Рішення
від 04.02.2021 по справі 200/9850/20-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 лютого 2021 р. Справа№200/9850/20-а

приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов`янськ, вул. Добровольського, 1

Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Шинкарьової І.В., при секретарі судового засідання Заїченко Я.В., за участю представника позивача Сазонової Марини Олександрівни розглянувши в порядку загального позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Української міської ради про стягнення суми неповернутих коштів у розмірі 9891,68 грн.,-

В С Т А Н О В И В:

23 жовтня 2020 року на адресу суду надійшла позовна заява Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Української міської ради про стягнення суми неповернутих коштів у розмірі 9891,68 грн.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що 10 липня 2020 року Селидівським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області було проведено планову виїзну перевірку страхувальника Українська міська рада, щодо дотримання страхувальником законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування. За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання страхувальником вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування № 16 від 10 липня 2020 року. Позивачем встановлено порушення Закону України № 1105 "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування". Загальна сума порушень за актом склала 9891,68 грн. 13 липня 2020 року управлінням було винесено рішення № 273 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування. За наслідками винесення цього рішення підлягають поверненню (відшкодуванню) на користь Фонду 9891,68 грн. неправомірно витрачених сум страхових коштів та фінансові санкції 50% суми штрафу неправомірно витрачених страхових коштів у сумі 4945,84 грн. В рішенні було зазначено, що загальна сума страхових коштів у розмірі 14837,52 грн. підлягає поверненню у десятиденний термін з дня отримання рішення. Рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування було вручено 15.07.2020 року. Протягом зазначеного строку страхувальник не оскаржив рішення органу Фонду, але 24.07.2020 року сплатив суму коштів у розмірі 4945,84 грн. які підлягали поверненню на рахунок Фонду. Суму коштів у розмірі 9891,68 грн. страхувальник не сплатив. 05.08.2020 року управлінням було винесено рішення № 273/1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування на підставі довідки відділення від 05.08.2020. До страхувальника згідно вказаного рішення були застосовані фінансові санкції у розмірі 10% штрафу 989,17 грн. та пеня за кожний день прострочення платежу 89,02 грн. Загальна сума порушень за рішенням № 273/1 складає 1078,19 грн. Вказана сума страхових коштів підлягає перерахуванню в десятиденний термін від дня отримання рішення. 12.08.2020 року рішення було отримано страхувальником та 17.08.2020 року сплатив суму 1078,19 грн. До теперішнього часу страхувальник суму несплачених страхових коштів за рішенням управління № 273 від 13.07.2020 у сумі 9891,68 грн. не сплатив.

Ухвалою суду від 28 жовтня 2020 року відкрито провадження у справі та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження.

09 листопада 2020 року на адресу суду надійшов відзив на позовну заяву, в якій представник відповідача зазначив, що частково згоден з позовною заявою. Незгода відповідача стосується листка непрацездатності АДК № 881191 з 06 грудня 2018 по 01 січня 2019 виданий ОСОБА_1 щодо виправлення тексту. Відповідач вказує, що лікар не попередив ОСОБА_1 не попередив про наслідки виправлення у листку непрацездатності тому вважає, що порушення відсутнє. Зазначає, що сплачена допомога за рахунок коштів Фонду у сумі 9028,88 грн. ОСОБА_1 є справедливою, а тому не підлягає поверненню.

Ухвалою суду від 23 грудня 2020 року розгляд справи вирішено здійснювати в порядку загального позовного провадження та замінено засідання для розгляду справи по суті підготовчим засіданням.

Ухвалою суду від 20 січня 2021 року закрито підготовче провадження та призначено судове засідання для розгляду справи по суті на 04 лютого 2021 року о 11:30 год.

Суд, дослідивши подані документи і матеріали, всебічно і повно з`ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об`єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, встановив наступне.

Позивач: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області - код ЄДРПОУ 41325231, 84122, Донецька обл., м. Слов`янськ, вул. Свободи, буд. 5;

Відповідач: Українська міська рада - код ЄДРПОУ 04052991, місцезнаходження: 85485, Донецька область, м. Українськ, вул. Первомайська, буд. 24.

10.07.2020 року Селидівським міським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області було проведено планову виїзну перевірку страхувальника Українська міська рада ЄДРПОУ 04052991, щодо дотримання страхувальником законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування. За результатами перевірки складено акт перевірки дотримання страхувальником вимог законодавства у сфері загальнообов`язкового державного соціального страхування № 16 від 10.07.2020 року.

За результатами проведеної перевірки було встановлена наявність наступних правопорушень вимог законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування: ч. 2 ст. 33 Закону України № 1105-ХІV та п. 3 Порядку № 1266 невірно визначено розрахунковий період для розрахунку середньоденної заробітної плати по застрахованій особі, що підтверджено даними картки особового рахунку, по листку непрацездатності:

- ЛН серія АГТ № 752559, період непрацездатності з 15.09.2016 по 06.10.2016 (первинний) наданому ОСОБА_2 Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 4084, 23 грн, необхідно сплатити 3566,43грн, зайво сплачена допомога у сумі 517,82грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 07.10.2016р. № 3, заява-розрахунок від 27.10.2016 р., отримано фінансування від Фонду 02.11.2016 р., сплачено 07.11.2016р.

Частиною 2 ст. 33 Закону України № 1105-ХІV та п. 3 Порядку № 1266, невірно визначена кількість календарних днів зайнятості у розрахунковому періоді для розрахунку середньоденної заробітної плати, що підтверджено даними картки особового рахунку, по листкам непрацездатності:

- ЛН серія АГТ № 752654, період непрацездатності з 27.10.2016 по 04.11.2016 (первинний) наданому ОСОБА_3 невірно визначена кількість календарних днів в січні, травні і червні 2016 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 882,40 грн., необхідно сплатити 862,44 грн, зайво сплачена допомога у сумі 19,96грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 07.11.2016р. № 4 заява-розрахунок від 28.11.2016р., отримано фінансування від Фонду 02.12.2016р., сплачено 07.12.2016 р;

- ЛН серія АГУ № 994762, період непрацездатності з 26.01.2017 по 08.02.2017 (первинний) наданому ОСОБА_1 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні, травні і червні 2016року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 2243,52 грн. необхідно сплатити 2180,43грн., зайво сплачена допомога у сумі 63,09грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 14.02.2017р. № 5, заява-розрахунок від 07.03.2017р., отримано фінансування від Фонду 09.03.2017р. сплачено 13.03.2017р;

- ЛН серія АГУ № 994765, період непрацездатності з 27.01.2017 по 03.02.2017 (первинний) наданому ОСОБА_4 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні 2016року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 170,01 грн., необхідно сплатити 154,83 грн., зайво сплачена допомога у сумі 15,18 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 14.02.2017р. № 5, заява-розрахунок від 07.03.2017р., отримано фінансування від Фонду 09.03.2017р. сплачено 13.03.2017 р.;

- ЛН серія АГУ № 994806, період непрацездатності з 10.02.2017 по 20.02.2017 (первинний) наданому ОСОБА_3 . Невірно визначена кількість календарних днів травні, червні 2016 року та в січні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 1465,14грн, необхідно сплатити 1437,90грн, зайво сплачена допомога у сумі 27,24грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 21.02.2017р. № 6, заява-розрахунок від 19.04.2017р., отримано фінансування від Фонду 25.04.2017 р. сплачено 04.05.2017 р.;

- ЛН серія АГУ № 994856, період непрацездатності з 02.03.2017 по 13.03.2017 (первинний) наданому ОСОБА_5 . Невірно визначена кількість календарних днів в грудні 2016 року та в січні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 399,98грн, необхідно сплатити 381,08 грн., зайво сплачена допомога у сумі 18,90 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 14.03.2017р. № 7, заява-розрахунок від 19.04.2017р., отримано фінансування від Фонду 25.04.2017 р. сплачено 04.05.2017 р.;

- ЛН серія АДГ № 145248, період непрацездатності з 15.06.2017 по 21.06.2017 (первинний) наданому ОСОБА_6 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні та травні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 331,92 грн., необхідно сплатити 321,00грн, зайво сплачена допомога у сумі 10,92 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 22.06.2017 р. № 8, заява-розрахунок від 18.07.2017 р., отримано фінансування від Фонду 25.07.2017 р., сплачено 02.08.2017 р.;

- ЛН серія АГУ № 379623, період непрацездатності з 12.07.2017 по 21.07.2017 (первинний) наданому ОСОБА_7 . Невірно визначена кількість календарних днів в жовтні 2016року та в січні, травні і червні 2017року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 977,20грн, необхідно сплатити 944,55грн, зайво сплачена допомога у сумі 32,65грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 24.07.2017 р. № 9, заява-розрахунок від 04.09.2017р., отримано фінансування від Фонду 08.09.2017 р., сплачено 27.09.2017 р.;

- ЛН серія АГУ № 379672, період непрацездатності з 03.08.2017 по 11.08.2017 (первинний) наданому ОСОБА_8 . Невірно визначена кількість календарних днів в жовтні 2016року та в січні, березні, травні і червні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 998,16 грн., необхідно сплатити 968,08 грн., зайво сплачена допомога у сумі 30,08 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 14.08.2017 р. № 10, заява-розрахунок від 04.09.2017 р., отримано фінансування від Фонду 08.09.2017 р., сплачено 27.09.2017 р.;

- ЛН серія АГУ № 122539, період непрацездатності з 11.09.2017 по 18.09.2017 (первинний) наданому ОСОБА_4 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні 2016року, в березні, травні і червні 2017року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 278,28грн, необхідно сплатити 246,18 грн., зайво сплачена допомога у сумі 32,10 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 21.09.2017р. № 13, заява-розрахунок від 18.10.2017 р., отримано фінансування від Фонду 25.10.2017 р., сплачено 17.01.2018 р.;

- ЛН серія АГУ № 061349, період непрацездатності з 29.11.2017 по 08.12.2017 (первинний) наданому ОСОБА_8 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні, березні, травні і червні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 1267,85 грн, необхідно сплатити 1225,10 грн, зайво сплачена допомога у сумі 42,75 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 11.12.2017р. № 15, заява-розрахунок від 26.01.2018р., отримано фінансування від Фонду 01.02.2018 р., сплачено 05.02.2018 р.;

- ЛН серія АГУ № 061348, період непрацездатності з 29.11.2017 по 12.12.2017 (первинний) наданому ОСОБА_3 . Невірно визначена кількість календарних днів в січні, березні, травні,червні і жовтні 2017 року. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду в сумі 2919,33 грн, необхідно сплатити 2867,22 грн, зайво сплачена допомога у сумі 52,11 грн. Протокол комісії по соціальному страхуванню від 13.12.2017р. № 16, заява-розрахунок від 26.01.2018р., отримано фінансування від Фонду 01.02.2018р., сплачено 05.02.2018 р.

Частиною 1 ст. 31 Закону України № 1105-ХІV та п. 4.5 Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності від 03 листопада 2004 року № 532/274/136-ос/1406 призначено допомогу по тимчасовій непрацездатності по листку непрацездатності, який видано та заповнено з порушенням встановленого порядку:

- ЛН серія АДК № 881191 (первинний) з 06.12.2018 по 02.01.2019 виданий ОСОБА_1 в листку непрацездатності здійснюється виправлення тексту, що підтверджується записом Виправленому вірити , підписом лікуючого лікаря, але немає печатки закладу охорони здоров`я Для листків непрацездатності , що є порушенням пункту 4.5 Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності від 03 листопада 2004 року № 532/274/136-ос/1406. Сплачена допомога за рахунок коштів Фонду у сумі 9028,88 грн. Протокол засідання комісії із соціального страхування № 2 від 20.02.2020, заява-розрахунок від 27.02.2019., отримано фінансування від Фонду 08.04.2019, сплачено застрахованій особі 17.04.2019 р. Загальна сума порушень за актом склала 9 891,68 грн.

Акт був підписаний сторонами 10.07.2020 року. Пояснення та зауваження до акту не надано.

13 липня 2020 року управлінням було винесено рішення № 273 про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування. За наслідками винесення цього рішення підлягають поверненню (відшкодуванню) на користь Фонду 9891,68 грн. неправомірно витрачених сум страхових коштів та фінансові санкції 50% суми штрафу неправомірно витрачених страхових коштів у сумі 4945,84 грн. В рішенні було зазначено, що загальна сума страхових коштів у розмірі 14837,52 грн. підлягає поверненню у десятиденний термін з дня отримання рішення.

Рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій за порушення законодавства про загальнообов`язкове державне соціальне страхування було вручено відповідачу 15.07.2020 року.

Відповідач не оскаржив рішення позивача, але 24.07.2020 року сплатив суму коштів у розмірі 4945,84 грн. які підлягали поверненню на рахунок Фонду. Суму коштів у розмірі 9891,68 грн. відповідачем не сплачено.

05.08.2020 року управлінням було винесено рішення № 273/1 про застосування фінансових санкцій за несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі коштів Фонду соціального страхування на підставі довідки відділення від 05.08.2020. До страхувальника згідно вказаного рішення були застосовані фінансові санкції у розмірі 10% штрафу 989,17 грн. та пеня за кожний день прострочення платежу 89,02 грн. Загальна сума порушень за рішенням № 273/1 складає 1078,19 грн. Вказана сума страхових коштів підлягає перерахуванню в десятиденний термін від дня отримання рішення. 12.08.2020 року рішення було отримано відповідачем та 17.08.2020 року сплатив суму 1078,19 грн.

На час подачі позову суму несплачених страхових коштів за рішенням управління № 273 від 13.07.2020 у сумі 9891,68 грн. відповідач не сплатив.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне.

Правову основу, економічний механізм та організаційну структуру загальнообов`язкового державного соціального страхування громадян від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які призвели до втрати працездатності або загибелі застрахованих на виробництві, визначено Законом України „Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV (далі - Закон № 1105-XIV). За змістом ст. 5 цього закону основними принципами страхування від нещасного випадку є: паритетність держави, представників застрахованих осіб та роботодавців в управлінні страхуванням від нещасного випадку; своєчасне та повне відшкодування шкоди страховиком; обов`язковість страхування від нещасного випадку осіб, які працюють на умовах трудового договору (контракту) та інших підставах, передбачених законодавством про працю, а також добровільність такого страхування для осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності; надання державних гарантій реалізації застрахованими громадянами своїх прав; обов`язковість сплати страхувальником страхових внесків; формування та витрачання страхових коштів на солідарній основі; диференціювання страхового тарифу з урахуванням умов і стану безпеки праці, виробничого травматизму та професійної захворюваності на кожному підприємстві; економічна заінтересованість суб`єктів страхування в поліпшенні умов і безпеки праці; цільове використання коштів страхування від нещасного випадку.

Згідно зі ст. 4 Закону № 1105-XIV Фонд соціального страхування України є органом, який здійснює керівництво та управління загальнообов`язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку, у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та медичним страхуванням, провадить акумуляцію страхових внесків, контроль за використанням коштів, забезпечує фінансування виплат за цими видами загальнообов`язкового державного соціального страхування та здійснює інші функції згідно із затвердженим статутом. Фонд є некомерційною самоврядною організацією, що діє на підставі статуту, який затверджується його правлінням.

Згідно із статтею 10 Закону № 1105-ХІV, Фонд має право, зокрема, одержувати безоплатно від державних органів, підприємств, установ, організацій (у тому числі від органів доходів і зборів, банківських, інших фінансово-кредитних установ) та громадян - суб`єктів підприємницької діяльності відомості щодо використання страхових коштів; перевіряти достовірність відомостей, поданих роботодавцем для отримання коштів Фонду, дотримання порядку використання роботодавцем виділених йому коштів Фонду та зупиняти виплати з Фонду в разі відмови або перешкоджання з боку роботодавця у проведенні перевірки, виявлення фактів подання ним Фонду недостовірних відомостей або порушення порядку використання роботодавцем коштів Фонду; накладати і стягувати фінансові санкції та адміністративні штрафи, передбачені законом за порушення вимог цього Закону; вимагати від керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій, а також від фізичних осіб усунення виявлених фактів порушення законодавства про соціальне страхування; порушувати відповідно до законодавства питання про притягнення посадових осіб до відповідальності за порушення законодавства у сфері соціального страхування, вимагати надання інформації про вжиті заходи.

Згідно із частиною п`ятою статті 15 Закону № 1105-XIV роботодавець несе відповідальність за порушення порядку використання коштів Фонду, несвоєчасне або неповне їх повернення.

Відповідно до частин шостої та сьомої статті 15 Закону № 1105-XIV у разі порушення порядку використання страхових коштів роботодавці відшкодовують Фонду в повному обсязі неправомірно витрачену суму страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг і сплачують штраф у розмірі 50 відсотків такої суми.

За несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів на страхувальників та інших отримувачів коштів Фонду накладається штраф у розмірі 10 відсотків несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів.

Одночасно на суми несвоєчасно повернутих або повернутих не в повному обсязі страхових коштів і штрафних санкцій нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу

Своєчасно не сплачені фінансові санкції та адміністративні штрафи стягуються із страхувальника в дохід Фонду в порядку, встановленому законом.

Пунктом 4.1 Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22 грудня 2010 року № 29, передбачено, що за матеріалами акта перевірки та результатами розгляду заперечень страхувальника (за їх наявності) керівник органу Фонду або його заступник приймає рішення про повернення коштів Фонду та застосування фінансових санкцій до страхувальника відповідно до статей 21, 22, 28, 30 Закону України "Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", яке надсилається страхувальнику разом з листом про результати розгляду заперечень (за їх наявності) протягом 20 календарних днів з дня підписання акта перевірки.

Згідно з ч.ч. 1 та 2 ст. 17 Закону № 1105-XIV спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку. Строк давності в разі стягнення штрафних санкцій, передбачених цим Законом, а також інших видів заборгованості перед Фондом не застосовується.

Судом встановлено, що у зв`язку із виявленням в ході перевірки відповідача порушень, позивачем прийнято рішення про повернення коштів Фонду № 273 від 13 липня 2020 року на загальну суму 9891,68 грн.

Вказані рішення отримані відповідачем, проте визначені у них суми ним не сплачені, рішення не оскаржувались

Відповідач, зазначає, що не згоден із висновками щодо листка непрацездатності АДК № 881191 з 06 грудня 2018 по 01 січня 2019 виданий ОСОБА_1 щодо виправлення тексту, що лікар не попередив ОСОБА_1 про наслідки виправлення у листку непрацездатності тому вважає, що порушення відсутнє, а тому не підлягає поверненню. Проте спірним питанням у даній справі є стягненню з відповідача заборгованість зі сплати страхових коштів.

Згідно з ч. 2 ст. 73 КАС України предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

З огляду на зміст наведеної норми процесуального права та зважаючи на те, що вимогою заявленого позову є стягнення неповернутих коштів, предметом доказування у даній справі є обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов`язує можливість стягнення цих сум в судовому порядку; встановлення факту її сплати в добровільному порядку або встановлення відсутності такого факту, тощо.

При цьому питання правомірності нарахованих контролюючим органом грошових зобов`язань, не охоплюється предметом даного позову, оскільки рішення про повернення коштів є рішенням суб`єкта владних повноважень, згідно з якими відповідні зобов`язання визначено, не є предметом позову у справі, а отже суд не має процесуальних повноважень у межах розгляду даної справи здійснювати їх правовий аналіз.

Наведене є однією із гарантій дотримання у цих відносинах принципу правової визначеності, як складової принципу верховенства права.

Враховуючи вищевикладене, а також приймаючи до будь-яких інших документів (доказів), які б спростовували доводи позивача, суд прийшов до висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.

Приймаючи до уваги, що позивач є суб`єктом владних повноважень, на підставі ст. 139 КАС України підстав для розподілу судових витрат немає.

З огляду на викладене вище, на підставі положень Закону України „Про загальнообов`язкове державне соціальне страхування" від 23.09.1999 № 1105-XIV та керуючись статтями 2, 3, 5, 9, 12, 15, 19, 22, 25, 32, 72, 76, 77, 79, 139, 194, 205, 241-243, 245, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

В И Р І Ш И В :

Позов Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області до Української міської ради про стягнення суми неповернутих коштів у розмірі 9891,68 грн. - задовольнити повністю.

Стягнути з Української міської ради (код ЄДРПОУ 04052991) на користь Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області неповернуті кошти у розмірі 9891,68 грн.

Вступна та резолютивна частини рішення оголошено у судовому засіданні 04 лютого 2021 року. Повний текст рішення складено та підписано 15 лютого 2021 року.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення суду може бути оскаржено до Першого апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Апеляційна скарга згідно положень статті 297 КАС України подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII Перехідні положення Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Донецький окружний адміністративний суд.

Суддя І.В. Шинкарьова

Дата ухвалення рішення04.02.2021
Оприлюднено16.02.2021
Номер документу94866072
СудочинствоАдміністративне
Сутьстягнення суми неповернутих коштів у розмірі 9891,68 грн

Судовий реєстр по справі —200/9850/20-а

Ухвала від 08.06.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Рішення від 04.02.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 20.01.2021

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

Ухвала від 23.12.2020

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Шинкарьова І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні