Постанова
від 17.12.2020 по справі 320/13224/20
ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ШОСТИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 320/13224/20 Суддя (судді) першої інстанції: Лисенко В.І.

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 грудня 2020 року м. Київ

Шостий апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Оксененка О.М.,

суддів: Лічевецького І.О.,

Шурка О.І.

При секретарі: Лащевської Д.О.,

За участю позивача: ОСОБА_1 ,

представника відповідача: Бузарова Ю.П.,

представників третіх осіб: Коморного С.Г., Кургінського О.Г.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 та Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція на рішення Київського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2020 року у справі за адміністративними позовом Київської обласної організації Політичної партії Опозиційна платформа - За життя та кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 до Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області, треті особи: Київська обласна організація Політичної партії Громадянська позиція , кандидат у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_2 про визнання протиправними дій, визнання протиправними та скасування рішення,

В С Т А Н О В И В :

Київська обласна організація Політичної партії Опозиційна платформа - За життя та кандидат у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 звернулись до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області, в якому просили:

- визнати протиправними дії Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області з проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №321310 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі №3, які вчинені 09.12.2020;

- визнати протиправними дії Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області з проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці №321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі №2, які вчинено 09.12.2020;

- визнати протиправним та скасувати Протокол Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №321310 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі №3 від 09.12.2020;

- визнати протиправним та скасувати Протокол Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі № 2 від 09.12.2020.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 09 грудня 2020 року відповідачем протиправно, без скликання комісії та повідомлення інших осіб, неповноважним складом комісії здійснено повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №321310 та №321311, про що складено оскаржувані протоколи.

Позивачі вказують, що відповідачем протиправно здійснено повторний підрахунок шляхом перерахування бюлетнів, оскільки більшість членів комісії за таке рішення не голосувала, а рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, яким зобов`язано відповідача провести повторний підрахунок голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради, не встановлено обов`язку переховувати бюлетні.

На думку позивачів, комісія не повинна була виконувати рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, яким зобов`язано відповідача здійснити повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №32111 та №321310 у спосіб шляхом перераховування бюлетнів.

За таких обставин, позивачі вважають дії щодо здійснення повторного підрахунку та прийняті протоколи про повторний підрахунок, протиправними та незаконними, а відтак просять їх скасувати.

Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2020 року позовні вимоги - задоволено.

Визнано протиправними дії Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 321310 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі № 3, які вчинено 09.12.2020.

Визнано протиправними дії Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці № 321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі № 2, які вчинено 09.12.2020.

Визнано протиправним та скасувати Протокол Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 321310 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі № 3 від 09.12.2020.

Визнано протиправним та скасувати Протокол Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці № 321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі № 2 від 09.12.2020.

Кандидат у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 , посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи подав апеляційну скаргу, в якій, просить змінити мотивувальну частину рішення Київського окружного адміністративного суду щодо обґрунтувань підстав задоволення позовних вимог в частині підстав для проведення повторного підрахунку голосів на виборчих дільницях №321310 та №321310.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19 листопада 2020 року, задоволено адміністративний позов Київської обласної організації Політичної партії Наш Край в повному обсязі.

Визнано протиправним та скасовано рішення від 08.11.2020, оформлене протоколом Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Зобов`язано Гостомельську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області здійснити повторний підрахунок голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, що відбулись 25 жовтня 2020 року.

На думку апелянта, цим судом рішенням було породжено правову невизначеність з огляду на положення частини п`ятої статті 254 Виборчого кодексу України.

Як зазначає скаржник, у Виборчому кодексі України не передбачено порядок повторного підрахунку голосів з виборів депутатів в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, так як існує процедура повторного підрахунку голосів лише на виборчій дільниці.

Відтак, апелянт вважає, що підставою для повторного підрахунку голосів на виборчих дільницях №321310 та №321310 може бути рішення суду про зобов`язання провести повторний підрахунок голосів саме на виборчих дільницях №321310 та №321310 та рішення Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів на таких виборчих дільницях, за наявності підстав, встановлених положеннями статті 254 Виборчого кодексу України.

З огляду на вказане, єдиним правильним способом виконання судового рішення у справі №320/11645/20 є прийняття відповідачем нового рішення про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі замість скасованого рішення від 08.11.2020, оформленого протоколом Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Також, не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, третьою особою - Київською обласною організацією Політичної партії Громадянська позиція , подано апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове рішення та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позовних вимог - відмовити.

Вказана апеляційна скарга обґрунтована тим, що жодна норма Виборчого кодексу України не зобов`язує комісію очікувати формування її суб`єктного складу у максимальній кількості або у кількості осіб, які були на день її створення.

З огляду на вказане, апелянт вважає, що кворум Гостомельської територіальної виборчої комісії станом на 08.12.2020 та 09.12.2020 повинен визначатись не з 18 членів, а з 11 членів Гостомельської територіальної виборчої комісії, які фактично мали повноваження та приймали участь у роботі та ухвалювали відповідні рішення.

Відтак, загальна кількість повноважних членів Гостомельської територіальної виборчої комісії станом на 08.12.2020 та 09.12.2020 була не нижче мінімальної кількості, визначеної частиною першою статті 203 Виборчого кодексу України.

У відзиві на апеляційну скаргу Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція - кандидатом у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 зазначено, що третя особа не вказує жодних підстав для скасування рішення суду першої інстанції згідно норм частини першої статті 317 КАС України.

ОСОБА_1 звертає увагу на те, що Київська обласна організація Політичної партії Громадянська позиція помилково вважає, що дострокове припинення повноважень членів комісії у зв`язку з порушенням ними виборчого законодавства тягне за собою зменшення складу комісії, так як абзац 3 частини дванадцятої статті 12 Виборчого кодексу України застосовується виключно у день голосування.

У відзиві на апеляційні скарги відповідачем вказано, що він заперечує проти апеляційної скарги Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція , разом з тим, апеляційну скаргу позивача визнає.

Як зазначає відповідач, судом першої інстанції не було застосовано положення частини десятої статті 254 Виборчого кодексу України, відповідно до яких прийняття рішення територіальною виборчою комісією при проведенні повторного підрахунку голосів у разі виявлення цілісності пакетів із запакованими документами, а також у разі неможливості усунення без підрахунку бюлетенів неточностей у протоколі дільничної виборчої комісії після прийняття виборчих документів від дільничної виборчої комісії не допускається.

На думку відповідача, суд фактично у мотивувальній частині рішення спонукає Гостомельську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області провести повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №321310 та №321311 без достатніх на це правових підстав, через місяць після завершення прийняття документів дільничних виборчих комісій та без відповідного рішення комісії.

У той же час, як вважає відповідач, ключовим моментом цієї справи є саме протиправність дій та рішень комісії, прийнятих членами комісії у неповноважному складі, викликаних спробою у будь-яку ціну переглянути незворотні етапи виборчого процесу.

У судовому засіданні в суді апеляційної інстанції позивач - ОСОБА_1 та представник третьої особи - Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція , підтримали доводи, викладені в своїх апеляційних скаргах.

Представник відповідача підтримав апеляційну скаргу кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 , та заперечував проти апеляційної скарги Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція .

Представник третьої особи - кандидат у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_2 наголошував на обґрунтованості апеляційної скарги Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція , та заперечував проти апеляційної скарги кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 .

Перевіривши повноту встановлення судом першої інстанції фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, заслухавши пояснення представників сторін, колегія суддів дійшла наступного висновку.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Верховної Ради України від 15 липня 2020 року №795-IX Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 році на неділю - 25 жовтня 2020 року, призначено чергові вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів.

Постановою Центральної виборчої комісії №160 від 08.08.2020 Про перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2020 року призначено на неділю 25 жовтня 2020 року перші вибори депутатів сільських, селищних, міських рад територіальних громад і відповідних сільських, селищних, міських голів за переліками згідно додатків 1-24.

У свою чергу, постановою Бучанської районної територіальної виборчої комісії від 24.08.2020 №3 Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій у Бучанському районі , утворено та сформовано склад Гостомельської селищної територіальнох виборчої комісії Бучанського району Київської області у складі 18 осіб.

За наслідками голосування з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області 08.11.2020 о 19 год. 23 хв. Гостомельською селищною територіальною виборчою комісією Бучанського району Київської області складено протокол про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Однак, рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2020, визнано протиправним та скасовано рішення від 08.11.2020, оформлене протоколом Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, зобов`язано Гостомельську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області здійснити повторний підрахунок голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, що відбулись 25 жовтня 2020 року.

25 листопада 2020 року Бучанська районна територіальна виборча комісія прийняла постанову №88 Про формування нового складу Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії , до складу якої було включено 18 осіб - представників місцевих організацій політичних партій, зокрема:

- від місцевої організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя обрано голову комісії ОСОБА_3 , а також двох членів комісії ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ;

- від місцевої організації Політичної партії Голос обрано заступника голови комісії ОСОБА_6 , та одного члена комісії ОСОБА_7 ;

- від місцевої організації Політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина обрано секретаря комісії ОСОБА_8 , та одного члена комісії - ОСОБА_9 ,

- від місцевої організації Політичної партії Влада Народу - одного члена комісії - ОСОБА_10

- від місцевої організації Політичної партії Слуга Народу - трьох членів комісії - ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_11

- від місцевої організації Політичної партії Партія національного відродження - одного члена комісії - ОСОБА_12 ,

- від місцевої організації Політичної партії Удар (Український демократичний альянс за реформи) - одного члена комісії - ОСОБА_22,

- від місцевої організації Політичної партії Європейська солідарність - двох членів комісії - ОСОБА_23, ОСОБА_13 ,

- від місцевої організації Політичної партії Європейська партія України - одного члена комісії - ОСОБА_14 ,

- від місцевої організації Політичної партії Патріоти Волині - одного члена комісії - ОСОБА_19,

- від місцевої організації Політичної партії За майбутнє - одного члена комісії ОСОБА_15 .

У подальшому, у складі Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії відбулися зміни шляхом заміни ОСОБА_8 на ОСОБА_16 , ОСОБА_17 на ОСОБА_18 , що підтверджується складом комісії станом на 08.12.2020.

08 грудня 2020 року Центральна виборча комісія прийняла Постанову № 554 Про окремі питання діяльності Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області , якою постановила:

1. Визнати бездіяльність Бучанської районної територіальної виборчої комісії Київської області стосовно нерозгляду звернення членів Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області щодо дострокового припинення повноважень голови Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_3 та її членів ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_14 , ОСОБА_12 та ОСОБА_5 , поданого 2 грудня 2020 року.

2. Встановити факт одноразового грубого порушенням головою Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_3 та її членами ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_14 , ОСОБА_12 і ОСОБА_5 законодавства України про місцеві вибори.

3. Достроково припинити повноваження членів Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_14 , ОСОБА_12 і ОСОБА_5 у зв`язку з одноразовим грубим порушенням ними законодавства України про місцеві вибори.

4. Зобов`язати Бучанську районну виборчу комісію Київської області не пізніше 9 грудня 2020 року:

повідомити Київську обласну організацію Політичної партії Опозиційна Платформа - За Життя , за поданням якої голову Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_3 включено до складу цієї виборчої комісії, про виявлення підстав для дострокового припинення його повноважень та про можливість не пізніше 20 години 10 грудня 2020 року внесення до Бучанської районної територіальної виборчої комісії Київської області подання про його заміну;

повідомити місцеві організації політичних партій, за поданнями яких до складу Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської було включено осіб, повноваження яких достроково припинено цією постановою, про можливість подання не пізніше 20 години 10 грудня 2020 року до Бучанської районної територіальної виборчої комісії Київської області нових кандидатур для включення до складу цієї територіальної виборчої комісії.

5. Зобов`язати Гостомельську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області невідкладно привести свою діяльність у відповідність із вимогами виборчого законодавства України, з урахуванням рішень судів, що набрали законної сили.

6. Звернути увагу членів Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області на необхідність неухильного дотримання вимог Виборчого кодексу України під час виконання їх повноважень.

7. Звернутися до Національної поліції України для проведення перевірки викладених у цій постанові обставин та в разі виявлення підстав вжиття згідно із законодавством України заходів реагування, для чого передати їй копії відповідних документів та матеріалів.

У свою чергу, 09 грудня 2020 року відбулося засідання комісії Гостомельської СТВК, на якому здійснено на виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20 повторний підрахунок голосів на виборчих дільницях №32111 та №321310 (а.с. 98-104).

Так, Гостомельською селищною територіальною виборчою комісією складено о 04 год. 10 хв. 09.12.2020 протокол про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №321310 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради.

Крім того, Гостомельською селищною територіальною виборчою комісією складено о 07 год. 00 хв. 09.12.2020 протокол про повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці №321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради.

Вважаючи дії відповідача з проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях №321310 та №321311 та протоколи про повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №321310 та №321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області у територіальному виборчому окрузі №3 від 09.12.2020 протиправними, позивачі звернулись до суду із даним позовом.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскільки під час прийняття оскаржуваних протоколів засідання комісії було проведено з порушенням вимог статті 36 Виборчого кодексу України, рішення, прийняті за наслідками такого засідання, не можуть вважатися такими, що прийняті у спосіб, визначений нормами виборчого законодавства, відтак дії відповідача щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях №321310, №321311 є протиправними, а протоколи, прийняті внаслідок такого підрахунку такими, що підлягають скасуванню.

Колегія суддів погоджується з наведеними висновками суду першої інстанції з огляду на таке.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Гарантії права громадян на участь у виборах, підготовку та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, сільських, селищних, міських, районних у містах рад, сільських, селищних, міських голів, визначає Виборчий кодекс України (далі - ВК України).

Відповідно до статті 20 ВК України виборчий процес - це здійснення протягом встановленого цим Кодексом періоду часу суб`єктами, визначеними статтею 22 цього Кодексу, виборчих процедур, пов`язаних із підготовкою і проведенням відповідних виборів, встановленням та офіційним оголошенням (офіційним оприлюдненням) їх результатів.

Згідно з частиною першою статті 22 ВК України суб`єктом виборчого процесу відповідних виборів є: 1) виборець, який має право голосу на відповідних виборах; 2) виборча комісія, уповноважена здійснювати підготовку і проведення відповідних виборів; 3) партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах; 4) кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах у порядку, встановленому цим Кодексом; 5) офіційний спостерігач від кандидата чи партії (організації партії) - суб`єкта відповідного виборчого процесу або від громадської організації, зареєстрований у порядку, встановленому цим Кодексом.

У відповідності до частини першої ст. 33 ВК України - виборчі комісії є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення виборів і забезпечувати реалізацію виборчих прав громадян України, додержання та однакове застосування виборчого законодавства.

Частинами четвертою та п`ятою статті 33 ВК України визначено, що територіальні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є комісіями вищого рівня щодо всіх дільничних виборчих комісій з відповідних місцевих виборів. Дільничні виборчі комісії в межах повноважень, визначених цим Кодексом, забезпечують організацію підготовки та проведення загальнодержавних і місцевих виборів у межах відповідних виборчих дільниць.

Відповідно до вимог статті 36 ВК України Центральна виборча комісія організовує свою роботу відповідно до Закону України Про Центральну виборчу комісію та Регламенту Центральної виборчої комісії.

Порядок організації роботи виборчих комісій нижчого рівня визначається Центральною виборчою комісією відповідно до цього Кодексу.

Основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою комісії, в разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов`язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги.

Засідання виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини її складу.

Засідання виборчої комісії скликається з обов`язковим повідомленням усіх членів комісії про час, місце проведення засідання та його порядок денний.

Повідомлення про засідання може здійснюватися телефоном, електронною поштою чи з використанням інших засобів телекомунікаційного зв`язку. Особа вважається повідомленою, зокрема, у разі надсилання відповідної інформації на її контактний номер телефону, зазначений у поданні до складу відповідної виборчої комісії.

Засідання виборчої комісії веде голова комісії або його заступник. У разі невиконання ними цієї функції комісія визначає із свого складу головуючого на засіданні.

Рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Рішення комісії набирає чинності з моменту його прийняття.

Член виборчої комісії, який бере участь у її засіданні і не згоден з рішенням, прийнятим комісією, має право протягом двох днів після засідання, на якому було прийнято рішення, у письмовій формі висловити окрему думку, яка додається до протоколу відповідного засідання виборчої комісії.

Рішення виборчої комісії, прийняте в межах її повноважень, є обов`язковим для виконання.

Таким чином, вказаними нормами чітко встановлено організацію роботи виборчих комісій.

Згідно із ст. 206 ВК України територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та в порядку, передбачених цим Кодексом та законами України.

При цьому, колегія суддів враховує, що відповідно до п. 8 частини четвертої ст. 208 ВК України, повноваження члена відповідної територіальної, дільничної виборчої комісії припиняються достроково у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на нього обов`язків або одноразовим грубим порушенням ним законодавства України про місцеві вибори, що встановлено рішенням суду або рішеннями виборчої комісії, яка утворила відповідну комісію (сформувала її склад), двома і більше неявками на засідання виборчої комісії без поважних причин або неявкою на засідання виборчої комісії у день голосування.

Так, згідно пункту 9 частини четвертої статті 208 ВК України та пунктів 7.1, 7.2 Роз`яснення щодо порядку дострокового припинення повноважень усього складу та окремих членів виборчих комісій з місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 6 жовтня 2020 року №351, повноваження члена територіальної виборчої комісії припиняються достроково у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на нього обов`язків або одноразовим грубим порушенням ним законодавства України про місцеві вибори, що встановлено рішенням суду або рішеннями виборчої комісії, яка утворила відповідну комісію (сформувала її склад), двома і більше неявками на засідання виборчої комісії без поважних причин або неявкою на засідання виборчої комісії у день голосування.

За наявності вказаних фактів до виборчої комісії, яка утворила таку комісію (сформувала її склад), може бути подано мотивоване звернення про дострокове припинення повноважень відповідного члена комісії.

До звернення додаються матеріали (постанова комісії, протокол або витяг із протоколу засідання, акти, судові рішення, а також інші документи), які підтверджують викладені в ньому обставини.

Виборча комісія, до якої подано звернення, розглядає його на підставі отриманих матеріалів. У разі необхідності виборча комісія може витребувати пояснення та інші документи, що мають значення для розгляду цього питання.

Під час розгляду питання щодо дострокового припинення повноважень члена комісії з підстав, визначених пунктом 9 частини четвертої статті 208 Кодексу, відповідна виборча комісія враховує, що за змістом статті 38 Кодексу член виборчої комісії зобов`язаний: додержуватися Конституції України, Кодексу, законів України з питань підготовки і проведення виборів; брати участь у засіданнях виборчої комісії; виконувати рішення виборчої комісії та обов`язки, покладені на нього згідно з їх розподілом у комісії; виконувати інші обов`язки відповідно до Кодексу та законів України.

З огляду на вказані норми, у зв`язку з систематичним невиконанням покладених на обов`язків або одноразовим грубим порушенням ним законодавства України про місцеві вибори, що встановлено рішенням суду або рішеннями виборчої комісії, яка утворила відповідну комісію (сформувала її склад), двома і більше неявками на засідання виборчої комісії без поважних причин або неявкою на засідання виборчої комісії у день голосування припиняються повноваження члена відповідної територіальної, дільничної виборчої комісії.

Як вбачається з матеріалів справи, постановою Бучанської районної територіальної виборчої комісії від 24.08.2020 №3 Про утворення та формування складу сільських, селищних територіальних виборчих комісій у Бучанському районі , утворено та сформовано склад Гостомельської селищної територіальнох виборчої комісії Бучанського району Київської області у складі 18 осіб.

25 листопада 2010 року Бучанська районна територіальна виборча комісія прийняла постанову №88 Про формування нового складу Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії , до складу якої було включено 18 осіб - представників місцевих організацій політичних партій, зокрема:

- від місцевої організації Політичної партії Опозиційна платформа - за життя обрано голову комісії ОСОБА_3 , а також двох членів комісії ОСОБА_4 та ОСОБА_5 ;

- від місцевої організації Політичної партії Голос обрано заступника голови комісії ОСОБА_6 , та одного члена комісії ОСОБА_7 ;

- від місцевої організації Політичної партії Всеукраїнське об`єднання Батьківщина обрано секретаря комісії ОСОБА_8 , та одного члена комісії - ОСОБА_9 ,

- від місцевої організації Політичної партії Влада Народу - одного члена комісії - ОСОБА_10

- від місцевої організації Політичної партії Слуга Народу - трьох членів комісії - ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_11

- від місцевої організації Політичної партії Партія національного відродження - одного члена комісії - ОСОБА_12 ,

- від місцевої організації Політичної партії Удар (Український демократичний альянс за реформи) - одного члена комісії - ОСОБА_22,

- від місцевої організації Політичної партії Європейська солідарність - двох членів комісії - ОСОБА_23, ОСОБА_13 ,

- від місцевої організації Політичної партії Європейська партія України - одного члена комісії - ОСОБА_14 ,

- від місцевої організації Політичної партії Патріоти Волині - одного члена комісії - ОСОБА_19,

- від місцевої організації Політичної партії За майбутнє - одного члена комісії ОСОБА_15 .

У подальшому, у складі Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії відбулися зміни шляхом заміни ОСОБА_8 на ОСОБА_16 , ОСОБА_17 на ОСОБА_18 , що підтверджується складом комісії станом на 08.12.2020.

Разом з тим, постановою Центральної виборчої комісії № 554 від 08.12.2019 Про окремі питання діяльності Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області , зокрема, встановлено факт одноразового грубого порушенням головою Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_3 та її членами ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_14 , ОСОБА_12 і ОСОБА_5 законодавства України про місцеві вибори, та достроково припинено повноваження членів Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_10 , ОСОБА_9 , ОСОБА_4 , ОСОБА_19 , ОСОБА_14 , ОСОБА_12 і ОСОБА_5 у зв`язку з одноразовим грубим порушенням ними законодавства України про місцеві вибори.

Крім того, вказаною постановою вирішено повідомити Київську організацію Політичної партії Опозиційна платформа - За життя за поданням якої голову Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області ОСОБА_3 включено до складу цієї виборчої комісії, про виявлення підстав для дострокового припинення його повноважень та про можливість не пізніше 20 години 10 грудня 2020 року внесення до Бучанської районної територіальної виборчої комісії Київської області подання про його заміну.

Також, цією постановою Центральною виборчою комісією зобов`язано повідомити місцеві організації політичних партій, за поданнями яких до складу Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської було включено осіб, повноваження яких достроково припинено цією постановою, про можливість подання не пізніше 20 години 10 грудня 2020 року до Бучанської районної територіальної виборчої комісії Київської області нових кандидатур для включення до складу цієї територіальної виборчої комісії.

Таким чином, станом на 09.12.2020, було припинено повноваження 7 членів Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії та встановлено строк для подання нових кандидатур для місцевих організацій політичних партій до 20:00 год. 10.12.2020.

При цьому, судом першої інстанції вірно відзначено, що кількісний склад комісії, визначений 25 листопада 2010 року Бучанською районною територіальною виборчою комісією згідно постанови №88 Про формування нового складу Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії , Центральною виборчою комісією згідно з постановою №554 не був змінений.

Тобто, на момент проведення засідання Гостомельською селищною територіальною виборчою комісією Бучанського району Київської області був визначений склад комісії саме у кількості 18 осіб.

Однак, як свідчать матеріали справи та встановлено судом першої інстанції, 09.12.2020 відповідачем було проведено засідання комісії, на якому були присутні 9 членів комісії, що не є більшістю від її складу відповідно до вимог частини четвертої ст. 36 ВК України, та є неповноважним складом для прийняття рішень.

Посилання апелянта - Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція на те, що у даному випадку склад Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області повинен визначатись, виходячи з 11 членів, а не 18 членів, враховуючи постанову Центральної виборчої комісії №554 від 08.12.2020, якою достроково припинено повноваження 7 членів, колегія суддів не приймає до уваги, оскільки відповідно до вимог частини дванадцятої статті 36 ВК України, рішення виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених цим Кодексом.

При цьому, згідно вимог пункту 2 Постанови Центральної виборчої комісії №410 від 22.10.2020 Про Роз`яснення щодо застосування окремих положень Виборчого кодексу України під час встановлення підсумків голосування на місцевих виборах засідання територіальної виборчої комісії є повноважним за умови присутності на ньому більше половини її складу (частина четверта статті 36 ВК України).

За загальним правилом рішення територіальної виборчої комісії після його розгляду та обговорення на засіданні виборчої комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від складу комісії, крім випадків, передбачених Кодексом.

За змістом абзацу третього частини дванадцятої статті 36 Кодексу в разі присутності на засіданні територіальної виборчої комісії у день голосування, зокрема під час встановлення підсумків голосування у межах виборчого округу, менше двох третин членів комісії від її складу рішення комісії приймається не менше ніж двома третинами голосів від числа присутніх на засіданні членів комісії.

Таким чином, у разі присутності на безперервному засіданні територіальної виборчої комісії, яке розпочинається з моменту закінчення голосування: половини або менше половини складу комісії - засідання територіальної виборчої комісії є неповноважним.

Оскільки як вбачається з протоколу засідання Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області від 08.12.2020, на засіданні комісії були присутні лише 9 членів комісії, які голосували за прийняття відповідних рішень, тобто половина складу комісії, вказане свідчить про неповноважність такої комісії.

Щодо посилань апелянта - кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 на те, що оскаржувані рішення прийняті всупереч вимогам статті 254 ВК України, якою передбачено право виборчої комісії проводити повторний підрахунок шляхом врахування відомостей протоколу про підрахунок голосів на виборчій дільниці, а не шляхом повторного перерахунку бюлетенів, колегія суддів зазначає наступне.

Так, статтею 254 ВК України передбачено порядок прийняття та розгляду виборчих документів дільничних виборчих комісій територіальною виборчою комісією.

Відповідно до частини дванадцятої статті 254 ВК України повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці у відповідному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів здійснюється територіальною виборчою комісією після розгляду і прийняття протоколів та інших документів від усіх дільничних виборчих комісій. У повторному підрахунку територіальною виборчою комісією голосів виборців на виборчій дільниці мають право брати участь усі члени цієї дільничної виборчої комісії і можуть бути присутніми кандидати в депутати, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, їх довірені особи, уповноважені особи організацій партій, офіційні спостерігачі на відповідних місцевих виборах.

Повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу.

Так, статтею 250 ВК України регламентований порядок підрахунку голосів на виборчій дільниці, який проводиться дільничною виборчою комісією.

Згідно абзацу 2 частини другої статті 250 ВК підрахунок голосів виборців з кожних місцевих виборів завершується складанням протоколу про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів в порядку, визначеному статтею 251 цього Кодексу.

Частиною п`ятою статті 250 ВК України передбачено, що підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці здійснюється відкрито і прозоро виключно членами дільничної виборчої комісії. Підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці проводиться у послідовності викладених положень цієї статті та у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією.

Враховуючи, що повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії в порядку, визначеному Центральною виборчою комісією з урахуванням положень статті 250 цього Кодексу, відтак, територіальна виборча комісія, яка здійснює повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці, під час підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях, діє як дільнична виборча комісія.

При цьому, постановою Центральною виборчою комісією від 15 жовтня 2020 року №386 визначено Порядок підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складання протоколу дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів, порядок повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці (далі - Порядок №386).

Згідно із п. 6.6 Порядку №386 повторний підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці з відповідних місцевих виборів здійснюється членами територіальної виборчої комісії з урахуванням положень статті 250 Кодексу та цього Порядку.

Згідно з пунктом 6.7 Порядку №386 територіальна виборча комісія за результатами повторного підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці складає протокол про повторний підрахунок голосів виборців на відповідній виборчій дільниці за формою, затвердженою постановою Центральної виборчої комісії від 24 вересня 2020 року № 296.

З матеріалів справи вбачається, що рішенням Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, залишеним без змін постановою Шостого апеляційного адміністративного суду від 19.11.2020, визнано протиправним та скасовано рішення від 08.11.2020, оформлене протоколом Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, та зобов`язано Гостомельську селищну територіальну виборчу комісію Бучанського району Київської області здійснити повторний підрахунок голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, що відбулись 25 жовтня 2020 року.

У свою чергу, на виконання вказаного рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, відповідачем і було здійснено повторний підрахунок голосів виборців на виборчих дільницях №321310 та №321311 з виборів депутатів Гостомельської селищної ради шляхом перерахунку бюлетенів, за наслідками якого складено оскаржувані протоколи від 09.12.2020.

Разом з тим, апелянт вважає, що рішення Київського окружного адміністративного суду від 15.11.2020 у справі №320/11645/20, створює правову невизначеність, так як у Виборчому кодексі не передбачено здійснення повторного підрахунку голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі.

Крім того, апелянт вказує, що підставою для повторного підрахунку голосів на виборчих дільницях №321310 та №321310 може бути рішення суду саме про зобов`язання провести повторний підрахунок голосів саме на виборчих дільницях №321310 та №321310 та рішення Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії про повторний підрахунок голосів на таких виборчих дільницях, за наявності підстав, встановлених положеннями статті 254 Виборчого кодексу України.

З огляду на вказане, на думку кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 , єдиним правильним способом виконання судового рішення у справі №320/11645/20 є прийняття відповідачем нового рішення про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі замість скасованого рішення від 08.11.2020, оформленого протоколом Гостомельської селищної територіальної виборчої комісії Бучанського району Київської області про результати виборів депутатів Гостомельської селищної ради в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, тому апелянт просить саме змінити мотивувальну частину рішення щодо обґрунтувань підстав задоволення позовних вимог в частині підстав для проведення повторного підрахунку голосів на виборчих дільницях №321310 та №321310.

Разом з тим, ОСОБА_1 як кандидат у депутати Гостомельської селищної ради у даному випадку фактично не погоджується ні з рішенням у справі №320/11645/20, яким зобов`язано здійснити повторний підрахунок голосів з виборів депутатів Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області в єдиному багатомандатному виборчому окрузі, що відбулись 25 жовтня 2020 року, ні з порядком його виконання відповідачем.

Однак, колегія суддів звертає увагу на те, що у даному випадку суд позбавлений надавати оцінку судовому рішенню у справі №320/11645/20, в інший спосіб, ніж встановлено частиною четвертою статті 78 КАС України, згідно якої обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Крім того, у силу вимог статті 129-1 Конституції України судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.

Відтак, винесення судового рішення, яке передбачає оцінку судового рішення прийнятого в іншій справі, буде суперечити статті 129-1 Конституції України.

З огляду на вказане, колегія суддів вважає вірним висновком суду першої інстанції про те, що під час прийняття оскаржуваних протоколів засідання комісії було проведено з порушенням вимог статті 36 ВК України, відтак дії відповідача щодо проведення повторного підрахунку голосів виборців на виборчих дільницях №321310, №321311 є протиправними, а протоколи, прийняті внаслідок такого підрахунку такими, що підлягають скасуванню.

Відповідно до п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень, обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення.

Згідно з практикою Європейського суду з прав людини, очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах.

Щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд, що і вчинено судом у даній справі.

Інші доводи апеляційних скарг не заслуговують на увагу, оскільки не впливають на висновки суду, викладені в оскаржуваному судовому рішенні.

За таких обставин, рішення суду першої інстанції є законним та обґрунтованим, і доводи апелянтів, викладених у скаргах, не свідчать про порушення судом норм матеріального чи процесуального права, які могли б призвести до неправильного вирішення справи.

Отже при ухваленні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому відсутні підстави для її скасування.

За правилами статті 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Разом з тим, відповідно до статті 143 Кодексу адміністративного України, суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Як убачається з матеріалів справи, керуючись положення частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційні скарги прийнято до розгляду судом без сплати судового збору.

Положеннями частини дев`ятої статті 273 Кодексу адміністративного судочинства України закріплено, що у разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат встановлених цим Кодексом.

Частиною першої статті 4 Закону України Про судовий збір встановлено що судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Законом України Про Державний бюджет України на 2020 рік прожитковий мінімум для працездатних осіб встановлено у розмірі 2102 грн.

Відповідно до підпункта 1 пункта 3 частини другої названої статті за подання фізичною особою до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру сплачується судовий збір 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, а за подання юридичною особою - 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Частиною третью статті 6 Закону України Про судовий збір визначено, що у разі коли в позовній заяві об`єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру.

При цьому, абзацем 2 частини сьомої ст. 6 Закону України Про судовий збір передбачено, що у разі коли позов немайнового характеру подається одночасно кількома позивачами до одного або кількох відповідачів, судовий збір сплачується кожним позивачем окремим платіжним документом у розмірах, установлених статтею 4 цього Закону за подання позову немайнового характеру.

У силу вимог ст. 4 Закону України Про судовий збір ставка судового збору за подання апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду, заяви про перегляд судового рішення у зв`язку з нововиявленими обставинами становить 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги.

Як вбачається з адміністративного позову, позивачами заявлено 2 вимоги немайнового характеру, тому, з урахуванням вимог вищезазначених норм Закону України Про судовий збір розмір ставки судового збору, за подання до адміністративного суду апеляційних скарг з кожного скаржника на рішення суду, в даному випадку, становить ((2102*0,4)*2)+(2102*1)*2))*150% = 8828,40 грн.

Враховуючи те, що суд дійшов висновку про відсутність підстав для скасування рішення суду першої інстанції, а при зверненні з апеляційними скаргами апелянтами не було сплачено судовий збір, слід стягнути з кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 та з Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція на користь Державного бюджету України витрати зі сплати судового збору у розмірі 8828,40грн. за подання кожної апеляційної скарги.

Керуючись ст. ст. 242, 272, 273, 308, 310, 315, 316, 321, 322 КАС України суд,

ПОСТАНОВИВ :

Апеляційні скарги кандидата у депутати Гостомельської селищної ради ОСОБА_1 та Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція - залишити без задоволення.

Рішення Київського окружного адміністративного суду від 13 грудня 2020 року - залишити без змін.

Стягнути з кандидата у депутати Гостомельської селищної ради Бучанського району Київської області ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; паспорт: НОМЕР_1 , виданий 2 лютого 2000 року Ірпінським МВ ГУ МВС України у Київській області) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (стягувач: Державна судова адміністрація України; отримувач: УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету: 22030101), судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 8828,40 грн (вісім тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 40 копійок).

Стягнути з Київської обласної організації Політичної партії Громадянська позиція (адреса: Київська область, Вишгородський район, село Демидів, вул. Гурєєва, буд. 9, код ЄДРПОУ 37236193) до спеціального фонду Державного бюджету України на рахунок Шостого апеляційного адміністративного суду (стягувач: Державна судова адміністрація України; отримувач: УК у Печер.р-ні/Печерс.р-н/22030101; код отримувача (код за ЄДРПОУ) - 38004897; банк отримувача: Казначейство України (ЕАП); код банку отримувача (МФО) - 899998, рахунок отримувача: UA638999980313171206081026007; код класифікації доходів бюджету: 22030101), судовий збір за подання апеляційної скарги у розмірі 8828,40 грн (вісім тисяч вісімсот двадцять вісім гривень 40 копійок).

Постанова набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає.

Головуючий суддя О.М. Оксененко

Судді І.О. Лічевецький

О.І. Шурко

СудШостий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2020
Оприлюднено20.12.2020
Номер документу93629467
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —320/13224/20

Постанова від 17.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Ухвала від 16.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Оксененко Олег Миколайович

Рішення від 13.12.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 12.12.2020

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні