Постанова
від 24.11.2020 по справі 420/5139/20
П'ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П`ЯТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 листопада 2020 р.м.ОдесаСправа № 420/5139/20

Категорія: 111030000 Головуючий в 1 інстанції: Радчук А.А.

Місце ухвалення: м. Одеса

Дата складання повного тексту: 13.08.2020 р.

Судова колегія П`ятого апеляційного адміністративного суду у складі:

головуючого - Бітова А.І.

суддів - Лук`янчук О.В.

- Ступакової І.Г.

при секретарі - Рощіній К.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за апеляційною скаргою Головного управління ДПС в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2020 року у справі за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Авто-Лідер Транс" до Головного управління ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И Л А :

У червні 2020 року товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "Авто-Лідер Транс" звернулося до суду з позовом до Головного управління (далі ГУ) ДПС в Одеській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0010013201 від 12 червня 2020 року, яким застосовано суму штрафних санкцій (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у т.ч. за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у розмірі 500 000 грн.

Обґрунтовуючи свої вимоги, позивач вказував, що для здійснення власної господарської діяльності ТОВ "Авто-Лідер Транс" придбало паливно-мастильні матеріали (дизельне паливо ДП-Л-Євро 5-ВО) у ПП "Торгівельна компанія "Ньюко", які було відвантажено безпосередньо у паливний бак транспортного засобу (причіп державний номер НОМЕР_1 ) у пункті розвантаження: Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Великодолинське, вул. Ентузіастів, 14. Після купівлі дизельного палива відбулася заправка паливних баків транспортних засобів, які ТОВ "Авто-Лідер Транс" використовує у власній господарській діяльності.

Позивач зазначає, що у нього відсутній обов`язок отримувати ліцензію на право зберігання пального, оскільки отримувати ліцензію на право зберігання пального суб`єкт господарювання повинен тільки для стаціонарних ємкостей.

При цьому, позивач вважає винесене податкове повідомлення-рішення протиправним, оскільки діяльність ТОВ "Авто-Лідер Транс" не пов`язана ані з виробництвом, обліком, зберіганням та транспортуванням спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами; ані з цільовим використанням спирту; ані з обладнанням акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками; ані з здійсненням функцій, визначених законодавством у сфері виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів, пального.

Відповідач позов не визнав, вказуючи, що в ході проведення фактичної перевірки було встановлено, що в порушення ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", ТОВ "Авто-Лідер Транс" здійснювалось зберігання пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензії на право зберігання пального чи на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), а також зберігання пального здійснювалося не у споживчій тарі до 5 літрів), за що передбачена відповідальність згідно ст. 17 цього Закону.

Справу розглянуто за правилами спрощеного позовного провадження.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2020 року позовну заяву ТОВ "Авто-Лідер Транс" (вул. Транспортна, 3, м. Чорноморськ, Одеська область, 68000, код ЄДРПОУ 39316673) до ГУ ДПС в Одеській області (вул. Семінарська, 5, м. Одеса, 65044, код ЄДРПОУ 43142370) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задоволено.

Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення ГУ ДПС в Одеській області №0010013201 від 12 червня 2020 року

Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань ГУ ДПС в Одеській області (65044, м. Одеса, вул. Семінарська. 5, код ЄДРПОУ 43142370) на користь ТОВ "Авто-Лідер Транс" (вул. Транспортна, 3, м. Чорноморськ, Одеська область, 68000, код ЄДРПОУ 39316673) судові витрати у розмірі 7 500 (сім тисяч п`ятсот) грн.

В апеляційній скарзі ГУ ДПС в Одеській області ставиться питання про скасування судового рішення в зв`язку з тим, що воно постановлено з неправильним застосуванням норм матеріального права, з порушенням норм процесуального права, з неповним з`ясуванням обставин, що мають значення для справи.

В обґрунтування апеляційної скарги ГУ ДПС в Одеській області зазначає, що походження виданого на автомобіль МАТІ ВН0539ЕТ пального в кількості 770 літрів (15 квітня 2020 року) - невідоме, як і місце зберігання цього пального та пального, виданого на вказане авто в кількості 140 літрів (28 квітня 2020 року), у зв`язку з відсутністю у позивача будь-яких ліцензій, пов`язаних з обігом та зберіганням пального.

Отже, в порушення ч.19 ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", ТОВ "Авто-Лідер- Транс" здійснювалось зберігання пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензії на право зберігання пального чи на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки).

У відзиві ТОВ "Авто-Лідер Транс" на апеляційну скаргу вказується, що з урахуванням вимог ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" та положень п.п.14.1.6. п.14.1. ст. 14 ПК України, суд першої інстанції дійшов вірного висновку, то ТОВ "Авто-Лідер Транс" не повинно було отримувати ліцензію на право зберігання пальною, якщо таке пальне було завантажене у наливні баки транспортних засобів.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши доповідача, доводи апеляційної скарги ГУ ДПС в Одеській області, перевіривши законність і обґрунтованість судового рішення в межах позовних вимог і доводів апеляційної скарги, судова колегія приходить до наступного.

Обставини встановлені судом першої інстанції, підтверджені судом апеляційної інстанції та неоспорені учасниками апеляційного провадження:

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань ТОВ "Авто-Лідер Транс" було зареєстровано 23 липня 2014 року, номер запису: 1 554 102 0000 003326.

Видами діяльності позивача є: Код КВЕД 45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами; Код КВЕД 77.32 Надання в оренду будівельних машин і устаткування; Код КВЕД 77.39 Надання в оренду інших машин, устаткування та товарів, н. в. і. у.; Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт (основний); Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; Код КВЕД 77.12 Надання в оренду вантажних автомобілів.

На підставі наказу ГУ ДПС в Одеській області "Про проведення фактичної перевірки ТОВ "Авто-Лідер Транс" №1693 від 12 травня 2020 року, було проведено фактичну перевірку ТОВ "Авто-Лідер Транс" з метою здійснення контролю дотримання вимог діючого законодавства у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів, порядком здійснення готівкових розрахунків, ведення обліку товарних запасів на складах та/або за місцем їх реалізації, наявності ліцензій, свідоцтв, на підставі п.п.19.1.4 п.19.1. ст. 19, ст. 20, п.п.80.2.5. п.80.2. ст. 80 ПК України.

Відповідачем позивачу направлявся запит від 13 травня 2020 року про надання документів.

У запиті зазначалося, що на підставі Наказу відповідача №1693 від 12 травня 2020 року "Про проведення фактичної перевірки ТОВ "Авто-Лідер Транс" та направлень від 12 травня 2020 року №№659, 660 була розпочата фактична перевірка суб`єкта господарювання ТОВ "Авто-Лідер Транс" за адресою здійснення господарської діяльності: м. Чорноморськ, вул. Транспортна, буд. 3.

З метою необхідності всебічного дослідження питань, пов`язаних з проведенням перевірки та дослідженням обставин, які стали підставою для проведення фактичної перевірки ТОВ "Авто-Лідер Транс", ГУ ДПС в Одеській області просило надати документи за переліком, вказаним у Запиті, за період з 01 січня 2019 року по дату закінчення перевірки у строк до 18 травня 2020 року.

18 травня 2020 року позивачем було надано лист-повідомлення на вищезазначений запит, з проханням надати додатковий час на підготовку відповіді на запит.

За результатами фактичної перевірки ТОВ "Авто-Лідер Транс" було складено акт про результати фактичної перевірки з питань додержання суб`єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пального від 22 травня 2020 року за №1006/15-32-32-01/39316673.

Перевіркою встановлено, що в порушення ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", 15 квітня 2020 року, 21 квітня 2020 року, 28 квітня 2020 року ТОВ "Авто-Лідер Транс" здійснювалось зберігання пального в місці зберігання, на яке не було отримано ліцензії на право зберігання пального чи на право зберігання пального (виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки), а також зберігання пального здійснювалося не у споживчій тарі до 5 літрів).

На підставі Акту від 22 травня 2020 року за №1006/15-32-32-01/39316673 ГУ ДПС в Одеській області було прийнято податкове повідомлення-рішення за №0010013201 від 12 червня 2020 року, яким було встановлено порушення ТОВ "Авто-Лідер Транс" ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" та на підставі п.п.54.3.3. п.54.3 ст. 54 ПК України та ст. 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" застосовано суму штрафних санкцій (фінансових) санкцій (штрафів) та/або пені, у т.ч. за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у розмірі 500 000 грн.

Також під час розгляду справи судом першої інстанції було встановлено наступні обставини справи.

З метою здійснення власної господарської діяльності 09 квітня 2020 року між ТОВ "Авто-Лідер Транс" та ПП "Торгівельна компанія "Ньюко" було укладено Договір поставки нафтопродуктів за №0502 від 09 квітня 2020 року.

Відповідно до п.2.1. Договору поставка підтверджується накладними документами на товар (видатковими накладними та/або актами прийому-передачі), які підписані представниками обох сторін.

Відповідно до п.2.2. Договору поставка товару може здійснюватися на наступних умовах, згідно міжнародними правилами тлумачення комерційних термінів "Інкотермс-2000" в редакції 2010 року, в частині, що не суперечить даним договору:

- п.2.2.1.1. при відвантаженні залізничним транспортом "СРТ станція призначення";

- п.2.2.1.2. при відвантаженні автомобільним транспортом, наданим продавцем, "СРТ - місце призначення";

- п.2.2.1.3. при відвантаженні автомобільним транспортом, наданим покупцем, "FCA - місце призначення".

ТОВ "Авто-Лідер Транс" не зберігає куплене пальне ані за адресою свого місцезнаходження, ані в будь-якому іншому місці, не має на балансі жодних стаціонарних паливних ємностей чи паливних складів для його зберігання.

Куплене згідно накладної №564 від 21 квітня 2020 року та товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 564 від 21 квітня 2020 року у ПП "Торгівельна компанія "Ньюко" дизельне паливо ДП-Л-Євро 5-ВО у кількості 10 000 літрів на загальну суму 135 000 грн. (з ПДВ) було відвантажено безпосередньо у паливний бак транспортного засобу (причіп державний номер НОМЕР_1 ) у пункті розвантаження: Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Великодолинське, вул. Ентузіастів, 14.

Після купівлі дизельного палива ДП-Л-Євро 5-ВО у кількості 10 000 літрів на загальну суму 135 000 грн. (з ПДВ) відбулася заправка паливних баків транспортних засобів, які ТОВ "Авто-Лідер Транс" використовує у власній господарській діяльності, що підтверджується Лімітно-забірною карткою за №1/04/20 від 21 квітня 2020 року, в т.ч. і транспортного засобу MAN НОМЕР_2 на загальну кількість 700 літрів.

Станом на 01 квітня 2020 року у паливних баках транспортних засобів, які ТОВ "Авто-Лідер Транс" використовує у власній господарській діяльності, були наявні залишки палива у загальній кількості 3 843,80 літрів, в т.ч. такі залишки палива були наявні і у транспортному засобі MAN НОМЕР_2 - у кількості 27 літрів, що підтверджується Відомістю руху ПММ в баках автомобілів за квітень 2020 року.

Крім того, у транспортний засіб MAN НОМЕР_2 у зв`язку з виробничою необхідністю були переміщені залишки палива з інших транспортних засобів ( НОМЕР_3 , НОМЕР_4 , НОМЕР_5 ) у кількості 770 літрів та 140 літрів, що підтверджується Актом на переміщення залишків ПММ в баках автомобілів від 15 квітня 2020 року та Актом на переміщення залишків ПММ в баках автомобілів від 28 квітня 2020 року.

Всього у квітні 2020 року внаслідок залишку палива у паливному баці, заправки паливного баку та переміщення залишків палива з інших транспортних засобів, у паливному баку транспортного засобу MAN НОМЕР_2 знаходилось 1 637 літрів палива (27 літрів + 700 літрів + 770 літрів +140 літрів).

Судом встановлено, що у квітні 2020 року ТОВ "Авто- Лідер Транс" надавалися послуги з перевезення вантажів замовнику ТОВ "Кернел-Трейд" на транспортному засобі MAN НОМЕР_2 , що підтверджується: товарно-транспортною накладною №591012 від 15 квітня 2020 року; товарно-транспортною накладною №200417-0014 від 17 квітня 2020 року; товарно-транспортною накладною №603020 від 21 квітня 2020 року; товарно-транспортною накладною №584626 від 28 квітня 2020 року.

Для здійснення зазначених перевезень транспортним засобом MAN НОМЕР_2 видавалося наступне пальне: 27 літрів - залишок станом 01 квітня 2020 року; 770 літрів - видавалося 15 квітня 2020 року внаслідок переміщення залишків палива з інших транспортних засобів; 700 літрів - видавалося 21 квітня 2020 року внаслідок заправки паливного баку згідно накладної №564 від 21 квітня 2020 року та товарно-транспортної накладної на відпуск нафтопродуктів № 564 від 21 квітня 2020 року; 140 літрів - видавалося 28 квітня 2020 року внаслідок переміщення залишків палива з інших транспортних засобів.

Внаслідок здійснення зазначених перевезень транспортним засобом MAN НОМЕР_2 було витрачено 847 літрів, що підтверджується Відомістю обліку ПММ автомобіля і руху палива за квітень 2020 року по транспортному засобу MAN НОМЕР_2 .

Залишок палива у паливному баку транспортного засобу MAN НОМЕР_2 після здійснення перевезень склав 790 літрів, що також відображено у Відомості обліку ПММ автомобіля і руху палива за квітень 2020 року по транспортному засобу MAN НОМЕР_2 .

Вирішуючи справу, суд першої інстанції виходив з того, що ТОВ "Авто-Лідер Транс" могло не надавати відповідь на запит, оскільки в останнього відсутній обов`язковий реквізит - печатка контролюючого органу. Порушення процедури призначення перевірки дає підстави для висновку про незаконність її проведення.

Крім того, суд першої інстанції дійшов висновку, що жодних доказів, які б свідчили про наявність у податкового органу інформації про порушення ТОВ "Авто-Лідер Транс" вимог законодавства, а також про отримання її в установленому порядку, що створювало би достатні умови для проведення фактичної перевірки ТОВ "Авто-Лідер Транс" на підставі п.п.80.2.5. п.80.2 ст. 80 ПК України, відповідачем не надано.

Стосовно встановлених порушень, суд першої інстанції дійшов висновку, що первинна документація спростовує твердження контролюючого органу щодо невідомості походження пального в кількості 770 літрів (15 квітня 2020 року) та пального в кількості 140 літрів (28 квітня 2020 року), виданого на транспортний засіб MAN НОМЕР_2 , а також місця зберігання цього пального.

Судова колегія вважає ці висновки суду першої інстанції правильними і такими, що відповідають вимогам ст.ст. 2, 6-12, 77 КАС України, п.п.14.1.6. п.14.1. ст. 14 ПК України, ст.ст. 1, 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", які регулюють спірні правовідносини.

Судова колегія не приймає до уваги доводи апелянта, виходячи з наступного.

Відповідно до ч.1 ст. 308 КАС України суд апеляційної інстанції перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі пальним, забезпечення його високої якості та захисту здоров`я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом та пального на території України врегульовані Законом України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", а також ПК України.

Відповідно до п.п.14.1.6. п.14.1. ст.14 ПК України акцизний склад - це:

а) спеціально обладнані приміщення на обмеженій території (далі - приміщення), розташовані на митній території України, де під контролем постійних представників контролюючого органу розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі, а також реалізації спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів;

б) приміщення або територія на митній території України, де розпорядник акцизного складу провадить свою господарську діяльність шляхом вироблення, оброблення (перероблення), змішування, розливу, навантаження-розвантаження, зберігання, реалізації пального.

Не є акцизним складом:

а) приміщення відокремлених підрозділів розпорядника акцизного складу, які використовуються ним виключно для пакування, фасування, зберігання, одержання чи видачі маркованих марками акцизного податку горілки та лікеро-горілчаних виробів, відвантажених з акцизного складу, а також для здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі відповідно до отриманої розпорядником акцизного складу ліцензії;

б) приміщення або територія, на кожній з яких загальна місткість розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального не перевищує 200 кубічних метрів, а суб`єкт господарювання (крім платника єдиного податку четвертої групи) - власник або користувач такого приміщення або території отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 1 000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання чи промислової переробки і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам.

в) приміщення або територія незалежно від загальної місткості розташованих ємностей для навантаження-розвантаження та зберігання пального, власником або користувачем яких є суб`єкт господарювання - платник єдиного податку четвертої групи, який отримує протягом календарного року пальне в обсягах, що не перевищують 10000 кубічних метрів (без урахування обсягу пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії), та використовує пальне виключно для потреб власного споживання і не здійснює операцій з реалізації та зберігання пального іншим особам;

г) паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або обладнанні чи пристрої;

ґ) приміщення або територія, у тому числі платника податку, де зберігається або реалізується виключно пальне у споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи, яка здійснила його розлив у таку тару.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", місце зберігання пального - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для зберігання пального на праві власності або користування.

Частиною 1 ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" визначено, що оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

Крім цього, згідно ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об`єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об`єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

- акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

З вказаних вище положень законодавства, судова колегія доходить висновку, що отримувати ліцензію на право зберігання пального суб`єкт господарювання повинен тільки для стаціонарних цистерн/ємностей.

Такий висновок відповідає роз`ясненню ДФС України від 15 серпня 2019 року №3814/6/99-99-12-02-02-15/ІПК, в якому зазначено, що у розумінні Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального", суб`єкту господарювання необхідно отримувати ліцензію для здійснення зберігання пального у стаціонарних цистернах/ємностях.

Судом першої інстанції встановлено, та не заперечувалось відповідачем, що ТОВ "Авто-Лідер Транс" не має на балансі жодних стаціонарних паливних ємностей чи паливних складів для його зберігання.

Таким чином, з урахуванням вимог ст. 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" та положень п.п.14.1.6. п.14.1. ст. 14 ПК України, позивач не повинен отримувати ліцензію на право зберігання пального, якщо таке пальне було завантажене у паливні баки транспортних засобів, що було вірно зазначено судом першої інстанції.

В свою чергу, походження пального в кількості 770 літрів (15 квітня 2020 року) та пального в кількості 140 літрів (28 квітня 2020 року), виданого на транспортний засіб MAN НОМЕР_2 , підтверджується наявними в матеріалах справи первинними документами, а саме відомістю обліку ПММ, відомістю руху ПММ в баках, актами на переміщення залишків ПММ в баках автомобілів, які спростовують доводи апеляційної скарги.

Враховуючи все вищевикладене, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують, відповідно, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.

Судова колегія не змінює розподіл судових витрат відповідно ст. 139 КАС України.

Оскільки дана справа правомірно віднесена судом першої інстанції до категорії незначної складності та розглядалась за правилами спрощеного провадження, постанова суду апеляційної інстанції відповідно до ч.5 ст. 328 КАС України в касаційному порядку оскарженню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 308, 310, п.1 ч.1 ст. 315, ст.ст. 316, 321, 322, 325, ч.5 ст. 328 КАС України, судова колегія, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Апеляційну скаргу Головного управління ДПС в Одеській області залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 13 серпня 2020 року залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття, оскарженню в касаційному порядку не підлягає, крім випадків передбачених п.2 ч.5 ст. 328 КАС України.

Повне судове рішення складено 04 грудня 2020 року.

Головуючий: Бітов А.І.

Суддя: Лук`янчук О.В.

Суддя: Ступакова І.Г.

Дата ухвалення рішення24.11.2020
Оприлюднено07.12.2020
Номер документу93327339
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/5139/20

Ухвала від 09.02.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Ухвала від 21.01.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Яковенко М.М.

Постанова від 24.11.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Ухвала від 06.10.2020

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Бітов А.І.

Рішення від 13.08.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 29.07.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 22.06.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні