Постанова
від 27.01.2021 по справі 910/10177/20
ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПІВНІЧНИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

вул. Шолуденка, буд. 1, літера А, м. Київ, 04116, (044) 230-06-58 inbox@anec.court.gov.ua

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"27" січня 2021 р. Справа № 910/10177/20

Північний апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: Кропивної Л.В.

суддів: Дідиченко М.А.

Руденко М.А.

представники сторін не викликались,

розглянувши апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна експедиційна компанія "Гарантія"

на рішення господарського суду міста Києва від 10.11.2020 р. (повний текст складено 13.11.2020 р.)

у справі № 910/10177/20 (суддя - Шкурдова Л.М.)

за позовом акціонерного товариства "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-західна залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця"

до товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна експедиційна компанія "Гарантія"

про стягнення 197 200,44 грн.,-

В С Т А Н О В И В:

Акціонерне товариство (далі - АТ) "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-західна залізниця" АТ "Українська залізниця" звернулося до господарського суду міста Києва з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна експедиційна компанія "Гарантія" (далі - ТОВ "ТЕК "Гарантія") про стягнення 197 200,44 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані неналежним виконанням відповідачем зобов`язання щодо оплати наданих позивачем послуг з користування вагонами за договором № 10827/ЦТЛ-2018 від 16.02.2018 р., у зв`язку з чим у відповідача перед позивачем виникла заборгованість.

Рішенням господарського суду міста Києва від 10.11.2020 р. у справі № 910/10177/20 позов задоволено: стягнуто з ТОВ "ТЕК "Гарантія" на користь АТ "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Південно-західна залізниця" АТ "Українська залізниця" 197 200,44 грн. боргу та 2 958,01 грн. судового збору за подання позову.

Мотивуючи рішення, суд першої інстанції зазначив, що сума боргу за користування вагонами документально підтверджена і відповідачем не спростована, тож підлягає стягненню на користь позивача.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, ТОВ "ТЕК "Гарантія" звернулось до Північного апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просило скасувати оскаржуване рішення та ухвалити нове, яким відмовити в задоволенні позовних вимог.

Наводячи підстави скасування оскаржуваного рішення, апелянт зазначав, що позивачем в порушення законодавчих вимог не було видано наказ про затримку вагонів. Водночас, акти загальної форми ГУ-23 складені позивачем за відсутності представників відповідача і причини затримки вагонів, які викладені у актах, не відповідають дійсності та не доводять вини відповідача, а саме що усі колії станції у зазначені періоди були зайняті відповідачем.

Ухвалою Північного апеляційного господарського суду від 21.12.2020 р., у складі колегії суддів: Кропивна Л.В. (головуючий), Дідиченко М.А., Руденко М.А., відкрито апеляційне провадження без повідомлення учасників справи (в порядку письмового провадження).

19.01.2021 р. до Північного апеляційного господарського суду від позивача надійшов відзив із запереченнями на апеляційну скаргу.

Вивчивши матеріали справи, розглянувши доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, долучені до матеріалів справи, виходячи з вимог чинного законодавства, апеляційний господарський суд дійшов висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до статті 269 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Як встановлено судом першої інстанції, та підтверджується матеріалами справи, 16.02.2018 р. між ПАТ "Українська залізниця" (перевізник) та ТОВ "ТЕК "Гарантія" (замовник) укладено договір № 10827/ЦТЛ-2018 про надання послуг (далі - договір), предметом якого є здійснення перевезення вантажів, надання вантажного вагону для перевезення, та інших послуг, пов`язаних з організацією перевезення вантажів у внутрішньому та міжнародному сполученнях (експорт, імпорт) у вагонах перевізника, вагонах залізниць інших держав та/або вагонах замовника і проведення розрахунків за ці послуги.

За умовами пункту 1.3 договору надання послуг може підтверджуватись залізничною накладною, накопичувальною карткою, зведеною відомістю та іншими документами.

Підпунктами 2.1.6, 2.1.7 пункту 2.1 договору встановлено, що замовник зобов`язується оплачувати перевізнику послуги, пов`язані з організацією перевезень та перевезенням вантажів та інші надані послуги з сум внесеної передоплати за кодом платника; відшкодовувати перевізнику витрати, пов`язані із затримками вагонів, контейнерів і вантажів, що виникли на станціях залізниць України з причин, що не залежать від перевізника, а також нести відповідальність за затримки вантажів на підходах до станції призначення та здійснювати сплату платежів, пов`язаних з цими затримками. Оплата вказаних послуг здійснюється шляхом списання з сум внесеної передоплати за кодом платника.

Згідно пп. 2.1.16 п. 2.1 договору замовник зобов`язаний приймати вагони, які подані за заявкою замовника.

19.12.2018 р. між ПАТ "Українська залізниця" (залізниця) та приватною виробничо-комерційною фірмою (далі - ПВКФ) "Поділля-Агропродукт" (користувач) укладено договір № 2984 про подачу та забирання вагонів при станції Красилів регіональної філії "Південно-Західна залізниця", за умовами якого, згідно з статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів і на умовах цього договору здійснюється подача, розставлення на місця навантаження, вивантаження і забирання вагонів з під`їзної колії, яка належить користувачу та є продовженням колії № 5 станції Красилів регіональної філії "Південно-Західна залізниця" і обслуговується локомотивом залізниці. Межею під`їзної колії є знак "Межа під`їзної колії", який встановлено на відстані 271 м. від гостряка стрілки примикання № 12.

На вказаній під`їзній колії відповідно заявки (угоди) від 17.09.2019 р. проводить навантажувальні роботи відповідач.

20.11.2019 р. між АТ "Українська залізниця" (залізниця) та ТОВ "АІК Трейдінг" (користувач) укладено договір № 3506 про подачу та забирання вагонів при станції Красилів регіональної філії "Південно-Західна залізниця", за умовами якого, згідно з статутом залізниць України, Правилами перевезення вантажів і на умовах цього договору здійснюється подача, розставлення на місця навантаження, вивантаження і забирання вагонів з під`їзної колії, яка належить користувачу та примикає до станції Красилів регіональної філії Південно-Західна залізниця через стрілку № 18 до колії № 5 і обслуговується локомотивом залізниці. Межею під`їзної колії є граничний стовпчик стрілочного переводу № 18.

На вказаній під`їзній колії відповідно заявки (угоди) від 29.11.2019 р. проводить навантажувальні роботи відповідач.

На станції Красилів ТОВ "ТЕК "Гарантія" у 2019 році проводило вантажні операції, пов`язані з оптовою торгівлею зерном, на під`їзних коліях ТОВ "АІК Трейдінг" (згідно заявки-угоди від 29.11.2019 р.) та ПВКФ "Поділля-Агропродукт" (згідно заявки-угоди від 17.09.2019 р.).

Відповідно вищезазначених договорів під`їзні колії мають такі фронти навантаження:

- ТОВ "АІК Трейдінг" фронт № 1, навантаження, зернові вантажі - 9 вагонів. Тобто, під навантаження зернових вантажів на вказану під`їзну колію може подаватись 9 вагонів;

- ПВКФ "Поділля-Агропродукт" фронт № 1 (18 колія), навантаження, зернові вантажі - 5 вагонів; фронт № 2 (19 колія), навантаження, зернові вантажі - 5 вагонів; фронт № 3 (18 колія), вивантаження (в рахунок фронту № 1), зернові вантажі - 4 вагони; фронт № 4 (18 колія), навантаження, різні вантажі - 2 вагони; фронт № 5 (19 колія), навантаження, різні вантажі - 1 вагон. Тобто, під навантаження зернових вантажів на вказану під`їзну колію може подаватись 13 вагонів.

14.12.2019 р. в адресу ТОВ "ТЕК "Гарантія" по перевізному документу № 40188104 Чорноморська (для Тис) - Красилів прибуло 23 порожні вагони.

Вказані вагони були подані під навантаження, а саме на під`їзну колію TOB "АІК Трейдінг" відповідно пам`ятки про подавання ф. ГУ-45 № 9 від 14.12.2019 р. - 9 вагонів №№ 95000055, 95000279, 95000428, 95000444, 95000766, 95000808, 95000873, 95000956, 95001129.

На під`їзну колію ПВКФ "Поділля-Агропродукт" відповідно пам`ятки про подавання ф. ГУ-45 № 193 від 14.12.2019 р. - 14 вагонів №№ 95001269, 95001442, 95001632, 95001723, 95001731, 95001962, 95002028, 95002416, 95002424, 95002507, 95002580, 95003281, 95036174, 95238259.

23.12.2019 р. на підставі листа TOB "ТЕК "Гарантія" від 23.12.2019 р. вагони №№ 95001269, 95001442, 95001632, 95001723, 95001731, 95001962, 95002028, 95002416, 95002424, 95002507, 95002580, 95003281, 95036174, 95238259 були забрані з під`їзної колії відповідно пам`ятки про забирання форми ГУ-45 № 220 та затримані на коліях станції 23.12.2019 р. о 11 год. 41 хв. (відповідно акту загальної форми ГУ-23 № 604).

23.12.2019 р. на адресу ТОВ "ТЕК "Гарантія" по перевізному документу № 40195836 Чорноморська (для Тис) - Красилів прибуло ще 16 порожніх власних вагонів під навантаження №№ 95002408, 95001053, 95000212, 95001343, 95001327, 95004131, 95000121, 95003232, 95002739, 95001574, 95000980, 95003158, 95001228, 95003604, 95000345, 95000162. В зв`язку із зайнятістю вантажних фронтів, вказані вагони затримані на коліях станції 23.12.2019 р. о 04 год. 35 хв. відповідно акту загальної форми ГУ-23 № 603.

27.12.2019 р. на адресу ТОВ "ТЕК "Гарантія" прибуло по перевізному документу № 40221590 Чорноморська (для Тис) - Красилів 9 порожніх власних вагонів під навантаження №№ 95000816, 95001186 (увійшли у відомість), 95000238, 95000501, 95000576, 95001400, 95001426, 95000170 та по перевізному документу № 40221582 Чорноморська (для Тис) - Красилів вагон № 95001319 (увійшов у відомість). Вказані вагони через зайнятість фронтів навантаження були затримані на коліях станції 27.12.2019 р. о 12 год. 25 хв. згідно акта загальної форми ГУ-23 № 608.

27.12.2019 р. на підставі листа ТОВ "ТЕК "Гарантія" від 27.12.2019 р. вагони №№ 95000055, 95000279, 95000428, 95000444, 95000766, 95000808, 95000873, 95000956, 95001129, які були подані 14.12.2019 р., були забрані з під`їзної колії ТОВ "АІК Трейдінг" відповідно пам`ятки про забирання вагонів ф. ГУ-45 № 9 та затримані на коліях станції 27.12.2019 р. о 20 год. 21 хв. відповідно акту загальної форми ГУ-23 № 611.

30.12.2019 р. 10 год. 00 хв. згідно листа ТОВ "ТЕК "Гарантія" від 30.12.2019 р. вагони №№ 95001343, 95001442, 95001574, 95001632, 95001723, 95001731, 95001962, 95002028, 95002408 знову подані на під`їзну колію ПВКФ "Поділля-Агропродукт" відповідно до пам`ятки ф. ГУ-45 № 204 (затримка припинена відповідно акту загальної форми ГУ-23 № 621).

05.01.2020 р. на підставі листа ТОВ "ТЕК "Гарантія" від 05.01.2020 р. вагони №№ 95002416, 95002424, 95002507, 95002580, 95002739, 95003158, 95003232, 95003281, 95003604, 95004131, забрані з під`їзної колії ПВКФ "Поділля-Агропродукт" відповідно пам`ятки на забирання вагонів ф. ГУ-45 № 2 та затримані на коліях станції 05.01.2020 р. о 12 год. 31 хв. згідно акту загальної форми ГУ-23 № 3. По звільненню вантажних фронтів ці вагони 13.01.2020 р. о 18 год. 10 хв. відповідно пам`ятки про подачу ф. ГУ-45 № 8 подані на під`їзну колію ПВКФ "Поділля-Агропродукт" (затримка припинена актом загальної форми ГУ-23 № 8).

17.01.2020 р. після надання ТОВ "ТЕК "Гарантія" перевізного документа на 50 порожніх вагонів для відправлення до пункту навантаження зі станції Красилів на станцію Бориспіль, вагони №№ 95000154, 95001343, 95001442, 95001574, 95001632, 95001723, 95001731, 95001962, 95002028, 95002408, 95002416, 95002424, 95002507, 95002580, 95002739, 95003158, 95003232, 95003281, 95003604, 95004131, що знаходились на під`їзній колії були забрані згідно пам`ятки про забирання ф. ГУ-45 № 10. Вагонам, що знаходились на станційних коліях по актах загальної форми ГУ-23, припинена затримка, а саме: №№ 95000816, 95001186, 95001319 згідно акту загальної форми ГУ-23 № 13 17.01.2020 р. о 09 год. 35 хв.; №№ 95001129, 95004428, 95000444, 95000808, 95000837, 95000766, 95000055, 95000279 згідно акту загальної форми ГУ-23 № 12 17.01.2020 р. о 09 год. 30 хв.

Отже, вагони які прибули на станцію Красилів під навантаження, та після їх збирання у зв`язку із зайнятістю вантажних фронтів, були затримані на коліях станції.

23.12.2019 р., 27.12.2019 р., 05.01.2020 р. відповідач звернувся до начальника залізничної станції Красилів з листами, в яких вказував, що у зв`язку з відсутністю продукції для відвантаження на елеваторах ПВКФ "Поділля-Агропродукт", ТОВ "АІК Трейдінг" і необхідністю відвантаження вагонів експедитором ТОВ "УТЛ-2" кукурудзою просив прибрати вагони з під`їзної колії та переставити на колії станції Красилів на місця загального користування.

За вказані затримки вагонів на коліях станції всього нараховано 244 920,84 грн. по відомостям плати за користування вагонами:

- № 17010002p (номер вагонів №№ 95000055, 95000279, 95000428, 95000444, 95000766, 95000808, 95000873, 95000956, 95001129, 95000816, 95001186, 95001319) нараховано 134 333,70 грн.;

- № 17010007 (номер вагонів 95000154, 95001343, 95001442, 95001574, 95001632, 95001723, 95001731, 95001962, 95002028, 95002408, 95002416, 95002424, 95002507, 95002580, 95002739, 95003158, 95003232, 95003281, 95003604, 95004131) нараховано 69 767,00 грн.

Позивач зазначав, що частину коштів з відповідача стягнуто по накопичувальним карткам № 20050053 у сумі 24 767,00 грн. (без ПДВ) та № 20050054 у сумі 15 000,00 грн. (без ПДВ), у зв`язку з чим неоплаченою залишилася сума в розмірі 197 200,44 грн., яка є предметом позову.

Частиною 5 статті 307 Господарського кодексу України визначено, що умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб`єктів господарювання за цими перевезеннями визначаються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно-правовими актами. Сторони можуть передбачити в договорі також інші умови перевезення, що не суперечать законодавству, та додаткову відповідальність за неналежне виконання договірних зобов`язань.

Відповідно до положень статті 119 Статуту залізниць України за користування вагонами і контейнерами залізниці вантажовідправниками, вантажоодержувачами власниками під`їзних колій, портами, організаціями, установами, громадянами - суб`єктами підприємницької діяльності вноситься плата. Порядок визначення плати за користування вагонами (контейнерами) та звільнення вантажовідправника від зазначеної плати у разі затримки забирання вагонів (контейнерів), що виникла з вини залізниці, встановлюється Правилами.

Зазначена плата вноситься також за час затримки вагонів на станціях призначення і на підходах до них в очікуванні подання їх під вивантаження, перевантаження з причин, що залежать від вантажоодержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства. За час затримки на коліях залізниці вагонів, що належать підприємствам чи орендовані ними, стягується 50 відсотків зазначених розмірів плати.

Пунктом 3 Правил користування вагонами і контейнерами, затвердженими наказом Мінтрансу України № 113 від 25.02.1999 р. та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 15.03.1999 р. за № 165/3458 передбачено, що облік часу користування вагонами і контейнерами та нарахування плати за користування ними провадиться на станції відправлення та призначення за відомістю плати за користування вагонами (контейнерами) форми ГУ-46, яка складається на підставі пам`яток про користування вагонами (контейнерами) форми ГУ-45, актів про затримку вагонів форми ГУ-23а, актів загальної форми ГУ-23.

Пунктами 4, 8, 9 Правил користування вагонами (контейнерами) визначено, що відомості плати за користування вагонами (контейнерами) складаються на вагони, що подаються під навантаження та вивантаження, є документами обліку часу перебування вагонів у пунктах навантаження та вивантаження і містять розрахунки платежів за користування вагонами, за маневрову роботу та за подавання й забирання вагонів. У разі затримки вагонів на станції з причин, які залежать від вантажовласника, складається акт загальної форми, який підписується представниками станції і вантажовласника. В акті вказується час (у годинах та хвилинах) початку та закінчення затримки вагонів і їх номери. Про затримку вагонів і контейнерів з вини вантажовласника на підходах до станції призначення залізниця видає наказ.

У пункті 3 Правил складання актів, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 334 від 28.05.2002 р., зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08.07.2002 р. за № 567/6855, зазначається, що акти загальної форми складаються для засвідчення обставин, що виникли в процесі перевезення вантажу, багажу та вантажобагажу і можуть бути підставою для матеріальної відповідальності, зокрема, у разі затримки вагонів на станції призначення в очікуванні подачі під вивантаження (перевантаження) з причин, що залежать від одержувача, власника залізничної під`їзної колії, порту, підприємства.

Згідно з пунктом 3 розділу 5 Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов`язані з ними послуги, затвердженого наказом Міністром транспорту та зв`язку України № 317 від 26.03.2009 р. та пунктом 5 розділу 6 Правил перевезення вантажів залізничним транспортом України, затвердженого наказом Міністра транспорту та зв`язку України № 113 від 25.02.1999 р. та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 15.03.1999 р. № 165/3458 при визначенні часу користування вагонами і контейнерами час до 30 хвилин не враховується, час 30 хвилин і більше враховується як повна година.

Відповідно до вимог п. 2.6 Правил розрахунків за перевезення вантажів, затверджених наказом Міністерства транспорту України № 644 від 21.11.2000 р. та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 р. за № 864/5085 усі належні залізниці платежі за додаткові послуги, штрафи (які не були включені в перевізні документи і у відомості плати за користування вагонами та контейнерами) включаються в накопичувальні картки, які складаються станціями в трьох примірниках із зазначенням у них відомостей про надані послуги і їх вартість. Ці відомості підтверджуються підписами працівника станції і вантажовласника. У випадках, визначених чинним законодавством, на суми платежів і зборів, що підлягають сплаті, залізниця нараховує податок на додану вартість, який списується з особового рахунку платника.

Відповідно до ст. 71 Статуту залізниць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 457 від 06.04.1998 р., взаємовідносини залізниці з підприємством, порядок і умови експлуатації залізничних під`їзних колій визначаються договором. Подача і забирання вагонів, а також маневрова робота на залізничних коліях, що належать підприємствам, здійснюються їх локомотивами. Якщо підприємство не має свого локомотива, подача і забирання вагонів та маневрова робота провадяться локомотивом залізниці за плату згідно з тарифом. Порядок подачі і забирання вагонів і контейнерів на залізничній під`їзній колії встановлюється договором на експлуатацію залізничної колії (договором на подачу та забирання вагонів). Експлуатація залізничних під`їзних колій, які мають свої локомотиви, повинна здійснюватися на основі єдиного технологічного процесу роботи під`їзної колії і станції примикання.

Згідно з частинами 5 і 6 ст. 76 Статуту залізниць, договір про експлуатацію залізничної під`їзної колії та договір про подачу та забирання вагонів розробляється з урахуванням єдиного технологічного процесу роботи під`їзної колії із станцією примикання. Порядок розроблення та форма договорів встановлюються Правилами.

Відповідно ст. 526 ЦК України та ч. 1 ст. 193 ГК України зобов`язання мають виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог законодавства, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов`язковим для виконання сторонами.

Згідно частини 1 статті 530 ЦК України, якщо у зобов`язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Враховуючи наведене, затримка вагонів відбулася на коліях станції Красилів, а не на підходах до станції призначення, як то передбачено пунктом 9 Правил користування вагонами і контейнерами, тож наказ про затримання вагонів, усупереч твердженням апелянта, не повинен видаватися залізницею.

Водночас, позивачем у відповідності до вимог пункту 3 Правил складання актів та за формою передбаченою додатком № 6 до цих Правил, безпосередньо на станції призначення були складені акти загальної форми ГУ-23, у зв`язку з затримкою вагонів на станції призначення Красилів, які прибули під навантаження на зайняті вантажні фронти та здійснювали простоювання на коліях станції в очікуванні звільнення вантажного фронту. При цьому, свідченням обізнаності відповідача, що вагони перебувають на станційних коліях і за час перебування нараховується плата за користування вагонами є листи відповідача начальнику залізничної станції Красилів від 23.12.2019 р., від 27.12.2019 р., від 30.12.2019 р., від 05.01.2020 р.

Наявність заборгованості відповідача перед позивачем у розмірі 197 200,44 грн. за користування вагонами матеріалами справи не спростовується, а розрахунок відповідачем не заперечений, тому колегія суддів вважає вірним висновок суду першої інстанції, що на підставі умов договору № 10827/ЦТЛ-2018 від 16.02.2018 р. відповідач повинен оплатити надані позивачем послуги.

Доводи апелянта правомірності висновків суду першої інстанції не спростовують, тож судова колегія не вбачає підстав для скасування судового рішення у даній справі, у зв`язку з чим апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а оскаржуваний судовий акт - без змін.

Оскільки у задоволенні апеляційної скарги відмовлено, то відповідно до ст. 129 ГПК України витрати по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги покладаються на апелянта.

Керуючись ст. ст. 129, 269, 275, 276, 282 ГПК України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Транспортна експедиційна компанія "Гарантія" на рішення господарського суду міста Києва від 10.11.2020 р. у справі № 910/10177/20 залишити без задоволення.

Рішення господарського суду міста Києва від 10.11.2020 р. у справі № 910/10177/20 залишити без змін.

Матеріали справи № 910/10177/20 повернути до місцевого господарського суду.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку відповідно до ст.ст. 287, 288 ГПК України.

Повний текст постанови складено 27.01.2021 р.

Головуючий суддя Л.В. Кропивна

Судді М.А. Дідиченко

М.А. Руденко

СудПівнічний апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення27.01.2021
Оприлюднено29.01.2021
Номер документу94450472
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/10177/20

Постанова від 27.01.2021

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Ухвала від 21.12.2020

Господарське

Північний апеляційний господарський суд

Кропивна Л.В.

Рішення від 10.11.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 22.10.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 22.09.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 01.09.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

Ухвала від 21.07.2020

Господарське

Господарський суд міста Києва

Шкурдова Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні