Ухвала
від 17.02.2021 по справі 240/19832/20
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про зміну способу і порядку виконання судового рішення

17 лютого 2021 року м. Житомир справа № 240/19832/20

категорія 101030600

Суддя Житомирського окружного адміністративного суду Гурін Д.М., розглянувши у порядку письмового провадження заяву про зміну способу виконання рішення в адміністративній справі за позовом кандидата в депутати Овруцької міської ради Коростенського району Житомирської області від політичної партії "Радикальна партія ОСОБА_1 до Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області про визнання незаконним, протиправним та скасування рішення,

встановив:

15 листопада 2020 року о 16:05 до Житомирського окружного адміністративного суду звернувся Кандидат в депутати Овруцької міської ради Коростенського району Житомирської області від політичної партії "Радикальна партія ОСОБА_2 " ОСОБА_3 із позовом до Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області, в якому просить:

- визнати незаконним та протиправним рішення Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області від 14 листопада 2020 року, прийнятого о 17:30 про позбавлення кандидата в депутати Овруцької міської ради Житомирської області від Політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" ОСОБА_3 права присутності на засіданні Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області;

- скасувати рішення Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області від 14 листопада 2020 року, прийнятого о 17:30 про позбавлення кандидата в депутати Овруцької міської ради Житомирської області від Політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" ОСОБА_3 права присутності на засіданні Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області.

Рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року задоволено адміністративний позов кандидата в депутати Овруцької міської ради Коростенського району Житомирської області від політичної партії "Радикальна партія ОСОБА_1 до Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області про визнання незаконним, протиправним та скасування рішення. Визнано протиправним та скасовано рішення Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області, оформлене протоколом від 14 листопада 2020 року та прийняте о 17:30, про позбавлення кандидата в депутати Овруцької міської ради Житомирської області від Політичної партії "Радикальна Партія Олега Ляшка" Левківського Петра Івановича права бути присутнім на засіданні Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області. Стягнуто за рахунок бюджетних асигнувань Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області судові витрати у вигляді судового збору у розмірі 840,80 грн до Державного бюджету України.

2 лютого 2021 року на адресу Житомирського окружного адміністративного суду надійшла заява від Державної судової адміністрації України через Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області про зміну способу виконання рішення суду (а.с.50-51).

Судовий розгляд заяви призначено на 17 лютого 2021 року на 11:30.

Представник заявника, позивач та відповідач у судове засідання 17 лютого 2021 року не прибули, про дату, час та місце проведення судового розгляду повідомлені вчасно та належним чином (а.с.54).

Частина 2 статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України встановлює, що заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Зважаючи на неявку сторін у судове засідання та керуючись приписами частини 2 статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе провести розгляд заяви у порядку письмового провадження.

Згідно з частиною 4 статті 243 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення, постановлене у письмовому провадженні, повинно бути складено у повному обсязі не пізніше закінчення встановлених цим Кодексом строків розгляду відповідної справи, заяви або клопотання.

Частиною 5 статті 250 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що датою ухвалення судового рішення в порядку письмового провадження є дата складення повного судового рішення.

Дослідивши заяву про розстрочення виконання рішення та матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.

Порядок відстрочення і розстрочення виконання, зміна чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення встановлено статтею 378 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно з частинами 1, 3, 4, 5 статті 378 Кодексу адміністративного судочинства України за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Так, рішенням Житомирського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року у справі №240/19832/20 вирішено стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області судовий збір у розмірі 840,80 грн до Державного бюджету України.

З метою виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року у справі №240/19832/20 видано виконавчий лист 19 січня 2021 року.

Відповідно до абзацу другого частини 4 статті 15 Закону України від 2 червня 2016 року №1404-VIII "Про виконавче провадження" (далі - Закон №1404-VIII) за рішеннями про стягнення судового збору, про накладення штрафу (як засобу процесуального примусу) стягувачем є Державна судова адміністрація України.

Зі змісту заяви судом встановлено, що безспірне списання коштів Управлінням Казначейства є неможливим.

Відповідно до абзацу третього пункту 2 Порядку фінансування виборчих комісій під час підготовки і проведення місцевих виборів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2020 р. № 745 витрати на підготовку і проведення чергових виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад (далі - депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад), сільських, селищних, міських голів, позачергових і перших виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, додаткових виборів депутатів сільських, селищних рад здійснюються: територіальними виборчими комісіями - за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з державного бюджету.

Отже, Овруцька міська територіальна виборча комісія Коростенського району Житомирської області отримувала субвенцію через місцевий бюджет.

Механізм виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, прийнятих судами, а також іншими державними органами передбачений Порядком виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевого бюджетів або боржників, затвердженні постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 №845.

Частиною 1 статті 11 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування і Україні" визначено, що виконавчими органами сільських, селищних, міських районних у містах (у разі їх створення) рад є їх виконавчі комітети, відділи управління та інші створювані радами виконавчі органи.

Враховуючи наявність обставин, які ускладнюють виконання виконавчого листа, виданого Житомирським окружним адміністративним судом 19 січня 2021 року у справі №240/19832/20, а саме: неможливість виконати рішення у спосіб визначений судом, суд вважає за необхідне змінити спосіб виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року у справі №240/19832/20, а саме: стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області, передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області.

Отже, аналізуючи встановлені судом обставини у поєднанні з наведеними нормативними положеннями, суд дійшов висновку про обґрунтованість заяви та необхідність її задоволення.

Керуючись статтями 243, 248, 378 Кодексу адміністративного судочинства України,

ухвалив:

Заяву Державної судової адміністрації України (вул. Липська 18/5, м. Київ, 01601, код ЄДРПОУ 26255795), подану Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Житомирській області, про зміну способу виконання рішення суду - задовольнити.

Змінити спосіб виконання рішення Житомирського окружного адміністративного суду від 16 листопада 2020 року у справі №240/19832/20, а саме: стягнути з Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області (вул. Шевченка, 43, м. Овруч, Житомирська область, 11101, код ЄДРПОУ 43767479) шляхом безспірного списання коштів з рахунків Виконавчого комітету Овруцької міської ради Житомирської області (код ЄДРПОУ 04053370, вул.Тараса Шевченка, буд.43, м.Овруч, Житомирська область, 11101), передбачених для фінансування Овруцької міської територіальної виборчої комісії Коростенського району Житомирської області.

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її підписання суддею.

Ухвала суду може бути оскаржена до Сьомого апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення.

Суддя Д.М. Гурін

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.02.2021
Оприлюднено18.02.2021
Номер документу94933308
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —240/19832/20

Ухвала від 29.03.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 17.02.2021

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Рішення від 16.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

Ухвала від 15.11.2020

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Гурін Дмитро Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні