Рішення
від 19.01.2021 по справі 640/24821/19
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

19 січня 2021 року м. Київ № 640/24821/19

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Добрянської Я.І., розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕЙВМЕЙКЕР

до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю ВЕЙВМЕЙКЕР з позовом до Головного управління Державної податкової служби у м. Києві в якому просило:

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у м. Києві від 20.09.2019р. № 00000880502;

- визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної податкової служби у м. Києві від 20.09.2019р. № 00000890502.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що висновки акту перевірки щодо не встановлення отримання ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР доходу від залучення сторонніх організацій щодо отриманих послуг із передачі даних ТВ панелі, спростовуються змістом господарських операцій, що підтверджується відповідними первинними документами, а відтак податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідачем подано відзив на адміністративний позов в якому зазначає, що діяв у межах повноважень, у порядку та в спосіб встановлений Конституцією та законами України, оскільки надані позивачем первинні документи не підтверджують факт отримання позивачем доходу від залучення сторонніх організацій щодо отриманих послуг із передачі даних ТВ панелі.

З огляду на викладене вважає, що відсутні підстави для задоволення позовних вимог.

Розглянувши подані сторонами документи, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов та відзив, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Відповідно до наказу Головного управління ДФС у м. Києві від 05.07.2019р. № 9469 проведено планову виїзну документальну перевірку позивача.

За результатом проведеної перевірки складено акт від 22.08.2019р. № 549/26-15-14-02-06/35372205 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕЙВМЕЙКЕР у висновках якого зазначено, що перевіркою встановлено порушення позивачем:

1. п. 189.1 ст. 189, п. 198.5. ст. 198 ПКУ, в результаті чого встановлено заниження податку на додану вартість на суму 518 679 грн., в т.ч. по періодах: серпень 2016 у сумі 12 626 грн., вересень 2016 у сумі 12 626 грн., жовтень 2016 у сумі 12 626 грн., листопад 2016 у сумі 12 626 грн., грудень 2016 у сумі 12 626 грн., січень 2017 у сумі 42733 грн., лютий 2017 у сумі 14 930 грн., березень 2017 у сумі 14 930 грн., квітень 2017 у сумі 14 930 грн., травень 2017 у сумі 14 930 грн., червень 2017 у сумі 14 930 грн.. липень 2017 у сумі 14 930 грн., серпень 2017 у сумі 14 930 грн., вересень 2017 у сумі 14 930 грн., жовтень 2017 у сумі 14 930 грн., листопад 2017 у сумі 14 930 грн., грудень 2017 у сумі 14 930 грн., січень 2018 у сумі 16 238 грн., лютий 2018 у сумі 16 238 грн., березень 2018 у сумі 16 238 грн., квітень 2018 у сумі 16 238 грн. травень 2018 у сумі 16 238 грн., червень 2018 у сумі 16 238 грн., липень 2018 у сумі 16 238 грн., серпень 2018 у сумі 16 238 грн,, вересень 2018 у сумі 16 238 грн., жовтень 2018 у сумі 16 238 грн., листопад 2018 у сумі 16 238 грн., грудень 2018 у сумі 16 238 грн., січень 2019 у сумі 17 910 грн.. лютий 2019 у сумі 17 910 грн., березень 2019 у сумі 17 910 гривень.

2. п.201.1, п.201.10 ст.201 Податкового Кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями, не виписано та не зареєстровано податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних за січень 2017., лютий 2017, березень 2017, квітень 2017, травень 2017, червень 2017, липень 2017, серпень 2017, вересень 2017., жовтень 2017, листопад 2017, грудень 2017, січень 2018, лютий 2018, березень 2018, квітень 2018, травень 2018, червень 2018, липень 2018, серпень 2018, вересень 2018, жовтень 2018, листопад 2018, грудень 2018, січень 2019, лютий 2019, березень 2019 року.

3. ст. 51, п. 70.16 ст. 70. пп. 176.2 б п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 M2755-V1 зі змінами, в результаті чого встановлено подання з помилками податкової звітності про суми доходів, нарахованих (сплачених) на користь платника податків, суми утриманого з них податку (форма №1 ДФ) за II , III, IV квартал 2016 року, I, II, III, IV квартал 2017 року та I, II, III квартал 2018 року.

Позивачем 06.09.2019р. подано заперечення на акт перевірки, однак листом Головного управління Державної податкової служби у м. Києві від 18.09.2019р. № 8032/10/26-15-05-02-06 Про розгляд заперечення позивача повідомлено про те, що висновки акта перевірки залишено без змін, а заперечення - без задоволення.

На підставі вищезазначеного акту перевірки відповідачем винесено податкові повідомлення-рішення від 20.09.2019р.:

- № 00000880502, яким за порушення п.189.1 ст. 189, п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України збільшено суму грошового зобов`язання з ПДВ на суму 648 349, 00 грн.

- № 00000890502, яким встановлено відсутність складення та/або реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 Податкового кодексу України податкових накладних /розрахунків коригування на суму ПДВ 455 549, 00 грн. та попереджено про необхідність скласти та/або зареєструвати податкові накладн/розрахунки коригування у строк визначений п. 120-1.2 ст. 120-1 ПК України у зв`язку з чим застосовано штраф у розмірі в розмірі 50 % від незареєстрованих податкових накладних у сумі 227 774, 50 грн.

Позивач вважаючи вищезазначені податкові повідомлення-рішення відповідача протиправними звернувся до суду для захисту своїх прав та законних інтересів.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Податковий кодекс України (далі - ПК України) регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов`язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов`язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Відповідно до п. 75.1. ст. 75 ПК України, контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом, а фактичні перевірки-цим Кодексом та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.

Відповідно до пп.75.1.2 п.75.1 ст.75 ПК України, документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов`язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Так, з акта перевірки вбачається, що між ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР (Замовник) та ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ (код 37553649) (Товариство) укладено угоди Про надання послуг з передачі даних ТВ панелі №231214-2 від 23.12.2014 з додатками, № 30122016-22 від 30.12.2016 з додатками, №29122017-29 від 29.12.2018 з додатками, №26122018-22 від 22.12.2018 з додатками, згідно яких Товариство зобов`язується у період з 01 січня 2015 року по 31 грудня 2016 року надати Замовнику послуги із передачі Даних ТВ панелі (надалі - Послуги ) для їх використання Замовником в своїй господарській (підприємницькій) діяльності, а Замовник зобов`язується оплачувати надані Послуги у строки та на умовах, передбачених даним Договором та Додатками до нього.

У вказаних договорах зазначені наступні терміни:

1. ТВ панель - означає соціологічне дослідження, метою якого є визначення телевізійної аудиторії в цілому та телевізійних аудиторій для кожного окремого Каналу, що бере участь у такому дослідженні. ТВ панель створюється відповідно до умов Договору між Товариством та Дослідником-1 та Договору між Товариством та Дослідником-2 та включає Домогосподарства відповідно до Вибірки; Піплметри, встановлені в Домогосподарствах; Обладнання; Програмне забезпечення для збору та обробки Даних ТВ панелі; Дані ТВ панелі; систему забезпечення безперервного здійснення дослідження. Дослідження ТВ панелі проводиться Дослідником-1 та Дослідником-2 у період з 01 січня 2015 р. по 31 грудня 2016 р.

2. Вибірка - означає соціологічну вибірку, яка включає 3 570 Домогосподарств, в котрих є принаймні один робочий телевізор. Вибірка є репрезентативною для всіх Домогосподарств України (окрім АРК та м.Севастополя).

2.1. Підвибірка 50+ - означає частину Вибірки, яка включає 2426 Домогосподарств, в котрих є принаймні один робочий телевізор. Ці Домогосподарства розташовані в містах з населенням 50 000 та більше мешканців,

Підвибірка 50+ є репрезентативною для всіх Домогосподарств, що проживають в містах з населенням 50 000 та більше мешканців.

2.2. Підвибірка 50- - означає частину Вибірки, яка включає 1 144 Домогосподарств, в котрих є принаймні один робочий телевізор. Такі Домогосподарства розташовані в населених пунктах з населенням менше 50 000 мешканців. Підвибірка 50- є репрезентативною для всіх Домогосподарств, що проживають в населених пунктах з населенням менше 50 000 мешканців.

3. Домогосподарство - означає одну або декілька фізичних осіб, які ведуть спільне господарство, мають принаймні один робочий телевізор та проживають в одному помешканні, яких залучено до ТВ панелі та забезпечено Піплметром. В Домогосподарстві вивчаються всі особи віком понад 4 роки.

4. Піплметр - означає частину обладнання Дослідника-1, що є спеціальним пристроєм, який використовується для реєстрації присутніх біля включеного телевізора людей та відсилання аудіо сигналу в головний офіс Дослідника-1 для ідентифікації Каналу, який переглядається членами Домогосподарств.

5. Канали - означає сукупність технічних засобів для трансляції телепрограм українських та іноземних телеканалів на території України, які досліджуються у ТВ Панелі.

6. Дані по ТВ панелі - дані по ТВ дивленню та дані дослідження проявів телевізійної сітки та реклами.

7. Дані по ТВ дивленню - інформація про те, хто з членів домогосподарств

залучений до ТВ панелі які Канали вони та їх гості дивляться та час перегляду,як на індивідуальному рівні так і на рівні домогосподарств. Дані в форматі сумісному для завантаження Програмне забезпечення MARKATA або в форматі іншого Програмного забезпечення.

8. Дані дослідження проявів телевізійної сітки та реклами - означає інформацію щодо дослідження Програм та інформацію щодо дослідження реклами. Дані надаються в форматі, сумісному для завантаження у програмне забезпечення MARKATA або в форматі іншого програмного забезпечення.

9. Телевізійна аудиторія - означає фізичних осіб, які дивляться чи іншим чином сприймають Програми, що транслюються на Каналах.

10. Відкладений перегляд - означає перегляд Програм Телевізійною аудиторією, який здійснюється після трансляції такої Програми в ефірі Каналу.

11. Програма - означає поєднану єдиною творчою концепцією сукупність передач (телепередач), яка має незмінювану назву і транслюється організацією за певною сіткою мовлення.

12. Персональні дані - означає відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, за допомогою якої ця фізична особа ідентифікована або може бути ідентифікована, а саме: адреси, телефонні номери, імена, е-мейли

13. Дослідник-1 - компанія, яка здійснює дослідження ТВ дивлення - Товариство з обмеженою відповідальністю АСНільсен Юкрейн (Ідентифікаційний номер 23512368).

14. Дослідник-2 - компанія, яка здійснює дослідження проявів телевізійної сітки та реклами - Товариство з обмеженою відповідальністю Комунікаційний Альянс (Ідентифікаційний номер 35289945).

Надання послуг щодо передачі відомостей ТВ панелі щомісячно оформлено Актами приймання-передачі послуг за період з 30.04.2016 по 31.03.2019 (перелік наведено в Акті перевірки).

Розрахунки між підприємствами проводились у безготівковій формі, станом на 31.03.2019р. заборгованість відсутня.

ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ виписано на адресу ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР податкові накладні на суму 3 248 334,63 грн., в тому числі ПДВ 541 389,11 грн. (перелік наведено в Акті перевірки).

Зазначені податкові накладні включені ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР до складу податкового кредиту за відповідні періоди.

Також, між ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР та ІП ГКФ ЮКРЕЙН від імені та в інтересах якого діє ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ (код 37553649) укладено ліцензійний договір №42 від 02.01.2015 з додатками.

Згідно з умовами договору, ІП "ГФК ЮКРЕЙН" (Ліцензіар), ТОВ Індустріальний Телевізійний Комітет (Повірений) та ТОВ МЕДІАЕДЖ: СІ- АЙ-ЕЙ (на даний час ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР ) (Ліцензіат),укладаючи цей Договір виходять з того, що: компанією MARKDATA, S.A. за окремою угодою, Ліцензіару надане у володіння невиключне майнове право на використання Комп`ютерних програм "MMW (Markdata Media Workstation)", "Planview", "E-Telereport.com", "E- Videotrack, com" і "Teleview" та на надання третім особам прав на використання зазначених Комп`ютерних програм. Право власності, володіння та розпорядження відносно вищевказаних Комп`ютерних програм не передаються згідно цього Договору Ліцензіату. Ліцензіату забороняється продавати або відчужувати іншим способом Комп`ютерні програми, які є предметом цього Договору.

Ліцензіар надає Ліцензіату (кінцевому споживачеві), з метою використання у власній господарській діяльності, невиключне право на використання Комп`ютерної програми (використання Комп`ютерної програми обмежено функціональним призначенням та її відтворення обмежено кількістю копій, необхідних для використання) для аналізу Даних ТВ панелі на період дії цього Договору, на умовах даного Договору та Додатків до нього, які є невід`ємною частиною цього Договору.

Послугу з надання невиключних майнових прав на використання Комп`ютерної програми MMW (Markdata Media Workstation) за період з 01.01.2017 по 31.12.2017 оформлено Актом приймання-передачі на загальну суму 166817,95 грн., в т.ч. ПДВ 27802,99 грн.

Розрахунки між підприємствами проводились у безготівковій формі, станом на 31.03.2019р. заборгованість відсутня.

ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ виписано на адресу ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР податкову накладну № 8 від 01.01.2018 на загальну суму 166817,95 грн., в т.ч. ПДВ 27802,99 грн.

З вищевикладеного вбачається, що в перевіряємому періоді ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР надавало посередницькі послуги з розміщення рекламних матеріалів замовників на носіях зовнішньої реклами, в пресі, в мережі Інтернет, на телебаченні, радіо та інших носіях реклами.

Тобто, ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР є посередником між замовниками рекламних послуг та безпосередніми (кінцевими) надавачами послуг з розміщення рекламних матеріалів (телеканалами, радіо та ін.).

Водночас, в акті перевірки наголошено, що згідно наданих до перевірки документів (договорів, актів та інших первинних документів) у перевіряємому періоді не встановлено надання ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР послуг із передачі отриманих відомостей ТВ панелі (у тому числі за допомогою комп`ютерної програми MMW (Markdata Media Workstation) для аналізу даних ТВ панелі), будь-яких послуг з соціологічних досліджень телевізійної аудиторії своїм замовникам (безпосереднім зацікавленим особам).

Враховуючи вищевикладене перевіркою не встановлено отримання ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР доходу від залучення сторонніх організацій щодо отриманих послуг із передачі даних ТВ панелі.

Таким чином, отримані послуги по користуванню ТВ панеллю, у тому числі за допомогою невиключних майнових прав - комп`ютерної програми MMW (Markdata Media Workstation) , надані ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ КОМІТЕТ , не призвели до отримання у подальшому доходу ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР , та не пов`язані з його господарською діяльністю.

Так, відповідно до п.п. 14.1.36. п. 14.1 ст. 14 ПК України, господарська діяльність - діяльність особи, що пов`язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи.

Згідно з п. 189.1 ст. 189 ПК України, у разі здійснення операцій відповідно до пункту 198.5 статті 198 цього Кодексу база оподаткування за необоротними активами визначається виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів - виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами - виходячи з вартості їх придбання.

Відповідно до п. 198.5. ст. 198 ПК України платник податку зобов`язаний нарахувати податкові зобов`язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 Податкового кодексу України, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних в терміни, встановлені ПКУ для такої реєстрації, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами придбаними/виготовленими з податком на додану вартість, у разі якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Приймаючи до уваги, що отримані ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР відомості за допомогою ТВ панелі та комп`ютерної програми MMW (Markdata Media Workstation) не були використані у подальшому в його господарській діяльності, вказане підприємство відповідно до п. 198.5. ст. 198 Податкового кодексу України, повинно було нарахувати податкове зобов`язання з податку на додану вартість за вказаними операціями.

Однак,позивачем в порушення п. 189.1 ст. 189, п. 198.5 ст. 198 ПК України не нарахувано вищезазначене податкове зобов`язання з податку на додану вартість, що призвело до заниження податкового зобов`язання з податку на додану вартість на загальну суму 518 679 грн., в т.ч. по періодах: серпень 2016 у сумі 12 626 грн., вересень 2016 у сумі 12 626 грн., жовтень 2016 у сумі 12 626 грн., листопад 2016 у сумі 12 626 грн., грудень 2016 у сумі 12 626 грн., січень 2017 у сумі 42733 грн., лютий 2017 у сумі 14 930 грн., березень 2017 у сумі 14 930 грн., квітень 2017 у сумі 14 930 грн., травень у сумі 14 930 грн., червень 2017 у сумі 14 930 грн., липень 2017 у сумі 14 930 грн., серпень 2017 у сумі 14 930 грн., вересень 2017 у сумі 14 930 грн., жовтень 2017 у сумі 14 930 грн., листопад 2017 у сумі 14 930 грн., грудень 2017 у сумі 14 930 грн., січень 2018 у сумі 16 238 грн., лютий 2018 у сумі 16 238 грн., березень 2018 у сумі 16 238 грн., квітень 2018 у сумі 16 238 грн., травень 2018 у сумі 16 238 грн., червень 2018 у сумі 16 238 грн., липень 2018 у сумі 16 238 грн., серпень 2018 у сумі 16 238 грн., вересень 2018 у сумі 16 238 грн., жовтень у сумі 16 238 грн., листопад 2018 у сумі 16 238 грн., грудень 2018 у сумі 16 238 грн., січень 2019 у сумі 17 910 грн., лютий 2019 у сумі 17 910 грн., березень 2019 у сумі 17 910 грн.

З огляду на вказане, суд погоджується з доводами відповідача, а відтак вважає податкове повідомлення-рішення від 20.09.2019р. № 00000880502 таким, що не підлягає скасуванню.

Щодо податкового повідомлення-рішення від 20.09.2019р. № 00000890502, суд зазначає таке.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 ПК України, реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків:

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені;

для податкових накладних / розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені;

для розрахунків коригування, складених постачальником товарів/послуг до податкової накладної, що складена на отримувача - платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, - протягом 15 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем).

У разі порушення таких строків застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Згідно з п. 120-1.2 ст. 120-1 ПК України, відсутність реєстрації протягом граничного строку, передбаченого статтею 201 цього Кодексу, податкової накладної та/або розрахунку коригування до такої податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних (крім податкової накладної, що не надається отримувачу (покупцю), складеної на постачання товарів/послуг для операцій: які звільнені від оподаткування або які оподатковуються за нульовою ставкою), що зазначена у податковому повідомленні-рішенні, складеному за результатами перевірки контролюючого органу, - тягне за собою накладення на платника податку штрафу в розмірі 50 відсотків суми податкових зобов`язань з податку на додану вартість, зазначеної у такій податковій накладній та/або розрахунку коригування до податкової накладної або від суми податку на додану вартість, нарахованого за операцією з постачання товарів/послуг, якщо податкову накладну на таку операцію не складено.

З матеріалів справи вбачається, що в результаті допущеного позивачем порушення, яке слугувало підставою для винесення податкового повідомлення-рішення від 20.09.2019р. № 00000880502, позивачем не виписано та не зареєстровано податкові накладні на суму 455549 грн., в т.ч. по періодах: січень 2017 у сумі 42733 грн., лютий 2017 у сумі 14 930 грн., березень 2017 у сумі 14 930 грн., квітень 2017 у сумі 14 930 грн., травень 2017 у сумі 14 930 грн., червень 2017 у сумі 14 930 грн., липень 2017 у сумі 14 930 грн., серпень 2017 у сумі 14 930 грн., вересень 2017 у сумі 14 930 грн., жовтень 2017 у сумі 14 930 грн., листопад 2017 у сумі 14 930 грн., грудень у сумі 14 930 грн., січень 2018 у сумі 16 238 грн., лютий 2018 у сумі 16 238 грн., березень 2018 у сумі 16 238 грн., квітень 2018 у сумі 16 238 грн., травень 2018 у сумі 16 238 грн., червень 2018 у сумі 16 238 грн., липень 2018 у сумі 16 238 грн., серпень 2018 у сумі 16 238 грн., вересень 2018 у сумі 16 238 грн., жовтень 2018 у сумі 16 238 грн., листопад у сумі 16 238 грн., грудень 2018 у сумі 16 238 грн., січень 2019 у сумі 17 910 грн., лютий 2019 у сумі 17 910 грн., березень 2019 у сумі 17 910 грн.

Таким чином, враховуючи той факт, що ТОВ ВЕЙВМЕЙКЕР в порушення п. 201.10 ст. 201 ПК України не виписано та не зареєстровано податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму 455549 грн., до останнього застосовано штрафну санкцію на суму 227774,5 грн.

З огляду на вказане, суд приходить до висновку про відсутність підстав для скасування повідомлення-рішення від 20.09.2019р. № 00000890502.

Враховуючи вищевикладене у сукупності, суд вважає, що відповідач при винесені оскаржуваних податкових повідомлень-рішень діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноважень з метою, з якою ці повноваження надано, обґрунтовано, добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно та своєчасно, а оскаржувані податкові повідомлення-рішення є такими, що не підлягають скасуванню.

Одночасно, судом враховується, що згідно п. 41 висновку № 11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Міністрів Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

З огляду на вищевикладене, позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Керуючись ст. 242, 243, 251, 255 КАС України, -

В И Р І Ш И В :

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕЙВМЕЙКЕР - відмовити.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 255 КАС України та може бути оскаржено за правилами встановленими статтями 293, 295-297 КАС України.

Суддя Я.І. Добрянська

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.01.2021
Оприлюднено21.01.2021
Номер документу94234303
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —640/24821/19

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Постанова від 12.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Постанова від 12.05.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 01.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Ухвала від 01.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Земляна Галина Володимирівна

Рішення від 19.01.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 24.12.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 28.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

Ухвала від 03.02.2020

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Добрянська Я.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні