Ухвала
від 13.11.2020 по справі 487/2001/20
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/2001/20

Провадження № 1-кс/487/6358/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.11.2020 року м. Миколаїв

Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання слідчого Третього слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000078 від 21.01.2020 за ч. 3 ст. 425 КК України про тимчасовий доступ до документів, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий Третього слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 за погодженням з прокурором військової прокуратури Одеського гарнізону ОСОБА_4 звернувся до слідчого судді з клопотанням про тимчасовий доступ до документів з можливістю їх вилучення, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 , код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ), місцезнаходження: АДРЕСА_1 : 1) банківські гарантії, надані ПРУ ДПС України на виконання договірних зобов`язань ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у тому числі за договорами від 10.10.2017 № 60-17, 10.10.2017 № 58-17, 23.08.2018 № 18-18 разом з додатками (листуванням з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідними банківськими установами з приводу сплати грошової суми гарантії на користь замовника, претензійно-позовна діяльність з приводу повернення банківської гарантії та іних); 2) виписки по рахункам з казначейства за період з 01.01.2017 по 01.10.2020; 3) меморіальні ордера з відомостями за період з 01.01.2017 по 01.10.2020; 4) кошторис за 2017-2020 роки; 5) звіти про виконання кошторису за 2017-2020 роки; 6) договір будівельного підряду від 10.10.2017 № 58-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі гуртожитку (будинок № 24, інв. 10310005) під службове житло в АДРЕСА_2 » разом з додатковими угодами, укладеними впродовж дії договору та додатками: договірна ціна робіт, протокол погодження договірної ціни, план фінансування робіт, календарний графік виконання робіт, документи щодо розірвання вказаного договору разом з документами, які стали підставою для його розірвання; 7) договір будівельного підряду від 23.08.2018 № 18-18 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція будівлі 18/33 (інв. № 101310089) під житловий будинок на 18 квартир по АДРЕСА_3 » разом з додатковими угодами, укладеними впродовж дії договору та додатками: договірна ціна робіт, протокол погодження договірної ціни, план фінансування робіт, календарний графік виконання робіт, документи щодо розірвання вказаного договору разом з документами, які стали підставою для його розірвання; 8) інші договори (щодо авторського нагляду, технічного обстеження та інші), які мають відношення до виконання робіт за договорами від 10.10.2017 № 58-17 та від 23.08.2018 № 18-18 разом з додатками; 9) інші документи, які мають відношення до вказаних вище договорів, а саме: робочий проект, зведений кошторисний розрахунок об`єкта, локальні кошториси, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), акти зведеного кошторисного розрахунку, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, акти приймання виконаних робіт (КБ-2в), підсумкова вартість ресурсів на об`єкт, акти прихованих робіт, кошторисна документація в програмному комплексі АВК-5 в електронному вигляді, платіжні доручення на здійснення оплати, листування з підрядником (виконавцем робіт) з приводу виконання ним вказаних робіт за договором, документи щодо здійснення авторського за вказаними об`єктами впродовж 2017-2020 років (договори, платіжні доручення, акти виконаних робіт та інші), листування з виконавцями авторського нагляду з приводу виконання ними вказаних робіт за договором, журнали технічного нагляду за об`єктами будівництва, журнали авторського нагляду за об`єктами будівництва, заяви на видачу одноразових перепусток для входу (виходу), в`їзду на територію військової частини, документи на земельні ділянку, на якій виконувались будівельні роботи, документи, на підставі яких проводилось фінансування на виконання вказаних ремонтних робіт, документи, які стали підставою для заявки на фінансування відповідних будівельних робіт, документи, які стали підставою для формування очікуваної вартості закупівлі, будь-яка аналітична інформація з приводу зазначених сум, листування з підрядними організаціями та інші, складенні довідки членів тендерного комітету чи інших відповідальних осіб, експертні звіти, положення про тендерний комітет в редакціях станом на 2017-2020 роки, склади тендерного комітету впродовж вказаного періоду, документи щодо їх призначення на вказані посади, всі протоколи тендерних комітетів, які стосуються проведення вказаних закупівель, у тому числі щодо затвердження річного плану закупівель на 2017-2019 роки, внесення змін до нього, затвердження додатків до річного плану та інші протоколи, а також документи щодо проведення вказаних вище закупівель, особові справи полковника ОСОБА_5 , полковника ОСОБА_6 , підполковника ОСОБА_7 , підполковника ОСОБА_8 , підполковника ОСОБА_9 , зокрема: щодо їх призначення, звільнення з посад впродовж 2017-2019 років, службові обов`язки, ознайомлення з вимогами антикорупційного законодавства та попередження про кримінальну відповідальність, автобіографія, послужний список, копія паспорта, копія облікової картки платника податку, відомості в яких містяться данні про засоби зв`язку з вказаними військовослужбовцями, службові та медичні характеристики; документи щодо призначення відповідальних військовослужбовців за проведення капітального будівництва вказаних об`єктів, документи щодо проведення претензійно-позовної діяльності з приводу неякісного виконання умов зазначених договорів, акти службових розслідувань за фактами неякісного виконання проведення будівництва вказаних об`єктів та неналежного виконання обов`язків відповідальними військовослужбовцями; 10) належним чином завірені копії книг запису відвідувачів за 2017-2019 роки з контрольно-пропускного пункту на об`єктах, де виконувались роботи з будівництва та ремонтні роботи за вказаними договорами; 11) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи полковника ОСОБА_5 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 12) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи полковника ОСОБА_6 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 13) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_7 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 14) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_8 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 15) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_9 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів.

Клопотання слідчий обґрунтовує тим, що ТУ ДБР, розташованим у місті Миколаєві, здійснюється досудове розслідування кримінального провадження №62020150000000078 від 21.01.2020 за ч. 3 ст. 425 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що 10.10.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (військова частина НОМЕР_1 ) (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір № 60-17 щодо виконання робіт по об`єкту: «Будівництво 16-поверхового 2-секційного 160-квартирного житлового будинку для проживання військовослужбовців та членів їх сімей на АДРЕСА_4 » на загальну суму 107 780 000,00 грн.

Згідно матеріалів аудиторського звіту від 15.11.2019 № 15, проведеного Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 , за результатами внутрішнього аудиту ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ) встановлено, що внаслідок відсутності контролю з боку Замовника ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) за рівнем цін на будівельні матеріали, які оплачені в актах виконаних робіт форма № КБ-2в та невиконанням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » обов`язків, визначених в пункті 9.4.5 договору підряду від 10.10.2017 № 60-17 в частині закупівлі матеріалів за цінами, які не можуть перевищувати рівень цін від мінімальних регіональних цін, ІНФОРМАЦІЯ_7 неефективно використано бюджетні кошти розрахунково на суму 6 561 144, 00 грн. Аналогічні порушення в частині завищення обсягів та вартості робіт аудитом встановлено також при виконанні робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » й по іншим об`єктам.

Крім того, відповідно до Акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина 1469) встановлено завищення обсягів та вартості виконаних робіт на загальну суму 10325044, 79 грн за наступними договорами, укладеними з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ): від 10.10.2017 № 60-17 на виконання робіт по об`єкту «Будівництво 16-поверхового 2-секційного 160-квартирного житлового будинку для проживання військовослужбовців та членів їх сімей на АДРЕСА_4 » - 5825263, 84 грн; від 10.10.2017 № 58-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі гуртожитку (будинок АДРЕСА_5 , інв. 10310005) під службове житло в АДРЕСА_2 » - 1583116, 34 грн; від 10.10.2017 № 59-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція лікувального корпусу (інв. № 10310007) клінічного госпіталю ІНФОРМАЦІЯ_6 з добудовою двоповерхової будівлі діагностичного корпусу за адресою: АДРЕСА_6 » - 280132,63 грн; від 23.08.2018 № 18-18 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі 18/33 (інв. № 101310089) під житловий будинок на 18 квартир по АДРЕСА_3 » - 2438061, 87 грн, та інші.

Також , встановлено, що 13.12.2019 ІНФОРМАЦІЯ_4 у зв`язку з невиконанням у повному обсязі умов Договору в односторонньому порядку розірвало договір № 60-17 з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », про що повідомило, у тому числі ІНФОРМАЦІЯ_8 .

Разом з тим, ПРУ ДПС України у строк до 31.01.2020 не звернулось до

АТ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » з вимогою щодо сплати 2155600,00 грн на свою користь за гарантією підрядника № 5809 та не вжило з цього приводу будь-яких заходів.

Згідно висновку службового розслідування від 11.02.2020 № 3/0/32-20-Вх, проведеного Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 , невиконання та недбале виконання вимог наказів та керівних документів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 -лейтенантом ОСОБА_10 , полковником ОСОБА_5 , полковником ОСОБА_6 , підполковником ОСОБА_7 , підполковником ОСОБА_8 , підполковником ОСОБА_9 , негативно вплинули на стан виконання покладених на орган ІНФОРМАЦІЯ_6 завдань та призвели до матеріальної шкоди, спричиненої державному бюджету через безпідставне витрачання бюджетних коштів.

У клопотанні слідчий посилається на те, що на теперішній час у органу досудового розслідування є достатньо підстав вважати, що документи, до яких планується отримати дозвіл на тимчасовий доступ, перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 , що підтверджується аудиторським звітом від 15.11.2019 № 15, проведеним Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 за результатами внутрішнього аудиту ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ); актом ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ) за період з 01.01.2016 по 30.04.2020, від 26.08.2020 № 08-11/29, проведеної ІНФОРМАЦІЯ_10 ; висновком службового розслідування від 11.02.2020 № 3/0/32-20-Вх, проведеного Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 та іншими матеріалами кримінального провадження.

Отримання зазначених у клопотанні документів необхідне для встановлення розміру завданої шкоди, проведення відповідних експертиз (будівельно-технічної, судово економічної, почеркознавчої), за допомогою яких планується встановити осіб, причетних до вчинення злочину, а також спосіб його вчинення.

В судовому засіданні слідчий не був присутнім, надав до суду заяву про розгляд клопотання за його відсутності.

Відповідно до ст. 163 КПК України, клопотання розглянуто без участі особи у володінні якої знаходяться речі та документи.

Дослідивши матеріали клопотання, слідчий суддя дійшов до наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 2 КПК України завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до кримінальної відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.

Використання як доказів відомостей, що містяться у вказаних документах передбачено КПК України.

Частиною 2 статті 84 КПК України зазначено, що процесуальними джерелами доказів крім іншого є документи.

Документи, до яких необхідно отримати доступ, є офіційними документами, які встановлюють наявність, зміну та припинення правовідносин, мають юридичну силу, вилучення яких є необхідними для установлення істини по кримінальному провадженні та як отримати докази в інший спосіб не можливо.

Згідно ч. 2 ст. 93 КПК України, сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Тимчасовий доступ до речей і документів є одним із заходів забезпечення кримінального провадження, який застосовується з метою досягнення дієвості цього провадження (ст. 131 КПК України).

У ч. 4 ст. 132 КПК України зазначено, що для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Порядок доступу до документів регулюється положеннями ч.ч. 5, 6 ст.163 КПК України, а саме, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; а також доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Судом встановлено, що Територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованим у місті Миколаєві, здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 62020150000000078 від 21.01.2020 за ч. 3 ст. 425 КК України за фактом недбалого ставлення військових службових осіб ІНФОРМАЦІЯ_1 , вчинене в умовах особливого періоду, крім воєнного стану, що призвело до істотної шкоди та виразилось у неналежному контролі за виконанням будівельних робіт.

Проведеним на даний час досудовим розслідуванням встановлено, що 10.10.2017 між ІНФОРМАЦІЯ_3 (військова частина НОМЕР_1 ) (далі ІНФОРМАЦІЯ_4 ) та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » укладено договір № 60-17 щодо виконання робіт по об`єкту: «Будівництво 16-поверхового 2-секційного 160-квартирного житлового будинку для проживання військовослужбовців та членів їх сімей на АДРЕСА_4 » на загальну суму 107 780 000,00 грн. Згідно матеріалів аудиторського звіту від 15.11.2019 № 15, проведеного Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 , за результатами внутрішнього аудиту ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ) встановлено, що внаслідок відсутності контролю з боку Замовника ( ІНФОРМАЦІЯ_4 ) за рівнем цін на будівельні матеріали, які оплачені в актах виконаних робіт форма № КБ-2в та невиконанням ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » обов`язків, визначених в пункті 9.4.5 договору підряду від 10.10.2017 № 60-17 в частині закупівлі матеріалів за цінами, які не можуть перевищувати рівень цін від мінімальних регіональних цін, ІНФОРМАЦІЯ_7 неефективно використано бюджетні кошти розрахунково на суму 6 561 144, 00 грн. Аналогічні порушення в частині завищення обсягів та вартості робіт аудитом встановлено також при виконанні робіт ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » й по іншим об`єктам.

Крім того, відповідно до Акту ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина 1469) встановлено завищення обсягів та вартості виконаних робіт на загальну суму 10325044, 79 грн за наступними договорами, укладеними з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ): від 10.10.2017 № 60-17 на виконання робіт по об`єкту «Будівництво 16-поверхового 2-секційного 160-квартирного житлового будинку для проживання військовослужбовців та членів їх сімей на АДРЕСА_4 » - 5825263, 84 грн; від 10.10.2017 № 58-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі гуртожитку (будинок АДРЕСА_5 , інв. 10310005) під службове житло в АДРЕСА_2 » - 1583116, 34 грн; від 10.10.2017 № 59-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція лікувального корпусу (інв. № 10310007) клінічного госпіталю ІНФОРМАЦІЯ_6 з добудовою двоповерхової будівлі діагностичного корпусу за адресою: АДРЕСА_6 » - 280132,63 грн; від 23.08.2018 № 18-18 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі 18/33 (інв. № 101310089) під житловий будинок на 18 квартир по

АДРЕСА_3 » - 2438061, 87 грн, та інші.

Згідно висновку службового розслідування від 11.02.2020 № 3/0/32-20-Вх, проведеного Адміністрацією ІНФОРМАЦІЯ_6 , невиконання та недбале виконання вимог наказів та керівних документів посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_1 -лейтенантом ОСОБА_10 , полковником ОСОБА_5 , полковником ОСОБА_6 , підполковником ОСОБА_7 , підполковником ОСОБА_8 , підполковником ОСОБА_9 , негативно вплинули на стан виконання покладених на орган ІНФОРМАЦІЯ_6 завдань та призвели до матеріальної шкоди нанесеної державному бюджету через безпідставне витрачання бюджетних коштів.

Враховуючи вищевикладені обставини, на теперішній час у органу досудового розслідування виникла необхідність у тимчасовому доступі до зазначених у клопотанні документів.

Зазначенні документи перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ), код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , за адресою: АДРЕСА_1 , та мають суттєве значення для кримінального провадження, оскільки містять відомості, які можуть бути використані як доказ, а також фактичні дані, на підставі яких слідчий, прокурор, слідчий суддя і суд встановлять наявність чи відсутність фактів та обставин, що мають значення для кримінального провадження та підлягають доказуванню.

Отримання зазначених вище документів необхідно для встановлення розміру завданої шкоди, проведення відповідних судових експертиз (будівельно-технічних, економічних, почеркознавчих), за допомогою яких планується встановити розмір завданої шкоди, повне коло осіб причетних до вчинення злочину, а також спосіб вчинення злочину.

Іншого порядку отримання зазначених документів, аніж тимчасового доступу як заходу забезпечення кримінального провадження, чинним законодавством не передбачено.

Враховуючи вищевикладене, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 131, 159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого Третього слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 у кримінальному провадженні №62020150000000078 від 21.01.2020 за ч. 3 ст. 425 КК України про тимчасовий доступ до документів задовольнити.

Надати слідчим Третього слідчого відділу Слідчого управління Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві, ОСОБА_3 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , прокурорам групи прокурорів військової прокуратури Одеського гарнізону Південного регіону України ОСОБА_18 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 дозвіл на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 (військова частина НОМЕР_1 ), код ЄДРПОУ: НОМЕР_2 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 : а саме: 1) банківські гарантії, надані ПРУ ДПС України на виконання договірних зобов`язань ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », у тому числі за договорами від 10.10.2017 № 60-17, 10.10.2017 № 58-17, 23.08.2018 № 18-18 разом з додатками (листуванням з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », відповідними банківськими установами з приводу сплати грошової суми гарантії на користь замовника, претензійно-позовна діяльність з приводу повернення банківської гарантії та інші); 2) виписки по рахункам з казначейства за період з 01.01.2017 по 01.10.2020; 3) меморіальні ордера з відомостями за період з 01.01.2017 по 01.10.2020; 4) кошторис за 2017-2020 роки; 5) звіти про виконання кошторису за 2017-2020 роки; 6) договір будівельного підряду від 10.10.2017 № 58-17 на виконання робіт по об`єкту «Реконструкція будівлі гуртожитку (будинок № 24, інв. 10310005) під службове житло в АДРЕСА_2 » разом з додатковими угодами, укладеними впродовж дії договору та додатками: договірна ціна робіт, протокол погодження договірної ціни, план фінансування робіт, календарний графік виконання робіт, документи щодо розірвання вказаного договору разом з документами, які стали підставою для його розірвання; 7) договір будівельного підряду від 23.08.2018 № 18-18 на виконання робіт по об`єкту: «Реконструкція будівлі 18/33 (інв. № 101310089) під житловий будинок на 18 квартир по АДРЕСА_3 » разом з додатковими угодами укладеними впродовж дії договору та додатками: договірна ціна робіт, протокол погодження договірної ціни, план фінансування робіт, календарний графік виконання робіт, документи щодо розірвання вказаного договору разом з документами, які стали підставою для його розірвання; 8) інші договори (щодо авторського нагляду, технічного обстеження та інші), які мають відношення до виконання робіт за договорами від: 10.10.2017 № 58-17 та 23.08.2018 № 18-18 разом з додатками; 9) інші документи, які мають відношення до вказаних вище договорів, а саме: робочий проект, зведений кошторисний розрахунок об`єкта, локальні кошториси, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), акти зведеного кошторисного розрахунку, експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом, акти приймання виконаних робіт (КБ-2в), підсумкова вартість ресурсів на об`єкт, акти прихованих робіт, кошторисна документація в програмному комплексі АВК-5 в електронному вигляді, платіжні доручення на здійснення оплати, листування з підрядником (виконавцем робіт) з приводу виконання ним вказаних робіт за договором, документи щодо здійснення авторського за вказаними об`єктами впродовж 2017-2020 років (договори, платіжні доручення, акти виконаних робіт та інші), листування з виконавцями авторського нагляду з приводу виконання ними вказаних робіт за договором, журнали технічного нагляду за об`єктами будівництва, журнали авторського нагляду за об`єктами будівництва, заяви на видачу одноразових перепусток для входу (виходу), в`їзду на територію військової частини, документи на земельні ділянку, на якій виконувались будівельні роботи, документи, на підставі яких проводилось фінансування на виконання вказаних ремонтних робіт, документи, які стали підставою для заявки на фінансування відповідних будівельних робіт, документи, які стали підставою для формування очікуваної вартості закупівлі, будь-яка аналітична інформація з приводу зазначених сум, листування з підрядними організаціями та інші, складенні довідки членів тендерного комітету чи інших відповідальних осіб, експертні звіти, положення про тендерний комітет в редакціях станом на 2017-2020 роки, склади тендерного комітету впродовж вказаного періоду, документи щодо їх призначення на вказані посади, всі протоколи тендерних комітетів, які стосуються проведення вказаних закупівель, у тому числі щодо затвердження річного плану закупівель на 2017-2019 роки, внесення змін до нього, затвердження додатків до річного плану, та інші протоколи, а також документи щодо проведення вказаних вище закупівель, особові справи полковника ОСОБА_5 , полковника ОСОБА_6 , підполковника ОСОБА_7 , підполковника ОСОБА_8 , підполковника ОСОБА_9 , зокрема: щодо їх призначення, звільнення з посад впродовж 2017-2019 років, службові обов`язки, ознайомлення з вимогами антикорупційного законодавства та попередження про кримінальну відповідальність, автобіографія, послужний список, копія паспорта, копія облікової картки платника податку, відомості в яких містяться данні про засоби зв`язку з вказаними військовослужбовцями, службові та медичні характеристики; документи щодо призначення відповідальних військовослужбовців за проведення капітального будівництва вказаних об`єктів, документи щодо проведення претензійно-позовної діяльності з приводу неякісного виконання умов зазначених договорів, акти службових розслідувань за фактами неякісного виконання проведення будівництва вказаних об`єктів та неналежного виконання обов`язків відповідальними військовослужбовцями, 10) належним чином завірені копії книг запису відвідувачів за 2017-2019 роки з контрольно-пропускного пункту на об`єктах, де виконувались роботи з будівництва та ремонтні роботи за вказаними договорами; 11) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи полковника ОСОБА_5 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 12) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи полковника ОСОБА_6 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 13) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_7 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі, документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 14) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_8 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі, документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів; 15) 15 документів, складених у період 2017-2019 років, в яких містяться підписи підполковника ОСОБА_9 , зокрема: заяви, рапорти про надання відпусток, звільнення з посади, накази з цього приводу, а також листи-доповіді, звіти за його підписом або інші документи, які містять його підпис, у тому числі, документи щодо ознайомлення з вимогами наказів та керівних документів, з можливістю вилучення зазначених документів.

Ухвала дійсна до 13.12.2020 року.

Роз`яснити положення частини 1 статті 166 КПК України, згідно яких, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення13.11.2020
Оприлюднено31.05.2024
Номер документу93123925
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —487/2001/20

Ухвала від 16.07.2021

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 13.11.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 13.11.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 27.04.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 27.04.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

Ухвала від 27.04.2020

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Карташева Т. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні