Рішення
від 18.02.2021 по справі 420/3163/20
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 420/3163/20

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

09 лютого 2021 року Одеський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Левчук О.А.,

за участю секретаря Лементовського О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» до Головного управління ДПС в Одеській області, третя особа - Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради про визнання протиправною бездіяльність, зобов`язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду та просить суд визнати протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області та зобов`язати Головне управління ДПС в Одеській області вчинити дії щодо надіслання до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради відомостей про відсутність заперечень щодо ліквідації товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835, 65033, м. Одеса, вул. Гастелло, 52/1) за формою № 30-ОПП.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що ТОВ «Алмалах» прийнято рішення про припинення підприємства шляхом ліквідації. Відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від ГУ ДПС в Одеській області надійшли повідомлення про наявність боргу зі сплати єдиного внеску та про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОПП. Після цього ТОВ «Алмалах» пройшло перевірку ГУ ПФУ в Одеській області та Фонді соціального страхування та провів остаточні розрахунку щодо платежів, стосовно яких контролюючими органами є органи ПФУ, на підтвердження чого було видано довідки про відсутність боргу. Проте, контролюючим органом не було знято заперечення на проведення ліквідації позивача. ТОВ «Алмалах» звернулось до ГУ ДПС в Одеській області із заявою про надіслання повідомлення про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації ТОВ «Алмалах» , у відповідь на яку отримано лист про те, що у позивача наявна заборгованість з ПДВ у розмірі 677,33 грн., яку в подальшому було сплачено. Проте, ГУ ДПС в Одеській області не знято заперечення щодо припинення ТОВ «Алмалах» . Вказана бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області є протиправною, порушує права ТОВ «Алмалах» та перешкоджає проведенню ліквідації.

Представником Головного управління ДПС в Одеській області до суду надано відзив на позовну заяву, в якому представник відповідача вказує, що станом на теперішній час ТОВ «Алмалах» немає податкового боргу, проте позивачем не дотримано вимоги пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПК України, а тому підстави щодо вчинення дій щодо надіслання до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради відомостей про відсутність заперечень щодо ліквідації товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» не має.

Представником позивача щодо суду надано відповідь на відзив, в якій представник позивача вказує, що ТОВ «Алмалах» вжито належних заходів, що пов`язані з процедурою ліквідації, а відсутність заборгованості підтверджена довідками про відсутність заборгованості та не заперечується відповідачем. Проте, в порушення п. 11.10 Порядку № 1588 відповідач після погашення заборгованості зі сплати податків і зборів не передав до Єдиного державного реєстру відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Від представника Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради надійшли письмові заперечення, в яких представник третьої особи вказує, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявні відомості щодо надходження від органів Державної податкової служби - повідомлення про наявність боргу зі сплати єдиного внеску та про неможливість проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за ф. № 5-ЄСВ від 14.03.2019 року; повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за ф. № 27-ОПП від 19.02.2020 року, а саме: наявність об`єктів оподаткування або об`єктів, пов`язаних з оподаткування, зокрема земельних ділянок, які надані у власність або користування юридичній особі чи для здійснення підприємницької діяльності фізичній особі-підприємцю; відсутність повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків такого платника податків, у тому числі відкритих через відокремлені підрозділи; повідомлення про наявність податкового боргу, грошових зобов`язань щодо яких проводиться адміністративне або судове оскарження, грошових зобов`язань та податкового боргу та несплати податку з доходів фізичних осіб із сум доходів, нарахованих (виплачених) найманим працівникам; повідомлень про неможливість проведення документальної позапланової перевірки; повідомлення від органів Пенсійного фонду України про неможливість проведення позапланової перевірки від 20.03.2019 року. У разі надходжень до Єдиного державного реєстру від органів Державної податкової служби, органів Пенсійного фонду України повідомлень про відкликання заперечень буде здійснено державну реєстрацію припинення товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» .

Ухвалою суду від 07 вересня 2020 року відрито загальне позовне провадження та призначено підготовче засідання.

Ухвалою суду від 04 листопада 2020 року, занесеною до протоколу судового засідання, продовжено строк підготовчого провадження на 30 днів.

Ухвалою суду від 21 грудня 2020 року зупинено провадження по справі.

Ухвалою суду від 26 січня 2021 року, занесеною до протоколу судового засідання, поновлено провадження по справі.

Ухвалою суду від 26 січня 2021 року, занесеною до протоколу судового засідання, закрито підготовче провадження і призначено справу до судового розгляду по суті.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, просив суд їх задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, просив суд відмовити в їх задоволенні.

Вивчивши матеріали справи, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив наступне.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 13.12.2012 року проведено державну реєстрацію юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835), про що внесено запис № 15561020000045468.

05 березня 2019 року учасниками товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» прийнято рішення про припинення ТОВ «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835) в результаті ліквідації (а.с. 5-7).

07 березня 2019 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено запис № 15561100009045468 про знаходження товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» в стані припинення (внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи в результаті її ліквідації).

19 лютого 2020 року Головним управлінням ДПС в Одеській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради направлено повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835) (форма № 27-ОПП) (а.с. 127).

Відповідно до ч. 10, 13 ст. 17 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - відповідним державним органом, подаються такі документи: 1) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідного державного органу, про припинення юридичної особи; 2) примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог, - у разі відсутності зазначених відомостей у рішенні учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - у рішенні відповідного державного органу, про припинення юридичної особи.

Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, а у випадках, передбачених законом, - рішення відповідних державних органів, або судового рішення про припинення юридичної особи, не пов`язаного з її банкрутством, після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи: 1) заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації; 2) довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.

Згідно п. 11.1 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 платник податків зобов`язаний повідомляти контролюючі органи за місцем обліку такого платника про його ліквідацію або реорганізацію протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов`язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації). Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу.

Відповідно до п. 11.2 Порядку № 1588 юридичні особи, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі (у тому числі військові частини), зобов`язані подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такі документи: заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП (додаток 13), дата якої фіксується в журналі за формою № 6-ОПП; копію розпорядчого документа (рішення) власника або органу, уповноваженого на те установчими документами про припинення; копію розпорядчого документа про утворення комісії з припинення (ліквідаційної комісії).

Згідно п. 11.5, 11.6, 11.7, 11.8 Порядку № 1588 у зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за формою № 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з підпунктами 11.2-11.4 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про припинення (закриття) відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків. При отриманні першого з документів про ліквідацію або реорганізацію платників податків робиться запис у журналі за формою № 6-ОПП. Координацію заходів щодо зняття з обліку юридичної особи у зв`язку з припиненням, яка протягом року змінила місцезнаходження, що пов`язано зі зміною адміністративного району, у тому числі формування, видачу та направлення відомостей та довідок, передбачених цим розділом, проводить контролюючий орган, у якому платник податків перебуває на обліку за основним місцем обліку на момент отримання відомостей (документів), визначених цим пунктом.

При проведенні заходів податкового контролю, пов`язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог. Інформація про отримання контролюючим органом документів (відомостей), визначених цим розділом, а також інформація про строк заявлення вимог кредиторів вноситься контролюючим органом за основним місцем обліку платника податків до Єдиного банку даних юридичних осіб та в електронному вигляді доводиться до відома структурних підрозділів контролюючих органів за основним та неосновним місцем обліку юридичної особи та її відокремлених підрозділів.

За результатами проведення відповідних заходів у зв`язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків, але не пізніше дня закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог відповідальні працівники таких підрозділів (органів) вносять до Єдиного банку даних юридичних осіб або підтверджують інформацію щодо наявності / відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів.

Відповідно до п. 11.10, 11.11 Порядку № 1588 до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, а також у день отримання запиту від суб`єкта державної реєстрації контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру у порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Центрального контролюючого органу відомості: про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП (додаток 14); про узгодження плану реорганізації юридичної особи за формою № 31-ОПП (додаток 15) - у разі наявності податкового боргу при реорганізації юридичної особи. Якщо до завершення строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог, на запит суб`єкта державної реєстрації контролюючим органом надано відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, а також у разі виникнення у платника податків заборгованості зі сплати податків і зборів або визначення грошових зобов`язань, за якими не настав строк сплати, до проведення державної реєстрації припинення юридичної особи контролюючий орган формує та передає до Єдиного державного реєстру відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів або відомості про узгодження плану реорганізації юридичної особи. Якщо контролюючим органом до Єдиного державного реєстру передано відомості про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів, то після погашення заборгованості зі сплати податків і зборів контролюючий орган передає до Єдиного державного реєстру відомості про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів.

Якщо припиняється юридична особа, яка перебуває на обліку в контролюючому органі за основним місцем обліку та одночасно в інших контролюючих органах перебуває на обліку за неосновним місцем обліку чи перебувають на обліку її відокремлені підрозділи, відомості про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП формуються контролюючим органом за основним місцем обліку платника із урахуванням наявності (відсутності) заборгованості такого платника податків та/або його відокремлених підрозділів щодо сплати платежів на територіях адміністративно-територіальних одиниць, де платник та/або його відокремлені підрозділи перебувають на обліку за основним та неосновним місцем. У разі наявності заборгованості зі сплати податків і зборів відомості за формою № 30-ОПП разом із додатками надсилаються (видаються) комісії з припинення (ліквідаційній комісії, ліквідатору) або особі, відповідальній за погашення грошових зобов`язань або податкового боргу, що є такою згідно з пунктом 97.4 статті 97 глави 9 розділу II Податкового кодексу України, за їх зверненням. Додатки до відомостей за формою № 30-ОПП видаються тими контролюючими органами, які їх сформували.

Відповідно до п. 2 Наказу Міністерства юстиції України, Міністерства фінансів України 18.03.2016 № 759/5/371 Про інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань й інформаційними системами Державної фіскальної служби України до запровадження обміну документами в електронній формі між Реєстром та інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо подання запитів державними реєстраторами юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань і передачі до Реєстру відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів, про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування, про узгодження плану реорганізації юридичної особи такі відомості передаються Державною фіскальною службою України до Реєстру з урахуванням технічних можливостей Реєстру та інформаційних систем Державної фіскальної служби України, а саме: про наявність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 27-ОП або повідомлень про наявність податкового боргу та неможливість проведення спрощеної процедури державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 23-ОПП; про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів - шляхом надсилання повідомлень про відкликання заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи за формою № 28-ОПП.

Як вбачається з матеріалів справи, 19 лютого 2020 року Головним управлінням ДПС в Одеській області до Юридичного департаменту Одеської міської ради направлено повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835) (форма № 27-ОПП) (а.с. 127).

Згідно повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835) (форма № 27-ОПП), в Головного управління ДПС в Одеській області наявні заперечення проти проведення державної реєстрації припинення, саме:

1) неможливо провести документальну позапланову перевірку;

2) наявність податкового боргу, грошових зобов`язань, щодо яких проводиться адміністративне або судове оскарження, грошових зобов`язань та податку боргу та несплати податку з доходів фізичних осіб із сум доходів, нарахованих (виплачених) найманим працівника;

3) наявність об`єктів або об`єктів, пов`язаних з оподаткуванням, зокрема земельних ділянок, які надані у власність або користування юридичних осіб;

4) відсутність повідомлень від фінансових установ про закриття всіх рахунків такого платника податків, у тому числі відкритих через відокремлені підрозділи.

В той же час, суд не приймає до уваги посилання представника позивача як на підставу для задоволення позовних вимог на те, в ТОВ «Алмалах» відсутня заборгованість щодо сплати грошових зобов`язань, оскільки наявність податкового боргу не було єдиною підставою для направлення Головним управління ДПС в Одеській області повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (форма № 27-ОПП).

При цьому, будь-яких доказів на підтвердження того, що вказані в повідомленні від 19.02.2020 року заперечення відсутні станом на дату розгляду справи суду не надано.

Відповідно до ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких підстав, зокрема, розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Разом з тим, будь-яких доказів на підтвердження призначення та проведення податковим органом документальної позапланової перевірки ТОВ «Алмалах» суду не надано.

За таких підстав, суд дійшов висновку, що відсутні підстави для зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області вчинити дії щодо надіслання до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради відомостей про відсутність заперечень щодо ліквідації товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835, 65033, м. Одеса, вул. Гастелло, 52/1) за формою № 30-ОПП

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); добросовісно; розсудливо.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог.

Згідно ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 1 ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об`єктивному дослідженні.

На підставі вищевикладеного, розглянувши справу в межах позовних вимог на підставі наданих сторонами доказів, з урахуванням встановлених обставин, суд дійшов до висновку, що адміністративний позов є необґрунтованим та задоволенню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 2, 6, 8, 9, 12, 77, 90, 132, 139, 242-246, 250, 255 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Відмовити в задоволенні адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835, адреса місцезнаходження: 65033, м. Одеса, вул. Гастелло, 52/1) до Головного управління ДПС в Одеській області (код ЄДРПОУ 43142370, адреса місцезнаходження: 65044, м. Одеса, вул. Семінарська, 5)), третя особа - Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради (адреса місцезнаходження: 65009, м. Одеса, вул. Черняховського, 6) про визнання протиправною бездіяльність Головного управління ДПС в Одеській області та зобов`язання Головного управління ДПС в Одеській області вчинити дії щодо надіслання до Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради відомостей про відсутність заперечень щодо ліквідації товариства з обмеженою відповідальністю «Алмалах» (код ЄДРПОУ 38478835, 65033, м. Одеса, вул. Гастелло, 52/1) за формою № 30-ОПП, в повному обсязі.

Рішення може бути оскаржено в порядку та в строки встановлені ст. 295, 297 КАС України, з урахуванням особливостей п. 15.5 Розділу VII Перехідних Положень КАС України.

Рішення набирає законної сили в порядку передбаченому статтею 255 КАС України.

Повний текст рішення складено та підписано 18 лютого 2021 року.

Суддя О.А. Левчук

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2021
Оприлюднено22.02.2021
Номер документу94967001
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —420/3163/20

Ухвала від 28.10.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 13.07.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 26.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 24.05.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 22.04.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 16.04.2021

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 18.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Рішення від 09.02.2021

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

Ухвала від 21.12.2020

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Левчук О.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні