Справа № 947/5118/21
Провадження № 1-кс/947/1977/21
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12.02.2021 року слідчий суддя Київського районного суду м. Одеси ОСОБА_1 , при секретарі судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши у судовому засіданні в місті Одесі клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках кримінального провадження №12021160000000186 від 08.02.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, -
ВСТАНОВИВ:
Як вбачається з клопотання, досудове розслідування розпочато 08.02.2021 за результатами моніторингу даних Інтернет сайту ІНФОРМАЦІЯ_1 виявлено факти можливого вчинення кримінального правопорушення, а саме можливі факти протиправної діяльності службових осіб органу місцевого самоврядування, які діючи у змові із службовими особами приватних підприємств та комунальних установ, зловживаючи службовим становищем вчиняють заволодіння бюджетними коштами при виконані підрядних робіт.
В ході здійснення досудового розслідування встановлено, що відповідно до відомостей з електронного торгового майданчика ІНФОРМАЦІЯ_2 офіційного майданчикаProzorro встановлено, що 21.09.2020 за результатами проведеної публічної процедури закупівлі між замовником в особі ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та підрядника в особі виробничо-комерційної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю) (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) укладено договір підряду № 89 на проведення робіт з реконструкції (технічного переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 . Вартість робіт по вказаному договору склала 809 тис. грн. Термін виконання робіт згідно графіку робіт, що є додатком № 2 до даного договору, протягом 60 календарних днів від дати початку робіт, які повинні бути розпочаті не пізніше ніж через два дні після перерахування авансу на розрахунковий рахунок підрядника, а саме роботи повинні бути виконані у третій декаді листопада 2020 року.
Відповідно до відомостей з електронного торгового майданчика ІНФОРМАЦІЯ_2 офіційного майданчикаProzorro встановлено, що протягом листопада грудня 2020 року службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на користь виробничо-комерційної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю) сплачено бюджетні кошти на загальну суму 809 000 грн. за виконані роботи з проведення реконструкції (технічного переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) вищевказаної ІНФОРМАЦІЯ_6 за договором № 89 від 21.09.2020.
Крім цього, досудовим розслідуванням встановлено, що відповідно до відомостей з електронного торгового майданчика SmartTender офіційного майданчикаProzorro встановлено,що 25.11.2020за результатамипроведеної публічноїпроцедури закупівліміж замовникомв особі ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 )та підрядникав особіФОП ОСОБА_5 (ідентифікаційнийномер НОМЕР_3 ) укладено договір підряду № 121 на проведення робіт з капітального ремонту приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 . Вартість робіт по вказаному договору склала 1929589,00 грн. Термін виконання робіт згідно графіку робіт, що є додатком № 1 до даного договору, протягом 35 днів від дати початку робіт, які повинні бути розпочаті протягом двох днів з дня укладання договору, а саме роботи повинні виконатися на протязі 2020 року та бути закінченими у грудні.
Відповідно до відомостей з електронного торгового майданчика ІНФОРМАЦІЯ_2 офіційного майданчикаProzorro встановлено, що протягом грудня 2020 року службовими особами ІНФОРМАЦІЯ_3 на користь ФОП ОСОБА_5 сплачено бюджетні кошти на загальну суму 1929589,00 грн. за виконані роботи з капітального ремонту приміщень адміністративної будівлі вищевказаного відділу освіти за договором № 121 від 25.11.2020.
Проте, фактично визначені договорами роботи не виконані.
Приймаючи до уваги вищевикладене, під час досудового розслідування у кримінальному провадженні, для проведення належної перевірки, в цілях встановлення осіб, причетних до вчинення злочину та прийняття законного процесуального рішення, а також проведення судових будівельно-технічних експертиз та почеркознавчих експертиз, виникла необхідність у вилучені оригіналів документів, які підтверджують виконання будівельних робіт, об`єми виконаних робіт, їх вартість, оплату виконаних будівельних робіт, тощо, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_2 .
Від слідчого надійшла заява про розгляд клопотання без її участі.
Згідно вимог ч. 2 ст. 163 КПК України, за клопотанням сторони обвинувачення, слідчий суддя вважає за можливе розглянути клопотання про тимчасовий доступ до речей та документів, які містять охоронювану законом таємницю, без виклику особи, у володінні якої знаходиться зазначені у клопотанні документи, в цілях запобігання їх зміні або знищенню.
Вивчивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя приходить до наступного переконання.
Згідно ч. 3 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що: існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження; потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора; може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Згідно приписів ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні.
Слідчим суддею встановлено, що органом досудового розслідування на теперішній час обґрунтовано здійснюється досудове розслідування в рамках даного кримінального провадження, за фактом можливого вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.191 КК України, що підтверджується долученими до даного клопотання матеріалами в сукупності.
Слідчий суддя враховує, що відомості, які містяться в зазначених у клопотанні документах, як самі по собі, так і в сукупності з іншими речами та документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення події кримінального правопорушення, обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, а також осіб, які можуть бути причетними до його вчинення, та можуть бути використані як докази.
Таким чином, завдання, для виконання якого сторона обвинувачення звертається з клопотанням про тимчасовий доступ до речей та документів, може бути досягнуто в результаті застосування даного заходу забезпечення кримінального провадження.
З урахуванням викладеного, враховуючи, що документи, які перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 в інший спосіб отримані бути не можуть, разом з тим, є необхідними для встановлення обставин, які підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, зокрема для встановлення події кримінального правопорушення, осіб, які можуть бути причетними до його вчинення, в цілях також забезпечення повноти, всебічності та неупередженості досудового розслідування, слідчий суддя приходить до переконання про можливість задоволення клопотання сторони обвинувачення.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.93, 132, 160, 162-164, 309 КПК України, слідчий суддя, -
УХВАЛИВ:
Клопотання слідчого відділу розслідування злочинів у сфері господарської та службової діяльності слідчого управління ГУНП в Одеській області ОСОБА_3 , яке погоджено прокурором відділу Одеської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів в рамках кримінального провадження №12021160000000186 від 08.02.2021 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України задовольнити.
Надати дозвіл слідчому СУ ГУНП в Одеській області майору поліції ОСОБА_3 , іншим слідчим групи слідчих у провадженні, прокурорам у зазначеному кримінальному провадженні, працівникам будь-яких оперативних підрозділівза дорученням слідчого, на тимчасовий доступ до інформації та документів що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), за адресою: АДРЕСА_2 , а саме:
2.1. в копіях:
- копія статутної документації ІНФОРМАЦІЯ_3 , чинної на період 2020 року та по теперішній час;
- копія статутної документації ІНФОРМАЦІЯ_3 , чинної на період 2020 року та по теперішній час;
- копія наказів про призначення начальника, головного бухгалтера, положення про їх функціональні обов`язки за період з 01.01.2020 по теперішній час;
- інформація щодо переліку працівників (копія штатного розпису, копія наказів про призначення, копія посадових інструкцій), відповідальних за укладання договорів та приймання виконаних робіт за ними.
2.2. з можливістю вилучення оригіналів:
- договори підряду, в тому числі договір № 89 від 21.09.2020 (додаткові угоди), договори субпідряду, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_3 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на виконання на проведення робіт з реконструкції (технічного переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , із змінами та додатками;
- договори підряду, в тому числі договір № 121 від 25.11.2020 (додаткові угоди), договори субпідряду, укладені між ІНФОРМАЦІЯ_7 (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) на виконання робіт з капітального ремонту приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 , із змінами та додатками;
- акти приймання виконаних підрядних робіт Ф КБ-2в, відомості ресурсів до них та акти Ф КБ-3, платіжні доручення, складені згідно вказаних вище договорів;
- рахунки виробничо-комерційної фірми « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю), виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- рахунки ФОП ОСОБА_5 , виставлені на адресу замовника за виконані роботи;
- листування між замовником та виробничо-комерційною фірмою « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (Мале підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю) з питань виконання та внесення змін до договорів;
- листування між замовником та ФОП ОСОБА_5 з питань виконання та внесення змін до договорів;
- дефектні акти замовника;
- локальні кошториси (кошториси), згідно яких ІНФОРМАЦІЯ_3 визначав вартість робіт за вищевказаними договорами;
- всі стадії проекту на зазначені роботи, в тому числі і ті, які пройшли зміни та коригування;
- проектно-кошторисну документацію;
- висновок комплексної державної експертизи;
- акти приймання виконаних будівельних робіт, з розрахунком одиничної вартості;
- акти приймання виконаних будівельних робіт в електронній версії ІМР, ІМS, ІМD;
- загальні журнали робіт, які ведуться на будівництві під час виконання робіт відповідно до вимог ДБН;
- технічні умови виробника (ТУ);
- зміни до проектної документації;
- журнали авторського нагляду;
- журнали технічного нагляду;
- технологічні карти; -
- акти огляду прихованих робіт на всі роботи, які виконувались на об`єктах;
- сертифікати відповідності на використані будівельні матеріали, інженерне обладнання та устаткування;
- декларації про початок виконаних робіт на об`єкті: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;
- декларації про початок виконаних робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;
- дозволи на виконання робіт на об`єкті: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;
- дозволи на виконання робіт на об`єкті: «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 », видані органом державного архітектурно-будівельного контролю;
- декларації про готовність об`єктів до експлуатації (сертифікати), зареєстровані органом державного архітектурно-будівельного контролю;
- договори на здійснення технічного нагляду по об`єктам: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- акти приймання виконаних робіт по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єктам: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- платіжні доручення по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єктам: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- рахунки, виставлені на адресу замовника по договорам на здійснення технічного нагляду по об`єктам: «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- документація конкурсних торгів по предметам закупівлі «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- документи конкурсної пропозиції всіх учасників по предметам закупівлі «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- рішення (накази) про затвердження персонального складу комітету конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_3 , положення про комітет з конкурсних торгів ІНФОРМАЦІЯ_3 , чинні на час проведення вищезазначених процедур державної закупівлі;
- протоколи розкриття (оцінки) конкурсних пропозицій учасників, з додатками, складені по предметам закупівлі «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 »;
- інші документи, що стосуються предметів закупівлі «Реконструкція (технічне переоснащення) системи протипожежного захисту установка системи пожежної сигналізації (СПС) і системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей (СО) ІНФОРМАЦІЯ_5 , розташованої за адресою: АДРЕСА_1 » та «Капітальний ремонт приміщень адміністративної будівлі ІНФОРМАЦІЯ_3 , розташованого за адресою: АДРЕСА_2 », а також безпосереднього виконання договорів № 89 від 21.09.2020 та № 121 від 25.11.2020.
Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.
Попередити посадових осіб ІНФОРМАЦІЯ_3 , що у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення зазначених документів.
Ухвала оскарженню не підлягає,набираєзаконної сили після її постановлення.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2021 |
Оприлюднено | 29.05.2024 |
Номер документу | 94834088 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Київський районний суд м. Одеси
Федулеєва Ю. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні