Рішення
від 22.12.2020 по справі 300/2139/20
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" грудня 2020 р. справа № 300/2139/20

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - Гундяка В.Д.,

секретар судового засідання Бунич Т.В.,

за участю: представника позивача Ларіонової О.С.,

представника відповідача Конопади С.І.,

розглянувши у порядку спрощеного позовного провадження в судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі до Державної податкової служби України, Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання до вчинення дій,-

ВСТАНОВИВ:

25.08.2020 року Дочірнє підприємство ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі (надалі - позивач, ДП ЛЕО ТРЕЙД ) звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання до вчинення дій.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 01.09.2020 дану позовну заяву залишено без руху та надано позивачу строк для усунення недоліків.

У строк, встановлений судом, позивач усунув вказані недоліки, тому ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 25.09.2020 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження.

Позовні вимоги мотивовані тим, що рішення за №1673119/41996429 від 26.06.2020 про відмову в реєстрації податкової накладної за №943 від 14.05.2020 прийнято відповідачем з порушенням норм чинного законодавства, оскільки подані позивачем документи, на переконання позивача, достатні для реєстрації вказаної накладної. Однак контролюючий орган безпідставно не взяв до уваги документи, подані ДП ЛЕО ТРЕЙД . Позивач вважає, що виконав всі вимоги законодавства, необхідні для реєстрації податкової накладної, відтак відмова в реєстрації останньої є протиправною. Тому просив суд визнати протиправним рішення про відмову у реєстрації та зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну за №943 від 14.05.2020 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 22.10.2020 року замінено первісного відповідача - Державну податкову службу України на Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, в частині позовної вимоги щодо визнання протиправним та скасування рішення за №1673119/41996429 від 26.06.2020 комісії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про відмову в реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

16.10.2020 року на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому представник Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області проти задоволення позовних вимог заперечила. Вважає, що оскаржене рішення контролюючим органом прийнято правомірно, у зв`язку з відсутністю достатніх документів, а саме, первинних документів щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі розрахунків -фактури/інвойсів, накладних. Крім того зазначила, що позивачем подано до суду інший пакет документів, ніж той, який був наданий на розгляд комісії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області.

У поданій суду відповіді на відзив від 23.11.2020 року позивач в спростування заявлених відповідачем доводів, надав перелік документів, які ним подано на розгляд комісії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю з мотивів, наведених у позовній заяві. Суду пояснила, що податковими органами порушено право позивача на реєстрацію податкової накладної, виданої внаслідок здійснення господарської операції за договором, який укладений між позивачем та ТОВ РЕВІТА БЛУ . Так вказала, що 14.05.2020 року ДП ЛЕО ТРЕЙД намагалося зареєструвати податкову накладну за №943 в Єдиному реєстрі податкових накладних, проте реєстрацію даної накладної було зупинено. ОСОБА_1 зазначила, що у зв`язку із зупиненням реєстрації вищезазначеної податкової накладної, позивач в електронному кабінеті платника податків подав контролюючому органу пояснення та копії документів про підтвердження здійснення операцій по відповідній накладній за кодом товару/послуг 1806, згідно вимог зазначених відповідачем у квитанції від 22.05.2020 року. Проте, Головним управлінням Державної податкової служби в Івано-Франківській області прийнято рішення про відмову у реєстрації податкової накладної з підстав ненадання платником податку копій первинних документів. 09.07.2020 року ДП ЛЕО ТРЕЙД подало скаргу на вказане рішення. Додатково представник позивача зазначила, що одночасно зі скаргою позивачем подано повний пакет документів на підтвердження проведення вищевказаної господарської операції. Однак рішенням комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/рахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 21.07.2020 за №36434/41996429/2 скаргу залишено без задоволення та рішення від 26.06.2020 за №1673119/41996429 без змін. Відтак оскаржуване рішення, на переконання представника позивача, прийняте протиправно. ОСОБА_1 просила суд зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну позивача від 14.05.2020 за №943 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Представник Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області в судовому засіданні проти задоволення позову заперечила з підстав, викладених у поданому відзиві на позов. Суду пояснила, що зупинення реєстрації податкової накладної було проведено автоматизованою системою в зв`язку з відповідністю критеріїв оцінки ступеня ризиків. Зазначила, що позивачем до позовної заяви додано інші документи, ніж ті, які були надані на розгляд комісії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, а саме не подано товаро-транспортні накладні та розрахункові документи. Просила суд в задоволенні позову відмовити в повному обсязі.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, заслухавши вступні слова представників позивача та Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, дослідивши наявні в матеріалах справи докази, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов слід задовольнити повністю з наступних мотивів.

Судом встановлено, що Дочірнє підприємство ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі здійснює оптову торгівлю цукром, шоколадом і кондитерськими виробами.

Як вбачається з матеріалів справи, 05.05.2020 року позивачем з ТОВ РЕВІТА БЛУ було укладено договір поставки №206, за умовами якого ДП ЛЕО ТРЕЙД взяло на себе зобов`язання поставки харчових продуктів в асортименті, найменуванні, кількості та по ціні відповідно до видаткових накладних.

Так, на виконання вищевказаного договору позивачем здійснено постачання товару, що підтверджується видатковою накладною за №1034 від 14.05.2020 року та товарно-транспортною накладною за №1034 від 14.05.2020 року.

13.05.2020 року покупцем здійснено оплату за поставлену продукцію згідно платіжного доручення за №33 в сумі 280 108,00 грн. Вказана оплата також підтверджується Актом звірки взаємних розрахунків за період з 01.01.2020 по 25.05.2020 між ДП ЛЕО ТРЕЙД та ТОВ РЕВІТА БЛУ від 01.06.2020 року.

Судом встановлено, що 14.05.2020 року відповідно до вимог п.201.10 ст.201 ПКУ позивачем складено податкову накладну за №943 на суму 280 108 грн., яку надіслано на реєстрацію в Єдиний реєстр податкових накладних.

Однак, як вбачається з наявної в матеріалах справи та дослідженої судом в якості письмового доказу копії квитанції про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, реєстрація податкової накладної за №943 від 14.05.2020 року зупинена, так як коди товару/послуг 1806 відсутні у таблиці даних платника податку, а позивачу запропоновано надати пояснення та копії документів, підтвердження інформації зазначеної в ПН/РК.

Судом встановлено, що 21.06.2020 року ДП ЛЕО ТРЕЙД засобами електронного зв`язку направлено до Калуської ДПІ ГУ ДПС у Івано-Франківській області повідомлення №2 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по податковій накладній, реєстрація якої зупинена із відповідними поясненнями та документальним підтвердженням господарських операцій.

В судовому засіданні встановлено, що 26.06.2020 року Комісією ГУ ДПС в Івано-Франківській області з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, прийнято рішення №1070346/41507200 про відмову у реєстрації податкової накладної №147 від 22.12.2018 року.

Як вбачається зі змісту даного рішення, останнє прийнято з підстав ненадання платником податку копій первинних документів щодо постачання/ придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складських документів, у тому числі рахунків-фактури/інвойсів, актів приймання-передачі товарів з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладних.

Як слідує з матеріалів справи, 09.07.2020 року позивач в адміністративному порядку передбаченому ст. 56 Податкового кодексу України скористався правом подання скарги на рішення ГУ ДПС у Івано-Франківській за №1673119/41996429 від 26.06.2020 року. Проте, комісія з питань зупинення реєстрації податкової накладної/рахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних рішенням від 21.07.2020 за №36434/41996429/2 скаргу ДП ЛЕО ТРЕЙД залишено без задоволення та рішення від 26.06.2020 за №1673119/41996429 без змін.

Позивач вважаючи рішення відповідача про відмову в реєстрації податкової накладної від 26.06.2020 за №1673119/41996429 протиправним, звернувся до суду за захистом своїх прав.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступних підстав та мотивів.

Спірні правовідносини, що виникли між сторонами з приводу реєстрації податкової накладної, регулюються Податковим кодексом України (надалі - ПКУ).

Відповідно до абзацу першого пункту 201.1 статті 201 ПКУ в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, на дату виникнення податкових зобов`язань платник податку зобов`язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно пункту 201.10 статті 201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов`язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні/розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених пунктом 201.1 цієї статті та/або пунктом 192.1 статті 192 цього Кодексу, а також у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування відповідно до пункту 201.16 цієї статті, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді або зупинення їх реєстрації із зазначенням причин.

Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Кабінет Міністрів України постановою від 18.12.2018 за №1200 (надалі - постанова №1200) утворив Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізувавши Державну фіскальну службу шляхом поділу.

Відповідно до абзацу 3 пункту 2 постанови №1200 Державна податкова служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.

Відтак Державна податкова служба України у своїй діяльності керується Порядком ведення Єдиного реєстру податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року за № 1246 (надалі - Порядок №1246).

Відповідно до пункту 2 Порядку №1246, податкова накладна - електронний документ, який складається платником податку на додану вартість відповідно до вимог ПКУ в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.

Згідно пункту 12 Порядку № 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки:

- відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);

- чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;

- дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу;

- наявності помилок під час заповнення обов`язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу;

- наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.);

- наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується;

- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;

- наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування;

- дотримання вимог Законів України «Про електронний цифровий підпис» , «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.

Відповідно до пункту 13 Порядку № 1246, за результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (надалі - квитанція).

Положеннями пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

11.12.2019 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову №1165 Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , якою затверджений Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (надалі - Порядок №1165).

Згідно з пунктами 10, 11 Порядку №1165 у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

1) номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

2) критерій (критерії) ризиковості платника податку та/або ризиковості здійснення операцій, на підставі якого (яких) зупинено реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, з розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

3) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для розгляду питання прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі або відмову в такій реєстрації.

З матеріалів справи вбачається, що листом від 22.05.2020 позивача повідомлено про зупинення реєстрації податкової накладної за №943 від 14.05.2020 року на підставі п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій.

Відповідно до пункту 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування до податкової накладної на збільшення суми податкових зобов`язань, яку/який подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку, що визначається як різниця між обсягом придбання на митній території України такого/такої товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 1 січня 2017 р. в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі, і митних деклараціях, збільшеного у 1,5 рази, та обсягом постачання відповідного товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 1 січня 2017 р. у Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 50 відсотків) груп товарів (продукції), визначених ДПС та затверджених відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

Крім того, як вбачається із змісту дослідженої в якості письмового доказу по справі копії квитанції від 22.05.2020 року, контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, однак у вказаній квитанції не зазначено чіткого переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних.

При цьому суд враховує, що листи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами, а мають лише інформаційний характер і не можуть встановлювати обов`язкових правил платників податків.

За таких обставин суд дійшов висновку про відсутність станом на час прийняття спірного рішення правової обґрунтованості та об`єктивності застосування механізму державного регулювання в частині визначених відповідачем критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

При цьому, пунктами 6, 7 Порядку №1165 визначено, що у разі коли за результатами автоматизованого моніторингу платник податку, яким складено податкову накладну/розрахунок коригування, відповідає хоча б одному критерію ризиковості платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється. У разі коли за результатами моніторингу податкова накладна/розрахунок коригування відповідають критеріям ризиковості здійснення операції, крім податкової накладної/розрахунку коригування, складених платником податку, який має позитивну податкову історію платника податку, реєстрація таких податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється.

З аналізу змісту вказаних норм вбачається, що підставами для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є наступна відповідність:

1) платника податку - критеріям ризиковості платника податку;

2) податкової накладної/розрахунку коригування - критеріям ризиковості здійснення операції.

Отже, положення зазначених пунктів Порядку №1165 є чіткими та не припускають неоднозначне трактування обов`язків контролюючих органів.

Як встановлено судом, позивачем направлено контролюючому органу пояснення та копії первинних документів на підтвердження здійснення господарської операції.

Окрім того суд враховує, що податковим органом в оскарженому рішенні не зазначено шляхом підкреслення яких саме документів не було надано позивачем, хоча встановлена форма рішення передбачає обов`язкову необхідність підкреслити конкретний вид документа, який не було подано платником податків.

Таким чином, суд вважає рішення Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області за №1673119/41996429 від 26.06.2020 року про відмову у реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної за №943 від 14.05.2020 року є протиправним.

Крім того на переконання суду, реальність вчинення позивачем операцій повинна перевірятись при проведенні контролюючими органами документальної чи іншого виду перевірки, а не під час вирішення питання про реєстрацію чи відмову у реєстрації податкової накладної.

Згідно з частиною першою статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Документально підтвердженими судовими витратами в даній справі є витрати позивача на сплату судового збору в розмірі 2 102,00 грн. згідно платіжного доручення за №710 від 20.28.2020 року.

Відповідно до положень частини 1 ст.139 КАС України на користь позивача за рахунок бюджетних асигнувань відповідачів підлягає стягненню сплачений судовий збір в розмірі 2 102,00 грн.

На підставі ст. 201 Податкового кодексу України, керуючись статтями 139, 242-246, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасування рішення комісії Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних від 26.06.2020 за №1673119/41996429.

Зобов`язати Державну податкову службу України зареєструвати податкову накладну Дочірнього підприємства ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі від 14.05.2020 року за №943 в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової служби України на користь Дочірнього підприємства ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі 1 051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. судових витрат зі сплати судового збору.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області на користь Дочірнього підприємства ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі 1 051 (одна тисяча п`ятдесят одна) грн. судових витрат зі сплати судового збору.

Згідно ст.255 КАС України рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне найменування учасників справи:

позивач: Дочірнє підприємство ЛЕО ТРЕЙД Товариства з обмеженою відповідальністю Кондитерська Фабрика Східні Ласощі , код ЄДРПОУ 41996429, вул. Писарська, 37А, м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300;

відповідачі: Державна податкова служба України, код ЄДРПОУ 43005393, Львівська пл., 8, м. Київ, 04053;

Головне управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області, код ЄДРПОУ 43142559, вул. Незалежності, 20, м. Івано-Франківськ, 76018.

Рішення суду складене в повному обсязі 28.12.2020 року.

Суддя /підпис/ Гундяк В.Д.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.12.2020
Оприлюднено30.12.2020
Номер документу93874515
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —300/2139/20

Ухвала від 14.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 11.03.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Ухвала від 08.02.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Качмар Володимир Ярославович

Рішення від 22.12.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Рішення від 22.12.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Ухвала від 22.10.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Ухвала від 25.09.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Ухвала від 01.09.2020

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні