідних (вхідних) конструктивних елементах підстанцій і відгалужувальних опорах. Відгалуження до конденсаторів зв`язку, установлених на підстанціях і опорах ПЛ, до лінії не відносяться.
Пунктом 5 Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою КМУ №209 від 04.03.1997 визначено, що охоронні зони електричних мереж встановлюються зокрема уздовж повітряних ліній електропередачі - у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, обмежених вертикальними площинами, що віддалені по обидві сторони лінії від крайніх проводів за умови не відхиленого їх положення на відстань 10 метрів для повітряних ліній з напругою до 20 кВ.
Положеннями п. 8.23* підпункту А правил ДБН 360-92** Планування і забудова міських і сільських поселень , для повітряних ліній електропередач до 20 кВ включно встановлюється охоронна зона 10 метрів. В охоронних зонах електромереж забороняється будування житлових, громадських та дачних будинків.
Окрім того, положеннями пунктів 8 та 9 Правил охорони електричних мереж, затверджених постановою КМУ №209 від 04.03.1997 забороняється в охоронних зонах повітряних і кабельних ліній виконувати будь-які дії, що можуть порушити нормальну роботу електричних мереж , спричинити їх пошкодження або нещасні випадки, зокрема будувати житлові, громадські та дачні будинки; складувати матеріали; влаштовувати спортивні майданчики для ігор, стадіони, ринки, зупинки громадського транспорту, проводити будь-які заходи, пов`язані з великим скупченням людей, не зайнятих виконанням дозволених у встановленому порядку робіт.
У межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів і пристроїв без письмової згоди енергопідприємств, у віданні яких перебувають ці мережі, а також без присутності їх представника забороняється в тому числі будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, знесення будівель і споруд; здійснення усіх видів вантажно-розвантажувальних, землечерпальних, днопоглиблювальних робіт; проїзд в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі машин, механізмів загальною висотою з вантажем або без нього від поверхні дороги понад 4,5 метра.
Частиною шостою статті 19 Закону України Про електроенергетику передбачено, що в охоронних зонах електричних мереж, а також інших особливо важливих об`єктів електроенергетики діють обмеження, передбачені законодавством України щодо використання земель. Розміщення споруд та інших об`єктів в охоронних зонах електричних і теплових мереж без здійснення передбачених нормативно-технічними документами технічних заходів безпеки не допускається.
Згідно з статтею 319 ЦК України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Власність зобов`язує. Діяльність власника може бути обмежена чи припинена або власника може бути зобов`язано допустити до користування його майном інших осіб лише у випадку і в порядку, встановлених законом.
У відповідності до частини другої статті 152 ЗК України власник земельної ділянки або землекористувач може вимагати усунення будь-яких порушень його прав на землю, навіть якщо ці порушення не пов`язані з позбавленням права володіння земельною ділянкою, і відшкодування завданих збитків.
Частиною третьою цієї статті визначено, що захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: а) визнання прав; б) відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; в) визнання угоди недійсною; г) визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; ґ) відшкодування заподіяних збитків; д) застосування інших, передбачених законом, способів.
Правилами охорони електричних мереж, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 1997 року № 209 , зокрема частиною другою пункту 4 визначено, що у межах охоронних зон землі у їх власників та користувачів не вилучаються, а використовуються з обмеженнями, передбаченими цими Правилами. Підприємства, установи, організації та громадяни, яким надано у власність, постійне або тимчасове користування земельні ділянки, де знаходяться об`єкти електричних мереж, зобов`язані вживати належних заходів до збереження зазначених об`єктів.
Статтею 26 Закону України Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об`єктів визначено, що система заходів щодо дотримання правового режиму земель енергетики та спеціальних зон об`єктів енергетики включає визначення та встановлення в натурі (на місцевості), у разі необхідності, спеціальних зон земель енергетичної системи; встановлення обмежень та обтяжень для власників і користувачів земельних ділянок у межах спеціальних зон земель енергетичної системи; державний контроль за дотриманням правового режиму використання земель спеціальних зон. Система заходів щодо дотримання правового режиму земель спеціальних зон об`єктів енергетики здійснюється відповідно до затверджених проектів будівництва та документації із землеустрою щодо організації і встановлення територій спеціальних зон з визначенням обмежень та обтяжень, сервітутів для власників і користувачів земельних ділянок і письмово укладеного договору земельного сервітуту.
Згідно з статтею 30 вказаного Закону власники і користувачі земельних ділянок у спеціальних зонах об`єктів енергетики мають право самостійно господарювати на земельних ділянках з дотриманням установлених обмежень та обтяжень; на відшкодування збитків, завданих внаслідок виконання планових та аварійно-відновлювальних робіт. Власники і користувачі земельних ділянок у спеціальних зонах об`єктів енергетики зобов`язані здійснювати господарську та інші види діяльності на зазначених ділянках з дотриманням вимог цього Закону .
Статтею 32 вказаного Закону передбачено, що в охоронних зонах кабельних ліній електропередачі власникам і користувачам земельних ділянок, фізичним і юридичним особам забороняється, зокрема, саджати дерева та кущі, зводити будинки, споруди будь-якого призначення.
Питання про реконструкцію та винесення електричних мереж за межі земельної ділянки можливе лише у спосіб, визначений частиною четвертою статті 18 Закону України Про електроенергетику , якою передбачено, що у разі спорудження або реконструкції будівель, доріг, мостів, інших об`єктів архітектури роботи з перенесення повітряних і підземних електричних мереж, теплових мереж та інших об`єктів електроенергетики виконуються власником цих об`єктів електроенергетики за рахунок замовників будівництва або реконструкції будівель, доріг, мостів, інших об`єктів архітектури відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації.
Відповідно до технічного звіту по топографо-геодезичних роботах для будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 , розробленого ФОП ОСОБА_3 на замовлення ОСОБА_2 , через земельну ділянку з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121 проходить ПЛ-10кВ. Технічний звіт погоджений 17.10.2019 КП Луцькводоканал , ВАТ Укртелеком Волинська філія та АТ Оператор газорозподільної системи Волиньгаз , а 22.10.2019 - ПрАТ Волиньобленерго Луцька районна філія та КП Луцьке підприємство електротранспорту .
Актом розмежування балансової належності електромереж та експлуатаційної відповідальності сторін від 31 січня 2019 року визначено балансову належність основного споживача - ТОВ Патріот Агро : відгалуження ПЛ-10 кв від опори № 37 Л81 до опори №55, КЛ-10кВ з опори № 47 до опори № 48; КТП-10/0,4 кВ №566/250 кВА в комплекті з роз`єднувачем, прилад та засоби обліку та КЛ-0,4 кВ з приєднаними електроустановками СТО.
Таким чином, судом на підставі наявних у справі письмових доказів встановлено, що лінія електропередачі ПЛ-10 кВ, яка розміщена на земельній ділянці, належній позивачу, перебуває на балансі та технічому обслуговуванні товариства з обмеженою відповідальністю Патріот Агро . Дані обставини сторонами в судовому засіданні не оспорювались.
В листопаді 2019 року ФОП ОСОБА_4 розроблено робочий проект перенесення ПЛ-10кВ (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 . Даний робочий проект 21.11.2019 погоджений ПрАТ Волиньобленерго Луцька районна філія, АТ Оператор газорозподільної системи Волиньгаз , КП Луцькводоканал і ВАТ Укртелеком Волинська філія.
Згідно із п. 4.1.37 Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №310 якщо Користувач або власник земельної ділянки має намір спорудити або реконструювати будівлі, дороги, мости, інші об`єкти архітектури, що потребує перенесення повітряних та/або підземних електричних мереж та інших об`єктів електроенергетики, Користувач або власник земельної ділянки звертається до ОСР із відповідною заявою. До заяви додається ситуаційний план об`єкта забудови. ОСР надає вихідні дані та технічні вимоги для проектування перенесення (перевлаштування) належних йому об`єктів електроенергетики не пізніше 10 робочих днів від дня реєстрації заяви або 20 робочих днів у разі необхідності погодження технічних вимог з ОСП (у зазначений у заяві спосіб обміну інформацією).
07.04.2020 року ОСОБА_2 направив засобами ПАТ Укрпошта на адресу відповідача заву про перенесення ПЛ-10кВ з копією технічного звіту по топографо-геодезичних роботах для будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 та з копією робочого проекту перенесення ПЛ-10кВ (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва. Також в заяві позивач повідомив відповідача про готовність організувати і виконати усі необхідні роботи, пов`язані з перенесенням ПЛ-10кВ, за власний рахунок.
Як встановлено в судовому засіданні, відповідач відмовляється надати позивачу вихідні дані та технічні вимоги для проектування перенесення (перевлаштування) ПЛ-10кВ або погодження наданого робочого проекту перенесення КЛ-10кВ (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва багатоквартирного житлового будинку та надання дозволу на виконання робіт з перенесення (перевлаштування) ПЛ-10кВ за рахунок ОСОБА_2 .
Таким чином, з врахуванням тієї обставини, що оскільки наявні технічні можливості у відповідності до розробленої на замовлення позивача проектно-кошторисної документації перенесення ліній електропостачання за межі належної йому земельної ділянки у спосіб, визначений частиною четвертою статті 18 Закону України Про електроенергетику , та, ОСОБА_2 дає згоду провести такі роботи за власний рахунок, а відповідач як власник чинить йому перешкоди , не надаючи згоди на таке перенесення, позовні вимоги ОСОБА_2 підлягають до задоволення в повному обсязі.
Відповідно до ч.1 ст. 133 ЦПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи.
Частиною 1 ст. 141 ЦПК України визначено, що судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.
При зверненні з позовом до суду позивачем було сплачено судовий збір в сумі 840 грн. 80 коп., а тому з врахуванням того, що суд пррийшов до висновку про задоволення позову в повному обсязі, сплачений суму слід стягнути в користь позивача з відповідача.
Згідно ч. 8 ст. 141 ЦПК України розмір витрат, які сторона сплатила або має сплатити у зв`язку з розглядом справи, встановлюється судом на підставі поданих сторонами доказів (договорів, рахунків тощо). Такі докази подаються до закінчення судових дебатів у справі або протягом п`яти днів після ухвалення рішення суду за умови, що до закінчення судових дебатів у справі сторона зробила про це відповідну заяву.
Порядок визначення розміру витрат на професійну правничу допомогу, розподілу витрат між сторонами визначається ст.137 ЦПК України.
Частиною 1 ст. 137 ЦПК України передбачено, що витрати, пов`язані з правничою допомогою адвоката, несуть сторони, крім випадків надання правничої допомоги за рахунок держави.
Згідно ч.2 ст. 137 ЦПК України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом із іншими судовими витратами. Для цілей розподілу судових витрат: 1) розмір витрат на правничу допомогу адвоката, в тому числі гонорару адвоката за представництво в суді та іншу правничу допомогу, пов`язану зі справою, включаючи підготовку до її розгляду, збір доказів тощо, а також вартість послуг помічника адвоката визначаються згідно з умовами договору про надання правничої допомоги та на підставі відповідних доказів щодо обсягу наданих послуг і виконаних робіт та їх вартості, що сплачена або підлягає сплаті відповідною стороною або третьою особою; 2) розмір суми, що підлягає сплаті в порядку компенсації витрат адвоката, необхідних для надання правничої допомоги, встановлюється згідно з умовами договору про надання правничої допомоги на підставі відповідних доказів, які підтверджують здійснення відповідних витрат.
Відповідно до ч. 3 ст. 137 ЦПК України для визначення розміру витрат на правничу допомогу з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.
За таких обставин, враховуючи, що позивачем не подано суду переліку послуг (робіт), наданих (виконаних) адвокатом, доказів фактичного надання адвокатських послуг, їх прийняття на підставі акту приймання-передачі, такі витрати не підлягають відшкодуванню з відповідача.
Керуючись ст.ст. 10, 12, 13, 89, 263, 265 ЦПК України, суд,-
У Х ВА Л И В :
Позов ОСОБА_2 до товариства з обмеженою відповідальністю Патріот Агро , третя особа на стороні відповідача, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, Луцька районна філія публічного акціонерного товариства Волиньобленерго про усунення перешкод в користуванні майном - задовольнити.
Усунути перешкоди в користуванні земельною ділянкою з кадастровим номером 0722884800:03:001:6121, яка розташована в с.Струмівка Луцького району, шляхом перенесення ПЛ-10кВ згідно з робочим проектом перенесення означеної повітряної лінії (шляхом встановлення кабельної вставки) за межі будівництва багатоквартирного житлового будинку в АДРЕСА_1 за рахунок власника земельної ділянки ОСОБА_2 .
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Патріот Агро в користь ОСОБА_2 понесені судові витрати по сплаті судового збору в сумі 840 гривень 80 копійок.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення, в разі проголошення вступної та резолютивної частини рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного тексту рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним судом.
Позивач: ОСОБА_2 (місце проживання: АДРЕСА_2 ; РНОКПП НОМЕР_1 );
Відповідач: товариство з обмеженою відповідальністю Патріот Агро ( місцезнаходження: Волинська область, Рожищенський район, с. Трилісці, вул. Колгоспна,40; код ЄДРПОУ 39922735);
Третя особа: Луцька районна філія публічного акціонерного товариства Волиньобленерго (місцезнаходження: м. Луцьк, вул. Львівська, 150; код ЄДРПОУ 00131512).
Дата складення повного тексту рішення - 20 листопада 2020 року.
Суддя
Луцького міськрайонного суду Т.М. Філюк
Суд | Луцький міськрайонний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2020 |
Оприлюднено | 23.11.2020 |
Номер документу | 92975417 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Луцький міськрайонний суд Волинської області
Філюк Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні