Постанова
від 10.12.2020 по справі 369/8890/20
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/8890/20

Провадження № 3/369/4757/20

ПОСТАНОВА

Іменем України

10.12.2020 року м. Київ

Києво-Святошинський районний суд Київської області в складі:

головуючої судді Омельченко М.М.

за участю секретаря Сташевської А.С.

прокурора Звягінцевої М.О.

захисника Цілуванської С.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду справу про притягнення до відповідальності за адміністративні корупційні правопорушення

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Києва, мешканця АДРЕСА_1 , реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1 , депутата Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області VIII скликання, який працює охоронцем в ГО СБ-Альфа ,

за ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення , -

встановив:

ОСОБА_1 , будучи депутатом Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області VIII скликання, являючись суб`єктом відповідальності за правопорушення, пов`язані з корупцією, в силу пп. б п. 1 ч. 1 ст. 3 закону України Про запобігання корупції :

1) в порушення вимог ст. 59-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 28 ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції не вжив заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення в нього реального конфлікту інтересів та не повідомив сільську раду про наявність в нього реального конфлікту інтересів, а саме щодо суперечності між його приватним інтересом та представницькими повноваженнями, які виникли перед внесенням на голосування 23 сесії сільської ради, яка відбулась 12.12.2018 року, питання Про затвердження положення про преміювання ГФ СБ-Альфа , надання їм матеріальної допомоги на оздоровлення та виплату грошової винагороди членам громадського формування , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 160 від 17.07.2020 року);

2) в порушення п. 3 ч. 1 ст. 28 та ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме брав участь у голосуванні під час прийняття рішення 12.12.2018 року № 75 Про затвердження Положення про преміювання працівників ГФ СБ-Альфа , надання їм матеріальної допомоги на оздоровлення та виплату грошової винагороди членам громадського формування , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 161 від 17.07.2020 року);

3) в порушення вимог ст. 59-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 28 ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції не вжив заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення в нього реального конфлікту інтересів та не повідомив сільську раду про наявність в нього реального конфлікту інтересів, а саме щодо суперечності між його приватним інтересом та своїми представницькими повноваженнями, які виникли перед внесенням на голосування 23 сесії сільської ради, яка відбулась 12.12.2018 року, питання Про затвердження сільської програми підтримки громадського формування з охорони громадського порядку СБ-Альфа с. Софіївська Борщагівка на 2019 рік , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 162 від 17.07.2020 року);

4) в порушення п. 3 ч. 1 ст. 28 та ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме брав участь у голосуванні під час прийняття рішення від 12.12.2018 року № 57 Про затвердження сільської програми підтримки громадського формування з охорони громадського порядку СБ-Альфа с. Софіївська Борщагівка на 2019 рік , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 163 від 17. 07.2020 року);

5) в порушення вимог ст. 59-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 28 ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції не повідомив сільську раду про наявність в нього реального конфлікту інтересів, який виник у нього перед постановкою на голосування 25 сесії сільської ради, яка відбулась 21.02.2019 року, питання Про надання цільової одноразової матеріальної допомоги особисто собі, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 164 від 17.07.2020 року);

6) в порушення п. 3 ч. 1 ст. 28 та ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме брав участь у голосуванні під час прийняття рішення № 58 від 21.02.2019 року Про надання цільової одноразової матеріальної допомоги , в тому числі і собі, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 165 від 17.07.2020 року);

7) в порушення вимог ст. 59-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 28 ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції не вжив заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення в нього реального конфлікту інтересів та не повідомив сільську раду про наявність в нього реального конфлікту інтересів, а саме щодо суперечності між його приватним інтересом та представницькими повноваженнями, які виникли перед внесенням на голосування 31 сесії сільської ради, яка відбулась 24.12.2019 року, питання Про затвердження положення про преміювання працівників ГФ СБ-Альфа у 2020 році , надання їм матеріальної допомоги на оздоровлення та виплату грошової винагороди членам громадського формування , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 166 від 17.07.2020 року);

8) в порушення п. 3 ч. 1 ст. 28 та ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме брав участь у голосуванні під час прийняття рішення 24.12.2019 року № 58 Про затвердження Положення про преміювання працівників ГФ СБ-Альфа , надання їм матеріальної допомоги на оздоровлення та виплату грошової винагороди членам громадського формування у 2020 році , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 167 від 17.07.2020 року);

9) в порушення вимог ст. 59-1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , пунктів 1 та 2 ч. 1 ст. 28 ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції не вжив заходів щодо недопущення будь-якої можливості виникнення в нього реального конфлікту інтересів та не повідомив сільську раду про наявність в нього реального конфлікту інтересів, а саме щодо суперечності між його приватним інтересом та представницькими повноваженнями, які виникли перед внесенням на голосування 31 сесії сільської ради, яка відбулась 24.12.2019 року, питання Про затвердження сільської програми підтримки громадського формування з охорони громадського порядку СБ-Альфа с. Софіївська Борщагівка на 2020 рік , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 168 від 17.07.2020 року);

10) в порушення п. 3 ч. 1 ст. 28 та ч. 2 ст. 35 Закону України Про запобігання корупції , вчинив дії в умовах реального конфлікту інтересів, а саме брав участь у голосуванні під час прийняття рішення 24.12.2019 року № 57 Про затвердження сільської програми підтримки громадського формування з охорони громадського порядку СБ-Альфа с. Софіївська Борщагівка на 2020 рік , засновником (учасником) якого він є, чим вчинив адміністративне корупційне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (протокол № 169 від 17.07.2020 року).

В судовому засіданні ОСОБА_2 підтвердив, що він дійсно був і депутатом сільради і брав участь в охороні громадського порядку, гроші в ГФ СБ-Альфа отримував за фактично відпрацьований час, не заперечував, що голосував на сесії сільради за матеріальну допомогу мешканцям села, в тому числі і собі. Чому гроші, які він отримав в ГФ СБ-Альфа , вніс до щорічної декларацію як заробіток за основним місцем роботи, не зміг пояснити, оскільки декларацію від його імені заповнював син.

При дослідженні матеріалів, наданих в розпорядження суду, з`ясовано, що ОСОБА_1 дійсно був депутатом Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області відповідно до рішення 1 сесії від 12.11.2015 року № 2.

Відповідно до відомостей з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ОСОБА_1 входить до переліку засновників (учасників) Громадського формування з охорони громадського порядку СБ-Альфа (код ЄДРПОУ 36449713), зареєстрованого 02.06.2009 року, керівником якого є ОСОБА_3

ОСОБА_1 брав участь у голосуванні питань та засіданнях сесій сільської ради 12.12.2018 року, 21.02.2019 року, 24.12.2019 року - підтримав рішення, які ухвалювались на користь ГФ СБ-Альфа , а також рішення щодо виділення йому матеріальної допомоги.

В щорічних деклараціях за 2018 - 2019 роки, які подавав як депутат сільської ради, вказував ГФ СБ-Альфа як своє місце роботи, а також зазначав заробітну плату в ГФ С-Альфа як отриману за основним місцем роботи.

З огляду на пояснення ОСОБА_1 та дослідженні документи його захисник - адвокат Цілуванська С.С. просила закрити провадження за протоколами № 160, № 161, № 162, № 163, № 164, № 167, № 168, № 169 від 17.07.2020 року, посилаючись на ч. 7 ст. 7 Закону України Про громадські об`єднання , відповідно до якої повноваження засновника громадського об`єднання закінчується після державної реєстрації громадського формування в установленому законом порядку. Оскільки ГФ СБ-Альфа було зареєстровано 02.06.2009 року, станом на 12.12.2018 року, 24.12.2019 року він не являється засновником вказаного громадського формування.

При вирішенні питання про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за протоколами № 165, № 166 від 17.07.2020 року адвокат Цілуванська С.С. вважала за можливе обмежитись усним зауваженням.

Прокурор, яка брала участь у розгляді справи, - прокурор Києво-Святошинської місцевої прокуратури Київської області Звягінцева М.О. вважала, що в діях ОСОБА_1 наявний склад адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП, а тому на нього повинно бути накладено адміністративне стягнення.

За таких обставин, вислухавши пояснення особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, доводи прокурора та захисника, вивчивши надані в розпорядження суду документи, суд приходить до наступних висновків.

Так, до адміністративної відповідальності за ст. 172-7 КУпАП притягуються особи за неповідомлення про реальний конфлікт інтересів та за вчинення дій чи прийняття рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Депутат Софіївсько-Борщаігівської сільради Києво-Святошинського району Київської області ОСОБА_1 на сесіях сільради голосував за прийняття рішень, які стосувались фінансування ГФ СБ-Альфа , де він отримує заробітну плату, при цьому іншого виду доходу, аніж вказана заробітна плата, ОСОБА_1 не має. Також депутат ОСОБА_1 голосував за виділення собі, як мешканцю с. Софіївська Борщагівка, матеріальної допомоги на оздоровлення.

Дійсно з моменту реєстрації ГФ СБ-Альфа припинились повноваження ОСОБА_1 як засновника вказаного громадського формування, проте він не припинив в ній членство та отримує там заробітну плату як за основним місцем роботи. Отже, голосування за рішення на сесії сільради на користь фінансової підтримки вказаного громадського формування пов`язано з отриманям ОСОБА_1 заробітної плати, що є реальним конфліктом інтересів між особистим інтересом ОСОБА_1 та його представницькими інтересами як депутата сільради.

Отже, за результатами розгляду справи суд приходить до висновку, що ОСОБА_1 вчинив адміністративні корупційні правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та на нього доцільно накласти стягнення за вчинене у виді штрафу.

Відповідно до ч. 2 ст. 36 КУпАП, якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 36, 40-1, ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7, ст. ст. 283, 284 Кодексу України про адміністративні правопорушення України, -

постановив:

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , визнати винуватим у вчиненні адміністративних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 172-7, ч. 2 ст. 172-7 КУпАП (№ 160, № 161, № 162, № 163, № 164, № 165, № 166, № 167, № 168, № 169 від 17.07.2020 року) та накласти адміністративне стягнення у виді двохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 3400 (три тисячі чотириста) грн. в дохід держави.

Стягнути з ОСОБА_1 на користь держави 420 (чотириста двадцять) грн. 40 коп. судового збору.

Постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного суду через Києво-Святошинський районний суд Київської області протягом десяти днів з дня її винесення.

Строк пред`явлення постанови до виконання - три місяці з дня її винесення.

Суддя Омельченко М.М.

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення10.12.2020
Оприлюднено28.12.2020
Номер документу93796173
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —369/8890/20

Постанова від 29.03.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Лапчевська Олена Федорівна

Постанова від 18.01.2021

Адмінправопорушення

Київський апеляційний суд

Васильєва Маргарита Анатоліївна

Постанова від 10.12.2020

Адмінправопорушення

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Омельченко М. М.

Постанова від 21.07.2020

Адмінправопорушення

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Омельченко М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні