Рішення
від 21.01.2021 по справі 520/16533/2020
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Харківський окружний адміністративний суд 61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, inbox@adm.hr.court.gov.ua, ЄДРПОУ: 34390710

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 січня 2021 р. № 520/16533/2020

Харківський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Заічко О.В., розглянувши у порядку спрощеного провадження в приміщенні суду в м. Харкові адміністративний позов Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "ДАНА" (вул. Наріманова, буд. 1-а, м. Харків,61064, код ЄДРПОУ 14065196) до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов., м. Харків, 61145, код ЄДРПОУ 39792822), Державного кадастрового реєстратора відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєвої Олени Василівни (вул. Квітки-Основ`яненка, 7, 4 поверх, м. Харків, 61003) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні,

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом, в якому просить суд:

- визнати протиправним та скасувати рішення Державного кадастрового реєстратора Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєвої Олени Василівни про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру №РВ-6302512212020 від 28.10.2020р.;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Державного кадастрового реєстратора відділу у м. Харкові внести відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру про земельну ділянку, кадастровий номер 6310136300:02:001:0008 (місце розташування: м. Харків, вул. Клочківська, буд. 29), а саме: змінити з коду 1.11.3 (роздрібна торгівля та комерційні послуги) Українського класифікатора цільового використання землі на код 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі) Класифікації видів цільового призначення земель.

В обґрунтування позовних вимог, позивач вказав, що він звернувся через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг Дніпровської районної державної адміністрації в м. Києві до державного кадастрового реєстратора відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області із заявою про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, в якій просив внести відомості про код і назву цільового призначення земельної ділянки 6310136300:02:001:0008 з УКЦВЗ-1.11.3 на КВЦПЗ-03.07, чим привести його у відповідність до чинного законодавства. Проте, рішенням №РВ-6302512212020 від 28.10.2020 року Державного кадастрового реєстратора ГУ Держгеокадастру у Харківській області відмовлено у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру. Позивач вважає таку відмову протиправною.

По справі було відкрито спрощене провадження по справі в порядку, передбаченому ст. 257 КАС України та запропоновано відповідачам надати відзив на позов.

Копія ухвали про відкриття спрощеного провадження була надіслана відповідачам, та отримана ними.

Відповідач - ГУ Держгеокадастру у Харківській області надав відзив на позов, в якому просив відмовити позивачу в задоволенні позовних вимог, з огляду на те, що ЗУ Про державний земельний кадастр та постановою КМУ зв № 1051 від 17.10.2012 року Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру не передбачено внесення змін до відомостей Державного земельного кадастру щодо зміни кодів УКЦПВЗ на коди КВЦПЗ.

Відповідач - Державний кадастровий реєстратор відділу у м. Харкові ГУ Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєва О.В., в силу ч. 11 ст. 126 КАС України, є належним чином повідомлений про наслідки неподання відзиву на позов, які визначені ч. 6 ст.162 КАС України, не скористався правом на подачу відзиву на позов та пред`явлення зустрічного позову.

Позивач надав до суду відповідь на відзив ГУ Держгеокадастру у Харківській області, в якому зазначив, що з доводами відповідача не погоджується, оскільки вони суперечать нормам діючого законодавства України, позовні вимоги просив задовольнити.

Відповідно до ст. 257 КАС України, за правилами спрощеного позовного провадження розглядаються справи незначної складності. За правилами спрощеного позовного провадження може бути розглянута будь-яка справа, віднесена до юрисдикції адміністративного суду, за винятком справ, зазначених у частині четвертій цієї статті.

Відповідно до ч. 5 ст. 262 КАС України, суд розглядає справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами, за відсутності клопотання будь-якої зі сторін про інше. За клопотанням однієї із сторін або з власної ініціативи суду розгляд справи проводиться в судовому засіданні з повідомленням (викликом) сторін.

Фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється згідно до вимог ст. 229 КАС України.

Дослідивши матеріали справи, суд виходить з наступного.

Судом встановлено, що Приватне підприємство "Виробничо-комерційна фірма "Дана" є власником нерухомого майна, що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Клочківська, буд. 29, що підтверджується договором купівлі-продажу від 30.07.2007 року, зареєстрованого в реєстрі за № 4328, витягами про реєстрацію права власності на нерухоме майно: № 18325741 від 18.10.2007 року, № 20106553 від 03.09.2008 року, № 20106388 від 03.09.2008 року, № 20106453 від 03.09.2008 року, № 20106425 від 03.09.2008 року.

Під зазначеними об`єктами нерухомого майна розташована земельна ділянка (кадастровий номер 6310136300:02:001:0008) площею 0,0365 га. З цільовим призначенням: експлуатація та обслуговування салону-магазину та павільйонів обслуговування населення.

Рішенням 39 сесії 5 скликання Харківської міської ради від 23.12.2009 року № 331/09 позивачеві було поновлено право оренди земельної ділянки по АДРЕСА_1 загальною площею 0,0365 га, строком до 01.12.2014 року в межах договору оренди землі № 63173/05 від 13.07.2005 року для експлуатації та обслуговування салону-магазину та павільйонів обслуговування населення.

16.10.2020 року позивач звернувся через Відділ (Центр) надання адміністративних послуг Дніпровської районної державної адміністрації в м. Києві до державного кадастрового реєстратора відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області із заявою про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру, в якій просив з метою впорядкування відомостей Державного земельного кадастру, відповідно до листа Держгеокадастру від 09.08.2017 р. № 22-28-0.21-1076/20-17 внести відомості (зміни до них) до Державного земельного кадастру про код і назву цільового призначення земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:02:001:0008) змінивши його з 1.11.3 (роздрібної торгівлі та комерційних послуг) на 03.07 (для будівництва та обслуговування будівель торгівлі) згідно таблиці відповідності Українського класифікатора цільового використання землі кодам КВЦПЗ.

28.10.2020 року Державним кадастровим реєстратором Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєвою О.В. прийнято рішення № РВ-6302512212020 про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру. Приймаючи оспорюване рішення, відповідач, вказав, що законодавчими актами, яким не передбачено внесення змін до відомостей Державного кадастру щодо кодів цільового призначення земель, внесення змін щодо цільового призначення земельної ділянки здійснюється на підставі відповідної документації із землеустрою, а саме, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення, до заяви від 16.10.2020 року не надано.

Позивач не погоджується з рішенням відповідача, вважає, його незаконними, такими, що порушують його права та інтереси, у зв`язку з чим звернувся до суду з даним позовом.

По суті позовних вимог, суд зазначає наступне.

Згідно з п. 2 Наказу Державного комітету України із земельних ресурсів №548 від 23.07.2010 року "Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель", встановлюється, що "Голові республіканського комітету по земельних ресурсах автономної Республіки Крим, начальникам головних управлінь Держкомзему в областях, містах Києві та Севастополі, керівникам підприємств, що належать до сфери управління Держкомзему забезпечити використання Класифікації видів цивільного призначення земель при веденні державного земельного кадастру та державного реєстру земель, функціонуванні автоматизованої системи державного земельного кадастру".

У зв`язку з прийняттям 25.11.2016 року порядку нормативної грошової оцінки земель населених пунктів (який приведено у відповідність до Класифікації видів цивільного призначення земель), з 01.01.2017 року земельні ділянки, в відомостях про які цільове призначення встановлено з кодом УКЦВЗ, мають бути приведені у відповідність до Класифікації видів цільового призначення земель (КВЦПЗ), а саме змінено значення коду УКЦВЗ на значення коду КВЦПЗ.

Згідно ч. 1 ст. 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: а) землі сільського господарства; б) землі житлової та громадської забудови; в) землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; г) землі оздоровчого призначення; г) землі рекреаційного призначення; д) землі історико-культурного призначення; е) землі лісогосподарського призначення; є) землі водного фонду; ж) землі промисловості, транспорту, зв`язку, енергетики. Оборони та іншого призначення.

Пунктом 117 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.10.2012 р. встановлено, що відомості (зміни до них) про зареєстровані земельні ділянки вносяться до Державного земельного кадастру в разі внесення змін до відомостей про земельну ділянку, на яку відповідно до цього порядку відкрито Поземельну книгу.

Згідно з п. 118 цього Порядку внесення до Поземельної книги відомостей (змін про них) про зареєстровану земельну ділянку (крім випадків, зазначених у пункті 119 цього Порядку) здійснюється за заявою власника земельної ділянки, користувача земельної ділянки державної чи комунальної власності відповідно до документації, що є підставою для внесення відповідних відомостей (змін до них) (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання).

Частиною 2 ст.21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" встановлено, що відомості про цільове призначення земельних ділянок вносяться до Державного земельного кадастру щодо виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель: на підставі відповідної документації із землеустрою, яка розробляється при формуванні земельних ділянок, - щодо земельних ділянок, які формуються; на підставі письмової заяви власника (користувача) земельної ділянки державної чи комунальної власності, - у разі зміни виду використання земельної ділянки (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони); на підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення.

Частиною 1 статті 25 ЗУ "Про Державний земельний кадастр" визначено, що Поземельна книга є документом Державного земельного кадастру, який містить такі відомості про земельну ділянку: а) кадастровий номер; б) площа; в) місцезнаходження (адміністративно-територіальна одиниця); г) склад угідь; ґ) цільове призначення (категорія земель, вид використання земельної ділянки в межах певної категорії земель); д) нормативна грошова оцінка; е) відомості про обмеження у використанні земельної ділянки; є) відомості про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється дія сервітуту, договору суборенди земельної ділянки; ж) кадастровий план земельної ділянки; з) дата державної реєстрації земельної ділянки; и) інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки, а також внесені зміни до цих відомостей; і) інформація про власників (користувачів) земельної ділянки відповідно до даних про зареєстровані речові права у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно; ї) дані про бонітування ґрунтів.

Відповідно до частин 4-6 Закону України "Про Державний земельний кадастр", для внесення змін до відомостей Поземельної книги щодо цільового призначення земельної ділянки, складу угідь, нормативної грошової оцінки, а також до відомостей про межі земельної ділянки (у разі їх встановлення (відновлення) за фактичним використанням земельної ділянки) заявник подає до органу, який здійснює ведення Поземельної книги: заяву за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру; оригінали документації із землеустрою, технічної документації з оцінки земель, які згідно з цим Законом є підставою для внесення таких змін (крім випадків зміни виду використання земельної ділянки в межах певної категорії земель, що згідно з цим Законом не потребує розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки); документацію із землеустрою, на підставі якої вносяться зміни до відомостей Державного земельного кадастру, у формі електронного документа (крім випадків внесення відомостей про зміну виду використання).

Державний кадастровий реєстратор, який здійснює ведення Поземельної книги, протягом чотирнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви вносить до Поземельної книги інформацію про зміну відомостей про земельну ділянку або надає мотивовану відмову у внесенні таких відомостей.

Відмова у внесенні до Поземельної книги змін до відомостей про земельну ділянку надається у разі, якщо: земельна ділянка розташована на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; із заявою звернулася неналежна особа; подані документи не відповідають вимогам законодавства; заявлені відомості вже внесені до Поземельної книги.

Таким чином, згідно Класифікації видів цільового призначення земель, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 23 липня 2010 року №548, а саме секції 3 розділу 03, до земель для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, застосовується код підрозділу КВЦПЗ 03.07.

Слід зазначити, що код 1.11.3 - Роздрібної торгівлі та комерційних послу, який визначено за УКЦВЗ і код 03.07 - Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі за КВЦПЗ, знаходиться в межах розділу 1 - Землі населених пунктів.

Тобто, спір склався не у зв`язку із зміною цільового призначення або зміною категорії спірної земельної ділянки, а через зміни індексів цільового призначення земельних ділянок. Такі зміни не є тотожними ані за суттю, ані за змістом, а тому не спричиняють однакових юридичних наслідків.

Так, зі змісту ст. 20 Земельного кодексу України та ч. 2 ст. 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" вбачається, що поняття цільового призначення охоплює (поглинає) і категорію землі, і види використання земельної ділянки.

Згідно з ч.1 ст.20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Ради міністрів Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земельних ділянок здійснюється за проектами землеустрою щодо їх відведення.

Частиною 2 ст. 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як встановлено матеріалами справи та підтверджується письмовими доказами, відповідачем - Державним кадастровим реєстратором Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області, відмовлено ПП ВКФ ДАНА у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку у зв`язку з тим, що законодавчими актами не передбачено внесення змін до відомостей Державного кадастру щодо кодів цільового призначення земель, внесення змін щодо цільового призначення земельної ділянки здійснюється на підставі відповідної документації із землеустрою, а саме, проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яким передбачена зміна її цільового призначення. Крім того, у спірних правовідносинах відсутній факт як зміни категорії землі, так і факт зміни виду використання земельної ділянки.

Враховуючи вищевикладені положення, суд дійшов висновку, що Державний кадастровий реєстратор Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєва О.В. приймаючи оспорюване рішення №РВ-6302512212020 від 28.10.2020 року про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру щодо земельної ділянки з кадастровим номером 6310136300:02:001:0008, площею 0,0365 га, розташованої по вул. Клочківська, буд. 29 в м.Харкові, а саме у встановленні для цієї земельної ділянки коду Класифікації видів цільового призначення земель 03.07 на підставі заяви ПП ВКФ ДАНА від 16.10.2020 року, діяв не на підставі та не у спосіб, що передбачені чинним законодавством України, а тому таке рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Щодо вимоги зобов`язання внести зміни до відомостей Державного земельного кадастру про земельну ділянку, а саме встановити для земельної ділянки код Класифікації видів цільового призначення земель 03.07, суд зазначає наступне.

Згідно з Рекомендаціями Комітету Міністрів Ради Європи № R(80)2 стосовно здійснення адміністративними органами влади дискреційних повноважень, прийнятої Комітетом Міністрів 11.03.1980 на 316-й нараді, під дискреційними повноваженнями слід розуміти повноваження, які адміністративний орган, приймаючи рішення, може здійснювати з певною свободою розсуду, тобто, коли такий орган може обирати з кількох юридично допустимих рішень те, яке він вважає найкращим за цих обставин. У цьому ж випадку зобов`язання відповідача надати дозвіл є виправданим, оскільки відсутній інший дієвий спосіб захисту порушеного права позивача.

Тобто дискреційними є повноваження суб`єкта владних повноважень обирати у конкретній ситуації між альтернативами, кожна з яких є правомірною. Прикладом таких повноважень є повноваження, які закріплені у законодавстві із застосуванням слова "може".

Наказом Державного комітету України із земельних ресурсів №548 від 23.07.2010 року "Про затвердження Класифікації видів цільового призначення земель", встановлено, що саме начальники головних управлінь Держкомзему в областях повинні забезпечити використання Класифікації видів цивільного призначення земель при веденні державного земельного кадастру та державного реєстру земель.

Спосіб відновлення порушеного права має бути ефективним та таким, який виключає подальші протиправні рішення, дії чи бездіяльність суб`єкта владних повноважень, а у випадку невиконання або неналежного виконання рішення не виникала б необхідність повторного звернення до суду, а здійснювалося примусове виконання рішення.

Враховуючи висновки суду про протиправність оскаржуваного рішення, суд, з метою належного захисту прав позивача, вважає за необхідне зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Харківській області повторно розглянути заяву ПП ВКФ ДАНА від 16.10.2020 року про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про код цільового призначення земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:02:001:0008) як "03.07" з урахуванням висновків суду про те, що у спірних правовідносинах відсутній факт як зміни категорії землі, так і факт зміни виду використання земельної ділянки.

Приписами ч. 1 ст. 9 КАС України встановлено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

З огляду на викладене, суд не погоджується з доводами відповідача про відсутність підстав щодо зміни кодів УКЦПВЗ на коди КВЦПЗ з посиланням на постанову Другого апеляційного адміністративного суду від 03.06.2020 року по справі № 520/9268/19, в основу прийняття якої покладено висновки постанови Верховного Суду у справі №520/8585/18, предметом оскарження якої стала відмова у формі листа та необхідність звернення саме до центрів надання адміністративних послуг і виключно центри надання адміністративних послуг мають розглядати відповідні звернення, оскільки предметом спору по даній справі було саме спірне рішення суб`єкта владних повноважень, що не ототожнюється з відмовою у формі листа, а позивач звертався до відповідача через центри надання адміністративних послуг.

Суд також застосовує позицію ЄСПЛ, сформовану в пункті 58 рішення у справі "Серявін та інші проти України" (№ 4909/04): згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються; хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент; міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі "Руїс Торіха проти Іспанії" (RuizTorija v. Spain) № 303-A, пункт 29).

Відповідно до ч. 1 ст. 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

З урахуванням викладених обставин справи та аналізу положень чинного законодавства, суд дійшов висновку про часткове задоволення адміністративного позову.

Розподіл судових витрат здійснюється відповідно до ст. 139 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст.ст. 263, 255, 295, 297 КАС України, суд

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "ДАНА" (вул. Наріманова, буд. 1-а, м. Харків,61064, код ЄДРПОУ 14065196) до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (вул. Космічна, буд. 21, 8-9 пов., м. Харків, 61145, код ЄДРПОУ 39792822), Державного кадастрового реєстратора відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєвої Олени Василівни (вул. Квітки-Основ`яненка, 7, 4 поверх, м. Харків, 61003) про визнання протиправним та скасування рішення, зобов`язання вчинити певні дії - задовольнити частково.

Скасувати рішення Державного кадастрового реєстратора Відділу у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області Слюсарєвої Олени Василівни про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру №РВ-6302512212020 від 28.10.2020 року.

Зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Харківській області повторно розглянути заяву ПП "Виробничо-комерційна фірма "ДАНА" від 16.10.2020 року про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру про код цільового призначення земельної ділянки (кадастровий номер 6310136300:02:001:0008) як "03.07" з урахуванням висновків суду про те, що у спірних правовідносинах відсутній факт як зміни категорії землі, так і факт зміни виду використання земельної ділянки.

У задоволенні решти позову - відмовити.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Харківській області (код ЄДРПОУ 39792822, вулиця Космічна, 21, 8-9 поверх, м. Харків, 61145) на користь Приватного підприємства "Виробничо-комерційна фірма "ДАНА" (вул. Наріманова, буд. 1-а, м. Харків, 61064, код ЄДРПОУ 14065196) сплачений судовий збір в сумі 2102 (дві тисячі сто дві) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржено протягом тридцяти днів з дня його складання у повному обсязі шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Другого апеляційного адміністративного суду або в порядку, передбаченому п. 15.5 Розділу VII КАС України, а саме: до Другого апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд.

Повний текст рішення складено 21 січня 2021 року.

Суддя Заічко О.В.

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.01.2021
Оприлюднено25.01.2021
Номер документу94324701
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —520/16533/2020

Ухвала від 06.12.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 29.04.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 24.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 22.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Ухвала від 22.03.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Любчич Л.В.

Рішення від 15.02.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Рішення від 21.01.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

Ухвала від 18.12.2020

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Заічко О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні