Рішення
від 22.12.2020 по справі 903/605/20
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10

E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

22 грудня 2020 року Справа № 903/605/20

Господарський суд Волинської області у складі судді Костюк С. В., за участі секретаря судового засідання Коритан Л. Ю., розглянувши матеріали по справі

за позовом заступника керівника Луцької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі позивача - Луцької міської ради

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю «Скайінвестбуд»

про стягнення 78870,80 грн,

за участю представників-учасників справи:

від позивача: н/з;

від відповідача: н/з;

від прокуратури: Мацюк С. Я., посвідчення № 057397 від 09.10.2020.

Права та обов`язки учаснику судового процесу роз`яснені відповідно до ст.ст. 42, 46 ГПК України.

Відводу складу суду не заявлено.

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу «Діловодство суду» .

В судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину рішення.

Встановив:

заступник керівника Луцької місцевої прокуратури звернувся до суду з позовом в інтересах держави в особі позивача - Луцької міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «Скайінвестбуд» про стягнення 78870,80 грн безпідставно збережених коштів на підставі ст. 1212 ЦК України.

При обґрунтуванні позовних вимог вказує, що відповідач в період з 27.03.2019 по 26.09.2019 був власником нерухомого майна за адресою м.Луцьк, вул.Глушець,55, загальною площею 21 кв.м., номер запису 30984021 від 27.03.2019, яке знаходиться на земельній ділянці площею 0,5023 га з кадастровим номером 0710100000:22:123:0060, що перебуває у власності Луцької міської ради; рішення про надання даної земельної ділянки в оренду міською радою не приймалось; згідно інформації ГУ ДПС у Волинській області товариством в період з 27.03.2019 по 26.09.2020 декларації з плати за землю не надавались, плата не здійснювалась; вказує, що згідно рішення загальних зборів товариства від 25.09.2019, акту прийому-передачі нерухомого майна - тимчасовий будинок з огорожею перейшов у власність ОСОБА_1 , про що внесено запис про державну реєстрацію права власності за № 33493624 до Державного реєстру прав на нерухоме майно, отже з моменту набуття права власності на тимчасовий будинок (27.03.2019 до дня відчуження даного майна (26.09.2019) товариство «Скайінвестбуд» фактично користувалось земельною ділянкою площею 0,5023 га без правовстановлюючих документів та сплати орендної плати, розмір якої за даний період становить 78870,80 грн виходячи з нормативно-грошової оцінки 5256772,18 грн, яка підтверджена витягом із технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки від 16.06.2020.

При нормативному обґрунтуванні заявленої вимоги посилається на норми Земельного кодексу України, Закону України Про оренду землі , Податкового кодексу України, щодо правової позиції - на судову практику Верховного Суду.

Ухвалою суду від 25.08.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 22.09.2020, запропоновано відповідачу надати відзив на позов, прокурору та позивачу - відповідь на відзив.

Згідно довідки про неможливість проведення судового засідання від 22.09.2020 судове засідання по справі № 903/605/20, призначене на 22.09.2020 не відбулося у зв`язку з перебуванням судді Костюк С. В. у відпустці.

Ухвалою суду від 05.10.2020 повідомлено сторін про проведення підготовчого засідання 19.10.2020.

Ухвалою суду від 19.10.2020 продовжено строк підготовчого провадження до 25.11.2020 та відкладено підготовче засідання на 10.11.2020.

Відповідач 09.11.2020 подав відзив на позов, в якому позов заперечує, вказуючи, що земельна ділянка по вул.Глушець,55, кадастровий номер 0710100000:22:123:0060 не сформована як об`єкт цивільних прав, оскільки проект землеустрою щодо її відведення Луцькою міською радою не був затверджений, тому і не укладався договір оренди землі та не було здійснено реєстрацію права оренди земельної ділянки в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; також вказує, що земельна ділянка не була зареєстрована на праві власності за Луцькою міською радою; вважає, що оскільки земельна ділянка не була сформована як об`єкт цивільних прав, неможливо здійснювати обрахунок будь-якої орендної плати за неї та стягувати недоотриману орендну плату; також зазначає, що цільове призначення земельної ділянки будівництво та обслуговування багатоквартирного будинку з вбудовано-прибудинковими нежитловими приміщеннями та гаражів , однак за даним призначенням вона не використовувалась, оскільки товариство «Скайінвестбуд» не здійснювало будівельних робіт; з наведених у відзиві підстав вважає позов необґрунтованим та просить відмовити в його задоволенні.

Ухвалою суду від 10.11.2020 за клопотанням прокурора відкладено підготовче засідання на 25.11.2020.

25.11.2020 прокуратурою подано відповідь на відзив, де спростовуються твердження відповідача, вказуючи, що земельна ділянка по вул.Глушець,55 у м.Луцьку є сформованою, її площа та межі визначено, що підтверджено витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № Н13-0006047512020; за цим же витягом державна реєстрація земельної ділянки відбулася 06.11.2017; згідно зазначеного витягу реєстрацію земельної ділянки здійснено на підставі розробленого Волинською регіональною філією ДП Центр Державного земельного кадастру проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, тому площа та межі земельної ділянки визначені у встановленому законодавством порядку; посилаючись на норми ст. 28 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , п.3,4 р.ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності , вказує, що реєстрація права власності за територіальною громадою на земельні ділянки комунальної власності проводиться одночасно з реєстрацією відповідного права користування, а оскільки договір оренди на земельну ділянку між Луцькою міською радою та ТзОВ «Скайінвестбуд» не укладався, державна реєстрація права власності на землю за міською радою не проводилось; земельна ділянка перебуває у власності територіальної громади за законом; посилаючись на висновок Верховного Суду у справі № 910/14328/17 від 06.11.2019, вказує, що державна реєстрація не є підставою набуття права власності, а засвідченням державою вже набутого особою права власності, а тому не можна ототожнювати факт набуття прав власності з фактом його державної реєстрації; зазначає, що земельна ділянка є об`єктом цивільних прав з моменту її внесення до Державного земельного кадастру та присвоєння кадастрового номера (постанова Верховного Суду від 02.06.2020 у справі № 922/2417/19); вказує, що відсутність реєстрації права на земельну ділянку до моменту передачі ОСОБА_2 нерухомого майна до статутного фонду відповідача не впливає на факт використання останнім зареєстрованої земельної ділянки без правовстановлюючих документів; також посилаючись на судову практику Верховного Суду вказує, що до моменту оформлення власником об`єкта нерухомого майна права на земельну ділянку, на якій знаходиться цей об`єкт, відносини з фактичного користування земельною ділянкою без оформлення права на неї та неотримання власником доходів у вигляді орендної плати за своїм змістом є кондиційними, тому підлягають стягненню на підставі ст. 1212 ЦК України, з врахуванням зазначеного у відповіді на відзив, просить позов задоволити.

В судовому засіданні прокурор заявлену вимогу підтримав з підстав викладених у позовній заяві та з врахуванням відповіді на відзив та просить позов задоволити, відповідач в судове засідання не з`явився.

Дослідивши матеріали справи, господарський суд,-

в с т а н о в и в:

ТзОВ «Скайінвестбуд» створено відповідно до рішення загальних зборів засновників (учасників) від 22.03.2019, протокол № 1, єдиним засновником товариства є ОСОБА_1 (а.с.35-38); засновником по акту прийому-передачі від 26.03.2019 передано до статутного фонду товариства нерухоме майно - тимчасовий будинок (А-1) з огорожею, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 , загальною площею 21 кв.м., реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 1130692407101, номер запису про право власності 18262281 (а.с.39).

27.03.2019 приватним нотаріусом зареєстровано право власності на дане майно за ТзОВ «Скайінвестбуд» , про що зроблено відповідний запис за № 30984021 в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо об`єкта нерухомого майна (а.с.21 зворотна сторона).

Об`єкт нерухомості знаходиться на земельній ділянці площею 0,5023 га, кадастровий номер 0710100000:22:123:0060, яка зареєстрована 06.11.2017 в Державному земельному кадастрі на земельну ділянку на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок від 21.07.2017, розробленого Волинською регіональною філією ДП Центр Державного земельного кадастру , що підтверджено витягом з даного кадастру № НВІ-0006047512020, форма власності земельної ділянки комунальна, чим підтверджено, що земельна ділянка є сформованою (а.с.38).

Згідно акту-прийому передачі від 25.09.2019 тимчасовий будинок з огорожею загальною площею 21 кв.м. по АДРЕСА_1 , товариством передано у власність громадянину ОСОБА_1 , про що приватним нотаріусом 26.09.2019 внесено запис до Державного реєстру прав на нерухоме майно за № 33493624 (а.с.22), тобто з 27.09.2019 власником нерухомого майна став ОСОБА_1 .

Згідно витягу із технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки, кадастровий номер 0710100000:22:123:0060 площею 0,5023 га від 16.06.2020 нормативно-грошова оцінка зазначеної земельної ділянки становить 5256772,18 грн, витяг сформовано станом на 01.01.2019 (а.с.28).

Додатком до рішення Луцької міської ради від 24.06.2009 № 42/20 Про впорядкування орендної плати за землю з наступними змінами, згідно рішення № 7/9 від 23.03.2011, № 16/7 від 30.11.2011, № 20/90 від 26.01.2012, № 38/60 від 28.02.2013, № 69/39 від 28.01.2015, № 20/27 від 21.03.2017 визначено, що річний розмір орендної плати за землю для земель з цільовим призначенням будівництво об`єктів нерухомого майна встановлено у розмірі три відсотки від нормативно-грошової оцінки земельної ділянки, а як слідує з витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку її цільове призначення - будівництво та обслуговування багатоквартирного будинку з вбудовано прибудинковими нежитловими приміщеннями та гаражів.

Згідно із розрахунком у позовній заяві щомісячна сума орендної плати становить 13141,93 грн, а за період з 27.03.2019 (момент набуття товариством права власності на об`єкт нерухомості) до 26.09.2019 (реєстрація об`єкта нерухомості за громадянином ОСОБА_1 ) сума несплаченої орендної плати складає 78780,80 грн.

Предметом спору у справі, що розглядається є стягнення з ТзОВ «Скайінвестбуд» на підставі ст. 1212 ЦК України безпідставно збережених коштів по орендній платі в сумі 78780,80 грн за фактичне користування без належних правових підстав земельною ділянкою по АДРЕСА_1 , загальною площею 0,5023 га.

Нормативно-правові акти, якими суд керувався при вирішенні спору.

Відповідно до частин 1, 2 статті 1212 ЦК України особа, яка набула майно або зберегла його у себе за рахунок іншої особи (потерпілого) без достатньої правової підстави (безпідставно набуте майно), зобов`язана повернути потерпілому це майно. Особа зобов`язана повернути майно і тоді, коли підстава, на якій воно було набуте, згодом відпала. Положення глави 83 ЦК України застосовуються незалежно від того, чи безпідставне набуття або збереження майна було результатом поведінки набувача майна, потерпілого, інших осіб чи наслідком події.

Предметом регулювання інституту зобов`язань з набуття та збереження майна без достатньої правової підстави є відносини, які виникають у зв`язку з безпідставним отриманням чи збереженням майна і які не врегульовані спеціальними інститутами цивільного права.

Згідно зі статтею 1214 Цивільного кодексу України особа, яка набула майно або зберегла його у себе без достатньої правової підстави, зобов`язана відшкодувати всі доходи, які вона одержала або могла одержати від цього майна з часу, коли ця особа дізналася або могла дізнатися про володіння цим майном без достатньої правової підстави. З цього часу вона відповідає також за допущене нею погіршення майна. Особа, яка набула майно або зберегла його у себе без достатньої правової підстави, має право вимагати відшкодування зроблених нею необхідних витрат на майно від часу, з якого вона зобов`язана повернути доходи.

Кондикційні зобов`язання виникають за наявності одночасно таких умов: набуття чи збереження майна однією особою (набувачем) за рахунок іншої (потерпілого); набуття чи збереження майна відбулося за відсутності правової підстави або підстава, на якій майно набувалося, згодом відпала. У разі виникнення спору стосовно набуття майна або його збереження без достатніх правових підстав договірний характер спірних правовідносин унеможливлює застосування до них судом положень глави 83 ЦК України.

За змістом положень глави 83 ЦК України для кондикційних зобов`язань характерним є, зокрема, приріст майна в набувача без достатніх правових підстав. Для кондикційних зобов`язань вина не має значення, оскільки важливим є факт неправомірного набуття (збереження) майна однією особою за рахунок іншої. Таким чином, обов`язок набувача повернути потерпілому безпідставно набуте (збережене) майно чи відшкодувати його вартість не є заходом відповідальності, оскільки набувач зобов`язується повернути тільки майно, яке безпідставно набув (зберігав), або вартість цього майна.

Частиною 1 статті 93 та статтею 125 ЗК України передбачено, що право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності. Право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації цього права. Землекористувачі також зобов`язані своєчасно сплачувати орендну плату (пункт "в" частини 1 статті 96 ЗК України).

Перехід прав на земельну ділянку, пов`язаний з переходом права на будинок, будівлю або споруду, регламентується ЗК України. Так, якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об`єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача (частина 2 статті 120 ЗК України). Набуття іншою особою права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, які розташовані на земельній ділянці, є підставою припинення права користування земельною ділянкою у попереднього землекористувача (пункт "е" частини 1 статті 141 ЗК України).

Отже, за змістом вказаних положень право оренди земельної ділянки виникає на підставі відповідного договору з моменту державної реєстрації цього права. Проте, з огляду на приписи частини 2 статті 120 ЗК України не вважається правопорушенням відсутність у власника будинку, будівлі, споруди зареєстрованого права оренди на земельну ділянку, яка має іншого власника і на якій розташоване це нерухоме майно.

Таким чином, суд вважає, що до моменту оформлення власником об`єкта нерухомого майна права оренди земельної ділянки, на якій розташований цей об`єкт, відносини з фактичного користування земельною ділянкою без укладеного договору оренди та недоотримання її власником доходів у вигляді орендної плати є за своїм змістом кондикційними.

Матеріалами справи підтверджено, що земельна ділянка за адресою вул. Глушець,55, м.Луцьк сформована, їй присвоєно кадастровий номер 0710100000:22:123:0060.

Отже, відповідач, як фактичний користувач спірної земельної ділянки, що без достатньої правової підстави за рахунок власника цієї ділянки зберіг у себе кошти, які мав заплатити за користування нею, зобов`язаний повернути ці кошти власнику земельної ділянки на підставі ч.1 ст.1212 ЦК України. Аналогічна правова позиція викладена у постановах Великої Палати Верховного Суду від 23.05.2018 у справі №629/4628/16-ц, від 20.11.2018 у справі №922/3412/17, від 13.02.2019 у справі №320/5877/17, постановах Верховного Суду від 14.01.2019 у справі №912/1188/17, від 21.01.2019 у справі №902/794/17, від 29.01.2019 у справі №922/536/18.

Щодо оцінки правомірності визначеного позивачем розміру неотриманої орендної плати суд зазначає наступне.

За змістом п. 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України і ч. 1 ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності обов`язково проводиться та використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок, яка являє собою капіталізований рентний дохід (дохід, який можна отримати із землі як фактора виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки), визначений за встановленими і затвердженими нормативами (ст. 1 Закону України "Про оцінку земель").

Тобто, нормативна грошова оцінка земель є основою для визначення розміру орендної плати для земель державної і комунальної власності, а зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки є підставою для перегляду розміру орендної плати, який в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлено положеннями пункту 288.5.1 ст. 288 Податкового кодексу України.

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду у складі палати для розгляду справ щодо земельних відносин та права власності Касаційного господарського суду від 10.09.2018 року по справі № 920/739/17.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років (ст.18 Закону України "Про оцінку земель").

Частинами 1, 2 ст. 20 цього Закону передбачено, що за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно з ч. 1, 3 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

За змістом ч. 4 ст. 23 цього Закону рішення рад, зазначених у цій статті, щодо технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок набирають чинності у строки, встановлені відповідно до пункту 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України, якою, в свою чергу, передбачено, що рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно з Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.11.2016 року № 489, за результатами нормативної грошової оцінки земель укладається технічна документація. Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються за заявою зацікавленої особи як витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Відповідно до п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до виключної компетенції сільської, селищної, міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження ставок земельного податку відповідно до Податкового кодексу України.

Згідно з п. 288.4, пп. 288.5.1, 288.5.2 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України (у редакції, чинній до 01.01.2017 року) розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 % нормативної грошової оцінки і не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки. З 01.01.2017 року у зв`язку із внесенням змін до зазначених положень Податкового кодексу України розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою від розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок на відповідній території та не може перевищувати 12 % нормативної грошової оцінки.

Отже, оскільки нормативна грошова оцінка землі проводиться в обов`язковому порядку для визначення розміру орендної плати за землі комунальної та державної форм власності, наявність витягу із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки для розрахунку заявленої до стягнення суми безпідставно збережених відповідачем грошових коштів у виді орендної плати за землю є обов`язковим.

Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 09.04.2020 у справі №915/1806/19.

З матеріалів справи слідує, що нормативно-грошова оцінка земельної ділянки за адресою м.Луцьк, вул.Глушець,55, кадастровий номер 0710100000:22:123:0060 відповідно до витягу з технічної документації від 16.06.2020 (сформований станом на 01.01.2019) становить 5256772,18 грн і саме виходячи з даної оцінки було визначено розмір орендної плати, який відповідач зобов`язаний був сплатити будучи власником об`єкту нерухомості в період з 27.03.2019 по 26.09.2019 та з врахуванням розміру встановленого рішенням Луцької міської ради.

На думку суду наявними в справі доказами спростовано твердження відповідача в частині того, що земельна ділянка по вул.Глушець,55 в м.Луцьку є несформованою як об`єкт цивільного права, водночас її невикористання за цільовим призначенням не звільняють відповідача від обов`язку сплачувати орендну плату виходячи з нормативно-грошової оцінки землі.

В силу положень ст. ст. 73 ГПК України доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків.

Частиною 1, 3 ст. 74 ГПК України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками справи.

Відповідно до ч.1 ст. 77 ГПК України обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Оскільки спір до розгляду доведено з вини відповідача, сплачений прокуратурою судовий збір в сумі 2102,00 грн в силу ст.129 ГПК України, слід покласти на відповідача.

Керуючись ст. ст. 74, 86, 129, 236-241 Господарського процесуального кодексу України , господарський суд України,-

вирішив:

1. Позов задоволити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Скайінвестбуд» (вул.Глушець,55, м.Луцьк, Волинська область, 43010, код ЄДРПОУ 42903817) на користь Луцької міської ради (вул.Б.Хмельницького,19, м.Луцьк, Волинська область, р/р UA568999980000031417544003002, МФО 899998, ЗКПО 38009628, банк ДКСУ, одержувач УК у м.Луцьку/м.Луцьк/24060300) 78780,80 грн безпідставно збережених коштів.

3. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Скайінвестбуд» (вул.Глушець,55, м.Луцьк, Волинська область, 43010, код ЄДРПОУ 42903817) на користь Волинської обласної прокуратури (вул. Винниченка, 15, м. Луцьк, Волинської області, 43025, р/р UA138201720343140001000004945 в Державній казначейській службі України, МФО 820172, код 02909915) витрати по судовому збору в сумі 2102,00 грн.

4. Накази видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду (ч.ч. 1, 2 ст. 241 ГПК України).

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня складання повного тексту рішення до Північно-західного апеляційного господарського суду.

Дата складення повного

судового рішення

28.12.2020.

Суддя С. В. Костюк

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення22.12.2020
Оприлюднено29.12.2020
Номер документу93853821
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/605/20

Ухвала від 04.11.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Ухвала від 26.10.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Слободян Оксана Геннадіївна

Судовий наказ від 07.10.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Судовий наказ від 07.10.2021

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 02.06.2021

Господарське

Касаційний господарський суд Верховного Суду

Багай Н.О.

Постанова від 19.04.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Розізнана І.В.

Ухвала від 15.02.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Розізнана І.В.

Ухвала від 28.01.2021

Господарське

Північно-західний апеляційний господарський суд

Розізнана І.В.

Рішення від 22.12.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

Ухвала від 26.11.2020

Господарське

Господарський суд Волинської області

Костюк Софія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні