ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД РІШЕННЯ ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 грудня 2020 року Справа № 160/10920/20
Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючого судді Горбалінського В.В.
розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпро адміністративну справу за позовною заявою Товариство з обмеженою відповідальністю "НАГОРА" до Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії,-
ВСТАНОВИВ :
09.09.2020 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю НАГОРА до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України, в якій позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 17.08.2020 року №1841769/41115544 про відмову у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну №32 від 14.07.2020 року (в ЄРПН реєстраційний №9179445267);
- зобов`язати Державну податкову службу України провести в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрацію поданої Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА податкової накладної від 14.07.2020 року за №32, днем надходження накладної.
В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивачем було подано на реєстрацію до податкового органу податкову накладну №32 від 14.07.2020 року. Податкову накладну було отримано податковим органом, її було прийнято, проте, реєстрацію зупинено. 09.08.2020 року позивач звернувся до Головного управління ДПС в Дніпропетровській області з поясненнями та документами про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН №32 від 14.07.2020 року. Однак, комісією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав того, що позивачем не надані первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Позивач вважає, що рішення відповідача про відмову у реєстрації податкової накладної є протиправним, оскільки підстав для зупинення реєстрації не було. Крім того, первинні документи фінансово-господарської діяльності підприємства та пояснення були подані до податкового органу. Вказані документи повністю підтверджують реальність господарських операцій, за результатами якої складена податкова накладна, яка надіслана для реєстрації. З урахуванням наведеного, рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації є протиправним та підлягає скасуванню. З огляду на викладене, просить задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
12.10.2020 року ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) учасників справи.
30.11.2020 року Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із відзивом на позовну заяву.
В обгрунтування відзиву відповідач зазначив, що первинні документи подано позивачем разом з податковою накладною №32 від 14.07.2020 року не в повному обсязі, а саме не містять документів на придбання фарби мікс в асортименті, гумового ракелю, абразивних листів ,полірувальної серветки. Окрім цього, відповідач зауважив, що з мето транспортування товару позивачем укладено договір з ТОВ Нова Пошта , який долучений до первинних документів, проте ТТН, квитанції та будь-які інші документи, які б свідчили про надання послуг перевезення не надано. У зв`язку з ненаданням відповідних документів відповідач вважає оскаржуване рішення таким, яке прийнято згідно законодавства України. У зв`язку з чим просить суд в задоволенні позовної заяви відмовити.
Державна податкова служба України отримала копію ухвали Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 12.10.2020 року - 16.10.2020 року, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, яке наявне в матеріалах справи.
Згідно із ч.6 ст.162 Кодексу адміністративного судочинства України у разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами.
Згідно положень ст. 126 Кодексу адміністративного судочинства України відповідачі є належно повідомленими про розгляд справи Дніпропетровським окружним адміністративним судом.
Розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позовна заява, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю НАГОРА зареєстроване 01.02.2017 року, про що зроблений відповідний запис 12241020000079946, перебуває на податковому обліку у Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області, згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА було укладено з Товариством з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ в усній формі договір поставки.
На виконання домовленості, 14.07.2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА та Товариством з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ оформлено видаткову накладну №498 на поставку: фарби мікс ВС 312-35; фарби мікс ВС 124 (3,5 л.); фарби мікс ВС 100 (3,5 л.); 05517 гумовий ракель 60*108; 06282 маскувальний папір 600мм.*400 м.; фарби мікс ВС 118 (3,5 л.); 06313 малярна стрічка, 48 мм.*50м.; 64660 абразивні листи Scotch-Brite Durable Flex MX-HP 115*230 S UFN (сірий); D13318323 полірувальна серветка на загальну суму 13 324,19 грн., з урахуванням ПДВ.
Сплата Товариством з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ за товари, згідно видаткової накладної №498 від 14.07.2020 року підтверджується платіжним дорученням №8079 від 17.07.2020 року на загальну суму 13 324,19 грн.
14.07.2020 року на виконання ст. 187 та ст. 201 Податкового кодексу України позивачем виписано та направлено на реєстрацію до ЄРПН податкову накладну №32 на загальну суму 13 324,19 грн., в тому числі ПДВ - 2 220,70 грн., стосовно поставки Товариству з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ : фарби мікс ВС 312-35; фарби мікс ВС 124 (3,5 л.); фарби мікс ВС 100 (3,5 л.); 05517 гумовий ракель 60*108; 06282 маскувальний папір 600мм.*400 м.; фарби мікс ВС 118 (3,5 л.); 06313 малярна стрічка, 48 мм.*50м.; 64660 абразивні листи Scotch-Brite Durable Flex MX-HP 115*230 S UFN (сірий); D13318323 полірувальна серветка.
Проте реєстрація податкової накладної №32 від 14.07.2020 року була зупинена.
09.08.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю НАГОРА надало письмові пояснення, а саме подано відповідні документи на підтвердження дійсності операції, що підтверджується, наявними в матеріалах справи, відповідними документами довільного формату, які підтверджують подання вказаних документів платником податків до контролюючого органу.
На підтвердження дійсності вказаної операції позивачем надано наступні документи:
1) Договір оренди №244/А від 01.06.2017 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю Астурм-М та Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА , відповідно до якого позивач отримав в користування нежитлове приміщення для провадження своєї діяльності.
2) Договір поставки №7/15 від 15.03.2017 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ та Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА , відповідно до якого позивач придбаває у Товариства з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ обладнання, устаткування, інструменти, лакофарбову продукцію, супутні матеріали, у кількості й асортименті, зазначеному у рахунках та/або видаткових накладних.
3) Договір №134313 про надання послуг з організації перевезення відправлень, який укладений між Товариство з обмеженою відповідальністю Нова Пошта та Товариство з обмеженою відповідальністю НАГОРА .
4) Рахунок на оплату по замовленню №6423 від 07.07.2020 року, який сформований Товариством з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ відповідно до договору поставки №7/15 від 15.03.2017 року.
5) Видаткова накладна №3221 від 07.07.2020 року на загальну суму 19 466,00 грн., укладена між Товариством з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ та Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА стосовно постачання товарів на замовлення покупця №6423 від 07.07.2020 року, відповідно до договору поставки №7/15 від 15.03.2017 року.
6) Рахунок на оплату по замовленню №6648 від 07.07.2020 року, який сформований Товариством з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ відповідно до договору поставки №7/15 від 15.03.2017 року.
7) Видаткова накладна №3225 від 13.07.2020 року на загальну суму 18 001,39 грн., укладена між Товариством з обмеженою відповідальністю КОЛОР СИСТЕМ та Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА стосовно постачання товарів на замовлення покупця №6648 від 13.07.2020 року, відповідно до договору поставки №7/15 від 15.03.2017 року.
8) Податкова накладна №166 від 07.07.2020 року на загальну суму 19 466,00 грн., стосовно поставки товарів, зазначених у видатковій накладній №3221 від 07.07.2020 року.
9) Податкова накладна №273 від 13.07.2020 року на загальну суму 18 001,39 грн., стосовно поставки товарів, зазначених у видатковій накладній №3225 від 13.07.2020 року.
10) Рахунок на оплату №513 від 14.07.2020 року, який сформований Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА стосовно поставки товарів Товариству з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ .
11) Видаткова накладна №498 від 14.07.2020 року на загальну суму 13 324,19 грн., укладена між Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА та Товариством з обмеженою відповідальністю АТЛАНТ МОТОРЗ ХАРКІВ стосовно постачання товарів на замовлення покупця.
За результатами розгляду документів комісією регіонального рівня ДПС у Дніпропетровській області було прийнято рішення №1841769/41115544 від 17.08.2020 року про відмову у реєстрації податкової накладної №32 від 14.07.2020 року в Єдиному реєстрі податкових накладних з тих підстав, що платником податку не надано копії первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Вважаючи, на підставі викладеного, свої права та охоронювані законом інтереси порушеними, позивач звернувся з даним позовом до суду.
Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.
Відповідно до вимог п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.
Помилки в реквізитах, визначених пунктом 201.1 цієї статті (крім коду товару згідно з УКТ ЗЕД), які не заважають ідентифікувати здійснену операцію, її зміст (товар/послугу, що постачаються), період, сторони та суму податкових зобов`язань, не можуть бути причиною неприйняття податкових накладних у електронному вигляді.
Квитанція про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування надсилається одночасно продавцю та покупцю платнику податку.
Відповідно до вимог п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.
На виконання цієї норми Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 11.12.2019 року № 1165, якою затверджено: Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Відповідно до п.4 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі Порядок №1165), у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 цього Порядку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування не зупиняється в Реєстрі.
Як видно з п. 5 Порядку № 1165, податкова накладна/розрахунок коригування, які підлягають моніторингу, перевіряються на відповідність критеріям ризиковості платника податку, критеріям ризиковості здійснення операцій та показникам позитивної податкової історії платника податку.
Відповідно до вимог п. 10 та 11 Порядку № 1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:
1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;
2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;
3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.
Відповідно п.2, п.3 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/ відмову в реєстрації податкових накладних/ розрахунків коригування в єдиному реєстрі податкових накладних №520 від 12.12.2019 року (далі Порядок №520) прийняття рішень про реєстрацію / відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено, здійснюють комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі головних управлінь Державної податкової служби України в областях, м. Києві та Офісу великих платників податків ДПС (далі - комісія регіонального рівня).
Комісія регіонального рівня протягом п`яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, поданих відповідно до пункту 4 цього Порядку, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі та надсилає його платнику податку в порядку, встановленому статтею 42Кодексу.
Відповідно до п.4, п.5 Порядку №520 у разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі.
Перелік документів, необхідних для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі, може включати:
- договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм і галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством.
Згідно з п.11 Порядку №520 комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі в разі:
- ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній / розрахунку коригування, реєстрацію яких зупинено в Реєстрі;
- та/або ненадання платником податку копій документів відповідно до пункту 5 цього Порядку;
- та/або надання платником податку копій документів, складених/оформлених із порушенням законодавства.
Як вбачається з оскаржуваного рішення Комісії ГУ ДПС у Дніпропетровській області про відмову у реєстрації податкової накладної, підставою для відмови податковим органом позивачу у реєстрації податкової накладної є не надання копій первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.
Проте, податковим органом не вказано, які саме документи платника податків складені з порушенням законодавства, які вимоги законодавства порушено при складанні документів та не зазначено яких саме документів не вистачає для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Отже, в оскаржуваному рішенні не наведено обґрунтувань причин відмови в реєстрації податкової накладної №32 від 14.07.2020 року.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Такий підхід узгоджується з практикою Європейського суду з прав людини. Так, у пункті 110 рішення від 23 липня 2002 року у справі "Компанія "Вестберґа таксі Актіеболаґ" та Вуліч проти Швеції" Суд визначив, що "…адміністративні суди, які розглядають скарги заявників стосовно рішень податкового управління, мають повну юрисдикцію у цих справах та повноваження скасувати оскаржені рішення. Справи мають бути розглянуті на підставі поданих доказів, а довести наявність підстав, передбачених відповідними законами, для призначення податкових штрафів має саме податкове управління".
У даному випадку, під час розгляду справи відповідачі, як суб`єкти владних повноважень, не надали суду жодних доказів, які спростовували б твердження позивача, та не навели обґрунтованих мотивів прийняття оскаржуваного рішення про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про обґрунтованість та необхідність задоволення позовних вимог позивача про визнання протиправними та скасування рішення комісії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних №1841769/41115544 від 17.08.2020 р. про відмову в реєстрації податкової накладної №32 від 14.07.2020 року.
При цьому, суд звертає увагу, що відповідно до вимог п. 201.1, 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних віднесено до обов`язків платника податків.
У той же час, наведені норми розраховані на відсутність спірних правовідносин, позаяк у випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування механізм її подальшої реєстрації в ЄРПН є іншим.
Суд вважає, що в даному випадку, задоволення позовної вимоги щодо зобов`язання Державної податкової служби України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, податкову накладну № 32 від 14.07.2020 р., подану Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА фактичним днем її подання, є належним способом відновлення порушених прав позивача і дотриманням судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений.
Отже, реєстрація в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, реєстрацію якої попередньо було зупинено, є повноваженням ДПС України.
Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи і не спростовано відповідачами, надані позивачем документи складені з дотриманням вимог законодавства і були достатніми для реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Обставин, які б унеможливлювали реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, судом не встановлено.
Відповідно ч. 3 ст. 245 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі скасування нормативно-правового або індивідуального акта суд може зобов`язати суб`єкта владних повноважень вчинити необхідні дії з метою відновлення прав, свобод чи інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду.
Таким чином, з метою відновлення прав та інтересів позивача, за захистом яких він звернувся до суду, та з метою дотримання судом гарантій на те, що спір між сторонами буде остаточно вирішений, суд дійшов висновку про необхідність зобов`язання Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну №32 від 14.07.2020 року, складену позивачем у Єдиному реєстрі податкових накладних датою її фактичного подання.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відповідно до ст. 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
Повно та всебічно дослідивши матеріали справи, проаналізувавши чинне законодавства України, суд дійшов висновку про наявність достатніх підстав для задоволення позовної заяви Товариства з обмеженою відповідальністю НАГОРА до Головного управління Державної податкової служби України у Дніпропетровській області, Державної податкової служби України про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії.
Відповідно до ч. 1 ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.
З огляду на вищевикладене, судовий збір у розмірі 2 102,00 грн. сплачений Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА відповідно до квитанції №84 від 09.09.2020 року підлягає стягненню з Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за рахунок його бюджетних асигнувань.
Керуючись статтями 139, 241 - 246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позовну заяву Товариства з обмеженою відповідальністю НАГОРА (49000, м. Дніпро, вул. Кільченська, 3а, кв.10, код ЄДРПОУ 41115544) до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17а, код ЄДРПОУ 43145015), Державної податкової служби України (04053, м. Київ, Львівська площа, 8, код ЄДРПОУ 43005393) про визнання протиправним та скасування рішення та зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.
Визнати протиправним та скасувати рішення комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 17.08.2020 року №1841769/41115544 про відмову у реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної №32 від 14.07.2020 року.
Зобов`язати Державну податкову службу України провести в Єдиному реєстрі податкових накладних реєстрацію поданої Товариством з обмеженою відповідальністю НАГОРА податкової накладної від 14.07.2020 року за №32, днем надходження накладної.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (49005, м. Дніпро вул. Сімферопольська, буд.17-а, код ЄДРПОУ 43145015) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю НАГОРА (49000, м. Дніпро, вул. Кільченська, 3а, кв.10, код ЄДРПОУ 41115544) судовий збір у розмірі 2102,00 грн. (дві тисячі сто дві гривні 00 копійок).
Відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Згідно ст. 295 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручено у день його проголошення або складання, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Строк на апеляційне оскарження також може бути поновлений в разі його пропуску з інших поважних причин, крім випадків, визначених частиною другою статті 299 цього Кодексу.
Статтею 297 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції, проте, відповідно до підпункту 15.5 пункту 15 Розділу Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.
Суддя В.В. Горбалінський
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.12.2020 |
Оприлюднено | 14.12.2020 |
Номер документу | 93466795 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Горбалінський Володимир Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні