Рішення
від 23.11.2020 по справі 640/8417/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 листопада 2020 року м. Київ № 640/8417/19

Окружний адміністративний суд міста Києва в складі головуючого судді Качура І.А., розглянувши за правилами спрощеного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу

за позовом Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

до Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю

про стягнення заборгованості,

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернувся Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) з адміністративним позовом до Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю, в якому просить суд:

- стягнути з Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю фінансові санкції у розмірі 357 000 грн. до спеціального фонду місцевого бюджету.

Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що у власності відповідача знаходиться пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення. На думку позивача, відповідач зобов`язаний укласти охоронний договір на належну йому частину пам`ятки з позивачем. Крім того, позивач вказує на неналежне утримання пам`ятки та на виконання робіт на пам`ятці без відповідних дозволів органу охорони культурної спадщини м. Києва. Також позивач зазначає, що відповідач всупереч положенням чинного законодавства передав об`єкт культурної спадщини в довірче управління без відповідного погодження органу охорони культурної спадщини. Як наслідок, позивачем винесена постанова про накладення фінансових санкцій за порушення законодавства у сфері охорони культурної спадщини та накладено фінансові санкції, за стягненням яких позивач звернувся до суду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва суду від 02.09.2019 року у адміністративній справі №640/8417/19 відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні).

Судом встановлено, що відзив Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю на позов Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) до суду не надходив.

Розглянувши подані документи і матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до Наказу Міністерства культури і туризму від 15.09.2010 № 706/0/16-101816 охоронний № 631-Кв, будинок, що фактично знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Сагайдачного, 31 є пам`яткою архітектури та містобудування місцевого значення, яка розташована у Центральному історичному ареалі м. Києва, у зоні охоронюваного ландшафту, у межах археологічної охоронної зони, на території пам`ятки ландшафту і історії місцевого значення Історичний ландшафт Київських гір і долини р. Дніпра , на території Державного історико-архітектурного заповідника Стародавній Київ , у межах пам`ятки археології місцевого значення Культурний шар Подолу та пам`ятки археології місцевого значення - Дерев`яний водогін та замощення вулиць XVII-XVII, - охороняється Законом України Про охорону культурної спадщини .

Згідно з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно власником нежитлових приміщень загальною площею 831, 8 кв. м. за вказаною адресою є Торгівельно-комерційне підприємство Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю. Управитель: ТОВ КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ АСТРА .

З матеріалів справи вбачається, що 25.01.2019 року представниками Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) проведено огляд об`єкту за адресою: м. Київ, вул. Сагайдачного, 31, за результатами якого складено Акт огляду об`єкта культурної спадщини на вул. Сагайдачного, 31 у Подільському районі м. Києва.

У ході проведення огляду та у Акті встановлено, що за вказаною адресою розташовуються два заклади громадського харчування: SoloPizza та Tike ; з боку головного та дворового фасаду візуально наявні ознаки пожежі: пошкоджений дах, скління вікон та інше; на головному фасаді між першим та другим поверхом влаштована металева конструкція жовтого кольору для розміщення рекламного засобу, наявне пошкодження тиньку та пофарбування; чисельні отвори від демонтованих рекламних конструкцій, а також не демонтовані металеві конструкції, що в цілому спотворює головний фасад пам`ятки.

25.01.2019 року представником Управління охорони об`єктів культурної спадщини та історичного середовища Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) складено акт №04 про вчинення правопорушення на підставі встановлення фактів порушень ч.3 ст.6-1, абз.1 ч.1 ст.18, ч.1 ст.23, ч.1 ст.22, ч.1, абз. 1 ч.2, ч.3 ст.24, абз. 2 ч.1 ст. 26 Закону України Про охорону культурної спадщини та на виконання вимог законодавства відповідачу надіслано відповідний припис №13/17 від 25.01.2019 року з вимогами в місячний термін з дня отримання припису забезпечити усунення пошкоджень фасаду пам`ятки з метою приведення їх до аутентичного вигляду і належного стану; укласти з Департаментом охоронний договір; отримати погодження Департаменту у встановленому порядку; отримання дозволу Департаменту на вказані в приписі роботи. Припис та Акт про вчинення правопорушення направлено на адресу відповідача рекомендованим листом з повідомленням про вручення 25.01.2019 року. Отримання документів відповідачем зафіксоване 31.01.2019 року.

Постановою №01-19 від 13.02.2019 року на Торгівельно-комерційне підприємство Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю накладено фінансові санкції за порушення законодавства України у сфері охорони культурної спадщини: за проведення незаконних робіт, що можуть завдати або завдали шкоди пам`ятці, за недодержання вимог щодо захисту, збереження, утримання, використання, реставрації пам`ятки, за ухилення власника пам`ятки або уповноваженого ним органу від підписання охоронного договору на загальну суму 357 000 грн.

Відповідно до матеріалів справи, 20.02.2019 року на адресу позивача надійшов лист від відповідача від 11.02.2019 року №3, яким позивача повідомлено про те, що позивач є власником будівлі на вул. Сагайдачного, 31 і за наслідками пожежі готуються документи для отримання дозволів на проведення ремонтних робіт; відповідач просив надати дозвіл на виконання демонтажних робіт стелі, крівлі та вивісок на фасаді будівлі.

Розглянувши заяву відповідача щодо надання дозволу на проведення робіт на пам`ятці архітектури та містобудування місцевого значення по вул. Сагайдачного, 31 у Подільському районі м. Києва, позивач повідомив відповідача листом №066-779 від 14.032.2019 року про відмову в наданні запитуваного дозволу, оскільки відповідачем не додано до листа жодної документації, зокрема, проектної, яка була б розроблена та узгоджена у встановленому порядку та відповідала вимогам ДБН А.2.2.-14-2016 Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам`яток архітектури та містобудування .

У зв`язку з невиконанням відповідачем постанови №01-19 від 13.02.2019 року та з метою стягнення фінансових санкцій, накладених органом охорони культурної спадщини, позивач звернувся з даним адміністративним позовом до суду, при вирішенні якого суд виходить з наступного.

Відповідно до ст.1 Закону України Про охорону культурної спадщини культурна спадщина - сукупність успадкованих людством від попередніх поколінь об`єктів культурної спадщини.

Об`єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов`язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об`єкти (об`єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об`єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність.

Пам`ятка культурної спадщини (далі - пам`ятка) - об`єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам`яток України, або об`єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об`єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України.

Згідно зі ст. 3 Закону України Про охорону культурної спадщини державне управління у сфері охорони культурної спадщини покладається на Кабінет Міністрів України, спеціально уповноважені органи охорони культурної спадщини. До спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини (далі - органи охорони культурної спадщини) належать: центральні органи виконавчої влади, що забезпечують формування та реалізують державну політику у сфері охорони культурної спадщини.

Рішення (розпорядження, дозволи, приписи, постанови) органів охорони культурної спадщини, прийняті в межах їхньої компетенції, є обов`язковими для виконання юридичними і фізичними особами.

Рішення (розпорядження, дозволи, приписи, постанови) центрального органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини, прийняті в межах його компетенції, є обов`язковими для виконання органами охорони культурної спадщини.

Відповідно до Положення про Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради, підпорядковується Київському міському голові, підзвітний та підконтрольний Київський міській раді, а з питань виконання функцій державної виконавчої влади - Міністерству культури України.

Основними завданнями Департаменту є:

- Забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони культурної спадщини на території міста Києва;

- Контроль за виконанням законів України Про охорону культурної спадщини , Про охорону археологічної спадщини та інших нормативно-правових актів щодо охорони культурної та археологічної спадщини;

- Державний контроль за охороною пам`яток історії та культури;

- Сприяння збереженню культурної спадщини.

Таким чином, Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) є уповноваженим органом, зокрема, на здійснення контролю за охороною пам`яток історії та культури та виконання Закону України Про охорону культурної спадщини .

Відповідно до ст. 13 Закону України Про охорону культурної спадщини об`єкти культурної спадщини незалежно від форм власності відповідно до їхньої археологічної, естетичної, етнологічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності підлягають реєстрації шляхом занесення до Державного реєстру нерухомих пам`яток України (далі - Реєстр) за категоріями національного та місцевого значення пам`ятки. Порядок визначення категорій пам`яток встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Згідно з ст. 17 Закону України Про охорону культурної спадщини пам`ятка, крім пам`ятки археології, може перебувати у державній, комунальній або приватній власності. Суб`єкти права власності на пам`ятку визначаються згідно із законом.

Судом встановлено, що відповідно до положень ст. 23 Закону України Про охорону культурної спадщини усі власники пам`яток, щойно виявлених об`єктів культурної спадщини чи їх частин або уповноважені ними органи (особи) незалежно від форм власності на ці об`єкти зобов`язані укласти з відповідним органом охорони культурної спадщини охоронний договір.

При передачі пам`ятки, щойно виявленого об`єкта культурної спадщини чи її (його) частини у володіння, користування чи управління іншій особі істотною умовою договору про таку передачу є забезпечення особою, якій передається пам`ятка, щойно виявлений об`єкт культурної спадщини чи її (його) частина, збереження пам`ятки, щойно виявленого об`єкта культурної спадщини чи її (його) частини відповідно до вимог цього Закону та умов охоронного договору, укладеного власником або уповноваженим ним органом (особою) з відповідним органом охорони культурної спадщини.

Порядок укладання охоронних договорів та їхні типові форми затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Відсутність охоронного договору не звільняє особу від обов`язків, що випливають із цього Закону.

Таким чином, на відповідача відповідно до вказаних положень Закону України Про охорону культурної спадщини покладається обов`язок укласти охоронний договір щодо об`єкта культурної спадщини - будинку за адресою: м. Київ, вул. Сагайдачного, 31 .

Статтею 24 Закону України Про охорону культурної спадщини встановлено, що власник або уповноважений ним орган, користувач зобов`язані утримувати пам`ятку в належному стані, своєчасно провадити ремонт, захищати від пошкодження, руйнування або знищення відповідно до цього Закону та охоронного договору.

Використання пам`ятки повинно здійснюватися відповідно до режимів використання, встановлених органами охорони культурної спадщини, у спосіб, що потребує якнайменших змін і доповнень пам`ятки та забезпечує збереження її матеріальної автентичності, просторової композиції, а також елементів обладнання, упорядження, оздоби тощо.

У разі виникнення загрози для збереженості пам`ятки її власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, зобов`язані негайно повідомити про це орган охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських, районних державних адміністрацій та орган місцевого самоврядування, на території якого розташована пам`ятка.

Відповідно до ст. 27 Закону України Про охорону культурної спадщини у разі, коли пам`ятці загрожує небезпека пошкодження, руйнування чи знищення, власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, зобов`язані привести цю пам`ятку до належного стану (змінити вид або спосіб її використання, провести роботи з її консервації, реставрації, реабілітації, музеєфікації, ремонту та пристосування).

Якщо власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, самостійно не здійснюють заходів, передбачених у частині першій цієї статті, то відповідний орган охорони культурної спадщини може зобов`язати їх здійснити ці заходи, видавши відповідне розпорядження.

Відтак, законодавство України покладає на власників або уповноважений ним орган, користувача зобов`язання утримувати пам`ятку в належному стані, а у разі виникнення загрози для збереженості пам`ятки її власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, зобов`язання негайно повідомити про це орган охорони культурної спадщини, а у разі наявності загрози небезпеки пошкодження, руйнування чи знищення, власник або уповноважений ним орган, особа, яка набула права володіння, користування чи управління, зобов`язані привести цю пам`ятку до належного стану.

Крім того, суд звертає увагу, що відповідно до положень ст.18 Закону України Про охорону культурної спадщини об`єкти культурної спадщини, що є пам`ятками (за винятком пам`яток, відчуження або передача яких обмежується законодавчими актами України) можуть бути відчужені, а також передані власником або уповноваженим ним органом у володіння, користування чи управління іншій юридичній або фізичній особі за наявності погодження відповідного органу охорони культурної спадщини.

Пам`ятка може бути приватизована лише за умови укладення майбутнім власником з відповідним органом охорони культурної спадщини попереднього договору про укладення в майбутньому охоронного договору на пам`ятку (її частину) з викладенням його істотних умов, у тому числі щодо цільового використання пам`ятки, робіт, які майбутній власник зобов`язується провести на пам`ятці з метою утримання її в належному стані.

Особі, яка набула права володіння, користування чи управління пам`яткою, за винятком наймача державної або комунальної квартири (будинку), забороняється передавати цю пам`ятку у володіння, користування чи управління іншій особі без погодження відповідного органу охорони культурної спадщини.

Згідно з ч. 1 ст. 44 Закону України Про охорону культурної спадщини відповідний орган охорони культурної спадщини накладає на юридичну особу, яка є власником або уповноваженим ним органом чи замовником робіт, зокрема, такі фінансові санкції:

- за проведення будь-яких незаконних робіт, що можуть завдати або завдали шкоди пам`ятці, її території, охоронюваній археологічній території, охоронним зонам, історичним ареалам населених місць, - у розмірі від тисячі до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- за недодержання вимог щодо захисту, збереження, утримання, використання, реставрації, реабілітації пам`яток, у тому числі тих вимог, що передбачені охоронними договорами, умисне доведення їх до стану руйнації - у розмірі від тисячі до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

- за ухилення власника пам`ятки або уповноваженого ним органу від підписання охоронного договору або за порушення ним режиму використання пам`ятки - у розмірі від ста до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Відповідно до п. 5.68 Положення про Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) передбачено, що Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради видає розпорядження та приписи щодо охорони пам`яток місцевого значення, припинення робіт на пам`ятках, їхніх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи проводяться за відсутності затверджених або погоджених з відповідним органом охорони культурної спадщини програм та проектів, передбачених Законом України Про охорону культурної спадщини дозволів або з відхиленням від них.

З викладених правових норм також вбачається, що будівельні роботи у зоні історико-культурного значення можуть здійснюватися суб`єктами господарювання тільки на підставі проектної документації, погодженої з органами охорони культурної спадщини, і відповідного дозволу такого органу.

При цьому, органи охорони культурної спадщини є контролюючими органами і уповноважені здійснювати контроль за дотриманням суб`єктами господарювання вимог законодавства в галузі охорони культурної спадщини, зокрема шляхом проведення перевірок та оглядів.

Згідно зі ст. 45 Закону № 1805-III фінансові санкції, передбачені ст. 44 цього Закону, накладаються керівником, заступниками керівника центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, головою чи заступником голови обласної, районної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, головою чи заступником голови відповідної місцевої ради після розгляду матеріалів, які засвідчують факт правопорушення.

Про вчинення правопорушення, зазначеного у ст. 44 цього Закону, особою, уповноваженою органом охорони культурної спадщини, складається акт. Керівник юридичної особи, стосовно якої складено акт, протягом трьох днів з моменту отримання акта може подати письмові пояснення до нього. Акт разом з іншими документами, що стосуються справи, у десятиденний термін з моменту складення акта надсилається посадовій особі, яка має право накладати фінансові санкції.

Рішення про накладення фінансових санкцій приймається протягом 10 днів після отримання документів, зазначених у ч. 2 цієї статті. Рішення про накладення фінансових санкцій оформлюється постановою, що надсилається юридичній особі, на яку накладено фінансові санкції.

Кошти, одержані у вигляді стягнень, передбачених у ст. 44 цього Закону, зараховуються до спеціального фонду відповідного бюджету.

У даному випадку заявлені до стягнення фінансові санкції за проведення незаконних робіт, що можуть завдати або завдали шкоди пам`ятці, за недодержання вимог щодо захисту, збереження, утримання, використання, реставрації пам`ятки, за ухилення власника пам`ятки або уповноваженого ним органу від підписання охоронного договору на загальну суму 357 000 грн. накладено постановою №01-19 від 13.02.2019 року на підставі акту огляду від 25.01.2019 року, фото фіксації від 25.01.2019 року, припису від 25.01.2019 року №13/п, службової записки від 04.02.2019 року, тобто, в передбаченому законодавством порядку, оскільки позивачем порушено положення ч.3 ст. 6-1, абз.1 ч.1 ст. 18, ч.1 ст.23, ч.1 ст. 22, ч.1, абз. 1 ч.2, ч.3 ст. 24, абз. 2 ч.1 ст. 26 Закону України Про охорону культурної спадщини .

У матеріалах справи відсутні докази оскарження вказаної постанови.

Таким чином, підсумовуючи викладене, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та доказів, зібраних у справі, суд дійшов висновку про задоволення позову у повному обсязі.

Згідно ч.1 ст. 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно з частиною 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України , при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу , стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Як убачається з матеріалів справи, позивачем сплачено судовий збір у розмірі 5355,00 грн. Оскільки, позов задоволено у повному обсязі, на користь позивача слід присудити судові витрати зі сплати судового збору в розмірі 5355, 00 грн. за рахунок відповідача.

Керуючись ст.ст. 6 , 9 , 73-76 , 241- 246, 255, 257-262, 293, 295 КАС України, суд, -КАС України , суд, -

ВИРІШИВ:

1. Адміністративний позов Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12, ЄДРПОУ 42475311) до Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю (04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 31, ЄДРПОУ 22957023) про стягнення заборгованості - задовольнити.

2. Стягнути з Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю фінансові санкції у розмірі 357 000 грн. до спеціального фонду місцевого бюджету.

3. Стягнути на користь Департаменту охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (04070, м. Київ, вул. Спаська, 12, ЄДРПОУ 42475311) (04070, м. Київ, вул. Спаська. 12, ЄДРПОУ 42475311) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 5355,00 грн. за рахунок Торгівельно-комерційного підприємства Шармон-95 у формі товариства з обмеженою відповідальністю (04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 31, ЄДРПОУ 22957023).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.

Рішення суду може бути оскаржено до Шостого апеляційного адміністративного суду в порядку, встановленому ст.ст. 293-297 КАС України . Апеляційна скарга подається протягом 30 днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя І.А. Качур

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.11.2020
Оприлюднено26.11.2020
Номер документу93077250
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/8417/19

Ухвала від 22.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Стрелець Т.Г.

Постанова від 20.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Постанова від 20.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 16.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Ухвала від 05.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Лічевецький Ігор Олександрович

Рішення від 23.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 01.11.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Постанова від 18.09.2019

Цивільне

Харківський апеляційний суд

Пилипчук Н. П.

Ухвала від 09.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

Ухвала від 02.09.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Качур І.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні