Ухвала
від 14.12.2020 по справі 360/2356/20
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті

14 грудня 2020 року СєвєродонецькСправа № 360/2356/20

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Тихонова І.В.,

при секретарі судового засідання Таращенко О.В.,

при розгляді у підготовчому судовому засіданні адміністративної справи за позовом Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Виконавчого комітету Лисичанської міської ради Луганської області та Військо-цивільну адміністрацію м. Лисичанськ Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії

ВСТАНОВИВ:

17 червня 2020 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов позов Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Лисичанської міської ради Луганської області, в якому позивач просить:

- визнати протиправними дії виконавчого комітету Лисичанської міської ради щодо відмови Комунальному підприємству Лисичанськтепломережа у встановленні тарифу на комунальну послугу з постачання теплової енергії, оформленого листом від 17.12.2019 за № 3342;

- зобов`язати виконавчий комітет Лисичанської міської ради повторно розглянути заяву Комунального підприємства Лисичанськтепломережа №3342 від 17.12.2019 щодо встановлення економічно обґрунтованого тарифу на послугу з постачання теплової енергії, разом із доданими документами та прийняти рішення відповідно до Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію. її виробництво, транспортування та постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 12.09.2018 №239.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що КП Лисичанськтепломережа 17.12.2019 звернулося до виконавчого комітету Лисичанської міської ради з заявою про встановлення тарифів на комунальну послугу з постачання теплової енергії, супровідний лист №3341 від 17.12.2019 на ім`я міського голови м. Лисичанська Шиліна С.І., який є членом виконавчого комітету та очолює його за посадою. До заяви КП Лисичанськтепломережа надало встановлені законодавством документи по розрахунку відповідних тарифів.

Лисичанська міська рада відмовилась приймати рішення про встановлення КП Лисичанськтепломережа економічно обґрунтованого тарифу на 2020 рік та, у встановленому законодавством порядку, а саме ст. 4 п. З Закону України Про житлово-комунальні послуги , ст. 28 Закону України Про місцеве самоврядування , ст. 13 Закону України Про теплопостачання та п.3 розділу IV Порядку розгляду органами місцевого самоврядування розрахунків тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування га постачання, а також розрахунків тарифів на комунальні послуги, поданих для їх встановлення від 12.09.2018 № 239 не надала чіткого обґрунтування причин відмови встановлення економічно обґрунтованого тарифу на послугу з постачання теплової енергії та не винесла рішення про відмову у встановлені тарифів на комунальну послугу з постачання теплової енергії.

За результатами розгляду заяви КП Лисичанськтепломережа від 17.12.2019 Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради повинен був прийнятий акт в межах наданих їм повноважень, тобто у формі рішення про встановлення тарифів на комунальну послугу з постачання теплової енергії, або про відмову у його встановленні Виконавчий комітет Лисичанської міської ради, на вимогу КП Лисичанськтепломережа надати роз`яснення причин відмови встановлення економічно обґрунтованого тарифу на послугу з постачання теплової енергії, надав листи від 02.03.2020 за № 441 та №1681/01-20 від 14.05.2020 та витяг із Протоколу №01 засідання виконавчого комітету від 21.01.2020.

У свою чергу, надання Виконавчим комітетом Лисичанської міської ради за результатами розгляду заяви нашого підприємства від 17.12,2019 відмови щодо встановлення тарифу на комунальну послугу з постачання теплової енергії у формі листа від 02.03.2020 за № 441 та №1681/01-20 від 14.05.2020 не узгоджується із положеннями Законів та Регламенту.

На думку КП Лисичанськтепломережа , необхідність дотримання відповідачем процедури прийняття та форми оформлення відповідного рішення щодо встановлення тарифу на комунальну послугу з постачання теплової енергії направлено на гарантування дотримання прав суб`єктів господарювання, усунення можливості зловживання правом на встановлення чи не встановлення тарифу. Обрання Лисичанською міською радою іншої форми розгляду заяви га надання відмови у формі листів наведеній меті не відповідає.

Зважаючи на викладене, вважає, що під час розгляду заяви КП Лисичанськтепломережа від 17.12.2019 відповідач, як суб`єкт владних повноважень, діяв не у спосіб, що передбачений законодавством, що свідчить про протиправність його дій щодо наданої відмови.

Ухвалою суду від 22.06.2020 позовну заяву Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Лисичанської міської ради Луганської області залишено без руху. Запропоновано позивачу протягом десяти днів з дати отримання даної ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду уточнений позов та власне письмове підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

25.06.2020 від позивача надійшов уточнений позов Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Виконавчого комітету Лисичанської міської ради Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії.

Ухвалою суду від 25.06.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, визначено дату підготовчого засідання.

Ухвалою суду від 21.09.2020 залучено до участі у справі другим відповідачем - Військо-цивільну адміністрацію м. Лисичанськ Луганської області (код 43745697, місцезнаходження: 93100, Луганська область, м. Лисичанськ, вул. ім. М. Грушевського, буд. 7).

30.10.2020 від другого відповідача надійшов відзив на позовну заяву.

Ухвалою суду від 18.11.2020 клопотання представника позивача про продовження строку підготовчого провадження задоволено. Продовжено строк підготовчого засідання у справі № 360/2356/20 за позовом Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Виконавчого комітету Лисичанської міської ради Луганської області та Військо-цивільну адміністрацію м. Лисичанськ Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії на тридцять днів. Підготовче засідання відкладено на 14 грудня 2020 року.

08.12.2020 представником позивача подано відповідь на відзив.

Позивач правом на участь в підготовчому засіданні не скористався, хоча про час та місце засідання був повідомлений належним чином, просив закрити підготовче провадження.

Перший відповідач правом на участь в підготовчому засіданні не скористався, хоча про час та місце засідання був повідомлений належним чином.

Представник другого відповідача просив закрити підготовче засідання.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов такого висновку.

Відповідно до частин першої - третьої статті 173 КАС України підготовку справи до судового розгляду здійснює суддя адміністративного суду, який відкрив провадження в адміністративній справі.

Завданням підготовчого провадження є: 1) остаточне визначення предмета спору та характеру спірних правовідносин, позовних вимог та складу учасників судового процесу; 2) з`ясування заперечень проти позовних вимог; 3) визначення обставин справи, які підлягають встановленню, та зібрання відповідних доказів; 4) вирішення відводів; 5) визначення порядку розгляду справи; 6) вчинення інших дій з метою забезпечення правильного, своєчасного і безперешкодного розгляду справи по суті.

Підготовче провадження починається відкриттям провадження у справі і закінчується закриттям підготовчого засідання.

Відповідно до частини другої статті 183 КАС України за результатами підготовчого засідання суд постановляє ухвалу про: 1) залишення позовної заяви без розгляду; 2) закриття провадження у справі; 3) закриття підготовчого провадження та призначення справи до судового розгляду по суті.

Судом, з метою виконання завдань підготовчого провадження, відповідно до частини другої статті 173 Кодексу адміністративного судочинства України остаточно визначено предмет спору та характер спірних правовідносин, позовні вимоги та склад учасників судового процесу, визначено обставини справи, які підлягають встановленню, та зібрано відповідні докази; визначено порядок розгляду справи.

З врахуванням приписів статей 180, 181, 183 КАС України, суд вважає що підготовче провадження у справі слід закрити та призначити справу до судового розгляду.

Керуючись ст.ст. 180, 181, 183, 241, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Закрити підготовче провадження в адміністративній справі за позовом Комунального підприємства Лисичанськтепломережа до Виконавчого комітету Лисичанської міської ради Луганської області та Військо-цивільну адміністрацію м. Лисичанськ Луганської області про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії та призначити справу до розгляду у відкритому судовому засіданні на 13 січня 2021 року на 10 год. 15 хв. у залі судових засідань Луганського окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м. Сєвєродонецьк, проспект Космонавтів, 18.

Обставини з`ясовувати відповідно до змісту позовної заяви, докази досліджувати відповідно до наданого позивачем переліку.

Справа розглядатиметься суддею Тихоновим І.В. одноособово.

Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення та не може бути оскаржена окремо від рішення суду. Заперечення на ухвалу можуть бути включені до апеляційної скарги на рішення суду.

СуддяІ.В. Тихонов

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2020
Оприлюднено17.12.2020
Номер документу93536116
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —360/2356/20

Постанова від 29.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Постанова від 29.03.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Ухвала від 24.02.2021

Адміністративне

Перший апеляційний адміністративний суд

Геращенко Ігор Володимирович

Рішення від 13.01.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Рішення від 13.01.2021

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 14.12.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 18.11.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 21.09.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

Ухвала від 19.08.2020

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.В. Тихонов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні