Справа №766/21751/20
н/п 1-кс/766/1219/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
05 лютого 2021 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судових засідань ОСОБА_2 розглянувши клопотання прокурора Херсонської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,
встановила:
Прокурор звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл їй на тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-всіх документів, які містяться в ІНФОРМАЦІЯ_2 відповідно до договору оренди №1192-14-065, у тому числі:
-документи на підставі яких визначено майданчик для паркування транспортних засобів загальною площею 3120 кв.м., розташований біля навчального корпусу №2 за адресою: АДРЕСА_2 як індивідуально визначене майно з реєстровим номером 05480298.1. ЖКСГАШ017;
-документи, які були подано ФОП ОСОБА_4 під час надання заяви на укладення договору оренди;
-документи, які містяться в реєстраційній справі за договором №1192-14-065;
-висновків експертиз щодо введення в експлуатацію об`єкту нерухомості за вказаною адресою.
-технічна документація на індивідуально визначене нерухоме майно згідно договору оренди №1192-14-065.
Обґрунтуванні клопотання:
03.12.2020 до ЧЧ Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області надійшло повідомлення про те, що земельна ділянка розташована біля навчального корпусу № 2 ХНТУ за адресою: АДРЕСА_2 , використовується самовільно, всупереч установленому законом порядку.
За вказаним фактом сектором дізнання Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області внесено відомості до ЄРДР за №12020235030000805 від 03.12.2020 із попередньою правовою кваліфікацією кримінального проступку за ст.356 КК України.
В подальшому, 28.01.2021 сектором дізнання Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області перекваліфіковано вказане кримінальне правопорушення на ст. 197-1 КК України, самовільне заняття земельною ділянкою та самовільне будівництво.
Відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії І-ХС №000186, ІНФОРМАЦІЯ_3 , зареєстрованого 15.07.1997 за №295, ІНФОРМАЦІЯ_4 є постійним користувачем земельної ділянки загальною площею 27,3131 га., яка перебуває в державній власності. Згідно плану зовнішніх меж землекористування ІНФОРМАЦІЯ_5 виділено 4 земельні ділянки:
-ділянка № НОМЕР_1 площею 249002 кв.м., розташована за адресою: АДРЕСА_3 (кадастровий номер 6510136300:29:002:0001);
-ділянка № НОМЕР_2 площею 10699 кв.м., розташована за адресою: АДРЕСА_2 (кадастровий номер 6510136300:29:004:0001);
-ділянка № НОМЕР_3 площею 6509 кв.м., розташована за адресою: р. Дніпро, затон № НОМЕР_3 (кадастровий номер 6510100000:28:001:0002);
-ділянка АДРЕСА_4 (кадастровий номер 6510100000:28:001:0004).
Цільовим призначенням зазначених земельних ділянко є: будівництво та обслуговування будівель закладів освіти, споруди університету.
В свою чергу, 15.05.2014 між ІНФОРМАЦІЯ_2 (Орендодавець) та Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 (Орендар) укладено договір оренди індивідуально визначеного нерухомого майна, що належить до державної власності №1192-14-065.
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 Договору Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користуванні державне індивідуально визначене нерухоме майно майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., розташованого біля навчального корпусу №2 за адресою: АДРЕСА_2 , що перебуває на балансі ІНФОРМАЦІЯ_5 (Балансоутримувач).
Вартість майна визначена суб`єктом оціночної діяльності ПП « ОСОБА_5 » згідно з висновком про вартість станом на 28.02.2014 становить 593199,00 грн., без урахування ПДВ.
Згідно пп.1.2. п. 1 Договору майно передається з метою розміщення стоянки для автомобілів.
Відповідно до пп. 3.1. п. 3 Договору орендна палата визначається згідно з Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України №786 від 07.10.1995 і з березня 2014 року становить 6062,49 грн.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» термін дії договору оренди державного майна від 15.05.2014 продовжено до 21.05.2021.
Відповідно до п.п. 1.1. п. 1 Договору Орендодавець передає, а Орендодавець приймає в строкове платне користування державне індивідуально визначене нерухоме майно майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., розташованого біля навчального корпусу №2.
У свою чергу, вказаний предмет оренди суперечить природі договору про найм (оренду) індивідуально визначеного нерухомого майна, так як згідно з ч. 1 ст. 759 ЦК України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов`язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк.
Частиною 1 ст. 760 Цивільного кодексу України визначено, що предметом договору найму може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ).
При цьому, згідно інвентарної картки №4706 обліку основних засобів майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 м2 взято на баланс в ІНФОРМАЦІЯ_6 з 22.01.2014 року.
Вивченням інвентарної справи нерухомого майна ІНФОРМАЦІЯ_7 встановлено, що згідно витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №7498040 від 13.06.2005 держава в особі ІНФОРМАЦІЯ_8 є власником будівель та споруд навчального корпусу №2 ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 . До вказаних будівель та споруд відносяться: учбовий корпус А (площа 3971,3 кв.м.), лабораторія В (площа 308,6 кв.м.), службові будівлі, гаражі, склади та інші споруди.
В свою чергу, в інвентарній справі відсутні дані про майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., розташованого біля навчального корпусу №2 як індивідуальне окремо визначене нерухоме майно.
Проведеним оглядом місця 04.12.2020, про що складено відповідний протокол встановлено, що на території ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 , де розміщено майданчик для паркування автомобілів, відсутні будь-які споруди чи інше індивідуально визначене майно.
На вказаній земельній ділянці площею 3123,0 кв.м. відсутнє спеціальне покриття, відсутні будь-які тимчасові споруди, які можна віднести до нерухомого майна. Вказане може свідчити про фактичне використання земельної ділянки без укладення відповідного договору оренди земельної ділянки, із дотриманням вимог земельного законодавства, під прикриттям укладеного договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна.
Постановою Кабінету Міністрів України №1342 від 02.12.2009 затверджено Правила паркування транспортних засобів.
Згідно з п. 7 вказаних Правил паркування транспортних засобів, майданчики для паркування є об`єктами благоустрою і повинні відповідати нормам, нормативам і стандартам у сфері благоустрою населених пунктів.
Згідно з п. 12 вказаних Правил майданчики для паркування обладнуються відповідно до вимог цих Правил і Правил дорожнього руху.
Разом з тим, встановлено, що фактично на території ІНФОРМАЦІЯ_5 відсутній спеціально створений та обладнаний відповідно до Правил паркування транспортних засобів майданчик, разом з тим земельна ділянка використовується всупереч цільового призначення.
Згідно інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_9 від 27.03.2020 встановлено, що рішення щодо відведення в користування земельної ділянки за вищевказаною адресою площею 0,312 га під майданчик для паркування транспортних засобів не приймалися.
Згідно інформації наданої Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Херсонської обласної ради встановлено, що відповідно до архівних даних підприємства технічна та юридичн адокументація на об`єкт нерухомого майна, а сааме майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., який розташований за адресою: АДРЕСА_2 відсутня.
Згідно інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_11 від 29.01.2021 встановлено, що відповідно до Реєстру будівельної діляьності щодо всіх зареєстрвоаних та наданих документів, що засвідчують право на виконання підготовчих будівельних робіт та фактичного прийняття закінчених будівництвом об`єктів в експлуатацію щодо вищевказаного об`єкта будівництва відсутня.
Таким чином, в органах державної виконавчої влади відсутні дані щодо такого об`єкта нерухомості як майданчик для паркування транспортних засобів за адресою: АДРЕСА_2 .
Херсонська місцева прокуратура звернулася з відповідним запитом до ІНФОРМАЦІЯ_1 про надання можливості ознайомитися з реєстраційною правою за вказаним договором оренди нерухомого майна, а також надати копії відповідних підтверджуючих документів щодо наявності об`єкта нерухомості за вказаною адресою.
На вказаний лист ІНФОРМАЦІЯ_1 надано наступні копії документів: лист дозвіл ІНФОРМАЦІЯ_12 про передачу в оренду зазначеного майна від 27.01.2014, лист дозвіл від 20.03.2014; договір оренди від 15.056.2014 №1192-14-065 з додатковими угодами, заява ФОП ОСОБА_6 (проте без відповідних додатків), витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, висновок про вартість об`єкта оцінки від 24.03.2014, 26.04.2017, 13.03.2020.
Разом з тим, не надано копії документів, які містяться в реєстраційній справі за вказаним договором, а також не надано можливості ознайомитися із вказаною реєстраційною справою.
Вказане унеможливлює вивчити наявні в реєстраційній справі документи, які стали підставою для віднесення майданчику для паркування транспортних засобів за адресою: АДРЕСА_2 до об`єкту нерухомості, а також укладення відповідного договору оренди комунального майна.
В свою чергу, з наявних документів можна стверджувати, що фактично порушується цільове призначення використання земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , яка перебуває у державній власності і має цільове призначення: використання земель для обслуговування закладів та будівель освіти.
Крім того, якщо відсутні документи, які підтверджують наявності за вказаною адресою об`єкту майданчику для розміщення транспортних засобів, то фактично ІНФОРМАЦІЯ_1 не мало повноважень на укладення відповідного договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна «1192 -14-065.
Так, відповідно до ст. 1 Закону України «Про ІНФОРМАЦІЯ_13 », ІНФОРМАЦІЯ_13 є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що реалізує державну політик, зокрема у сфері оренди, використання та відчуження державного майна, управління об`єктами державної власності.
Відповідно до Положення про ІНФОРМАЦІЯ_2 , затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_13 від 18.12.2015 №1964 «Про затвердження Положення про ІНФОРМАЦІЯ_1 (далі - Регіональне відділення) є територіальним органом ІНФОРМАЦІЯ_13 (далі - Фонд), що реалізує державну політику у сфері приватизації, оренди, оцінки, використання та відчуження державного майна, управління об`єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об`єктів державної власності, що належать до сфери його управління.
Регіональне відділення реалізує повноваження органу приватизації, зокрема щодо державної політики у сфері приватизації, оренди, використання та відчуження державного майна, управління об`єктами державної власності, у тому числі корпоративними правами держави щодо об`єктів державної власності, які належать до сфери його управління, а також у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності.
Основними завданнями Регіонального відділення є:
- здійснення повноважень орендодавця державного майна.
- здійснення контролю у сфері організації та проведення приватизації державного майна, відчуження державного майна у випадках, встановлених законодавством, передачі державного майна в оренду та користування; повернення у державну власність державного майна, що було приватизоване, відчужене або вибуло з державної власності з порушенням законодавства; управління корпоративними правами держави, які перебувають у сфері його управління.
Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_1 є уповноваженим органом на укладення договорів оренди державного та комунального майна, а також здійснення контролю за їх реалізацією.
З огляду на викладене, ІНФОРМАЦІЯ_1 є уповноваженим органом на укладення договору оренди саме державного майна. Відповідно повноваження щодо укладення договору оренди земельної ділянки у ІНФОРМАЦІЯ_1 відсутні, і відповідно передача в оренду земельної ділянки, яка перебуває в постійному користуванні державного навчального закладу здійснена органом, яке не має відповідних на те повноважень.
Враховуючи зазначене, якщо оглядом буде встановлено, що фактично відсутні документи щодо визначення майданчику для паркування транспортних засобів за адресою: АДРЕСА_2 як об`єкту будівництва чи нерухомого майна, то фактично земельна ділянка за вказаною адресою: АДРЕСА_2 використовується без належних на те підстав, самовільно, з порушенням її цільового призначення.
В свою чергу, використання земельної ділянки площею 3120 кв.м. без законних на те підстав порушує інтереси держави.
З огляду на викладене, в даному випадку виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, що містять відомості про укладення договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна №1192-14-065, а саме: реєстраційної справи до вказаного договору, додатків документів, які були подано ФОП ОСОБА_4 , висновків експертиз за вказаним об`єктом, документів щодо введення в експлуатацію майданчику для паркування транспортних засобів.
Відповідно до ст. 132 ч.2 п.3 КПК України завданням отримання тимчасового доступу є визначення законності підстав для передачі в оренду земельної ділянки за адресою: АДРЕСА_2 , та призначення в подальшому землевпорядної експертизи з метою встановлення цільового призначення земельної ділянки для встановлення обставин кримінального правопорушення.
Вищевказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, є документальними доказами факту можливого нецільового використання державної земельної ділянки, укладення прихованого правочину оренди земельної ділянки.
Враховуючи викладене, необхідно отримати доступ до документів по укладеному договору оренди індивідуально визначеного нерухомого майна №1192-14-065, які зберігаються в ІНФОРМАЦІЯ_1 , з можливістю вилучення оригіналів документів або належним чином завірених копій.
Необхідність виїмки оригіналів вищевказаних документів обґрунтовується призначенням землевпорядної експертизи, в ході якої будуть дослідженні їх оригінали. Для проведення дослідження експертам, згідно наказу Мінюсту України № 53/5 від 08.10.1998, необхідно надати оригінали документів. Іншим способом ніж вилучити зазначенні документи не можливо забезпечити їх дослідження під час проведення експертизи.
Враховуючи вищевикладене, а також те, що не отримання вище зазначених речей та документів унеможливлює подальше проведення досудового розслідування, то прокурор вважає необхідним надати тимчасовий доступ до речей і документів.
Прокурор в судове засідання не з`явилася, надав заяву про розгляд справи у її відсутність.
Представники ІНФОРМАЦІЯ_2 в судове засідання не викликалися на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.
Мотивація суду:
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є частково обґрунтованим та таким, що підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
СД Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області внесено відомості до ЄРДР за №12020235030000805 від 03.12.2020 року із попередньою правовою кваліфікацією кримінального проступку за ст.356 КК України.
В подальшому, 28.01.2021 сектором дізнання Дніпровського ВП ХВП ГУНП в Херсонській області перекваліфіковано вказане кримінальне правопорушення на ст. 197-1 КК України, самовільне заняття земельною ділянкою та самовільне будівництво.
Відповідно до Державного акту на право постійного користування землею серії І-ХС №000186, ХІХ-1, зареєстрованого 15.07.1997 за №295, ІНФОРМАЦІЯ_4 є постійним користувачем земельної ділянки загальною площею 27,3131 га., яка перебуває в державній власності. Згідно плану зовнішніх меж землекористування ІНФОРМАЦІЯ_5 виділено 4 земельні ділянки:
-ділянка № НОМЕР_1 площею 249002 кв.м., розташована за адресою: АДРЕСА_3 (кадастровий номер 6510136300:29:002:0001);
-ділянка № НОМЕР_2 площею 10699 кв.м., розташована за адресою: АДРЕСА_2 (кадастровий номер 6510136300:29:004:0001);
-ділянка № НОМЕР_3 площею 6509 кв.м., розташована за адресою: р. Дніпро, затон № НОМЕР_3 (кадастровий номер 6510100000:28:001:0002);
-ділянка АДРЕСА_4 (кадастровий номер 6510100000:28:001:0004).
Цільовим призначенням зазначених земельних ділянко є: будівництво та обслуговування будівель закладів освіти, споруди університету.
В свою чергу, 15.05.2014 між ІНФОРМАЦІЯ_2 (Орендодавець) та Фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 (Орендар) укладено договір оренди індивідуально визначеного нерухомого майна, що належить до державної власності №1192-14-065.
Вивченням інвентарної справи нерухомого майна ІНФОРМАЦІЯ_7 встановлено, що згідно витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно №7498040 від 13.06.2005 держава в особі ІНФОРМАЦІЯ_8 є власником будівель та споруд навчального корпусу №2 ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 . До вказаних будівель та споруд відносяться: учбовий корпус А (площа 3971,3 кв.м.), лабораторія В (площа 308,6 кв.м.), службові будівлі, гаражі, склади та інші споруди.
В свою чергу, в інвентарній справі відсутні дані про майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., розташованого біля навчального корпусу №2 як індивідуальне окремо визначене нерухоме майно.
Проведеним оглядом місця 04.12.2020, про що складено відповідний протокол встановлено, що на території ІНФОРМАЦІЯ_5 за адресою: АДРЕСА_2 , де розміщено майданчик для паркування автомобілів, відсутні будь-які споруди чи інше індивідуально визначене майно.
Разом з тим, встановлено, що фактично на території ІНФОРМАЦІЯ_5 відсутній спеціально створений та обладнаний відповідно до Правил паркування транспортних засобів майданчик, разом з тим земельна ділянка використовується всупереч цільового призначення.
Згідно інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_9 від 27.03.2020 встановлено, що рішення щодо відведення в користування земельної ділянки за вищевказаною адресою площею 0,312 га під майданчик для паркування транспортних засобів не приймалися.
Згідно інформації наданої Комунальним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_10 » Херсонської обласної ради встановлено, що відповідно до архівних даних підприємства технічна та юридичн адокументація на об`єкт нерухомого майна, а сааме майданчик для паркування транспортних засобів площею 3120 кв.м., який розташований за адресою: АДРЕСА_2 відсутня.
Згідно інформації, наданої ІНФОРМАЦІЯ_11 від 29.01.2021 встановлено, що відповідно до Реєстру будівельної діляьності щодо всіх зареєстрвоаних та наданих документів, що засвідчують право на виконання підготовчих будівельних робіт та фактичного прийняття закінчених будівництвом об`єктів в експлуатацію щодо вищевказаного об`єкта будівництва відсутня.
Таким чином, в органах державної виконавчої влади відсутні дані щодо такого об`єкта нерухомості як майданчик для паркування транспортних засобів за адресою: АДРЕСА_2 .
Враховуючи зазначене, якщо оглядом буде встановлено, що фактично відсутні документи щодо визначення майданчику для паркування транспортних засобів за адресою: АДРЕСА_2 як об`єкту будівництва чи нерухомого майна, то фактично земельна ділянка за вказаною адресою: АДРЕСА_2 використовується без належних на те підстав, самовільно, з порушенням її цільового призначення.
В свою чергу, використання земельної ділянки площею 3120 кв.м. без законних на те підстав порушує інтереси держави.
Доводи викладені у клопотанні підтверджуються доданими матеріалами.
Так з метою встановлення обставин, які підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, відповідно до ст. 91 КПК України, виникла необхідність у тимчасовому доступі та вилученні документів, які знаходяться у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою: АДРЕСА_1 , а саме:
-всіх документів, які містяться в ІНФОРМАЦІЯ_2 відповідно до договору оренди №1192-14-065, у тому числі:
-документи на підставі яких визначено майданчик для паркування транспортних засобів загальною площею 3120 кв.м., розташований біля навчального корпусу №2 за адресою: АДРЕСА_2 як індивідуально визначене майно з реєстровим номером 05480298.1. ЖКСГАШ017;
-документи, які були подано ФОП ОСОБА_4 під час надання заяви на укладення договору оренди;
-документи, які містяться в реєстраційній справі за договором №1192-14-065;
-висновків експертиз щодо введення в експлуатацію об`єкту нерухомості за вказаною адресою.
-технічна документація на індивідуально визначене нерухоме майно згідно договору оренди №1192-14-065.
В свою чергу заявлена прокурором необхідність тимчасового доступу до документів із можливістю вилучення саме оригіналів документів, необґрунтовано, так як встановлення обставини, які мають значення для даного кримінального провадження, можливо здійснити і за копіями документів.
Враховуючи вищевикладене, а також те що є можливість використання як доказів відомостей наявних в документах, що знаходяться у володільця, то слідчий суддя вважає необхідним надати тимчасовий доступ до документів із можливістю вилучити (здійснити виїмку) їх копії.
Враховуючи, що в інший спосіб дані документи (інформацію) отримати неможливо, керуючись положеннями ст.ст. 2, 40, 131, 132, 159, 160 КПК України, слідчий суддя,
постановила:
Клопотання задовольнити частково.
Надати дозвілпрокурору Херсонськоїмісцевої прокуратури ОСОБА_3 натимчасовий доступдо документів,які перебуваютьу володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 заадресою: АДРЕСА_1 ,з можливістю вилучитиналежним чиномзавірених копійдокументів (здійснитиїх виїмку), асаме:
-всіх документів, які містяться в ІНФОРМАЦІЯ_2 відповідно до договору оренди №1192-14-065, у тому числі:
-документи на підставі яких визначено майданчик для паркування транспортних засобів загальною площею 3120 кв.м., розташований біля навчального корпусу №2 за адресою: АДРЕСА_2 як індивідуально визначене майно з реєстровим номером 05480298.1. ЖКСГАШ017;
-документи, які були подано ФОП ОСОБА_4 під час надання заяви на укладення договору оренди;
-документи, які містяться в реєстраційній справі за договором №1192-14-065;
-висновків експертиз щодо введення в експлуатацію об`єкту нерухомості за вказаною адресою.
-технічна документація на індивідуально визначене нерухоме майно згідно договору оренди №1192-14-065.
В інший частині відмовити за необґрунтованістю.
Встановити строк дії ухвали до 05.03.2021 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 05.02.2021 |
Оприлюднено | 30.05.2024 |
Номер документу | 94788740 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Черниш О. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні