ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа№380/6764/20
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
27 листопада 2020 року
Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого - судді Кухар Н.А. розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження справу за позовом ОСОБА_1 до Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії,-
в с т а н о в и в:
ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) звернувся в суд з позовом до Мшанської сільської рада Городоцького району Львівської області (81512, вул. Стуса,5, с. Мшана, Городоцький район, Львівська область) про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, в якому просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області щодо відмови у задоволенні поданих позивачем клопотань № 153, № 154, № 155 від 11.06.2020 року;
- зобов`язати відповідача повторно сесійно розглянути клопотання позивача № 153, № 154, № 155 від 11.06.2020 року та надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів); дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів);дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем протиправно не надано позивачу дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства, дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту, оскільки не наведено підстави для відмови у наданні такого дозволу, визначені частиною 7 статті 118 Земельного кодексу України.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 26 серпня 2020 року відкрито провадження у справі в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.
Ухвалою Львівського окружного адміністративного суду від 03 листопада 2020 року повернуто заяву ОСОБА_1 про збільшення позовних вимог у справі без прийняття до розгляду.
Ухвалою про відкриття провадження запропоновано відповідачу протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву, а також роз`яснено, що у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин справа буде вирішена за наявними матеріалами.
Вказану ухвалу отримано представником відповідача 29 серпня 2020 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення № 7901828158956.
Відповідач своїм правом на подання відзиву на позовну заяву не скористався
Ухвалою суду від 10 листопада 2020 року витребувано у Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області документи, які стали підставою для відмови у наданні дозволів у зв`язку з виготовленням проекту землеустрою.
Проте, на вказану ухвалу відповідачем не надано витребуваних доказів.
Частиною 1 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження здійснюється судом за правилами, встановленими цим Кодексом для розгляду справи за правилами загального позовного провадження, з особливостями, визначеними у цій главі.
Відповідно до ч. 2 ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України, визначено, що розгляд справи по суті за правилами спрощеного позовного провадження починається з відкриття першого судового засідання. Якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п`ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.
З`ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, дослідивши матеріали, що містяться у справі, суд встановив наступне.
Позивач звернулася до Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області із заявою від 03.06.2020 року (вх. № 153 від 11.06.2020 року) надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів).
Одночасно ОСОБА_1 подав заяву від 03.06.2020 року (вх. № 155 від 11.06.2020 року) надати йому дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів).
Також, позивач подав заяву № 154 про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту (згідно доданих графічних матеріалів).
Листом Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області від 28.07.2020 року № 151, відповідач повідомив ОСОБА_1 , що у зв`язку з виготовленням проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду цільове використання для ведення товарного сільськогосподарського виробництва функціональне використання для сінокосіння та випасання худоби вільних земельних ділянок на території села Мшана не має.
Позивач вважаючи таку відмову протиправною та такою, що підлягає скасуванню, звернувся з даним позовом до суду.
При вирішенні спору суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 14 Конституції України та ст. 373 Цивільного кодексу України земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави. Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізовується громадянами, юридичними особами та державою відповідно до закону.
Законом, який регулює земельні правовідносини, є Земельний кодекс України від 25.10.2001 №2768-III (далі - ЗК України).
Згідно ст. 3 Земельного кодексу України, земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.
Приписами частини 1 та 2 ст. 116 ЗК України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.
За змістом частини першої статті 22 Земельного кодексу України землями сільськогосподарського призначення визнаються землі, надані для виробництва сільськогосподарської продукції, здійснення сільськогосподарської науково-дослідної та навчальної діяльності, розміщення відповідної виробничої інфраструктури, у тому числі інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції, або призначені для цих цілей.
В свою чергу, п. а ч.3 ст.22 ЗК України, землі сільськогосподарського призначення передаються у власність та надаються у користування громадянам - для ведення особистого селянського господарства, садівництва, городництва, сінокосіння та випасання худоби, ведення товарного сільськогосподарського виробництва, фермерського господарства.
Відповідно до норм статті 81 ЗК України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі: придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування, міни, іншими цивільно-правовими угодами; безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності; приватизації земельних ділянок, що були раніше надані їм у користування; прийняття спадщини; виділення в натурі (на місцевості) належної їм земельної частки (паю).
Частиною першою статті 83 ЗК України визначено, що землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю.
Поряд із цим, статтею 12 ЗК України передбачено, що до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст, серед інших належить: розпорядження землями територіальних громад; передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян та юридичних осіб відповідно до цього Кодексу та надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу.
За змістом частин першої - третьої та п`ятої статті 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону. Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі, зокрема, одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом. Земельні ділянки, які перебувають у власності чи користуванні громадян або юридичних осіб, передаються у власність чи користування за рішенням органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування лише після припинення права власності чи користування ними в порядку, визначеному законом.
Пунктом "б" частини першої статті 121 ЗК України передбачено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в розмірі не більше 2,0 гектара для ведення особистого селянського господарства. Згідно пункту в частини першої статті 121 ЗК України громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в розмірі не більше 0,12 гектара для ведення садівництва та в розмірі не більше 0,10 гектара для індивідуального дачного будівництва (п. "ґ" частини першої статті 121 ЗК України).
Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами встановлений статтею 118 ЗК України.
Частиною шостою статті 118 ЗК України передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
За змістом абзаців 1 та 3 частини сьомої статті 118 ЗК України відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
Отже, обов`язковим є прийняття відповідним органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування за наслідками розгляду поданого клопотання про надання дозволу на розробку проекту землеустрою вмотивованого рішення про надання дозволу або відмову у його наданні із наведенням усіх підстав такої відмови. При цьому, підставою для відмови у наданні дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об`єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Зазначений перелік підстав для відмови в наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення у власність земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства є вичерпним.
Аналогічні висновки викладені у постанові Верховного Суду від 13 листопада 2019 року по справі №803/1244/16.
Між тим, чинним законодавством не передбачено право суб`єкта владних повноважень відступати від положень статті 118 Земельного кодексу України.
Сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб (ч. 1 ст. 122 ЗК України).
Відмова органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування у передачі земельної ділянки у власність або залишення клопотання без розгляду можуть бути оскаржені до суду (ч. 10 ст. 118 ЗК України).
При цьому, згідно з пунктом 34 частини 1 статті 26 закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" №280/97-ВР (далі - Закон №280/97-ВР) виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються відповідно до закону питання регулювання земельних відносин.
Відповідно до частини 1 статті 59 Закону №280/97-ВР рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.
Нормами чинного законодавства встановлено, що розгляд клопотання заінтересованої особи щодо земельних питань передбачає прийняття рішення, що є виключною компетенцією органів місцевого самоврядування чи органів виконавчої влади виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради.
Аналогічна правова позиція вказана в постанові Верховного Суду від 23.11.2018 по справі №826/8844/16.
Також, варто зауважити, що згідно з ч. 4-5 ст. 46 Закону № 280/97-ВР, наступні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради.
Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал, а з питань відведення земельних ділянок та надання документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності - не рідше ніж один раз на місяць.
Якщо сільською радою за результатами розгляду питання позивача на засіданні сесії не було прийнято рішення, це вказує на відповідну бездіяльність відповідача, котра є протиправною.
Суд встановив, що відповідач в порушення вимог частини 7 статті 118 ЗК України у місячний строк з дня отримання заяви від 11.06.2020 року № 153, № 154, № 155 не прийняв рішення про надання дозволу або відмову у його наданні із наведенням підстав такої відмови. Заяву ОСОБА_1 про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою відповідач не виносив на розгляд сесії та не розглянув на сесії сільської ради. Отже, бездіяльність відповідача щодо розгляду клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 153 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 155 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 154 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту є протиправною.
Щодо позовної вимоги про зобов`язання відповідача надати дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність за заявами позивача від 03.06.2020 року (вх.. № 153, № 154, № 155 від 11.06.2020 року), суд зазначає наступне.
З огляду на приписи земельного законодавства саме відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування має виключну компетенцію в питаннях погодження проекту землеустрою.
Повноваження щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою відноситься до компетенції відповідача і суд не може підміняти цей орган або перебирати на себе повноваження щодо вирішення питань, які законодавством віднесені до компетенції цього органу.
Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої 11 березня 1980 року на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за даних обставин. У рішенні по справі Класс та інші проти Німеччини Європейський суд з прав людини зазначив, що суд не повинен підміняти думку національних органів будь-якою своєю думкою.
Завданням адміністративного суду є контроль за легітимністю прийняття рішення, а тому рішення суду про зобов`язання відповідача надати висновок, яким погодити проект землеустрою є формою втручання у повноваження.
Суд не може підміняти органи місцевого самоврядування, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, та на свій розсуд надавати дозвіл на виготовлення проекти землеустрою щодо відведення земельної ділянки.
Згідно із частиною 4 статті 245 КАС України, у випадку, визначеному пунктом 4 частини другої цієї статті, суд може зобов`язати відповідача - суб`єкта владних повноважень прийняти рішення на користь позивача, якщо для його прийняття виконано всі умови, визначені законом, і прийняття такого рішення не передбачає права суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд.
У випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб`єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов`язує суб`єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.
З урахуванням дискреційних повноважень відповідача на прийняття рішення щодо надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою суд дійшов висновку про зобов`язання Мшанську сільську раду Городоцького району Львівської області повторно розглянути клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 153 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 155 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання позивача від 03.06.2020 року (вх. № 154 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні, в порядку та у спосіб, визначений статтею 118 ЗК України та статтею 59 Закону №280/97-ВР та прийняти за наслідком розгляду відповідне рішення.
Враховуючи викладене, позов підлягає задоволенню частково.
Згідно з ч. 5 ст. 139 КАС України підстави для розподілу судових витрат відсутні, оскільки позивач має право на пільги, встановлені для ветеранів війни учасників бойових дій, а отже відповідно приписів Закону України Про судовий збір звільнений від сплати судового збору.
Керуючись ст. ст. 19-21, 72-77, 242-246, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
в и р і ш и в:
Позов ОСОБА_1 до Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області про визнання протиправним і скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - задоволити частково.
Визнати протиправною бездіяльність Мшанської сільської ради Городоцького району Львівської області щодо неналежного розгляду клопотань ОСОБА_1 від 03.06.2020 року (вх. № 153 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання від 03.06.2020 року (вх. № 155 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання від 03.06.2020 року (вх. № 154 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту
Зобов`язати Мшанську сільську раду Городоцького району Львівської області повторно розглянути клопотання ОСОБА_1 від 03.06.2020 року (вх. № 153 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 2,00 га для ведення особистого селянського господарства в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання від 03.06.2020 року (вх. № 155 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,12 га для індивідуального садівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту; клопотання від 03.06.2020 року (вх. № 154 від 11.06.2020 року) про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність, орієнтовною площею - 0,10 га для дачного будівництва в селі Мшана Городоцького району Львівської області в межах населеного пункту, з урахуванням правової оцінки, наданої судом у рішенні, в порядку та у спосіб, визначений статтею 118 ЗК України та статтею 59 Закону №280/97-ВР та прийняти за наслідком розгляду відповідне рішення.
В решті вимог відмовити.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.
Позивач: ОСОБА_1 , АДРЕСА_1 ,РНОКПП НОМЕР_1 .
Відповідач: Мшанська сільська рада Городоцького району Львівської області, 81512, вул. Стуса,5, с. Мшана, Городоцький район, Львівська область, ЄДРПОУ 04373011.
Повне судове рішення складено 27.11.2020 року.
Суддя Кухар Н.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2020 |
Оприлюднено | 30.11.2020 |
Номер документу | 93144763 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні