Рішення
від 23.12.2020 по справі 380/6301/20
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 грудня 2020 року справа №380/6301/20

зал судових засідань № 12

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Кузана Р.І.,

секретар судового засідання Красневич Ю.Б.,

за участю:

представника позивача Фостяка О.Я.,

представник відповідача Піскуна А.Й.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові в порядку загального позовного провадження справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ФМ-Захід до Виконавчого комітету Львівської міської ради про визнання протиправним і скасування рішення, -

в с т а н о в и в :

Товариство з обмеженою відповідальністю ФМ-Захід (місцезнаходження: 79059, м.Львів, вул.Лінкольна, 57, код ЄДРПОУ 40374885) (далі - позивач, ТзОВ ФМ-Захід) звернулось до суду з позовом до Виконавчого комітету Львівської міської ради (місцезнаходження: 79008, пл.Ринок, 1, м.Львів, код ЄДРПОУ 26256622) (далі - відповідач, Виконавчий комітет Львівської міської ради), в якому просить визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №656 від 24.07.2020.

В обґрунтування позовної заяви зазначає, що рішення №656 від 24.07.2020 Виконавчого комітету Львівської міської ради спрямоване на фактичне припинення електропостачання, водопостачання та водовідведення до нежитлової будівлі, що розташована за адресою м.Львів, вул. Лінкольна, 57 та належить позивачу на законних підставах. Скасований вказаним рішенням лист (висновок) Управління регулювання забудови департаменту містобудування № 2402-1370 від 25.05.2017 щодо експлуатації мийки автомобілів був наданий попередньому власнику вказаної будівлі, а саме ТзОВ Мегаторгсвіт , з яким позивач жодних відносин не мав. Водночас, цей лист був підставою для видачі технічних умов на приєднання мийки автомобілів до системи водопостачання та водовідведення, а також електропостачання. Тому, скасування відповідачем листа-погодження на отримання технічних умов для підключення до інженерних мереж порушує права позивача, оскільки є підставою для вчинення дій щодо відключення ТзОВ ФМ-Захід від таких мереж. Позивач також вказує на те, що відносини ТзОВ Мегаторггруп з Львівською міською радою не мають жодного відношення до отримання ТзОВ Мегаторгсвіт висновку від Управління регулювання забудови департаменту містобудування щодо можливості експлуатації мийки автомобілів.

Окрім цього, позивач вказує, що лист Управління регулювання забудови Департаменту містобудування від 25.05.2017 № 2402-1370 щодо експлуатації мийки автомобілів на вул. А. Лінкольна. 57 є ненормативним актом, який вичерпав свою дію моментом його виконання, а тому не може бути самостійно скасований органом місцевого самоврядування. З врахуванням цього, ТзОВ ФМ-Захід вважає, що дії Виконавчого комітету Львівської міської ради перешкоджають товариству мирно користуватись своїм майном та займатись господарською діяльністю. З цих підстав просить позов задовольнити.

Ухвалою суду від 29.07.2020 суддя залишив позовну заяву без руху та надав позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви, а саме десять днів з дня вручення цієї ухвали. У встановлений строк позивач виконав ухвалу суду.

Ухвалою суду від 11.08.2020 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі. Справу вирішено розглядати за правилами загального позовного провадження.

Відповідачем 12.10.2020 подано відзив на позовну заяву, в якому Виконавчий комітет Львівської міської ради просить у задоволенні позовних вимог відмовити, оскільки такі є необґрунтованими та безпідставними.

На підтвердження своєї позиції зазначає, що відповідно до ст.71 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні територіальні громади, органи та посадові особи місцевого самоврядування та їх посадові особи самостійно реалізують надані їм повноваження. В свою чергу, згідно з ст. 189 Земельного кодексу України самоврядний контроль за використанням та охороною земель здійснюється сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами. Відповідач зазначає, що земельна ділянка, на якій розташована автомийка позивача, належить до комунальної власності територіальної громади м.Львова, жодних договірних відносин між позивачем та Львівською міською радою щодо використання такої ділянки не виникало. Окрім цього позивач вказує, що за адресою: м.Львів, вул.Лінкольна, 57 фізично не розташовано нежитлової будівлі площею 145,0 кв.м. Договір від 30.09.2013 оренди земельної ділянки з кадастровим номером 4610137500:06:001:0025 був укладений з ТзОВ Мегаторггруп та припинив свою дію 30.12.2016. Для отримання погодження щодо експлуатації мийки автомобілів вказаним товариством було подано недостовірні відомості, а тому відповідач вважає, що оскаржуваним рішенням правомірно скасовано лист-погодження №2404-1370 від 25.05.2017. З цих підстав просить в задоволенні позову відмовити повністю.

Ухвалою від 09.11.2020 суд закрив підготовне провадження та призначив справу до розгляду по суті.

Дослідивши подані сторонами документи, всебічно та повно з`ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об`єктивно оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю ФМ-Захід є власником нежитлової будівлі літ. Г-1 , площею 145,0 кв.м, що розташована за адресою: м. Львів, вул. Лінкольна, 57, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № 94399305 від 12.08.2017. Підставою набуття права власності були акт від 09.08.2017 приймання-передачі нерухомого майна від учасників товариства та протокол №03 від 09.08.2017 загальних зборів учасників ТзОВ ФМ-Захід .

З пояснень представника позивача суд встановив, що вказане нежитлове приміщення використовується ТзОВ ФМ-Захід в господарській діяльності як мийка автомобілів. До набуття у власність об`єкт також використовувався товариством на умовах оренди. Нежитлова будівля літ. Г-1 , площею 145,0 кв.м, що розташована за адресою: м. Львів, вул. Лінкольна, 57, забезпечена постачанням електроенергії відповідно до договору № 54931 від 11.05.2017, укладеного з ПрАТ Львівобленерго та підключена до системи водопостачання та водовідведення відповідно до Договору № 312010 від 20.10.2016, укладеного з ЛМКП Львівводоканал .

Листом Управління регулювання забудови Департаменту містобудування Львівської міської ради від 25.05.2017 № 2402-1370, скерованим на адресу попереднього власника будівлі - ТзОВ Мегаторгсвіт , погоджено можливість експлуатації мийки автомобілів на вул. Лінкольна, 57. Крім цього зазначено, що такий лист є підставою для отримання технічних умов на електропостачання, водопостачання, водовідведення та отримання дозволів на діяльність.

Зі змісту вказаного листа суд встановив, що він скерований на адресу ТзОВ Мегаторгсвіт за результатами розгляду заяви цього товариства №2-18879/ап від 22.05.2017 щодо можливості експлуатації нежитлової будівлі під літерою Г-1 на вул.А.Лінкольна, 57. При цьому, Управлінням регулювання забудови проведено обстеження з виходом на місце та встановлено відповідність існуючих нежитлових приміщень будівлі під літерою Г-1 на вул. А.Лінкольна, 57 загальною площею 145,0 кв.м. технічному паспорту, виконаного обласним комунальним підприємством Львівської обласної ради Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки від 03.12.2014, тобто будівельні роботи не проводились. Управлінням регулювання забудови також взято до уваги свідоцтво про право власності на нерухоме майно від 14.02.2015 індексний номер 33637449 та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 14.02.2015 індексний номер 33637808. Такий лист наданий відповідно до Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та додатку № 19 до рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради №800 від 16.11.2012 Про затвердження стандартів адміністративних послуг, які надає Управління архітектури Департаменту містобудування .

Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №656 від 24.07.2020 скасовано лист (висновок) Управління регулювання забудови Департаменту містобудування Львівської міської ради від 25.05.2017 № 2402-1370 щодо експлуатації мийки автомобілів на вул.А.Лінкольна, 57 без проведення будівельних робіт. Копію цього рішення вирішено скерувати ЛМКП Львівводоканал та ПрАТ Львівобленерго для розгляду питання щодо відключення мийки автомобілів від інженерних мереж.

Зі змісту рішення суд встановив, що підставою для його прийняття були лист Відділу самоврядного контролю за використанням та охороною земель у м.Львові від 17.07.2020 №4-24-21513 щодо надання недостовірних відомостей ТзОВ Мегаторггруп , акт обстеження земельних ділянок на вул. А.Лінкольна, 57 у м.Львові від 15.07.2020 №57 та лист Департаменту містобудування від 23.07.2020 №4-2403-5735.

На вимогу суду відповідачем надано копії листів від 17.07.2020 №4-24-21513 та від 23.07.2020 №4-2403-5735, зі змісту яких суд встановив, що за результатами аналізу реєстраційної справи щодо об`єкта нерухомого майна за № 13970346101 виявлено розбіжності у наявних у ній документах з документами, які знаходяться у Львівській міській раді. Такі документи долучено до реєстраційної справи ТзОВ Мегаторггруп протягом 2013-2014 років.

Листом від 30.07.2020 №Вих-Вд 7205-20 ЛМКП Львівводоканал повідомило позивача про розірвання договору №312010 від 20.10.2016. Листом від 17.08.2020 №2502-вих-63510 Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради повідомив ТзОВ ФМ-Захід про недійсність технічних умов від 03.07.2019 №ТУ-Вд 345-19 на приєднання мийки автомобілів на вул. А.Лінкольна, 57 до централізованих систем водопостачання та водовідведення м.Львова, затверджених Департаментом житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради 18.10.2019, у зв`язку із прийняттям 24.07.2020 Виконавчим комітетом Львівської міської ради рішення № 656.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як випливає з ст. 4 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , одним із основних принципів здійснення місцевого самоврядування є принцип законності.

Відповідно до ч.1 ст.11 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Тобто органи місцевого самоврядування, в тому числі виконавчі органи міських рад, повинні діяти (приймати рішення) лише на підставі та у спосіб, передбачений чинним законодавством України.

Відповідно до ст.31 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до делегованих повноважень виконавчих органів міської ради, зокрема, належить надання (отримання, реєстрація) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об`єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України Про регулювання містобудівної діяльності .

Згідно з ст. 54 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні сільська, селищна, міська, районна у місті (у разі її створення) рада у межах затверджених нею структури і штатів може створювати відділи, управління та інші виконавчі органи для здійснення повноважень, що належать до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад.

Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради №800 від 16.11.2012 (в редакції, що діяла станом на травень 2017 року) (далі - рішення № 800 від 16.11.2012) затверджено, зокрема, Стандарти адміністративних послуг, які надає управління архітектури департаменту містобудування.

Додатком 19 до вказаного рішення затверджено стандарт послуги з надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність.

Згідно з розділом 1 цього додатку, мета такої послуги - надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність. Призначення послуги - реалізація юридичними особами, фізичними особами - підприємцями та фізичними особами права отримати технічні умови в інженерних службах міста та дозволів на діяльність. Послуга надається у разі надходження звернення з необхідним переліком документів.

В розділі 5 додатку 19 до рішення №800 від 16.11.2012 викладена послідовність дій одержувача при отриманні висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність. Зокрема:

- подання в управління «Дозвільний офіс« або Центри обслуговування мешканців заяви та документів, визначених у пункті 4.

- отримання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність.

- можливість оскарження рішення управління архітектури департаменту містобудування про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян« , або у судовому порядку.

Надання адміністративної послуги з надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт здійснюється у такі етапи:

1) Фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, яка має намір отримати висновок щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, особисто, через уповноважений ним орган чи особу або поштовим відправленням звертається в управління «Дозвільний офіс« або Центри обслуговування мешканців з заявою на ім`я директора департаменту містобудування про надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, за встановленою формою та надає документи, визначені у пункті 4.

2) Заява про надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, разом з документами, що додаються до неї:

- приймається за описом, копія якого видається або надсилається одержувачу, з відміткою про дату прийняття документів та підписом відповідальної особи управління «Дозвільний офіс« або Центрів обслуговування мешканців.

- реєструється в управлінні «Дозвільний офіс« або Центрах обслуговування мешканців.

- заява з поданими одержувачем документами після реєстрації в управлінні «Дозвільний офіс« або Центрах обслуговування мешканців передається на розгляд у департамент містобудування.

- директор департаменту містобудування забезпечує розгляд заяви з поданими одержувачем документами, накладення резолюції на заяві, передачу заяви з поданими одержувачем документами до управління архітектури департаменту містобудування.

- управління архітектури департаменту містобудування готує висновок щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, протягом 10-и робочих днів від дати реєстрації заяви і після підписання його директором департаменту містобудування надсилає висновок щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, одержувачу поштою через управління «Дозвільний офіс« або Центри обслуговування мешканців протягом 3-х робочих днів від дати його прийняття.

Відповідно до розділу 7 додатку 19 до рішення №800 від 16.11.2012 підставами для відмови у наданні адміністративної послуги з надання висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт може бути лише невідповідність поданих документів вимогам пункту 4; виявлення у поданих документах недостовірної інформації; неправильно оформлені документи (незаповнені або заповнені частково).

У разі позитивного вирішення питання одержувач отримує висновок щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність. Відмова у наданні висновку щодо експлуатації приміщення без проведення будівельних робіт, який є підставою для отримання технічних умов в інженерних службах міста та отримання дозволів на діяльність, надається одержувачу письмово з посиланням на чинне законодавство, з мотивацією відмови та роз`ясненням порядку оскарження (розділ 8 додатку 19 до рішення №800 від 12.11.2012).

Конституційний Суд України в Рішенні від 16.04.2009 по справі № 1-9/2009 про скасування актів органів місцевого самоврядування (далі - Рішення від 16.04.2009), серед іншого вказав, що в Основному Законі України передбачено форми та засоби реалізації права територіальних громад на місцеве самоврядування і вказано, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов`язковими до виконання на відповідній території (частина перша статті 144). На основі цього положення Конституції України в Законі визначено, що у формі рішень рада приймає нормативні та інші акти (частина перша статті 59). Проаналізувавши функції і повноваження органів місцевого самоврядування, врегульовані Конституцією України та іншими законами України, Конституційний Суд України дійшов висновку, що органи місцевого самоврядування, вирішуючи питання місцевого значення, представляючи спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, приймають нормативні та ненормативні акти. До нормативних належать акти, які встановлюють, змінюють чи припиняють норми права, мають локальний характер, розраховані на широке коло осіб та застосовуються неодноразово, а ненормативні акти передбачають конкретні приписи, звернені до окремого суб`єкта чи юридичної особи, застосовуються одноразово і після реалізації вичерпують свою дію.

Аналіз змісту листа Управління регулювання забудови Департаменту містобудування № 2404-1370 від 25.05.2017, в контексті наведених норм, дає підстави суду дійти висновку, що такий лист є ненормативним актом виконавчого органу Львівської міської ради, оскільки він передбачає конкретні приписи та звернений до окремої юридичної особи. При цьому, такий ненормативний акт застосовується одноразово і після отримання технічних умов на електропостачання, водопостачання та водовідведення вичерпує свою дію.

Частиною 2 ст. 52 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що виконавчий комітет ради має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.

Водночас, в Рішенні від 16.04.2009 Конституційний Суд України вказав, що в Конституції України закріплено принцип, за яким права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, яка відповідає перед людиною за свою діяльність (стаття 3). Органи місцевого самоврядування є відповідальними за свою діяльність перед юридичними і фізичними особами (стаття 74 Закону). Таким чином, органи місцевого самоврядування не можуть скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов`язані з реалізацією певних суб`єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб`єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Це є "гарантією стабільності суспільних відносин" між органами місцевого самоврядування і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього рішення, що узгоджується з правовою позицією, викладеною в абзаці другому пункту 5 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 13 травня 1997 року № 1-зп у справі щодо несумісності депутатського мандата.

Ненормативні правові акти органу місцевого самоврядування є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені органом місцевого самоврядування після їх виконання.

З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про відсутність можливості для скасування відповідачем листа Управління регулювання забудови Департаменту містобудування № 2404-1370 від 25.05.2017, оскільки такий вичерпав свою дію отриманням технічних умов на підключення до інженерних мереж.

Крім цього, як вже зазначалось судом, ТзОВ ФМ-Захід є власником нежитлової будівлі літ. Г-1 , площею 145,0 кв.м., що розташована за адресою: м.Львів, вул.Лінкольна, 57, що підтверджується витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності №94399305 від 12.08.2017.

Частина 2 ст.328 Цивільного кодексу України встановлює, що право власності вважається набутим правомірно, якщо інше прямо не випливає із закону або незаконність набуття права власності чи необґрунтованість активів, які перебувають у власності, не встановлені судом.

Відповідачем не надано суду доказів незаконності набуття позивачем права власності на спірну будівлю, а також не надано доказів наявності взаємозв`язку між будь якими діями, вчиненими ТзОВ Мегаторггруп , та експлуатацією будівлі як мийки автомобілів позивачем чи ТзОВ Мегаторгсвіт , як попереднім власником.

Відповідно до ч.2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Оцінюючи оскаржуване рішення Виконавчого комітету Львівської міської ради на предмет відповідності його вказаним критеріям, суд дійшов висновку, що таке рішення прийнято поза межами повноважень, що визначені Конституцією та законами України та без урахування всіх обставин, що мали значення для його прийняття, тобто є необґрунтованим.

Виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи є обґрунтованими, а позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно з ч.1 ст.139 КАС України, при задоволенні позову сторони, яка не є суб`єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб`єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст.2, 6, 8-10,13, 14, 72-77, 241-246, 250, 255, 293, 295, підп.15.5 п.15 Перехідних положень КАС України, суд, -

в и р і ш и в:

Визнати протиправним та скасувати рішення виконавчого комітету Львівської міської ради №656 від 24.07.2020 Про скасування листа (висновку) управління регулювання забудови департаменту містобудування від 25.05.2017 №2404-1370 щодо експлуатації мийки автомобілів на вул.А.Лінкольна, 57 без проведення будівельних робіт .

Стягнути з Виконавчого комітету Львівської міської ради (місцезнаходження: 79003, вул.Стрийська, 35, м.Львів, код ЄДРПОУ 43143039) за рахунок бюджетних асигнувань на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ФМ-Захід (місцезнаходження: 79059, м.Львів, вул.Лінкольна, 57, код ЄДРПОУ 40374885) судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне рішення суду складене та підписане 04.01.2021.

Суддя Р.І. Кузан

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.12.2020
Оприлюднено11.01.2021
Номер документу94000897
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —380/6301/20

Постанова від 08.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 07.02.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 06.09.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 14.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бучик А.Ю.

Ухвала від 28.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Ухвала від 11.05.2021

Адміністративне

Восьмий апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Тарас Володимирович

Рішення від 23.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Рішення від 23.12.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 09.11.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

Ухвала від 11.08.2020

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кузан Ростислав Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні