Рішення
від 16.12.2020 по справі 440/6451/20
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 грудня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/6451/20

Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Приватного підприємства "АБІК" до Головного управління ДПС у Полтавській області про визнання протиправними та скасування рішення та податкового повідомлення-рішення, -

В С Т А Н О В И В:

Приватне підприємство "АБІК" /далі - позивач, ПП "АБІК"/ звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Головного управління ДПС у Полтавській області /далі - відповідач, ГУ ДПС у Полтавській області/ про:

- визнання протиправним та скасування рішення Головного управління ДПС в Полтавській області №453 про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій від 03 липня 2020 року форми №5-РРО;

- визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Полтавській області №0001193201 від 01 жовтня 2020 року на суму 476891,42 грн, складеного за результатами акту фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року /а.с. 1-8/.

Позов обґрунтований тим, що відповідачем безпідставно прийнято рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій №453 від 03 липня 2020 року та винесено податкове повідомлення-рішення №0001193201 від 01 жовтня 2020 року, оскільки реєстратор розрахункових операцій типу МАРІЯ-ЛТ-МТМ заводський №М31200402304, фіскальний №3000014367, введений в експлуатацію - 20 листопада 2013 року, а тому відповідно до положень Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та Порядку доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженого рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України 30 листопада 1999 року, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 березня 2000 року за № 133/4354, семирічний строк експлуатації вказаного РРО, який обраховується з дня введення його в експлуатацію, станом на момент прийняття рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій №453 від 03 липня 2020 року ще не закінчився, у зв`язку з чим у відповідача були відсутні підстави для скасування реєстрації такого РРО та винесення відповідного рішення. Крім того, в порушення пункту 4 розділу 41-6 Порядку № 547 контролюючий орган не надіслав позивачу довідку про скасування реєстрації РРО, а її копію - ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО. Враховуючи, що рішення №453 від 03 липня 2020 року прийнято відповідачем протиправно та про його прийняття позивач дізнався лише 07 серпня 2020 року, то позивач не допускав порушень вимог частин 35 та 37 статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" щодо проведення розрахункових операцій через РРО, який не зазначений у додатку до ліцензії, в період з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 11 листопада 2020 року прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі, а також вирішено проводити розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи, витребувано докази.

Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с. 130-131/ зазначив, що відповідно до інформаційних систем ДПС України реєстратор розрахункових операцій із заводським номером М31200402304 вперше був зареєстрований та введений в експлуатацію - 02 липня 2013 року, а тому строк служби РРО рахується саме із цієї дати і кінцевим терміном дії РРО є 02 липня 2020 року. Отже, рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій №453 від 03 липня 2020 року прийнято відповідачем відповідно до вимог пункту 6 глави 4 розділу ІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, та Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601. 25 вересня 2020 року проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м. Карлівка, вул. Комарова, 4 та належить позивачу, за результатом якої встановлено порушення позивачем вимог частин 35 та 37 статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" внаслідок не забезпечення проведення розрахункових операцій через РРО, який зазначений у додатку до ліцензії, в період з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року.

У відзиві на позовну заяву /а.с.190-194/ представник позивача зазначила, що довід відповідача про закінчення строку експлуатації РРО 02 липня 2013 року є безпідставним та не підтвердженим належним доказом. Крім того, відповідно до вимог пункту 6 глави 4 розділу ІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, відповідач повинен був попередити позивача про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО за місяць до настання строку закінчення експлуатації РРО, проте контролюючий орган надіслав позивачу довідку про скасування реєстрації РРО лише 01 серпня 2020 року.

Справу розглянуто судом за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін відповідно до пунктів 6 та 10 частини шостої статті 12 та частини п`ятої статті 262 Кодексу адміністративного судочинства України.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.

Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.

Відповідно до загальнодоступних відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань /а.с. 13/ та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії ААБ №648390 від 06 вересня 2011 року /а.с. 28/ Приватне підприємство "АБІК" пройшло передбачену законодавством процедуру державної реєстрації та набуло правового статусу юридичної особи з 18 серпня 2004 року за зареєстрованими видами діяльності: 47.30 "Роздрібна торгівля пальним (основний)"; 46.71 "Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами" тощо.

ДПІ у м. Полтаві ГУ Міністерства доходів і зборів України у Полтавській області видано Приватному підприємству "АБІК" реєстраційне посвідчення №3000014367 на реєстратор розрахункових операцій фіскальний номер 3000014367, модель РРО - МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, на АЗС за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, дата реєстрації РРО - 21 листопада 2013 року /а.с. 62/.

Головним управлінням ДФС у Полтавській області видано Приватному підприємству "АБІК" ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним (реєстраційний номер: 16120314201900274, дата реєстрації: 01 липня 2019 року, термін дії: з 01 липня 2019 року до 01 липня 2024 року, адреса місця торгівлі: Полтавська область, м.Карлівка, вул. Комарова, 4 /а.с.55/.

Відповідно до додатку до ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним №16120314201900274 з терміном дії з 01 липня 2019 року до 01 липня 2024 року, адреса місця торгівлі: Полтавська область, м.Карлівка, вул. Комарова, 4, до переліку реєстраторів розрахункових операцій включено: РРО фіскальний номер - 3000014367, дата реєстраційного посвідчення РРО - 21 листопада 2013 року, назва моделі - МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - НОМЕР_1 , виробник - ПрАТ «Резонанс» , дата виготовлення РРО - 22 червня 2013 року /а.с.56/.

Рішенням про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій Головного управління ДПС у Полтавській області №453 від 03 липня 2020 року /а.с. 156/ Приватному підприємству "АБІК" скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій моделі МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер МЗ1200402304, фіскальний №3000014367, за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, у зв`язку із закінченням визначених законодавством строків експлуатації РРО, що підтверджено записом в реєстрі екземплярів РРО від 02 липня 2013 року №000515406, у відповідності до підпункту 3 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за №918/29048.

Головним управлінням ДПС у Полтавській області cкладено довідку про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій №65633 від 03 липня 2020 року /а.с.60/, відповідно до якої 03 липня 2020 року Приватному підприємству "АБІК" скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій моделі МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер МЗ1200402304, фіскальний №3000014367, за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, у зв`язку із закінченням визначених законодавством строків експлуатації РРО.

Наказом Головного управління ДПС у Полтавській області "Про проведення фактичної перевірки" №1177 від 21 серпня 2020 року /а.с. 138/ з метою контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального, наявності ліцензій, свідоцтв та на підставі підпункту 20.1.4 пункту 20.1 статті 20, пункту 75.1 статті 75, підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80, пункту 82.3 статті 82 Податкового кодексу України наказано провести з 25 серпня 2020 року фактичну перевірку тривалістю 10 діб ПП "АБІК" за місцем фактичного провадження діяльності, що знаходиться за адресою: Карлівський район, м.Карлівка, вул. Комарова, 4, АЗС, за період з 01 січня 2020 року по дату закінчення перевірки у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

На підставі пункту 20.1.4 статті 20, пункту 75.1 статті 75, підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 та пункту 82.3 статті 82 Податкового кодексу України та наказу Головного управління ДПС у Полтавській області "Про проведення фактичної перевірки" №1177 від 21 серпня 2020 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області видано направлення на перевірку №№1247-1248 від 25 серпня 2020 року /а.с. 139-140/ про проведення з 25 серпня 2020 року фактичної перевірки ПП "АБІК" за місцем фактичного провадження діяльності: Карлівський район, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, АЗС.

Зі змісту вказаних направлень слідує, що 25 серпня 2020 року о 15:20 год ст. оператору АЗС №3 ПП "АБІК" ОСОБА_1 пред`явлено службові посвідчення та направлення на проведення перевірки №№ 1247-1248 від 25 серпня 2020 року та вручено копію наказу про проведення фактичної перевірки № 1177 від 21 серпня 2020 року, що підтверджується його особистими підписами.

У період з 25 серпня 2020 року по 03 вересня 2020 року Головним управлінням ДПС у Полтавській області проведено фактичну перевірку АЗС, що розташована за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м.Карлівка, вул. Комарова, 4, та належить суб`єкту господарювання ПП "АБІК".

За результатами перевірки складено акт про результати фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року /а.с. 132/, в якому зафіксовано порушення ПП "АБІК" вимог частин 35 та 37 статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (зі змінами та доповненнями), в частині незабезпечення суб`єктом господарювання у заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним у переліку реєстраторів розрахункових операцій програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться в місці торгівлі, а також інформації про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться в місці торгівлі, та дати початку їх обліку в контролюючих органах. Відповідальність за вказане порушення передбачена абзацом 10 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (зі змінами та доповненнями).

В акті перевірки зафіксовано, що на АЗС за адресою: Полтавська область, Карлівський район, м.Карлівка, вул. Комарова, 4 здійснюється роздрібна торгівля пальним відповідно до ліцензії (реєстраційний номер 16120314201900274, термін дії з 01 липня 2019 року по 01 липня 2024 року). За період з 01 січня 2020 року по даний час розрахункові операції здійснювалися з використанням наступних реєстраторів розрахункових операцій: тип МАРІЯ-303А1, заводський номер ЗВ1991042820, фіскальний №3000827834, дата введення в експлуатацію 07 серпня 2020 року; тип МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер МЗ1200402304, фіскальний №3000014367, дата введення в експлуатацію 21 листопада 2013 року (реєстрація РРО в органі ДПМ скасована за рішенням контролюючого органу за закінченням визначених законодавством строків експлуатації, рішення №453 від 03 липня 2020 року). В заяві на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним ПП "АБІК" вказаний для проведення розрахунків реєстратор розрахункових операцій МАРІЯ-ЛТ-МТМ з фіскальним номером 3000014367, заводський (серійний) номер МЗ1200402304, дата реєстрації 21 листопада 2013 року. Реєстрацію даного РРО скасовано за рішенням контролюючого органу за закінченням визначених законодавством строків експлуатації, рішення №453 від 03 липня 2020 року. Підприємством подано заяву на переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, в додатку до якої вказано новий РРО МАРІЯ-303А1 з фіскальним номером 3000827834, заводський (серійний) номер ЗВ1991042820, фактичне використання якого розпочато з 07 серпня 2020 року. Відтак, ПП "АБІК" не забезпечено проведення розрахункових операцій через РРО, зазначений в додатку до ліцензі,ї в період з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року. За вказаний період через даний реєстратор розрахункових операцій здійснено розрахунки за реалізоване пальне в сумі 238445,71 грн /а.с.132-134/.

Відповідно до акту відмови від підписання (ознайомлення) акта про результати фактичної перевірки №1296/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року /а.с.135/ після ознайомлення з актом фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року керівник ПП "АБІК" ОСОБА_2 відмовилась від підписання (ознайомлення) акта фактичної перевірки.

Примірники акта про результати фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року та акта відмови від підписання (ознайомлення) акта про результати фактичної перевірки №1296/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року надіслано Приватному підприємству "АБІК" разом із супровідним листом ГУ ДПС у Полтавській області №33627/10/16-31-32-01-23 від 04 вересня 2020 року /а.с. 136/ рекомендованим повідомленням 3600002674880 на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та вручено адресату 11 вересня 2020 року /а.с.50-51, 137/.

На підставі вказаного акту перевірки Головним управлінням ДПС у Полтавській області винесено податкове повідомлення - рішення №0001193201 від 01 жовтня 2020 року /а.с.142-155/, яким на підставі абзацу 10 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" за порушення частин 35 та 37 статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" до ПП "АБІК" застосовано штрафні (фінансові) санкції (штраф) за платежем "Адміністративні штрафи та інші санкції" в сумі 476891,42 грн.

Податкове повідомлення - рішення №0001193201 від 01 жовтня 2020 року надіслано Приватному підприємству "АБІК" разом із супровідним листом ГУ ДПС у Полтавській області №36828/10/16-31-09-04 від 02 жовтня 2020 року /а.с. 141/ рекомендованим повідомленням 3600003105162 /а.с. 32/ на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та вручено адресату 02 листопада 2020 року /а.с.33/.

Не погодившись із прийняттям відповідачем рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій №453 від 03 липня 2020 року та податкового повідомлення-рішення №0001193201 від 01 жовтня 2020 року, позивач звернувся до суду з цим позовом.

Надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи, аргументам учасників справи, суд виходить з наступного.

Правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг визначає Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР /далі - Закон № 265/95-ВР/, дія якого поширюється на усіх суб`єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб`єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

За визначеннями, наведеними у статті 2 Закону № 265/95-ВР, реєстратор розрахункових операцій - пристрій або програмно-технічний комплекс, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів та з приймання готівки для подальшого переказу. До реєстраторів розрахункових операцій відносяться: електронний контрольно-касовий апарат, електронний контрольно-касовий реєстратор, вбудований електронний контрольно-касовий реєстратор, комп`ютерно-касова система, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг) тощо; розрахункова операція - приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Пунктами 1 та 3 статті 3 Закону № 265/95-ВР встановлено, що суб`єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов`язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; застосовувати реєстратори розрахункових операцій, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з додержанням встановленого порядку їх застосування.

Відповідно до частин першої та третьої статті 12 Закону № 265/95-ВР на території України у сферах, визначених цим Законом, дозволяється реалізовувати та застосовувати лише ті реєстратори розрахункових операцій вітчизняного та іноземного виробництва, які включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, конструкція і програмне забезпечення яких відповідають конструкторсько-технологічній та програмній документації виробника.

Не підлягають виключенню з Державного реєстру моделі реєстраторів розрахункових операцій, що раніше пройшли первинну реєстрацію та використовуються суб`єктом господарювання, до закінчення строку їх служби (строку, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність таких реєстраторів, у тому числі комплектувальних виробів та їх складових частин, збереження інформації у фіскальній пам`яті, за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів). Строк між первинною реєстрацією реєстраторів розрахункових операцій та датою їх виключення з Державного реєстру не може становити менше семи років. У разі зміни законодавчих вимог до використання реєстратора розрахункових операцій виробник (постачальник) зобов`язаний, за наявності технічних можливостей, здійснити доопрацювання реєстратора розрахункових операцій.

Згідно з частиною 1 статті 7 Закону № 265/95-ВР порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій, реєстрації і ведення реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій, а також застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, у тому числі на період відсутності зв`язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером контролюючого органу (в режимі офлайн), що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) та операцій з видачі готівкових коштів держателям електронних платіжних засобів, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Так, наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 липня 2016 року за № 918/29048, затверджено Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) /далі - Порядок № 547/.

Відповідно до підпункту 3 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається у випадках, коли закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО.

Згідно з пунктом 2 вказаної глави скасування реєстрації РРО на підставах, визначених у підпунктах 1, 11, 12 та 14 пункту 1 цієї глави, здійснюється за заявою суб`єкта господарювання, а на підставах, визначених у підпунктах 2 - 10, 13 пункту 1 цієї глави, може здійснюватися за заявою суб`єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО. Рішення про скасування реєстрації РРО оформлюється за формою № 5-РРО (додаток 5). Таке рішення підписується керівником контролюючого органу за місцем реєстрації РРО або уповноваженою особою контролюючого органу.

Абзацом другим пункту 4 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 передбачено, що у разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням контролюючого органу, копія довідки про скасування реєстрації направляється до ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов`язкових реквізитів електронних документів.

Пунктом 6 зазначеної глави встановлено, що контролюючий орган за місцем реєстрації РРО у випадках, передбачених підпунктами 2, 3 пункту 1 цієї глави, попереджає суб`єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО. Скасування реєстрації РРО проводиться контролюючим органом не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО.

Таким чином, суб`єкти господарювання зобов`язані проводити розрахункові операції через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій. При цьому реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відбувається, зокрема, у випадку, коли закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО. Контролюючий орган за місцем реєстрації РРО попереджає суб`єкта господарювання за місяць до настання терміну про необхідність проведення процедури скасування реєстрації РРО. Скасування реєстрації РРО проводиться контролюючим органом не пізніше двох робочих днів з дня настання терміну виведення з експлуатації РРО. У разі якщо скасування реєстрації РРО було здійснено за рішенням контролюючого органу, копія довідки про скасування реєстрації направляється до ЦСО, яким проводилося технічне обслуговування РРО, засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов`язкових реквізитів електронних документів.

Відповідно до пункту 2 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року № 601 /далі - Порядок № 601/, введення в експлуатацію - роботи з технічного обслуговування реєстратора розрахункових операцій (далі - реєстратор), пов`язані з підготовкою його до експлуатації (вхідний контроль, регулювання, усунення виявлених несправностей) відповідно до експлуатаційних документів виробника або постачальника (далі - експлуатаційні документи), а також введення обов`язкових реквізитів чека, фіскального номера користувача та переведення реєстратора у фіскальний режим роботи; строк служби - строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність реєстратора, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам`яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів.

Пунктами 4 та 7 Порядку № 601 встановлено, що введення реєстраторів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюється центрами сервісного обслуговування виключно на підставі укладених з користувачами відповідних договорів.

Експлуатаційні документи на реєстратори, в тому числі іноземного виробництва, повинні складатися державною мовою і відповідати вимогам національного стандарту ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 та цього Порядку. Експлуатаційні документи повинні містити доступну і достовірну інформацію. До експлуатаційних документів належать паспорт (формуляр), інструкція з експлуатації, інші текстові, графічні конструкторські матеріали, які окремо або в сукупності дають можливість ознайомитися з характеристиками реєстраторів, правилами їх застосування.

Згідно з пунктом 8 Порядку № 601 Паспорт (формуляр) реєстратора повинен містити таку інформацію: назва моделі (модифікації), сфера застосування та версія внутрішнього програмного забезпечення (згідно з Державним реєстром реєстраторів розрахункових операцій); номер реєстратора; дата виготовлення; гарантійні зобов`язання виробника (постачальника), у тому числі гарантійний строк зберігання та гарантійний строк експлуатації реєстратора; строк служби реєстратора; складові частини реєстратора згідно із сертифікатом відповідності та конструкторсько-технологічною документацією виробника; комплект поставки; зазначення місць встановлення: пломб (засобів контролю) на корпусі (блоках) реєстратора; пломб виробника на фіскальному блоці з детальним їх описом; відмітка щодо проведення повірки (якщо реєстратор є засобом вимірювальної техніки або містить складові частини, що належать до таких засобів); кількість груп з оподаткування, у тому числі з від`ємним підсумком; максимальна кількість описів товарів, які можуть бути внесені до оперативної пам`яті фіскального блока у процесі програмування; швидкість друкування чекової (контрольної) стрічки; ширина і тип чекової (контрольної) стрічки, кількість символів, призначених для друкування найменувань товарів у чеку; діапазон робочих температур; перелік зовнішніх пристроїв, які відповідно до експлуатаційної документації можуть працювати у складі, під управлінням або разом із реєстратором, і портів, до яких кожен з них може бути підключений; інші параметри (характеристики). Паспорт (формуляр) повинен мати окремі розділи для внесення даних щодо введення реєстратора в експлуатацію та його гарантійного (післягарантійного) ремонту.

Пунктом 11 Порядку № 601 встановлено, що роботи з введення реєстраторів в експлуатацію виконуються центром сервісного обслуговування відповідно до вимог експлуатаційних документів у строк, що не перевищує трьох діб з дати його інформування ДФС про резервування фіскального номера реєстратора.

Відповідно до пункту 1.5 Порядку доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженого рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 року №11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 березня 2000 року за № 133/4354, якщо в експлуатаційній документації строк служби ЕККА не вказано, то він становить 7 років з моменту введення в експлуатацію, але не більше 9 років від дати випуску.

Таким чином, строк експлуатації РРО зазначається в експлуатаційній документації, зокрема у паспорті.

Судовим розглядом встановлено, що оскаржуваним рішенням №453 від 03 липня 2020 року скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (фіскальний номер 3000014367, модель РРО - МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, який розташований на АЗС за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4) у зв`язку із закінченням строку експлуатації такого РРО.

Водночас з матеріалів справи слідує, що 19 листопада 2013 року між ПП «АБІК» (замовник) та ПФ Сервісний центр «НЕО» ( виконавець) укладено договір на введення в експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт РРО № 74582 /а.с. 66-68/, згідно умов якого замовник доручає, а виконавець приймає на себе зобов`язання по введенню в експлуатацію, технічному обслуговуванню та ремонту реєстратора розрахункових операцій МАРІЯ-ЛТ-МТМ/МТМ-01, заводський №М31200402304, за місцем встановлення: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, АЗС.

20 листопада 2013 року проведено первинне опломбування реєстратора розрахункових операцій МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський №М31200402304, що підтверджується довідкою про опломбування реєстратора розрахункових операцій № 1407926 від 20 листопада 2013 року форми № 1-ЦСО /а.с.65,89/.

Згідно з актом введення в експлуатацію РРО № 1407926 від 20 листопада 2013 року /а.с.88/ реєстратор розрахункових операцій МАРІЯ-ЛТ-МТМ/МТМ-01, заводський №М31200402304 введено в експлуатацію 20 листопада 2013 року.

Відповідно до пункту 7 Паспорта Спеціалізованого електронного контрольно-касового апарату МАРІЯ-ЛТ-МТМ /а.с. 72-75/ термін експлуатації СЕККА МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, складає 7 років з дня введення в експлуатацію (але не більше ніж 3300 Z -звітів), за умови виконання вимог Настанови з експлуатації.

ДПІ у м. Полтаві ГУ Міністерства доходів і зборів України у Полтавській області видано Приватному підприємству "АБІК" реєстраційне посвідчення №3000014367 на реєстратор розрахункових операцій фіскальний номер 3000014367, модель РРО - МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, на АЗС за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4, дата реєстрації РРО - 21 листопада 2013 року /а.с. 62/.

Таким чином, строк експлуатації РРО (МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, фіскальний номер 3000014367, який розташований на АЗС за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4) складає 7 років з дня його введення в експлуатацію, а відтак строк експлуатації цього РРО закінчувався лише 20 листопада 2020 року.

Оскільки станом на 03 липня 2020 року строк експлуатації РРО (МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - МЗ1200402304, фіскальний номер 3000014367, який розташований АЗС за адресою: Полтавська область, м. Карлівка, вул. Комарова, 4 ) ще не закінчився, суд доходить висновку, що у відповідача були відсутні встановлені у підпункті 3 пункту 1 глави 4 розділу ІІ Порядку № 547 підстави для прийняття рішення про скасування реєстрації зазначеного РРО.

Отже, у ході судового розгляду справи відповідачем, який є суб`єктом владних повноважень, всупереч частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України не доведено правомірність прийняття оскаржуваного рішення №453 від 03 липня 2020 року.

Відтак, суд доходить висновку, що рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій Головного управління ДПС в Полтавській області №453 від 03 липня 2020 року є протиправним та підлягає скасуванню, а відповідна позовна вимога - задоволенню.

Стосовно позовної вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Полтавській області №0001193201 від 01 жовтня 2020 року суд зазначає наступне.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі, зокрема пальним, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом в тому числі пального на території України визначає Закон України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів" від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР /далі - Закон №481/95-ВР (в редакції, чинній на момент виникнення спірних відносин)/.

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №481/95-ВР, ліцензія (спеціальний дозвіл) - документ державного зразка, який засвідчує право суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) на провадження одного із зазначених у цьому Законі видів діяльності протягом визначеного строку; роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.

Відповідно до частини шостої статті 3 Закону №481/95-ВР ліцензія видається за заявою суб`єкта господарювання (у тому числі іноземного суб`єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво), до якої додаються: копії засновницьких документів; атестат виробництва, виданий центральним органом виконавчої влади, уповноваженим відповідно до законодавства, а для малих виробництв виноробної продукції - зареєстрована декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства (крім виробництва пального); договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності власної акредитованої лабораторії); документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.

Частинами сьомою та дев`ятою зазначеної статті встановлено, що для отримання ліцензії на право виробництва пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів, зокрема акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці виробництва пального, необхідних для виробництва та зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

Частиною тридцять четвертою статті 15 Закону №481/95-ВР передбачено, що суб`єкти господарювання (у тому числі іноземні суб`єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Відповідно до частин тридцять п`ятої та тридцять сьомої вказаної статті у заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень реєстраторів розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в контролюючих органах.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями або пальним суб`єктом господарювання зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Частиною тридцять восьмою наведеної статті також передбачено, що для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів, зокрема: акт вводу в експлуатацію об`єкта або акт готовності об`єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об`єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об`єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального.

Абзацом 10 частини другої статті 17 Закону №481/95-ВР встановлено, що до суб`єктів господарювання (у тому числі іноземних суб`єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі роздрібної торгівлі алкогольними напоями чи пальним через електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), не зазначений у ліцензії - 200 відсотків вартості реалізованої через такий контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій) продукції, але не менше 10000 гривень.

Зі змісту наведених норм вбачається, що для здійснення господарської діяльності, пов`язаної, зокрема, з роздрібною торгівлею пальним, суб`єкти господарювання зобов`язані мати відповідну ліцензію, у додатку до якої зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі, фіскальні номери програмних реєстраторів розрахункових операцій. Недотримання такої вимоги закону є підставою для притягнення суб`єктів господарювання до фінансової відповідальності.

З матеріалів справи судом встановлено, що у Приватного підприємства "АБІК" наявна ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним (реєстраційний номер: 16120314201900274, дата реєстрації: 01 липня 2019 року, термін дії: з 01 липня 2019 року до 01 липня 2024 року, адреса місця торгівлі: Полтавська область, м.Карлівка, вул. Комарова, 4, у додатку до якої зазначено перелік реєстраторів розрахункових операцій, до якого включено: РРО фіскальний номер - 3000014367, дата реєстраційного посвідчення РРО - 21 листопада 2013 року, назва моделі - МАРІЯ-ЛТ-МТМ, заводський номер - НОМЕР_1 , виробник - ПрАТ «Резонанс» , дата виготовлення РРО - 22 червня 2013 року.

В акті про результати фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року та в додатку 1 до такого акту зафіксовано порушення ПП "АБІК" вимог частин 35 та 37 статті 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (зі змінами та доповненнями), а саме: ПП "АБІК" не забезпечено проведення розрахункових операцій через РРО, зазначений у додатку до ліцензії, в період з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року.

У додатку 1 до акта про результати фактичної перевірки №145/16-31-32-01/33090709 від 03 вересня 2020 року /а.с.144-155/ наведено перелік розрахункових операцій за період з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року, які здійснені ПП "АБІК" з використанням РРО МАРІЯ-ЛТ-МТМ фіскальний номер 3000014367, заводський номер - МЗ1200402304.

Враховуючи вищевикладені висновки суду про дію строку експлуатації РРО (МАРІЯ-ЛТ-МТМ фіскальний номер 3000014367, заводський номер - МЗ1200402304) протягом періоду з 03 липня 2020 року по 06 серпня 2020 року та про протиправність рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій Головного управління ДПС в Полтавській області №453 від 03 липня 2020 року, суд доходить висновку про відсутність підстав для притягнення позивача до відповідальності відповідно до абзацу 10 частини другої статті 17 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" (зі змінами та доповненнями).

Таким чином, податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Полтавській області №0001193201 від 01 жовтня 2020 року також є протиправним та підлягає скасуванню, а відповідна позовна вимога - задоволенню.

Від позивача до суду надійшло клопотання про стягнення судових витрат на професійну правничу допомогу адвоката у сумі 15000,00 грн /а.с.171-175/.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з наступного.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов`язаних з розглядом справи /частина перша статті 132 КАС України/.

До витрат, пов`язаних з розглядом справи, належать, серед іншого, витрати на професійну правничу допомогу /частина третя цієї статті/.

Відповідно до частини другої статті 134 Кодексу адміністративного судочинства України за результатами розгляду справи витрати на правничу допомогу адвоката підлягають розподілу між сторонами разом з іншими судовими витратами, за винятком витрат суб`єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката.

Частиною четвертою вказаної статті передбачено, що для визначення розміру витрат на правничу допомогу та з метою розподілу судових витрат учасник справи подає детальний опис робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом, та здійснених ним витрат, необхідних для надання правничої допомоги.

Згідно з частиною п`ятою цієї статті розмір витрат на оплату послуг адвоката має бути співмірним із: 1) складністю справи та виконаних адвокатом робіт (наданих послуг); 2) часом, витраченим адвокатом на виконання відповідних робіт (надання послуг); 3) обсягом наданих адвокатом послуг та виконаних робіт; 4) ціною позову та (або) значенням справи для сторони, в тому числі впливом вирішення справи на репутацію сторони або публічним інтересом до справи.

У разі недотримання вимог частини п`ятої цієї статті суд може, за клопотанням іншої сторони, зменшити розмір витрат на правничу допомогу, які підлягають розподілу між сторонами /частина шоста статті 134 КАС України/.

За подання позову до суду позивач поніс судові витрати у загальній сумі 24255,39 грн, з яких витрати зі сплати судового збору складають 9255,39 грн згідно платіжних доручень №145 від 03 листопада 2020 року та №144 від 03 листопада 2020 року /а.с. 9-10/ та витрати на професійну правничу допомогу - 15000,00 грн, що підтверджується ордером на надання правової допомоги серії ПТ №190664 від 02 листопада 2020 року /а.с.11/; свідоцтвом про право на заняття адвокатською діяльністю ОСОБА_3 , виданим на підставі рішення Ради адвокатів Полтавської області №5 від 27 червня 2006 року /а.с. 12/; договором про надання правничої допомоги №01-15/09/20 від 15 вересня 2020 року /а.с. 176-178/; актом прийому-передачі наданих послуг згідно договору про надання правничої допомоги №01-15/09/20 від 15 вересня 2020 року /а.с.179/, детальним описом робіт (наданих послуг), виконаних адвокатом на виконання договору про надання правничої допомоги №01-15/09/20 від 15 вересня 2020 року в адміністративній справі №440/6451/20 станом на 08 грудня 2020 року /а.с.180-181/; рахунком на оплату послуг за надання правничої допомоги №54/20 від 21 вересня 2020 року /а.с. 182/; платіжним дорученням №121 від 23 вересня 2020 року /а.с.183/; випискою по рахунку з банку /а.с. 184-185/.

Клопотання про зменшення витрат на професійну правничу допомогу відповідачем відповідно до частини сьомої статті 134 КАС України не заявлялось, а тому витрати позивача на професійну правничу допомогу у сумі 15000,00 грн підлягають розподілу між сторонами.

Враховуючи висновок суду про задоволення позову та понесення позивачем судових витрат у загальній сумі 24255,39 грн, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягають судові витрати у загальній сумі 24255,39 грн, з яких витрати зі сплати судового збору складають 9255,39 грн та витрати на професійну правничу допомогу - 15000,00 грн.

Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "АБІК" (вул. Сінна, б.4/2, кв.34, м. Полтава, Полтавська область, 36039, ідентифікаційний код 33090709) до Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 43142831) про визнання протиправними та скасування рішення та податкового повідомлення-рішення задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій Головного управління ДПС в Полтавській області №453 від 03 липня 2020 року.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління ДПС в Полтавській області №0001193201 від 01 жовтня 2020 року.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління ДПС у Полтавській області (вул. Європейська, буд. 4, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 43142831) на користь Приватного підприємства "АБІК" (вул. Сінна, б.4/2, кв.34, м. Полтава, Полтавська область, 36039, ідентифікаційний код 33090709) судові витрати у загальній сумі 24255,39 грн (двадцять чотири тисячі двісті п`ятдесят п`ять гривень тридцять дев`ять копійок), в т.ч. витрати зі сплати судового збору у сумі 9255,39 грн (дев`ять тисяч двісті п`ятдесят п`ять гривень тридцять дев`ять копійок) та витрати на професійну правничу допомогу у сумі 15000,00 грн (п`ятнадцять тисяч гривень нуль копійок).

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у порядку, встановленому статтею 297 з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Cуддя Н.І. Слободянюк

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.12.2020
Оприлюднено17.12.2020
Номер документу93560747
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —440/6451/20

Ухвала від 13.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Білоус О.В.

Постанова від 19.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Постанова від 19.05.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 16.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 03.02.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Ухвала від 25.01.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Подобайло З.Г.

Рішення від 16.12.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

Ухвала від 02.12.2020

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.І. Слободянюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні