ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 грудня 2020 року м. ПолтаваСправа № 440/6663/20
Полтавський окружний адміністративний суд у складі судді Слободянюк Н.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 /далі - позивач, ОСОБА_1 / звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою (з урахуванням уточненої позовної заяви від 01 грудня 2020 року) до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області /далі - відповідач, ГУ ПФУ в Полтавській області/, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору: Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської районної державної адміністрації Полтавської області про:
- визнання протиправною бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо незарахування періодів роботи ОСОБА_1 з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району до страхового стажу;
- зобов`язання Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області зарахувати до страхового стажу ОСОБА_1 періоди його роботи на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року /а.с.31-34/.
Позов обґрунтований тим, що позивач у період з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року працював на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району, проте такий період його роботи протиправно не врахований відповідачем до його страхового стажу. Позивач звернувся із заявою про роз`яснення причин незарахування спірного періоду до його страхового стажу. Листом ГУ ПФУ в Полтавській області №4025-3929/М-06/8-1600/20 від 21 липня 2020 року позивачу повідомлено, що Відділ освіти Семенівської районної адміністрації подав звіти на нього з іншим реєстраційним номером, а саме: замість номеру НОМЕР_1 зазначив номер НОМЕР_2 , та враховуючи, що Відділ освіти Семенівської районної державної адміністрації припинив свою діяльність 23 січня 2013 року, а правонаступник відсутній, провести перевірку відповідно до пункту 2 постанови правління Пенсійного фонду України №25-2 від 03 грудня 2013 року неможливо.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 08 грудня 2020 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні), відмовлено у задоволенні клопотання позивача про залучення в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору, - Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської районної державної адміністрації Полтавської області, витребувано докази.
Відповідач позов не визнав та у відзиві на позовну заяву /а.с.58-67/ зазначив, що позивач звернувся до відповідача із заявою про роз`яснення причин незарахування спірного періоду до його страхового стажу. Листом ГУ ПФУ в Полтавській області №4025-3929/М-06/8-1600/20 від 21 липня 2020 року позивачу повідомлено, що Відділом освіти Семенівської районної державної адміністрації подано звіти на нього з іншим реєстраційним номером, а саме: замість номеру НОМЕР_1 зазначено номер НОМЕР_2 , та враховуючи, що Відділ освіти Семенівської районної державної адміністрації припинив свою діяльність 23 січня 2013 року та правонаступник відсутній, провести перевірку відповідно до пункту 2 постанови правління Пенсійного фонду України №25-2 від 03 грудня 2013 року неможливо.
Справу розглянуто судом у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) відповідно до статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України.
Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося на підставі частини четвертої статті 229 КАС України.
Дослідивши письмові докази, суд встановив такі обставини та відповідні до них правовідносини.
ОСОБА_1 зареєстрований у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків за реєстраційним номером облікової карти НОМЕР_1 /а.с. 10/.
Відповідно до записів у трудовій книжці № НОМЕР_3 ОСОБА_1 /а.с.16-17/ ОСОБА_1 у період з 31 серпня 2005 року по 30 червня 2010 року працював на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району.
Згідно з Індивідуальними відомостями про застраховану особу Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування форми ОК-5 стосовно ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) /а.с.11-15, 72-74/ за період з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року відсутні відомості про сплату за ОСОБА_1 страхових внесків його страхувальником Відділом освіти Семенівської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 02145665).
ОСОБА_1 звернувся до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області із заявою від 14 липня 2020 року (вх.№3929/М-1600-20 від 14 липня 2020 року) /а.с. 70/, в якій просив надати роз`яснення чому періоди роботи за 2006, 2007 та 2008 роки на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району не відображаються в даних персоніфікованого обліку.
Листом Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області №4025-3929/М-06/8-1600/20 від 21 липня 2020 року /а.с. 71/ ОСОБА_1 повідомлено, що проведеною перевіркою встановлено, що по реєстраційному номеру його облікової картки платника податків НОМЕР_1 в Реєстрі застрахованих осіб відсутні періоди з 01 серпня 2006 року по 31 грудня 2008 року внаслідок того, що страхувальник Відділ освіти Семенівської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 02145665) подавав звіти на ОСОБА_1 з реєстраційним номером 2157014970. Згідно з пунктом 2 постанови правління Пенсійного фонду України №25-2 від 03 грудня 2013 року відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов`язкове державне соціальне страхування органам Пенсійного фонду України за період до 01 січня 2011 року подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою платника. Згідно даних реєстру страхувальників Відділ освіти Семенівської районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 02145665) припинив свою діяльність 23 січня 2013 року та правонаступник відсутній, а тому провести перевірку немає можливості.
Не погодившись з бездіяльністю відповідача щодо незарахування періодів роботи з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району до страхового стажу, позивач звернувся до суду з цим позовом.
Надаючи правову оцінку встановленим обставинам та доводам учасників справи, суд виходить з наступного.
За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону України Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування від 09 липня 2003 року № 1058-IV /далі - Закон № 1058-IV, у відповідній редакції на час виникнення спірних правовідносин/, застрахована особа - фізична особа, яка відповідно до цього Закону підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачуються чи сплачувалися у встановленому законом порядку страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування; персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування (далі - персоніфікований облік) - організація та ведення обліку відомостей про застраховану особу, що використовуються в системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування в порядку, визначеному цим Законом; роботодавець - власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання; фізична особа, яка використовує працю найманих працівників (у тому числі іноземців, які на законних підставах працюють за наймом в Україні); власник розташованого в Україні іноземного підприємства, установи, організації (у тому числі міжнародної), філії та представництва, який використовує працю найманих працівників, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України; страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягала державному соціальному страхуванню, якою або за яку сплачувався збір на обов`язкове державне пенсійне страхування згідно із законодавством, що діяло раніше, та/або підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню згідно із цим Законом і за який сплачено страхові внески; страхові внески - кошти відрахувань на соціальне страхування та збір на обов`язкове державне пенсійне страхування, сплачені згідно із законодавством, що діяло раніше; кошти, сплачені на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування відповідно до цього Закону; страхувальники - роботодавці та інші особи, які відповідно до цього Закону сплачують страхові внески на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування.
Відповідно до пунктів 4, 5 частини першої статті 16 Закону №1058-IV застрахована особа має право: отримувати безоплатно відомості, внесені до її персональної облікової картки з системи персоніфікованого обліку та Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування; звертатися із заявою до територіального органу Пенсійного фонду про уточнення відомостей, внесених до персональної облікової картки в системі персоніфікованого обліку та Державному реєстрі загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Згідно з абзацом першим частини першої статті 21 Закону №1058-IV персоніфікований облік у системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування здійснюється з метою обліку застрахованих осіб, учасників накопичувальної системи пенсійного страхування та їх ідентифікації, а також накопичення, зберігання та автоматизованої обробки інформації про облік застрахованих осіб і реалізацію ними права на страхові виплати у солідарній системі загальнообов`язкового державного пенсійного страхування та накопичувальній системі пенсійного страхування.
Абзацом першим частини другої та частиною третьою цієї статті передбачено, що на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, якій присвоюється унікальний номер електронної облікової картки.
Персональна електронна облікова картка застрахованої особи повинна містити такі відомості, зокрема: 1) умовно-постійна частина персональної електронної облікової картки: унікальний номер електронної облікової картки; серія, номер і найменування документа, що посвідчує особу; прізвище, ім`я та по батькові на момент створення електронної облікової картки; прізвище, ім`я та по батькові на поточний момент; прізвище при народженні; дата народження; місце народження; стать; адреса місця проживання; адреса, за якою здійснено реєстрацію місця проживання; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та офіційно повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті); унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі; громадянство; номер телефону (за згодою); відмітка про смерть; 2) частина персональної електронної облікової картки, яка відображає страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплачених страхових внесків та інші відомості, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат: код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків, або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки та офіційно повідомили про це відповідний податковий орган і мають відмітку в паспорті) страхувальника (платника); рік, за який внесено відомості; розмір страхового внеску за відповідний місяць; сума сплачених страхових внесків за відповідний місяць; страховий стаж; кількість відпрацьованих застрахованою особою календарних днів (годин) за відповідний місяць; ознака особливих умов праці, що дають право на пільги в системі пенсійного забезпечення; сума заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць.
Згідно з частиною першою статті 24 Закону №1058-IV страховий стаж - період (строк), протягом якого особа підлягає загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню та за який щомісяця сплачені страхові внески в сумі не меншій, ніж мінімальний страховий внесок.
Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування, яке затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 18 червня 2014 року №10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 08 липня 2014 року за №785/25562 /далі - Положення №10-1/, відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування" визначає порядок організації ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб) та порядок надання інформації з Реєстру застрахованих осіб.
Пунктами 4 та 5 розділу І "Загальні положення" Положення №10-1 встановлено, що Реєстр застрахованих осіб формує та веде Пенсійний фонд України, який є володільцем даних Реєстру застрахованих осіб. Реєстр застрахованих осіб забезпечує: облік застрахованих осіб у системі загальнообов`язкового державного соціального страхування та їх ідентифікацію; накопичення, зберігання та автоматизовану обробку інформації про страховий стаж та заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), про набуття застрахованими особами права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування; нарахування та облік виплат за окремими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Пунктом 1 розділу ІІІ "Створення облікової картки" Положення №10-1 визначено, що з метою забезпечення обробки інформації в Реєстрі застрахованих осіб для кожної застрахованої особи автоматично створюється облікова картка, якій присвоюється номер облікової картки.
Відповідно до пункту 3 розділу IV Положення №10-1 відомості до Реєстру застрахованих осіб, зміни, уточнення до них вносяться в електронній формі в автоматичному режимі на підставі: звітності, що подається страхувальниками до Пенсійного фонду України, відомостей центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення, фондів загальнообов`язкового державного соціального страхування, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
Згідно з пунктом 4 вказаного розділу у разі припинення страхувальника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, поданих правонаступником. У разі припинення або зняття з обліку у фіскальних органах страхувальника без визначення правонаступника зміни та уточнення до відомостей Реєстру застрахованих осіб вносяться відповідно до рішення суду, що набрало законної сили. Внесення змін до відомостей про застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб відповідно до рішення суду, що набрало законної сили, здійснюється територіальними органами Пенсійного фонду України на підставі наказу керівника відповідного органу у десятиденний строк після надходження (надання особою) рішення суду.
Отже, на кожну застраховану особу відкривається персональна електронна облікова картка, яка містить відомості про саму застраховану особу (в тому числі реєстраційний номер облікової картки платника податків), страхувальника, страховий стаж застрахованої особи та інші відомості, які дозволяють встановити страховий стаж для призначення пенсії.
Згідно з пунктом 6 розділу V "Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб" Положення №10-1 інформація з Реєстру застрахованих осіб формується та надається за такими формами: індивідуальні відомості про застраховану особу - згідно з додатками 3 - 5 до цього Положення.
Додатком №4 до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування затверджено Форму ОК-5 "Індивідуальні відомості про застраховану особу" Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування.
Отже, відомості про періоди трудової діяльності застрахованих осіб є підставою для розрахунку страхового стажу, а тому помилкова відсутність таких відомостей в Реєстрі застрахованих осіб порушує право застрахованої особи на одержання виплат за загальнообов`язковим державним пенсійним страхуванням. У разі припинення страхувальника без визначення його правонаступника зміни та уточнення до даних облікової картки реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі рішення суду, що набрало законної сили.
Судом встановлено, що ОСОБА_1 у період з 31 серпня 2005 року по 30 червня 2010 року /ідентифікаційний номер НОМЕР_1 / працював на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ступенів Семенівського району, що підтверджується відповідними записами у трудовій книжці позивача.
Відповідно до архівної довідки Комунальної установи Об`єднаний трудовий архів селищної та сільської рад Семенівського району №01-18/88 від 11 листопада 2020 року /а.с.23/ в особових рахунках Відділу народної освіти Семенівської райдержадміністрації ОСОБА_1 значиться в Оболонській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. з вересня 2005 року по грудень 2009 року та за вказаний період нараховано заробітну плату у зазначених сумах.
Згідно з листом Відділу освіти, молоді та спорту Семенівської районної державної адміністрації №70 /а.с.19/ Головному управлінню Пенсійного фонду України в Полтавській області повідомлено, що нарахування заробітної плати централізованою бухгалтерією відділу освіти Семенівської районної державної адміністрації ОСОБА_1 здійснювалось до 2008 року по ідентифікаційному коду 2157014970 згідно з довідкою державної податкової адміністрації в Семенівському районі, виданою 08 червня 2000 року. У подальшому застрахованою особою ОСОБА_1 до Відділу освіти молоді та спорту Семенівського РДА було надано код платника податків НОМЕР_1 , який дійсний по даний час. Станом на 01 січня 2013 року Відділ освіти Семенівського РДА (ідентифікаційний код 02145665) ліквідовано та створено Відділ освіти, молоді та спорту Семенівської РДА (ідентифікаційний код 38227923).
Відповідачем визнано та матеріалами справи підтверджено, що період роботи позивача з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району, страхувальник - Відділ освіти Семенівського РДА (ідентифікаційний код 02145665), не внесений до відомостей системи персоніфікованого обліку ОСОБА_1 (номер облікової картки НОМЕР_1 ), хоча факт роботи позивача у спірний період та нарахування йому заробітної плати за такий період на вказаній посаді підтверджується копіями трудової книжки, архівної довідки №70 та не заперечується учасниками справи.
За таких обставин відомості про нарахування доходу та сплату страхових внесків за період роботи позивача з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району, страхувальник - Відділ освіти Семенівського РДА (ідентифікаційний код 02145665) мають бути внесені до системи персоніфікованого обліку позивача (номер облікової картки НОМЕР_1 ).
Враховуючи, що державну реєстрацію страхувальника позивача Відділу освіти Семенівського РДА (ідентифікаційний код 02145665) як юридичної особи припинено 23 січня 2013 року /а.с. 76/, підставою для внесення змін до відомостей про застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб є рішення суду.
Обираючи належний спосіб захисту порушеного права позивача, суд, керуючись частиною другою статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та зобов`язати відповідача внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб стосовно застрахованої особи ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) шляхом внесення відомостей про нарахування доходу та сплату страхових внесків ОСОБА_1 за період його роботи на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району, страхувальник - Відділ освіти Семенівського районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 02145665) з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року згідно поданих Відділом освіти Семенівського районної державної адміністрації відомостей за цей період стосовно ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ).
Позовна вимога про визнання протиправною бездіяльності Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області щодо незарахування періодів роботи ОСОБА_1 з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району до страхового стажу задоволенню не підлягає з огляду на наступне.
Відповідно до частини другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
У ході розгляду справи судом встановлено, що у спірних правовідносинах відповідач діяв на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, та не допустив протиправної бездіяльності, оскільки вносив дані до Реєстру застрахованих осіб стосовно позивача на підставі звітності, поданої страхувальником.
Позовна вимога про зобов`язання ГУ ПФУ в Полтавській області зарахувати до страхового стажу позивача період його роботи на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року також не підлягає задоволенню в силу своєї передчасності, оскільки відповідний обов`язок виникне у відповідача лише після внесення додаткових відомостей стосовно позивача до Реєстру застрахованих осіб.
При цьому суд враховує, що обов`язок пенсійного органу з обчислення страхового стажу за даними системи персоніфікованого обліку визначений безпосередньо у законі та у суду відсутні підстави вважати, що відповідач в цій частині буде ухилятись від виконання вимог закону.
Враховуючи викладене, адміністративний позов слід задовольнити частково.
Згідно з частиною третьою статті 139 КАС України при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.
Враховуючи висновок суду про часткове задоволення позову та факт сплати позивачем при зверненні до суду судового збору у сумі 840,80 грн згідно квитанції №35 від 13 листопада 2020 року /а.с.24/, стягненню за рахунок бюджетних асигнувань відповідача на користь позивача підлягає сума в 420,40 грн.
Керуючись статтями 6-9, 72-77, 211, 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, -
В И Р І Ш И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, буд.66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) про визнання протиправною бездіяльності та зобов`язання вчинити певні дії задовольнити частково.
Зобов`язати Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, буд.66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) внести зміни до відомостей системи персоніфікованого обліку реєстру застрахованих осіб щодо застрахованої особи ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) шляхом внесення відомостей про нарахування доходу та сплату страхових внесків ОСОБА_1 за період його роботи на посаді водія автобуса Оболонської ЗОШ І-ІІІ ст. Семенівського району, страхувальник - Відділ освіти Семенівського районної державної адміністрації (ідентифікаційний код 02145665) з 31 серпня 2005 року по 31 грудня 2008 року згідно поданих Відділом освіти Семенівського районної державної адміністрації відомостей за цей період стосовно ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_4 ).
У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовити.
Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області (вул. Соборності, буд.66, м. Полтава, Полтавська область, 36014, ідентифікаційний код 13967927) на користь ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 , ідентифікаційний номер НОМЕР_1 ) витрати зі сплати судового збору у сумі 420,40 грн (чотириста двадцять гривень сорок копійок).
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржено до Другого апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги у порядку, встановленому статтею 297 з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Н.І. Слободянюк
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.12.2020 |
Оприлюднено | 28.12.2020 |
Номер документу | 93786567 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Н.І. Слободянюк
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні