Постанова
від 27.01.2021 по справі 280/1320/20
ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТРЕТІЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

27 січня 2021 року м. Дніпросправа № 280/1320/20

Третій апеляційний адміністративний суд

у складі колегії суддів: головуючого - судді Мельника В.В. (доповідач),

суддів: Сафронової С.В.,

за участю секретаря судового засідання Царьової Н.П.,

розглянувши у відкритому

судовому засіданні в м. Дніпро

апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області

на рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2020 року (головуючий суддя - Артоуз О.О.) в адміністративній справі

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "МАКЛІОН"

до Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області

про скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю МАКЛІОН (далі - Позивач) звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовом до Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області (далі - Відповідач), в якому просило визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 02.12.2019 за №0002563201.

В обґрунтування адміністративного позову Позивач, зокрема, зазначив, що акт перевірки не містить доказів факту порушення TOB МАКЛІОН вимоги ч.1 ст.15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 № 481/95-ВР зі змінами та доповненнями, а саме: оптова торгівля пальним в період відсутності ліцензії. Основний вид господарської діяльності TOB МАКЛІОН - реалізація карток на пальне іншим суб`єктам господарювання. TOB МАКЛІОН не має власних чи орендованих автозаправочних станцій, чи інших складів для зберігання, відпуску, реалізацій пального. Тому, до операцій з фізичного відпуску пального TOB МАКЛІОН не має жодного відношення. В межах своєї господарської діяльності TOB МАКЛІОН придбаває картки на пальне для подальшої реалізацій іншим суб`єктам господарювання.

Рішенням Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2020 року адміністративний позов задоволено (а.с.192-195).

Ухвалюючи рішення суд першої інстанції, зокрема, зазначив, що Відповідачем до матеріалів адміністративної справи не надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували порушення, зазначені в акті фактичної перевірки.

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції, Відповідач оскаржив його в апеляційному порядку.

В апеляційній скарзі Відповідач, із посиланням на недоведеність обставин, що мають значення для справи, порушення норм процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати рішення суду першої інстанції та винести нове судове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.

Вимоги апеляційної скарги мотивовано, зокрема, тим, що за наявності договорів на поставку пального Позивачу, видаткових накладних на поставку пального та банківських виписок про отримання Позивачем коштів за пальне, єдиним правомірним є висновок, що предметом зазначених операцій є саме пальне, а не інший товар.

Позивачем долучено до матеріалів справи заперечення на апеляційну скаргу, в яких зазначено про те, що Відповідач не з`ясовував фактичні обставини операцій з реалізації карток 18.07.2019 року, не вивчив надані Позивачем документи, проігнорував законодавчі зміни від 01 липня 2019 року, не враховував неможливість здійснення операцій з реалізації пального по операціям від 18.07.2019 року, не посилався в своїх висновках на будь-які законодавчі та нормативні акти, не збирав жодних доказів та не надавав їх для правової оцінки суду.

В судовому засіданні 27 січня 2021 року представник Відповідача вимоги апеляційної скарги підтримав у повному обсязі.

Представник Позивача проти вимог апеляційної скарги заперечив.

Заслухавши пояснення представників учасників справи, кожного окремо, проаналізувавши вимоги та підстави апеляційної скарги, вивчивши матеріали справи в їх сукупності, проаналізувавши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів дійшла таких висновків.

Судом встановлено, що в період з 29.10.2019 по 07.11.2019 Відповідачем на підставі наказу від 29.10.2019 №568 та направлень від 29.10.2019 №188, №189 здійснено фактичну перевірку TOB МАКЛІОН , розташованого за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Весніна, буд. 1, кв.7, з питань здійснення контролю за додержанням суб`єктом господарювання вимог законодавства, які є обов`язковими до виконання при здійсненні оптової та роздрібної торгівлі підакцизними товарами; вимог законодавства, яке регулює виробництво, придбання, зберігання та реалізацію пального; порядку приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів, наявності супровідних документів (прибуткових, видаткових та акцизних накладних), виявлення порушень установлених правил торгівлі підакцизними товарами, а також інших питань, що регулюють обіг підакцизних товарів в Україні. За результатами якої складено Акт (довідка) від 08.11.2019, що зареєстрований за №0078/08/01/32/39495322.

У ході перевірки встановлено порушення TOB МАКЛІОН ч.1 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального , а саме: оптова торгівля пальним без наявності ліцензії.

02.12.2019 Головним управлінням ДПС у Запорізькій області на підставі Акту перевірки від 08.11.2019 №0078/08/01/32/3949532,винесено податкове повідомлення-рішення №0002563201, згідно якого до Товариства застосовано штрафні санкції у розмірі 500000 грн. за платежем: Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Як слідує з Акту від 08.11.2019 №0078/08/01/32/39495322 перевіркою встановлено, що TOB МАКЛІОН за адресою: Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Академіка Весніна, буд. 1, кв.7 отримано ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі №990614201901531 від 25 липня 2019 року терміном дії з 25.07.2019 до 25.07.2024.

Встановлено, що згідно договорів з постачальниками TOB МАКЛІОН в період з 01.07.2019 по 28.10.2019 здійснювало придбання підакцизного пального у контрагентів-постачальників, а саме, у TOB ГЛУСКО - КАРТ УКРАЇНА (код за ЄДРПОУ 32489155), TOB ВОГ КАРД (код за ЄДРПОУ 42264086), TOB НАФТОТРЕЙД РЕСУРС (код за ЄДРПОУ 33680859), TOB ЄВРОСТАНДАРТ (код за ЄДРПОУ 32223787), TOB МАРСТРЕЙД (код за ЄДРПОУ 42806774), TOB АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД (код за ЄДРПОУ 38489035).

До перевірки Товариством надано копію обігово-сальдової відомості по рахунку 281, завірену печаткою Товариства та підписом директора підприємства Заліської Олени Олексіївни. Згідно наданої відомості рух товарно-матеріальних цінностей (Бензин MUSTANG 92 (за бланками - дозволу), Бензин MUSTANG 95 (за бланками - дозволу), Бензин 95 (за бланками - дозволу), ГАЗ вуглеродний (за бланками - дозволу), ГАЗ СПБТ (за бланками - дозволу), Дизельне паливо, дизпаливо, дизпаливо, дизпаливо (за бланками - дозволу) ведеться у вартісному показнику (у гривнях) та кількісному показнику у літрах.

Таким чином, на рахунку 281 Товари на складі за вказаними операціями у періоді, що перевіряється, обліковувалось пальне. В підтвердження надходження та продажу саме пального є завірені копії видаткових накладних, які надано до перевірки, де в графі одиниці виміру зазначаються літри.

В ході перевірки встановлено оптову торгівлю пальним в період відсутності відповідної ліцензії:

згідно видаткової накладної від 18 липня 2019 року № 167 Товариством МАКЛІОН реалізовано товариству НІЛ (30473379) паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 150 літрів на суму 4350,00 грн. Згідно наданої до перевірки банківської виписки в платіжному дорученні від 18.07.2019 № 105 в графі призначення платежу зазначено - перерах. зг. pax. №161 від 18.07,2019 р. за дизельне паливо... ;

згідно видаткової накладної від 18 липня 2019 року №168 - TOB МАКЛІОН реалізовано ТОВ ВІКТОР (30952248) паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 1500 літрів на суму 42750,00 грн. Згідно банківської виписки (наданої до перевірки) в платіжному дорученні від 17 07.2019 №264 в графі призначення платежу зазначено - оплата за паливо дизельне ДП-Л-Євро 5 згідно pax. №160 від 17.07.2019р... .

Викладені факти свідчать про здійснення TOB МАКЛІОН оптової торгівлі пальним в період відсутності відповідної ліцензії - з 01.07.2019 до 25.07.2019 (включно), що є порушенням вимоги ч 1 ст. 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального від 19.12.1995 № 481/95-ВР

В обґрунтування неправомірності застосування штрафних санкцій Позивач зазначив, що основний вид господарської діяльності TOB МАКЛІОН - реалізація карток на пальне іншим суб`єктам господарювання. TOB МАКЛІОН не має власних чи орендованих автозаправочних станцій, чи інших складів для зберігання, відпуску, реалізацій пального. Тому до операцій з фізичного відпуску пального TOB МАКЛІОН не має жодного відношення. В межах своєї господарської діяльності TOB МАКЛІОН придбаває картки на пальне для подальшої реалізацій іншим суб`єктам господарювання. Так, по спірним операціям TOB МАКЛІОН придбало картки на пальне у TOB НАФТОТРЕЙД РЕСУРС (33680859), для подальшої реалізації TOB НІЯ (30473379), та TOB ВІКТОР (30952248).

Відповідно до відомостей з ЄДРПОУ Товариство з обмеженою відповідальністю МАКЛІОН зареєстровано як юридичну особу 17.11.2014, основними видами діяльності за КВЕД-2010 є: 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами; 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами;, 46.90 Неспеціалізована торгівля пальним; 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.

26.04.2019 між ТОВ ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір поставки №ТТР-Д-999, предметом якого є здійснення палива покупцю на умовах EXW за місцезнаходженням АЗС.

02.01.2019 між ТОВ ВОГ КАРД (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір №К06/61 поставки нафтопродуктів оптовими партіями, предметом якого є постачання покупцю партіями нафтопродуктів в асортименті, скріплений газ.

01.02.2016 між ТОВ НАФТОТРЕЙД РЕСУРС (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір №К06232 поставки нафтопродуктів оптовими партіями, предметом якого є постачання покупцю нафтопродуктів партіями.

02.05.2019 між ТОВ ЄВРОСТАНДАРТ (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір 838 поставки нафтопродуктів, предметом якого є постачання покупцю нафтопродуктів.

15.07.2019 між ТОВ МАРСТРЕЙД (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір поставки нафтопродуктів №163/р, предметом якого є передача у власність покупця нафтопродуктів.

30.06.2016 між ТОВ АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД (постачальник) та ТОВ МАКЛІОН (покупець) укладено Договір №3006-1 поставки нафтопродуктів, предметом якого є передача у власність покупцю нафтопродукти.

Відповідно до п.3.1 Договору №К06232 поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 01.02.2016, укладеного між ТОВ НАФТОТРЕЙД РЕСУРС та Позивачем після погодження сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії) постачальник надає за видатковою накладною покупцю картки на пальне WOG встановленої форми відповідного номіналу. Картка на пальне виготовляється на паперовому носії, глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою, пластиковому носії… .

Згідно Видаткової накладної №107968 від 17.07.2019 ТОВ НАФТОТРЕЙД РЕСУРС передано ТОВ МАКЛІОН паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО 150 літрів шляхом отримання штрих-карток у кількості 15 шт. по 10 літрів з зазначенням їх номерів.

Відповідно до видаткової накладної №107965 від 17.07.2019 ТОВ НАФТОТРЕЙД РЕСУРС передано ТОВ МАКЛІОН паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО 1500 літрів шляхом отримання штрих-карток у кількості 150 шт. по 10 літрів з зазначенням їх номерів.

13.04.2017 між ТОВ МАКЛІОН (постачальник) та ТОВ НІЯ (покупець) укладено Договір поставки №МЛ-84, предметом якого є: постачальник зобов`язується надати торгівельну послугу, а саме, передати покупцю бланки-дозволу на нафтопродукти в асортименті, а саме, бланки дозволу на бензин марок Mustang-100, Mustang-95, Mustang-92, А-95, ГАЗ СПБТ, а також бланки-дозволу на Дизельне паливо. Згідно п.1.2 вказаного Договору асортимент та кількість бланків дозволу погоджується сторонами у рахунку на оплату та видатковій накладній. Одиницею виміру кількості палива, на яке видається бланки-дозволу сторони визначили літри.

18.07.2019 ТОВ МАКЛІОН виставлено ТОВ НІЯ рахунок на оплату за паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО (за бланками-дозволу) у кількості 150 літрів на загальну суму 4350 грн.

Згідно Видаткової накладної №167 від 18.07.2019 ТОВ МАКЛІОН передало ТОВ НІЯ паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 150 літрів на загальну суму 4350 грн.

Відповідно до листа ТОВ НІЯ від 18.07.2019 №31 зазначено про прохання у платіжному дорученні №105 від 18.07.2019 на суму 4350 грн. у графі призначення платежу читати наступне: перерах.зг.рах. №161 від 18.07.2019 за дизельне паливо за картками дозволу .

Згідно Акту надання послуг №167 від 18.07.2019 засвідчено отримання постачальником згідно Договору поставки №МЛ-84 штрих-карток (карток на пальне) визначеного видатковою накладною №167 від 18.07.2019 дизельне паливо номіналом 10 літрів 15 штук з перерахуванням їх індивідуальних номерів.

Також, 25.01.2017 між ТОВ МАКЛІОН (постачальник) та ТОВ ВІКТОР (покупець) укладено Договір поставки №МЛ-77, предметом якого є: постачальник зобов`язується надати торгівельну послугу, а саме, передати покупцю бланки-дозволу на нафтопродукти в асортименті, а саме, бланки дозволу на бензин марок Mustang-100, Mustang-95, Mustang-92, А-95, ГАЗ СПБТ, а також бланки-дозволу на Дизельне паливо. Згідно п.1.2 вказаного Договору асортимент та кількість бланків дозволу погоджується сторонами у рахунку на оплату та видатковій накладній. Одиницею виміру кількості палива, на яке видається бланки-дозволу сторони визначили літри.

17.07.2019 ТОВ МАКЛІОН виставлено ТОВ ВІКТОР рахунок на оплату за паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО (за бланками-дозволу) у кількості 1500 літрів на загальну суму 42750 грн.

Згідно Видаткової накладної №168 від 18.07.2019 ТОВ МАКЛІОН передало ТОВ ВІКТОР паливо дизельне ДП-Л-Євро5-ВО у кількості 1500 літрів на загальну суму 42750 грн.

Відповідно до листа ТОВ ВІКТОР б/д та б/н зазначено про прохання у платіжному дорученні №264 від 17.07.2019 на суму 4350 грн. у графі призначення платежу читати наступне: перерах.зг.рах №160 від 17.07.2019 за дизельне паливо за картками дозволу .

Таким чином, матеріалами справи підтверджується здійснення торгівлі картками на пальне, а не оптова торгівля пальним.

Відповідно до статті 1 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481 Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального (далі - Закон № 481):

оптова торгівля пальним - це діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб`єктам господарювання (у тому числі іноземним суб`єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам;

роздрібна торгівля пальним - це діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни Його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправиої станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.

Згідно зі статтею 15 Закону № 481:

оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності за наявності ліцензії.

роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб`єктами господарювання (у тому числі іноземними суб`єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.

Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів внесенні зміни до норм Податкового кодексу України (далі - Кодекс), зокрема які регулюють відносини, що виникають у сфері справляння акцизного податку та набирають чинності з 01 липня 2019 року.

Відповідно до змін, внесених до Кодексу Законом № 2628, змінюється визначення терміну реалізація пального .

Так, під реалізацією пального з 01 липня 2019 року розуміються будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального з переходом права власності на таке пальне чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного: до акцизного складу; до акцизного складу пересувного; для власного споживання чи промислової переробки; будь-яким іншим особам (пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Платником акцизного податку є особа, яка реалізує пальне (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу).

Отже, безпосередньо сама операція з реалізації паливних карток та талонів на пальне, під час якої не відбувається фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального, з 01 липня 2019 року не належить до операцій з реалізації пального в розумінні пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу не потребує отримання відповідної ліцензії.

Крім того, відповідно до індивідуальної податкової консультації Державної податкової служби України від 29.07.2020 №3122/ІПК/99-00-09-03-03-06, що надана ТОВ МАКЛІОН , якщо Товариство здійснює діяльність з видачі (купівлі-продажу) лише штрих-карток (карток на пальне), талонів на пальне, бланків дозволу на пальне та не здійснює подальшу реалізацію пального суб`єктам господарювання роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам) необхідність отримання Товариством ліцензій на здійснення оптової та/або роздрібної торгівлі пальним відсутня.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що Відповідачем до матеріалів адміністративної справи не надано належних та допустимих доказів, які б підтверджували порушення, зазначені в акті фактичної перевірки.

Європейський суд з прав людини вказав, що пункт перший статті 6 Конвенції зобов`язує суди давати обґрунтування своїх рішень, але це не може сприйматись як вимога надавати детальну відповідь на кожен аргумент. Межі цього обов`язку можуть бути різними, залежно від характеру рішення. Крім того, необхідно брати до уваги, між іншим, різноманітність аргументів, які сторона може представити в суд, та відмінності, які існують у державах-учасницях, з огляду на положення законодавства, традиції, юридичні висновки, викладення та формулювання рішень. Таким чином, питання, чи виконав суд свій обов`язок щодо подання обґрунтування, що випливає зі статті 6 Конвенції, може бути визначено тільки у світлі конкретних обставин справи (PRONINA v. UKRAINE, № 63566/00, § 23, ЄСПЛ, від 18 липня 2006 року).

Суд враховує й те, що згідно п. 41 висновку №11 (2008) Консультативної ради європейських суддів до уваги Комітету Ради Європи щодо якості судових рішень обов`язок суддів наводити підстави для своїх рішень не означає необхідності відповідати на кожен аргумент захисту на підтримку кожної підстави захисту. Обсяг цього обов`язку може змінюватися залежно від характеру рішення. Згідно з практикою Європейського суду з прав людини очікуваний обсяг обґрунтування залежить від різних доводів, що їх може наводити кожна зі сторін, а також від різних правових положень, звичаїв та доктринальних принципів, а крім того, ще й від різних практик підготовки та представлення рішень у різних країнах. З тим, щоб дотриматися принципу справедливого суду, обґрунтування рішення повинно засвідчити, що суддя справді дослідив усі основні питання, винесені на його розгляд.

За даних обставин колегія суддів вважає, що суд першої інстанції під час розгляду даної справи об`єктивно, повно, всебічно дослідив обставини, які мають суттєве значення для вирішення справи, застосував до правовідносин, які виникли між сторонами у справі, норми права які регулюють саме ці правовідносини, зроблені судом першої інстанції висновки відповідають фактичним обставинам справи та підтверджуються належними письмовими доказами, які зібрані та досліджені судом під час розгляду даної адміністративної справи, рішення суду першої інстанції у даній справі про задоволення адміністративного позову прийнято без порушення норм процесуального та матеріального права, і тому рішення суду першої інстанції у даній адміністративній справі від 29 вересня 2020 року необхідно залишити без змін.

Доводи апеляційної скарги Відповідача спростовуються дослідженими у справі доказами і не можуть бути підставою для скасування рішення суду, а тому апеляційну скаргу необхідно залишити без задоволення.

Керуючись статтями 243, 310, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Головного управління Державної податкової служби у Запорізькій області - залишити без задоволення.

Рішення Запорізького окружного адміністративного суду від 29 вересня 2020 року у справі №280/1320/20 - залишити без змін.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня її проголошення.

У разі якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складання повного судового рішення.

В повному обсязі постанова складена 28 січня 2021 року.

Головуючий - суддя В.В. Мельник

суддя С.В. Сафронова

суддя Д.В. Чепурнов

СудТретій апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.01.2021
Оприлюднено01.02.2021
Номер документу94457327
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —280/1320/20

Ухвала від 17.03.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Блажівська Н.Є.

Постанова від 27.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Постанова від 27.01.2021

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 11.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Ухвала від 04.12.2020

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Мельник В.В.

Рішення від 29.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Рішення від 29.09.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 27.08.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 09.06.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 14.04.2020

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні