Ухвала
від 17.12.2020 по справі 127/27849/20
ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №127/27849/20

Провадження №1-кс/127/12191/20

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17 грудня 2020 року м. Вінниця

Вінницький міський суд Вінницької області в складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

за участю:

слідчого ОСОБА_3 ,

прокурора ОСОБА_4 ,

адвокатів ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 ,

розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 про арешт майна, -

ВСТАНОВИВ:

Старший слідчийз ОВСслідчого управлінняГоловного управлінняДФС уВінницькій області ОСОБА_8 звернувся до суду з клопотанням про арешт майна, мотивуючи свої вимоги тим, що проводиться досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020020000000215від 22.07.2020,за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.212,ч.1ст.209КК України.

Службові особи ТОВ Вороновицьке ХПП (код за ЄДРПОУ 38783374, Вінницька обл., Вінницький р-н, смт. Вороновиця) шляхом використання підконтрольних суб`єктів господарювання ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс в період 2019-2020 р.р., ухилились від сплати ПДВ, шляхом проведення фіктивних операцій з купівлі сільськогосподарської продукції та послуг по її перевезенню, безпідставно сформували податковий кредит з ПДВ у сумі 4267 тис. грн., що призвело до фактичного ненадходження до бюджету коштів у значних розмірах.

Крім того, службовими особами ТОВ Вороновицьке ХПП в період 2019-2020 р.р. з метою приховування походження сільськогосподарської продукції, придбаної за необліковану готівку у сільськогосподарських виробників, здійснюється її приймання на зберігання від підконтрольних суб`єктів господарювання ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс, з подальшим фіктивним оформленням придбання цієї продукції від вказаних суб`єктів господарювання та одночасним незаконним формуванням податкового кредиту з ПДВ.

Під час здійснення досудового розслідування встановлено, що службові особи ТОВ Вороновицьке ХПП у період 2019-2020 р.р., з метою безпідставного формування податкового кредиту з ПДВ, проводять операції з купівлі сільськогосподарської продукції та послуг з її перевезення від ризикових суб`єктів господарювання, зокрема: ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс. Також встановлено, що ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс являються підконтрольними службовим особам ТОВ Вороновицьке ХПП та використовуються ними з метою мінімізації сплати податків. Також встановлено, що дана сільськогосподарська продукція, придбання і транспортування якої відображено від ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс , фактично придбана за готівкові кошти у сільськогосподарських виробників та фермерів Вінницької області та транспортувалася від останніх власним вантажним транспортом. Тобто ТОВ Вороновицьке ХПП кошти на транспортування придбаної продукції не витрачало. Дані взаєморозрахунки мають безтоварний характер та націлені на завищення податкового кредиту з ПДВ та завищення валових витрат з податку на прибуток ТОВ Вороновицьке ХПП.

В дійсності ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс надавали лише відповідний пакет документів по взаєморозрахункам, а кошти, отримані нібито за продаж та постачання сільськогосподарської продукції обготівковуються та повертаються службовим особам ТОВ Вороновицьке ХПП за мінусом обговорених відсотків надання таких послуг вище зазначеними підприємствами. В свою чергу, ТОВ Вороновицьке ХПП використовує дані документи для формування неправдивих відомостей у податковій та бухгалтерській звітності, що надає змогу безпідставно формувати податковий кредит з ПДВ, а отримані таким чином кошти, використовує на власні потреби.

Таким чином, посадові особи ТОВ Вороновицьке ХПП у період 2019-2020 р.р., незаконно сформували податковий кредит з ПДВ на суму 4 267 тис. грн., шляхом проведення безтоварних операцій з ПП СІС Груп та ПП Престиж сервіс, внаслідок чого незаконно отримали грошові кошти та здійснили їх легалізацію, шляхом витрат на фактичне придбання товарно-матеріальних цінностей та на власні потребу. Крім того, встановлено, що ТОВ Вороновицьке ХПП входить до групи компаній Alebor Group , яка являється учасником аграрного ринку України з 2009 року, власником якої являється ОСОБА_9 . До групи компаній Alebor Group з 2009 року входить: Христинівське ХПП (код за ЄДРПОУ 36299535, Черкаська область, м. Христинівка, вул. Ювілейна, буд. 20), ПП СІС Груп (код за ЄДРПОУ 36850836, м Одеса, вул. Жуковського, 6, офіс 4), ПП Престиж сервіс (код за ЄДРПОУ 37281801, м. Одеса, вул. Сонячна, 5 офіс 310), Транспортна компанія Болеко (код за ЄДРПОУ 38588507, Черкаська область, смт. Маньківка, вул. Патона, 2), ТОВ Чесне ХПП (код за ЄДРПОУ 41209731, Одеська обл., м. Балта, вул. Уварова, буд. 189), ПП Автомобільні перевезення АВТОЕРА (код за ЄДРПОУ 33386703, м.Одеса, вул. Балківська, буд. 22А, к.7, кв. 1), ТОВ Кублич Грейн (код ЄДРПОУ 40856467, Винницька обл., Теплицький р-н, селище Кублич, вул. Залізнична, буд. 12).

Під час здійснення досудового розслідування встановлено, що ТОВ Христинівське ХПП ( код ЄДРПОУ 36299535) та ТОВ Вороновицьке ХПП (код за ЄДРПОУ 38783374) окрім того, що входять до групи компаній Alebor Group також зареєстровані за однією адресою, а саме: Вінницька область, Вінницький район, смт. Вороновиця, а/д Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам`янка, 412км+308м, буд. б/н. Також встановлено, що директором ТОВ «Христинівське ХПП» являється гр. ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_1 ), який також являється генеральним директором ТОВ «Вороновицьке ХПП».

Так, 08.12.2020 року було проведено обшук на підставі ухвали слідчого судді Вінницького міського суду Вінницької області за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна буд. 20 в ході якого виявлено та вилучено:

-Зошит помаранчевого кольору з чорновими записами на 18 арк.

-Журнал регистрации влажности зерна при определении ее сушительних шкафах на 47 арк.

-Офісний записник синьо-зеленого кольору на 96 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Офісний записник синьо кольору на 96 арк.

-Зошит з чорновими записами «Карловка 1» на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал розходів на 48 арк.

-Журнал видач на 48 арк.

-Журнал реєстрації лабораторних аналізів на 48 арк.

-Журнал обліку роботи зерносушарки за зміну на 48 арк.

-Журнал лабораторних аналізів при сумішінні зерна на зерносушках на

-48 арк.

-Журнал лабораторних аналізів при сушінні зерна на зерносушках на

-48 арк.

-Журнал лабораторних аналізів при сушінні зерна на зерносушках на 48

-арк.

-Журнал обліку роботи зерносушарки за зміну на 48 арк.

-Журнал видачі на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал надходжень на 48 арк.

-Журнал расхода на 48 арк.

-Журнал расхода на 48 арк.

-Журнал расхода на 48 арк.

-Журнал прихода на 48 арк.

-Папка з зеленого кольору з файлами середнього показника якості з 11-ти файлами заповненими документами

-5 арк., з записами про контрагентів

-Акт відбору проб зерна за 27 січня 2019 року на 1 арк.

-Папка червоного кольору з розпорядженнями на очистку, сушіння зерна насіння, олійних культур і трав від 08.07.2020 року

-Копії посвідчень про якість зерна за № 538 -

-Зошит рожевого кольору «СМС - план вагонів» за 2019 рік на 48 арк.

-Зошит помаранчевого кольору «СМС - план вагонів» за 2020 рік на 48 арк.

-Зошит «Продаж відходів» за 2020 рік на 48 арк.

-Зошит синього кольору «План вагонів» за 2019 рік на 48 арк.

-Зошит рожевого кольору «Вагова Робочий зошит» за 2019 рік на 48 арк.

-Зошит коричневого кольору «План вагонів» за 2020 рік на 48 арк.

-Блокнот робочий записний рожевого кольору формату А-4 на 96 арк.

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах «не

-чорне» фор мату А-4 на 76 арк.

-Робочий блокнот записний рожевого кольору за 2020 рік з чорновими записами на 96 арк.

-Журнал вагаря на 48 арк.

-Робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2020 рік на 18 арк.

-Робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2019 рік на 48 арк.

-Файл з документами та чорновими записами на 73 арк.

-Папка світло-рожевого кольору з накладними та чорновими записами з

-8-ма файлами які заповнені документам

-Робочий зошит «Вагони» за 2020 рік на 48 арк.

-Реєстр № 48 від 11.07.2020 року на 1 арк.

-Копія товаро-транспортної накладної №042091 від 09.08.2020 року на 1 арк.

-Копія рахунку про сплату №35 від 31 жовтня 2019 року на 1 арк.

-Чорнові записи на 2 арк.

-Договір транспортного перевезення №ТП 0411/20-1 від 04 листопада 2020 року на 3 арк.

-Договір транспортного перевезення №ТП 2411/20-1 від 24 листопада 2020 року на 4 арк.

-Реєстр до акта накладних послуг №1537 від 12.11.2020 року на 7 арк.

-Рахунки фактури ПП «Престиж Сервіс» на 168 арк.

-Посвідчення про якість зерна на 815 арк.

-1-том ТОВ «Христинівське ХПП» накази на переоформлення хлібо продуктів урожаю 2018 року з 06 липня 2018-12 червня 2019 року па 564 арк.

-Журнал контрольного зважування на 48 арк.

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2020 рік на 52 арк.

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2020 рік на 54 арк.

-Зошит «Відгрузка зерна» за 2020 рік з чорновими записами на 48 арк.

-Зошит робочий «Ваговаї» за 2020 рік з чорновими записами 48 арк.

-Файли з актами надання послуг в яких знаходяться як і документи так і чорнові записи в 5-ти файлах

-Заяви в одному файлі на 6 арк.

-Папка для паперів яка заповнена договорами оренди засобів з екіпажами та додатковими угодами на 33 арк.

-Складські квитанції на зерно урожая 2019 в 1-му томі від 10.10.2019 -30.06.2020 р. на 772 арк.

-Видаткові накладні за 2019 рік на 414 арк.

-Акти прийому передачі виконаних робіт до договору про надання послуг по перевезенню вантажів на 31 арк.

-Видаткові накладні від 07.12.2020 по 09.10.2020 на 59 арк.

-Папка з файлами актів звірки з вересня 2020 року яка заповнена файлами з документами різного типу в кількості 16 файлів

-Папка з файлами ПП «Престиж Сервіс» заповнена файлами з документами різного типу в кількості 4 ушили.

-Договори оренди транспортних засобів з екіпажами яка заповнена файлами з документами різного типу в кількості 4 файли які скріплені між собою

-Папка для паперів яка заповнена товарно-транспортними накладними за 22 листопада 2020 року

-Копія товарно транспортної накладної №15 за 25 липня 2020 року на 1 арк.

-Копії товарно транспортних накладних які поміщені до 2-х файлів

-Товаро транспортні накладні по ФОПам, які поміщені до одної папки на 198 арк.

-Папка з файлами до якої поміщено рахунки оплати за 30 листопада 2020

-Папка з товарно транспортними накладними ПП «Престиж Сервіс » на 259 арк.

-Мобільний телефон марки «САТ» чорного кольору з явними пошкодженнями задньої кришки телефону з сім-карткою ПРАТ «Київстар»

-Жорсткий диск «Western Digital», 2.0ТВ sata 64 mb cache S/С WСАZАА302320

-Жорсткий диск «Kingston 120GB», S/С Н42JVОНS4СР5NG

-Ноутбук марки «НР» чорного кольору марки 8/С СМР9132047

-Ноутбук марки «НР-Ргоbоок» сірого кольору S/N5СD8370WВF зарядним приладом чорного кольору; Додаток до протоколу обшуку від 08.12.2020 року

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №1» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №2» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №3» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №4» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №5» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №7» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №8» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №9» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №10» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №11» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №12» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №13» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №15» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №21» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №22» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №23» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №20» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №19» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №18» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №17» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №16» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Силос №14» на 48 арк;

-Зошит з чорновими записами під назвою «Продаж відходів 2019» на 48 арк;

-Бланки ТТН ТОВ «Полнет-Україна» на 42 арк;

-Журнал контролю переміщення Т/3 територією ТОВ «Христинівське ХПП» з 27.11.20р. на 92 арк;

-Журнал контролю переміщення Т/3 територією ТОВ «Христинівське ХПП» з 25.07.20р. на 92 арк;

-Журнал контролю переміщення Т/3 територією ТОВ «Христинівське ХПП» з 18.02.20р. на 92 арк;

-Листок А4 із записами транспортних засобів та водіїв на 1 арк;

-Бланки ТТН ТОВ «Зернооптюг» на 4 арк;

-Копії реєстраційних документів ТОВ «Христинівське ХПП» на 12 арк;

-Журнал контролю переміщення Т/3 територією ТОВ «Христинівське ХПП» (Гараж) з 05.02.20р. на 92 арк;

-Журнал контролю переміщення Т/3 територією ТОВ «Христинівське ХПП» з 16.06.20р. на 92 арк;

-Зошит чорного кольору із чорновими записами на 80 арк;

-Зошит червоного кольору із чорновими записами на 80 арк;

-Рахунок на оплату № 1656 від 30.11.20 на 1 арк;

-Акт надання послуг № 1656 від 30.11.20 на 1 арк;

-Реєстр до акту №1656 від 30.11.20 на 1 арк;

-Акт надання послуг №1666 від 30.11.20 на 1 арк;

-Папка синього кольору з реєстрами накладних на прийняте зерно з визначенням показників якості на 254 арк;

-Папка червоного кольору з реєстрами накладних на прийняте зерно з визначенням показників якості на 282 арк;

-Папка блакитного кольору з товарно-транспортними накладними та видатковими накладними за 2020 рік по ТОВ «Престиж сервіс» на 289 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП» по руху зерна та зернопродуктів за січень-грудень 2019 року на 350 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Христиновка ХПП» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» на 327 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж жовтень» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за жовтень 2019 року на 278 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж листопад 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за листопад 2019 року на 296 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП» накази на переоформлення хлібопродуктів з 01.07.2019 по 30.06.2020 на 724 арк;

-Папка жовтого кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП» реєстри накладних на прийняття зерна з визначенням показників середньодобового зразка за 05.2020 по 11.2020 року на 87 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за 2019 рік на 371 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж грудень 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за грудень 2019 рік на 173 арк;

-Папка червоного кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП» реєстри накладних на прийняття зерна з визначенням показників середньодобового зразка за 2019- 2020 роки на 484 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП», складські квитанції на зерно урожай 2019 року з 01.07.2019-09.10.2019 року на 786 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2020 року на 347 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ТОВ «Христинівське ХПП», складські квитанції на зерно урожай 2018 року період 16.10.2018 по 14.06.2019 року на 364 арк;

-Папка зеленого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж Сервіс», протоколи, рішення та інше на 126 арк;

-Папка жовтого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж Сервіс», договори оренди ТУЗ 2019-2020 роки на 323 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні2019- 2020 роки на 248 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс» товарно-транспортні накладні 2020 рік на 114 арк;

-Папка білого кольору під назвою «Порт» в якій містяться документи ПП«Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2019 рік на 512 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2020 рік на 467 арк;

-Папка білого кольору з реєстрами накладних на прийняте зерно з визначенням показників якості на 441 арк;

-Рахунок на оплату №1906 від 01.12.2020 року на 2 арк.;

-Рахунок на оплату №84 від 03.12.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №2483 від 03.12.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №718360 від 04.12.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №62006 від 01.12.2020 року на 1 арк.;

-Реєстр №4663 від 06.04.2019 року на 1 арк

-Реєстр №4651 від 13.03.2019 року на 1 арк

-Реєстр №4647 від 11.03.2019 року на 1 арк

-Реєстр №4642 від 09.03.2019 року на 1 арк

-Реєстр №4611 від 18.02.2019 року на 1 арк

-Реєстр №4006 від 21.12.2018 року на 1 арк

-Реєстр №4024 від 24.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4003 від 15.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4302 від 15.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4292 від 14.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4293 від 14.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4233 від 09.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4234 від 09.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4229 від 08.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4219 від 08.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4200 від 07.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4185 від 06.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3888 від 05.12.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4874 від 30.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4071 від 26.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4013 від 25.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4014 від 25.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4001 від 24.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №4003 від 24.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3990 від 23.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3991 від 23.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3982 від 22.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3977 від 21.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3970 від 20.11.2018 року на 1 арк.

-Реєстр №3969 від 20.11.2018 року на 1 арк.

-Лист №_ 17/07-1 від 17.07.2020 року на 1 авк.;

-Протокол зважування від 27.09.2020 на 2 арк.;

-Лист №_11/11-1 від 11.11.2020 року на 1 арк.;

-Додаток до рахунку на оплату 11-001075 від 11.11.2020 року на 1 арк.;

-Лист №УТЛ/ЗВ-346-1/10/20 від 26.10.2020 року на 1 арк.;

-Накладна від 01.10.2019 року на 1 арк.;

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2019 рік на 52 арк.;

-Журнал зважування вантажів на автомобільних вагах за 2019 рік на 50 арк.;

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2019 на 52 арк.;

-Журнал вагаря на 118 арк.;

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2019 рік на 52 арк.;

-Журнал реєстрації зважування вантажів на автомобільних вагах за 2019 рік на 50 арк.;

-Журнал контрольного зважування вантажів на 52 арк.;

-Журнал вагаря на 96 арк.;

-Акт приймання-передачі від 23.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1157 від 30.09.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1147 від 30.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1083 від 23.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1357 від 26.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір транспортного перевезення від 22.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір №23/10/2020-1 від 23.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №21/10/2020-1 від 21.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №21/10/2020-1 від 21.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №01/09/2020ЕА/Б70 на 4 арк.;

-Договір №01/09/2020ЕА/Б70 від 01.09.2020 на 2 арк.;

-Договір №04/09/2020-1 від 04.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №04/09/2020-1 від 04.09.2020 року на 1 арк.;

-Договір №07/09/2020-1 від 07.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №22/05/2020-1 від 07.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №21/09/2020-1 від 21.09.2020 року на 1 арк.;

-Додаток № від 11.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт №15 від 16.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір №07/09/2020-1 від 07.09.2020 року на 1 арк.;

-Додаток №1 від 08.09.2020 року на 1 арк.;

-Договір №07/09/2020-1 від 07.09.2020 року на 1 арк.;

-Договір №ТП0809/20-1 від 08.09.2020 щ 3 арк.;

-Договір №ТП0809/20-1 від 08.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №31/08/2020-1 від 31.08.2020 року на 1 арк.;

-Договір №31/08/2020-1 від 31.08.2020 року на 2 арк.;

-Договір №31/08/2020-1 від 31.08.2020 року на 2 арк.;

-Додаткова угода №1 від 25.09.2020 року на 1 арк.;

-Додаткова угода №1 25.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі № від 01.09.2020 на 2 арк.;

-Договір №14/09/2020-1 від 14.09.2020 на 2 арк.;

-Договір суборенди СГ техніки №28/05/2020-1 на 8 арк.;

-Умови договору суборенди СГ техніки №28/05/2020-1 на 3 арк.;

-Тарифи перевезення пізніх культур в 2020 році від 10.08.2019 року на 2 арк.;

-Акт приймання-передачі СГ техніки від 23.09.2020 року на 2 арк.;

-Акт приймання-передачі №15/05/2020-1 від 23.09.2020 на 1 арк.;

-Накладна №47 від 29.10.2019 на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2710/20-2 від 27.10.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1473 від 31.10.2020 на 2 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП2710/20-2 від 27.10.2020 року на З арк.;

-Акт надання послуг № 1459 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг № 1329 від 22.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП2210/20-1 від 22.10.2020 року на З арк.;

-Додаток №2 від 12.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір №31/08/2020-2 від 31.08.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1131 від 29.09.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1452 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1452 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП2810/20-2 від 28.10.2020 року на З арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2810/20-2 від 28.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1509/20-1 від 15.09.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2610/20-1 від 26.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2610/20-1 від 26.10.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1453 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1453 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1463 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Додаток №3 №ТШ 507/20-2 від05.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2910/20-1 від 29.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2110/20-2 від 21.10.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1465 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №21/10/2020-1 від 21.10.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1455 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП0210/20-1 від 02.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1509/20-1 від 15.09.2020 року на 3арк.;

-Акт надання послуг №1131 від 29.09.2020 року на 2 арк.; Договір №18/08/2020-1 від 18.08.2020 року на 3 арк.;

-Акт приймання-передачі СГ техніки №1 від 14.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі СГ техніки №2 від 25.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі СГ техніки №3 від 26.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі СГ техніки №4 від 24.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1188 зід 30.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1443 від 27.10.2020 року на 1 арк.;

-Договір про надання послуг від 25.08.2020 року на 1 арк.;

-Договір про надання послуг від 25.08.2020 року на 1 арк.;

-Договір про надання послуг від 25.08.2020 року на 2 арк.;

-Договір суборенди №25/08/2020-1 від 25.08.2020 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 0411/20-1 від 04.11.2020 року на 8 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 0411/20-1 від 04.11.2020 року на 4 арк.;

-Акт надання послуг №1537 від 12.11.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1396 від 29.10.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1441 від 31.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2710/20-1 від 27.10.2020 на З арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1111/20-1 від 11.11.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1559 від 18.11.2020 року на 2 арк.;

-Договір №15/05/2020-1 від 15.05.2020 року на 4 арк.;

-Акт надання послуг №604 від 28.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №26/05/2020-1 від 26.05.2020 року на 6 арк.;

-Акт надання послуг №623 від 30.07.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №615 від 29.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №20- 1к від 01.07.2020 року на 5 арк.;

-Акт надання послуг №783 від 18.08.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №681 від 31.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №25/08/2020-1 від 25.08.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1160 від 30.09.2020 року на 1 арк.;

-Договір підряду №134/09-20 від 21.09.2020 року на 5 арк.;

-Договір 14/08/2020-1 від 14.08.2020 на 4 арк.;

-Додаток №1 від 31.07.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №627 від 31.07.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1497 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1209 від 30.09.2020 року на 1 арк.;

-Додаток №3 від 23.09.2020 року на 2 арк.;

-Додаток №2 від 21.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1130 від 29.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №ТП2110/20-1 від 21.10.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1369 від 27.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №ТП 0109/20-2 від 01.09.2020 року на 3 арк.;

-Договір №ТП0109/20-1 від 01.09.20250 року на 3 арк.;

-Додаток №2 від 21.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1187 від 30.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1408/20-1 від 14.08.2020 року на 4 арк.;

-Акт надання послуг №1047 від 21.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір №ТП 2409/20-1 від 24.09.2020 року на 3 арк.;

-Договір №23/10/2019/1 від 23.10.2019 року на 1 арк.;

-Договір 05/06/2019 від 05.06.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1008 від 29.07.2019 року на 1 арк.;

-Договір №03.06.2019 від 03.06.2019 року на 5 арк.;

-Договір №03/06/2019 від 03.06.2019 року на 3 арк.;

-Договір №06/06/2019 від 06.06.2019 на 2 арк.;

-Договір №06/06/2019 від 06.06.2019 на 2 арк.;

-Договір №27/06/2019 від 27.06.2019 року на 4 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1006/19-1 від 10.06.2019 на 5 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2106/19/1 від 21.06.2019 року на 4 арк.;

-Додаток №1 від 31.08.2019 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 2709/19-2 від 27.09.2019 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1359 від 29.08.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №849 від 16.07.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №891 від 15.07.2019 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1709/19-2 від 17.09.2019 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1709/19-3 від 17.09.2019 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1710/19-2 від 07.10.2019 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТШ 110/19-1 від 11.10.2019 року на 3 арк.;

-Договір підряду №26/04 від 26.04.2019 року на 8 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 1508/19-1 від 15.08.2019 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення № ТП 1006/19-1 від 10.06.2019 року на 4 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 0210/19-1 від 02.10.2019 року на 3 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП 0110/19-4 від 01.10.2019 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №1767 від 30.09.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1946 від 10.10.2019 року на 1 арк.;

-Реєстр акту виконаних робіт №1946 від 10.10.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №2040 від 21.10.2019 року на 1 арк.;

-Реєстр акту виконаних робіт №2040 від 21.10.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №2163 від 31.10.2019 року на 1 арк.;

-Реєстр акту виконаних робіт №2163 від 31.10.2019 року на 1 арк.;

-Додаток №2 від 01.10.2019 року на 1 арк.;

-Додаток №3 від 15.10.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №2335 від 29.11.2019 року на 6 арк.;

-Додаток до акту виконаних робіт №244 від 11.12.2019 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1736 від 30.09.2019 року на 1 арк.;

-Договір транспортування перевезення №ТП 1908/19-1 від 19.08.2019 року на 3 арк.;

-Додаткова угода №20 від 27.12.2019 року на 1 арк.;

-Договір транспортного перевезення №ТП2101/20-1 від 21.01.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №2041 від 18.10.2019 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №478 від 14.07.2020 року на 1 арк.;

-Акт №34 від 30.03.2020 року на 1 арк.;

-Акт №33 від 30.03.2020 року на 1 арк.;

-Акт №76 від 04.06.2020 року на 1 арк.;

-Акт №76 від 04.06.2020 року на 1 арк.;

-Акт №75 від 04.06.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №76 від 04.06.2020 року на 1 арк.;

-Акт №73 від 02.06.2020 року на 1 арк.;

-Акт №73 від 02.06.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату від 26.09.2019 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №498 від 17.07.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі №1 на 1 арк.;

-Накладна на повернення від 07.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №126733 від 11.06.2020 на 1 арк.;

-Договір №17/06/2020-1 від 17.06.2020 року на 3 арк.;

-Видаткова накладна №108239 від 25.03.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №157107 від 16.09.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №147544 від 17.08.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №106880 від 19.03.2020 року на 1 арк.;

-Додаток № 1 від 11.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт приймання-передачі від 11.09.2020 року на 1 арк.;

-Додаток №2 від 21.09.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №17 від 10.11.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок фактура № 17 від 11.11.2020 року на 1 арк.;

-Договір №0911/61к від 09.11.2020 року на 3 арк.;

-Оборотно-сальдова відомість за листопад 2020 року «Престиж Груп» на 3 арк.;

-Залишки і обороти зернопродуктів по особовим рахункам за листопад 2020 року на 1 арк.;

-Залишки і обороти зернопродуктів по особовим рахункам за листопад 2020 року на 1 арк.;

-Залишки і обороти зернопродуктів по особовим рахункам за листопад 2020 року на 1 арк.;

-Залишки і обороти зерно продуктів по особовим рахункам за грудень 2020 року на 2 арк.;

-Рахунок на оплату №30 від 01.12.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №52 від 03.12.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №53 від 04.12.2020 року на 2 арк.;

-Видаткова накладна № АГ-0000009 від 02.12.2020 року на 1 арк

-Видаткова накладна №52 від 03.12.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №53 від 04.12.2020 року на 1 арк.;

-Договір №0910/30я від 09.10.2020 року на 3 арк.;

-Договір №0910/3Оя від 09.10.2020 року на 3 арк.;

-Рахунок фактура від 21.11.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок фактура від 21.11.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №8 від 11.11.2020 року на 1 арк.;

-Договір №2209/32к від 22.09.2020 року на 2 арк.;

-Договір купівлі продажу від 21.10.2020 року на 2 арк.;

-Видаткова накладна №2 від 15.10.2020 року на 4 арк.;

-Рахунок фактура №6 від 28.10.2020 року на 1 арк.;

-Накладна №11 від 28.10.2020 року на 1 арк.;

-Накладна №2 від 03.08.2020 року на 1 арк.;

-Накладна №1 від 11.10.2020 року на 1 арк.;

-Довіреність №938 від 22.09.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок фактура №7 від 10.11.20202 року на 1 арк.;

-Рахунок фактура №7 від 10.11.2020 року на 1 арк.;

-Накладна 12 від 10.11.2020 року на 1 арк.;

-Договір №1507/61п від 15.07.2020 року на 3 арк.;

-Договір №1708/30 від 17.08.2020 року на 3 арк.;

-Лист №04/04-01 від 04.08.2020 року на 1 арк.;

-Договір №1607/30я від 16.07.2020 року на 3 арк.;

-Договір №1706/3 від 17.06.2020 року на 3 арк.;

-Договір №1607/31я від 16.07.2020 року на 2 арк.;

-Видаткова накладна №1 від 17.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №2 від 18.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №3 від 19.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №0107/31 від 01.07.2020 року на 3 арк.;

-Договір№0107/32 від 01.07.2020 року на 2 арк.;

-Рахунок на оплату №1 від 24.11.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №6 від 24.11.2020 року на 1 арк.;

-Договір 2311/31с від 21..11.2020 року на

-Рахунок на оплату №2 від 19.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №2 від 19.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №3 від 20.07.2020 року на 1 атак.;

-Рахунок на оплату №3 від 20.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №4 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №4 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №5 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №5 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №6 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №6 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №7 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №7 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №8 від 25.07.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №8 від 25.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №1707 від 17.07.2020 року на 3 арк.;

-Видаткова накладна №6 від 24.11.2020 року на 1 арк.;

-Договір №2311/31с від 23.11.2020 року на 3 арк.;

-Видаткова накладна №2 від 19.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №3 від 20.07.2020 року на 1 арк.;

- Видаткова накладна №4 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №5 від 23.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №6 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №7 від 24.07.2020 року на 1 арк.;

-Видаткова накладна №8 від 25.07.2020 року на 1 арк.;

-Договір №1707/3Зп від 17.07.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг №65 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №66 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Рахунок на оплату №1652 від 30.11.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1662 від 30.11.2020 року на 1 арк.;

- Реєстр до акта наданих послуг №1662 від 30.11.2020 року на 3 арк.;

-Акт надання послуг 1662 від 30.11.2020 року на 4 арк.;

-Акт надання №1434 від 31.10.2020 року на 1 арк.;

-Реєстр до акта надання послуг №1434 від 31.10.2020 року на 4 арк.;

-Додаток № 2 від 15.09.2020 року на 1 арк.;

-Акт надання послуг №1132 від 29.09.2020 року на 2 арк.;

-Акт надання послуг №1362 від 27.10.2020 року на 2 арк.;

-Договір №ТП 1510/20-1 від 15.10.2020 року на 3 арк.;

-Пластикова папка синього кольору в якій містяться складські квитанції загальною кількістю 546 шт. (Початок: БА№835263 та остання ББ№070638).

Вказане тимчасово вилучене майно має значення для встановлення істини у кримінальному провадженню та являється речовим доказом.

Також вище вказана річ має важливе значення для всебічного, повного і неупередженого дослідження усіх обставин кримінального провадження, окрім того за їх допомогою можна встановити наявність або відсутність обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні.

Постановою від 08.12.2020 речі та предмети вилучені під час проведення вказаного обшуку визнанні речовими доказами у кримінальному провадженні, так як вони є знаряддям та предметом вчинення злочину, зберегли на собі його сліди і містять інші відомості, які можуть бути використані як доках факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження і є набутими у результаті вчинення злочину. Застосування вищевказаного заходу забезпечення кримінального провадження обумовлено необхідністю забезпечення збереження речових доказів.

У зв`язку з вищевикладеним, з метою забезпечення збереження доказів злочину, всебічного, повного, об`єктивного та неупередженого дослідження всіх обставин кримінального правопорушення, надання їм належної правової оцінки та прийняття законних процесуальних рішень в передбачені кримінальним процесуальним законодавством строки, по даному кримінальному провадженню виникла необхідність в накладенні арешту на майно, яке було вилучено в ході проведення обшуку за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна 20, просив задовольнити клопотання.

В судовому засіданні прокурор та слідчий клопотання підтримали за обставин, викладених у ньому.

Адвокат ОСОБА_5 , який діє в інтересах ТОВ Христинівське ХПП в судовому засіданні заперечував щодо задоволення клопотання, вказав, що обшук за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна 20 в приміщеннях ТОВ Христинівське ХПП проведено з порушенням вимог КПК України, вилучено речі та документи, які не мають відношення до вказаних кримінальних правопорушень. Просив відмовити в задоволенні клопотання.

Адвокат ОСОБА_6 , який діє в інтересах ТОВ Христинівське ХПП в судовому засіданні заперечував щодо задоволення клопотання, вказав, що обшук за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна 20 в приміщеннях ТОВ Христинівське ХПП проведено з порушенням вимог КПК України, вилучено речі та документи, які не мають відношення до вказаних кримінальних правопорушень. Просив відмовити в задоволенні клопотання.

Адвокат ОСОБА_7 , який діє в інтересах ТОВ Христинівське ХПП в судовому засіданні заперечував щодо задоволення клопотання, вказав, що обшук за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна 20 в приміщеннях ТОВ Христинівське ХПП проведено з порушенням вимог КПК України, вилучено речі та документи, які не мають відношення до вказаних кримінальних правопорушень. Просив відмовити в задоволенні клопотання.

Заслухавши пояснення прокурора, слідчого, адвокатів, дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, матеріали кримінального провадження, надані докази, заперечення адвоката ОСОБА_7 , слідчий суддя прийшов до наступного висновку.

Відповідно дочастини першоїстатті 170 КПК Україниарештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Згідно з абзацом 2 частини першої статті 170 КПК України завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Частиною першоюстатті 98 КПК Українивстановлено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Відповідно допунктів 1, 2 частини другої статті 173 КПК Українипри вирішенні питання про арешт майна слідчий суддя, суд повинен враховувати: правову підставу для арешту майна; можливість використання майна як доказу у кримінальному провадженні.

З матеріалівсправи вбачається,що Слідчим управліннямГоловного управлінняДФС уВінницькій області проводиться досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42020020000000215 від 22.07.2020, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 212, ч. 1 ст. 209 КК України.

Ухвалою Вінницького міського суду Вінницької області від 24.11.2020 року надано дозвіл на проведення обшуку на земельній ділянці з розташованими на ній будівлями та спорудами за адресою: Черкаська обл., Христинівський р-н, м. Христинівка, вул. Ювілейна, буд. 20, яка на праві власності належить ТОВ Христинівське ХПП ( код ЄДРПОУ 36299535), з метою відшукання і вилучення оригіналів та копій документів фінансово-господарської діяльності щодо проведених операцій ТОВ «Вороновицьке ХПП» та ТОВ Христинівське ХПП за період 2019-2020 р.р., печаток, штампів, електронних носіїв інформації, чистих бланків з відтисками печаток, штампів; мобільних телефонів, комп`ютерної техніки, на яких знаходяться контакти та інша інформація щодо замовників та постачальників товарів (робіт, послуг), електронних зразків підписів та печаток, штампів; первинні бухгалтерські документи, чорнові записи про проведення господарської діяльності, які не мали свого відображення в офіційних бухгалтерських документах (тіньової бухгалтерії), записних книжок, зошити з адресами та контактами сільськогосподарських виробників та фермерів Вінницької області з якими проводилася господарська діяльність та не відображалась по бухгалтерському та податковому обліках, документів, що стосуються фінансово-господарської діяльності ТОВ «Вороновицьке ХПП» та ТОВ Христинівське ХПП на протязі 2019-2020 р.р., а також документів, що свідчать про злочинну діяльність, печатки, штампи фіктивних підприємств, установ та організацій, майна, яке було здобуте у результаті вчинення злочинів, а саме: готівкові грошові кошти у національній валюті України, іноземній валюті у яку могли бути конвертовані такі грошові кошти, банківські картки, необлікована зернова продукція та інші цінності, які мають значення для встановлення істини по кримінальному провадженню та можуть виступати в подальшому в якості речових доказів скоєного кримінального правопорушення.

08.12.2020 року було проведено обшук на підставі ухвали слідчого судді Вінницького міського суду Вінницької області за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна буд. 20 в ході якого виявлено та вилучено ряд речей та документів згідно протоколу обшуку від 08.12.2020 року.

Постановою старшого слідчого з ОВС слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 від 09.12.2020 року виявлені та вилучені речі та документи згідно протоколу обшуку від 08.12.2020 року визнано речовими доказами у кримінальному провадженні за №42020020000000215від 22.07.2020,за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.1ст.212,ч.1ст.209КК України.

Згідно з пунктом першим частини другої статті 170 КПК України арешт майна допускається з метою забезпечення збереження речових доказів.

Відповідно до частини третьоїстатті 170 КПК Україниу випадку, передбаченому пунктом 1 частини другої цієї статті, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Наведене свідчитьпро те,що частинавищевказаних речей,які буливилучені підчас обшуку,а саме зошит помаранчевого кольору з чорновими записами на 18 арк.; робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2020 рік на 18 арк.; робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2019 рік на 48 арк.; папка з товарно транспортними накладними ПП «Престиж Сервіс » на 259 арк.; мобільний телефон марки «САТ» чорного кольору з явними пошкодженнями задньої кришки телефону з сім-карткою ПРАТ «Київстар»; жорсткий диск «Western Digital», 2.0ТВ sata 64 mb cache S/С WСАZАА302320; жорсткий диск «Kingston 120GB», S/С Н42JVОНS4СР5NG; ноутбук марки «НР» чорного кольору марки 8/С СМР9132047; ноутбук марки «НР-Ргоbоок» сірого кольору S/N5СD8370WВF зарядним приладом чорного кольору; зошит чорного кольору із чорновими записами на 80 арк; зошит червоногокольору ізчорновими записамина 80арк; папка білогокольору зназвою «ХристиновкаХПП» вякій містятьсяпервині бухгалтерськідокументи ПП«Престиж Сервіс»на 327арк; папка білогокольору зназвою «Видатковінакладні Престижжовтень» вякій містятьсяпервині бухгалтерськідокументи ПП«Престиж Сервіс»за жовтень2019року на278арк; папка білогокольору зназвою «Видатковінакладні Престижлистопад 2019»в якіймістяться первинібухгалтерські документиПП «ПрестижСервіс» залистопад 2019року на296арк; папка білогокольору зназвою «Видатковінакладні Престиж2019»в якіймістяться первинібухгалтерські документиПП «ПрестижСервіс» за2019рік на371арк; папка білогокольору зназвою «Видатковінакладні Престижгрудень 2019»в якіймістяться первинібухгалтерські документиПП «ПрестижСервіс» загрудень 2019рік на173арк; папка білогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж-сервіс»,товарно-транспортнінакладні 2020року на347арк; папка зеленогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж Сервіс»,протоколи,рішення таінше на126арк; папка жовтогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж Сервіс»,договори орендиТУЗ 2019-2020роки на323арк; папка білогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж-сервіс»,товарно-транспортнінакладні2019-2020роки на248арк; папка білогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж-сервіс»товарно-транспортнінакладні 2020рік на114арк; папка білогокольору підназвою «Порт»в якіймістяться документиПП«Престиж-сервіс»,товарно-транспортнінакладні 2019рік на512арк; папка білогокольору вякій містятьсядокументи ПП«Престиж-сервіс»,товарно-транспортнінакладні 2020рік на467арк є тимчасовим вилученим майном та відповідно до статті 98 КПК України мають значення речових доказів у кримінальному провадженні, оскільки містять відомості, які можуть бути використані, як доказ факту та обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, а тому на дане майно слід накласти арешт.

Таким чином, з метою з`ясування дійсних обставин події кримінального правопорушення, а також з метою унеможливлення подальшого відчуження майна на час досудового розслідування та забезпечення його схоронності, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання слідчого про накладення арешту на вищевказане майно, підлягає частковому задоволенню.

В ч. 1 ст. 173 КПК України зазначено, що слідчий суддя, суд відмовляють у задоволенні клопотання про арешт майна, якщо особа, що його подала, не доведе необхідність такого арешту, а також наявність ризиків, передбачених абзацом другим частини першої статті 170 цього Кодексу.

Відповідно доч.5ст.171КПК Україниклопотання слідчого,прокурора проарешт тимчасововилученого майнаповинно бутиподано непізніше наступногоробочого дняпісля вилученнямайна,інакше майномає бутинегайно повернутоособі,у якоїйого буловилучено. У разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.

Слідчим в клопотанні про накладення арешту на майно не доведено, що інше майно, перелік якого вказано в описовій частині ухвали суду може бути приховано, знищено, або незастосування такого заходу забезпечення кримінального провадження, як арешт майна запобігти всебічному, повному, об`єктивному та неупередженому дослідженню всіх обставин кримінального правопорушення, тому суд вважає, що немає достатніх підстав для накладення арешту на вказане майно.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 131,132, 170,171 КПК України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 задовольнити частково.

Накласти арешт на майно, яке вилучено 08.12.2020 під час проведення обшуку за адресою: Черкаська обл., м. Христинівка, вул. Ювілейна 20 в приміщеннях ТОВ Христинівське ХПП, а саме:

-Зошит помаранчевого кольору з чорновими записами на 18 арк.

-Робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2020 рік на 18 арк.

-Робочий зошит з чорновими записами «Вагова-1» за 2019 рік на 48 арк.

-Папка з товарно транспортними накладними ПП «Престиж Сервіс » на 259 арк.

-Мобільний телефон марки «САТ» чорного кольору з явними пошкодженнями задньої кришки телефону з сім-карткою ПРАТ «Київстар»

-Жорсткий диск «Western Digital», 2.0ТВ sata 64 mb cache S/С WСАZАА302320

-Жорсткий диск «Kingston 120GB», S/С Н42JVОНS4СР5NG

-Ноутбук марки «НР» чорного кольору марки 8/С СМР9132047

-Ноутбук марки «НР-Ргоbоок» сірого кольору S/N5СD8370WВF зарядним приладом чорного кольору.

-Зошит чорного кольору із чорновими записами на 80 арк;

-Зошит червоного кольору із чорновими записами на 80 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Христиновка ХПП» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» на 327 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж жовтень» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за жовтень 2019 року на 278 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж листопад 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за листопад 2019 року на 296 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за 2019 рік на 371 арк;

-Папка білого кольору з назвою «Видаткові накладні Престиж грудень 2019» в якій містяться первині бухгалтерські документи ПП «Престиж Сервіс» за грудень 2019 рік на 173 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2020 року на 347 арк;

-Папка зеленого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж Сервіс», протоколи, рішення та інше на 126 арк;

-Папка жовтого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж Сервіс», договори оренди ТУЗ 2019-2020 роки на 323 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні2019- 2020 роки на 248 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс» товарно-транспортні накладні 2020 рік на 114 арк;

-Папка білого кольору під назвою «Порт» в якій містяться документи ПП«Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2019 рік на 512 арк;

-Папка білого кольору в якій містяться документи ПП «Престиж-сервіс», товарно-транспортні накладні 2020 рік на 467 арк.

В іншій частині клопотання відмовити.

Зобов`язати старшого слідчого з ОВС слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 повернути майно, у арешті якого було відмовлено.

Виконання та контроль за виконанням ухвали суду покласти на старшого слідчого з ОВС слідчого управління Головного управління ДФС у Вінницькій області ОСОБА_3 .

На ухвалу судді може бути подана апеляція протягом п`яти діб з дня її винесення до Вінницького апеляційного суду.

Слідчий суддя

СудВінницький міський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення17.12.2020
Оприлюднено31.05.2024
Номер документу93810926
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про арешт майна

Судовий реєстр по справі —127/27849/20

Ухвала від 06.01.2021

Кримінальне

Вінницький апеляційний суд

Ковальська І. А.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Михайленко А. В.

Ухвала від 17.12.2020

Кримінальне

Вінницький міський суд Вінницької області

Михайленко А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні