Рішення
від 29.12.2020 по справі 380/8751/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 грудня 2020 року справа №380/8751/20

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

Головуючого судді Сподарик Н.І.,

за участю секретаря судового засідання Карпи А.В.,

представника позивача Чупа І.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Обміночка до Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування наказу,-

В С А Н О В И В:

На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява товариства з обмеженою відповідальністю Обміночка (79020, Львівська область, м. Львів, вул. Петра Панча,18-В; код ЄДРПОУ 42035486) до Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, вул.Винниченка,12; код ЄДРПОУ 34814859) з вимогою :

визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 31-Д від 06.05.2020 в частині, а саме : № п/п 8. Таблиці пп. 1.1 п.1 щодо демонтажу самовільно встановленої конструкції зовнішньої реклами, розміщеної за адресою: ТзОВ Обміночка , АДРЕСА_1 на фасаді будинку.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що ТзОВ Обміночка є фінансовою установою та здійснює свою діяльність у своїх відділеннях відповідно до чинного законодавства України. Одним з таких відділень є Львівське відділення №2, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1. Частина приміщення, в якому знаходиться Львівське відділення №2, нележить ТзОВ Обміночка на праві користуванні згідно з договором суборенди нежитлового приміщення №ОР-2-ДЖ від 01.08.2019. В іншій частині приміщення здійснює свою діяльність фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , який надає послуги страхування-діяльність страхових агентів і брокерів, інша допоміжна діяльність у сфері страхування та пенсійного забезпечення. З метою інформування населення про послуги, які надаються ТзОВ Обміночка та ФОП ОСОБА_1 на вітрині вхідних дверей було розміщено плакат з інформацією Обмін валют; Страхування: медичне страхування; автоцивілка; Зелена карта . Проте, департаментом економічного розвитку Львівської міської ради 13.03.2020 винесено вимогу про зобов`язання ТзОВ Обміночка у строк до 18.03.2020 добровільно демонтувати самовільно встановлені конструкції зовнішньої реклами з фасаду орендованого приміщення по АДРЕСА_1 та 06.05.2020 винесено наказ, зокрема, щодо зобов`язання КП ЛМР Адміністративно - технічне управління до 07.11.2020 виконати демонтаж самовільно встановленої конструкції зовнішньої реклами з фасаду будинку 05х05м(М-1) по вул. Джерельна, 47 у м. Львові. Відтак, відповідно до наказу відповідача КП ЛМР Адміністративно - технічне управління демонтувало такі конструкції. Позивач вказує, що оскаржуваний наказ є протиправним, оскільки плакат, який інформував про обмін валют, що знаходилась на фасаді будинку не є рекламою. Разом з тим, позивач звертає увагу на норму ч.6 ст.9 Закону України Про рекламу , згідно з якою вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. На думку позивача, інформація про надання ТзОВ Обміночка послуг із обміну валют не є рекламою в розумінні норм Закону України Про рекламу і не потребує спеціального дозволу на її розміщення, так як така не містить індивідуалізації, закликів до отримання послуг, не формує та не підтримує інтерес споживачів щодо товариства чи конкретних послуг, що ним надаються.

Ухвалою суду від 20.10.2020 відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі, призначено судове засідання на 12.11.2020 о 10:00 год. та запропоновано відповідачу у п`ятнадцятиденний строк з дня отримання зазначеної ухвали, надати (надіслати) суду відзив на позов, а також всі письмові та електронні докази.

На виконання ухвали суду відповідач подав відзив на позовну заяву, в якому просив відмовити в задоволенні позовних вимог з тих підстав, що конструкція на фасаді будинку по вул. Джерельна, 47 у м.Львові є носієм інформації, яка підпадає під визначення поняття реклами, закріпленого в абз.11 ст.1 Закону України Про рекламу , та при цьому є зовнішньою рекламою, а тому керувався положеннями Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 та Правил розміщення зовнішньої реклами у м.Львові від 21.05.2010 №569, затверджених рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради. Щодо покликання позивача на те, що Департамент економічного розвитку Львівської міської ради не є органом, якому делеговані повноваження щодо контролю за дотриманням законодавства України про рекламу, відповідач зазначає, що відповідно до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067, для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління. З огляду на вказане, просить відмовити у задоволенні позову повністю.

У строк, встановлений судом, від представника позивача надійшла відповідь на відзив, де зазначено, що відзив відповідача у мотивувальній частині не є документом, в якому наводяться мотиви хибності та необґрунтованості доводів позовної заяви ТзОВ Обміночка , а є банальним переписуванням положень Закону України Про рекламу , Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 №2067 та Правил розміщення зовнішньої реклами у м.Львові від 21.05.2010 №569, затверджених рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради. Вважає, що документ в якому переписані положення нормативно-правових актів, не містить аналізу самої позовної заяви ТзОВ Обміночка , не враховує доказів, які долучені позивачем.

12.11.2020 судове засідання було перенесено на 08.12.2020 о 12:00 год у зв`язку із зайнятістю судді в іншому судовому процесі.

08.12.2020 під час розгляду справи суду стало відомо, що інтереси позивача в суді згідно з довіреністю від 17.09.2020 доручено представляти адвокату Чупі Ірині Ігорівні.

08.12.2020 у судовому засіданні судом оголошено перерву до 15.12.2020 для подання відповідачем доказів на підтвердження його представництва у вказаній справі.

15.12.2020 у судовому засіданні судом було задоволено клопотання представника позивача про відкладення розгляду справи. Судовий розгляд справи відкладено на 29.12.2020.

На адресу суду 16.12.2020 за вх.№67859 надійшло клопотання від представника відповідача про долучення доказів на підтвердження його представництва в суді, а саме: копії наказу від 05.07.2019 №141-к про призначення на посаду Яворського Т.І. та копії посадової інструкції провідного спеціаліста відділу правової експертизи з економічних та інфраструктурних питань управління правової роботи юридичного департаменту.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримала з підстав, викладених у позовній заяві, просила позов задовольнити.

Представник відповідача на судове засідання не з`явився, належним чином повідомлений про дату, час та місце призначення судового засідання, про що свідчить поштове повідомлення про вручення судової повістки.

Інших заяв, клопотань чи пояснень по суті справи від сторін до суду не надходило.

Дослідивши наявні матеріали справи, суд встановив такі обставини.

Згідно з інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підпримців ТзОВ Обміночка , зареєстроване 02.04.2018 виконавчим комітетом Львівської міської ради, свідоцтво про державну реєстрацію фінансової установи від 07.08.2018 №13103807, код ЄДРПОУ: 42035486.

Види діяльності за КВЕД: 64.19 Інші види грошового посередництва; 64.92 Інші види кредитування; 64.99 Надання інших фінансових послуг (крім страхування та пенсійного забезпечення), н. в. і. у; 66.19 Інша допоміжна діяльність у сфері фінансових послуг, крім страхування та пенсійного забезпечення.

Одним з таких відділень є Львівське відділення №2, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1.

Частина приміщення, в якому знаходиться Львівське відділення №2, нележить ТзОВ Обміночка на праві користуванні згідно з договором суборенди нежитлового приміщення №ОР-2-ДЖ від 01.08.2019. В іншій частині приміщення здійснює свою діяльність фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , який надає послуги страхування-діяльність страхових агентів і брокерів, інша допоміжна діяльність у сфері страхування та пенсійного забезпечення.

З метою інформування населення про послуги, які надаються ТзОВ Обміночка та ФОП ОСОБА_1 на вітрині вхідних дверей було розміщено плакат з інформацією Обмін валют; Страхування: медичне страхування; автоцивілка; Зелена карта .

ТзОВ Обміночка скеровано вимогу Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 23/Р-27-6/2 від 13.03.2020, згідно з якою товариством порушено вимоги ч.1 ст.16 Закону України Про рекламу , а саме: самовільно встановлено спеціальну конструкцію зовнішньої реклами, рекламоносій на фасаді будинку, на АДРЕСА_1 та запропоновано ТзОВ Обміночка добровільно демонтувати самовільно встановлену конструкцію в термін до 18.03.2020.

На вказану вимогу № 23/Р-27-6/2 від 13.03.2020 ТзОВ Обміночка повідомило Департамент економічного розвитку Львівської міської ради, що плакат з інформацією, який у вимозі було названо конструкцією , не є зовнішньою рекламою в розумінні Закону України Про рекламу .

Наказом департаменту економічного розвитку Львівської міської ради від 06.05.2020 №31-Д зобов`язано КП ЛМР Адміністративно - технічне управління до 04.11.2020, зокрема виконати демонтаж самовільно встановленої конструкції зовнішньої реклами з фасаду приміщення будинку по АДРЕСА_1

Згідно з акту №15 проведення демонтажу спеціальних конструкцій від 22.07.2020, на підставі наказу Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради від 06.05.2020 №31-Д Про демонтаж самовільно встановлених рекламних конструкцій зовнішньої реклами , порядковий номер в наказі 9, працівниками Комунального підприємства Адміністративно-технічне управління було проведено демонтаж спеціальної конструкцій на фасаді будинку 0,5х0,5, рекламні конструкції, вивіски до 0,5м.кв. - 1шт за адресою: АДРЕСА_1.

Відповідно до акту проведення демонтажу спеціальних конструкцій №15 від 22.07.2020 КП ЛМР Адміністративно-технічне управління демонтовано спеціальні конструкції ТзОВ Обміночка .

Вважаючи вищезазначений наказ про демонтаж рекламної конструкції протиправним, позивач звернувся до суду з цим позовом.

При вирішенні спору суд керувався таким.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України Про рекламу визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.

Відповідно до ст.1 Закону України Про рекламу , реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару.

Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Відповідно до ч.7 ст.8 Закону України Про рекламу (зі змінами та доповненнями на час виникнення спірних правовідносин) розміщення інформації про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання та/або оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та/або його упаковці, не вважається рекламою.

Згідно з ч.1 ст.9 Закону України Про рекламу , реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу.

Відповідно до ч.6 ст.9 Закону України Про рекламу , вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.

Згідно з положень ч.1 ст.16 Закону України Про рекламу , розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями, а на території Автономної Республіки Крим - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, в порядку, встановленому цими органами на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пп.2.1. пункту 2 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові затверджених рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 21.05.2010 № 569 (далі - Правила №569), реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена у будь-якій формі та у будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо такої особи чи такого товару. Зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Розділом 4 Правил № 569 передбачено, що розміщення зовнішньої реклами y м. Львові проводиться виключно на підставі дозволів, що видаються робочим органом відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради.

Згідно з п. 2. 1. Правил № 569, самовільно встановлений рекламний засіб - рекламний засіб, розміщений без виданого у встановленому порядку дозволу або не демонтований власником після прийняття робочим органом рішення про відмову у продовженні дозволу або виконавчим комітетом рішення про його скасування у встановлений термін.

Відповідно до п.3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 29.12.2003 № 2067 (далі - Типові правила №2067) зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.

За приписами п.45 Типових правил №2067, контроль за додержанням цих Правил здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад та інші органи відповідно до законодавства.

Відповідно до п.46 Типових правил №2067, у разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих правил звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

Згідно з п.48 Типових правил №2067 вивіски чи таблички повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов`язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об`єктах незавершеного будівництва; площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів. Забороняється вимагати від суб`єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

Відповідно до п.49 Типових правил №2067 демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі: припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи - підприємця; невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам; порушення благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

Таким чином, відповідно до Закону України Про рекламу реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару, а вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою.

Відтак, реклама - це інформація, а вивіска чи табличка - спосіб розміщення інформації. Вивіска чи табличка може мати як рекламний характер, так і інформаційний характер.

Суд звертає увагу, що відповідно до закріплених визначень в Законі України Про рекламу є два критерії розмежування вивісок та зовнішньої реклами - місце розташування та зміст інформації, оскільки зовнішня реклама - реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг.

Відповідно до Типових правил № 2067 передбачено, що вивіски чи таблички повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов`язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються; не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків; не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об`єктах незавершеного будівництва; площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

Проте, обмеження щодо розміру стосується виключно правил використання вивісок, порушення яких має наслідком застосування відповідальності, зокрема, у вигляді демонтажу, як це передбачено пунктом 49 Типових правил, натомість не змінює належність такої конструкції до вивісок (таблички), а не реклами, оскільки не є критерієм розмежування рекламного носія та інформаційної таблички. Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 02.08.2018 у справі № 814/2539/14.

Інформація про виробника товару та/або товар у місцях, де цей товар реалізується чи надається споживачеві, а також інформація, розміщена на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу у таке приміщення, яка не містить закликів придбавати товар або послугу, що реалізується суб`єктом, не є рекламою у розумінні ч. 7 ст.8 та ч.6 ст.9 Закону України Про рекламу , оскільки підпадає під визначення вивіска чи табличка .

Аналогічна правова позиція викладена у постанові Верховного Суду від 11.04.2018 в справі №323/1766/17.

Судом встановлено, що частина приміщення нележить ТзОВ Обміночка на праві користуванні згідно з договором суборенди нежитлового приміщення №ОР-2-ДЖ від 01.08.2019, загальною площею приміщення 5кв.м. за адресою АДРЕСА_1 .

В іншій частині приміщення здійснює свою діяльність фізична особа-підприємець ОСОБА_1 , який надає послуги страхування-діяльність страхових агентів і брокерів, інша допоміжна діяльність у сфері страхування та пенсійного забезпечення.

З метою інформування населення про послуги, які надаються ТзОВ Обміночка та ФОП ОСОБА_1 на вітрині вхідних дверей було розміщено плакат розміром 05х05м(М-1) з інформацією Обмін валют; Страхування: медичне страхування; автоцивілка; Зелена карта . Вказане зображенням не містить закликів до придбання конкретного товару чи отримання послуг, інформація не формує та не підтримує обізнаність споживачів реклами та їх інтересу щодо юридичної особи чи конкретного товару (послуг), що поставляється/надається, відтак не є рекламою у розумінні ч.7 ст.8 та ч. 6 ст. 9 Закону України Про рекламу , оскільки підпадає під визначення вивіска чи табличка .

Оскільки розміщені конструкції ТзОВ Обміночка по АДРЕСА_1 на фасаді будинку не є рекламою та має інформаційний характер, позивачем не порушено вимоги щодо розміщення конструкцій без отримання встановленого законом дозволу.

Вищевикладена позиція суду також узгоджується з практикою Верховного Суду, яка викладена в постанові від 06.02.2018 у справі №323/1767/17 (К/9901/297/17), від 25. 06. 2020 у справі 820/1609/17.

Так, відповідно до ч. 5 ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Частиною 2 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Як встановлено судом, позиція відповідача стосовно того, що інформація на фасаді будинку по вул. Джерельна, 47 у м.Львові підпадає під визначення поняття реклами, закріпленого в абз.11 ст.1 Закону України Про рекламу , та є зовнішньою рекламою не знайшла правового обґрунтування під час судового розгляду справи, відтак суд доходить висновку про протиправність оскаржуваного наказу Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, та наявність підстав для скасування останнього.

З урахуванням вищенаведеного, винесений наказ Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 31-Д від 06.05.202 в частині, а саме : № п/п 8. Таблиці пп. 1.1 п.1 щодо демонтажу самовільно встановленої конструкції зовнішньої реклами, розміщеної за адресою: ТзОВ Обміночка , вул. Джерельна ,47 на фасаді будинку є протиправним та підлягає скасуванню.

Матеріали справи свідчать, що відповідні положення відповідачем дотримані не були, що в свою чергу зумовило необхідність звернення позивача за захистом свого порушеного права до суду.

З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги є підставними та обґрунтованими, а тому позов підлягає задоволенню.

Згідно із ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Отже, понесені позивачем судові витрати у вигляді сплаченого судового збору в сумі 2102,00грн. підлягають присудженню на його користь за рахунок бюджетних асигнувань Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради.

В засіданні суду 29.12.2020 представник позивача заявив клопотання, що докази надання правничої допомоги та оплати позивачем послуг будуть подані протягом п`яти днів після винесення судом рішення в цій справі

Керуючись ст.ст.14, 72-77, 139, 241-247, 250-251, 255, 295, 297 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Обміночка до Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради про визнання протиправним та скасування наказу - задоволити повністю.

Визнати протиправним та скасувати наказ Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради № 31-Д від 06.05.2020 в частині, а саме : № п/п 8. Таблиці пп. 1.1 п.1 щодо демонтажу самовільно встановленої конструкції зовнішньої реклами, розміщеної за адресою: ТзОВ Обміночка , вул. Джерельна ,47 на фасаді будинку.

Стягнути з Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, м. Львів, вул.Винниченка,12; код ЄДРПОУ 34814859) за рахунок бюджетних асигнувань на користь товариства з обмеженою відповідальністю Обміночка (79020, Львівська область, м. Львів, вул. Петра Панча,18-В; код ЄДРПОУ 42035486) судовий збір в сумі 2102 ( дві тисячі сто дві) грн. 00 грн.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Восьмого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення за правилами, встановленими ст.ст.293, 295 - 297 КАС України.

Суддя Сподарик Н.І.

Повний текст рішення складено та підписано 04 січня 2021 року.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.12.2020
Оприлюднено05.01.2021
Номер документу93984100
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/8751/20

Ухвала від 19.03.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Рішення від 20.01.2021

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Рішення від 29.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

Ухвала від 20.10.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сподарик Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні