КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про заміну сторони виконавчого провадження
29 січня 2021 року №810/3236/18
Київський окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Щавінського В.Р. розглянувши у порядку письмового провадження заяву представника Державної фіскальної служби Левчука С.М. про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі за позовом Приватного підприємства "Славбудтранс" до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень,
встановив:
ПП Славбудтрасн звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до ДФС України та просить суд:
- визнати протиправним та скасувати рішення від 27.12.2017 комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної № 6 від 16.11.2017, оформленої приватним підприємством Славбудтранс на суму 356220,00 грн. (з ПДВ) та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 6 від 16.11.2017, оформлену приватним підприємством Славбудтранс на суму 356220,00 грн. (з ПДВ) в Єдиному реєстрі податкових накладних і вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку приватним підприємством Славбудтранс , а саме 07.12.2017.
- визнати протиправним та скасувати рішення від 27.12.2017 комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної № 7 від 20.11.2017, оформленої приватним підприємством Славбудтранс на суму 40400,00 грн. (з ПДВ) та зобов`язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну № 7 від 20.11.2017, оформлену приватним підприємством Славбудтранс на суму 40400,00 грн. (з ПДВ) в Єдиному реєстрі податкових накладних і вважати вказану податкову накладну прийнятою та зареєстрованою протягом операційного дня, коли її було надіслано платником податку приватним підприємством Славбудтранс , а саме 07.12.2017.
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від 28.07.2018 вказаний позов задоволено у повному обсязі.
Не погоджуючись з вищезазначеним рішенням суду відповідач звернувся до Шостого апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргамою.
Ухвалою Шостого апеляційного адміністративного суду від 16.01.2019 апеляційну скаргу повернуто апелянту.
На виконання рішення Київського окружного адміністративного суду від 28.07.2018 видано 25.02.2019 виконавчий лист № 810/3236/18.
30.12.2020 представник Державної фіскальної служби Левчук С.М. звернувся до суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження.
Зазначає, що у зв`язку з реорганізацією Державної фіскальної служби України її правонаступником є Державна податкова служба України. Тому для виконання рішення суду слід замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Відповідно до акту від 19.01.2021 зазначену заяву зареєстровано у комп`ютерній програмі "Діловодство спеціалізованого суду" Київського окружного адміністративного суду 30.12.2020 та передано 19.01.2021 до розгляду судді Щавінському В.Р.
Заявник у зазначеній заяві просить суд проводити розгляд заяви про заміну сторони виконавчого провадження без його участі.
Позивач та відповідач-1, та заявник по даній справі належним чином повідомленні про час, дату та місце судового засідання, в судове засідання не з`явились, про причину неявки суд не повідомили.
Керуючись приписами ч. 3 ст.194, ч. 9 статті 205 КАС України протокольною ухвалою суд від 29.01.2021 вирішив розгляд заяви здійснювати у порядку письмового провадження.
Розглянувши подання про заміну сторони виконавчого провадження, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018 року № 1200 Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України , утворено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, реорганізовано Державну фіскальну службу шляхом поділу.
Пунктом 2 вказаної Постанови встановлено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками майна, прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.
Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 227 затверджено положення про Державну податкову службу України, згідно з пунктом 1 якого Державна податкова служба України (ДПС) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів і який реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування.
21.08.2019 Кабінетом Міністрів України прийнято розпорядження № 682-р Питання Державної податкової служби , яким встановлено погодитися з пропозицією Міністерства фінансів щодо можливості забезпечення здійснення Державною податковою службою покладених на неї постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 227 Про затвердження положень про Державну податкову службу України та Державну митну службу України функцій і повноважень Державної фіскальної служби, що припиняється, з реалізації державної податкової політики, державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та законодавства з інших питань, контроль за дотриманням якого покладено на Державну податкову службу.
Відповідно до частини першої статті 379 КАС України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, замінює сторону виконавчого провадження її правонаступником.
Аналогічні приписи закріплені також частиною п`ятою статті 15 Закону України Про виконавче провадження , відповідно до якої, у разі вибуття однієї зі сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов`язкові тією мірою, якою вони були б обов`язковими для сторони, яку правонаступник замінив.
Тобто під час виконавчого провадження заміна сторони виконавчого провадження є аналогом інституту процесуального правонаступництва, встановленого статтею 52 КАС України, яка визначає процесуальні наслідки переходу прав і обов`язків від однієї особи до іншої у відносинах, щодо яких виник спір.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 17.05.2019 внесено запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію Державної податкової служби України як юридичної особи.
Враховуючи зазначене, суд вважає, що заяву представника Державної фіскальної служби Левчука С.М. про заміну сторони виконавчого провадження слід задовольнити та замінити боржника у виконавчому провадженні №810/3236/18 Державну фіскальну службу України на його правонаступника - Державну податкову службу України.
Керуючись статями 52, 243, 248, 256, 294, 295 КАС України, суд
ухвалив:
Заяву представника Державної фіскальної служби Левчука С.М. про заміну сторони виконавчого провадження в адміністративній справі №810/3236/18, - задовольнити.
Замінити боржника у виконавчому провадженні №810/3236/18 Державну фіскальну службу України на його правонаступника Державну податкову службу України (код ЄДРПОУ 43005393, місцезнаходження: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8).
Копію ухвали надіслати (вручити) заявникові та іншим учасникам справи (їх представникам), зокрема, шляхом направлення тексту ухвали електронною поштою, факсимільним повідомленням (факсом, телефаксом), телефонограмою.
Ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або у судовому засіданні у разі неявки учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженнні, набирає законної сили з моменту її підписання.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом п`ятнадцяти днів з дня її проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом п`ятнадцяти днів з дня складення повного тексту ухвали.
Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.
Суддя Щавінський В.Р.
Суд | Київський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2021 |
Оприлюднено | 03.02.2021 |
Номер документу | 94520324 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський окружний адміністративний суд
Щавінський В.Р.
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Собків Ярослав Мар'янович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні