Ухвала
від 05.01.2021 по справі 640/15219/20
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА

про відмову в забезпеченні позову

05 січня 2021 року м. Київ № 640/15219/20

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Донець В.А., розглянувши заяву про вжиття заходів забезпечення позову в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Регул-19" до Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки про визнання протиправними та скасування постанов та розрахунку,

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство "Регул-19" звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва в інтересах ПП "Регул-19" з позовом про:

- визнання протиправним та скасування постанови Київського міжрегіонального управлінням Укртрансбезпеки від 03.06.2020 №195939 про застосування адміністративно-господарського штрафу;

- визнання протиправним та скасування розрахунку від 22.04.2020 №026802 плати за проїзд великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування на суму 30,78 євро;

- визнання протиправним та скасування постанови Київського міжрегіонального управлінням Укртрансбезпеки від 03.06.2020 №195940 про застосування адміністративно-господарського штрафу;

- стягнення витрат на правову допомогу у розмірі 7.000,00 гри. з Київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки.

Представником позивача подано заяву про забезпечення позову до набрання законної сили рішенням шляхом зупинення стягнення на підставі постанови про застосування адміністративно-господарських штрафу від 03.06.2020 195939 у виконавчому провадженні №62923948 та постанови про застосування адміністративно-господарських штрафу від 03.06.2020 №195940 у виконавчому провадженні №62924347.

Відповідно до статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України суд за заявою учасника справи або з власної ініціативи має право вжити визначені цією статтею заходи забезпечення позову (частина перша). Забезпечення позову допускається як до пред`явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю (пункти 1, 2 частини другої).

В обґрунтування заяви про забезпечення позову представник зазначив, що оскарження постанов не зупиняє їх виконання, а для відновлення наслідків, до яких призведе звернення оскаржуваних постанов до примусового виконання, необхідно буде докласти значних сил та витрат. Також представник позивача наголосив, що 01.09.2020 відкрито виконавчі провадження №62923948 та №62924347 на підставі оскаржуваних постанов, відповідно протягом часу судового розгляду державним виконавцем можуть бути вчинені дії з примусового виконання постанов шляхом накладення арешту на кошти та майно позивача, що унеможливить здійснення господарської діяльності. Крім того, позивач як підставу забезпечення прозову зазначив незгоду з постановами про застосування адміністративно-господарського штрафу від 03.06.2020 №195939, №195940 та відсутність наміру сплачувати в добровільному порядку сплачувати визначені суми, тому існує реальна можливість початку державним виконавцем примусового виконання оскаржуваних постанов, що свідчить про очевидну небезпеку заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення у справі.

На думку суду, заява не підлягає задоволенню, оскільки позивачем лише вказано про можливі негативні наслідки, проте не обґрунтовано в чому полягатимуть такі негативні наслідки, які не можна бути усунути в разі задоволення позову, внаслідок звернення стягнення в розмірі 18700,00 грн. Зокрема, не надано доказів на підтвердження майнового стану позивача. Суд звертає увагу, що існує процедура щодо повернення зайво сплачених (стягнутих) на користь Державного бюджету України коштів. При цьому суд зазначає, що незгода з рішенням суб`єкта владних повноважень про накладення штрафу, відсутність волевиявлення щодо сплати суми штрафу та оскарження рішення до суду не є підставою для застосування заходів забезпечення позову відповідно до статті 150 КАС України. Заява про забезпечення позову не містить обґрунтувань очевидної протиправності оскаржуваних рішень.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про необґрунтованість заяви про забезпечення адміністративного позову, тому суд відмовляє в її задоволенні.

Керуючись статтями 150-154 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Відмовити Приватному підприємству "Регул-19" в задоволенні заяви про забезпечення позову.

Відповідно до статті 295 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день її проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.

Згідно зі статтею 256 Кодексу адміністративного судочинства України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

Підпунктом 15.5 пункту 15 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону України від 03.10.2017 №2147-VIII) передбачено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу. У разі порушення порядку подання апеляційної чи касаційної скарги відповідний суд повертає таку скаргу без розгляду.

Суддя В.А. Донець

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.01.2021
Оприлюднено06.01.2021
Номер документу94002873
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/15219/20

Ухвала від 05.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Постанова від 21.12.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 20.11.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 28.10.2020

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кучма Андрій Юрійович

Ухвала від 15.09.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

Ухвала від 13.07.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Донець В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні