У Х В А Л А
Справа № 285/2531/20
провадження № 6/0285/87/20
28 грудня 2020 року м. Новоград-Волинський
Новоград - Волинський міськрайонний суду Житомирської області у складі судді Сташківа Т.Б., за участі секретаря судового засідання Медяної І.В., та осіб, які беруть участь у справі:
заявника: представник не прибув,
боржник: представник не прибув,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Державної судової адміністрації України про зміну способу виконання судового рішення від 20.10.2020 року у справі № 285/2531/20, -
ВСТАНОВИВ:
У грудні 2020 року ДСА України звернулася до суду із заявою про зміну способу виконання судового рішення від 26.11.2020 року у справі № 285/2531/20, у якій просить змінити спосіб виконання рішення, а саме стягнути з Ярунської сільської ради шляхом безспірного списання коштів з рахунків виконавчого комітету Ярунської сільської ради, передбачених для фінансування Ярунської сільської ради.
В обґрунтування заяви зазначає, що рішенням Новоград-Волинського міськрайонного суду від 20.10.2020 року стягнуто з Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району на користь держави 420 грн. 40 судового збору. З метою виконання рішення суду 26.11.2020 року видано виконавчий лист. Відповідно до аб. 2 ч. 4 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» за рішеннями про стягнення судового збору стягувачем є Державна судова адміністрація України. Відповідно до пп.3 ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками коштів можуть бути місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад, структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Відповідно до Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 року № 845, боржники - це визначені в рішенні про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації, рахунки яких відкриті в органах Казначейства. Тому безспірне списання коштів саме з Ярунської сільської ради є неможливим, оскільки в органах казначейства відсутній рахунок такого боржника. У зв`язку з чим, ДСА просить змінити спосіб виконання рішення суду щодо стягнення з Ярунської сільської ради суми судового збору шляхом безспірного списання коштів з рахунків виконавчого комітету Ярунської сільської ради, передбачених для фінансування Ярунської сільської ради.
В судове засідання сторони не прибули. Заявник у заяві просить розгляд справи проводити без участі представника.
За таких обставин, керуючись ч. 3 ст. 442 ЦПК України, суд вважає за можливе розглянути заяву без участі сторін та заінтересованих осіб на підставі наявних доказів.
Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч. 2 ст. 247 ЦПК України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши у судовому засіданні матеріали справи, суд дійшов висновку про задоволення заяви з наступних підстав.
Судом встановлено, що рішенням Новоград-Волинського міськрайонного суду Житомирської області від 20.10.2020 року (справа № 285/2531/20) стягнуто з Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району на користь держави 420 грн. 40 судового збору.
На виконання зазначеного судового рішення, 26.11.2020 року Новоград-Волинським міськрайонним судом видано виконавчий лист.
Відповідно до аб. 2 ч. 4 ст. 15 Закону України «Про виконавче провадження» за рішеннями про стягнення судового збору стягувачем є Державна судова адміністрація України.
Відповідно до пп.3 ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України головними розпорядниками коштів можуть бути місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад, структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Ярунська сільська рад Новоград-Волинського району є органом місцевого самоврядування, що представляє відповідну територіальну громаду та здійснює від її імені та в її інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування.
Абзацом 2 пункту 2 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 3 серпня 2011 року № 845, передбачено, що боржники - це визначені у рішенні суду про стягнення коштів розпорядники (бюджетні установи) та одержувачі бюджетних коштів, а також підприємства, установи та організації рахунки яких відкритті в органах Казначейства.
У заяві ДСА зазначає, що у Ярунської сільської ради відсутні відкриті рахунки в органах Казначейства.
Відповідно до ч. 1 ст. 435 ЦПК України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання.
Враховуючи наявність обставин, які ускладнюють виконання судового рішення, а саме неможливість виконання рішення у спосіб визначений судом, оскільки у органах Казначейства відсутні відкриті рахунки на ім`я Ярунської сільської ради, та враховуючи, що такий рахунок відкрито ім`я виконавчого комітету Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району , суд дійшов висновку, що заява Державної судової адміністрації України про зміну способу виконання судового рішення є обґрунтованою та підлягає задоволенню.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 260, 261, 435 ЦПК України, суд, -
ПОСТАНОВИВ :
Заяву Державної судової адміністрації України про зміну способу виконання судового рішення задовольнити.
Змінити спосіб виконання рішення Новоград-Волинського міськрайонного суду від 20 жовтня 2020 року № 285/2531/20, а саме стягнути на користь держави судовий збір в розмірі 420 грн. 40 коп. з Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області шляхом безспірного списання коштів з рахунків виконавчого комітету Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області, передбачених для фінансування Ярунської сільської ради Новоград-Волинського району Житомирської області.
Копію ухвали направити сторонам.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Житомирського апеляційного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення.
У відповідності до п.п. 15.5) п.п.15 п. 1 Розділу ХІІІ Перехідних Положень ЦПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через відповідні суди, а саме Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області.
Суддя Т.Б. Сташків
Суд | Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 28.12.2020 |
Оприлюднено | 31.12.2020 |
Номер документу | 93881727 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Цивільне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні