Ухвала
від 22.01.2021 по справі 213/271/21
ІНГУЛЕЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КРИВОГО РОГУ

г Інгулецький районний суд міста Кривого Рогу Дніпропетровської області

Справа № 213/271/21

Номер провадження 1-кс/213/32/21

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 січня 2021 року м. Кривий Ріг

Слідчий суддяІнгулецького районногосуду містаКривого РогуДніпропетровської області- ОСОБА_1 ,за участісекретаря судовогозасідання - ОСОБА_2 ,розглянувши усудовому засіданнів залісудових засіданьклопотання слідчоїСВ ІнгулецькогоВП КВПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 , якеподане вмежах кримінальногопровадження №42021041710000004 від 16 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів,

В С Т А Н О В И В:

Слідча СВІнгулецького ВПКВП ГУНПв Дніпропетровськійобласті ОСОБА_3 звернулася досуду звищевказаним клопотанням,погодженим ізпрокурором Криворізькоїмісцевої прокуратури№1 ОСОБА_4 ,в обгрунтуванняякого вказує,що у провадженні слідчого відділення Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021041710000004 від 16 січня 2021 за ознаками злочину передбаченого ст.191 ч.2 КК України.

Зазначає, що досудовим розслідуванням по даному кримінальному провадженню встановлено, що в ході проведення моніторингу загально доступних сайтів з держзакупівлі ( ІНФОРМАЦІЯ_1 були виявленні фактичні обставини які можуть свідчити про вчинення посадовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на території Інгулецького району м. Кривого Рогу, привласнення, розтрати майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем в ході реалізації програм з реконструкції (ремонту).

Так, відповідно до договору №81 від 23 грудня 2020 року, укладеного між Відокремленим структурним підрозділом « ІНФОРМАЦІЯ_3 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », останні повинні були надати послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків в будівлі навчального корпусу АДРЕСА_1 (встановлення вікон). Відповідно до додатку №5 на вказаному об`єкті встановлюються 9 блоків вікон.

В слідчому відділенні Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021041710000001 від 05 січня 2021 року за ознаками злочину передбаченого ст.191 ч.2 КК України, під час розслідування якого 11 січня 2021 року тимчасовим доступом до речей та документів за ухвалою слідчого судді Інгулецького районного суду міста Кривого Рогу в « ІНФОРМАЦІЯ_4 » вилучено документи, які мають значення по кримінальному провадженню, а саме:

- договір № ВЗ-1228/20 від 28.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 про відповідальне зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів;

- гарантійний лист № 952 від 24.12.2020 щодо гарантування поставки до 31.01.2021 москітних сіток та фурнітури,;

- акт прийому передачі від 28.12.2020 до договору ВЗ-1228/20 щодо передання директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 на зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів;

- договір зберігання № 81/1 від 24.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 комплекту поворотно-відкидної фурнітури (Україна) 4 шт., москітна сітка (коричнева) 6 штук дверна петля (коричнева) 1 шт.;

- договір зберігання № 85/1 від 24.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 вікна металопластикового (Україна) 1 шт.,

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року примірна форма КБ-3 до акту № 1-0-1-6 підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- акт приймання виконаних підрядних робіт № 1-0-1-6 за грудень 2020 року підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №1-01-6 за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , розрахунок №1-1 загальновиробничі витрати за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- дефектний акт послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків навчального корпусу від 28.12.2020 підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , та інші.

В подальшому, документи вилучені під час тимчасового доступу було визнано у якості документів та долучено до кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року.

Зазначає, що під час досудового розслідування по кримінальному провадженню внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021041710000004 від 16 січня 2021 року за ознаками злочину передбаченого ст.191 ч.2 КК України, виникла необхідність в проведенні будівельної експертизи, яку можливо провести за наявності в провадженні документів, які на даний час фактично знаходяться в матеріалах кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року у володінні слідчих ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Необхідність витребування вказаних документів обгрунтовує тим, що у наявних матеріалах можуть бути встановлені порушення зазначеними особами вимог бюджетного законодавства та встановлена можливість використання як доказів відомостей, що містяться у вказаних документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів.

Просить про надання їй дозволу на тимчасовий доступ до вищевказаних документів кримінального провадження, внесеного до ЄРДР за №42021041710000001 від 05 січня 2021 року, яке знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 , місцезнаходження: АДРЕСА_2 , з можливістю їх вилучення.

В судове засідання особи, які викликались не з`явилися, надали заяви про розгляд клопотання за їх відсутності, клопотання підтримують та просять задовольнити.

Відповідно до ч.4 ст.107 КПК України у разі неприбуття в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у судовому провадженні, фіксування за допомогою технічних засобів кримінального провадження в суді не здійснюється.

Дослідив надані суду матеріали, приходжу до такого.

Так, встановлено, що в провадженні ІНФОРМАЦІЯ_6 перебувають матеріали кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42021041710000004 від 16 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України.

Слідчим доведено, що матеріали кримінального провадження №42021041710000001від 05січня 2021року на теперішній час перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 .

Відповідно до ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді.

Відповідно до ст. 160 КПК України, сторони мають право звернутися до слідчого судді із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів.

Відповідно до ч. 5ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Відповідно до ч.7 ст. 163 КПК України, слідчий суддя може дати розпорядження про надання можливості вилучення речей і документів, якщо сторона кримінального провадження доведе наявність достатніх підстав вважати, що таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

Таким чином, слідчою доведена можливість використання як доказів відомостей, що містяться в витребуваних речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Також слідчою доведена наявність достатніх підстав вважати, що витребувана інформація сама по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з якими подається клопотання, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.

З огляду на викладене вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 110, 132, 160, 163-166, 369-372 КПК України,

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання слідчоїСВ ІнгулецькогоВП КВПГУНП вДніпропетровській області ОСОБА_3 , якеподане вмежах кримінальногопровадження №42021041710000004 від 16 січня 2021 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України про тимчасовий доступ до речей та документів - задовольнити.

Надати слідчим СВ Інгулецького ВП КВП ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_7 , ОСОБА_3 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 дозвіл на тимчасовий доступ до документів з можливістю їх вилучення, які перебувають в матеріалах кримінального провадження №42021041710000001 від 05 січня 2021 року, за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.191 КК України, яке знаходиться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_5 , місцезнаходження: АДРЕСА_2 , а саме:

- договір № ВЗ-1228/20 від 28.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 про відповідальне зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів;

- гарантійний лист № 952 від 24.12.2020 щодо гарантування поставки до 31.01.2021 москітних сіток та фурнітури,;

- акт прийому передачі від 28.12.2020 до договору ВЗ-1228/20 щодо передання директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 директору ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 на зберігання Блоків віконних у кількості 9 одиниць, злив віконний 34 м, дошка підвіконна пластикова 34 м, піна монтажна 15 флаконів;

- договір зберігання № 81/1 від 24.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 комплекту поворотно-відкидної фурнітури (Україна) 4 шт., москітна сітка (коричнева) 6 штук дверна петля (коричнева) 1 шт.;

- договір зберігання № 85/1 від 24.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 вікна металопластикового (Україна) 1 шт.,

- довідка про вартість виконаних будівельних робіт за грудень 2020 року примірна форма КБ-3 до акту № 1-0-1-6 підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- акт приймання виконаних підрядних робіт № 1-0-1-6 за грудень 2020 року підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- відомість ресурсів до Акту виконаних робіт №1-01-6 за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 , розрахунок №1-1 загальновиробничі витрати за грудень 2020 року підписаний директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- дефектний акт послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків навчального корпусу від 28.12.2020 підписаний 28.12.2020 директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ,

- гарантійний листа № 950 від 23.12.2020;

- гарантійний листа № 951 від 24.12.2020;

- договір зберігання № 83/1 від 24.12.2020 між директором ВСП « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ОСОБА_5 та директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » ОСОБА_6 ;

- документів котрі стосуються договору №81 від 23.12.2020 «Про надання послуг», з приводу надання послуг з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків в будівлі навчального корпусу Відокремленого структурного підрозділу « ІНФОРМАЦІЯ_7 », місцезнаходження: АДРЕСА_1 (Послуги з поточного ремонту (заміни) окремих віконних блоків в будівлі навчального корпусу АДРЕСА_1 , ДК021-2015: 45421132-8 Встановлення вікон).

Строк дії даної ухвали один місяць з дня її ухвалення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудІнгулецький районний суд м.Кривого Рогу
Дата ухвалення рішення22.01.2021
Оприлюднено30.05.2024
Номер документу94329286
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —213/271/21

Ухвала від 15.03.2021

Кримінальне

Дніпровський апеляційний суд

Коваленко В. Д.

Ухвала від 19.02.2021

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Алексєєв О. В.

Ухвала від 18.02.2021

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Алексєєв О. В.

Ухвала від 29.01.2021

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Алексєєв О. В.

Ухвала від 27.01.2021

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Алексєєв О. В.

Ухвала від 22.01.2021

Кримінальне

Інгулецький районний суд м.Кривого Рогу

Алексєєв О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні