Рішення
від 26.01.2021 по справі 620/5295/20
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 січня 2021 року м. Чернігів Справа № 620/5295/20

Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бородавкіної С.В.,

розглянувши у спрощеному позовному провадженні без повідомлення (виклику) сторін справу за адміністративним позовом Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Блистівське 2018" до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про визнання протиправними та скасування приписів

У С Т А Н О В И В:

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Блистівське 2018" (далі - СТОВ Блистівське 2018 ) 06.11.2020 (відповідно до відбитку штампу на конверті) звернулось до суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області (далі - ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області), у якому, з урахуванням уточненої позовної заяви, просить визнати протиправними та скасувати приписи відповідача від 27.08.2020 №614-ДК/0297Пр/03/01/-20, №614-ДК/0298Пр/03/01/-20, №614-ДК/0299Пр/03/01/-20.

Свої вимоги мотивує тим, що згідно з актом перевірки, юридична особа, яка перевірялась, - Блистівська сільська рада. Однак, в наказі відповідача від 26.08.2020 №614-ДК відсутня інформація про те, що вказана сільська рада є юридичною особою, що перевіряється. Крім того, перевірка проводилась 27.08.2020 в присутності заявника ОСОБА_1 , без залучення будь-яких інших представників від юридичної особи, яка перевірялась. Також вважає, що інспектором, всупереч вимог наказу, в день перевірки було складено акт, присвоєно йому номер та вручено директору товариства, а також складено та присвоєно номера приписам.

По суті виявленого порушення позивач зазначив, що СТОВ Блистівське 2018 земельні ділянки, що перевірялись, не обробляло (не використовувало) і відповідно не має можливості їх звільнити. Також ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області не надано доказів того, що заявник ОСОБА_1 є власником спірних земельних ділянок. Разом з тим, земельні ділянки з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 відповідно до типових договорів оренди землі, укладених у 2005 році, були передані в оренду СГВК Блистівський . Після виділення земельних ділянок в натурі вказані договори оренди не припинились автоматично та не припинились відповідно до статей 31, 32 Закону України Про оренду землі або за рішенням суду. Разом з тим, під час перевірки відповідач не з`ясував у заявника чи повідомляв він користувачів про перехід до нього права власності на земельні ділянки.

Ухвалою судді від 01.12.2020 відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін. Також установлено відповідачу 15-денний строк з дня вручення даної ухвали для надання відзиву на позов.

У встановлений судом строк ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області подано відзив на позов, у якому відповідач позовні вимоги не визнав, просив відмовити у їх задоволенні та зазначив, що відповідачем перевірка дотримання СТОВ Блистівське 2018 вимог земельного законодавства проведена з дотриманням вимог чинного законодавства. При цьому, під час перевірки було встановлено факт самовільного зайняття позивачем земельних ділянок з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138, які є землями приватної власності, тому винесено спірні приписи.

Від позивача надійшла відповідь на відзив, у якій СТОВ Блистівське 2018 підтримало свою правову позицію та просило задовольнити позов у повному обсязі.

Відповідачем подано заперечення, у яких ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області підтримало свою правову позицію та зазначило, що відповідно до наказу об`єктом перевірки були земельні ділянки приватної форми власності (власник ОСОБА_1 ), які знаходяться на території Блистівської сільради. Також відповідач пояснив, що складання актів обстеження чи акту перевірки поза межами терміну перевірки є порушенням процедури проведення перевірки, тому державним інспектором вказані акти складено та зареєстровано в останній день перевірки - 27.08.2020.

Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що у задоволенні позову має бути відмовлено, враховуючи таке.

СТОВ Блистівське 2018 є юридичною особою, зареєстрованою у встановленому законом порядку, про що до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 28.03.2018 внесено відповідний запис. Основним видом господарської діяльності позивача є 01.11 Вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (а.с. 55).

Відповідно до Звіту про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року, позивач здійснює свою діяльність в с. Блистова, Новгород-Сіверського району, Чернігівської області (а.с. 52-54).

Як вбачається з матеріалів справи, відповідно до вимог Земельного кодексу України, Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель , Про охорону земель , Положення про ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17.11.2016 №308, заяви гр. ОСОБА_1 від 05.08.2020 №Х-576/0/5-20, наказом начальника ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 26.08.2020 №614-ДК, у термін з 26 по 27 серпня 2020 року посадовій особі Управління наказано здійснити державний контроль за дотриманням земельного законодавства, використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності, родючістю ґрунтів шляхом проведення перевірки дотримання вимог земельного законодавства піл час використання та розпорядження землями сільськогосподарського призначення, переданих у приватну власність, як об`єктів перевірки, на території Блистівської сільської ради Новгород-Сіверського району Чернігівської області, кадастрові номери 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 (а.с. 92).

27.08.2020 посадовою особою ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області проведено перевірку на місцевості та огляд земельних ділянок з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138, за наслідками яких складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельною ділянкою №614-ДК/488/АП/09/01/-20 та акти обстеження земельних ділянок №614-ДК/223/АО/10/01/-20, №614-ДК/222/АО/10/01/-20 та №614-ДК/220/АО/10/01/-20 (з додатками) (а.с. 93-99).

У вказаних актах зафіксовано, що на території Блистівської сільської ради, за межами с. Блистова Новгород-сіверського району Чернігівської області, дві земельні ділянки приватної власності (пай), площею 1,4811 га та 1,5664 га, були засіяні житом. Третя земельна ділянка (пай), площею 3,2103 га, засіяна соняшником. Без отримання відповідних правовстановлюючих документів на зазначені земельні ділянки посівні роботи були виконані СТОВ Блистівське 2018 . Речове право на дані земельні ділянки зареєстровано на гр. ОСОБА_1 , який не передавав в оренду даному товариству зазначені земельні ділянки. Вказані земельні ділянки були засіяні єдиним масивом жита разом з іншими земельними ділянками, які орендує СТОВ Блистівське 2018 . Урожай зерна жита 2020 року був зібраний. На даних земельних ділянках залишилася солома. На третій земельній ділянці росте соняшник. У зв`язку з наведеним, перевіряючий дійшов висновку, що СТОВ Блистівське 2018 здійснено самовільне зайняття вказаних вище земельних ділянок, що є порушенням статей 125, 126 Земельного кодексу України.

На підставі висновків, вказаних у акті перевірки, ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області винесено СТОВ Блистівське 2018 приписи від 27.08.2020 №614-ДК/0297Пр/03/01-20, №614-ДК/0298Пр/03/01-20 та №614-ДК/0299Пр/03/01-20, якими приписано позивачу у 30-денний термін з дня отримання приписів усунути виявлені порушення земельного законодавства при використанні земельних ділянок з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138, тобто оформити правовстановлюючі документи на їх використання або звільнити самовільно зайняті земельні ділянки (а.с. 102-104).

Позивачем подано скарги на вказані приписи відповідача, у яких СТОВ Блистівське 2018 просило їх скасувати, та заперечення на акт перевірки від 27.08.2020 №614-ДК/488/АП/09/01-20 (а.с. 19-34), однак листом від 16.10.2020 за №27-25-0.16-789/90-20 ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області повідомило про відповідність проведеної перевірки вимогам чинного законодавства (а.с. 35-36).

Вважаючи вищевказані приписи протиправними, СТОВ Блистівське 2018 звернулось до суду з відповідним адміністративним позовом.

Надаючи правову оцінку обставинам справи, суд враховує таке.

Статтею 187 Земельного кодексу України установлено, що контроль за використанням та охороною земель полягає в забезпеченні додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями і громадянами земельного законодавства України.

Відповідно до статті 188 Земельного кодексу України державний контроль за використанням та охороною земель здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері здійснення державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, а за додержанням вимог законодавства про охорону земель - центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів. Порядок здійснення державного контролю за використанням та охороною земель встановлюється законом.

Наказом Держгеокадастру від 17.11.2016 №308 затверджено Положення про ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області (зі змінами від 30.11.2016), відповідно до якого на відповідача покладено функції державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів.

Закон України від 19.06.2003 №963-IV Про державний контроль за використанням та охороною земель (далі - Закон №963) визначає правові, економічні та соціальні основи організації здійснення державного контролю за використанням та охороною земель і спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Так, відповідно до статті 4 Закону №963 об`єктом державного контролю за використанням та охороною земель є всі землі в межах території України.

Частиною першою статті 5 Закону №963 встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.

Згідно із статтею 6 Закону №963 до повноважень центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі, належать, зокрема, здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у частині додержання органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами вимог земельного законодавства України та встановленого порядку набуття і реалізації права на землю та виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.

Державний контроль за використанням та охороною земель, дотриманням вимог законодавства України про охорону земель і моніторинг ґрунтів здійснюються, зокрема, шляхом проведення перевірок (частина четверта статті 9 Закону №963).

Відповідно до статті 10 Закону №963 державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства України про охорону земель мають право, у тому числі: безперешкодно обстежувати в установленому законодавством порядку земельні ділянки, що перебувають у власності та користуванні юридичних і фізичних осіб, перевіряти документи щодо використання та охорони земель; давати обов`язкові для виконання вказівки (приписи) з питань використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства України про охорону земель відповідно до їх повноважень, а також про зобов`язання приведення земельної ділянки у попередній стан у випадках, установлених законом, за рахунок особи, яка вчинила відповідне правопорушення, з відшкодуванням завданих власнику земельної ділянки збитків; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопорушення у сфері використання та охорони земель і дотримання вимог законодавства про охорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також подавати в установленому законодавством України порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальності; викликати громадян, у тому числі посадових осіб, для одержання від них усних або письмових пояснень з питань, пов`язаних з порушенням земельного законодавства України; проводити у випадках, встановлених законом, фотографування, звукозапис, кіно- і відеозйомку як допоміжний засіб для запобігання порушенням земельного законодавства України.

Державні інспектори у сфері державного контролю за використанням та охороною земель і дотриманням вимог законодавства про охорону земель можуть мати й інші повноваження відповідно до закону.

Аналіз наведених норм права свідчить про те, що контроль за використанням та охороною земель є прямим обов`язком інспекторів; законодавством визначено перелік конкретних дій та заходів, на вчинення яких уповноважено державних інспекторів.

Як вбачається із наявних у матеріалах справи доказів, предметом проведеної ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області перевірки було дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельними ділянками з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138, які на праві приватної власності належать гр. ОСОБА_1 , що підтверджується інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно (а.с. 110-114).

Зі змісту оскаржуваних приписів вбачається та сторонами не заперечується, що підставою для їх винесення стали висновки посадових осіб ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області про порушення СТОВ Блистівське 2018 вимог статей 125, 126 Земельного кодексу України, щодо користування позивачем земельними ділянками з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138, розташованими на території Блистівської сільської ради за межами с. Блистова Новгород-Сіверського району Чернігівської області, без належним чином оформлених правовстановлюючих документів.

Позивач у поданому позові заперечує факт користування спірними земельними ділянками, на підтвердження чого надає Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2020 року. Також СТОВ Блистівське 2018 надано типові договори оренди від 13.01.2005, укладені між приватними особами-власниками земельних ділянок та орендарем СГВК Блистівське , предметом яких є земельні ділянки з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 (а.с. 37-50).

Однак, з такою позицією позивача суд не погоджується, враховуючи таке.

Як вбачається із наявних у матеріалах справи власноруч написаних керівником СТОВ Блистівське 2018 пояснень (а.с. 101), ним під час проведення перевірки не заперечувався факт використання товариством земельних ділянок з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0138 та 7423681200:04:000:0128. Зокрема ОСОБА_2 пояснював, що земельні ділянки з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0138 7423681200:04:000:0128 засіяні СТОВ Блистівське 2018 озимим житом осінню 2019 року. Враховуючи, що земельні ділянки знаходяться в єдиному земельному масиві та не були виділені в натурі, товариство їх обробляло. Також ОСОБА_2 на приписах від 27.08.2020 №614-ДК/0297Пр/03/01/-20 та №614-ДК/0298Пр/03/01/-20 зазначено, що станом на 02.09.2020 земельні ділянки звільнені від озимого жита (а.с. 102, 103 зворот).

Враховуючи наведене, суд погоджується з позицією відповідача, що зазначені факти свідчать про використання СТОВ Блистівське 2018 вказаних вище земельних ділянок, які належать ОСОБА_1 , без укладання з останнім договорів оренди, що підтверджується відомостями з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Стосовно земельної ділянки з кадастровим номером 7423681200:04:000:0318, площею 3,2103 га, у наданих поясненнях ОСОБА_2 заперечував, що вказану земельну ділянку обробляє СТОВ Блистівське 2018 . Однак, такі доводи спростовуються наступними доказами.

Згідно відомостей з Державного земельного кадастру та роздруківки із схеми публічної кадастрової карти України, суміжні із земельною ділянкою ОСОБА_1 земельні ділянки (паї) з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0316 (власник ОСОБА_3 ) та 7423681200:04:000:0317 (власник ОСОБА_4 ) перебувають в оренді у СТОВ Блистівське 2018 (а.с. 105-109), що підтверджує встановлений під час перевірки факт здійснення позивачем засіяння єдиним масивом соняшника на вказаних землях.

Також суд не погоджується з доводами СТОВ Блистівське 2018 про те, що надані ним копії договорів оренди землі від 13.01.2005 засвідчують факт перебування земельних ділянок з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 в оренді у СГВК Блистівське і оренда за цими договорами не припинена, оскільки як вбачається з тексту договорів термін їх дії - 1 рік з можливістю поновлення на новий термін.

Разом з тим, з 01.01.2013 реєстрація речових прав та похідних прав (права оренди) здійснюється відповідно до вимог Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і статей 125, 126 Земельного кодексу України. Тобто, у разі поновлення строку дії зазначених договорів, відомості про це мали бути внесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Однак, як вбачається з відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0128 та 7423681200:04:000:0138, в реєстрі відсутня інформація про реєстрацію щодо них іншого права (права оренди). Щодо земельної ділянки з кадастровим номером 7423681200:04:000:0318, то відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав нерухоме майно, вкзана земельна ділянка перебувала в оренді з 30.08.2017 по 05.03.2019 у орендаря - ТОВ Агрілайн . У свою чергу, починаючи з 06.03.2019 в Реєстрі відсутні відомості про інші речові права на вказану земельну ділянку.

Статтею 1 Закону України Про державний контроль за використанням та охороною земель визначено, що самовільне зайняття земельної ділянки - будь-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідного рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

Суд звертає увагу, що за змістом статей 125, 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав. Право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

З аналізу зазначених норм права вбачається, що будь-які дії, направлені на фактичне використання земельної ділянки без оформлення права власності на земельну ділянку або права постійного користування чи права оренди земельної ділянки в порядку, визначеному виключно Законом України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень , є самовільним заняттям земельної ділянки.

У свою чергу, статтею 2 Закону України від 01.07.2004 №1952-IV Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень установлено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Державній реєстрації прав підлягають речові права на нерухоме майно, похідні від права власності: право користування (сервітут); право користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис); право постійного користування та право оренди (суборенди) земельної ділянки (пункт 2 частини першої статті 4 Закону).

Відповідно до інформації, відображеної у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, земельні ділянки з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 на праві приватної власності належать гр. ОСОБА_1 . Дата державної реєстрації земельної ділянки - 08.01.2019 (а.с. 110-114).

Таким чином, враховуючи чинні вимоги земельного законодавства, СТОВ Блистівське 2018 зобов`язане привести у відповідність та належним чином оформити правовстановлюючі документи на право користування спірними земельними ділянками, які відповідно до офіційних даних є землями приватної власності та належать гр. ОСОБА_1 .

За наведених обставин, суд погоджується із позицією ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, що під час перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельними ділянками з кадастровими номерами 7423681200:04:000:0318, 7423681200:04:000:0128, 7423681200:04:000:0138 було виявлено порушення СТОВ Блистівське 2018 вимог статей 125, 126 Земельного кодексу України, у зв`язку із чим відповідачем обґрунтовано та у межах наданих повноважень видано приписи від 27.08.2020 №614-ДК/0297Пр/03/01/-20, №614-ДК/0298Пр/03/01/-20, №614-ДК/0299Пр/03/01/-20, яким позивача зобов`язано усунути виявлене порушення.

Щодо доводів позивача, що фактично перевірка не проводилась, а інспектор приїхав на перевірку 27.08.2020 вже з готовим актом перевірки та приписами, суд зазначає таке.

Як вбачається з наказу ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 26.08.2020 №614-ДК, перевірка дотримання вимог земельного законодавства була призначена з 26.08.2020 по 27.08.2020. Фактично перевірка проведена 27.08.2020, що підтверджується актами обстеження земельних ділянок 27.08.2020 №614-ДК/220/АО/Ю/01-20, №614- ДК/222/АО/10/01-20, №614-ДК/223/АО/Ю/01-20. Результатом здійснення заходу контролю є Акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельною ділянкою, складання якого поза межами терміну перевірки є порушенням процедури проведення перевірки. Враховуючи наведене, державним інспектором акти обстеження земельних ділянок та акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства за об`єктом - земельною ділянкою було складено та зареєстровано в останній день перевірки - 27.08.2020.

Щодо доводів СТОВ Блистівське 2018 , що відповідно до акту перевірки перевірялась юридична особа - Блистівська сільрада, однак в наказі ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області від 26.08.2020 №614-ДК відсутня інформація про перевірку вказаної юридичної особи, суд зазначає, що з наданих суду доказів встановлено об`єкт перевірки - земельні ділянки, розташовані на території Блистівської сільської ради.

Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування (частини першої статті 76 Кодексу адміністративного судочинства України).

Згідно із частиною першою статті 90 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

Відповідно до частини першої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно із частиною другою статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб`єкта владних повноважень обов`язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи вищевикладене, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що у задоволенні позову СТОВ Блистівське 2018 має бути відмовлено.

Керуючись статтями 227, 241-246, 250, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

В И Р І Ш И В:

У задоволенні адміністративного позову Сільськогосподарському товариству з обмеженою відповідальністю "Блистівське 2018" до Головного управління Держгеокадастру у Чернігівській області про визнання протиправними та скасування приписів - відмовити.

Рішення суду може бути оскаржене до Шостого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня виготовлення повного тексту. Апеляційна скарга, з урахуванням положень підпункту 15.5 пункту 15 Розділу VII ''Перехідні положення'' Кодексу адміністративного судочинства України, подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлено 26 січня 2021 року.

Позивач: Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Блистівське 2018" (код ЄДРПОУ 42025293, вул. Шевченка, 53, с. Блистова, Новгород-Сіверський район, Чернігівська область, 16071).

Відповідач: Головне управління Держгеокадастру у Чернігівській області (код ЄДРПОУ 39764881, просп. Миру, 14, м. Чернігів, 14000).

Суддя С.В. Бородавкіна

СудЧернігівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.01.2021
Оприлюднено27.01.2021
Номер документу94384487
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —620/5295/20

Рішення від 26.01.2021

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 01.12.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

Ухвала від 12.11.2020

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Бородавкіна С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні