ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01054, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-В, тел. (044) 284-18-98, E-mail: inbox@ki.arbitr.gov.ua РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Київ
17.12.2020Справа № 910/10853/20
Господарський суд міста Києва у складі судді Бондарчук В.В., за участі секретаря судового засідання Ярошевської І.О., розглянувши в порядку загального позовного провадження
позовну заяву Приватного акціонерного товариства Рейл , Житомирська обл., м. Малин
до Акціонерного товариства Українська залізниця , м. Київ
за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача - Товариство з обмеженою відповідальністю Інтер-Магістраль , м. Одеса
про визнання недійсними рішення, договору та зобов`язання вчинити дії,
Представники:
від позивача: Міщенко П.В.;
від відповідача: не з`явились;
від третьої особи: не з`явились.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Приватне акціонерне товариство Рейл (далі - ПрАТ Рейл /позивач) звернулося до Господарського суду міста Києва з позовом до Акціонерного товариства Українська залізниця (далі - АТ Українська залізниця /відповідач) про:
- визнання недійсним рішення Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця АТ Українська залізниця (тендерний комітет, 40081237), викладеного у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій №050520205425818 від 05.06.2020 у відкритих торгах у системі електронних закупівель Prozorro на електронному майданчику SmartTender.biz, номер процедури №5425818, на постачання запасних частин для вантажних вагонів , ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-001376-a, 85849c01a60446aa17b3308ddf4e5a0, оголошених замовником - Регіональною філією Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця 11.03.2020; предмет закупівлі: Блок пружний . Код класифікатора предмета закупівлі: ДК 021:2015:34630000-2 Частина залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху ;
- визнання недійсним договору поставки № ПР/НХ-20415/НЮ від 09.06.2020 з моменту його укладання;
- зобов`язання Акціонерного товариства Українська залізниця в особі Регіональної філії Придніпровська залізниця АТ Українська залізниця визнати переможцем відкритих торгів Приватне акціонерне товариство Рейл , у відкритих торгах у системі електронних закупівель Prozorro на електронному майданчику SmartTender.biz, номер процедури №5425818, на постачання запасних частин для вантажних вагонів , ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-001376-a, 85849c01a60446aa17b3308ddf4e5a0, оголошених замовником - Регіональною філією Придніпровська залізниця Акціонерного товариства Українська залізниця 11.03.2020; предмет закупівлі: Блок пружний . Код класифікатора предмета закупівлі: ДК 021:2015:34630000-2 Частина залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху .
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 05.05.2020 відбулись відкриті торги у системі закупівель Prozorro , номер процедури 5425818, на постачання запасних частин для вантажних вагонів , які оголошені регіональною філією Придніпровська залізниця АТ Українська залізниця . За результатами відкритих торгів відповідачем обрано переможцем ТзОВ Інтер-Магістраль , проте, за висновком позивача, переможець має намір поставляти продукцію, яка не відповідає вимогам українських державних стандартів та міжнародним стандартам залізничного транспорту. Зокрема, третя особа планує постачання продукції для використання в ремонті залізничного транспорту деталей, які не пройшли процедуру постановки на виробництво та не отримали умовні номери для клеймування такої продукції. Крім того, правом використання креслеників наділено лише ТзОВ Інтер-Магістраль , проте в порушення заборони на передачу інформації будь-яким третім особам, ТзОВ Інтер-Магістраль передало інформацію із обмеженим доступом до ВАТ ГМЗ .
Господарський суд міста Києва ухвалою від 27.07.2020 позовну заяву ПрАТ Рейл залишив без руху, встановив позивачу спосіб та строк усунення недоліків поданої позовної заяви.
07.08.2020 до суду надійшла заява про усунення недоліків позовної заяви. Зважаючи на викладені в заяві обставини та долучені докази, суд дійшов висновку про усунення позивачем недоліків позовної заяви у встановлений строк.
Господарський суд міста Києва ухвалою від 12.08.2020 прийняв позовну заяву до розгляду, відкрив провадження у справі за правилами загального позовного провадження, призначив підготовче засідання на 14.09.2020, залучив до участі у справі Товариство з обмеженою відповідальністю Інтер-Магістраль третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, на стороні відповідача.
31.08.2020 через відділ діловодства суду від відповідача надійшов відзив на позовну заяву, в якій АТ Українська залізниця заперечило проти задоволення позову з огляду на те, що тендерна документація не містила вимог щодо надання підтвердження від виробника продукції права на використання креслеників, а також вимог щодо підтвердження проходження виробником процедури постановки на виробництво та отримання умовного номера на продукцію, відповідно підстави для задоволення позову відсутні.
09.09.2020 через відділ діловодства суду від позивача надійшла відповідь на відзив.
14.09.2020 суд відклав підготовче засідання на 19.10.2020.
06.10.2020 через відділ діловодства суду від відповідача надійшли заперечення на відповідь на відзив.
16.10.2020 на електрону пошту суду надійшло клопотання відповідача про відкладення розгляду справи.
19.10.2020 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до судового розгляду по суті на 30.11.2020.
30.11.2020 через відділ діловодства суду від відповідача надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
30.11.2020 суд оголосив перерву в судовому засіданні до 17.12.2020 внаслідок неявки представників сторін.
16.12.2020 на електрону пошту суду надійшло клопотання відповідача про відкладення розгляду справи.
17.12.2020 у судове засідання з`явився представник позивача та підтримав позовні вимоги у повному обсязі.
Представник АТ Українська залізниця вчетверте у судове засідання не з`явився, проте повторно подав клопотання про відкладення розгляду справи, у задоволенні якого суд відмовив з підстав необґрунтованості.
Представник ТзОВ Інтер-Магістраль у судове засідання також не з`явився, про причини неявки суд не повідомив, при цьому, товариство неодноразово було повідомлено про дату та час та місце розгляду справи належним чином.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
ВСТАНОВИВ:
05.05.2020 відбулись відкриті торги у системі закупівель Prozorro , номер процедури 5425818, на постачання запасних частин для вантажних вагонів , які оголошені регіональною філією Придніпровська залізниця АТ Українська залізниця .
У відповідності до п. 4 протоколу №050520205425818 від 05.05.2020 розгляду тендерних пропозицій, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2020-03-11-001376-a (номер процедури на електронному майданчику SmarrtTender.biz № 5425818) - ДК 021-2015 - 34630000-21 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до вантажних вагонів).
Відповідно до п. 5 протоколу №050520205425818 від 05.05.2020 розгляду тендерних пропозицій, розглянуто тендерні пропозиції: ТзОВ Інтер-Магістраль на суму 977 538,00 грн, ПрАТ Рейл на суму 984 703,20 грн та ПП Підшипникзбут на суму 985 112,64 грн.
Згідно п. 7 протоколу №050520205425818 від 05.05.2020 розгляду тендерних пропозицій, ТзОВ Інтер-Магістраль визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір, оскільки тендерна пропозиція останнього має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі .
06.05.2020 відповідач повідомив про намір укласти договір на поставку товару з переможцем процедури закупівлі - ТзОВ Інтер-Магістраль .
12.05.2020 ПрАТ Рейл звернулося до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії та рішення, в якому просило: 1) встановити порушення процедури закупівлі у відкритих торгах в системі електронних закупівель Prozorro , номер процедури №5425818, на постачання Запасних частин для вантажних вагонів , ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-001376-a, оголошених замовником - регіональною філією Придніпровська залізниця АТ Укрзалізниця 11.03.2020, предмет закупівлі Блок пружний . Код класифікатора предмета закупівлі: ДК 021:2015:34630000-2 Частина залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового складу; обладнання для контролю залізничного руху ; 2) зобов`язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем та намір укласти договір із ТзОВ Інтер-Магістраль ; 3) зобов`язати замовника визнати переможцем позивача.
01.06.2020 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №10805-р/пк-пз, яким відмовлено ПрАТ Рейл у задоволенні скарги від 12.05.2020 про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Зокрема, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено наступне.
Відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно переліку документів, що викладені в додатку 3 Документації.
Згідно п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі Пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Додаток 3 тендерної документації містить перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до додатку 3 тендерної документації, якщо продукція виготовляється за кресленнями, то відповідність креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ Укрзалізниця структурним підрозділом шляхом надання листа - погодження з додаванням до нього комплекту (екземпляра) погоджених креслеників, які на кожному листі марковані штампом з написом Погоджено для виробництва у запчастину на 20__р. за підписом керівника визначеного структурного підрозділу або особи, що його заміщує, та номером і датою погоджувального листа. Термін дії попередньо погоджених креслеників продовжується на 1 рік від визначеної дати маркування штампом на кресленику.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції підтвердження виробника на право використання креслеників.
Також, документація не містить вимоги про проходження виробниками процедури постановки на виробництво та отримання умовного номера на продукцію, заявлену в тендерній документації.
09.06.2020 між ТзОВ Інтер-Магістраль та АТ Українська залізниця укладено договір поставки №ПР/НХ-20415/НЮ згідно повідомлення про намір укласти договір за процедурою закупівлі відкритих торгів № ЦБД UA-2020-03-11-001376-a номер процедури на електронному майданчику SmartTender.biz №5425818, (рішення тендерного комітету від 05.05.2020 №050520205425818) та предметом якого є поставка постачальником покупцю запасних частин до вантажних вагонів згідно із специфікацією №1.
Оцінюючи подані докази та наведені обґрунтування за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об`єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, з огляду на таке.
Відповідно до ст. 15 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.
Статтею 16 ЦК України передбачено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлено Законом України Про публічні закупівлі .
Метою Закону України Про публічні закупівлі є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 1 Закону України Про публічні закупівлі передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; товари - продукція, об`єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов`язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів; тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель ; тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Частиною 4 ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
В статті 5 Закону України Про публічні закупівлі визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 1 та 3 ст. 13 Закону України Про публічні закупівлі закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Відповідно до ст. 20 Закону України Про публічні закупівлі відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Вимоги до тендерної документації визначено ст. 22 Закону України Про публічні закупівлі . Вказаною статтею передбачено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об`єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону ; 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) ; 5) кількість товару та місце його поставки; 6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 8) проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов; 9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами; 10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі; 11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції; 13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати); 17) прізвище, ім`я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв`язок з учасниками; 18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб`єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг; 19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов`язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Згідно положень ст. 30 Закону України Про публічні закупівлі замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З наведених правових норм вбачається виключний перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника відкритих торгів.
Отже, позивач у позовній заяві стверджує про невідповідність тендерної пропозиції ТзОВ Інтер-Магістраль , посилаючись на порушення вимог, встановлених Положенням про умовні номери клеймування залізничного рухомого складу та його складових частин , що є додатком № 33 до Протоколу № 55 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць СНД від 28-29.10.2011 та Стандарту ДСТУ ГОС 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та постановлення на виробництво , а саме, переможець публічної закупівлі - ТзОВ Інтер-Магістраль планує поставляти продукцію для використання в ремонті залізничного транспорту деталей, які не пройшли процедуру постановки на виробництво та не отримали умовні номери для клеймування такої продукції, оскільки ВАТ ГМЗ (виробник цих деталей) не проходив процедуру постановки на виробництво та не отримував умовного номера для клеймування такої продукцію. Крім того, позивач зазначає, що правом використання креслеників наділено лише третю особу, проте ТзОВ Інтер-Магістраль передало інформацію із обмеженим доступом до ВАТ ГМЗ , який є виробником продукції.
Разом з тим, як встановлено судом та не заперечувалось представником позивача у судовому засіданні, тендерна документація не містила вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції підтвердження виробника на право використання креслеників та проходження виробниками процедури постановки на виробництво та отримання умовного номера на продукцію.
Крім того, позивачем в судовому засіданні також не заперечувалось, що тендерна документація не містила вимог, встановлених Положенням про умовні номери клеймування залізничного рухомого складу та його складових частин , що є додатком № 33 до Протоколу № 55 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць СНД від 28-29.10.2011 та Стандарту ДСТУ ГОС 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та постановлення на виробництво , при цьому ТзОВ Інтер-Магістраль у своїй тендерній пропозиції надало всю інформацію, передбачену тендерною документацією.
Статтею 74 ГПК України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог та заперечень.
Відповідно до вимог ст. 76, ст. 77 ГПК України, належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Ураховуючи встановлене вище, суд дійшов висновку, що ТзОВ Інтер-Магістраль не порушено вимоги тендерної документації, відповідно АТ Українська залізниця проведено відкриті торги, номер процедури № 5425818 на постачання запасних частин для вантажних вагонів , ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-001376-a, у відповідності до положень Закону України Про публічні закупівлі .
За таких обставин, суд визнає необґрунтованими позовні вимоги Приватного акціонерного товариства Рейл до Акціонерного товариства Українська залізниця про визнання недійсним рішення тендерного комітету останнього, викладеного у формі протоколу розгляду тендерних пропозицій №050520205425818 від 05.05.2020, внаслідок чого відмовляє у задоволенні цієї вимоги, що тягне за собою також і відмову у задоволенні позовних вимог про визнання недійсним договору поставки №ПР/НХ-20415/НЮ від 09.06.2020 та зобов`язання АТ Українська залізниця визнати переможцем відкритих торгів, номер процедури № 5425818 на постачання запасних частин для вантажних вагонів , ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-11-001376-a
Витрати по сплаті судового збору відповідно до ст. 129 ГПК України покладаються на позивача.
Керуючись статтями 74, 76, 129, 145, 233, 236, 237, 238, 240, 241, 254 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ :
У задоволенні позовних вимог Приватному акціонерному товариству Рейл відмовити.
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів в порядку, передбаченому ст.ст. 253-259, з урахуванням підпункту 17.5 пункту 17 розділу XI "Перехідні положення" Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст рішення складено: 22.12.2020.
Суддя В.В. Бондарчук
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2020 |
Оприлюднено | 24.12.2020 |
Номер документу | 93741528 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Бондарчук В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні