Ухвала
від 15.02.2021 по справі 945/193/21
МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Справа № 945/193/21

Провадження № 2/945/537/21

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

15 лютого 2021 року м. Миколаїв

Суддя Миколаївського районного суду Миколаївської області Шаронова Н.О., розглянувши матеріали позовної заяви ОСОБА_1 до Миколаївської районної ради Миколаївської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Степівська територіальна громада, про визнання недійсним рішення та про визнання права постійного користування земельною ділянкою, -

встановив:

ОСОБА_1 звернулася до Миколаївського районного суду Миколаївської області з позовною заявою до Миколаївської районної ради Миколаївської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Степівська територіальна громада, про визнання недійсним рішення та про визнання права постійного користування земельною ділянкою.

Згідно з положеннями п. 2), 8) ч. 3 ст. 175 Цивільного процесуального кодексу України (далі - ЦПК України) позовна заява повинна містити повне найменування (для юридичних осіб) або ім`я (прізвище, ім`я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), поштовий індекс, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серію паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості позивачу відомі), відомі номери засобів зв`язку, офіційної електронної адреси та адреси електронної пошти; перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви; зазначення доказів, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності); зазначення щодо наявності у позивача або іншої особи оригіналів письмових або електронних доказів, копії яких додано до заяви.

Позивачем у позовній заяві вказано третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Степівську територіальну громаду.

Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (далі - Закон) сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Відповідно до ст. 1 Закону представницький орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення.

Виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Згідно до положеннями ст. 46 ЦПК України, здатність мати цивільні процесуальні права та обов`язки сторони, третьої особи, заявника, заінтересованої особи (цивільна процесуальна правоздатність) мають усі фізичні і юридичні особи.

Відповідно до ч. 2 ст. 4, ч. ч. 4, 5 ст. 8 Закону України «Про добровільне об`єднання територіальних громад» адміністративним центром об`єднаної територіальної громади визначається населений пункт (село, селище, місто), що має розвинену інфраструктуру і, як правило, розташований найближче до географічного центру території об`єднаної територіальної громади та в якому розміщується представницький орган місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади.

З дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, та розміщених поза адміністративним центром об`єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - сільські, селищні, міські ради припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Юридична особа - сільська, селищна, міська рада, розміщена в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - сільських, селищних, міських рад, обраних територіальними громадами, що об`єдналися, з дня набуття повноважень сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою.

Найменування представницького органу місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з частини, яка є похідною від власного найменування населеного пункту, визначеного її адміністративним центром, у формі прикметника та відповідного загального найменування представницького органу місцевого самоврядування (сільська, селищна, міська рада).

З дня затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету у порядку, визначеному цим Законом, здійснюється реорганізація відповідних юридичних осіб - виконавчих комітетів відповідних сільських, селищних, міських рад, розміщених поза адміністративним центром об`єднаної територіальної громади, шляхом їх приєднання до юридичної особи - виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади. Після завершення реорганізації відповідні юридичні особи - виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад припиняються у порядку, визначеному цим Законом.

Юридична особа - виконавчий комітет сільської, селищної, міської ради, розміщеної в адміністративному центрі об`єднаної територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків всіх юридичних осіб - виконавчих комітетів відповідних сільських, селищних, міських рад територіальних громад, що об`єдналися, з дня затвердження сільською, селищною, міською радою, обраною об`єднаною територіальною громадою, персонального складу її виконавчого комітету.

Найменування виконавчого органу місцевого самоврядування об`єднаної територіальної громади як юридичної особи складається з відповідного загального найменування виконавчого органу місцевого самоврядування (виконавчий комітет, управління, відділ тощо) та повного найменування відповідного представницького органу місцевого самоврядування у родовому відмінку.

Ідентифікаційний код третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України, вказаний позивачем у позові, згідно з відомостями з Державного реєстру юридичних осіб, який присвоєно Степівській сільській раді Миколаївського району Миколаївської області. При цьому, позивач у позові вказує третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Степівську територіальну громаду.

Тому позивачу слід уточнити, яка саме юридична особа має бути учасником справи.

Крім цього, позовна заява не в повній мірі містить адресу третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору.

Позовна заява містить перелік документів та інших доказів, що додаються до заяви. При цьому, будь-які вказівки на докази, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності) позовна заява не містить. Крім цього, позивачу слід зазначити щодо наявності у нього або іншої особи оригіналів письмових доказів, копії яких ним додано до позовної заяви.

Відповідно до ч. 1 ст. 185 ЦПК України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у статтях 175 і 177 цього Кодексу, протягом п`яти днів з дня надходження до суду позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

За таких обставин, оскільки позовну заяву подано без додержання вимог п. 2), 8) ч. 3 ст. 175ЦПК України, позовну заяву слід залишити без руху і надати позивачу строк для усунення недоліків.

Керуючись ч. ч. 1 - 3 ст. 185 Цивільного процесуального кодексу України, -

ухвалив:

Позовну заяву ОСОБА_1 до Миколаївської районної ради Миколаївської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору - Степівська територіальна громада, про визнання недійсним рішення та про визнання права постійного користування земельною ділянкою , - залишити без руху, надавши позивачу десятиденний строк для усунення недоліків, який рахується з дня вручення позивачу копії ухвали про залишення позовної заяви без руху.

Усуваючи недоліки позовної заяви, позивачу слід подати до суду новий текст позовної заяви, у тому числі, для відповідача та третьої особи, у якому слід зазначити, вірно юридичну особу, яка має бути учасником справи, а саме - третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору.

Крім цього, новий текст позовної заяви має містити повну адресу третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору.

У новому тексті позовної заяви позивачу слід зазначити докази, які не можуть бути подані разом із позовною заявою (за наявності). Крім цього, позивачу слід зазначити щодо наявності у нього або іншої особи оригіналів письмових доказів, копії яких ним додано до позовної заяви. Новий текст позовної заяви також має містити підтвердження позивача про те, що ним не подано іншого позову до цього ж відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав.

Роз`яснити, що якщо позивач відповідно до ухвали суду у встановлений строк виконає вимоги, визначені статтями 175 і 177 ЦПК України, позовна заява вважається поданою в день первісного її подання до суду. Інакше заява вважається неподаною і повертається позивачу.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя Н. О. Шаронова

15.02.2021

Дата ухвалення рішення15.02.2021
Оприлюднено23.02.2021
Номер документу95054295
СудочинствоЦивільне
Сутьвизнання права постійного користування земельною ділянкою

Судовий реєстр по справі —945/193/21

Ухвала від 12.02.2024

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Шаронова Н. О.

Ухвала від 17.03.2021

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Шаронова Н. О.

Ухвала від 15.02.2021

Цивільне

Миколаївський районний суд Миколаївської області

Шаронова Н. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні