ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23 грудня 2020 року справа №380/6472/20
зал судових засідань № 12
Львівський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Кузана Р.І.,
секретар судового засідання Красневича Ю.Б.,
за участю:
представника позивача Морозова Р.В.,
представника відповідача Савченко О. Г.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові в порядку загального позовного провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Лемар-Євросервіс до Виконавчого комітету Трускавецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії, -
в с т а н о в и в:
Товариство з обмеженою відповідальністю Лемар-Євросервіс (місцезнаходження: 82200, Львівська область, м.Трускавець, вул.Данила Галицького, 2, код ЄДРПОУ 23950129) (далі - позивач, ТзОВ Лемар-Євросервіс ) звернулось до суду з позовом до Виконавчого комітету Трускавецької міської ради Львівської області (місцезнаходження: 82200, Львівська область, м.Трускавець, вул.Бориславська, 2, код ЄДРПОУ 04055914) (далі - відповідач, Виконавчий комітет Трускавецької міської ради) в якому, з урахуванням заяви про зменшення позовних вимог, просить суд:
- визнати рішення Виконавчого комітету Трускавецької міської ради №206 від 19.11.2019 Про відмову у наданні дозволу ТзОВ Лемар-Євросервіс на розміщення зовнішньої реклами в м.Трускавці протиправним та скасувати його;
- зобов`язати Виконавчий комітет Трускавецької міської ради надати відповідні дозволи на розміщення зовнішньої реклами відповідно до заяв 29004-001530576-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530579-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530583-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530584-012-05 від 25.09.2019 строком на 3 (три) роки.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 25.09.2019 позивач звернувся до Виконавчого комітету Трускавецької міської ради, зокрема, з заявами з реєстраційними номерами 29004-001530576-012-05, 29004-001530579-012-05, 29004-001530583-012-05, 29004-001530584-012-05 про надання дозволів на розміщення рекламних засобів. Такі заяви подані через Центр надання адміністративних послуг Трускавецької міської ради та зареєстровані 25.09.2019.
Рішенням відповідача № 206 від 19.11.2019 позивачу відмовлено у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами за вказаними заявами. Відмова обґрунтована наявністю негативних висновків за результатами обстежень необхідних для видачі документів дозвільного характеру, а саме: рекламні засоби не входять до вичерпного переліку місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавці, затвердженого рішенням виконкому від 16.10.2019 №178 Про затвердження вичерпного переліку місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавці .
Позивач вважає вказане рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню у зв`язку з прийняттям його з порушенням вимог чинного законодавства, що регулює порядок видачі документів дозвільного характеру. Відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003, та Правил розміщення зовнішньої реклами у м.Трускавці, затверджених рішенням Трускавецької міської ради №1261 від 26.03.2019, строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у видачі становить 10 робочих днів. Таким чином, відповідач зобов`язаний був розглянути заяви позивача про надання дозволу на розміщення носіїв зовнішньої реклами протягом 10 робочих днів та видати такі дозволи або ж відмовити у їх видачі. Таким чином, граничний строк розгляду заяв ТзОВ Лемар-Євросервіс сплив 09.10.2019. Водночас, відповідачем не були розглянуті заяви позивача у вказані строки, рішення про відмову у видачі дозволів було прийняте лише 19.11.2019. Позивач вказує, що відповідно до Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності та Постанови Кабінету Міністрів України №77 від 27.01.2010 Деякі питання застосування принципу мовчазної згоди , у разі ненадання у визначений законом строк суб`єкту господарювання документа дозвільного характеру або рішення про відмову у його видачі, суб`єкт господарювання має право провадити певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без одержання документа дозвільного характеру через 10 робочих днів з дня закінчення строку, встановленого для видачі документа дозвільного характеру або прийняття рішення про відмову в його видачі, на підставі копії опису прийнятих документів з відміткою про дату їх прийняття. З цих підстав позивач вважає рішення відповідача №206 від 19.11.2019 протиправним та просить скасувати його, зобов`язавши відповідача видати відповідні дозволи на розміщення носіїв зовнішньої реклами.
Ухвалою від 18.08.2020 суд визнав поважними причини пропуску позивачем строку звернення до суду та поновив такий; прийняв позовну заяву до розгляду та відкрив провадження у справі. Розгляд справи вирішено проводити за правилами загального позовного провадження.
Відповідач 21.09.2020 подав відзив на позовну заяву, в якому просить в задоволенні позову відмовити повністю. Відзив обґрунтований тим, що відповідно до ч.5 ст. 4-1 Закону України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності підставами для відмови у видачі документа дозвільного характеру є, зокрема, негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі документів дозвільного характеру. За результатами проведених обстежень місць розташування елементів зовнішньої реклами за заявами позивача складено акти від 18.10.2019, якими встановлено розміщення позивачем рекламних засобів, термін дії дозволів на які закінчився 17.09.2016. Заявник не звертався щодо продовження дії таких дозволів, відтак такі носії зовнішньої реклами є самовільно встановлені.
Крім цього, відповідно до рішення Виконавчого комітету Трускавецької міської ради від 16.10.2019 № 178 затверджено вичерпний перелік місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавець. На момент затвердження місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавець згадані вище рекламні площини є такими, що розміщені самовільно. Щодо цих рекламних площин відповідачем прийнято рішення від 09.07.2020 № 57 Про демонтаж рекламних засобів у м.Трускавці .
Щодо терміну розгляду заяв позивача про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідач зазначає, що заявника було повідомлено листом від 08.10.2019 №18/12-1530572-45/1 про внесення їх на розгляд чергового засідання виконавчого комітету, який відповідно до п.3.2 Правил розміщення зовнішньої реклами у м.Трускавці, уповноважений видавати такі дозволи. З цих підстав відповідач вважає позовні вимоги необґрунтованими та безпідставними.
Ухвалою від 12.10.2020 суд відмовив у задоволенні заяви позивача про забезпечення позову.
Ухвалою від 02.11.2020 суд закрив підготовче провадження та призначив справу до розгляду по суті.
В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав, вказаних в позовній заяві та додаткових письмових поясненнях. Просив задовольнити позов в повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечила з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву. Просила в задоволенні позову відмовити повністю.
Дослідивши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив таке.
Позивач - ТзОВ Лемар-Євросервіс зареєстрований як суб`єкт господарювання 24.04.1997, код ЄДРПОУ 23950129, місцезнаходження: 82200, Львівська область, м.Трускавець, вл. Данила Галицького, 2.
На підставі рішень Виконавчого комітету Трускавецької міської ради №159, №161, №165 та №168 від 21.06.2012 позивачу 09.07.2012 видано дозволи №1018, №1020, №1024 та №1015 на розміщення МАФ зовнішньої реклами у м.Трускавець - спеціальних конструкцій за адресами: вул.П.Сагайдачного (біля маг. Вишенька ); вул.Городище (навпроти Ріксос ); вул.Стуса (перехрестя вулиць Стуса та Данилишиних) та на бульварі Торосевича (біля санаторію Кришталевий палац ), які продовжені рішенням Виконавчого комітету Трускавецької міської ради №214 від 17.09.2015. Термін дії вказаних дозволів визначений до 17.09.2016.
Позивачем 25.09.2019 скеровано до Управління розвитку міста Трускавецької міської ради заяви про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами за адресами: м.Трускавець, вул.П.Сагайдачного (біля маг. Вишенька ); вул.Городище (навпроти Ріксос ); вул.Стуса-Данилишиних; бульвар Торосевича. Вказані заяви зареєстровані за номерами 29004-001530576-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530579-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530583-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530584-012-05. До заяв долучено фотокартки рекламних засобів та їх ескізи.
Листом № 18/12-1530572-45/1 від 08.10.2019 Виконавчий комітет Трускавецької міської ради повідомив позивача, що питання надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами за всіма заявами ТзОВ Лемар-Євросервіс буде розглядатись на засіданні Виконавчого комітету Трускавецької міської ради. Про результати розгляду цих питань позивача буде повідомлено додатково.
Рішенням Виконавчого комітету Трускавецької міської ради № 178 від 16.10.2019 затверджено вичерпний перелік місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавець. До такого переліку не увійшли рекламні засоби, вказані позивачем у заявах за реєстраційними номерами 29004-001530576-012-05, 29004-001530579-012-05, 29004-001530583-012-05, 29004-001530584-012-05 від 25.09.2019.
Суд встановив, що 18.10.2019 комісією у складі керівників Управління розвитку міста, Відділу містобудування і архітектури та Відділу розвитку курорту, рекреації та туризму Трускавецької міської ради проведено обстеження місць розміщення зовнішньої реклами за заявами позивача з реєстраційними номерами 29004-001530576-012-05, 29004-001530579-012-05, 29004-001530583-012-05, 29004-001530584-012-05 від 25.09.2019, за результатами яких складено відповідні акти. Комісією виявлено за адресами, вказаними позивачем в заявах, рекламні засоби, дозволи на розміщення яких закінчились 17.09.2016, а заявник не звертався щодо продовження дії таких дозволів. Комісія встановила, що такі носії зовнішньої реклами встановлені самовільно та рекомендувала робочому органу підготувати проекти рішень виконавчого комітету про відмову у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами, оскільки такі рекламні засоби не входять до вичерпного переліку місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавці, затвердженого рішенням виконкому від 16.10.2019 №178.
Згідно з інформацією, розміщеною на офіційному сайті Трускавецької міської ради, проект рішення про відмову у наданні ТзОВ Лемар-Євросервіс дозволів на розміщення зовнішньої реклами у м.Трускавці підготовлено робочим органом 11.11.2019. Засідання Виконавчого комітету Трускавецької міської ради відбувались 16.10.2019 та 19.11.2019. Питання щодо надання позивачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами розглядалось на засіданні Виконавчого комітету Трускавецької міської ради 19.11.2020.
Рішенням відповідача №206 від 19.11.2019 відмовлено ТзОВ Лемар-Євросервіс у наданні дозволів на розміщення зовнішньої реклами за заявами 29004-001530576-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530579-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530583-012-05 від 25.09.2019, 29004-001530584-012-05. Підставою для відмови у наданні таких дозволів стали негативні висновки за результатами обстежень, необхідних для видачі документів дозвільного характеру, а саме те, що такі рекламні засоби не входять до вичерпного переліку місць розміщення носіїв зовнішньої реклами у м.Трускавці, затвердженого рішенням виконкому від 16.10.2019 №178. Про вказане рішення повідомлено позивача листом №18/12-1530576.1530579.1530583.1530584-61/1 від 22.11.2020.
Не погодившись з таким рішенням Виконавчого комітету Трускавецької міської ради позивач звернувся до суду за захистом своїх порушених прав.
При вирішенні спору суд керувався таким.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з положеннями частини третьої статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Повноваження Виконавчого комітету Трускавецької міської ради у спірних правовідносинах визначаються, зокрема, законами України Про місцеве самоврядування в Україні , Про рекламу , Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .
Відповідно до статті 1 Закону України Про рекламу зовнішня реклама - це реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.
Згідно з положеннями частини першої статті 16 цього ж Закону розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Пунктом 13 частини першої статті 30 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить, зокрема, надання дозволу в порядку, встановленому законодавством, на розміщення реклами.
Типові правила розміщення зовнішньої реклами затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 (далі - Правила № 2067). Типові правила регулюють відносини, що виникають у зв`язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
Правила розміщення зовнішньої реклами у м.Трускавці затверджені Рішенням Трускавецької міської ради № 1261 від 26.03.2019 (далі - Правила №1261).
Відповідно до пункту 5 Правил № 2067 для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган).
За приписами розділу 3 Правил №1261 для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами призначається робочий орган. До повноважень робочого органу належить, зокрема, підготовка проектів рішень Виконавчого комітету Трускавецької міської ради щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та відділами, зазначеними у підпункті 5.2.1 пункту 5.2 Розділу 5 цих Правил) чи про відмову у його наданні; видача дозволу, через адміністратора ЦНАП, на підставі рішення Виконавчого комітету Трускавецької міської ради.
У місті Трускавці робочим органом, що уповноважений регулювати діяльність з розміщення зовнішньої реклами є Управління розвитку міста Трускавецької міської ради.
Відповідно до пункту 4.1 Правил №1261 зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчим органом Трускавецької міської ради відповідно до цих Правил.
Зовнішня реклама повинна розміщуватися з дотриманням Закону України Про рекламу , Закону України Про дорожній рух , постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами від 29.12.2003 №2067 (із змінами), Державних стандартів України, Державних будівельних норм України та інших нормативних актів України, рішень Трускавецької міської ради та її виконавчого комітету, а також цих Правил.
Відповідно до пункту 24 Правил № 2067 підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов`язаних з розташуванням рекламного засобу є виданий у встановленому порядку дозвіл. Дозвіл надається строком на п`ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві (пункт 23 Правил № 2067).
Дозвіл - це документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці (пункт 2 Правил № 2067).
Згідно з розділом 5 Правил №1261 та пунктом 9 Правил №2067, за отриманням дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами або уповноважена ним особа подає адміністратору через ЦНАП заяву за встановленою формою. Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у видачі становить 10 робочих днів.
Зі змісту наведених правових норм вбачається, що для отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами заявник звертається до робочого органу. Робочий орган проводить обстеження місця розташування рекламних засобів та готує проекти рішень виконавчого комітету про надання такого дозволу чи про відмову у його наданні. Розгляд заяв про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами проводиться протягом десяти робочих днів. Розміщення зовнішньої реклами у м.Трускавці проводиться з дотриманням відповідних нормативно-правових актів та рішень Трускавецької міської ради.
Суд встановив, що термін дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами за адресами, вказаними позивачем в заявах з реєстраційними номерами 29004-001530576-012-05, 29004-001530579-012-05, 29004-001530583-012-05, 29004-001530584-012-05 від 25.09.2019 закінчився 17.09.2016. Позивач до 25.09.2019 не звертався до відповідача з заявами про продовження дії таких дозволів чи про видачу нових дозволів. Строк розгляду заяв позивача від 25.09.2019 закінчився 09.10.2019.
За таких обставин суд зазначає, що оскаржуване рішення прийняте відповідачем з порушенням визначеного законодавством строку розгляду заяв про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Водночас, суд враховує, що відповідач повідомляв ТзОВ Лемар-Євросервіс листом від 08.10.2019 про розгляд заяв позивача про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами на засіданні Виконавчого комітету Трускавецької міської ради, оскільки вирішення цих питань проводиться лише на засіданні цього органу. Ця обставина не заперечується позивачем.
Згідно з п.2.5.2 Регламенту Виконавчого комітету Трускавецької міської ради, затвердженого рішенням Виконавчого комітету № 15 від 10.12.2015 (зі змінами і доповненнями) (далі - Регламент) засідання виконавчого комітету, як правило, проводяться у останній четвер кожного місяця о 10 год., за необхідності членами виконавчого комітету може бути прийняте рішення про встановлення іншого часу. У випадку необхідності може бути скликано позачергове засідання виконавчого комітету. Позачергове засідання виконавчого комітету проводиться у порядку, встановленому цим Регламентом. Тривалість розгляду кожного питання порядку денного визначається виконавчим комітетом.
Суд встановив, що засідання Виконавчого комітету Трускавецької міської ради в жовтні 2019 року проводилось 16 числа, в листопаді - 19 числа.
Відповідно до п. 2.2.9 Регламенту, проекти рішень виконавчого комітету готуються спеціалістами, членами виконавчого комітету, яким доручено їх підготовку, та надаються керуючому справами виконавчого комітету в надрукованому вигляді (на папері) за 5 днів до засідання виконавчого комітету. Ознайомлення членів виконавчого комітету з документами, які подаються на розгляд виконавчого комітету проводиться за 3 дні до його засідання керуючим справами виконавчого комітету. Проекти рішень з фінансових питань, які вимагають оперативного вирішення подаються членам виконавчого комітету не пізніше одного дня до засідання.
Відділи та інші особи, які подають проекти рішень, зобов`язані погоджувати їх з усіма зацікавленими особами. Питання, пов`язані з фінансуванням, в обов`язковому порядку погоджуються з фінансовим управлінням (п.2.2.10 Регламенту).
Згідно з п.2.4.4 Регламенту проекти рішень виконавчого комітету, які вносяться на розгляд, з доданням необхідних документів подаються спеціалістами керуючому справами виконавчого комітету не пізніше ніж за п`ять днів до засідання, та оприлюднюються на офіційному сайті міської ради за 20 робочих днів до дати їх розгляду.
Суд встановив, що питання щодо надання позивачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами було включено до порядку денного засідання виконавчого комітету, яке проводилось 19.11.2019. Проект оскаржуваного рішення підготовлений робочим органом та оприлюднений на сайті Трускавецької міської ради 11.11.2019. На засіданні Виконавчого комітету Трускавецької міської ради 19.11.2019 були розглянуті всі заяви позивача від 25.09.2019 про надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, по яких, окрім оскаржуваного рішення, прийнято також рішення про надання позивачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами по інших адресах.
З урахуванням викладеного суд зазначає, що сама по собі обставина прийняття оскаржуваного рішення з порушенням встановлених законодавством строків, не може бути достатньою підставою для скасування рішення № 206 від 19.11.2019 та зобов`язання відповідача надати такі дозволи. При цьому суд враховує, що вказані позивачем місця для розміщення зовнішньої реклами не увійшли до вичерпного переліку місць розміщення зовнішньої реклами, який затверджений рішенням Виконавчого комітету Трускавецької міської ради № 178 від 16.10.2019. Позивачем не надано суду доказів оскарження вказаного рішення та скасування такого, відтак доводи позивача про протиправність рішення відповідача № 206 від 19.11.2019 не беруться судом до уваги.
Відповідно до ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Згідно з ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.
З огляду на викладене, оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про необґрунтованість та безпідставність позовних вимог ТзОВ Лемар-Євросервіс , а тому у задоволенні позову слід відмовити.
Щодо судового збору, то відповідно до ч.1 ст.139 КАС України, оскільки у задоволенні позову відмовлено, сплачений позивачем судовий збір поверненню не підлягає.
Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 241-246, 250, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -
в и р і ш и в:
в задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю Лемар-Євросервіс до Виконавчого комітету Трускавецької міської ради про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити дії - відмовити повністю.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Повне рішення суду складене та підписане 30.12.2020
Суддя Р.І. Кузан
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 23.12.2020 |
Оприлюднено | 04.01.2021 |
Номер документу | 93924412 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Восьмий апеляційний адміністративний суд
Коваль Роман Йосипович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кузан Ростислав Ігорович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні