ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
08 грудня 2020 року м. Київ №640/19494/19
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Шейко Т.І.,
розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника Національного банку України про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі
за позовомНаціональної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг доТовариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Маніфрі простягнення штрафу встановив:
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Маніфрі , в якому просила суд:
- стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Маніфрі до Державного бюджету України (на рахунок територіального управління Державної казначейської служби України за місцем знаходження платника на балансовий рахунок 3111 Надходження до загального фонду державного бюджету , код бюджетної класифікації за доходами 21081100 Адміністративні штрафи та інші санкції , символ звітності 106) штраф у сумі 17000,00 грн.
Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 08 квітня 2020 року позов задоволено.
Рішення від 08 квітня 2020 року набрало законної сили 07 серпня 2020 року.
На виконання рішення від 08 квітня 2020 року видано виконавчий лист 13 серпня 2020 року.
Представник Національного банку України 04 листопада 2020 року звернувся з заявою про заміну сторони виконавчого провадження, а саме просив замінити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг на Національний банк України.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09 листопада 2020 року призначено судове засідання для розгляду заяви про заміну сторони виконавчого провадження.
Судове засідання 18 листопада 2020 року не відбулось, у зв`язку з перебуванням судді Шейко Т.І. на лікарняному, та призначено на 08 грудня 2020 року.
У судове засідання 08 грудня 2020 року учасники справи явку уповноважених представників не забезпечили, хоч і повідомлялись про дату, час та місце проведення судового засідання належним чином.
У зв`язку з неявкою у судове засідання учасників справи суд розглянув заяву у порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши наведені заявником обґрунтування, суд дійшов висновку про задоволення заяви про заміну сторони виконавчого провадження по справі №640/19494/19, з огляду на наступне.
Рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 08 квітня 2020 року задоволено позов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг до Товариства з обмеженою відповідальністю Фінансова компанія Маніфрі про стягнення штрафу.
Верховною Радою України 12 вересня 2019 року прийнято Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг (далі - Закон № 79-ІХ).
Як вбачається зі змісту згаданого Закону метою його ухвалення є скорочення кількості регуляторних та контролюючих органів на ринках небанківських фінансових послуг шляхом розподілу функцій Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, між іншими органами, що здійснюють державне регулювання ринків фінансових послуг.
Ухваленим Законом № 79-ІХ здійснено законодавче закріплення перерозподілу та консолідації функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг та внесено зміни до таких законодавчих актів:
Господарського кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення;
Законів України Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг , Про цінні папери та фондовий ринок , Про недержавне пенсійне забезпечення , Про страхування , Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування , Про державну підтримку сільського господарства України , Про організацію формування та обігу кредитних історій , Про зовнішньоекономічну діяльність , Про кредитні спілки , Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю , Про обов`язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів , Про іпотечні облігації , Про аудиторську діяльність , Про Національний банк України , Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні , Про особливості страхування сільськогосподарської продукції з державною підтримкою , Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення , Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності , Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування , Про ліцензування видів господарської діяльності .
Зміни до зазначених вище законодавчих актів передбачають передачу повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у частині регулювання та нагляду у системі накопичувального пенсійного забезпечення, регулювання та нагляду за функціонуванням фінансово-кредитних механізмів і управлінні майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Решта повноважень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, передається до Національного банку України.
На виконання Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг Президент України в Указі від 30 червня 2020 року №259/2020 постановив припинити Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, шляхом ліквідації.
З огляду на викладене, Національний банк України з 1 липня 2020 року є регулятором установ, перелік яких наведено у вищезгаданому Законі, а отже і процесуальним правонаступником позивача у даній справі.
Згідно з приписами статті 379 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Таким чином суд приходить до висновку про наявність ознак правонаступництва, у зв`язку з чим заява представника Національного банку України про заміну сторони виконавчого провадження підлягає задоволенню.
Керуючись статтями 248, 379 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва -
У Х В А Л И В:
1. Заяву представника Національного банку України про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №640/19494/19 задовольнити.
2. Замінити сторону виконавчого провадження, а саме стягувача по справі №640/19494/19 з Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (код ЄДРПОУ 38062828) на Національний банк України (01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, код ЄДРПОУ 00032106).
Ухвала набирає законної сили відповідно до статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до Шостого апеляційного адміністративного суду у порядку та у строки, встановленими статтями 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Шейко Т.І.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 08.12.2020 |
Оприлюднено | 14.12.2020 |
Номер документу | 93433569 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шейко Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні