Рішення
від 25.01.2021 по справі 810/1513/17
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 січня 2021 року № 810/1513/17

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лиска І.Г., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер`єр" до Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області, третя особа: Броварська міська рада Київської області, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

в с т а н о в и в:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер`єр" звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України у Київській області, в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 09.03.2016 № 0000231502, згідно з яким позивачу збільшено суму грошового зобов`язання за платежем "Орендна плата з юридичних осіб" на суму 119193,80 грн., з яких: 23838,76 грн. - штрафні (фінансові) санкції (штраф).

Рішенням Київського окружного адміністративного суду Київської області від 16.02.2018 відмовлено в задоволенні позовних вимог позивачу.

Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 07.06.2018 апеляційну скаргу товариства залишено без задоволення, а рішення Київського окружного адміністративного суду Київської області від 16.02.2018 залишено без змін.

Постановою Верховного суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 13.12.2018 касаційну скаргу товариства задоволено, рішення Київського окружного адміністративного суду Київської області від 16.02.2018 та постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 07.06.2018 скасовано, а адміністративну справу №810/1513/17 направлено до Київського окружного адміністративного суду на новий розгляд.

В постанові колегія суддів зазначила, що судами попередніх інстанцій не перевірено правильності розрахунку та визначення відповідачем бази оподаткування як обов`язкового елементу податку на майно, та, як наслідок, не надано відповідної правової оцінки тому, чи є у позивача законодавчо встановлений обов`язок сплати грошового зобов`язання по орендній платі за земельну ділянку площею 0,6432 га за 2015 рік у розмірі, визначеному відповідачем в оскаржуваному податковому повідомленні-рішенні. В матеріалах справи розрахунок розміру орендної плати, з якого виходив контролюючий орган та вбачалася б база нарахування обов`язкового платежу, відсутній, що унеможливлює здійснення перевірки законності нарахованої позивачу суми грошового зобов`язання.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 25 січня 2019 року дану справу прийнято суддею Лиска І.Г. до свого провадження, вирішено що справа буде розглядатися за правилами спрощеного позовного провадження та призначено судове засідання на 27.02.2019.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2019 року зупинено провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони до 8 квітня 2019 року.

Ухвалами Київського окружного адміністративного суду від 08.04.2019 поновлено провадження та залучено в якості третьої особи: Броварську міську раду та наступне судове засідання призначено на 08.05.2019.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 08 травня 2019 року зупинено провадження у справі за обґрунтованим клопотанням сторони до 10 червня 2019 року.

Податковим органом подано до суду додаткові письмові пояснення в яких останній зазначає, що ГУ ДФС у Київській області мала всі законодавчо визначені повноваження та підстави для винесення відносно позивача на підставі ст.123 ПК України ППР від 09.03.2016 №0000231502 про застосування штрафних санкцій у сумі 23838,76 грн..

10.06.2019 відкладено питання про поновлення провадження у справі за обґрунтованим клопотанням представника позивача та наступне судове засідання призначено на 24.07.2019.

Позивачем подано до суду заперечення на додаткові пояснення по справі в яких позивач зазначає, що позов підлягає частковому задоволенню в частині суми грошового зобов`язання з орендної плати та в частині нарахування штрафу.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 24.07.2019 поновлено провадження у справі.

Представник позивача 24.07.2019 подав до суду клопотання в якому просив подальший розгляд справи здійснювати без його участі в порядку письмового провадження. Також третя особа-Броварська міська рада 10.06.2019 подала до суду клопотання в якому просив розгляд справи здійснювати без його участі. Відповідач в судове засідання не прибув, повідомлений належним чином, жодних заяв чи клопотань до суду не надав.

У зв`язку з поданими клопотаннями та на підставі ст.205 КАС України, суд вирішив подальший розгляд справи здійснювати в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, з`ясувавши всі фактичні обставини, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інтер`єр" є юридичною особою, що зареєстрована 15.06.2001 згідно з відомостями зазначеними в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, та як платник податків, з 27.06.2001, перебуває на обліку в Броварській об`єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Київській області.

05 квітня 2004 року між Броварською міською радою в особі першого заступника міського голови Кияниці Олександра Анатолійовича та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтер`єр" укладено договір оренди земельної ділянки № 529.

Позивачем 06.02.2015 подано до Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Київській області податкову декларацію орендної плати за земельну ділянку державної та комунальної власності на 2015 рік, в якій він самостійно визначив податкове зобов`язання із сплати орендної плати за земельну ділянку державної та комунальної власності на 2015 рік у сумі 16903,30 грн.

Згідно з вимогами п. 49.1 ст. 49 ПК України податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Відповідно до вимог п. 49.2 ст. 49 ПК України платник податків зобов`язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період, в якому виникають об`єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог цього Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Платники податку на прибуток підприємств, які оподатковуються за ставкою нуль відсотків відповідно до пункту 16 підрозділу 4 розділу XX "Перехідні положення" цього Кодексу, подають контролюючим органам декларації (розрахунки) з податку на прибуток підприємств за спрощеною формою у порядку, встановленому цим Кодексом.

Як вбачається з п. 49.3 ст. 49 ПК України, податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено цим Кодексом, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв`язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

01.02.2016 року Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області проведено камеральну перевірку податкової декларацію з плати за землю за 2015 рік, результати якої оформлено Актом №2/1502/31463492 від 01 лютого 2016 року.

Перевіркою встановлено факт порушення позивачем підпункту 271.1.1 пункту 271.1 статті 271 та пункту 288.4 статті 288 Податкового кодексу України.

Суть порушення полягає у тому, що Товариством з обмеженою відповідальністю Інтер`єр подано податкову декларацію з плати за землю (загальний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної, комунальної власності) 06.02.2015 № 9010395053 з Додатком 1 Відомості про наявні земельні ділянки від 06.02.2015 року № 9010395200 на 2015 рік, у якій визначена сума податкового зобов`язання з орендної плати за землю без врахування нової нормативної грошової оцінки землі, затвердженої рішенням Броварської міської ради від 30.09.2009 року № 883-46-05 Про затвердження грошової оцінки земель міста Бровари та введеної в дію з 01.10.2008 року та Рішення Броварської міської ради від 26.11.2009 року № 1317-75-05 Про затвердження ставок орендної плати за земельні ділянки в м. Бровари встановлені ставки у відсотках від грошової оцінки земельної ділянки.

На підставі акту камеральної перевірки податкової декларації з плати за землю за 2015 рік №2/1502/31463492 від 01 лютого 2016 року Броварською ОДПІ ГУ ДФС у Київській області було винесено податкове повідомлення-рішення № 0000231502 від 09.03.2016 року.

Судом встановлено, що 5 квітня 2004 року Броварська міська рада та Товариство з обмеженою відповідальністю Інтер`єр уклали договір оренди земельної ділянки № 529 площею 0,6432 га для обслуговування виробничих будівель меблевої фабрики по АДРЕСА_1 згідно з планом землекористування, яка відповідно до земельно-кадастровій документації Броварського відділу земельних ресурсів рахується в землях промисловості в межах Броварської міської ради станом на 11.06.2003 року.

Відповідно до п. 2.1 Договору оренди земельної ділянки від 5 квітня 2004 року № 529 визначено розмір орендної плати, що становить 2 (дві) гривни 2 копійки за 1 кв. м.; п. 2.2. цього ж Договору визначена грошова оцінка земельної ділянки, згідно довідки Броварського міського відділу земельних ресурсів за № 166 від 11.06.03 р., що складає 434031 (чотириста тридцять чотири тисячі тридцять одна) гривня; п. 2.3 цього ж Договору визначає річну орендну плату, яка складає 15531 (п`ятнадцять тисяч п`ятсот тридцять одна) гривня 17 копійок в тому числі - ПВД - 2598 грн. 53 коп.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Відносини, пов`язані з орендою землі, регулюються законом (ч. 9 ст. 93 Земельного кодексу України).

Відповідно до вимог ст. 21 Закону України Про оренду землі від 6 жовтня 1998 р. № 161-ХІV орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцевіза користування земельною ділянкою згідно з договором оренди землі. Розмір, умови і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України). Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Відповідно до вимог пп. 14.1.147 п. 14.1 ст. 14 ПК України плата за землю - це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Землекористувачі - це юридичні та фізичні особи (резиденти і нерезиденти), яким відповідно до закону надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності, у тому числі на умовах оренди (пп. 14.1.73 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Справляння плати за землю, в тому числі й орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХІІІ ПК України.

Пунктом 288.1 ст. 288 ПК України встановлено, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

Згідно з вимогами п. 288.4 ст. 288 ПК України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу: не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки; не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки (п. 288.5 ст. 288 ПК України).

Відповідно до вимог п. 288.7 ст. 288 ПК України, податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285 - 287 цього розділу.

Згідно з вимогами п. 289.1 ст. 289 ПК України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою: Кі = І : 100, де І - індекс споживчих цін за попередній рік (п. 289.2 ст. 289 ПК України).

Таким чином сторони договору мають право щодо самостійного визначення розміру орендної плати за користування відповідною земельною ділянкою.

Разом з тим, законодавцем у відповідності до п. 288,5 ст. 288 ПК України встановлені верхня та нижня межі річної суми відповідних орендних платежів, що є обов`язковими для врахування сторонами під час визначення розміру орендної плати та, яка, відповідно, є підставою для перегляду встановленої сторонами орендної плати.

При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм ПК України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у п. 52 ст. 5 ПК України, до моменту внесення до такого договору відповідних змін, розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений п.п. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПК України.

Аналогічна правова позиція викладена Верховним Судом у постанові від 20 березня 2019 р. (справа № 810/2336/16) та постановах Верховного суду України від 14 квітня 2015 р. (справа № 21-165а15) та від 14 липня 2015 р. (справа № 826/5560/14).

Відповідно до ч. 5 ст. 242 КАС України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

Наведене свідчить, що розмір орендної плати не може бути нижчим за 3% від нормативної грошової оцінки відповідної земельної ділянки.

Отже, контролюючим органом під час визнання річної суми орендної плати було безпідставно враховано найвищий показник у розмірі 7 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, оскільки у даному випадку, враховуючи відсутність угоди між Броварською міською радою та позивачем про внесення змін до договору оренди земельної ділянки в частині збільшення розміру орендної плати, слід керуватися імперативною нормою, закріпленою в п. 288.5 ст. 288 ПК України, та визначати розмір орендної плати на рівні 3 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки.

Суд звертає увагу на те, що під час визначення розміру орендної плати, слід враховувати відповідний індекс інфляції.

Так, зокрема, згідно з витягом з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки з Головного управління Держгеокадастру у Київський області від 27.10.2015р. № 11-1028-0.3-2056/2-15 вбачається, що нормативно грошова оцінка земельної ділянки площею 6432 кв.м. складена станом на 01.01.2015 року з урахуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель за 2015 рік та становить 1,249 та листа Держземагенства України від 14.01.2015 року № 6-28-0.22-215/2-15, згідно якого коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель становить 1,249.

Також в матеріалах справи наявний висновок аудитора ПП Аудиторська фірма БГС Аудит ОСОБА_1 від 07.12.2018, з якого також вбачається, що розмір річної орендної плати на 2015 рік складає 48 111,82 грн. (1 603 727,00 грн. * 3%). з урахуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель за 2015 рік, який становить 1,249, та був врахований при складанні технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки з Головного управління Держгеокадастру у Київський області від 27.10.2015р. № 11-1028-0.3-2056/2-15, що підтверджується витягом з останьої зокрема п. 12.

За таких обставин, враховуючи те, що розмір річної орендної плати не може бути меншим, ніж 3 % нормативної грошової оцінки, суд дійшов висновку про те, що сума орендної плати, яка підлягає сплаті позивачем, становить 48 111,82 грн. (1 603 727,00 грн. * 3%).

За таких обставин, відповідачем було невірно визначено у оспорюваному податковому повідомленні-рішенні суму орендної плати, яку необхідно сплатити позивачу за користування відповідною земельною ділянкою у 2015 р., а тому оспорюване податкове повідомлення-рішення Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби Київської області № 0000231502 від 09.03.2016 року є протиправним та підлягає скасуванню в частині нарахування позивачу орендної плати за землю у сумі 64147,63 грн. та 16036,90 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

Суд зазначає також, що актом про результати камеральної перевірки податкової звітності від 01.02.2016 року № 2/1503/31463492 Броварською об`єднаною державною податковою інспекцією головного управління ДФС у Київській області встановлено відхилення за 2015 рік на суму 95355, 04 грн. та нараховано штраф в розмірі 23838 грн. 76 коп.

Виходячи з того, що мінімальна сума орендної плати для ТОВ Інтер`єр становить 48111 грн. 82 коп. за 2015 рік товариство повинно було сплачувати 4009 грн. 31 коп. щомісяця.

Оскільки, товариством за 2015 рік було сплачено 16920 грн. 00 коп. (у тому числі 1410 грн. 00 коп. щомісяця) задекларованої орендної плати, що підтверджується копіями платіжного доручення № 1 від 23 лютого 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., квитанції № 0301250525 від 27 березня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., платіжного доручення № 79 від 15квітня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., квитанції № 13BD3B24DD від 29 травня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., квитанції № 11В1С91978 від 26 червня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., платіжного доручення № 95 від 21 липня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., квитанції № 1198081888 від 27 серня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., квитанції № 13A07F242E від 29 вересня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., платіжного доручення № 117 від 26 жовтня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., платіжного доручення №134 від 27 листопада 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., платіжного доручення № 146 від 16 грудня 2015 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп.,платіжного доручення № 204 від 22 січня 2016 року на загальну суму 1410 грн. 00 коп., то відхиленням по несплаті орендної плати за землю за 2015 рік є - 31207 грн. 41 коп, (48110,71 - 16903,30).

У податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) № 9010395053 з Додатком 1 Відомості про наявні земельні ділянки від 06.02.2015 № 9010395200 на 2015 рік позивачем визначено 16903 грн. 30 коп. (1410 грн. 00 коп. щомісяця).

Отже розбіжність між задекларованою сумою орендної плати за 2015 рік та мінімальним розміром орендної плати, що підлягав сплаті позивачем відповідно до положень 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України, складає 31208 грн. 52 коп. (48111,82 - 16903,30).

Натомість податковий орган розбіжність визначив у розмірі 119193, 80 грн. (95355, 04 за податковими зобов`язаннями та 23838,76 грн. - за штрафними санкціями), що не відповідає мінімальному розміру орендної плати, встановленому підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України.

Оскаржуване податкове повідомлення-рішення в частині збільшення податкового зобов`язання з орендної плати в сумі 31208, 52 грн. основного платежу та 7802,13 грн. штрафних санкцій є правомірним та визнається позивачем.

В решті збільшеного позивачу грошового зобов`язання з орендної плати за землю, що складає 64147,63 грн. (95355, 04 - 31208,52 )за основним платежем та 16036,63 грн. (23838,76 - 7802,13) за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами), оскаржуване податкове повідомлення-рішення є протиправним та підлягає скасуванню.

Наведене свідчить, що відповідачем було невірно розраховано розмір орендної плати за земельну ділянку та як наслідок не вірний розмір штрафних санкцій.

Також суд звертає увагу, що зміни у частині визначення річної орендної плати (в частині збільшення розміру орендної плати) за земельну ділянку у встановленому законом порядку до договору оренди земельної ділянки № 529 від 5 квітня 2004 року укладного між Броварською міською радою та ТОВ Інтер`єр внесені не були та в матеріалах справи відсутні будь-які докази внесення, які не надані ні відповідачем ні третьою особою, якими би підтверджувалось внесення змін у частині визначення річної орендної плати (в частині збільшення розміру орендної плати) за земельну ділянку у встановленому законом порядку.

Як вбачається з п. 16 постанови Верховного Суду по справі №810/2336/16 оскільки до договору оренди земельної ділянки, укладеного між позивачем та селищною радою, змін у частині визначення річної орендної плати (в частині збільшення розміру орендної плати) за земельну ділянку у встановленому законом порядку внесені не були, то при розрахунку орендної плати за земельну ділянку слід керуватися положеннями вказаного договору та положеннями Податкового кодексу України (підпункт 288.5.1 пункту 288.5 статті 288) і визначати розмір орендної плати на рівні 3% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, враховуючи при цьому відповідний індекс інфляції.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ч. 2 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 та 2 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Відповідач, як суб`єкт владних повноважень, доказів, які б спростовували доводи позивача в частині збільшення грошового зобов`язання з орендної плати в сумі 64147,63 грн. та штрафу 16036,63 грн., не надав.

Системно проаналізувавши приписи законодавства України, що були чинними на момент виникнення спірних правовідносин між сторонами, зважаючи на взаємний та достатній зв`язок доказів у їх сукупності, суд вважає, що адміністративний позов підлягає частковому задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись статтями 9, 14, 72-77, 90, 139, 143, 205, 242-246, 251, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Броварської об`єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби Київської області № 0000231502 від 09.03.2016 року в частині збільшення Товариству з обмеженою відповідальністю Інтер`єр суми грошового зобов`язання з орендної плати в розмірі 64147,63 грн. (95355, 04 - 31208,52) та в частині нарахування штрафу в розмірі 16036,63 грн.

У задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лиска І.Г.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.01.2021
Оприлюднено27.01.2021
Номер документу94382161
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1513/17

Ухвала від 23.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 02.12.2024

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гончарова І.А.

Ухвала від 08.10.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Ганечко Олена Миколаївна

Ухвала від 29.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 13.03.2024

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 19.01.2022

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Беспалов Олександр Олександрович

Ухвала від 13.04.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Ухвала від 18.03.2021

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Кузьмишина Олена Миколаївна

Рішення від 25.01.2021

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лиска І.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні